مصائب Spider-Man بودن | 10 دشمن برتر مایلز مورالز
مصائب Spider-Man بودن | 10 دشمن برتر مایلز مورالز
مصائب Spider-Man بودن | 10 دشمن برتر مایلز مورالز
مصائب Spider-Man بودن | 10 دشمن برتر مایلز مورالز

مصائب Spider-Man بودن | ۱۰ دشمن برتر مایلز مورالز

آرش بوالحسنی
۲۱:۳۵ ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
مصائب Spider-Man بودن | 10 دشمن برتر مایلز مورالز

به لطف انیمیشن سینمایی Spider-Man: Into the Spider Verse و بازی‌های Spider-Man اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games)، حالا دیگر همه با مایلز مورالز آشنایی دارند. این شخصیت اصالتا در سال ۲۰۱۱ در دنیای کامیک معرفی شد و از آن زمان دشمنان زیادی را برای خود دست و پا کرده است. قضیه از جایی آغاز می‌شود که دکتر کانرد مارکس سعی می‌کند با استفاده از خون پیتر پارکر، Spider-Man اصلی را بازسازی کند. اما نیش زده شدن مایلز توسط یکی از عنکبوت‌های مارکس، منجر به خلق شخصیت کاملا جدیدی می‌شود. در ادامه قصد داریم تا نگاهی به برترین دشمنان این Spider-Man جدید بیاندازیم.

۱۰- Crossbones

مایلز مورالز spider man

Crossbones تیرانداز فوق‌العاده ماهری است. قدرت آتش او شگفت‌انگیز است و طبیعت تسلیم‌ناپذیر این شخصیت، باعث می‌شود تا کار برای مایلز سخت‌تر از گذشته شود. وضعیت برای مایلز تا حدی بد شد که او را مجبور به کمک گرفتن از سایرین کند. مایلز در نهایت با کمک Cloak & Dagger و Kitty Pryde موفق شد تا این شرور مارول را شکست دهد. شاید اگر Crossbones هم از چنین متحدانی برخوردار بود، می‌توانست یک بار برای همیشه از شر Spider-Man خلاص شود.

۹ – Hammerhead

Hammerhead به زبان ساده یک گانگستر است. او در زندگی خود کارهای شرورانه‌ای انجام داده است. Hammerhead در نهایت دختری که به آن علاقه داشت را به قتل رساند و همین هم منجر به جلب توجه سایر شروران مارول شد. در نهایت Hammerhead به یکی از نزدیکان مایلز آسیب می‌رساند و همین هم باعث درگیری این دو می‌شود. قدرت فیزیکی زیاد این شخصیت، باعث شد تا مایلز برای شکست دادن او به زحمت بیافتد.

۸ – Madame Swarm

مصائب Spider-Man بودن | 10 دشمن برتر مایلز مورالز

بدون شک یکی از جالب‌ترین پیشینه‌های داستانی متعلق به Madame Swarm است. Madame Swarm  پیش از تبدیل شدن به این موجود عجیب و ترسناک، یک مامور مخفی نازی و تحت خدمت آدولف هیتلر بوده است. گروه شرور Sinister Six، یکی از حامیان Madame Swarm است و همین هم کار را برای مایلز دشوارتر می‌کند. قدرت‌ها و ظاهر عجیب Madame Swarm در نتیجه‌ی برخورد با یک توتم جادویی است و او عطش پایان‌ناپذیری برای قدرت دارد.

۷ – Rhino

Rhino شاید فاقد قدرت‌های فراطبیعی باشد، اما قدرت فیزیکی او برای در هم شکستن هر انسانی کافی است. به این قدرت فیزیکی زیاد، سرعت و چابکی را هم اضافه کنید و نتیجه شروری است که به راحتی توانایی آسیب زدن به Spider-Man را دارد. جالب است بدانید که مایلز و Rhino در مقطعی و برای شکست Tombstone، با دیگری همکاری کردند. البته در نهایت این دو رابطه‌ی خصمانه‌ای دارند و Rhino همیشه چالش فیزیکی بزرگی برای مایلز است.

۶ – Hobgoblin

مصائب Spider-Man بودن | 10 دشمن برتر مایلز مورالز

Hobgoblin شاید ظاهر ترسناک‌تری نسبت به Green Goblin داشته باشد، اما متاسفانه هنوز از نظر شهرت و محبوبیت در حد دشمن درجه‌یک Spider-Man نیست. البته او به خاطر ارتقای ژنتیک و لباس مخصوص، قدرت فیزیکی بسیار بیشتری نسبت به Green Goblin دارد. درگیری Hobgoblin و مایلز به زمانی بازمی‌گردد که Iron Spider، این شرور را برای کشتن Spider-Man استخدام کرد. Hobgoblin هنوز به محبوبیتی در حد اعضای دیگر این فهرست نرسیده است، اما قطعا پتانسیل این کار را دارد.

۵ – Sandman

یکی از نوستالژیک‌ترین و مشهورترین شرورهای Spider-Man اصلی، درگیری‌هایی با مایلز هم داشته است. Sandman همان‌طور که از نامش پیداست، از جنس شن است و می‌تواند به هر شکل و اندازه‌ای در بیاید. مایلز در جریان درگیری با گروه Sinister Six، با این شرور هم درگیر شد. قطعا شکست دادن Sandman به تنهایی هم کار دشواری است. اما مایلز در حالی با Sandman درگیر شده است که پنج شرور دیگر در کنار او بوده‌اند و این چالش حتی برای Spider-man هم بزرگ است.

۴ – Taskmaster

Taskmaster نه تنها در مبارزه‌ی تن‌به‌تن فوق‌العاده ماهر است، بلکه هوش و دقت بسیار بالایی هم دارد. او یک متخصص هنرهای رزمی است و از نقشه‌ی بسیار جالبی برای شکست دادن Spider-Man استفاده می‌کند. نام واقعی Taskmaster تونی مسترز (Tony Masters) است، اما زندگی شخصی برای او کوچک‌ترین اهمیتی ندارد. او حافظه‌ی فوتوگرافیک قدرتمندی دارد و با استفاده از آن، می‌تواند تمام حرکات دشمن خود را پیش‌بینی و تقلید کند.

۳ – Prowler

مصائب Spider-Man بودن | 10 دشمن برتر مایلز مورالز

احتمالا بسیاری این شرور را از فیلم Spider-Man: Into the Spider Verse می‌شناسند. مردی که زیر نقاب Prowler قرار دارد کسی نیست جز ارون دیویس، عموی مایلز مورالز. البته Prowler فاقد قدرت‌های فراطبیعی است و به مهارت‌های فیزیکی و فناوری اتکام می‌کند. او خصومت شخصی‌ای با کسی ندارد و صرفا یک قاتل حرفه‌ای است. مایلز علاقه‌ی بسیار زیادی به عموی خود داشت و فهمیدن حقیقت، باعث ناراحتی شدید او شد.

۲ – Venom

Venom یکی از دشمنان قدیمی دنیای Spider-Man است و طبعا به محبوبیت زیادی هم رسیده است. Venom در یکی از فیلم‌های سه‌گانه‌ی سینمایی Spider-Man هم حضور یافته است. Venom تا حدی در دنیای مارول مشهور است که فیلم اختصاصی خود را هم دارد. تام هاردی در سال ۲۰۱۸ نقش این ابرشرور را بازی کرد و فیلم هم به موفقیت تجاری بزرگی دست یافت. Venom یک ضدقهرمان است و محبوبیت او روز به روز هم بیشتر می‌شود.

۱ – Doctor Doom

مصائب Spider-Man بودن | 10 دشمن برتر مایلز مورالز

Doctor Doom نه تنها یکی از بزرگ‌ترین دشمنان مایلز و Spider-Man، بلکه تهدیدی برای کل دنیای مارول است. قدرت‌های او خاص و کشنده هستند. او می‌تواند زمان، انرژی، مولکول‌ها و موارد دیگر را به نفع خود دست‌کاری کند. مایلز زمانی با Doctor Doom درگیر شد که او در حال کمک به Hydra بود. او در این راه از یکی از قهرمان محبوب دیگر دنیای مارول یعنی Black Widow هم کمک گرفت.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

مصائب Spider-Man بودن | 10 دشمن برتر مایلز مورالز
مصائب Spider-Man بودن | 10 دشمن برتر مایلز مورالز
مصائب Spider-Man بودن | 10 دشمن برتر مایلز مورالز
مصائب Spider-Man بودن | 10 دشمن برتر مایلز مورالز
مصائب Spider-Man بودن | 10 دشمن برتر مایلز مورالز

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • آقای بولحسنی
    متاسفم ولی….
    مقاله بسیار بسیار ضعیفی بود
    اول از همه این که مادام سوارم که فرمودید فقط تو یه جلد کمیک بود اونم مربوط به دنیای اسپایدرمن نوار!
    دومین انتقادی که هم دارم این موضوع هست که iron spider توی لیست نبود
    هاب گابلین هم بیشتر دشمن اسپایدرمن اصلی بود !
    ونوم هم که دیگه خبیث نیست و با مایلز همکاری کرد ‌!

  • سایت کمیک بوکی مطلب گیمی میره سایت گیمی مطلب کمیک بوکی
    به راستی قیامت نزدیک است

  • دیگه اینو هممون میدونیم ویلن اصلی spider man 2 ونوم هستش

  • ایراد دیگه ای که این مقاله داره راجب پراولر هست.
    دو تا پراولر داریم
    یکی شون توی یونیورس اصلی مارول هست و اسمش هابی براونه
    اسم پراولر دیگه توی یونیورس آلتیمیت آرون دیویس بود
    توی دنیای کمیک هم خیلی رابطه ی گل و بلبلی نداشت با مایلز. iron spider هم که توی مقاله ذکر شده همون آرون دیویس بود که زرهی مربوط به همین نام رو دزدید و سعی کرد مایلز رو شکست بده.
    البته الان آرون دیویس یه شخصیت خاکستری شده و یک بار هم جون مایلز رو نجات داد.
    هابی براون هم اگه اشتباه نکنم توی رویداد «دیگر مرده نیستند» (آره فک کنم همین بود اسمش دن اسلات نوشته بود) کشته شد و در قالب کلون برگشت اگه اشتباه نکرده باشم هم هویت پراولر رو گذاشت کنار.

  • خیلی ضعیف بود مقاله
    دکتر دوم کلا تو یه سری کمیک دشمن مایلز بود
    نه به صورت کلی
    پراولر هم خیلی بیشتر از بقیه دشمن مایلزه
    تا حدی که شش خبیث ساخته و لباس آیرون اسپایدر رو خریده برای مبارزه به مایلز
    ونومی هم که شما مدنظرتونه اون ونوم دنیای آلتیمیت نیست
    تو دنیای آلتیمیت ونوم یه چیز الکتریکی و دیجیتاله که انسان ها ساختنش ولی اینی که شما گفتید سیمبیوته
    تیک مستر هم دشمن اونجرزه نه مایلز
    هابگابلین هم اصلا یادم نیست تو دنیای آلتیمیت با مایلز جنگیده باشه
    سندمن دنیای آلتیمیت هم دشمنی آنچنانی با مایلز نداره
    همرهد هم نوچه ای بیش نیست
    کراس بونز هم دشمن کاپیتانه 😐

  • بله اسپایدی بودن مصائب داره..
    کلاً قهرمان بودن یسری مصائب مختص خودشو داره..
    مثلاً اینکه واسه حفظ مردمت جونتو از دست بدی..
    بعد همون مردم انواع و اقسام حرف و حدیث رو نثارت می کنن..
    این فکر می کنم دردش از درگیری با رقیباتم بیشتر باشه نه؟

  • UMK3 گفت:

    این عنوانین مقاله مختص سایت اسپایدی باید بمونه شما چرا اقای ابوالحسنی

  • Mr. morgan گفت:

    مقاله حقیقتش ضعیف بود اول مقاله پیش زمینه درستی برای افرادی که اشنایی چندانی ندارند داده نشده و. معرفی ها هم خیلی حلاصه هستند مثلا دکتر دوم اصلا دشمن درجه یک مایلز نیست نمیدونم چرا تو مقاله هست و اینکه هاب گابلین خیلیم شخصیت قدیمی و معروفیه و بیشتر دشمن پیتر پارکر هست تا مایلز کلا این مقالات بنظر من بیشتر برای سایت اسپایدی که کارش کمیک بوک هست بنظر من گیمفا این مقالاتو کارنکنه بهتره تمرکز رو همون گیم باشه بلاخره از قدیم گفتن هرکسی را بهر کاری افریدند گیمفا سایت گیمه بنظرم نیازی نیست این مقالات کار بشه در همون حد سخت افزار و گیمینگ بمونه خیلی بهتره الان مثلا نمونه یکی از سایتای همسایه که همین راهو پیش گرفتن و در کنار گیم زدن تو مقالات سینما و کمیک الان دیگه تو صحفه اصلی سایتشون که میره ادم بیشتر از اینکه مقالات گیمینگ ببینه در باره فیلم و سریالو کمیک میبینه و کلا سایت زده جاده خاکی گیمفا هم تو هون کاری که توش استعداد داره بمونه بهتره

    • به نظرم برای مقایسه ی منصفانه باید اولین مقالات اون سایت رو با این مقاله ها مقایسه کنید.
      اونا هم مقاله های اولشون رو از سایت برداشتن که آبروشون نره 😉
      نویسنده های گیمفا یکم دل به کار بدن راحت می تونن بزنن جلو… از اون جایی که اون سایت خیلی وقته زده جاده خاکی

مصائب Spider-Man بودن | 10 دشمن برتر مایلز مورالز