با بهترین بازی‌های سال ۲۰۲۰ از دید متاکریتیک همراه باشید
با بهترین بازی‌های سال ۲۰۲۰ از دید متاکریتیک همراه باشید
با بهترین بازی‌های سال ۲۰۲۰ از دید متاکریتیک همراه باشید
با بهترین بازی‌های سال ۲۰۲۰ از دید متاکریتیک همراه باشید

با فهرست بهترین بازی‌های سال ۲۰۲۰ متاکریتیک همراه باشید

محمد حسین کریمی
۱۵:۴۳ ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
بهترین بازی‌های سال ۲۰۲۰ از دید متاکریتیک

وبسایت متاکریتیک همیشه تاثیر مهمی در تبلیغات و مطرح شدن بازی‌های مختلف داشته است. این وبسایت نظرات و نمرات نهایی وبسایت‌های مختلف را جمع‌آوری می‌کند و به آثار مختلف یک نمره‌ی میانگین می‌دهد. پیرامون منصفانه بودن نمرات منتقدین و این‌که نمرات تا چه میزان باید در دیدگاه مخاطبین تاثیر بگذارند، نظرات مختلفی وجود دارد؛ با این وجود، نمی‌توان از تاثیر آن در بازاریابی و فروش بازی‌ها چشم‌پوشی کرد. مطمئناََ بهترین بازی‌های سال ۲۰۲۰ از دید متاکریتیک می‌تواند برای بسیاری از مخاطبین جذاب باشد.

چندی پیش، وبسایت متاکریتیک لیستی از برترین بازی‌های سال ۲۰۲۰ را منتشر کرد که در ادامه ۱۰ عنوان برتر را مشاهده می‌کنید:

۱۰- Microsoft Flight Simulator

متا: ۹۱

بازی Microsoft Flight Simulator نسل بعدی یکی از محبوب‌ترین سری‌های شبیه‌سازی محسوب می‌شود. از کنترل هواپیماهای سبک گرفته تا جت‌های عظیم، باید انتظار یک تجربه‌ی بی‌نظیر را داشته باشید. نه تنها لذت پرواز را با هواپیماهای مختلف تجربه خواهید کرد، بلکه جزئیات دنیای خلق شده در این اثر نیز شما را متعجب می‌کند. برنامه‌ی پرواز خود را تنظیم کرده و به هر نقطه از کره‌ی زمین که می‌خواهید سفر کنید. از پرواز در شب، روز و شرایط آب و هوایی مختلف لذت ببرید.

۹- Dragon Quest XI S: Echoes of an Elusive Age – Definitive Edition (نسخه‌ی ایکس‌باکس)

۸- Demon’s Souls

متا: ۹۲
 این یک بازسازی اساسی شگفت‌انگیز است، چرا که به طور حقیقی حس یک بازی سولز جدید را به ارمغان می‌آورد و یک بازی قدیمی را دوباره تکرار نمی‌کند. گرافیک باورنکردنی و موسیقی غیرقابل توصیف است در حالی که سرزمین بالتریا به طرز زیبایی توسط بلوپوینت بازسازی شده است. اگر توانسته‌اید یک پلی‌استیشن ۵ خریداری کنید و هنوز این بازی را تجربه نکرده‌اید، بدانید که وقتتان در حال هدر رفتن است.

۷- Hades

متا: ۹۳

مطمئناََ Hades یکی از بهترین‌های سال ۲۰۲۰ است و تا سال‌ها در ذهن باقی خواهد ماند. همچنین سازندگان عناوین روگ‌لایک یا روگ‌لایت برای شکست دادن Hades در سال‌های آینده، باید سخت کار کنند، زیرا شکست دادن آن کار هر کسی نیست. امیدواریم Hades باعث شود که از این به بعد آثار روگ‌لایک یا روگ‌لایت توجه بیشتری به روایت داشته باشند و این ژانر مورد تغییر و تحول قرار گیرد، چرا که Hades ثابت می‌کند بازی‌های این سبک پتانسیل روایتی فراتر از قبل را در خود دارند.

بهترین بازی‌های سال ۲۰۲۰ از دید متاکریتیک

۶- Ori and Will of the Wisps

متا: ۹۳

داستان بازی Ori and Will of the Wisps خارق‌العاده و دنیای آن‌ نفس‌گیر است و تمامی این مسائل در مقایسه با گیم‌پلی فوق‌العاده‌ی آن که هم در بحث پلتفرمینگ و هم در زمینه مبارزه عالی عمل می‌کند، هیچ به حساب می‌آیند. استودیوی مون (Moon) استعداد خودش را با Will of the Wisps ثابت کرده است؛ عنوانی که لحظه‌ای آرام و قرار ندارد و به بازی‌باز حس باهوش بودن را می‌دهد و هرچقدر در مسیر آن پیش می‌روید، بهتر و بهتر می‌شود.

۵- Half-Life: Alyx

متا: ۹۳

شما در این عنوان در نقش الیکس ونس (Alyx Vance) قرار خواهید گرفت که تنها شانس بشریت برای بقاء به شمار می‌رود. کنترل The Combine از زمان حادثه‌ی Black Mesa بر روی زمین، با جمعیت باقی‌مانده در شهرها تقویت شده است. شما به عنوان موسس یک گروه مقاومت تازه‌کار، به فعالیت‌های علمی مخفیانه خود ادامه داده‌اید و باید با گروه مقاومت تشکیل شده، به مبارزه بپردازید.

۴- Hades (نسخه‌ی نینتندو سوییچ)

متا: ۹۳

عنوان Hades توسط سازندگان Bastion، Pyre و Transistor خلق شده است و می‌‎تواند یک تجربه‌ی روگ‌لایت خارق‌العاده را برای شما به ارمغان بیاورد.

۳- Dragon Quest XI S: Echoes of an Elusive Age – Definitive Edition (نسخه‌ی پلی‌استیشن ۴)

متا: ۹۳

اگر تا به حال هیچ نسخه‌ای از سری Dragon Quest را تجربه نکرده‌اید، Dragon Quest XI S: Echoes of an Elusive Age – Definitive Edition بهترین فرصت برای شروع خواهد بود. بدون شک این بازی یکی از برترین آثار نقش‌آفرینی است که تا امروز تجربه کرده‌ایم. همه چیز در این اثر بسیار خاص بوده و تیم سازنده به خوبی از عهده‌ی توسعه‌ی آن بر آمده است. همچنین به یاد داشته باشد که نسخه‌ی Definitive این بازی شامل تمامی محتویات عرضه شده و همچنین شخصیت‌های اضافه شده نیز می‌شود.

dragon quest xi s echoes of an elusive age definitive edition

۲- The Last of Us Part 2

۵ سال از سفر جوئل و الی گذشته است و حالا آن‌ها در وایومینگ جکسون که شامل یک جامعه‌ی تقریباََ پرجمعیت از بازماندگان می‌شود، مستقر شده‌اند. زندگی در مکانی پرجمعیت باعث شده است به آرامش و ثبات برسند، اگرچه در این میان خطراتی نیز وجود دارد. یک اتفاق خشن و غیرمنتظره باعث می‌شود که الی وارد یک سفر خطرناک شود. بازی‌بازان در این راه با احساسات متناقض زیادی روبه‌رو خواهند شد و با غافلگیری‌های متعددی نیز مواجه می‌شوند. به طور حتم The Last of Us Part 2 جزو بهترین عناوین سال ۲۰۲۰ است و یکی از درگیرکننده‌ترین تجربیات موجود در صنعت بازی‌های ویدیویی را به ارمغان می‌آورد.

متا: ۹۳

۱- Persona 5 Royal

متا: ۹۵

نسخه‌ی Royal بازی Persona 5 محتویات بسیار زیادی را به بازی اصلی اضافه و به شما یک نقش‌آفرینی ژاپنی جذاب ارائه می‌دهد. بازی Persona 5: The Royal در حقیقت نسخه‌ی بهبودیافته  و گسترش پیدا کرده‌ی بازی Persona 5 به حساب می‌آید. این عنوان شامل محتوای داستانی جدید زیادی از جمله یک فصل تحصیلی قابل بازی می‌شود. علاوه بر این، شاهد رویدادهای جدید با محوریت Phantom Thieves و همچنین دو شخصیت جدید نیز هستیم. این اثر میزبان یک مکان تازه نیز خواهد بود. مکان جدید یکی از محله‌های شهر توکیو به شمار می‌رود که کیچیجوجی (Kichijoji) نام دارد. در کنار مناطق جدید، محتوا و رویدادهای دیگری که خارج از رویدادهای روزانه رخ می‌‌دهند به بازی اضافه شده است. سیاه‌چاله‌های بازی نیز  میزبان دشمنان جدید و قوی‌تری هستند. در کنار این موضوع، مکانیک‌های مختلفی نیز به بازی اضافه شده‌اند.

نظر شما در مورد ۱۰ بازی برتر و نمراتی که کسب کرده‌اند چیست؟

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

با بهترین بازی‌های سال ۲۰۲۰ از دید متاکریتیک همراه باشید
با بهترین بازی‌های سال ۲۰۲۰ از دید متاکریتیک همراه باشید
با بهترین بازی‌های سال ۲۰۲۰ از دید متاکریتیک همراه باشید
با بهترین بازی‌های سال ۲۰۲۰ از دید متاکریتیک همراه باشید
با بهترین بازی‌های سال ۲۰۲۰ از دید متاکریتیک همراه باشید

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

با بهترین بازی‌های سال ۲۰۲۰ از دید متاکریتیک همراه باشید