گلادیاتور شوید | پیش نمایش Spartacus legends - گیمفا
گلادیاتور شوید | پیش نمایش Spartacus legends - گیمفا
گلادیاتور شوید | پیش نمایش Spartacus legends - گیمفا
گلادیاتور شوید | پیش نمایش Spartacus legends - گیمفا

گلادیاتور شوید | پیش نمایش Spartacus legends

سورنا اسدی
۱۶:۰۰ ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
گلادیاتور شوید | پیش نمایش Spartacus legends - گیمفا

آیا تا به حال دوست داشته اید به جای یک گلادیاتور قهرمان پا به میدان نبرد بگذارید؟ آیا به بازی هایی که درون انها دست و پای انسان ها را قطع میکنند علاقه دارید؟ اگر جواب شما مثبت است یک خبر خوب برای شما داریم ، تا مدتی دیگر بازی  spartacus legends برای دانلود به صورت رایگان درون شبکه های PSN , XBL قرار خواهد گرفت. ناشر این بازی شرکت شناخته شده ی یوبی سافت است و خودتان بهتر میدانید که این شرکت ناشر هر بازی نمیشود .، پس حتما spartacus legends نیز ویژگی های جدید و منحصر به فردی دارد که شرکت یوبی سافت قصد انتشار این بازی را برعهده گرفته است.

عنوان: spartacus legends

سازنده : Kung Fu Factory

ناشر : Ubisoft

سبک: action/fighting

تاریخ انتشار: MAY 2013

پلتفرم: PS3 , X360

2405687 box slegends

بدون شک با خود فکر میکنید بازی spartacus legends شباهت هایی با بازی های هم سبکش مانند : mortal kombat یا Takken دارد ، اما باید به این موضوع اشاره کنم که همیشه مبارزه موفق با وسایلی از قبیل شمشیر ، چکش ، نیزه و … مستلزمه ی این است که شما تمامی تاکنیکهای مبارزه به عنوان یک گلادیاتور را بلد باشید.

اگر بخواهید در این بازی هممانند مورتال کمبت فقط کنترل کنسول را به دست بگیرید و تند ، تند بر روی دکمه ها فشار دهید قید بازی کردن spartacus را بزنید.میتوان گفت این بازی برای آن دسته از گیمرانی ساخته میشود که به جنگ های تاریخی و مبارزه کردن با شمشیر و … به عنوان یک گلادیاتور واقعی علاقه خاصی دارند ، نه به عنوان یک مبارز خیابانی و یا تخیلی که با مشت ، پا و انواع قدرت های جادوگری حریف خود را از میدان نبرد خارج میکنند!. spartacus legends به معنای مبارزه با دل و جان است ، مبارزه تا حد مرگ ، کسی که پا به میدان نبرد  بگزارد یا پیروز بیرون می آید یا تکه تکه میشود و میمیرد.

بکش و به جلو برو

ابتدای بازی شما میتوانید کاراکتر دلخواهتان را از بین شخصیت های محبوب این سریال مانند : اسپارتاکوس انتخاب کنید.اوایل بازی شخصیت شما فقط با دست خالی یا یک شمشیر معمولی و با بدن برهنه در مرکز آموزشی گلادیاتورها به مبارزه میپردازد ، اما با مرور زمان و شکست دادن حریفان خود و به دست آوردن پول و سکه با باز شدن آیتم های جدید میتوانید سلاح های بهتر و جدیدتری خریداری کنید ، همچنین بسیاری از میدان های نبرد موجود در سرتاسر روم برای شما باز خواهد شد ، بنابراین قادر خواهید بود در یک میدان نبرد واقعی و در حضور بیش از ۱۰۰۰۰ نفر تماشاگر حریف سرسخت خود را تکه تکه کنید.

سیستم مبارزات با توجه به تریلر های بازی بسیار پیچیده نیست ، اما باید به خوبی یاد بگیرید که به موقع دفاع کنید و سپس حمله و یا جا خالی بدهید.ضرباتی که شما به دشمن وارد میکنید با توجه به قدرت و سنگینی سلاح موجود در دستتان بر روی بدن وی تاثیر میگذارد. مثلا: با ضربه زدن به سر دشمن با چکش فقط میتوانید شاهد له شدن صورت حریف باشید ، اما اگر با شمشیر به گردن یا صورت وی ضربه بزنید میتوانید سرش را از تنش جدا کنید و نظاره گر پاشیدن خون مانند یک آبشار به اطراف زمین نبرد باشید.

676738 20130412 640screen001

فقط مبارزه و دیگر هیچ

در  بالا به این موضوع اشاره کرده بودیم که بازی بر پایه ی مبارزه با شمشیر بنا شده و شما دیگر نباید شاهد مبارزات بدون زره های جنگی و یا بدون سلاح های بسیار سنگین و پر قدرت باشید ، اما باید بگوییم با دست خالی نیز میتوانید در spartacus legends حریف خود را شکست دهید و اگر در طول نبرد شمشیر شما ازدستتان رها شود یا آسیب ببیند و دیگر قابل استفاده نباشد ، هرگز نمیتوایند زمین نبرد را ترک کنید و باید سعی کنید با دستان خالی با حریفی که رو در روی شما با زره آهنی و سلاح های سنگین ایستاده است مبارزه کنید ، که صد البته درصد شکست شما در این نبرد بسیار بالا است.

در طول مبارزات در بالای صفحه دو نوار به رنگهای قرمز و زرد وجود دارد. کم شدن نوار قرمز نشانه ی مقدار جان  یا توان باقی مانده در بدن شما برای ادامه دادن این مبارزه است ، اما کم شدن نوار زرد رنگ نشانه ی این است که زره شما دیگر توان استقامت در برابر ضربات دشمن را ندارد و بزودی از تنتان در خواهد آمد و دشمن به راحتی دست و پا و تمامی بدنتان را تکه تکه میکند.

676738 20120906 640screen003

خون ، خون ، خون و اما …

گرافیک کلی بازی زیاد چنگی به دل نمیزند و میتوان از همین الان با قاطعیت تمام گفت منتظر این بازی با یک گرافیک عالی و تماشایی نباشید. با توجه به تریلر ها ی بازی ، افکت های پاشیدن خون که یکی از مهم ترین فاکتور ها در بازی های مبارزه ای است ، زیاد جالب از آب در نیامده و بسیار مضنوعی و ابتداییی اند.گرچه محیطهای بازی که مبارزه در آنها برگزار میشود پرجزییات و زیبا به نظر میرسند.

طراحی شخصیت های اصلی مانند: اسپارتاکوس نیز قابل قبول صورت گرفته و میتوان ته چهره ای از شخصیت اصلی سریال را در چهره ی کاراکتر موجود در بازی مشاهده کرد. در کنار طراحی قابل قبول شخصیت ها ، طراحی سلاح های بازی نیز جزو نکات مثبت spartacus به شمار میرود که جزییات فراوانی را میتوان در تک تک آنها مشاهده کرد.

با تماشای تریلر های بازی میتوانید شاهد چند باگ گرافیکی کوچک در بازی باشید ، اما اگر باگ های موجود در spartacus تاثیری در مبارزات نداشته باشند(گیر کردن کارکتر در حال مبارزه در زمین) میتوان از این نکته ی منفی قابل پیش بینی بازی چشم پوشی کرد. به هر حال با توجه با اینکه این بازی تنها برای شبکه های PSN و XBL منتشر میشود  و جزو بازی های رایگان دانلودی قرار میگیرد ، از گرافیک مناسب و قابل قبولی برخوردار است.

676738 20130412 640screen003

دوست خود را دعوت به  مبارزه تا حد مرگ کنید

با توجه به گفته های یوبی سافت spartacus legends از بخش انلاین و مولتی پلیر نیز پشتیبانی میکند. در این بخش شما میتوانید شخصیت قهرمان خود را به میدان نبرد بفرستید اما اینبار حریف اصلی و سرسخت شما دوست صمیمیتان خواهد بود که باید با مبارزه کردن حرفه ای تر نسبت به قبل او را به راحتی شکست دهید.

همچنین شما قادر خواهید بود با بازیکنان دیگر در تمامی نقاط جهان نیز به مبارزه کردن بپردازید و در صورتی که بتوانید بسیاری از این بازیکنان را شکست دهید میتوانید نام خود را به عنوان یک گلادیاتور مبارز ، شجاع و خون خواه درون دنیای spartacus legends بر سر زبان ها بیندازید.

این قسمت از بازی بسیار جذاب و اعتیاد آور به نظر میرسد اما اطلاعات بیشتری از این بخش در دسترس نیست اما در صورتی که این بازی را دانلود کردید ، هرگز نباید بخش انلاین یا مولتی پیلیر آن را از دست بدهید. زیرا مبارزه کردن با دوستان صمیمی خود و به رخ کشیدن مهارت هایی که کسب کرده اید میتواند به راحتی ا ز شما یک قهران شجاع و شکست ناپذیر بسازد.

676738 20120906 640screen005

مدتی دیگر … مبارزه ای مرگبار درون کنسول ها

تا مدتی دیگر بازی spartacus legends منتشر خواهد شد و به نظر میرسد که این بازی بتواند طرفداران سبک بازی های مبارزه ای و تاریخی را راضی نگه دارد. پس به شما پیشنهاد میکنیم قبل از تجربه این بازی مقدای از عیدی هایتان را کنار بگذارید زیرا بعد از تجربه این عنوان ممکن است کنترل کنسول خود را یا از شدت عصبانیت به زمین بکوبید و دو تکه کنید و یا از شدت فشارعصبی کنسول خود را از بالای ساختمان به پایین پرتاب کنید!.

 

تصاویری از بازیگر نقش اصلی سریال اسپارتاکوس در مراسم رونمایی از بازی Spartacus Legends

13 com spartacus pg horizontal

safe imagephp

spartacus liam

tnrrvrvtxdhhl

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

گلادیاتور شوید | پیش نمایش Spartacus legends - گیمفا
گلادیاتور شوید | پیش نمایش Spartacus legends - گیمفا
گلادیاتور شوید | پیش نمایش Spartacus legends - گیمفا
گلادیاتور شوید | پیش نمایش Spartacus legends - گیمفا
گلادیاتور شوید | پیش نمایش Spartacus legends - گیمفا

نظرات

  • چقدر این شخصیت بحاله.واقعا نقشش رو تو اسپارتاکوس عالی بازی کرد.ولی حیف که به هدفش نرسید.واقعا بازیگر خوبیه

  • Kratos-_-0_0 گفت:

    اسپارتاکوس یکی از سریال های مورد علاقمه که دارم دنبالش میکنم
    فقط امیدوار بودم بازی در سطح بزرگتری ساخته میشد نه یه بازیه Free-to-play
    فقط کاشکی بازیگر قدیمیه اسپارتاکوس Andy Whitfield تو بازی قرار میدادن
    (یه یادی هم ازش میشد)

  • hamid56 گفت:

    سریالش که عالی بود ، خدا کنه بازیشم خوب از آب در بیاد

  • یه نفر در مورد کیفیت پیش نمایش و سطح اطلاعات صحبت نکرده هنوز همه رفتن تو کف سریالش 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐

  • Tommy گفت:

    من با بازیگر اولی اسپارتاکوس :-)) که مرد بیشتر حال کردم تا این

  • چقدر افراد مفسد داریم توی سایت 😀
    این سریال حاوی…… است. 😐

  • دوست عزیز پیش نمایش فوق العاده بدی بود اگر ترجمه بود که هیچ .اما اگر به قلم خودتون بود و نویسنده خودتون بودید منصفانه نبود که این عنوان رو با مورتال کمبت مقایسه کنید , اول این که مورتال کمبت یه عنوان فوق العاده بزرگ هست و اصلا فکر نکنم این عنوان نصف متای اون بازی رو بگیره, دوم این که شما میگیید
    اسپارتاکوس لگند مثل مورتال کمبت نمیخواد بدون فکر دکمه های گیم پد رو تند تند بزنی و باید فکر کنی ? یعنی تو mk نمیخواد فکر کنی و چشمبسته فقط دکمه بزن ? پیش نمایش جالبی نبود ,به هر حال مرسی

  • orka گفت:

    تو دیسک نمیشه بلزی کرد 😀

  • Gamezluverz گفت:

    وای اسپارتاکوس سریالش که حرف نداشت ببینیم بازیش چی میشه :yes: :yes: :yes:

  • AMIR-GAMER گفت:

    من نمی دونستم این بازی هست :laugh:
    مرسی که با خبرم کردی 😀

  • HADES گفت:

    این چیه بازیه ، فیلمه ، کارتونه ، مستنده ، سریاله، هر چی که هست قطعا بازی نیست.
    حالم از تصاویرش کم کیفیت و آماتورش بهم خورد مشخصی یه چیزه چرت و بی معنی هست.

  • این بازی بیشتر توی بخش الاین حال میده که با این اینترنت قشنگ اصلا ولش کن 🙄

  • g-unit گفت:

    سریالش که تمام شد ! بازیش هم عالی هست مثل سریالش :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:

  • ramin#x#.x گفت:

    معذرت میخوام از نویسنده
    من این بازی رو از الان شکست خورده میبینم چون:
    اگر سریال اسپارتاکوس رو دنبال کرده باشید سریالیست با بودجه فوق العاده کم و کاری ضعیف که سریال کلا توی استدیو کار شده و ۲ چیز بیشتر نداره ۱- جنگ های مزخرف و کاملا کامپیوتری که اصلا ارزش دیدن نداره ۲- ۳ex هایی ناشیانه و غیر منطقی که بازم ارزش دیدن نداره. تنها نکته + سریال بازیگر شخصیت کریکسوس هسته و تمام واقعا سریالی مثل Game of thrones که منی که وقت کمی دارم اپیزود ۱ فصل ۳ رو دوبار دیدم کجا و این کجا
    از الان بازی رو شکست خورده میدونم چون بودجه سریالش اون بود دیگه بازیش چی میشه و جدا از این معمولا بازی های اقتباسی از فسلم و سریال موفق نمیشن مخصوصا که سریالشم در پیت باشه.

    • دوست عزیز به سریال توحین نکن.اگه شما دوسش نداری قرار نیست که توحین کنی

        • ramin#x#.x گفت:

          کودکید و جوهای ۳ex که این فیلم داره چه میشه کرد
          خون ریتن تو سریال افتضاح قطع عضو افتضاح شما game of thrones رو ببین بعد نظر بده سریال سریال ضعیف و در پیتیه منی که فسلم ها و سریال های حرفه ای رو با کیفیت ۱۰۸۰p +2gb میبینم و بدون زیر نویس تا در ترجمه دخل تصرف نشنوم سریال های در پیت و دسته دوم مثل اسپارتاکوس نمیپسندم
          از نظر شما اسپارتاکوس بخاطر صحنه های ضعیف اکشن و xxx کاملا ناشیانه ( نمیگم نبود بوده خیلی خوبشم بوده ولی این فیلم ناشیانه کار شده)
          از نظر من نه تنها گیم بلکه سریال و فیلم هم باید AAA باشه شما سریال Breaking bad رو ببین یه داستان نو کار aaa و از همه مهمتر کار گرافیکی قوی همینطور walking dead خب اینا چقدر بودجه داشتن؟ واکینگ دد هر گلوله ۵۰۰ دلار هزینه در بر داشته خب اینارو چه شبکه ای داده؟ amc یه شبکه کابلی و پولدار که همه عناوینش عالین یا game of thrones شبکه hbo که پر خرج ترین سریال رو در دست داره ولی شبکه اسپارتاکوس چی؟ دوست عزیز من خودم سی سی کم دارم و بیشتر سریال ها رو پخش لایو و کیفیت بالا میبینیم یجورایی از تیتر فیلم میفهمم تهش چیه سریال اسپارتاکوس داستانی خوب داشت که میشد خوب از ای درش بیارن که متاسفانه با کار ضعیف و بردن هدف فیلم به جای دیگه خراب شد
          توصیه من به شما اگر سریال های دست دومم هم میخواهید نگاه کنید سریال قابل قبول یا حداقل با کار قوی ببنید مثلا سریال fallowing سریال دست دومیه ولی داستان خوبی داره که ارزش نگاه کردن داره یا سریال arrow داستان تکراری و کلیشه ای داره ولی اکشن خوبی داره.

          • mjking گفت:

            بحثه بازیه یا سریال ما نگرفتیم کل چی میندازین این سریال هارو مفت نگاه میکنین که اینجوری انتقاد میکنین اسپارتاکوس هرچی بود نمره۸/۷از ۱۰گرفته پس چرت نگو اقای رایدن

    • رامین عزیز کاملا با حرفتون موافقم ،‌اثر رسانه ای که بخواد مخاطبشو بواسطه ی همه چیز جز هنر خودش جذب کنه و توهین به مخاطب کرده .البته میدونم اینجا جاش نیست اما گفتم چون بعضیا به بهترین سریال تاریخی بهش نگاه میکنن! کدوم تاریخ؟!! اصلا بحث شاهکاری مثل Game of Thrones که جداست اما اگه میخواید واقعیت تاریخی رو درباره ی اسپارتاکوس ببینید میتونید فیلم اسپارتاکوس استنلی کوبریک رو ببینید نه این چنین محصولات دسته پایین رو .

      • Kratos-_-0_0 گفت:

        دوستان منم یجورایی باهاتون موافقم که اثر قویی نیست
        حتی بعد از پایان فصل ۱ و مرگ بازیگر Andy Whitfield این سریال
        افت بیشتری به خودش دید
        و در این که سریال Game of Thrones زیباست شکی درش نیست
        ولی سلیقه ها متفاوته یسری از دوستان به خونریزی و کشتن علاقه دارن
        و یسری دیگه به یک داستان زیبا ، پس همه چی به سلیقه ی شخص بر میگرده
        این سریال هایی که میبینم و ازشون لذت میبرم:
        Spartacus
        Game of Thrones
        The walking dead
        Vikings
        سریال جدید Vikings به تمام کسایی که از ۲ سریال Spartacus
        Game of Thrones لذت بردن پیشنهاد میکنم(حتما ببینید)

    • Gamezluverz گفت:

      اقا raminxxx اسپارتاکوس کجا کاره ضعیفیه ۸.۷/۱۰ بخاطره چیه همه که مثل شما نیستن الکی نظر نده لتفا ?:-)

    • g-unit گفت:

      از سریال خوشت نمیاد چرا توهین میکنی! شما حتی در جایی نیستی که بازی تاج و تخت رو ببینی! برو همون مختارو ببین!

      • ramin#x#.x گفت:

        من سریال مختارو رو دیدم نه یکبار چون خیلی از این سریال زیبا تر کار شده بود و اعتقاداتمه از همه مهمتر وافتخار میکنم بهش و game of thrones روهم یکبار پخش زنده میبینم و ظبط میکنم و انکود با کیفیت + ۲ گیگ بقیه حال کنن و کیفیتشم مترکونم ۴۸۰p میکنم میزارم شااااااید از قبیل شما حال کنن.
        چشم لتفا نظر نمیدم

        • درسته سریالش خیلی صحنه داشت.. ولی واقعتی بود تو اون دوران که داشت نشون میدا… بعدشم جلوه های ویژه و جنگ ها عالی بود.. :yes: :yes:
          اگه به امتیاز imdb نیگاه بکنی میفهمی چطور سریالی امتیاز سریال ۸.۷ از ۱۰ هستش که بسیار خوبه… الانم اگه بگی امتیاز imdb اهمیت نمیدی پس معلومه نظرت کلی نبوده و سلیقه ای بوده که دلیل نمیشه سریال بدی باشه :no: :no:

          • نه این دوستمون فقط پز این رو میده که سریالارو با کیفیت ۱۰۸۰p میبینه.فکر میکنه ما یه تلویزیون سیاه و سفید داریم با اون سریال میبینیم

          • ramin#x#.x گفت:

            اتفاقا خیلی اهمیت میدم سریال خوب ینی سریال +۹ مقل واکینگ دد – گیم اف ترونس – بند اف برادر ( مینی سریاله ) و…

            • walking dead سریالش ۸.۸ هستش.. سریال خوب یعنی امتیاز +۸… مثل سریال های معروف نمونش lost: 8.5 و prison break: 8.5 :yes: :yes:
              اسپارتاکو هم امتیازش ۸.۷ هستش :yes:

        • من واقعا دیگه ساکت میشم.واقعا.اسپارتاکوس رو با مختار مقایسه میکنی؟اگه دنیا این حرفت رو ببینه واقعا میفهمه ما چقدر………………….

          • angel گفت:

            من اسپارتاکوس فصل اولشو دیدم خشم نیومد واکینگ دد هم سه قسمت اولشو دیدم گذاشتم کنار از اونم خشم نیومد تنها سریالی که بهم حال داد فراراز زندان بودو بس

            بااحترام به طرافداران اسپارتاکوس وواکینگ دد

          • من نمیدونم چرا شماها هی میگید ماها تو جو سریالیم.سریالی رو که خوشتون نمیاد هرچی میخواید میبندید بهش.واقعا که………………..

  • zoroastrian گفت:

    اسپارتاکوس :yes: 😥

  • big-man گفت:

    برادر raminxxx نظر شخصی خودتو با واقعیت قاطی نکن :no: :no:

    سریال اسپارتاکوس جزو بهتری سریال های تاریخی هستش که تابحال ساخته شده و واقعا فوق العاده بوده سریال از همه نظر!این فقط نظر من نیست,نظر منتقدا هم هست! سریالش هم که این جمعه تموم شد و واقعا عالی بود.فقط امیدوارم شخصیت مرحوم وایتفیلد هم توش باشه! :-((
    درمورد بازیش هم من به یوبی خیلی اعقاد دارم مطمئنا بازی خوبی از اب درمیاد! :evilgrin:

  • HADES گفت:

    بی معنی ترین ، مضخرف ترین ، غیر اخلاقی ترین ، تحریفی ترین سریال که تا کنون دیدم اسپارتاکوس بوده (اصلا اسپارتاکوس نبوده آبرو این شخصیت تاریخی هم بردن)
    تعجب میکنم بعضی از دوستان چطور روشون میشه بیان از این سریال دفاع بکنند ?:-) ?:-) ?:-)

    • ramin#x#.x گفت:

      متاسفانه کتاب چیزیه که توی زندگی خود من کم رنگ شده کار بکار کسی ندارم
      من با اسپارتاکوس از طریق کتای اشنا شدم بعدفیلم اورجیناشو دیدم و لذت بردم

  • big-man گفت:

    آقا غیر اخلاقی هست که هست!این سریال +۱۸ هستش و افراد بالای۱۸ سال باید ببین زور که نیست افرادی که سنشون نمیخوره ببینن! .نویسندگیش عالی بود!بازیگراش عالی بودن!شخصیت پردازیش عالی بود.دیگه از یه سریال تاریخی چی میخواید؟

  • نمیدونم چرا این بچه ۱۵ ساله ها میشینن سریال رو نگاه میکنن میگن غیر اخلاقیه.خوب اون زمان اینجوری بوده دیگه

    • HADES گفت:

      اون زمان اونجوری بوده!!!
      اگر اینطوری که شما فرض می کنید همین الان هم همین طوری هست تازه بدترش
      بستگی داره از چه زاویه ای به مسئله نگاه می کنید
      مثل فیلم شاهکار گلادیاتور به زمان روم نگاه کنید یا این سریال فاجعه

      • شما فقط از سریال این مسایل رو میبینی؟شخصیت پردازی.داستان اینا هیچن.فقط گیر دادین به چیزی که فقط آدمای قدیمی گیر میدن

    • big-man گفت:

      این شد حرف حساب.واقعا هم اون زمان همینطوری بود و با گذشت زمان مردم از اون حالت دراومدن.کارگردان هم در این سریال میخواست تمامی صحنات رو به نمایش بگذاره.

      • منم همین رو گفتم.وقتی با تهیه کننده فیلم مصاحبه کردن گفتش ما از همون اول کار میخواستیم دقیقا رم قدیم رو به تصویر بکشیم و حتی برای این کار از چندتا کتاب هم اقتباس کردیم

        • HADES گفت:

          یعنی آدم های جدید این چیزا براشون معنی نداره
          عجب ما چقدر غافل ایم از روزگار
          برین با سریال دروغین اسپارتاکوس و همون ….. حال کنین
          .
          .

          یاد فیلم قدیمیش بخیر………. هنوز یادم مونده :-(( :-((

          • big-man گفت:

            دروغین؟میشه دلیل دروغین بودنش رو بگین؟

          • اینجور سریالا خیلی بهتر از حرفای دروغین آدماست

            • Gamezluverz گفت:

              raiden شدیدا باهات موافقم :yes: :yes: :yes:

              • EBLIS گفت:

                دعوا نکنین این سریال بهترین سریالیه که دیدم بستگه داره با چه دیدی به سریال نگاه کنی بعضیا با چشم بووووووووووق نگاه میکنن فقط اون چیزا رو میبینن حال میکنن ولی اگه یه دید عمیق به سریال داشته باشی واقعا ادم گریش میگیره همه جا پره فساد اخلاقی و جنسیه یعنی تو اون دوران جز گناه چیزی وجود نداشت البته الانم دست کمی از اون دوران نداره با این تفاوت که همه کارا سربسته انجام میشه 😉

  • AMir گفت:

    فک نکنم بازی جالبی بشه ولی من دوسش دارم :smug:

  • اون طوری که من فکر میکنم باید بازی باحالی بشه… :struggle: ممنون بابت خبر. :evilgrin:

  • EBLIS گفت:

    اگه مثل سریالش باشه باحاله :evilgrin:

  • npcboot گفت:

    اول ایکه یوبی بازی میزنه پس بازیش خوبه ۱۰۰ % دوم درباره سریال کاری به صحنه اخلاقیش ندارم ولی سریال مبتدیه که جز جلوه کامپیوتری چیزی نداره که این جا جای بحث نیست :no: :no: :no:

  • mehdi_1981 گفت:

    فیلم قدیمی اسپارتاکوس که پنجاهمین سالگردش هم رد شد به ظاهر کارگردانش کوبریک بود ولی کرک داگلاس که هم تهیه کننده بود هم نقش اول اونقدر تو ساخت فیلم دخالت کرد که کوبریک نتونست فیلم رو باب میلش درست کنه اما سریال جدید درسته که صحنه های اونجوری داره ولی حقیقت رو بازتاب داده و در اون زمان اینجور صحنه ها به وفور دیده میشده و این نص تاریخ هست.
    به غیر از این سریال بسیار حماسی (اپیک) هست و اون شور و شوقی که توش هست تو فیلم قدیمی نبوده فیلمی که کارگردانش هم اونو قبول نداشته.در ثانی در تاریخ هست که اسپارتاکوس تو نبرد پایانی کشته میشه در حالی که تو فیلم قدیمی اینطور نمیشه تا یه صحنه باسمه ای در سایه اون قرار داده بشه همونجا که:فرمانده رومی میگه اسپارتاکوس کیه و همه یک به یک بلند میشن و میگن من اسپارتاکوس هستم.

    • درسته که کوبریک اون موقع زیر فشارهای داگلاس بود اما اینکه نتونه کار خودشو انجام بده رو به هیچ وجه قبول ندارم .کوبریک تو کل طول زندگیشم زیر فشار بود اما شاهکارهایی تحویل سینما داد که تا به حال که نه و تا آینده هم مثلشون نخواهیم دید. همین اسپارتاکوس هم جدا از این وضعیت نیست .کارگردانی و این ماجراها و ارزش کلاسیک اثر خیلی بالاتر از این حرفاست که ما بیاییم توی همچین جای نامناسبی ازش ایراد بگیریم.به علاوه از لحاظ تاریخی هم فیلم کوبریک تو اکثر نظرسنجی ها از بهترین های سینمای تاریخی محسوب میشه .پس میشه بگید کجای این اثر رو میشه زیر سوال برد ؟
      (من واقعا تعجب میکنم میبینم چنین سریالهای دسته پایینی رو با چنان شاهکاری بی همتایی مقایسه میکنید!)

      • منم قاسم جان تعجب میکنم میبینم این سریال به این با محتوایی رو با اون فیلم بدرد نخورمقایسه میکنی

      • mehdi_1981 گفت:

        من فیلم کوبریک رو با سریال مقیاسه کلی نکردم فقط گفتم سریال از اون فیلم حماسی تر و هیجان انگیز تر بود والا فیلمی که ۴ تا اسکار برده رو نمیشه با سریال مقایسه کلی کرد.
        فیلم اسپارتاکوس از روی رمان هوارد فاست ساخته شد که پرفروش بود ولی با اینهمه نقطه ظعف فیلم دیالوگ بود.من هم کوبریک رو به عنوان استاد قبول دارم ولی اسپارتاکوس به نظر من کمی ظعیف بود چون اون شور حال یک فیلم حماسی رو نداشت.
        البته موفقیت بزرگ فیلم در سالهای اول ساخته شدنش بود بعد از اون از در خاطر سینمادوستان کم رنگ شد نشون به این نشون که تو تاپ ۲۵۰ سایت imdb نیست.
        ولی از لحاظ موسیقی و بازیگرها فیلم بسیار عالی بود

        • ramin#x#.x گفت:

          دوست عزیز شمارو نگفتم اون دوستمون که برای اقای نجاری لطیفه میگه منظورم بود شما با منطق حرف میزنی حرف حق جواب نداره

          • دوست عزیز منی که لطیفه میگم رو حرفم رو اینجا بیشتر تایید کردن تا تو و اون رفیق مثلا با سوادمون رو

            • ramin#x#.x گفت:

              yep
              خوشم میاد اوج حال میکنی من اصلا چاقال هیچی سرم نمیشه اقای نجاری فقط کارشونو توی سایت پیگیری کنید.
              کسایی که بقولت تایید کردن هم اکثرا مثل خودتن عامه زیاد داریم حرفه ای کمه

              • از طرز حرف زدنت معلومه چه شخصیتی داری.من از زحمات آقای نجاری تشکر میکنم ولی آقای نجاری خبرارو ترجمه میکنه.منم رشته ی تخصصیم زبان هستش.خیلی ترجمه کردن این خبرا واسه من آسونه.(اصلا قصد توهین به آقای نجاری رو نداشتم.اصلا)

                • ramin#x#.x گفت:

                  گوگل هم ترجمه میکنه منم ترجمه میکنم شمت هم ترجمه میکنی ترجمه مهم نیست محتوا مهمه.

                • ramin#x#.x گفت:

                  معنی هنر رو زمانی متوجه میشی که سریال Glee رو ببینی سریالی گه خود پرزیدنت اوباما شخصا جوایزش رو اعتا کرد سریالی موزیکال در نگاه اول برای کودکان ولی وقتی عمیق میشی میبینی چه گنجینه موزیکی توش خوابیده به این میگن جذب مخاطب نه ……..

  • KRATOS.n1 گفت:

    فیلمش اصلا جالب نبود . بازیشم که………. .

  • HADES گفت:

    در سریال اسپارتاکوس بجز
    -صحنه‌های بدن‌های خرد شده، تکه تکه شده و قتل و کشتار با خشم و خشونت، هم در جنگ‌ها و هم در شهرها
    -فحشای شدید و بی بند‌ و باری، (از توضیح بیشتر و شکافتن مطلب می گذرم)
    -سیاست کثیف و به دور از اخلاق
    -تمسخر دین و دین زدایی
    – برده داری به شکل تاریخ آمریکا
    -…..

    با کمی تامل و تعقل می‌توان دریافت که موارد ذکر شده، همگی ارزش‌ها و بنیان‌‌های زندگی آمریکایی امروز هستند، در حالی که روم آنروز “اینگونه و به این شکل نشان داده شده در این سریال اصلا نبوده ”
    و حتی جالب است بدانید تا ۱۰۰ سال پیش بی‌بندو باری و فحشا در هیچ جامعه ایی وجودی علنی نداشته است .

    —————————————————————————————–
    تاریخ همیشه یکی بوده ولی مورخین زیاد و تفسیر کنندگان تاریخ زیادتر
    سریال اسپارتاکوس کاملا منطبق بر فرهنگ و خواست آمریکاییست.

    • بابا بیخیال.اولا که سریال مال نیوزیلند هستش دوما فکر کنم مدرسه نمره بد زیاد گرفتی داری حرف الکی میزنی.اسپارتاکوس بدبخت چه ربطی داره به سیاست آمریکا آمریکا

      • HADES گفت:

        با این جملت متوجه شدم از روی نداستن حرفات گفتی و از لیست سیاه در اومدی
        در ضمن شرکت سازندش آمریکایی هست و حتی اگر بقول تو نیوزلندی باشه ربطی به نقض جمله فوق نداره

        راستی گفتی نمره بد میگیری : بنده لیسانس برق – قدرت هستم و در شرکت توزیع برق در جایگاه مربوطه مشغول هستم :yes: موفق باشی

        • دوست عزیز این سریال رو با همکاری آمریکاییها ساختن.ایده ی اصلی سریال مال کشور نیوزیلند هستش.من یه جایی دیدم که اینجا نمیشه گفت کجا

  • در رابطه با بی بند وباری هم بگم که از زمان امامای ما هم بی بندوباری بوده چه برسه یه اون زمان که خونه ی اربابها پر برده بوده

  • big-man گفت:

    دوباره بحث امریکا شروع شد :no:

    من نمیدونم چرا از یه چیزی خوشتون نمیاد ربطش میدید به امریکا! :no:

    مثه این میمونه برید رستوران از غذاش خوشتون نیاد بگید تخسیر آمریکاس! :wilt:

    به نظر من هم فیلم و هم سریال اسپارتاکوس خوب بود ولی واقعا سریالش یه زیبایی و جذابیت دیگه ای داشت.

    به شدت با حرف های اقای raiden موافقم به خصوص با این حرفشون:

    در رابطه با بی بند وباری هم بگم که از زمان امامای ما هم بی بندوباری بوده چه برسه یه اون زمان که خونه ی اربابها پر برده بوده

    • نوکرتم داداش.اینا خودشون نمیتونن به جایی برسن ربطش میدن به آمریکا.وقتی با سواد کشور ما که لیسانس داره اینارو ربط میده به آمریکا مطمعن باش تا هزار سال دیگه هم کشورمون به جایی نمیرسه

  • k1 گفت:

    مرسی :yes:

    وارد بحث هانمیشم که…………. :shy:

  • k1 گفت:

    درفیلم هاوسریال های خارجی این چیزها کاملا عادی ودر بسیاری ازسریال های تاریخی
    این جور صحنه پیدا میشه….پس جای هیچ بحثی نیست :yes:

    سریال game of thrones می بینیداون هم همینجوره…. 😉

    بازی جالب ونویی میتونه باشه 😀

  • mehdi_1981 گفت:

    حالا به غیر از بحث فیلم من این ایده رو خیلی وقت پیش تو ذهنم داشتم بازی جالبی میشه البته من این ایده رو هم داشتم که تو بازی مدرسه گلادیاتوری هم باشه و گیمر بتونه اون رو اداره کنه

  • KAKA 021 گفت:

    قسمت آخرش اشکمو درآورد… :-(( 🙁

  • HADES گفت:

    raiden دوست من کلا این بحث رو فراموش کن . باشد :yes:

  • KRATOS.n1 گفت:

    پای صحبت های اینا بشینی میگن ۳۰۰ هم به تاریخ وفادار بوده 😐 😐 😐

  • بحث سریالی ممنوع.

    نمیدونم نویسنده این مطلب چرا دیدگاه های مطلبشو چک نمی کنه 😐 یه تنبیه میشه واسه مقالات بعدی که یاد بگیره به کاربرهایی که وارد مطلبش میشن بفهمونه اینجا سایت گیم هست نه یک بحث سینمایی و سریال! 😐

    برای جلوگیری از فیل**ترینگ دیدگاه بسته میشه!

گلادیاتور شوید | پیش نمایش Spartacus legends - گیمفا
گلادیاتور شوید | پیش نمایش Spartacus legends - گیمفا