Injustice : NetherRealm را یک Mortal Kombat دیگر ننامید
یکی از عناوین فایتینگ سال ۲۰۱۳ که تا چند روز دیگر عرضه ی رسمی می شود Injustice: Gods Among Us است. نکته ی جالبی که در مورد این عنوان صدق می کند در این است که سازنده ی آن استدیوی NetherRealm می باشد که بیش از این عنوان موفق Mortal Kombat را ساخته بود. چنین چیزی باعث شده تا عده ی بسیای همیشه ان دو عنوان فایتینگ را با هم مقایسه کنند. اما NetherRealm خلاف این عقید را دارد و از مردم خواسته که این عنوان را یک Mortal Kombat ننامند.
Erin Piepergerdes تهیه کنده ی بازی Injustice: Gods Among Us در مورد این که چگونه این عنوان توانسته از Mortal Kombat فاصله بگیرد و همچنین شباهت هایی در کنترل آن با عناوینی مثل Street Fighter اظهار داشته است :
ما می خواستیم با این بازی در سبک مبارزات تغییراتی ایجاد کنیم به خاطر این که ما همیشه می خواهیم بازی هایمان به مانند Mortal Kombat متفاوت باشد. ما نمی خواستیم که مردم وقتی Injustice را بازی می کنند اساسا فکر کنند که در حال تجربه یک Mortal Kombat دیگر هستند. این به ما فرصتی داد که به عنوان یک سازنده ی برخی چیز های جدیدی را امتحان کنیم.
البته برخی شباهت هایی نیز به بازی های دیگری که شما ذکر کردید وجود دارد ، اما همچنین تفاوت هایی نیز در این بین می باشد که باعث شده Injustice منحصر به فرد باشد. مثلا به جای فشار دادن دکمه ی L1 برای دفاع که در عنوانی مانند Mortal Kombat آن را انجام دادیم ، این بار در این بازی دکمه ی فلش عقب باعث گارد گرفتن می شود. من معمولا بیشتر Mortal Kombat هایی را بازی می کنیم که برایم سخت تر باشد و من تمرین های بسیاری را با Injustice داشتم.
ما لازم نیست که تعامل با محیط زیست و استفاده از اجسام را فقط در Mortal Kombat داشته باشیم ، از دیدگاه یک سازنده این به ما فرصتی برای رشد بیشتر و تلاش برای اضافه کردن همین چیز ها و موارد جدید در بازی می دهد.
شما باید همیشه به این اطمینان برسید که حملات متعادل خودتان را با استفاده از سه دکمه انجام می دهید البته ما عنصر منحصر به فردی را هم بر روی دکمه ی چهارم اضافه کردیم تا لذت یک گیم پلی سریع حفظ شود. با Injustice ما آمده ایم که چیزی منحصر به فرد برای هر کدام از شخصیت ها داشته باشیم و امیدواریم که عناصر استراتژی خوبی به بازی افزوده باشیم.
Injustice: Gods Among Us در تاریخ ۱۶ آوریل در آمریکای شمالی و ۱۹ آوریل در اروپا برای سه پلتفرم PlayStation 3 ، Xbox 360 و Wii U عرضه می شود.
پر بحثترینها
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- مایکروسافت: هر دستگاهی میتواند یک ایکس باکس باشد
- بازی چندنفره Horizon احتمالاً در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد
- گزارش: Final Fantasy 16 روی PC تنها ۲۸۹ هزار نسخه فروخته است
نظرات
حیف 🙁
:yes:
من ۲ دقیقه بازی کردم!
خیلی حال کردم
معلومه بازی قشنگیه
به نظر من خیلی بیشتر از TEEKEN حال میده!
:yes:
یه سوال داشتم؟
TAKKEN TAG 2 بازی خوبی هست ارزش خرید رو داره (منظورم این هست که مثل تکن ۶ نیست)
اگه پولت زیادی کرده برو بخر
نمرگه ارزش یه بار بازی کردنم نداره :sick:
این بازی بی نظبره شاهکاره واقعا عالیه خسته نباشن سازندهاش :pissedoff: :inlove: