بروز مشکلی در فایل ذخیره‌‌ بازی Cyberpunk 2077 گزارش شد - گیمفا
بروز مشکلی در فایل ذخیره‌‌ بازی Cyberpunk 2077 گزارش شد - گیمفا
بروز مشکلی در فایل ذخیره‌‌ بازی Cyberpunk 2077 گزارش شد - گیمفا
بروز مشکلی در فایل ذخیره‌‌ بازی Cyberpunk 2077 گزارش شد - گیمفا

بروز مشکلی در فایل ذخیره‌‌ی بازی Cyberpunk 2077 گزارش شد

شایان کریم زاده
۲۳:۵۹ ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
بروز مشکلی در فایل ذخیره‌‌ بازی Cyberpunk 2077 گزارش شد - گیمفا

بازی Cyberpunk 2077 با مشکلات فنی بسیاری دست و پنجه نرم می‌کند. باگ‌های تصادفی زیادی در این عنوان وجود دارد، اما این مشکلات در کنسول‌های پایه‌ی پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان بسیار بیشتر دیده می‌شود. در کنار این باگ‌ها، بازی از عدم ثبات فریم نیز رنج می‌برد. مشکل جدیدی نیز توسط برخی بازی‌بازان گزارش شده که فایل ذخیره شده، بارگذاری نمی‌شود.

به‌نظر می‌رسد که نسخه‌ی پلتفرم رایانه‌های شخصی درگیر بسیاری از این مشکلات نیست، اما مشکل مربوط به عدم بارگذاری فایل‌های ذخیره شده در این پلتفرم نیز وجود دارد. در طی یکی دو هفته‌ی اخیر، یک اشکال در بازی Cyberpunk 2077 کشف شد که به بازی‌بازان اجازه می‌دهد تا اقلام گران قیمت را خریداری کنند، سپس آن‌ها را نامحدود کپی و به‌فروش برسانند.
این مشکل راهی آسان برای کسب پول فراوان در بازی است، اما ظاهراً باعث بروز مشکلاتی می‌شود. بازی‌بازانی که از این روش استفاده کرده‌اند، بعد از مدتی با پیغام خطایی مواجه شده‌اند. این پیغام به آن‌ها اعلام می‌کند که فایل‌های ذخیره شده، قابلیت بارگذاری ندارند.
طی پرسش و پاسخ‌هایی که در سایت GOG.com مطرح شده، این جواب از طرف استودیوی سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt RED) دریافت شد:

متأسفانه فایل ذخیره، آسیب دیده و قابل بازیابی نیست. لطفاً برای ادامه دادن بازی از یک فایل ذخیره‌ی قدیمی استفاده کنید. مقدار کمتری از آیتم‌ها و موارد مختلف را نگه دارید. اگر از روش تکثیر زیاد استفاده کرده‌اید، احتمالا شاهد این مشکل خواهید بود. محدودیت اندازه‌ی حجم فایل ذخیره شده ممکن است در یکی از به‌روزرسانی‌های بعدی افزایش یابد، اما فایل‌های خراب به همین ترتیب باقی می‌مانند.

یک پست در وب‌سایت ردیت (Reddit) اشاره به وجود مشکل ناراحت کننده‌ی دیگری دارد. برخی از کاربران تشخیص داده‌اند که اگر اندازه‌ی فایل ذخیره بیش از ۸ مگابایت شود، بازی آن را به عنوان یک فایل خراب شناسایی می‌کند. بسیاری از کاربران این وب‌سایت نیز این موضوع را تایید کرده‌اند و در کمال تعجب به فضای ذخیره‌ی هشت مگابایتی کنسول پلی‌استیشن ۲ اشاره داشتند. همچنین آن‌ها حجم فایل‌های ذخیره‌ی عناوین Deus Ex و Skyrim را برای مثال نام می‌برند که با وجود حجم بسیار بالا، هیچ مشکلی ندارد.
برای برطرف شدن این موضوع باید منتظر به‌روزرسانی‌های بعدی بازی بود. هنوز هم احتمال حل این مشکل از طریق به‌روزرسانی وجود دارد، زیرا بیش از چند مورد در بازی Cyberpunk 2077 وجود دارد که جدیدترین به‌روزرسانی، آن‌ها را برطرف کرده است.
سی‌دی پراجکت رد در قامت توسعه دهنده‌ی این عنوان، باید مشکلات زیادی را پس از انتشار پر از ایراد بازی برطرف نماید. به دلیل بروز این مشکلات، ارزش سهام و اعتبار شرکت کاهش یافته است. از طرفی هم بسیاری از کارمندان این استودیو از وضعیت مدیریت پروژه‌ی Cyberpunk 2077 ناراضی هستند.

بازی Cyberpunk 2077 هم اکنون برای پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و همچنین سرویس گوگل استدیا در دسترس است. نقد بازی Cyberpunk 2077 توسط وب‌سایت گیفا را می‌توانید از اینجا مطالعه نمایید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بروز مشکلی در فایل ذخیره‌‌ بازی Cyberpunk 2077 گزارش شد - گیمفا
بروز مشکلی در فایل ذخیره‌‌ بازی Cyberpunk 2077 گزارش شد - گیمفا
بروز مشکلی در فایل ذخیره‌‌ بازی Cyberpunk 2077 گزارش شد - گیمفا
بروز مشکلی در فایل ذخیره‌‌ بازی Cyberpunk 2077 گزارش شد - گیمفا
بروز مشکلی در فایل ذخیره‌‌ بازی Cyberpunk 2077 گزارش شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • MOHAMMADmp گفت:

    این موضوع زمین خوردن سایبر شاید واقعا از یک نظر خوب باشه.چون دیگه هر کسی نمیاد هفت ، هشت سال صرف یه پروژه کنه.

  • mo70 گفت:

    دو چیز پایان ندارد یکی شون باگ های سایبرپانکِ

  • sefirot2011 گفت:

    اکثریت در نسل ۸ ps4 البته در مورد کنسول میگم، میدونیم کنسول چون یک دستگاه تنها برای بازی ساخته شده باید بیشتر توجه بشه ولی میخوام یه مسئله ای بگم که کلی هست ، جامعه pc بازها مظلوم ترین قشر این جامعه هستن به نظرتون چند تا پورت افتضاح داشتیم در نسل ۸ برای pc و کسی هم بدادشون نمیرسید البته همیشه Pc بازها صبر و حوصله دارن چون یاد گرفتن چطوری با جامعه گیمری خودشون رو وفق بدن ولی الان کنسول یک یا دو مرتبه پورت بد زده شده صداشون تا سازمان ملل هم رسیده ، شاید بگی چون Pc بازها کرکی هستن ولی بعضی از بازی که مولتی زده میشه بعضی وقتها امار فروش ps4 بالاتر و بعضی وقتها pc ، حالا شاید بگیم Pc کرکیه ولی اینطور نیست که کنسول ،همه دارن اورجینال میخرن، بعضی ها دارن اشتراکی بعضی ها اکانت هکی و بعضی کپی خوری دارن استفاده میکنن و به نظرم شرایط تقریبا برابر مخصوصا اینکه در این دوره زمونه قفل دنوو کاری کرده که بازی درجا کرک نشه

    میخوایم این مسئله اصلی رو بگم یاد بگیریم این فرصتهای طلایی که در طول عمر گیمریمون هست استفاده کنیم ،میدونی در دل این صدفی که پیدا کردیم که اطرافش از جلبک و کپک بسته شده یک الماسی هست اگر صبر داشته باشی میتونیم این درخشان بودن الماس رو ببینیم ، حالا شاید بگیم این شرکت دروغ گفته ، این شرکت کلاه برداری ما بگیم درست ،ولی هممون بدور از فن بودنمون خوب میدونیم این شرکت میتونه بازی ای بسازه که در جامعه گیمری کم یاب وبهتره کاری کنیم این شرکت بتونه به کارش ادامه بده چون این شرکت اگر کارمندانش رو از دست بده شاید بگویید تقصیر خودشون ولی این رو هم بدونید جو جامعه گیمری بی تقصیر نیست در از هم پاشیدن این شرکت چون میدونیم درست میشه ولی صبر و حوصله رو نداریم

    حالا این موضوع شاید بعضی ها باور نداشته باشن بگن بزار تا بپاشن ولی در آینده به این موضوع حتما پی خواهند برد چه شرکتی بود که الکی از هم پاشید میتونستیم صبر کنیم و بازی رو انجام بدیم ، قرار نبود که فردا بمیریم صبر میکردیم اسمون به زمین نمیومد ،

    همدلی داشته باشیم برای پیشرفت جامعه گیمری

    • Mikasa گفت:

      صدای کنسول پلیرا بلنده چون صدای سونی و مایکروسافت بلنده
      وقتی کنسول میخری یک کمپانی میشه مسئول اتفاقات و پیگری ها
      ولی یه pc با چندین برند مختلف سخت افزار میشه زد و چون‌چند دستگی هست ، از این پیگیری ها خبری نیست
      کی بیاد پیگیری کنه؟ nvidia؟ اینتل؟Amd؟ اینا صرفا براشون مهمه سخت افزار بفروشن همین
      مسئول این نیستن که الزاما بازی‌خوب run بشه
      در ضمن وضعیت سی دی پراجکت رد اتفاقا بخاطر همینه که موقعی که ویچر با وضعیت نامناسب ریلیز شد کسی صداش در‌نیومد
      اگه همون موقع گیمرا پشت هم بودن و فنبوی بازی از شرکت در نمیاوردن و بجای اینکه سی دی پراجکت رو تا حد خدای صنعت ببرن بالا، اعتراض‌میکردن به نحوه اجرای بازی
      الان cd project red کنترل کیفیت بهتری برای محصولاتش داشت و این وضع سایبرپانک با این شدت بوجود نمیومد
      و نه این گیمر ها نیستن که انتظارات زیاد دارن بلکه شرکت ها هستن که کنترل کیفیت رو شل گرفتن
      تو نسل ۷ وقتی dragon age origins و skyrim با کیفیت نه‌چندان جالب روی کنسولای نسل ۷ عرضه شدن ، کسی صداش در‌نیومد
      ولی خوشبختانه هم منتقدا و هم‌گیمر ها کنترل کیفیت رو جدی گرفتن و از نسل ۹ ، بازی های‌باگ دار شدید کوبیده میشن
      همین الانش یوبیسافت اونقدر بهش توپیدن که پیشرفت قابل توجه ای کرده
      بهرحال چه ناشر بتسدا باشه چه سی دی پراجکت چه بازی بعدی راکستار و هرکس دیگه ای
      بازی‌موقع عرضه رو باید در حالت ایده آل بده و انتظارات گیمر ها “به حق” بالاتر رفته
      اگه ساخت اپن ورلد برای این شرکتا سنگینه ، کسی‌مجبورشون‌نکرده اپن ورلد بسازن
      میتونن خطی و پالیش شده بسازن

      • sefirot2011 گفت:

        چطور سخت افزار nvidia یا intel یا amd مهم نیست اگر بازی حتی به فرض رو ۳۰۹۰ روی حالت لو اجرا نشه به نظرت مهم نیست!!! ، یا اینکه بازی از دستورالعملهای سیپیوهای جدید پیروی نکنه به نظرت مهم نیست!! میگم دیگه قشر جامعه Pc بازها همیشه مظلوم هستن ،خودت اعتراف کردی ، البته من شخصا هم کنسول دارم و هم pc ولی چون بیشتر عاشق گرافیک بالاها هستم بازی مولتی روی pc انجام میدم ،از یک جهت حرفاتون درسته در مورد بازی های نسل ۷ ولی به نظرتون راکستار چند مرتبه پورت افتضاح برای pc عرضه کرده ولی کسی صداش در نیومد ولی میدونیم بازی شاهکاری هست و هنوز هم یاد نگرفته پورت برای Pc عرضه کنه، در حالی که در مورد پورت سایبر این مورد داره بیش از حد داره ظلم میشه ، در مورد اسکایریم چطور فالووت ۴ در زمان عرضه باگهاش برطرف نشد که میگی عبرت گرفتن یا فالووت ۷۶

      • sefirot2011 گفت:

        در مورد ساخت بازیها اگر کسی مجبورشون نکرده این سبک رو درست کنن، کسی هم مجبور نکردن که بازیهای این شرکت رو خریداری کنید که بعد بیای اعتراض کنی، در مورد پورت ویچر کاملا حق با شماست ولی سوالی دارم ایا بازی با آپدیت حل شد یا خیر

        • Mikasa گفت:

          sefirot
          خب‌دیگه راکستار بازی با‌پورت بد داده باید صدای pc gamer ها بلند میشد
          که نشد یا شایدم شد راکستار اشتباه بزرگی کرد و نشنید
          یا مشکل با mod حل شد که چنین قابلیتی تو کنسول نیست مسلما
          زیاد خبر از پورت راکستار ندارم ولی هرکسی با پورت بد بده جای انتقاد داره و اشتباه یک استودیو و ناشر، پوشاننده اشتباه بقیه نیست
          راکستار پورت بد داد؟ غلط کرد پورت بد داد
          سی دی پراجکت پورت بد داد؟ اینم غلط کرد پورت بد داد
          ناقض هم دیگه نیستن
          “کسی هم مجبور نکردن که بازیهای این شرکت رو خریداری کنید”
          والا من موندم
          بازیو میخری‌ ایراد‌میگیری میگن‌ مجبوری بخری مگه؟ نخر ایرادم‌نگیر
          بازیو نخری‌ میگن‌ بازیو‌نخریدی نرفتی پس حق نداری حرف بزنی
          فازتون چیه واقعا 🙂 یهو بگین نمیخوایم کسی از شرکت مورد علاقمون ایراد بگیره
          پورت ویچر‌هم بله با اپدیت حل شد (تا حدی)
          ولی من اعتقاد به کامل بودن و پالیش بودن بازی در روز عرضه و بدون آپدیت دارم و مشکل شدید دارم با بازی هایی که داغون ریلیز میشن و بعدا پچ میشن
          نمونش days gone
          یا کم محتوا ریلیز میشن و بعدا پچ‌میشن با وجود قیمت بالای بازی
          گیمری که‌پول داده حق داره از day 1 بیاد بازی کامل و polish شده تحویل‌بگیره
          هرچیزی غیر‌از این به هیچ وجه “برای من” قابل قبول نیست
          استودیو ها‌هم بهتره از چنین رویکردی تبعیت کنن چون منتقدا بیخیال این ایرادات نمیشن خوشبختانه

  • NRG-souls گفت:

    والله من نسخه ۱.۴ با اپدیت اول رو سیستم میرم تا حالا باگ ندیدم!!!!!
    نه ایکس باکس فنم نه سونی فن که بخوام چیزی کم و زیاد بگم
    من نزدیک ۸ ساعت بازیش کردم هیچ مشکلی ندیدم بجز مشکل ۶۰ فریم نبودم! اونم ۴۵ فریم کسی رو نمیکشه

    داستان بازی معرکه ست و مشکلش زیادی زر زدن کرکتر هاست
    گاهی ده دقیقه باهم شر میبافن
    وگرنه داستان عالیه

    گرافیک فقط کافیه Fog رو خاموش کنی بازی سبکه سبک میشه
    دیگه اینکه نه مشکل کرش داشتم نه سیو ، نمیدونم این چزا اینقدر گیر دادن به بازیش ، حالا رو کنسولا افتضاح تقصیر سازندست
    ولی بنظر من تو اینجور بازی ای با این عظمت و تازه وارد بودن سازنده ها به باگ برخوردن عجیب نیست
    ولی من با اینکه رو باگ حساسم اصلا خدا شاهده ندیدم حتی یک دونه
    البته اینم اضافه کنم اگه ویچر رو بازی کرده باشید اینم همون ویچره اما در آینده تمام عناصر یکی هستن

  • اوسعلی گفت:

    این بازی واقعا انقلابیه؛ مخصوصا تو زمینه باگ انقلاب عظیمی به پا کرده و کاملا نسل بعدی به حساب میاد.
    پ.ن: فکر کنم به اندازه کافی CDPR تنبیه شده امیدوارم شرکت از بین نره و بتونن بازی رو درست کنن. واقعا تو این دوران شرکت های کمی پیدا میشن که بازی های داستان محور اونم با این کیفیت درست کنن.

  • این چه بلای طبیعی که بر سر ما اومده گیمفا روزانه مثلان ۲۰ تا اخبار بده ۱۵ تاش سایبرباگ ۱۹۹۷ حالم بهم خورد،،، امسال نسبت به سال های قبل بدترین سال برای بازی ویدیویی بود خدا سال دیگه رو بخیر کنه با بازی های فارکرای و بتمن و رزیدنت اویل و گاد اف وار و راچت و هورایزون و غیره اینطوری که پیش بره باید نصف این بازی هایی که گفتم باید متاشون زیر ۸۰ بشه خدا اون روزو بخیر کنه!!!!

  • 1726eyxjenxjr گفت:

    سی‌دی پراجکت باید دست بجنبونه و زودتر آپدیتارو بده

  • Hyperbug 1977 :rotfl: این میخواست رقیب غولی مثل تلو ۲ تو جوایز گوتی پایان سال سایتها و مراسم مختلف بشه؟ :laugh: تلو ۲ با اختلاف زیاد الان پرافتخارترین بازی ساله و روز به روز به جوایز گوتی اش افزوده میشه.cpdr در حدی نیست که با نا.تی دا.گ مقایسه بشه

  • هر دم از این باغ بری میرسد. :rotfl: :rotfl: :rotfl:
    از دکل مولتی بالا میرین؟ :rotfl: :-* :-* :-*
    اگه یکی! فقط یکی از این مشکلات رو یکی از انحصاریای سونی میداشت الآن شهر به در شده بودیم!
    خدایا شکرت که جای حق نشستی.

  • الآن فهمیدم چرا فنای CDPR میگفتن این بازی “انقلابی” هست
    بدون شک از لحاظ باگ و گلیچ و مشکلات تا الآن انقلابی بوده
    تا الآن هم open critic بازی به ۷۸ رسیده

    • Iliya گفت:

      می‌گم استاندارد هات برای یه بازی چیه که ازش خوشت بیاد
      اسکایریم جوکه؟
      فالوت چی؟
      الدر اسکرولز ۴ چی که نوع جدیدی از باگ رو به صنعت گیم معرفی کرد؟
      اسکایریم نسخه PS3 که تجمع باگ های PC و xbox 360 بود چی؟
      اینا همه انقلاب هایی بودن توی باگ

  • G.LN گفت:

    واقعا دیگه اعصابم خورد شد از بس اخبار منفی ازین بازی دیدم
    اصلا فکر نمیکردم اینجور باشه حتی تو بدترین حالتها
    به هر حال ای کاش انحصاری یک پلتفرم میشد به نظرم بهتر میشد.
    یا اینکه برای نسل بعد و pc فقط آماده میشد.
    هر چند نبایستی اصلا این استودیو اینجور پنهان کاری میکرد
    امیدوارم رزیدنت اویل اگه قراره اینجور بشه فقط برای نسل بعد بیاد
    اصلا این موضوع پنهان کاری کار جالبی نبود.
    دوستان گیم برای لذت بردنه نه کری خونی واسه همدیگه.
    اینم مطمئنم اکثرمون به غیر از یه تعداد محدود کرکی بازی کردیم پس جای انتقاد نیست فعلا.
    اگه با آپدیتهای بعدی مشکلاتش رفع نشد اونوقت دیگه طبق نظر دوستان دیگر میتونیم بگیم بازی خوبی نبوده و نه تنها با یک شاهکار بلکه با یک بازی خوب هم فاصله زیادی داره

  • Clara گفت:

    دوستان یه موضوعی هست که خیلی دوست داشتم بیان کنم این چند وقت دنبال یه فرصت مناسب بودم طولانی ه کامنتم اما به نظرم ارزش خوندن داره و تو چندتا کامنت میدم ش :
    یه چیزی که خیلی خوب امسال درک کردم قدرت وحشتناک سوشال میدیا و به طور کل ذهنیت جامعه ( public opinion ) در مورد یک موضوع خاص بود ؛ چیزی که من همیشه دست کم میگرفتمش و میگفتم مثلا کی به حرف ۴ تا هیتر اهمیت میده؟؟ کی اصلا به نظرات یه سری افراد کاری داره؟؟ مگه چهار تا مخالف نظر چقدر میتونن تاثیر بزارن تا اینکه لست ۲ لیک شد تا اینکه سایبر عرضه شد تا اینکه …..
    ببینین دوستان واقعیت اینکه برخلاف چیزی که من فکر میکردم نظرات دقیقا همون ۴ تا هیتر مهمه!! به قدری ارتباطات اینترنتی قوی شده و شایعه ها به قدری سریع تو دنیا میچرخند که باورش سخته… تهدید سازنده ها چیز کمی نیس، دوولوپر ها خودشون به اندازه کافی سر کرانچ عناوین درجه یک و انقلابی و شاهکار مشقت و سختی میکشن تنها چیزی که واقعا نیاز دارن فقط تهدید به مرگ اونا از طرف کاربرا س
    من به شخصه مطمینم سایبرپانک به اندازه فال اوت ۷۶ یا anthem فاجعه نبود ( حداقل به کنسول صدمه نمیزد مث انتم)
    اما این قدرت سوشال میدیاس که اونو به این روز کشوند یعنی چیزی که تو تاریخ سابقه نداشته و بازی بعد از لانچ از استور پلی استیشن حذف بشه

  • Reason گفت:

    مثل اینکه جریان لانچ بازی این بوده که موسسین استودیو از گلد شدن بازی بی خبر بودن و سهامدارای غربی استودیو رو مجبور میکنن بازی رو منتشر کنه، استودیو هم مجبور میشه بازی رو یک سال زودتر از موعد مورد نظر منتشر کنه و علاوه بر حذف یسری مکانیکا از گیمپلی و محتویات، یسری انیمیشنا و قسمتای بازی نصفه کار شده و قراره کم کم اضافه شه
    متاسفانه دور این استودیو فشار و هایپ زیادی بعد از موفقیت ویچر ۳ ایجاد شد که به ضررشون بود، و خب خیلی سعی کردن بهترین بازی ممکن رو طراحی کنن و جلوشون گرفته شد، حقیقت اینه که این استودیو تا ویچر ۲ یه استودیوی ایندی ساز بود و همیت الانشم با کمبود بودجه مواجهن و ثروت آن چنانی در اختیار ندارن.
    در کل هرچی میکشیم از بیزنس مناییه که فقط به پول فکر میکنن.

  • venom گفت:

    خدایا بسه دیگه :weep: :weep: 😥 😥
    rip cd project red

  • Strixxx گفت:

    من نمیدونم چرا اینقد مشکلات بازی رو بولد کردین. حداقلش بیاین واسه اینکه تو این تایم یه بازی داستانی پرمحتوا داده تحسینش کنید. (جای عناوین انلاین پوچ)

  • sorena گفت:

    دنیا یه خبر خوب راجب سایبرپانک بهم بدهکاره :cigarette:

  • چرا یه خبر خوب از بازی نمیاد از وقتی بازی عرضه شده همش خبر بد میاد

  • Golden_Sauber گفت:

    مگه دست ماست حجمش؟هر لحظه استرس اینو داری چطور ذخیره بشه بازی! گندشو درآورده این بازی یه شکست تمام عیار برای شرکت سازندش هست،واقعاً نمیدونم بعضیا دلشونو به چیه این اثر خوش کردن، بعد از هشت سال میاد یه بازی میده تازه باید دو سالم وایسیم اپدیتش بیاد؟این بازی روی کنسول پایه نسل هشت افتضاحه غیر قابل بازیه بعیدم میدونم با اپدیتا درست شه از پایه خرابه بازی،اصلا قابل بهینه نیست برای کنسول پایه خیلی زحمت بکشن خودشونو برسونن به یک پنجم تریلر ها که دیگه اونم به درد خودشون میخوره،باز نیاید بگین این بازی اول شخصه ردد و gta سوم شخص قابل مقایسه نیستن!خواهشا تعصب رو کنار بزاید کافیه یه سر به انجمن های خارجی بزنید مردم دارن آتیش میگیرن بعد یه عده از این بازی و شرکتش فرشته میسازن.برید مقایسه هاش با gta3 ببینید توی یوتوب بعد بیاید بگین پتانسیل داره،همون سال ۲۰۷۷ با اپدیت ها قابل بازیه…

  • hamidgrio گفت:

    دیگه آدم با شنیدن اخبار cyberpunk عصبی میشه

  • Kourosh Abedi گفت:

    همه اشتباه میکنن و سی دی پراجکت هم استثنا نیست و مطمئناً این شرکت از اشتباهاتش درس میگیره.
    به امید اینکه مشکلات این بازی رفع بشن و این بازی هم شاهکار بشه.

  • Ho3ein1996 گفت:

    ایقد ک خبر بد اومد از سایبر حالم به هم خورد

  • reza_tport گفت:

    من تو عکسام همینطوری داغون ژست میگیرم
    https://uupload.ir/files/bwi_photomode_20122020_130458.png

  • بشخصه خودم به عنوان بی طرف در دنیای گیم. حتی یک لحظه هم فک نمی کردم سی دی پراچکت همچین بلایی سرش بیاد.بازیو تجربه نکردم و نظری در موردش نخواهم داد تا تجربه نکنم ولی این گیمو مثله بازی نو منز اسکای یک سال بعدش بازی میکنم فقط میتونم بگم که برای این شرکت متاسفم البته برای هممون درسی شد که خیلی چیزارو بفهمیم امیدوارم که این جریان ضربه ای به دنیا گیمه داستانی وارد نکنه و در آینده شاهد یک گیمه خوب و عالی باشیم مدیریت غلط چقد که این بازی و شرکتو از عرش به فرش رسوند

  • بنظرم الان همه ما به این نتیجه رسیدیم که اگه سایبر مال ۲۰۲۰ می بود.. هیچ تغییری تو نتیجه گیم آواردز ایجاد نمی شد..
    سایبر یه بازی شکست خوردس..حقیقتی که به روشنی روزه..
    اگه عوض توجه ویژه شون به طراحی فلان قسمت آدمی زاد، روی بهینه سازی و رفع باگ کار می کردن الان حال و روزشون این نبود

    • اصولاً این مورد ثابت شده..هر اثری که واسه دیده شدن دست به دامن فلان سلبریتی و فلان خواننده و.. می شه یا میاد تو بازی فلان محتوای شدید رو قرار می ده، این نشون دهنده اینه که این اثر، خودش نمی تونه رو پا خودش واسته…یعنی نواقصی داره که می خواد با این موارد بپوشونتش.. چنتا شاهکار سراغ داریم که با این ادا بازیا شاهکار شده باشه؟! هیچ

      • Ozhan گفت:

        البته نمیشه گفت که اینکار بده چون یه راه تبلیغ و به دست اوردن محبوبیته
        بازیای کوجیما سرتا پاش سلبریتیه حتی npc های معمولی 😀
        ولی دیدیم که تا p.t چقد خوب بازی میساخت
        بنظرم ظلمه که بخاطر یه سری نواقص فنی و نکات منفی بخوایم کل بازی رو شکست خورده حساب کنیم
        بلاخره سی دی شرکتی نیست که بازی رو ولش کنه به امون خدا و میدونیم که درست میشه بازی ولی شاید کمی طول بکشه!
        منکه میذارم نسخه کامپلیت ادیشنش بیاد
        ویچرم همینکارو کردم با اینکه از خود ویچر۳ خوشم نیومد ولی واقعا یه پک عالی بود با حداقل باگ

        • MmSd
          Ozhan
          شکست، نسبت به هایپ و تبلیغی که براش درست کردن…منظورم از شکست، انتظاره..انتظاری که به ثمر ننشست..
          اوژان تو خوب منظورمو می فهمی.. مثال می زنم..فرض کن به تازگی یه شهر بازی اون سر کشور ساخته شده و تو می خوای بری اونجا(سایبر)..مسافت طولانی(۸سال)..تو تمام مسیری که تو ماشین نشستی، دارن ازش تبلیغ می کنن..رفقات، رادیو و..به حدی که اونو در رده دیزنی لند کالیفرنیا قرارش می دن(رد دد۲).. تو همین جور کف می کنی..هایپت می چسبه به سقف..با خودت می گی دیزنی لند؟تو ایران؟ مگه ازین بهترم می شه و… با تمام انتظاراتی که داشتی به مقصد می رسی.. داخل شهر بازی می شی..بعد چی می بینی؟ یه پارک تفریحی در حد ارم!
          .
          این یعنی شکست انتظارات

          • ناامیدی و عصبانیت شما.
            قبل از هر کسی
            به خودتون مربوط می شه
            اصلا نیازی به من توضیحی بابت اینکه چرا از این عنوان ناراضی هستید بدید.
            من درک می کنم و از وقتی دروغ های سی دی پراجکت رو شده دیگه حوصله نمی کنم خیلی ازش دفاع کنم
            ولی.
            این خیلی غیر منصفانه است که بخاطر ناامید شدن از یه عنوان کلا بزنید زیر همه چی.
            البته مثال بسیار زیبا ولی به همون اندازه بسیار بی ربط و اشتباهی هم زدید
            اگه شنونده ی اون آگهی عاقل باشه خوب می دونه که زدن یه همچین شهر بازی ای تو ایران غیر ممکنه!
            دومین مورد هم اینه که من هیچ صحبتی از پیروزی عنوان نکردم
            فقط گفتم که همه ی جذابیت و مانور اون روی یه بازیگر و چهار تا دختر نیست.
            نزدیک به شصت ساعت تجربه کردم و اون موضوعی که شما بهش اشاره کردی خیلی بخوایم زیاد حسابش کنیم رو هم رفته ۵ دقیقه هم نمی شده!
            شصت ساعت!
            ۵ دقیقه!
            پ.ن: فعلا این عنوان مشکل داره… قطعا با آپدیت مشکلاتش حله (البته نه پچ های هفده گیگی و امثالهم… احتمالا حجم اون پچ ها به پنجاه گیگ هم برسه)

      • بزرگ ترین مشکل من با کاربرای سایت
        راجب تجربه ای صحبت می کنن که نداشتن.
        به نظرم شما این کامنت رو یه بار دیگه بنویسید و محتوای این عنوان رو قضاوت کنید
        البته هر وقت تجربه اش کردید
        مرسی.

      • The Red Devil گفت:

        بله نمونه ش کالاف اینفینیت وارفر که از بازیگر جان اسنو استفاده کرده بود بدترین کالاف تاریخه
        یا همین آرک ۲ که از وین دیزل استفاده کرده هنوز نیومده معلومه چیه :laugh: دایناسور جلو چشم دختربچه ۲ تا آدم رو خورد دختره عین خیالش نبود زبون درازی میکرد به دایناسوره :rotfl:

        • xbox and halo گفت:

          عزیز ، کالاف اینفینیتی وارفر ، اتفاقا بهترین داستان رو داشت حتی گیم پلی خوبی هم داشت ، به خاطر اینکه نمره کم گرفت اکتیویژن دو تا نسخه اینده پشت سر هم داد ، بلک اپس ۳ ،۲۰۱۵ اومد ، کالاف اینفینیتی وارفر ۲۰۱۶ اومد .
          دلیل دیگه هم داره اینه شخصیت منفی بازی ، شخصیت پردازی خوبی نداشت ، ولی بقیه جزعیات خوب بود و در حد عالی ، بخش زامبیش عالی بود.

      • بازی رو انجام دادید که اینطوری میگید؟
        صد در صد نه
        من که بازی کردم میگم اون قضایا اونقدرا زیاد نیستن
        مگه تو کلابا
        شهر پر npc یه که نهایتا یه نفر اون وسط مشکل داشته باشه

  • sm1414 گفت:

    اخه هشت سال داشتین چیکار میکردین خدا میدونه
    راکستار از دوهزار نفر نیروی کار ۹۰۰ نفر حدودا رد دد ۲ رو ساختن تو شش سال
    تو با هزار و صد نفر تو هشت سال چیکار میکردی؟

    • Ozhan گفت:

      یه بازی RPG پروداکشن ولیو و داکیومنتش ۱۸۰درجه فرق داره با یه اکشن ادونچری که حتی دیزاین لول هاشونم باهم فرق داره..تنها وجه مشترکشون اینه که جهان بازن
      بسه دیگه این استدیو تاوان اشتباهش رو داد تا همینجا
      دیگ کاری نکنید ورشکست شن
      خوبه ریسک رو بازی های داستانی کم شن؟؟؟؟

  • CARNAGE گفت:

    هر دم از این باغ بری میرسد باگ تر از باگه تری میرسد

  • alizalogy گفت:

    من می گم تا بازی کلا محو نشده خودشون بیان از سطح دنیا جمعش کنن.
    این افتضاح توو تاریخ گیم بی سابقه بوده.
    روز به روز بیشتر گندش در میاد، دیگه مطمئن شدم یه سری از این دانشجو های ترم ۱-۲ گیم دیزاین که هنوز دو خط کد هم نمی تونن بنویسن و نهایت خلاقیتشون اینه که چهارتا گل و بلبل و آجر و تیر و تخته بندازن توو level، نشستن پشت سیستم و دور هم یه بازی در حد پروژه ی میان ترم دادن بیرون.
    اینا پشتشون به منبع دولتی گرمه، که عین خیالشون نیست، دلشون خوشه آپدیت دادن، اینا ما رو گرفتن بابا

    • شما از گیم دیزاین چیزی می دونی؟
      جالبه.
      بازی رو تجربه کردید؟
      اگر جواب شما بله هست که هیچی
      اگه نه
      با رسم شکل توضیح دهید چگونه بدون ندیدن مراحل بازی گیم دیزاین رو قضاوت کردید

      • Ozhan گفت:

        از روی موج سواری
        بازی هرچیش که مشکل داشته باشه لول دیزاینش فوقالعادست
        چیزی که من شنیدم و چندساعتی دیدم یه تحول تو بازیای RPG بود
        چطور روشون میشه هرچی به ذهنشون میرسه میگن؟

      • سینا گفت:

        :-)) :-)) :-)) :-)) .داش من به تازگی بازی رو رو حالت نومد به پایان رسوندم و باید بگم اکه هوش مصنوعیش درست بود،باگ نداشت رو کنسول ها خوب بهینه شده بود…بازی یک شاهکار بود.مردم کارهای خوب تورا به راحتی از یاد میبرند…وای به روزی که یک اشتباه کنی…

      • .Rock گفت:

        داداش غمت نباشه خودتو عشقه.بازیش عالیه فقط تمام این مشکلات بخاطر یه مدیر بوده وگرنه تو توانمندی وشاهکار ساختن تیمشون شکی نیست .بازی کامل نشده بود ولی یه مدیر بازیرو به زور گلد شده اعلام کرد هدفش ازین ضربه زدن به تمام زحمات پرسنل چی بوده واقعا نمیفهمم.خدا لعنت کنه تمامه مدیرای کارنا بلد رو.حیفه اینهمه زحمتی که تو این هشت سال کشیدن.بازی ازهر لحاظ میتونست تو یاد ها بمونه.نزاشتن واقعا نزاشتن

    • SiRSiNa گفت:

      یواش تر برو باهم بریم
      فشارها باعث شد که زودتر گیمو بدن بیرون و البته اون مدیر….. که گفته بود بازی گلد شده
      تا بازیو نداده بودن بیرون شما یکی میگفتی غلط میکنن میگن اماده نیست
      این بازی باید یه سال دیرتر میومد ولی الانم cd میتونه با حمایت خوب بازیو برگردونه مثل خیلی از بازیای دیگه(رینبو ، sea of thives)
      ولی درهر صورت اشتباهشون باعث شد بخش بزرگی از اعتماد گیمرا بهشون از بین بره که در کوتاه مدت قابل جبران نیست

  • خب دوستان من بازیو شروع کردم. طی دو روز آینده نقد بازیو باهاتون به اشتراک میذارم

  • این روش cdpr هستش برای مقابله با تقلب زیادی تو بازی 😀
    ولی بی شوخی اول باید این روش برداشته بشه و بعدشم مشکل سیو حل بشه

  • AmiRmsD گفت:

    امیدوارم این شرکت تنبیه بشه و اشتباهاتش واسش یه درس عبرت بزرگ بشن ولی نابود نشه. حیفه، واقعا حیفه که یه همچین استودیوی با استعدادی زمین بخوره

  • Iliya گفت:

    https://uupload.ir/files/zg34_screenshot_20201220_203938.jpg

  • amin_ahmadi گفت:

    CDPR بیشتر از اینکه رو بازی کار کنه رو باگاش کار کرده 😀 :laugh:

  • Old_Gamers گفت:

    موضوع باگ تو یه بازی خیلی مهمه . الکی باگ رو کوچک نشون ندید . من ویدیو گیمپلی سایبر رو زیاد دیدم اینجور باگها بدجوری تو حال ادم میزنه . خودم بشخصه بازی که اینجوری باگ داشته باشه رو ادامه نمیدم چون توهین به شعور گیمر هستش .

بروز مشکلی در فایل ذخیره‌‌ بازی Cyberpunk 2077 گزارش شد - گیمفا
بروز مشکلی در فایل ذخیره‌‌ بازی Cyberpunk 2077 گزارش شد - گیمفا