این هفته چی بازی کنیم ؟ - گیمفا
این هفته چی بازی کنیم ؟ - گیمفا
این هفته چی بازی کنیم ؟ - گیمفا
این هفته چی بازی کنیم ؟ - گیمفا

این هفته چی بازی کنیم ؟

هادی جوربنیان
۲۲:۰۳ ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
این هفته چی بازی کنیم ؟ - گیمفا

بعد از چند هفته بازی کردن اویل ۶ بر روی کامپیوتر های خانگی و همچنین لذت بردن از بایوشاک مطمئنا خسته از جنگ های لئون و بوکر به ادامه زندگی خود می پردازید . هر چند خسته هستید ولی تشنه بازی های جدید روزها را به شب می رسانید . در این پست نگاهی گذرا به بازی هایی که در این هفته تشنگی سیری ناپذیر شما را رفع می کنند ، می اندازیم ؛ پس با ما همراه باشید .

طبق رسم همیشگی ( کدوم همیشگی ! ) از پلتفرم PC شروع می کنیم و در انتها به کنسول های این نسل می رسیم که داغ تر از PC در این هفته ظاهر می شوند . اولین سرگرمی که در این هفته برای پلتفرم PC عرضه می شود اولین بسته الحاقی از بازی محبوب جنگ ستارگان یعنی Star Wars: The Old Republic می باشد که با نام Rise of the Hutt Cartel شناخته می شود . Star Wars: The Old Republic یکی از بازی های محبوب سبک MMO می باشد که توسط شرکت BioWare در دنیای Star Wars ساخته شده است و همچنین منفورترین ناشر این نسل یعنی Electronic Arts این بازی را منتشر کرده . برای اطلاعات بیشتر در مورد این بازی می توانید به این لینک مراجعه کنید .

rise of the hutt cartel tor

بازی بعدی که برای این پلتفرم در نظر گرفته شده است ، بازی Victoria II : Heart of Darkness می باشد . این بازی در سبک استراتژی بوده و نبردهای امپراطوری بریتانیا با آفریقا برای تصاحب سرزمین های مختلف را روایت می کند . بازی به صورت نبردهای دریایی بوده و در اختیار بازیباز کشتی های گوناگونی برای مبارزه با دشمن قرار داده خواهد شد .

517661953

بعد از دو بازی انحصاری برای کامپیوتر های شخصی نوبت به بازی های مولتی پلتفرم می رسد ، که از بازی God Gode که برای دو پلتفرم PC و XBOX 360 منتشر می شود ، شروع می کنیم . ماهیت اصلی این بازی به صورت Co-Op می باشد و در آن به همراه دوستان خود با موجودات اهرمینی متفاوتی مبارزه می کنید و همچنین از اسلحه های جذابی هم برای خرد و خاکشیر کردن دشمنان برخوردار هستید .

و اما داغ ترین بازی این هفته که برای سه کنسول اصلی این نسل یعنی Wii U ، XBOX 360 و PS3عرضه می شود و Injustice : Gods Among Us نام دارد . Injustice : Gods Among Us یک بازی مبارزه ای می باشد که در آن شخصیت های کمیک DC از بتمن و سوپر من تا جوکر و زن گربه ای با یکدیگر مبارزه می کنند و همدیگر را به خاک و خون می کشند . مطمئنا در این هفته بهترین بازی که برای کنسول ها عرضه می شود Injustice می باشد و می تواند مدتها طرفداران سبک مبارزه ای را سرگرم کند .

injustice gods among us 6 wallpaper

علاوه بر بازی های نام برده شده در این هفته دو بسته الحاقی دیگر عرضه می شود . اولین بسته ی الحاقی این هفته Call of Duty: Black Ops II – Uprising می باشد که برای کنسول مایکروسافت در نظر گرفته شده است . دومین مورد ، دومین بسته الحاقی برای بازی Dishonored می باشد که Dishonored: The Knife of Dunwall نام دارد و برای هر سه پلتفرم اصلی منتشر می شود و بعد از Injustice : Gods Among Us یکی از بهترین سرگرمی های این هفته می باشد . در این بسته شما میتوانید در نقش Daud ، قاتل افسانه ای که ملکه ی دانوال را به قتل رساند ، بازی کنید و از همه ی وسایل ،‌ اسلحه ها و قدرتهای فراطبیعی این قاتل نهایت استفاده را ببرید . برای مشاهده اطلاعات کامل The Knife of Dunwall به این لینک مراجعه کنید .

2013 03 14 dishonored knife of dunwall e1363272773362 533x316

در پایان امیدوارم که نهایت استفاده را از این هفته ببرید و همچنین منتظر بازی های هفته بعد (Dead Island: Riptide ، Star Trek: The Video Game ، Dragon’s Dogma: Dark Arisen و … ) باشید .

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

این هفته چی بازی کنیم ؟ - گیمفا
این هفته چی بازی کنیم ؟ - گیمفا
این هفته چی بازی کنیم ؟ - گیمفا
این هفته چی بازی کنیم ؟ - گیمفا
این هفته چی بازی کنیم ؟ - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

این هفته چی بازی کنیم ؟ - گیمفا
این هفته چی بازی کنیم ؟ - گیمفا