نقد و بررسی ویدیویی بازی Marvel's Avengers - گیمفا
نقد و بررسی ویدیویی بازی Marvel's Avengers - گیمفا
نقد و بررسی ویدیویی بازی Marvel's Avengers - گیمفا
نقد و بررسی ویدیویی بازی Marvel's Avengers - گیمفا

ویدیو گیمفا: بررسی Marvel’s Avengers؛ لذتبخش، اما نه با تمام پتانسیل ابرقهرمانان مارول

سعید آقابابایی
۱۳:۰۳ ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
avengers

Marvel’s Avengers

سلام و عرض ادب خدمت شما دوستان عزیز و مخاطبین وفادار و با‌معرفت گیمفا که همواره حامی وبسایت خودتان بوده و هستید. امیدوارم که در این دوران سخت، خوب و خوش و سلامت بوده و کاملا از زندگی رضایت داشته باشید. نوبت به یک ویدئوی نقد و بررسی دیگر رسیده و همان‌طور که قبلا خدمت شما عرض کردم می‌خواهیم هر هفته گیمفا پر از ویدئوهای مختلف برای شما باشد.

به مانند روند این چند سال، قصد داریم که در ادامه نیز ساخت این ویدئوها را با کیفیت هر چه بهتر نسبت به گذشته ادامه دهیم و با استفاده از نظرات شما هر روز کار را باکیفیت‌تر کنیم تا نزدیک به سطحی که شایسته شماست شویم. همان‌طور که می دانید از حدود ۶ سال قبل با تلاش و کوشش زیاد و با حمایت‌ها راهنمایی‌های شما موفق شدیم تا بخش نقد و بررسی ویدئویی گیمفا را راه‌اندازی کنیم که به صورت مرتب و منظم برای شما هر هفته منتشر شود و کاربران عزیزمان از آیتم‌های ویدئویی نیز لذت ببرند.

ویدئو گیمفا

بدون هیچ شکی، حق کاربران عزیز ماست که مانند وب‌سایتهای بزرگ دنیا، مطالب ویدئویی اعم از نقد و بررسی و ۱۰ برتر و … را در اختیار داشته باشند و از تماشای آن لذت ببرند. قطعا این روند را به صورت مستمر و مداوم ادامه می‌دهیم تا شما عزیزان شاهد ویدئوهایی کامل و با کیفیت بالا به شکل حداقل یک عدد در هفته باشید و این‌گونه، تنوع مطالب وبسایت گیمفا نیز تکمیل گردد.

هم‌چنین قصد داریم تا بازی‌های بزرگ را هم به صورت نقد متنی در سایت قرار دهیم و هم به صورت نقد ویدئویی آن‌ها را برای شما بررسی نماییم تا بیشتر به بازی‌های مورد علاقه و محبوب شما پرداخته شود و تنوع بیشتری را در انتخاب مطلب برای شما رقم بزنیم.

اتفاقا بازی امروز نیز از همین عناوین بزرگ است که هم به صورت متنی و هم با کلی آیتم ویدئویی دیگر مثل تحلیل فنی، آن را تقدیم شما کرده‌ایم و حالا با بررسی ویدئویی این بازی زیبا در خدمت شما هستیم. شما می توانید در این قسمت تمامی ویدئوهای نقد و بررسی و ۱۰ برتر و … که تاکنون تقدیم شما کرده‌ایم، مشاهده نمایید.

marvel's Avengers

Marvel’s Avengers

بررسی ویدیویی Marvel’s Avengers

ویدئویی که امروز برای شما عزیزان در نظر گرفته‌ایم، بررسی یکی از عناوین جذاب اسکوئرانیکس است که Marvel’s Avengers نام دارد و برای پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس‌وان و رایانه‌های شخصی نیز عرضه شده است. امروز قصد داریم به شما به صورت ویدئویی بگوییم Marvel’s Avengers چطور عنوانی است.

در واقع امروز شاهد بررسی ویدئویی از این بازی زیبا خواهید بود و سعی کرده‌ایم در این ویدئو به صورت مفید و مختصر و با ارائه تصاویری جذاب از بازی، شما را با Marvel’s Avengers آشناتر کنیم و با دیدن ویدئو، تمام مواردی که می‌خواهید از این بازی دستگیرتان شود. قطعا در مسیری که هستیم اشکالات و ایراداتی وجود دارد که خود ما نیز از آن‌ها آگاه هستیم و در صدد هستیم تا در هر ویدئوی جدید آن‌ها را رفع کنیم و هر بار یک ویدئوی کامل‌تر را برای شما عزیزان قرار دهیم.

به امید این که بتوانیم این روند را در آینده و با کیفیت بالا و به صورت مداوم ادامه دهیم، زیرا همان‌طور که همیشه عرض کرده‌ام، لیاقت کاربران گیمفا فقط و فقط بهترین‌هاست و معرفت را نمی شود با چیزی جبران کرد. پس همه تلاش خود را می‌کنیم تا لااقل شاید شما عزیزان از ما راضی باشید و از مطالب گیمفا لذت ببرید. بیشتر از این صحبت نمی‌کنم و توجه شما را در ادامه به بررسی ویدئویی Marvel’s Avengers جلب می‌کنم. منتظر نظرات و پیشنهادات شما خوبان هستیم.

  دانلود با کیفیت SD / دانلود با کیفیت HD/ دانلود با کیفیت Full HD

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نقد و بررسی ویدیویی بازی Marvel's Avengers - گیمفا
نقد و بررسی ویدیویی بازی Marvel's Avengers - گیمفا
نقد و بررسی ویدیویی بازی Marvel's Avengers - گیمفا
نقد و بررسی ویدیویی بازی Marvel's Avengers - گیمفا
نقد و بررسی ویدیویی بازی Marvel's Avengers - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • majid گفت:

    با تشکر از استاد اقا بابایی بابت نقد خود من این بازی رو هم به صورت انلاین هم به صورت افلاین تجربه کردم بازی نسبتا خوبیه و میتونه یه بازی عالی بشه به شرط پشتیبانی از بازی
    متسفانه بزرگ ترین دلیل سقوط این بازی مقایسه اون سری بتمن ارکام یا مارول اسپایدر من هستش در حالی که اونا برای تجربه داستانی تک نفره ساخته شدن ولی این بازی بر پایه مبارزات کو اپ گروهی بنا شده و انصافا اگه با بازی های شبیه خودش مقایسه بشه تو اکثر زمینه ها میتونه باهاشون رقابت کنه

  • majid گفت:

    ببخشید بابت اسپم تو چند تا پست پیام دادم که دوستان کاربر منو مورد عنایت قرار دادن برای همکاری با سایت گیمفا از کجا میتونم پیگیری کنم در زمینه نقد بازی یا مقاله نویسی؟

  • 🤘Mohsenj74 گفت:

    درود بر آقا سعید گل و ممنون به خاطر زحماتتون من شخصا هیچ وقت از دنیای ابر قهرمانی بدم نیومده و یه جورایی علاقه مند هستم بهشون ولی خب فکر نکنم به این زودی فرصتی داشته باشم که اینو تجربه کنم پس دیدن این ویدیو خیلی با ارزشه :yes: 😎
    .
    .
    سعید جان یه خواهشی هم ازت دارم هر وقت مشکلات سایبر پانک حل شد رو هر پلتفرمی که داری حتما ما رو از شنیدن و خوندن نقد زیبات در مورد این بازی محروم نکن ( نقد اقای رضایی هم عالی بود ) درسته که ابر سیاه بزرگی روی سی دی پروجکت و سایبر پانک فعلا لونه کرده ولی این بازی پتانسیل و چیزایی باهاش همراهه که فقط گیمر هایی همچون شما میتونن متوجه بشن ، مخصوصا برای طرفدارای راک و متال که یه همراه شاهکار تو این بازی هست به نام جانی سیلور هند ، در یکی از کوئست های به ظاهر بی اهمیت جانی و وی در مورد تاریخچه گروه جانی با یه مغازه دار حرف میزنن خدایی خیلی حال کردم ، خلاصه منتظریم :heart:

  • 30nabhl گفت:

    ممنون از اقا سعید
    نقد زیبا و کاملی بود
    بیشتر از نظرات بقیه یا متا من بیشتر حرفای شما رو قبول دارم
    همیشه با انصاف نقد میکنین و حق مطلبو ادا میکنین
    بازی ایراد داره ولی در حقش خیلی کم لطفی شده

  • Kourosh Abedi گفت:

    با تشکر از آقای آقابابایی.
    همیشه از دنیای ابر قهرمانی خوشم میومد،ممنون که به این بازی توجه کردید.
    آقا مخلص شماییم.

  • Armin Ezati گفت:

    سلام و عرض خسته نباشید به اقای بابایی عزیز حتما دانلود میکنم این ویدئو زیبا رو در کل من خودم این بازی رو تجربه نکردم و راستش رو بخواید علاقه ای به تجربه به این بازی ندارم در کل با توجه به سری شاهکار batman arkham و بازی marvel spiderman این بازی یجورایی خراب کرد اما من خودم منکر سرگرم کننده بودن این بازی نمیشم اما خوب انتظاراتم از این بازی بالاتر بود در حال حاضر امیدوارم که بازی جوخه انتحاری بتونه خوب در بیاد و بتونه بترکوکه در کل ازتون بخاطر این ویدیو زیبا ازتون تشکر میکنم

  • Oldman1973 گفت:

    سپاس ودرود سعید عزیز
    درقسمتی از نقد بازی اشاره فرمودید برای لذت بیشتر بازی رو بصورت کو آپ تجربه کنید آیا بخش داستانی رو میشه بصورت کو آپ بازی کرد؟
    سپاسگزارم

نقد و بررسی ویدیویی بازی Marvel's Avengers - گیمفا
نقد و بررسی ویدیویی بازی Marvel's Avengers - گیمفا