به‌روزرسانی جدید بازی Assassin's Creed Valhalla منتشر شد
به‌روزرسانی جدید بازی Assassin's Creed Valhalla منتشر شد
به‌روزرسانی جدید بازی Assassin's Creed Valhalla منتشر شد
به‌روزرسانی جدید بازی Assassin's Creed Valhalla منتشر شد

به‌روزرسانی ۱.۱.۰ بازی Valhalla در دسترس قرار گرفت؛ بهره‌گیری از بازخورد هاپتیک کنترلر پلی‌استیشن ۵ اضافه شد

محمد حسین کریمی
۲۱:۳۰ ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
بازی assassin's creed valhalla

به‌روزرسانی جدید بازی Assassin’s Creed Valhalla برای تمامی پلتفرم‌ها در دسترس قرار گرفت که شامل متعادل‌ سازی‌های متعدد، حل مشکلات و بهبودهای فراوانی می‌شود. به‌روزرسانی مذکور شماره‌ی ۱.۱.۰ بوده و در کنار بهبودهای مختلف، محل استقرار شما را گسترش می‌دهد و Yule Festival را نیز به ارمغان می‌آورد.

این به‌روزرسانی شامل بهبودهای گسترده‌ای می‌شود که در ادامه می‌توانید اطلاعاتی در مورد آن‌ها دریافت کنید.

محتویات تازه:

  • پشتیبانی درون بازی از گسترش محل استقرار و Yule Festival
  • Yule Festival یک رویداد با زمانی محدود به شمار می‌رود که شامل جوایز گوناگونی خواهد شد. برای ملحق شدن به این فستیوال و فستیوال‌های آینده باید به بخش شرقی محل استقرار اصلی بروید.
  • اطلاعات بیشتر در مورد فستیوال‌ها به زودی در قالب یک مقاله در وبسایت یوبی‌سافت (Ubisoft) منتشر خواهد شد، منتظر آن باشید.
  • حالا دیگر دستاوردهای شما از شکار حیوانات افسانه‌ای، در محل استقرار به نمایش در خواهند امد.

متعادل‌سازی:

  • بهینه‌سازی و تغییر سطح رفتار شخصیت‎‌های غیر قابل بازی
  • قدرت شخصیت‌های غیر قابل بازی زمانی که ۵۱ سطح پایین‌تر از بازی‌باز باشند، در بالاترین تفاوت خود قرار خواهند گرفت.
  • شخصیت‌های غیر قابل بازی که از نظر قدرتی ۵۱ سطح پایین‌تر از بازی‌باز باشند، با هایلایت سبز مشخص خواهند شد.
  • سطح قدرت باس‌ها از این به بعد هم اندازه‌ی سطح قدرت بازی‌باز خواهد بود. (این اتفاق برای حیوانات آلفا نیز رخ خواهد داد)
  • تغییر قبلی برای همه‌ی درجه‌های سختی رخ می‌دهد.
  • یک صندوقچه‌ی قابل لوت در مخفیگاه Grand Magaester اضافه شده است. (این مخفیگاه تنها در بازه‌ی خاصی از داستان آزاد خواهد شد)
  • مشکلی حل شده است که در آن نشان اسپارک Crit در زمان بهره‌گیری از تیر و کمان کار نمی‌کند.
  • مشکلی حل شده است که در آن مشخصات قدرت برخی سلاح‌ها به درستی نمایش داده نمی‌شود. (این مشکل در سلاح‌هایی مانند Royal Guard ،Viper Bow ،Death-Speaker ،The Mark of Sol ،Doppelhander و Hundtoth  دیده می‌شد)

همچنین بر اساس گزارش‌های منتشر شده، در کنار حل بسیاری از مشکلات مربوط به ماموریت‌ها و کیفیت اجرایی اثر، شاهد پشتیبانی از کنترلر دوال‌سنس (DualSense) نیز هستیم. از این به بعد در کنار تریگرهای انطباقی (Adaptive Triggers)، قابلیت بازخورد هاپتیک (Haptic Feedback) نیز در زمان مبارزات به خوبی حس می‌شود.

به‌روزرسانی قبلی حالت کارایی و کیفیت را به نسخه‌ی نسل بعدی این اثر اضافه کرد که باعث بروز مشکلاتی در نرخ فریم نسخه‌ی پلی‌استیشن ۵ شده بود. همچنین بهبود نرخ فریم نسخه‌ی اکس‌باکس سری اکس نیز به دنبال کاهش رزولوشن رخ داده بود. باید دید به‌روزرسانی جدید از نظر بصری و کیفیت اجرایی چه بهبودهایی را به ارمغان می‌آورد.

بازی Valhalla هم‌اکنون برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، اکس‌باکس وان، اکس‌باکس سری اکس، سری اس، پلتفرم رایانه‌های شخصی و گوگل استیدیا در دسترس قرار دارد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

به‌روزرسانی جدید بازی Assassin's Creed Valhalla منتشر شد
به‌روزرسانی جدید بازی Assassin's Creed Valhalla منتشر شد
به‌روزرسانی جدید بازی Assassin's Creed Valhalla منتشر شد
به‌روزرسانی جدید بازی Assassin's Creed Valhalla منتشر شد
به‌روزرسانی جدید بازی Assassin's Creed Valhalla منتشر شد

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • بروزرسانی محتویات و متعادل سازی های خوبی رو داره :yes:

  • Inspody گفت:

    این ویژگی واقعا عالیه من منتظرم ببینم کوجیما باین این چیکار میکنه چون خوراکش این چیزاست
    خیلی وحشتناکه یه بازی مولتی پلتفرم جدا از بهتر اجرا شدن تو پلتفرم رقیبت یه ویژگی دیگه هم داشته باشه
    امروز داشتم نظر کابرارو درباره دوالسنس میپرسیدم همشون یک کلا میگفتن تو بازی های داستانی عالیه و قشنگ حسش میکینی
    این به این معنیه تمام بازی های مولتی پلتفرم تو اکس باکس تجربه کامل ندارن و برای تجربه کامل باید ps 5بخری

    • Inspody گفت:

      نظر کاربرا منظورم دیسکورد TB showهست :blush:
      (حالا فکرشو بکن بازی های راکستار مثل جی تی ای۶ یا ردد۳ که قطعا از این ویژگی پشتیبانی میکنن(چون مثل کپمکام و اکتیویژن لیدپلتفرمش پلی استیشنه پس پشتیبانی میکنه)یعنی تو ردد تیر میزنی کشش تیر رو حس میکنی یا میری تو برف سنگینی راه رفتن رو حس میکنی واقعا عالیه تنها بدیش اینه که این تجربه فقط تو پلی استیشن هست.
      (اینا از کامنت قبلی جا موند)

      • حالا اسپم دادی که هیچی
        ولی یه چیزی
        مرسی که اسمی از پیسی نیاوردی :yes:
        چون اون موقع بحث موس و کیبورد رو می‌کشیدم وسط کلا پستبه فنا میرفت 😀

      • Ninja Theory گفت:

        :rotfl: ما این موارد رو ۷ سال پیش با الیت تجربه کردیم

        • Inspody گفت:

          نکنه منظورت Impuletrigger
          فقط برو مقایسشونو با ادابی ترگیر هپتیک فیت بک ببین
          بخدا اون قابلیت دسته نیتندو بیشتر نزدیک دوالسنسه تا این :rotfl: :rotfl:
          حالا جدا از اینکه الیت ۲۰۰ دلاره و خیلی با دوالسنس فاصله داره تا جایی که من میدونم تنها فورزا از این استفاده کرده :rotfl:

        • هی بهت میگم بدون تحقیق حرف نزن تو کتت نمیره ، اون چیزی که الیت داشت ویبره ی قابل شخصی سازی بود که با استقبال هم روبرو نشد ، چیزی که الان تو دسته ی دوال سنس هست علاوه بر ویبره ی قابل شخصی سازی ( که ده برابر قویتر الیت هست ) یه چیز مکانیکی هم تو قسمت L2 و R2 هست که باعث میشه فرد حس طبیعی استفاده از اجسام رو بگیره ، تا الان چهار بار بدون تحقیق تو بحث با من حرف الکی زدی ، اول که سر قضیه بانجی تو زیر یکی از پستا گفتی که بانجی رو ایکس باکس بزرگ کرده و زیر مجموعه ایکس باکس بوده و سال ۲۰۰۸ جدا شده ، در صورتی که بانجی سال ۲۰۰۷ عضو ایکس باکس شده و سال ۲۰۰۸ جدا شده یعنی کمتر از یک سال عضو شرکت ایکس باکس بوده و دلیل اینکه ایکس باکس هیلو رو داره اینه که آی پی هیلو رو خرید ، بار دوم هم که گفتی الدراسکرولز با پلتفرم Xbox شناخته میشه درصورتی که الدر با پلتفرم PC شناخته میشه و در کل یک نسخه ی فرعی و دو نسخه ی اصلی برای Xbox اومده که بازم دو نسخه ی اصلی برای پلی استیشن هم اومده ولی بازم به نام هیچکدوم از این دو کنسول شناخته نمیشه و مردم اون رو با PC میشناسن ، بار سوم هم گفتی که پلی استیشن میات و آی پی های ریشه دار رو انحصاری میکنه مثل فاینال و Nier و … درصورتی که فاینال تقریبا ۹۵ درصد نسخه هاش بدون پرداخت هیچ پولی انحصاری پلی استیشن بودن و اینکه Nier که انحصاری پلی استیشن شد اصلا تاریخچش با Nier 1 فرق میکنه ، دو نسخه ی متفاوت از Nier 1 تو ژاپن عرضه شد یکی نسخه ی جوان شخصیت اصلی که برای پلی استیشن ۳ بود یکی هم نسخه ی بزرگسال شخصیت اصلی که برای Xbox بود ، و بار چهارم هم که همین الان ، لطفا حداقل میخوای ترول کنی قبلش یه تحقیقی انجام بده یا یه سرچ ساده بزن

        • با اومدن دوالسنس الیت شده یه اسباب بازی ۲۰۰ دلاری که بیشترین قابلیتش اینه که دیگه باتری قلمی نمیخوره و دکمه هاش عوض میشه :handshake: :highfive: :rotfl:

      • Mateus گفت:

        ضمن تایید جملاتت :rose:
        .
        لید پلتفرم اسکوئر انیکس هم پلی استیشنه

      • Mr Dewitt گفت:

        به نظرم تو بازی های ترسناک خودشو از همه بیشتر نشون بده اگه خیلی فراگیر بشه احتمالا ماکروسافت هم یه دسته الیت جدید با اون قابلیتا بده

      • alireeza79 گفت:

        مقاله یا ویدیو کاملی هست که درباره دوال سنس کامل توضیح بده؟؟(نه از نظر فنی و تکنولوژی بلکه جوری که بفهمی چه احساسی رو منتقل میکنه) اینکه سختی لگد اسلحه رو با تریگر ها و ویبره حس میکنی رو میشه درک کرد ولی سنگینی راه رفتن تو برف رو چطور؟؟؟

        • Inspody گفت:

          متاسفانه کامنت قبلیو یدفعه تایید شد.
          (منظورم حس راه رفتن تو برف ها مثلا رو خاک راه میری یه حسی داره رو برف یه چیز دیگه)

          پادکست گروه ایزی الایزه حتما نگاش کن پشمات میریزه

        • Sackboy گفت:

          تا اونجایی که من متوجه شدم، حسی که هپتیک فیدبک منتقل می‌کنه خیلی شبیه subwoofer هست، با این تفاوت که صدای بلند و آزار دهنده ازش حذف شده و فقط ارزشش مونده!
          حتی من برداشتم از چیزایی که تا حالا دیدم اینه که انواع حس ها و لرزش ها رو به کمک صدا براش تولید می‌کنن. یعنی مثلاً اگر صدای زوزه ی بادو وصل کنی به کنترلر، لرزش نرم و خفیفی بهت می‌ده، اگر هم یه صدای انفجار بهش وصل کنی، با بیس زیادی شروع به لرزش و غرش کردن می‌کنه. در اصل انگار تولید محتوا اونقدرا هم براش سخت نیست با استفاده از همون sound effect های بازی، و کمی ور رفتن باهاش، می‌شه بهش رسید. یعنی لازم نیست بشینی فکر کنی چجوری همچین حسی تولید کنم، چون احتمالا صداش برای ایجاد اون حس کافیه.
          حالا اینا باز برداشت منه!
          برای adaptive trigger هم یه سرچ تو یوتیوب بزنی، کلی کلیپ هست که طرف تو بازی کالاف انگشتشو آروم رو ماشه فشار می‌ده، و با توجه به این که کدوم صلاح دستشه، تفاوت مقاومت و لرزشش تو تصویر هم مشخصه تا حدودی.

    • Sam_fisher_47 گفت:

      یه بار گفتم من منکر ضعف ایکس باکس تو بخش کنترلر نیستم ولی درسته رو پلی استیشن به لطف دوال سنس تجربه کامل تر و بهتره ولی رو ایکس باکس ناقص نیست چون قبلا هم همینطوری بازی میساختن و هیچ بازی به خاطر نبود هپتیک فید بک ضربه نخورده :blush:

      • Inspody گفت:

        دقیقا میخواستم به همین نتیجه گیری برسم سونی یه چیز جدیدی داده که تو نسل قبل نمی تونستیم تجربش کنیم و الان میتونیم این یعنی نوآوری و اعتقاد به نسل ها چیزی که ماکرو بهش اعتقاد نداره…
        (یه سری دوستانم میگفتن دسته الیت اکس باکس و نیتدو سوییچ مثل اینه که باید بگم عمرااا شاید کارایشون یکم مثل هم باشن ولی این خیلی پیشرفته تره اصلا قابل مقایسه نیست)

  • نمیدونم چرا باید کسی اینو بکوبه
    بهترین اساسینه کاملا
    محتویات فرعی زیاد
    فعالیت های زیاد تو نقشه
    مرحله های بالانس شده
    اسکیل های عالی
    گرافیک خوب
    داستان پر پیچش که با اینکه تقریبا همون اول میگه اخرش چی میشه ولی بازم شوکه میشی
    تاثیر انتخابات تو پایان
    مثلا با یکی رومانس کنی رو پایان تاثیر مستقیم میزاره
    ازگارد هم که محضره

    • Inspody گفت:

      نمیدونم چرا من از بلک فلگ به بعد نتونستم ارتباط برقرار کنم.آخریش ادیسه بود انقدر که سیستم مبارزاتش و باگاش هوش مصنوعی و …غیر قابل تحمل بود حتی تمومش هم نکردم.
      شاید باورت نشه ولی واسه من حتی اون نشون گرشم باگ داشت مسیر رو درست نشون نمیداد.

    • باگ ها اونم بعد سه بازی روی یک موتور تغریبا مثل همون گیر هایی که با cp2077 دادن و این که با این که خیلییی این نسخه به ریشه ها نزدیک کرده ولی بازم خیلییی موارد بر نگشتن و یا در اون حد برنگشتن مثلا سر گاد هم کسایی بودن که می گفتن این گاد نیست بازی جدیدیه البته یه مشکل شخصی من اینکه یه کاری کرده که بازی روی گرافیک ۹۶۰m اجرا نمی شه می گه کارت شما از دایرکت ۱۲ پشتیبانی نمی کنه در حالی که با یه روش بازی مثل death stranding رو همین سیستم اجرا می شه یا red dead و …که خیلییی مسخرس امیدوارم یا تو اپدیت هاش مشکل حل بکنه یا بعدن کرک که شد یه کاری بکنن من که سری قبل تموم کردم خیلیی حال کردم امیدوارم این نسخه بتونم تجربه بکنم

    • چرا؟چون اسم یوبی سافت بدبخت بد در رفته و مثل بعضی ها با حرفهاش به دنبال گول زدن نیست.قول میدم اگه اینو cdpr میساخت و سایبرپانک رو یوبی متای این ۹۴ میشد متای سایبر رو پلتفرم با بیشترین نقد ۴۰.

    • بدون تعصب میگم یکی از اندرریتد ترین بازی های ۵ سال اخیره . باور نمیشه این بازی با این حجم از محتویات و ریزه کاری باید متای ۸۲ بگیره . هر کسی بازی کرده باشه قشنگ میفهمه چی میگم . این بازی به راحتی لیاقت متای بالای ۹۰ رو داشت درست مثل گوست آف سوشیما

      • این حجم از ریزه کاری خیلی برام عجیب بود
        یوبی قشنگ روش کار کرده
        مثلا اگه یه مدت قایم بشی گروهت نگران میشن دنبالت میگردن :laugh:
        محتویات بازی هم حداقل ده برابر بهتر از اودیسست و خسته کننده نیست
        اگه کسی گارد نگرفته باشه نسبت به یوبی یا از نقش افرینی خوشش بیاد قطعا عاشق والهالا خواهد شد

      • Ali.Ezio1459 گفت:

        نمیدونم چرا یه سری دارنا ز این بازی بت میسازن من خودم فن یوبی سافت و فن دو آتیشه Assassin’s Creed هستم ولی با هر منطقی هم حساب میکنم این بهترین نسخه از این سری نیست

    • ALIREZA0111 گفت:

      بخ شخصه منم معتقدم بهترین نسخه اساسین هستش تو این نسل
      تنها مشکل من با ۳ نسخه اخیر فقط گیم پلی هستش
      مبارزات رو دوس دارم برگرده به نسخه های سیندیکیت و بلک فلگ و نسخه سوم
      خیلی مبارزات خوبی داشتن کمبو های خفن
      مبارزات این نسخه ها واقعا بده

    • MrHill93 گفت:

      مطمئنی والهالا ر میگی پ چرا من این چیزا رو حس نمیکنم بعد ۱۲۰ ساعت ب ی حالت تنفر ب بازی دست پیدا کردم فقط میخام تموم کنم بره حتی دیگه دیالوگا رو دارم اسکیپ میکنم فقط برسم ب پایان بازی و حذف کنم از رو کنسول

    • S..M گفت:

      والخالا یکی از بهترین نسخه های سری واسه من بود ولی خدایی جو وایکینگی که عالی توبازی پیاده شده حیفه اینجا فراموش بشه بنظرم یوبی باید یه بازی اکشن ادونچرز بده سیستم مبارزاته فورآنرو براش بزاره باکمی تغیر و سریع ترکردنش (خدایی یوبی لامثب باساختن کامبت فور آنر و pop کنار سانتا مونیکا بهترین سیستمارو خلق میکنه ) تنوع بازیشو افزایش بده سیستم روایی والهالا رو گسترش بده سیستم پلتفرمینگ خوب براش در بیار سیستم کشتی رانیشو ارتقا بدخه روگرافیک فنی و هنریش کار کنه سیستم رید و ستلمند ر‌ حتی بیشتر از والهالا گسترش بده کلا والهالا رو یه مرحله ارتقا بدهو چنتا چیز ازافه کنه میشه یهip جدید و قدرتمند بزنه

    • “بهترین اساسینه کاملا”
      اتزیو : ما رو دور ننداز ما اینقدرا هم به درد نخور نیستیم 😥 😥

    • Ali.Ezio1459 گفت:

      به هیچ عنوان این بازی بهترین اساسین نیست بازی خوبیه ولی بهترین نیست نهایتا بهترین اساسین نسل هشت باشه اونم برا بعضیا

  • چقدر انقلابی این ps5 و دوال سنس :inlove: :inlove: کار باهاش اونقدر راحته که حتی حتی اگه یه سازنده موقع عرضه از هپتیک فیدبک و اداپتیو تریگر پشتیبانی نکنه راحت با آپدیت به صورت کامل پشتیبانی میکنه :inlove: :inlove: مثل این بازی :inlove: پس رویای مایکروفن ها به خاطر استفاده نکردن سازندگان تردپرتی از دوال سنس تموم شد :laugh:

  • mj گفت:

    اینا آپدیت الان واسه ps4 هم اومده؟؟؟
    من کنسولم مدل fat هستش حالا نمدونم بخرم بازیو یا وایستم بیشتر آپدیت بیاد؟؟؟
    کسی میتونه راهنماییم کنه؟؟؟

  • ما که تا آخرش رفتیم حالشو بردیم. ایشالا بقیه هم همینطور

  • MrHill93 گفت:

    اول باگ بوده ی ذره محتویات داخلش ریختن شده بازی امروز پچ نوت و تو بازی دیدم اشکم دراومد اینقد ک بازی مشکلات داشت 😐 😐 فقط ۴ صفحه پچ نوت داشت

  • نزدیک ۱۰۰ ساعت شده دارم والهالا بازی میکنم مپ هنوز نصف هم نشده تازه همون هم کلی گنج و میستری مونده. یه منطقه رو صاف میکنی باز لوکیشن میخری پر میشه. فقط رفتن به ازگارد خودش یه بازیه. شخصیت های زیادی هم داره واسه تعامل خوب هم کار شدن. خلاصه خیلی باحاله.

  • نمیدونم چرا نوشتید به روزرسانی ۱.۱.۰ اگه برای پلی ۵ بوده که نمیدونم. ولی اگه شامل پلی ۴ هم میشه آپدیت اون الان ورژنش ۲ شده.

  • دوالسنس نواوری بزرگی بود برای نسل ۹ که فقط سونی میتونست همچین دسته ای رو بسازه :inlove:

به‌روزرسانی جدید بازی Assassin's Creed Valhalla منتشر شد