سازنده‌ی Metroid Prime 4 به دنبال استخدام یک طراحی هوش مصنوعی باس است

25 آذر 1399 - 11:30

حدود دو سال پیش بود که استودیوی رترو (Retro Studios) مسئولیت توسعه‌ی بازی Metroid Prime 4 را پذیرفت و هم‌زمان با این موضوع مراحل ساخت بازی نیز مجددا از ابتدا آغاز شد. اگرچه شرکت نینتندو و استودیوی سازنده تا به امروز اطلاعاتی بسیار محدود از روند توسعه‌ی این بازی مورد انتظار را در اختیار ما قرار داده‌اند ولی آگهی‌های استخدامی منتشر شده از سوی استودیوی سازنده تا حدود هواداران را از وضعیت فعلی بازی آگاه کرده است.

استودیوی رترو اخیرا به سراغ حساب رسمی توییتر خود رفته و اعلام کرده است که به دنبال یک نیروی جدید برای طراحی هوش مصنوعی باس‌ها می‌گردد. با توجه به این که سری Metroid Prime همیشه به خاطر داشتن باس‌های قدرتمند و جذاب مشهور بوده است، طراحی باس‌ها و هوش مصنوعی آن‌ها یکی از مهم‌ترین و کلیدی‌ترین وظایف در تولید بازی به شمار می‌رود.

استودیوی رترو از زمان آغاز توسعه‌ی بازی Metroid Prime 4 نیروهای بااستعداد و توانمند مختلفی را به استخدام خود درآورده است که از میان می‌توان به توسعه دهنده‌ی سابق بازی‌هایی همچون Doom و Call of Duty و همچنین طراح ارشد بازی God of War اشاره کرد.

برچسب‌ها: ،

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید