سونی امکان بازپرداخت را برای خریداران Cyberpunk 2077 برروی کنسول‌های خود فراهم کرده است
سونی امکان بازپرداخت را برای خریداران Cyberpunk 2077 برروی کنسول‌های خود فراهم کرده است
سونی امکان بازپرداخت را برای خریداران Cyberpunk 2077 برروی کنسول‌های خود فراهم کرده است
سونی امکان بازپرداخت را برای خریداران Cyberpunk 2077 برروی کنسول‌های خود فراهم کرده است

سونی امکان بازپرداخت را برای خریداران Cyberpunk 2077 برروی کنسول‌های خود فراهم کرده است

truth seeker
۲۰:۳۰ ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
سونی امکان بازپرداخت را برای خریداران Cyberpunk 2077 برروی کنسول‌های خود فراهم کرده است

بازی Cyberpunk 2077 پس از مدت‌ها انتظار در دسترس کاربران پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها قرار گرفت. متاسفانه این بازی با مشکلات مختلفی دست و پنجه نرم می‌کند که این موضوع نارضایتی بسیاری از کاربران را به دنبال داشته است و به نظر می‌رسد شرکت سونی در تلاش است تا امکان بازپرداخت پول را برای خریداران بازی Cyberpunk 2077 برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۵ فراهم کند.

شرکت سونی قابلیت بازپرداخت پول برای خریداران بازی از فروشگاه خود را فراهم نکرده است که این موضوع یکی از نقاط ضعف اصلی این فروشگاه به شمار می‌رود. با این حال، این شرکت در گذشته و در شرایطی خاص این قابلیت را در اختیار کاربران قرار داده بود و به نظر می‌رسد مشکلات متعدد بازی Cyberpunk 2077 نیز این بازی را به یکی از این عناوین خاص تبدیل کرده است.

همان‌طور که احتمالا اطلاع دارید، تنها نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی Cyberpunk 2077 پیش از عرضه در اختیار منتقدین قرار گرفت که این بازی تحسین آن‌ها را نیز به دنبال داشت. با این حال، با عرضه‌ی نسخه‌ی نهایی بازی برروی کنسول‌ها، شاهد اعتراض شدید کاربران نسبت به کیفیت بسیار پایین نسخه‌های کنسولی و مشکلات متعدد این عنوان برروی کنسول‌ها بودیم. این موضوع تا جایی پیش رفت که بازی Cyberpunk 2077 با بیش از چند هزار رای ثبت شده، نمره‌ی به شدت مایوس کننده‌ی ۲.۱ را از کاربران کنسول پلی‌استیشن ۴ دریافت کرده است.

حال به نظر می‌رسد این مشکلات باعث شده است تا شرکت سونی امکان بازپرداخت پول را برای خریداران بازی Cyberpunk 2077 برروی کنسول‌های خود فراهم کند. براساس برخی از گزارش‌های منتشر شده، بسیاری از کاربران تا به این لحظه موفق به دریافت پول خود شده‌اند و یکی از اعضای شرکت سونی نیز به این نکته اشاره کرده است که این شرکت تماس‌های بی‌شماری را در خصوص این موضوع در روزهای اخیر دریافت کرده است.

عنوان Cyberpunk 2077 در حال حاضر برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، پلتفرم رایانه‌های شخصی و سرویس گوگل استدیا در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید بررسی فنی این عنوان برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ را از طریق این لینک مشاهده کنید. علاوه بر این، تماشای آنباکسینگ اختصاصی بازی می‌تواند برای هواداران جذاب و دیدنی باشد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

سونی امکان بازپرداخت را برای خریداران Cyberpunk 2077 برروی کنسول‌های خود فراهم کرده است
سونی امکان بازپرداخت را برای خریداران Cyberpunk 2077 برروی کنسول‌های خود فراهم کرده است
سونی امکان بازپرداخت را برای خریداران Cyberpunk 2077 برروی کنسول‌های خود فراهم کرده است
سونی امکان بازپرداخت را برای خریداران Cyberpunk 2077 برروی کنسول‌های خود فراهم کرده است
سونی امکان بازپرداخت را برای خریداران Cyberpunk 2077 برروی کنسول‌های خود فراهم کرده است

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Clara گفت:

    بیچاره سونی 😥 چرا چوبش رو آخه تو باید بخوری
    حالا اگه ایران بود : جنس فروخته شده پس گرفته نخواهد شد!!

  • راستش سیدی از چشمم افتاد
    نه بازی همونه که باید باشه
    دلیلی که داره انحصار کردن کیفیت بازی رو کارت گرافیک های amd ه
    الان من با ده شصت از کارت هم رده ی amd فریم ریت کمتری میگیرم
    بیشتر از سیدی از amd متنفر شدم
    اخه مرد ….. این چه کاریه
    جای خالی رو به کرم خودتون پر کنید 😀

    • parvaz1 گفت:

      روی AMD نه، روی انویدیا!
      حتی قابلیت ریتریسنگ بازی هم انحصار اون انویدیا عوضی هست و اجازه نداده به CDPR که روی کارت های AMD تا ۴ ۵ ماه دیگه عرضه بکنه…
      اون فریم ریت بدتر، شکایتش به کارت انویدیا باید کرد که با وجود همکاری با CDPR، دوباره کارتش نسبت به کارت هم رده AMD ضعیفتر عمل کرده!

    • Ozhan گفت:

      سی دی بیشتر بخاطر دروغ هایی که گفت از چشممون افتاد
      نمونش همین که میگفت ما بهترین پورت رو واس نسل هشت انجام دادیم
      یا وقتی خبرای کرانچ ناتی داگ اومده بود فرت و فرت میگفت ما هیچوقت کرانچ نمیزنیم
      یا اینکه بازی گلد شده و یهو تاخیر میزنن(چطو ممکنه؟؟)
      یا میگفت ما وقتی بازی رو تمام کردیم و دی ال سیاشم تموم شد تازه به فکر بخش انلاین میشیم که دیدیم چندماه پیش خبر اومد که سی دی داره کارهای انلاین بازی رو انجام میده!!!
      اینا فقط چندتا از نمونه هاش بود
      نمیدونم یکی از شرکت های مورد علاقم چی به سرش اومد که اینجوری داره به خودش ضربه میزنه
      ای کاش زودتر حل کنن مشکلات بازی رو

  • درستشم همینه
    این بنده خداهایی که خرید کردن که گناه نکردن

  • Drama گفت:

    دیدین راست میگفتم؟دیدین حقیقته؟دیدین گفتم تعصب رو کنار بزارید و حقیقت رو ببینید
    بخاطر سایبر هم که شده سونی همچین حرکتی رو زد عجب فاجعه ای توی تاریخ گیمینگ رقم خورد
    واقعا دوست نداشتم سایبر به این روز بیفته ولی کم کاری و بی توجه ای و غرور سی دی پراجکت کار دستش داد
    متن پست رو بخونید دیگه حرفام رو تکمیل میکنه نارضایتی گیمرا و اعتراضات شدید که حق داشتن یارو کنسولش آسیب دیده برای این موضوع شکایت کرده از سی دی پراجکت و قراره هزینه رو بهش پرداخت کنن و گفته شده حتی تا دادگاه هم پیش میره کامنتای یوتیوب هم پره از این مشکلات فنی و کرش و هنگ ها

  • تا دیگه یه عده باشن از دکل مولتی پلتفرما آویزون نشن!
    گوتی ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ و بهترین بازی نسل نه و تاریخ بشریت بود…اونم دوبار :rotfl: :rotfl: :rotfl:

    • Sam_fisher_47 گفت:

      (کامنت جنبه ی فان داره 🙂 )
      بزارید دالتون اینجاست یه چیزی رو توضیح بدم :
      ببینید در مبحث فن بوییسم به یه چیزی رسیدم به عنوان معادله فشار حالا این چی میگه ؟ میگه اگر شما زیر یک فشار شدید از طرف فن بوی های رقیب قرار بگیرید در اولین فرصت ممکن آن را تخلیه کرده و ادامه می دهید تا خلافش ثابت بشه (البته برای مایکروسافت قضیه فرق می کنه کلا هر چی بشه این شرکت هیت میشه)
      بزارید یه چند تا مثال بزنم :
      اولی قضیه ۱۰<12 ه که همه میدونن چیه فن بوی های سونی سر این قضیه تحت فشار بودن تا وقتی اولین بازی های نسل نهم توسط دیجیتال فندری بررسی شد همین دالتون که میبینید فریاد زنان و جامه دریده وارد سایت شد و ترول کرد تا فشار وارد شده را تخلیه کنه. البته فشار انقدر روی این بنده ی خدا زیاد بود هنوز هم که پرفورمنس نزدیک شده ادامه میده :laugh:
      دومی نداشتن انحصاری درجه یک برای کنسول ایکس باکسه فن بوی های ایکس باکس از نداشتن بازی های انحصاری در حد سونی شاکی ان و حق هم دارن حالا شروع کردن به ترول بازی های سونی مثل لست و آنچارتد (نینجا تئوری مثال بارز اینگونه افراده) و هنوز ول کن نیستن چرا ؟ چون هنوز بازی ندارن و تحت فشارن(البته فعلا حالا مایکروسافت داره یه فکری به حالش می کنه و یکم جدی تر شده)
      سومی قضیه ی سایبرپانکه . ببینید تو سالی که لست ۲ اومده قرار بود سایبر پانک بیاد و هیچ سونی فنی دوست نداشت لست گوتی نشه از اونور سایبر انقد پروژه جاه طلبانه ای به نظر میرسید که مستحق گوتی باشه . حالا فن بوی های مایکروسافت دستشونو گذاشته بودن رو این قضیه و فشار میاوردن الان که سایبر اون چیزی نشده که باید میبود دالتون رو مشاهده می کنید که داره خودشو از فشار های وارده تخلیه میکنه :laugh:
      کلا امیدوارم از این مقاله پژوهشی لذت برده باشین :rotfl: :rotfl: 😉
      به فنای خوب و منطقی سایت از هر دو طرف هم بر نخوره این فقط تو فن بوی ها قابل مشاهده است :blush:
      اگه میشه تایید کنید منظور خاصی نداشتم

    • دوست عزیز ویچر ۳ این مشکلات داشت ولی با آپدیت حل کردن مهم لذتدشخص تا گوتی اینا :inlove:

  • MrHill93 گفت:

    ی خبر خوندم سونی و مایکروسافت میتونستن با توجه ب وضعیت بازی رو کنسولای پایه جلوی انتشارشون و بگیرن ولی چرا این کار و نکردن نمیدونم
    مقصر‌ اصلی هم خود سی دی هست باید مث تک لند سازنده دایینگ لایت ۲ رفتار میکردن وقتی ک اولین تاخیر و زدن باید تو سکوت کاملا خبری پیش میرفتن و هرموقع ک بازی صد در صد اماده بود سه چهار ماه قبل ترش تاریخ انتشار میدادن ولی اینکار و نکردن هی اومدن تاریخ انتشار دادن هی تاخیر زدن این وسط هم هی اخبار و اطلاعات مختلف و نایت سیتی وایر پخش کردن هایپ همه رو رسوندن ب سقف طوری ک اخرین تاخیری ک زدن تهدید مرگ دریافت کردن حقیقتا کار خیلی بچگانه ایی کردن ک تاریخ انتشار دادن وقتی ک اولین تاخیر رو خورد بازی الان وضعیت دایینگ لایت ۲ هم به همین شکل هست احتمالا کیفیت مناسبی رو کنسولای پایه نسل ۸ نداره ک خبری از بازی منتشر نمیکنن منتهی از قید فروش رو کنسولای پایه هم نمیتونن بکذرن حقیقتا ۱۶۰ هفتاد میلیون کاربر داره دیگه کی میتونه بگذره نهایت چقد میخاد رو فایو و سری اکس فروش داشته باشه ؟ ب خاطر همین فعلا هیچ تاریخ انتشاری نمیدن هیچ هایپی ام نمیکنن تا از کیفیت بازی رو کنسولای نسل ۸ مطمعن بشن تو این بازی سی دی بزرگترین بازنده بود دیگه اون اعتباری ک بعد از ویچر ۳ ب دست اورده بودن و فک نکنم بتونن برگردونن با این وضعیت بازی رو کنسولای نسل ۸ حالا هرچقد هم استودیوی فوق العاده ایی باشن و بازی سایبر شاهکار باشه ب نظرم اعتماد پلیرا رو از دست دادن طوری ک بازی ۷ سال پیش معرفی شد ینی کلا این سالها حالا شما بگید از سال ۲۰۱۶ شروع ب ساخت کردن ۴ سال پیش ک خبری از کنسولای نسل ۹ حتی پی اس فور پرو و ایکس باکس وان ایکس و کارتهای گرافیک ۳۰۸۰ و ۳۰۹۰ نبود ک پس وقت داشتن بهینه کنن و نکردن حتی میخاستن بازی و اپریل ۲۰۲۰ منتشر کنن نمیدونم اگه اون موقع منتشر میشد چ بلایی سرشون میومد خلاصه اینکه درسته بازی با اپدیت درست میشه ولی اعتمادی ک از دست دادن هیچ وقت درست نمیشه

  • Ahmad_bk گفت:

    اصلا شهید این حرفم..در شرایطی خاص این قابلیت را در اختیار کاربران قرار داده بود خخخخ و شرط میبندم این شرایط خاص فقط مختص بازیهای غیر سونی هست.. :laugh:

  • nazli pinar گفت:

    سونی میخواد سی دی پراجکت رد رو ورشکست کنه 😀

    Sina Homayoun
  • حدسش رو میزدم با این همه افت گرافیکی
    و این همه مشکل در بازی
    کمپین بسیار کوتاه و مشکلات و باگ های مراحل
    و npc های بی روح و بی حس
    فیزیک نچسب و بی حس ماشین ها
    و حس تلخ و منفوری که ایجاد شد
    و کیفیت ۴۸۰ تا ۷۲۰ رو ps4 !!!!!!که حتی از gta iv هم داغون تره

    شرکت محبوب دل ها سونی نمیخواست این همه از طرفدار ها و مشتریانش رو به خاطر سایبر از دست بده

  • حالا که سایبرپانک اومده فکر کنم یکسری ها بلاخره به حرف های من رسیدن که تمام این مدت منظورم چی بوده
    تمام این مدت از ۲ سال پیش میدونستم تکلیف این بازی چی میشه و اون زمان یکسری متعصب دیسلایک میدادن
    https://uupload.ir/files/ar6k_20201213_205756.jpg
    https://uupload.ir/files/w2kw_20201213_205808.jpg

    • INJUSTICE 3 گفت:

      داداش گیم پلیشو روی ایکس باکس سری ایکس دیدم مشکلاتش خیلی کمتر بوده روی ایکس باکسو وکامپیوتر. میگن باید کامپیوتر قوی داشته باشیم برای اجراش وگرنه تیک میگره ولی بعد بروزرسانی بیشتر باگاش رفته به احتمال زیاد این بازی برای پسی و ایکس باکس بهینه شده اگرم دقت کرده باشید عکس روی جعبه ایکس باکس بود. حرف تو بد نیست ولی طرفدارای ایکس باکس و کامپیوتر با مشکلات کمتری برخوردار بودن نظرت درباره این چیه ؟

      • داداش اینجا پست سونی هست
        از اسمت معلومه باید بری یه پست دیگه

        • INJUSTICE 3 گفت:

          پست سونی باشه. اسم من هر چی میخواد باشه من طرفدار سونی هم هستم داداش ولی به نظرت چرا بیشتر کاربرای پلی استیشن پسش دادن چرا ایکس باکسو کامپیوترو نگفته ؟ من بخشی از گیم پلیشو روی اکس باکس دیدم باگش کمتر بود. این بازی برای کامپیوتر وایکس باکس بیشتر بهینه شده. سیستم کامپیوتر قوی هم میخواد. برای اطلاع من طرفدار هر سه پلتفرم هستم. اسمم به خاطر این اینطوری گذاشتم چون اینجاستیسو روی ایکس باکس رد کردم

          • فقط دوست داری بین مایکرو فن ها و سونی فن ها درگیری ایجاد کنی
            جوابش رو ندین فقط یه منفی بزنین و تحویلش نگیرین

            • INJUSTICE 3 گفت:

              خخخخخخخخخخ درگیری فازت چیه ؟؟؟ روی کامپیوتر مشکلاتش کمتر بوده داداش این پرت وپلا هارو بگی بهت انگ میزنن من هر سه پلتفرمو دوست مثل تو کشته مردگی یک پلتفرمو ندارم این یک اسم همینطوری گذاشتم هر چی دلت میخواد بگو.

              • 🙁 🙁 🙁
                حرفی که بالا زدی یه چیز دیگه بود
                بحث با تو بی فایدس
                بعدشم من مثل تو نیستم که حرفم رو مثل آفتاب پرست عوض کنم
                برای شرکت های بازی سازی بزرگ مثل راکستار و اینسامنیاک گیمز و ناتی داگ و کپکام و.. احترام قائلم
                اما سونی رو بیش تر دوست دارم
                ولی دعوا راه نمیندازم که بگم این بهتره اون بهتره

                • INJUSTICE 3 گفت:

                  باشه اصلا تو با ادبترین آدم دنیا در تایپینگ هستی اصلا بهونه های مسخرتو نگاه کن من کی گفتم کدوم بهتره یا سرشون دعوا کردم مسخره هان ؟ یک دلیل درست حسابی بیار ۱۰ بار گفتم برو خودت سرچ کن ببین چرا فقط پلی استیشنیا بیشتر از همه پس دادن. چرا نمیریببینی چرا همینطور الکی جواب منو میدی ؟ مطمعن باش اگه بحث باکسی تو این سایت بی فایده باشه من نیستم . اصلا هم با شرکتایی که گفتی کاری ندارم اینجا فعلا با سی دی پراجکت رد کار داریم ، جناب عالی داری دعوا راه میندازی ، صحبتای خودتو اون بالا نگاه کن حرف زدن با کسی بی فایده هست که واقعیتو قبول نداره وقتی میگم روی pc بهتر خونده الکی الکی داری میگی من طرفدار ایکس باکسم !!!!! برو یک کلمه!!!!!!!!!! به جای اینکه جواب منو بدی برو سرچ کن روی کدوم پلتفرما بهتر خونده بعد هر چی خواستی بیا به من بگو

      • Old_Gamers گفت:

        بازی رو پی سی هم مشکل داره وقتی بازیه نسل هشتی سیستم فضایی بخواد یعنی مشکل داره . البته منم دیدم تبلیغات بازی رو که همش واسه ایکس باکس میاد شاید رو ایکس باکس مشکلش کمتر باشه از سونی .

        • INJUSTICE 3 گفت:

          خوب داداش منم همینو میگم دیگه شما چون فکر میکنید من فقط طرفدار ایکس باکسم به من دیسلایک میدید ؟

          • Old_Gamers گفت:

            یادم نمیاد بهت دیسلایک داده باشم عزیز . اگر هم دادم اشتباه شده . من کلا هر سه تا پلتفرم واسم ارزشمندن و رو هیچ کدوم تعصب ندارم و هیچ کاری هم به دعوای بین سونی فن و ایکس باکس فن ندارم . اما در کل خودم پی سی گیمرم و پی سی رو ترجیح میدم ولی اسلیم هم دارم و از ایکس باکس هم خوشم میاد بعنوان یک کنسول مطرح .

      • lastofus2 گفت:

        من دارم روی پی سی بازی میکنم خداوکیلی باگ زیاد داره. الان لباس هام رو نمیتونم عوض کنم. سرچ کردم دیدم همه این مشکل رو دارن خارجی ها منظورمه

        • INJUSTICE 3 گفت:

          پسی تو به احتمال زیاد سیستم آملش قدیمیه آپدیت نکردی مخصوصا میتونه به خاطر کرک باشه یا میتونه به خاطر نرم افزارای مورد نیاز باشه اونایی که روی پیسی اجرا کردن سیستمشون قوی بوده داداش . یک لطفی بکن خودت برو ببین چرا میای به من میگی مشکل داشته روی کامپیوترت اونا اجرا کردن برو خودت ببین من که به زور نمیخوام بگم کامپیوتر قوی بخرید برای بازی کردن این

    • Neil_druckman گفت:

      البته یادیم کنیم از تحقیر شدنت سر دلست ۲ 😀
      که البته مجبور شدی روی بیاری به جملات کلیشه ایت :rotfl:

    • Inspody گفت:

      دیترویت جون تو ظاهرا یه بخش کوچکی از رفتار اون ادمین پیج سایبر پنک دیدی
      https://uupload.ir/files/fyde_screenshot_(59).png
      میگه سایبر پان اول صد میشه بعد ۹۸
      https://uupload.ir/files/zpg_screenshot_(60).png
      بعد میگه گاد آف وار رقیبی برای سایبر پانک نیست(خودم سر این خیلی خندیدم حتی هنوزم دارم میخندم)
      https://uupload.ir/files/n3hz_screenshot_(61).png
      الان میخواد مثل این بهش ۱۱ از ۱۰ بده فردا نقدش میاد ۱۱ از ۱۰….
      یه استوری هم گذاشته بود(اسکرین نگرفتم) زده بود ررد۲. لست. گاد آف وار. زلدا. هیچکدومشون در حد سایبر نیستن
      به گاد ۹ داده به ردد ۹ به ویچر ۱۱ از ۱۰ بع سایبرم احتمالا ۱۲ از ۱۰…

    • سواله واسم چرا اینقدر تعداد نقد کمه
      Xbox دو تا هست ۶۸ و ۳۵
      پلی استیشن ۳۵
      لامصب ها تعداد نقد رو به چهار نمی‌رسونند که متا نمایش داده بشه
      ولی فکر کنم اولین بار بشه که نسخه پیسی رو اورریت نمره ۹۰ دادن
      اونوقت نسخه کنسولی نمره زرد نصیبش میشه
      در کل ناامید کننده هست دیگه زیاد فاز‌منفی ندیم
      این که چرا نقد های پیسی هم بیشتر نمیشه اعصابم رو خورد کرده
      یعنی کلا اینقدر منتقد داریم؟
      چطور گاد ۱۲۰ نقد میخورد اونوقت
      والا عجیبه منطق صنعت گیم.
      یه حسی بهم میگه عمدا جلوی نقد بیشتر رو گرفتن تا نمره کمتر نشه و تا اون موقع اپدیت بدن درست بشه
      و الا الان رفیق من بازی رو تا نصفه برده اونوقت تعداد نقد نسخه پلی استیشن به ۴ تا هم حتی نرسیده که میانگین متا نمایش داده بشه.

      • اون حسه کاملا درست میگه!
        بدجوری……و آبم قطعه! از یوزر اسکور کاربرای PC هم معلومه که چه گندی زدن چون همه که جفت RTX 3090 و i9 ندارن که!!!
        نمونه بارز حقه باز ترین کمپانی و کثیف ترین بازی ای که یه شرکت میتونست با کل گیمرای همه ی پلتفرما بکنه رو انجام داد!!!
        دکل نوردای محترم بدجوری دکلشون فروریخت!

      • lastofus2 گفت:

        حتی اگر این کار رو بکنن که درست میگی نمره واقعی این بازی در بهترین حالت ۸۰ تا ۸۵ هستش ( البته با پورت بهتر روی کنسول های نسل ۸ )
        خداوکیلی سی دی پروجکت داره بازی در میاره

    • من بازی میکنم
      بازی مشکل خاصی نداره
      نمرشم به حق گرفته نوش جونش
      مشکل از ریاست سیدیه که دیده 😐

    • بله باز نظر‌ گوهر بار تو /:

      لست هنر نداره/:

      اساسین چرته

      با خودت چند چندی/:

  • بیچاره اونایی که تو ایران بازی رو پیش خرید کردن.
    این همه هزینه کردن ولی باید صبر کنن تا مشکلات بازی حل بشه.

  • Fight Club گفت:

    تو پست قبلی نظرمو گفتم.. تایید نشد دوباره میگم.. بازی رو … روی دو تا پلتفرم تجربه کردم رو اخرین اپدیتی که براش اومده… پلی استیشن معمولی… و pc داییم که تقریبا بالا رده حساب میشه… بازی رو اولین بار دو ساعت پلی دادم رو پلی استیشن….. ۳ بار کرش کرد …و با ارور معروف close application مواجه شدم ! خارج از کرش کردن…. بازی اصلا نزدیک تریلر هایی که نشون دادن نیستش…از جزئیات بگیرین تا افت فریم های شدید! برای منی که هدفم بیشتر داستان … دیالوگ ها …. و گیم پلی در ارجحیت قرار داره تا جزئیات گرافیکی… واقعا ازار دهنده بود اما رو pc قضیه کاملا متفاوت بود …. توی ۵ ساعت خبری از کرش کردن نبود … جزئیات و تکسچرها و فریم ریت بازی اصلا قابل قیاس با نسخه کنسولی نبود! توجه کنید بازی رو با نسخه کنسولی مقایسه کردم… نه با تریلرهایی که دیدیم ! جوری که بنده دیگه سراغ نسخه کنسولی این بازی نمیرم…. به هر حال این موضوع حقیقته که بازی برای کسانی که پیش خرید کردن رو کنسول نسل هشتمی اونم با این وضعیت دلار کاملا نا امید کننده هست…. قطعا این دوستان بازی رو با توجه به تریلرهایی که دیده بودن همینطور سابقه درخشان CD PROJEKT پیش خرید کردن و محصول نهایی چیزی نیست که انتظار داشتن..,,,,,,,,

  • Cell گفت:

    سقوط سهام cdprojekt هر روز بیشتر بیشتر میشه
    کم کاری استودیو واقعا روی کنسولا نمایان شد
    از cdprojekt چنین چیزی بعید بود
    به احتمال زیاد cyberpunk فروش آنچنانی نخواد داشت چون بیشتر فروش عناوین رو کنسولا هستن که تا اینجا همه رو پشیمون کرده
    منظور از فروش فروشی نمونه Red dead Redemption 2 هست
    در کل از اون سالی که درست یادم نیست cd ثابت کرد
    کاستومایز جلو آینه ای هست فاتحه بازی خونده شد

  • heropersia گفت:

    هشت سال بجا اینکه باگ های بازی بر طرف کنن.نشستن مدل ها مختلف اینو طراحی کردن ( .i. ) بزرگ باشه کوچک باشه.بنظرم سازندگانش مشکل جنسی داشتنه…

  • heropersia گفت:

    هشت سال بجا اینکه باگ های بازی بر طرف کنن.نشستن مدل ها مختلف طراحی کردن.i.بزرگ باشه کوچک باشه.بنظرم سازندگانش مشکل جنسی داشتنه…

  • Kena گفت:

    اینجور که بوش میاد این بازی مفت هم نمیارزه

  • vergil2max گفت:

    کاش اول برای pc منتشر میکرد بعد برای کنسول ها یا کلی تاخیر میزدن.حیف شد واقعا Cyberpunk
    ولی خودمونیم کم کنسولم نداریم.۴ مدل از مایکرو و ۳ تا سونی

  • alizalogy گفت:

    واقعن که گند زدن، بی سابقه بوده در صنعت گیم، من نمی دونم اون ۴۰ تا نقد متا که همه ۹۰ به بالا دادن روی چه حسابی بوده؟ اصلن تا حالا داشتیم یه همچین بازی مهمی روز اول اینقد تعداد کمی نقد داشته باشه.
    واقعن ناراضیم و خششششمگین، چون حس می کنم سرم کلاه رفته

    • آرین گفت:

      سلام
      اونا رو کامپیوتر های مستضعفشون بازی کردن برای همینم زیاد به مشکل فنی برنخوردن.

    • ترس از فن بیس شدید و قوی بازی که با هایپ و تبلیغات شدید درست شده بود.
      پ.ن: من یک چیز منتقد ign رو قبلا دوست داشتم، این که برخلاف نام کوجیما شهامت به خرج داد نمره ۷ به ds داد، کاری که از هر منتقدی بر نمی اومد و نقدش هم خدایی متعصبانه یا چرت و پرت نبود، سلیقه خودش رو بیان کرد و گفت به این دلیل با بازی ارتباط نمیشه برقرار کرد و فلان.
      حالا اینکار رو منتقد گیم اسپات انجام داد.
      شهامت خیلی بالایی به خرج داد که این نمره ۶ رو داد.
      کلا کسی که جرئت داشته باشه حرف منطقی و درستش رو بزنه و از کسی نترسه خیلی کارش درسته.

      • Ozhan گفت:

        “کلا کسی که جرئت داشته باشه حرف منطقی و درستش رو بزنه و از کسی نترسه خیلی کارش درسته”
        موقعی خوبه که به حق بگه…شاید نمره گیم اسپات درست باشه ولی متن نقدش پشیزی ارزش نداره
        دیگه meme این to much water تو تاریخ ثبت شده!

      • گیم اسپات هفت داد
        ولی با دلیلای چرت
        به جای اینکه بازیو زیر و رو کنه مشکل پیدا کنه
        اومده میگه من بازیو تموم نکردم کارکترو ارتقا ندادم تفنگمم همینطور 😐
        مشکل بازی اینه که به اقلیت ها توهین میشه 😐
        به نظرم بهترین نقد مال پیسی گیمره
        وقتی خوندمش با دلیل منطقی نمره کم کرده بود

    • نقد ها که با سیستم های غول گیمینگ بودش
      بعدم نویسنده ها ترس داشتن که ضعف های شدید رو زیاد به چشم بیارن چون مردم هنوز به عمق فاجعه اگاه نبودن و براشون قبول کردن واقعیت دشوار بود
      اما توی نسخه های کنسولی با اون ضعف و مزخرف بودن شدید هیچ چیز قابل انکار نیست
      و از مشکلات که دیگه بهتر خبر دارین

  • D_A_R_K_1One گفت:

    جالبه تا همین هفته پیش یه عده میگفتن ابر شاهکار تاریخ، جابجا کننده رکورد ها، گوتی، از این حرفا چی شد پس؟
    من خودم خیلی ناراحت شدم که این بازی به این روز افتاد چون شکست این بازی نه تنها هیچ سودی برای هیچ کس نداره بلکه این گیمره که ضرر کرده چون میتونست یه بازی باشه که همه ازش لذت ببرن.
    خواستم بگم که هیچ چیز همیشگی نیست، نه محبوبیت نه مشتری مداری نه شاهکار سازی
    پس خام تبلیغات و رسانه ها نشید.

  • XERXES گفت:

    بسیار کار اشتباه، بخاطر باگ و فریم ریت بازی رو پس بدی، معذرت میخوام کار احمقانه ایه، ویچر ۳ هم لانچ بدی داشت حالا این هایپ وحشتناک دورش بود اینجوری شده، یه گیمر هیچوقت بخاطر مشکلات فنی این کارو نمیکنه
    .
    ولی حالا جدا از اینا، سیدی باید یه فکری برای بخش فنیش بکنه، آدم عاقل از یه سوراخ دوبار نیش نمیخوره، ویچر ۲، ویچر ۳ الان هم سایبر… همشون بابت مشکلات فنی ضربه خوردن، خیلی حیفه واقعا

  • Ninja Theory گفت:

    ای کاش از اول مثل witcher 2 که انحصاری بود برای xbox one & Series X/S و PC میومد.
    حیف وقتی که CD روی این پلتفرم گذاشت :no:
    بعضی ها ارزش این شاهکار رو درک نمیکنند :no: :-/

  • Neil_druckman گفت:

    سایبرپانک:
    باگ های وحشتناک و کرش های زیاد
    غیرقابل بازی بودن رو کنسول های نسل هشت
    دروغ گویی به گیمر ها و هایپ کاذب
    توجیح اوردن برای کوتاه بودن بازی(گیمر ها گفتن بازی ویچر طولانی بوده که اینم باز توهینه)
    ندادن بازی به دست منتقد ها
    هوش مصنوعی افتضاح
    داونگرید سیستم انتخاب مراحل (میگفتن بازیمون انقلابیه هرمرحله هزارتا روش داره که جز تفاوت دیالوگ هیچی نداره و اون سه تا نوع زندگی هم یسری تفاوت جزئی دارن و مراحل مهم همشون یکین)
    سیستم موشن کپچر ضعیف(به قول خودشون انقلابی)
    فیزیک ماشین فاجعه
    داونگرید شدید
    تاسف باره ویچر کجا سایبر کجا.فک کنم زیادی مغرور شدن

  • lastofus2 گفت:

    من و سایبرپانک روی پی سی همین الان یهویی :rotfl:

  • درود بر سونی بزرگ.این آشغال رو باید به خودشون برگردونه تا براشون درس عبرتی بشه که نباید روی پرفروش ترین پلتفرم بازی و گیمرهایی که بازیهای داستانب خونه اوناست این آشغال رو به بار بیارن

  • evgeny grinko گفت:

    من نمی‌فهمم چرا هر مشکلی برای شرکت دیگه ای پیش بیاد باید یه عده خوشحال بشن جوری که انگار عروسیه از نویسنده بگیر تا کاربران که اکثراً پلتفرمشون سونی هست .
    خوب که چی اصلاً بازی های کل شرکت ها آشغال بازی های سونی عالی یعنی اینقدر نفرت من نمی‌دونم از کجا نشأت میگیره البته اکثراً بچه هستند که اینجور فکر میکنن
    اکثراً هم هکی بازی میکنند دم از ضرر رسیدن به خودشون میکنند که آره ما متضرر شدیم .
    اگه واقعا گیمر هستید باید امیدوار باشی که بازی به مرور بهتر شه نه اینکه آرزوی شکست کنید 😐

    • دقیقا ! مرسی ! مرسی که هستی و این کامنت رو گذاشتی

      یه جوری کامنت میذارن ملت انگار نه انگار که بازی خوبیه

      یکی اومده میگه “مفت نمیارزه”

      چون باگ داره مفت نمیارزه ؟

      در این حد که واقعا حتی منم سی دی پراجکت رفته رو مخم شکی نیست !

      این همههههه طول دادید !!

      مسعله این نیست که تو همین یکی دوسال چندبار تاخیر زدن

      مسعله اینه که از کی گفتن داریم این بازی رو میسازیم ؟

      مجبورید مولتی پلتفرم کنید بازی رو وقتی نمیتونید ؟؟

      مجبورید واسه نسل ۸ بدید اگر واقعا بازیتون سنگینه ؟!

      اینا به کنار ! چرا انقدر تاخیر زدید بازی رو ؟ مثل آدم یه تاریخ رو میگفتید !

      الان اخه مسخره ماجرا اینجاست که گفتن ما تاخیر میزنیم تا مشکلات جزیی رو بر طرف کنیم و عملکرد رو بهتر کنیم !

      اینا حتی اگر بازی رو بی نقص هم میدادن بیرون بازم یه سری ها شاید عصبی بودن از دستشون ! حالا فک کن بازی پر از مشکل رو هی تاخیر بزنی اخر هم باز با مشکل بدی بیرون !!

      خوب من خودم این بازی رو واقعا دوست دارم ولی ملت حق دارن عصبی بشن !!

      همه اینا درست ولی اینا چه ربطی به لست آف آس و سونی داره؟!!!!

      یکی اومده میگه بیچاره سونی متضرر شد 😐

      جدا میانگین سنی کاربرایی که کامنت میذارن چنده ؟

      یکی اومده مسخره میکنه که این قرار بود گوتی بشه ؟

      دوست عزیز این بازی اگر فقط روی پلتفرم پی سی میومد با همین متای ۹۰-۹۱ هم شانس گوتی داشت !!

      همین الانش هم واسه گوتی سال دیگه هنوز هم شانس داره به نظرم !!

      بعد مگه ارزش یه بازی به GOTY شدن یا نشدنه ؟!

      مگه به متاعه ؟! بعد مگه متای ۹۱ رو لید پلتفرم بده مگه شماها چی میگید واقعا 😐

      “دیدید گفتم خراب میکنه این بازی”

      والا منم از صبح تا شب بشینم هر بازی ای که معرفی میشه رو بکوبم به جز ۴ تا بازی ای که خودم خوشم میاد رو ، از هر ۱۰ تا یکیش بد از اب در میاد میگم “دیدید گفتم؟”
      بعد واقعا این بازی به نظرم بد از آب در نیومده حداقل واسه منی که اوایلش رو بازی کردم

      یارو اومده یه جوری نقاط ضعف میگه از این بازی
      “ان پی سی بی روح ” – “دانگرید”

      که انگار داره راجع به یه بازی اورهایپی صحبت میکنه که متاش ۶۰-۷۰ شده 😐

      آخه جالبه که متای بازی ۹۰ عه ! این همه منتقد که سخت گیر هم بودن هیچی نمیفهمن فقط شما میفهمید نه ؟! با این همه مشکلات و باگ ها و تاخیر ها ۹۰ شده متاش !

      شکست ؟! ۸ میلیون پیش فروش و یک میلیون کاربر همزمان استیم و متای ۹۰ رو پیسی اینا شکست هستن ؟

      سایبر پانک هر چه قدر هم کاربرا پولشون رو پس بگیرن ضرر نمیکنه ! پول بودجه ساخت رو فقط با پیش فروش ها در آوردن !

      الان هم مردم پولشونو پس بگیرن سهام سی دی هم افت کرده باشه ایشالا چند ماه دیگه با پچ و آپدیت مشکلات بر طرف شد مردم ببینن و بشنون تعریف ها رو میان دوباره میخرن ! بعدشم بخش آنلاین این بازی معرفی شه مطمعنن بازم پلیر اضافه میشه !!

      البته میگم اگر مشکلات رو برطرف کنن

    • lastofus2 گفت:

      از اونجا ناشت میگیره که ایکس باکس فن ها و بعضی از پی سی فن ها بازی انحصاری در حد بازی های سونی ندارن و الکی یک شرکت مثل سی دی پروجکت که تو کل عمرش یک بازی شاهکار ساخته رو در حد استودیوهای سونی و راک استار بالا میبرن و از دکلش بالا میرن
      حالا این شرکت با یک بازی داغون و پراز باگ و حقه بازی بازیش رو بیرون داده و این دکل نوردها قبول نمیکنن و باز هم به دروغ میگن بازی مشکل ندراه من داریم بازی میکنم. خوبه کلیپ از بازی خودم گذاشتم که متاسفانه تائید نشد تا باگ هاش رو ببینی. البته عکس گذاشتم اگر تائید بشه

    • Old_Gamers گفت:

      من اصلا به سونی کار ندارم تعصب هم به هیچ جا ندارم . دوست عزیز میدونی علت اینهمه تنفر چیه ؟ علتش دروغه علتش هایپ الکی و بیش از اندازه هست علتش منم منم کردن بیخودی سازنده مبتدی هستش علتش نفهم فرض کردن جامعه گیمرها هست که روی یک کنسول اصلی بازی اصلا قابل انجام نباشه و بازی که پیش فروش شده رو ۱۵ فریم بهت تحویل بدن یعنی خودشون تست نکردنش ؟؟ در اخر من نمیفهمم بازی روزبروز بهتر بشه یعنی چی ؟ مگه با بیمار و یا مریض طرفیم که ارزوی سلامتیش رو بکنیم روزبروز ؟؟ بازی موقع عرَضه باید بدون اشکال باشه چه معنی داره اپدیت پنجاه گیگی !!!؟؟؟

  • ERFAN103079 گفت:

    اوه اوه فکر کنم خیلی بدتر از چیزیه که فکرشو میکردم آقا ما که منصرف شدیم جاش یه چیز دیگه میگیریم

  • farshadx گفت:

    به نظرم اصلآ نباید پورت نسل ۸ میداد تمرکزش رو میزاشت رو pc سال ۲۰۲۱ هم برای نسل ۹ میداد
    اینجوری خیلی از این مشکلاتم نداشت

  • عرضه بد موقع سایبرپانک هم برای خود cd project red مشکل ساز شده و باعث افت سهامش شد
    برای خود سونی هم مشکل ساز شد
    و برای گیمر ها هم مشکل ساز شد
    دوستان بیاید قبول کنیم نمیشه تمامی مشکلات رو گردن شرکت سازنده بندازیم به نظر بنده این وسط هم شرکت سازنده و هم گیمر ها مقصر هستند
    مثلا cd project red میتونست اولا تاریخ انتشار بازی رو زود به زود اعلام نکنه و به یکباره یه تاریخ دور رو اعلام کنه یا اصلا میتونست تاریخ عرضه بازی رو اعلام نکنه تا وقتی که بازی کامل میشد اینجوری هم خودشون و هم گیمر ها اذیت نمیشدن
    از طرفی همونطور که همگی خبر دارید گیمر ها هم صبرشون تموم شده بود و اخبار های زیادی رو هم گیمفا منتشر کرد که سازنده های بازی توسط گیمر ها تحدید به مرگ هم شدن
    پس این وسط میشه تقصیر هارو گردن هر دو طرف انداخت البته نمیشه همه رو هم مقصر دونست
    حالا قضاوت با خود شماست من به نظر همتون احترام میزارم این نظر منه قبل این یه نظر دیگه داشتم اما حالا میبینم واقعا این درست تره
    فقط باید بگم امیدوارم مشکلات زیادی رو برای cd project red ایجاد نکنه که در اینده این شرکت و مخصوصا بازی بعدیشون یعنی witcher بعدی اختلال ایجاد نکنه

  • Amirhossein80 گفت:

    من کاری با تریلر و اینا ندارم
    خودم تازه دانلودش کردم رو ps4 pro
    یه ساعت بازی کردم اصلا حال نکردم
    گیم پلی داغون و .. . .. . . .. . . …

  • Good look گفت:

    سی دی یک تلنگر و شانسی زد که بگیر نگیر باشه که میتونید پولتون رو پس بگیرید ولی همه به عشق سایبر باگ انتظارات را بردن بالا و افتادن تو تله 😎 😀 این که میگم اولین نفرم نبودین بازی کنید چیزی رو از دست نمیدید بلکه بدست میارید واین قانون خودتون کنترل کنید کجا اول باشید کجا اخر :silly: :heh:

  • saeid_rz گفت:

    واقعا این بازی نباید روی ps4 و xbox one لانچ میشد وگرنه بازیه خیلی خوبیه روی pc و مشکلات فنی چیزی از خوب بودنش کم نمیکنه

  • majidam گفت:

    دوستان بازی رو نکوبونید سیستمتون اگر از لحاظ سخت افزاری پایین باشه لگ میندازه طبیعیه من که با کارت GTX 1070 روی ۴K و تنظیمات الترا انجام میدم روی ۲۰ فریم خیلی هم راضیم کیفیت بیداد میکنه خاصا روی HDR که دیگه نور خورشید نور چراغها و انعکاس نور روی اب و خیابون اصلا بازیش یه نسل انگار جلو هست قبول دارم باگ داره اما مثل بازیهای یوبی سافت نیستن که هم کیفیت بازیاشون پایین باشه و هم باگ داشته باشه این بازی اگر باگ داشته باشه دلیلش به خاطر کیفیت بسیار بالایش هست و کاملا قابل توجیه هست برخلاف بازیهای باگدار دیگر که با این بازی مقایسه میکنید اول گرافیک اون بازیا رو با این بازی مقایسه کنید بعد باگها رو مقایسه کنید و منتقدان بهش کم لطفی کردن نمره ی بازیش باید بالاتر میشد

    • Iliya گفت:

      “مثل بازیهای یوبی سافت نیستن که هم کیفیت بازیاشون پایین باشه و هم باگ داشته باشه”
      :Commander shepard
      Reloading….

    • lastofus2 گفت:

      چی چی نکوبیم بابا پر از باگه که تو بازی هم اثر میزاره چی میزنی تو

    • یه چیزی پروندیا
      با ۱۰۷۰ فورکا رو نهایتا ده فریم بتونی بگیری
      اونم رو الترا میرسه بی زیر پنج فریم
      کیفیت رو به چی میگی که میگی بازیای یوبیسافت کیفیت ندارن؟؟؟؟
      والهالا رو بری نگاه کنی تنها ایرادی که گرفته بودن این بود
      باگ
      از لحاظ فنی بودن هم عالین
      مثلا فارکرای پنج واقعا پر ماموریت فرعی بود برای کسی که از خود بازی لذت کاملو برده
      یا واچ داگز لیجن کلی ماموریت جالب هست که میشه انجام داد
      اگه از لحاظ گرافیک میگی که من همین دیروز یه مقایسه دیدم از والهالا با رددد
      فرقشون فقط تو دو چیز بود
      اتیش و اسب
      تازه اب والهالا هم یکم از رددد بهتر بود
      اگه از لحاظ داستان میگی
      که باید عرض کنم لیجن با وجودی که شخصیت ثابت نداشت ولی داستانش خوب بود و خیلی تلخ
      والهالا که محشره
      همون اول بازی میگه اخرش احتمالا چه اتفاقی می افته
      بعد کم کم پازلا چیده میشه
      ایمورتالز هم که بعد از مدتها یه بازی فان و کمدی؟؟؟رو به من داد
      درباره ی باگ هم بگم که تنها بازی یوبی که خیلی باگ داشت یونیتی بود
      که اونو الان بری بخری سی فریم ثابت میده بدون هیچ باگی و بدون افت فریم
      هر وقت سیدی تونست با سایبر هم همین کارو کنه حرف میزنیم

  • mohamad980 گفت:

    امیدوارم هر چه سریعتر درستش کنن حیفه

  • TERIXA گفت:

    باید انحصاری PC میشد کنسول ارزشش نداره بخواد روش وقت بذاره.

  • lastofus2 گفت:

    اول باگ اورریت شده بوده بعد دست و پا در آورده
    باگ اول که اجسام اینجوری برن تو زمین و .. مهم نیست ولی هست
    https://uupload.ir/files/b4rz_1.jpg
    باگ دوم که از این باگ ها زیاده غیب شدن یا ظاهر شدن اجسام. الان مثلا من شمشیر دستمه غیب شده بعد به دشمن میزدم دمیج هم نمیزد. یعنی این باگ به بازی ضربه زد
    https://uupload.ir/files/rem4_2.jpg
    باگ سوم که خیلی داره به بازی ضربه میزنه و من فروم های خارجی رو خوندم این هستش که یک جایی باید بدون اسلحه بری جلو که از اون مرحله به این ور دیگه نمیتونی لباس هات رو عوض کنی و باگ شده ارور اکشن بلاکد میده کلی رفتم جلو گفتم شاید درست شه هنوز درست نشده. تازه این نسخه پی سی هستش نه کنسول ها
    https://uupload.ir/files/nqex_3.jpg
    بازی قشنگی هستش ولی خداوکیلی هر شرکت دیگه ای این بازی رو ساخته بود نمرش زیر ۸۰ یا شاید ۷۵ میشد :reallypissed: بعد به گیم اسپات گیر میدن که به خاطر چندتا باگ نمره کم کرده نه داداش
    هوش مصنوعی داغون
    باگ تا دلت بخواد
    دیر لود شدن اجسام یا ظاهر شدن و غیب شدنش هست
    خلاصه بازی تازی روی کامپیوتر این هستش . حالا ببینید اون هایی که بهش ۹ دادن چقدر کیلویی نه دادن

  • همون اسمت رو دیدم
    منفی رو زدم
    به شرکت های توسعه سازی مثل سونی که شب و روز کار میکنن تا با عنوان هایی مثل
    Spider mna
    godof war
    Ghost of tsushima
    uncharted
    Days gone
    ما رو مهمون کنن توهین نکن
    که هر کدومشون نوعی شاهکاره بی نظیره

    • منفی و مثبت یه عدده صرفا
      هیچوقت اجازه نده این اعداد روت تاثیر بزارن و مانع از اظهار نظرت پیرامون مساله ای که میدونی درسته بشن

      مخاطب نام کاربری من هم شما و امثالهم نیستید
      فن بوی هایی هستن که وقتی نظرات عموما غیرمنطیقی شون رو میخونی فکر میکنی واقعا توی سونی یا مایکرو سهامدارن
      و توی بحث هاشون هم کم توهین نمیکنن به طرف مقابل
      نام کابری من به زبان ساده تر یعنی ارزش نداره به خاطر دو تا شرکت خارجی به همدیگه توهین کنیم
      یعنی شما میگی ارزش داره ؟
      بازی هایی که اسم بردی هم واقعا شاهکارن و استدیوهای سازنده هم ما رو مهمان کردن به تجربه این عناوین منتها با ورودی ۶۰ دلار ناقابل

  • nadergh1111 گفت:

    روی ps5 مشکلی نداره من بازی میکنم.

  • Rich Man گفت:

    نسخه ی آززمایشی رو روی کنسول های فعلی منتشر کردن . روی نسل بعد احتمالا رفع می کنن .
    خوشبختانه کاری که کپ کام داره برعکس با RESIDENT EVIL VILLAGE انجام میده .

سونی امکان بازپرداخت را برای خریداران Cyberpunk 2077 برروی کنسول‌های خود فراهم کرده است
سونی امکان بازپرداخت را برای خریداران Cyberpunk 2077 برروی کنسول‌های خود فراهم کرده است