کرم‌های دوست داشتنی | نقدها و نمرات بازی Worms Rumble
کرم‌های دوست داشتنی | نقدها و نمرات بازی Worms Rumble
کرم‌های دوست داشتنی | نقدها و نمرات بازی Worms Rumble
کرم‌های دوست داشتنی | نقدها و نمرات بازی Worms Rumble

کرم‌های دوست داشتنی | نقدها و نمرات بازی Worms Rumble

محمد سعیدی
۱۱:۰۰ ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
کرم‌های دوست داشتنی | نقدها و نمرات بازی Worms Rumble

بازی Worms Rumble چند روز پیش برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۵ در دسترس قرار گرفت و تا این جا هم نظرات متنوعی پیرامون آن عرضه شده است. در همین زمینه، بالاخره امروز نقدها و نمرات این اثر تکمیل شد که در ادامه نگاهی به آن‌ها خواهیم داشت.

همان‌طور که در جریان هستید، تا به حال نسخه‌های متنوعی از سری Worms در دسترس قرار گرفته است و بازی‌بازان بی شماری با آن‌ها خاطره دارند. حال در جدیدترین نسخه که Worms Rumble نام دارد، شاهد تغییرات گسترده‌ای هستیم و باید دید که واکنش افراد در مورد آن چگونه خواهد بود. تیم سازنده یک حالت بتل رویال را به این نسخه اضافه کرده است تا بازی‌بازان بتوانند به صورت آنلاین با دیگران رقابت‌های هیجان انگیزی را تجربه کنند. البته گفته می‌شود که این عنوان مشکلاتی در خود دارد و باید به مرور زمان با ارائه‌ی چند به‌روزرسانی رفع شوند.

Worms Rumble به صورت استراتژی ساخته شده است و به همین دلیل می‌تواند توجه افراد زیادی را جلب کند. در بخش اصلی این عنوان مانند تمام آثار بتل رویال، باید با ۳۱ بازی‌باز دیگر همراه شده و از سلاح‌ها و آیتم‌های گوناگونی برای کسب پیروزی بهره ببرید. در پایان هر بازیکن و یا گروهی که بتواند زنده از میدان نبرد بیرون بیاید، موفق به کسب پاداش‌های فراوانی خواهد شد. سپس قادر هستید تا از این امتیازات برای افزایش مهارت‌ها و یا شخصی‌سازی کاراکترتان استفاده کنید. بنابراین در صورتی که از علاقه‌مندان به این سبک‌ها و یا سری Worms هستید، این نسخه را به هیچ وجه از دست ندهید.

این بازی هم‌ اکنون از سه نقشه‌ تحت عناوین Missile Mall، Portal Park و Transforming Towers برخوردار است و بازی‌بازان با توجه به سلیقه‌‌ای که دارند می‌توانند یکی را انتخاب کنند. البته نقشه‌ها و دیگر امکانات بازی به همین جا ختم نمی‌شود؛ چرا که تیم سازنده قول داده است در آینده به‌روزرسانی‌ها و بسته‌های الحاقی مفیدی را برای آن در دسترس قرار دهد. چندی پیش ویدئویی از این اثر در دسترس قرار گرفت که برای تماشای آن می‌توانید به این نشانی مراجعه کنید.

گفتنی است که شرکت تیم ۱۷ (Team 17) به صورت همزمان وظیفه‌ی توسغه و نشر بازی Worms Rumble را به عهده دارند. ضمنا با توجه به نکات فوق، این عنوان یک بخش آنلاین و چند نفره هم دارد که تجربه‌ی آن با دوستان و یا سایر بازی‌بازان از دیگر نقاط جهان امکان پذیر خواهد بود. حال امروز برخی از منتقدان معروف حوزه‌ی بازی‌های ویدئویی نقدها و نمرات خودشان را در خصوص Worms Rumble نیز عرضه کرده‌اند که برای مشاهده‌ی آن‌ها، در ادامه با گیمفا همراه باشید.

THEGAMER 9/10

بازی Worms Rumble در یک نگاه فوق‌العاده است. گیم‌پلی بامزه‌ای در این عنوان دیده می‌شود و صحنه‌ها و نبردها بسیار خنده‌دار هستند. طراحی شخصیت‌ها نیز به خوبی صورت گرفته است تا مشکل خاصی از این بابت دیده نشود. بخش آموزشی این عنوان به دلیل طولانی بودن ممکن است کمی آزار دهنده باشد. البته بسیاری از افراد این مشکل را نادیده می‌گیرند. در مجموع، توصیه‌ی ما این است که Worms Rumble را از دست ندهید.

EVERYEYE.IT 7.8/10

در بازی Worms Rumble تنها کافی است که هدایت شخصیت دلخواهتان را به دست گرفته و ساعت‌ها سرگرم شوید. حالت‌های خوب و جذابی در این عنوان به چشم می‌خورد که هر یک ویژگی‌های مثبت خاص خود را دارند. بخش چند نفره‌ی این بازی هم تا حد زیادی به خوبی توسعه یافته است و ما از آن استقبال کردیم.

VANDAL 7.8/10

تا کنون نسخه‌های زیادی از سری Worms در دسترس قرار گرفته است، اما بی شک Worms Rumble با همه‌ی آن‌ها متفاوت است. چه از لحاظ سبک و چه مبارزات، تیم سازنده تلاش داشته است تا از فرمول دیگری برای ساخت این اثر استفاده نماید. در کل با بازی اعتیادآور و هیجان انگیزی سر و کار داریم، اما محتویات آن می‌تواند بیشتر از این هم بشود. باید به تیم سازنده فرصت داد تا ایده‌های بیشتر خود را روی این بازی پیاده کند.

Hobby Consolas 7.7/10

شاید در وهله‌ی اول بگوییم که ترکیب Worms با سبک بتل رویال چندان جالب نیست، اما با تجربه‌ی این نسخه به جذابیت‌های آن پی می‌بریم. سرعت در این عنوان بسیار بالا است و به خوبی می‌توان آن را درک کرد. سیستم مبارزات نیز بامزه است و اتفاقات خنده‌داری در جریان آن به چشم می‌خورد.

PSU 7.5/10

بدون شک اگر تیم سازنده می‌خواست نسخه‌ی جدید سری Worms را با همان سبک ادامه دهد، به دلیل تکراری بودن با کمترین استقبال مواجه می‌شد. اکنون با بازی تیراندازی بامزه‌ای به نام Worms Rumble مواجه هستیم که به هیچ عنوان نباید دست کم گرفته شود. مبارزات در این نسخه پیشرفت‌های بسیاری داشته است و بازی‌بازان را به وجد خواهد آورد. انجام ماموریت‌های این اثر بسیار لذت‌بخش بوده و تیم سازنده شوخ‌طبعی را هم چاشنی آن کرده است. البته تجهیزات و گزینه‌های این بازی برای بهتر شدن باید به حداکثر برسند.

MGG SPAIN 7.5/10

خاطرات فراوانی با سری Worms داشتیم و اکنون از عرضه‌ی تازه‌ترین نسخه‌ی آن خوشحال هستیم. بتل رویال یکی از ایده‌هایی بود که تیم سازنده می‌توانست روی این سری انجام دهد و حال این اتفاق به شکل مناسبی صورت گرفته است. اکنون شما باید کاراکتر مورد علاقه‌ی خود را برگزیده و نقشه‌ای را برای شروع نبردی هیجان انگیز انتخاب کنید.

jeuxvideo.com 7/10

سرعت در بازی Worms Rumble نسبت به نسخه‌های گذشته بیشتر شده است و این قضیه باعث جذاب‌تر شدن آن شده است. البته این بار برای برد در هر نبرد باید استراتژی‌های متفاوتی را پیاده کرده و از قوانین دیگری پیروی کنید.

SpazioGames 7/10

با به دست گرفتن شخصیت‌های بازی Worms Rumble به یاد سری خاطره انگیز و دوست داشتنی Worms افتادیم. حال سبک بتل رویال در این نسخه به چشم می‌خورد و بدون شک پتانسیل بهتر شدن در آینده را هم دارد. باید منتظر بود و دید که تیم ۱۷ چه برنامه‌هایی در روزها و ماه‌های آینده خواهد داشت. فعلا اگر از دوست داران سبک‌های استراتژی و تیراندازی و یا آثار بتل رویال هستید، چند ساعتی را با Worms Rumble مشغول شوید.

METRO.co.uk 7/10

با تجربه‌ی بازی Worms Rumble غافلگیر شدیم و هرگز انتظار سرعت بالا و نبردهای درگیر کننده‌ی آن را نداشتیم. بخش چند نفره‌ی این عنوان به خوبی طراحی شده است و بازی‌بازان را برای مدتی طولانی سرگرم خواهد کرد. البته مشکلات و نواقصی هم در بخش‌های مختلف آن وجود دارد که خوشبختانه قابل رفع هستند.

PUSH SQUARE 7/10

متاسفانه تنها ۱۰ نوع سلاح و سه نقشه در بازی Worms Rumble دیده می‌شود و تعداد آن‌ها برای جلب رضایت کامل بازی‌بازان کافی نیست. البته شک نداریم که تیم ۱۷ به‌زودی پشتیبانی خود را برای این اثر آغاز می‌کند تا به شمار تجهیزات آن اضافه گردد. بی صبرانه منتظر هستیم تا ببینیم چه اتفاقاتی در آینده برای بازی دوست داشتنی Worms Rumble رخ خواهد داد.

DESTRUCTOID 6.5/10

مانند صدها بازی با این سبک که برروی پلتفرم‌های مختلف وجود دارد، Worms Rumble هم یک عنوان عادی است که شاید برای برخی از بازی‌بازان جالب به نظر برسد. اگر حتی این بازی را شروع کنید، مطمئنا خیلی زود به دنبال جایگزینی برای سرگرم شدنتان خواهید بود.

CUBED 3 4/10

حالت‌های چندانی در بازی Worms Rumble وجود ندارد و بخش‌های آفلاین آن هم چنگی به دل نمی‌زنند. حتی حالت‌های چند نفره با مشکلات عجیبی مواجه است و باگ‌هابازی‌بازان زیادی را آزار خواهد داد. شاید ارائه‌ی سرعت بالا برای این بازی ایده‌ی خوبی به نظر برسد، اما این موضوع تمرکز را از بازی‌بازان خواهد گرفت. به عقیده‌ی ما، سبک جدید بازی یعنی بتل رویال برای چنین اثری مناسب نیست و نمی‌تواند افراد را درگیر خود کند. بهتر بود تیم سازنده برای هیجان انگیز شدن آن فکر دیگری می‌کردند. محتویات Worms Rumble هم به هیچ وجه مورد رضایت ما واقع نشد. البته امکانات این عنوان با برخی از به‌روزرسانی‌ها بیشتر می‌شود، اما باز هم طرفداران سری Worms از تجربه‌ی آن ناامید خواهند شد. حداقل تا زمان انتشار هر به‌روزرسانی و یا بسته الحاقی بهتر است دست نگه دارید و این عنوان را تجربه نکنید.

کرم‌های دوست داشتنی | نقدها و نمرات بازی Worms Rumble

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

کرم‌های دوست داشتنی | نقدها و نمرات بازی Worms Rumble
کرم‌های دوست داشتنی | نقدها و نمرات بازی Worms Rumble
کرم‌های دوست داشتنی | نقدها و نمرات بازی Worms Rumble
کرم‌های دوست داشتنی | نقدها و نمرات بازی Worms Rumble
کرم‌های دوست داشتنی | نقدها و نمرات بازی Worms Rumble

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

کرم‌های دوست داشتنی | نقدها و نمرات بازی Worms Rumble
کرم‌های دوست داشتنی | نقدها و نمرات بازی Worms Rumble