راهنمای خرید کامپیوتر برای بازی Cyberpunk 2077
راهنمای خرید کامپیوتر برای بازی Cyberpunk 2077
راهنمای خرید کامپیوتر برای بازی Cyberpunk 2077
راهنمای خرید کامپیوتر برای بازی Cyberpunk 2077

راهنمای خرید کامپیوتر برای بازی Cyberpunk 2077

محمد نعمتی
۱۷:۲۹ ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
راهنمای خرید کامپیوتر برای بازی Cyberpunk 2077

خرید سیستم های گیمینگ همیشه برای افراد تازه وارد به دنیای سخت افزار نیازمند راهنمایی هایی است تا بتوان با توجه به بودجه ای که صرف می کنید بالاترین کارایی را دریافت کنید. طی این نوشتار سه سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی های روز را به شما معرفی می کنیم که هر یک بهترین انتخاب برای گیمرها هستند. این مطلب در تاریخ بیست و دوم آذر ماه ۱۳۹۹ آماده شده و تمامی سخت افزارها با توجه به آخرین نسل هر دسته از محصولات انتخاب شدند.

احتمالا شما نیز شنیدید که کارت گرافیک، مادربرد و پردازنده سه جز اصلی هر سیستم گیمینگ هستند، اما بهتر است با چنین تفکری خداحافظی کنید، چرا که در یک سیستم گیمینگ به انتخاب تمامی قطعات باید دقت کرد تا بهترین کارایی را دریافت کرد. افزون بر این، در این نوشتار به مشخصات سه سیستم با بودجه متفاوت اشاره خواهیم کرد که سیستم نخست مناسب برای تجربه بازی CyberPunk 2077 با بالاترین تنظیمات گرافیکی و وضوح ۴K است؛ سیستم دوم نیز مناسب برای تجربه این بازی با بالاترین سطح تنظیمات گرافیکی و وضوح ۲K و سیستم سوم مناسب وضوح ۴K برای اجرای این بازی است.

هر دو سیستم پیشنهادی دارای چند گزینه مختلف هستند؛ برای مثال، برای هر یک از سیستم های پیشنهادی دو مادربرد انتخاب شده است. به این منظور که هر یک از مادربردها کاملا مناسب سیستم شما هستند، اما بسته به قیمت و مدل دارای ویژگی یا امکاناتی بیشتر از مدل ارزان‌تر خود هستند. حال وقت آن است با دسته بندی مادربردها و کارت گرافیک‌های ایسوس کمی بیشتر آشنا شویم.

 

راهنمای خرید سیستم پیشنهادی برای بازی cyberpunk 2077

 

مادربرد‌های سری ROG ،ROG STRIX و TUF ایسوس

ایسوس به عنوان بزرگترین تولید کننده مادربرد و کارت گرافیک در دنیا، محصولات گیمینگ خود را در چند دسته متفاوت برای هر قشر از گیمرها عرضه می‌کند. سری ROG همیشه جزو بالارده‌ترین مادربردهای هر نسل و پلتفرم هستند که از قدرتمندترین مدار تغذیه، با کیفیت ترین قطعات، استحکام بالا مدار چاپی، شبکه گیمینگ بدون لگ و چیپ‌های صوتی سری SupremeFX که هم رده کارت صداهای اکسترنال حرفه ای هستند برخوردار هستند. به صورت کلی می توان گفت، ایسوس قدرتمندترین مادربردهای دنیا با پتانسیل بی نظر اورکلاک را هر سال تحت این برند عرضه می‌کند.

پتانسیل بالای اورکلاک مادربردهای ROG همیشه توانسته است بسیاری از رکوردهای اورکلاکینگ را در سطح جهانی کسب خود کند. در واقع این موضوع نشان می دهد، ایسوس مادربردهای گیمینگ خود تا حدی قدرتمند ساخته است، که برای تجربه دما و ولتاژهای غیر عادی کاملا مقاوم هستند. علاوه بر این، قدرت هوش مصنوعی نیز همراه با مادربردهای ROG ایسوس هستند که شامل اورکلاک، خنک سازی و مدیریت شبکه هوشمند است. همچنین، با فناوری PROCOOL II در مادربردهای ROG ایسوس، همیشه دمای کانکتور برق مادربرد کمتر خواهد بود که یکی از دلایل پایداری این سری است.

طراحی جدید مدار تغذیه مادربردهای ROG ایسوس، از دیگر ویژگی‌هایی است که نظر تمامی رسانه‌ها را به خود جلب کرده است. این طراحی گروهی تمامی المان های VRM در مادربردهای جدید و قدرتمند ایسوس می‌تواند عملکرد و کارایی سیستم شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد؛ زیرا با معماری جدید تمامی درایور ماسفت های به کار گرفته شده برای پردازنده و حافظه ها به صورت همزمان از انرژی استفاده می کنند و مانند دیگر مادربردها، تاخیری از بابت تامین توان مورد نیاز وجود ندارد.


همچنین ایسوس افرادی که بودجه نسبتا محدودتری دارند و به دنبال ویژگی‌هایی مانند مادربردهای سری ROG هستند را نیز در نظر گرفته است. سری ROG STRIX از مادربردهای ایسوس اغلب ویژگی‌های گیمینگ سری ROG را به ارث برده است تا گیمرها را در میدان نبرد تجهیز کنند. از جمله ویژگی‌های این سری از مادربرهای ایسوس می‌توان به دوام بالا مادربرد، برخورداری از چیپ شبکه و صوتی گیمینگ، مدار تغذیه قدرتمند و نورپردازی RGB (بسته به مدل) و پشتیبانی از Aura Sync اشاره کرد.

علاوه بر این ویژگی‌ها، آنچه که در مرحله اول گیمرها نیاز دارند، نهایت قدرت و کارایی پردازنده است. آخرین نسل مادربردهای ROG STRIX ایسوس توانایی این را دارند تا به شما تضمین دهند تمام پتانسیل پردازشی پردازنده های جدید را دریافت می‌کنید؛ در اینجا توانایی بسیار عالی چوک‌ها، خان‌ها و درایور ماسفت‌ها در کنار یکدیگر این تضمین را می‌دهند، زیرا ایسوس حتی برای مدار تغذیه مادربردهای میان رده خود نیز چیزی کم نگذاشته است. افزون بر این، ایسوس برای اینکه در لحظه مقدار صحیحی از توان و ولتاژ به المان‌های اصلی منتقل شود، یک چیپ اختصاصی را به کار گرفته است که با نام +DIGI شناخته شده است. این چیپ کوچک، تصمیم می‌گیرد تا سیستم شما با توان مصرفی کاملا مناسبی نهایت قدرت پردازنده را استخراج کند.

توانایی هوش مصنوعی نیز مانند سری بالا رده خود وجود دارد. برای مثال با استفاده از قابلیت Ai Overclocking می‌توانید تنها با یک کلیک قدرت سیستم خود را تا حد چشمگیری افزایش دهید؛ برای انجام آن کافی است به بایوس بروید و گزینه Ai Tuning را انتخاب کنید که مادربرد به صورت هوشمند، با توجه پردازنده و توانایی خنک کننده و چند معیار دیگر که به صورت خودکار توسط هوش مصنوعی انتخاب می‌شود، سیستم را اورکلاک می‌کند. در بحث شبکه نیز، مادربرد تشخیص می‌دهد کدام پکت اولویت بیشتری را دارد. به فرض مثال، تمام پهنای باند به صورت خودکار به بازی اختصاص یافته و مادربرد پکت های مربوط به بازی شما را اول از همه ارسال می کند. مورد سوم مربوط به خنک سازی است که همیشه یکی از مشکلات مصرف کنندگان است زیرا دمای سیستم می‌بایست در محدوده صحیحی باشد و از طرفی میزان چرخش فن‌ها باعث نشود نویز زیادی ایجاد شود. در نرم افزار انحصاری Ai Suite ایسوس، این مشکل با Fan Tuning رفع شده است، چرا که با انتخاب این گزینه مادربرد شما شروع به یک تست خودکار می کند تا میزان چرخش تمامی فن های متصل، به‌ویژه خنک کننده پردازنده، بر اساس دما به صورت هوشمند انتخاب شود.


سری TUF از مادربردهای ایسوس نیز مناسب برای سیستم‌های گیمینگ مقرون بصرفه است. سری TUF از محصولات ایسوس همیشه با نام دوام و پایداری بالا همراه است، زیرا قطعاتی بسیار با کیفیت در این سری، مخصوصا در قسمت مدار تغذیه به کار رفته است. با توجه به این ویژگی، ظاهری خاص و گیمر پسند و به کارگیری چیپ صوتی گیمینگ، مادربردهای سری TUF ایسوس با قدرتی بی نظیر میزبان سیستم های گیمینگ مقرون بصرفه هستند. همچنین یک ویژگی دیگر را نیز به نام ۵ راهکار محافظتی یا ۵XProtection برای این مادربرد و تمامی مادربردهای دیگر خود دارد. این قابلیت به معنای ۵ راهکاری است که به صورت کامل از سیستم شما در برابر آسیب هایی مانند اتصال کوتاه یا القای الکتریکی مضر جلوگیری می‌کند که در تمام ورودی ها و خروجی های مادربردهای ایسوس دیده می‌شود.

افرادی دنیای سخت افزار و اخبار مربوط به آن را دنبال می‌کنند، همیشه مادربردهای سری TUF ایسوس را با قدرت و دوامی بالا می‌شناسند. چرا که ایسوس این دسته از مادربردهای میان رده خود را با نهایت دوام و پایداری همراه کرده است. ایسوس برای بهینه سازی مدار تغذیه مادربردهای سری TUF به جای استفاده جداگانه ا درایور و دو ماسفت High-side و Low-side از یک Dr. MOS استفاده کرده است. این ویژگی باعث می شود تا سیگنال طی انتقال و عمل فیلتراسیون از حد استاندارد کمتر نشود. علاوه بر این، برای استحکام مادربرد طی استفاده طولانی مدت و کاهش دمای مادربرد و تمامی المان‌های بر روی آن که حتی شامل پردازنده‌ می‌شود، ایسوس از مدارهای چاپی (PCB) چند لایه استفاده کرده است.

امروزه با افزایش قدرت چشمگیر پردازشگرهای گرافیکی طی هر نسل، بردها و توان مصرفی کارت گرافیک ‌ها نیز افزایش یافته است. ایسوس به منظور تقویت مادربردهای خود برای استفاده از کارت گرافیک‌های سنگین، فناوری Safe-Slot را به خدمت گرفته است. Safe-Slot به معنی پوشش آلومینومی و لحیم کاری دقیق و بیشتر در قسمت پشت مادربردها است. با این ویژگی، مادربردهای TUF ایسوس از تمامی مادربردهای رایج بازار استحکام بیشتری را در مقابل کارت گرافیک‌های جدید دارند.

 

راهنمای خرید سیستم پیشنهادی برای بازی cyberpunk 2077

 

کارت گرافیک‌های ROG STRIX و TUF ایسوس

سری کارت گرافیک‌های ایسوس نیز همانند دسته بندی مادربردها در دسته‌های مختلف با ویژگی‌های خاص خود همراه هستند. ایسوس ویژگی‌هایی خاصی را برای هر دو دسته کارت گرافیک‌های خود در نظر گرفته است. اما در این میان یک ویژگی به صورت مشترک بین تمام کارت گرافیک های ایسوس وجود دارد که آن را Auto-Extreme می‌شناسیم. این فناوری به معنای تولید تماما اتوماتیک کارت گرافیک های شرکت ایسوس است. طی این پروسه تولید خودکار، کارت گرافیک‌های ایسوس بدون هیچ گونه خطای انسانی و با بالاترین سطح کیفیت تولید می‌شوند.

سری ROG STRIX کارت گرافیک های ایسوس با بهره مندی از ساختار تراشه های جدید NVIDIA® Ampere و طراحی جدید و جذاب، با ظاهری فلزی و سه فن Axial-tech فشار هوای استاتیکی بالایی را به سمت GPU هدایت می کند. هیت سینک ۲.۹ اسلاته این کارت گرافیک دما را به سرعت از تراشه گرفته و با داشتن ظرفیت حرارتی بالای خود در کنار فناوری MaxContact تا حد زیادی خنک سازی این کارت گرافیک را به صورت Passive انجام می دهد.

سری کارت گرافیک های ROG Strix GeForce RTX 30 از فناوری اختصاصی Auto-Extreme نیز بهره برده تا کیفیت و دوامی در خور نام ROG در این سری محصولات حفظ گردد. همچنین فناوری FanConnect II نیز در این نسل ، امکان نصب فن های PWM اضافه را به سیستم و مدیریت آنها بر اساس میزان فشار کار بر پردازنده یا کارت گرافیک و دمای نقاط مختلف سیستم، به منظور خنک سازی بهتر در کل سیستم را فراهم می آورد. همچنین این نسل از کارت گرافیک ها دارای تراشه بایوس دوگانه بوده که امکان سوییچ کردن بین حالت عملکرد بالا(Performance mode) یا حالت سکوت (Quite mode) را بدون نیاز به نرم افزار فراهم آورده است. به منظور سهولت در عیب یابی ، سنسورهای متعددی را به منظور مانیتورینگ ولتاژهای مختلف در PCB قرار داده است و در هنگام بروز مشکل از سمت منبع تغذیه، به سادگی توسط LED های کنار رابط های ورودی برق، عیب یابی انجام می پذیرد. در قسمت جلویی کارت گرافیک نیز آرایه ای از المان های نورانی قابل آدرس دهی قرار دارد که توسط نرم افزار Armoury crate شخصی سازی می شود تا جلوه بصری بسیار چشم نوازی برای کارت گرافیک داشته باشد.


ایسوس با کیفیت‌ترین قطعات را برای تولید کارت‌های گرافیک سری TUF به خدمت گرفته است که تا اصل پایداری و عملکرد بالا را حفظ کند. این قطعات شامل چوک‌، ماسفت و خازن‌ها می‌شود که همگی دارای تاییدیه رده نظامی هستند. از سوی دیگر، خط تولید تمام خودکار Auto-Extreme ایسوس به منظور ثبات کیفیت محصول نهایی، مسئول تولید این سری از کارت گرافیک های ایسوس است. با این حال که پروسه تولید با قطعاتی با کیفیت و دقتی بسیار بالا انجام شده است، جهت تضمین پایداری و عملکرد محصولات تست ۱۴۴ ساعته نیز بخشی از مراحل تایید کیفیت کارت‌های گرافیک TUF ایسوس است.

سری جدید کارت‌های گرافیک مورد اشاره با عملکردی بیش از پیش بهتر خنک سازی خواهند شد؛ در این بخش سه فن به صورت همزمان دمای تولید شده توسط المان‌های مهم را رفع می‌کنند. افزون بر این، به کارگیری دو بلبرینگ در فن‌های مورد اشاره مسبب رفع دمای هر چه بیشتر و افزایش دوام کارت گرافیک خواهد شد. همچنین فن وسط با جهت چرخش برعکس دو فن کناریش  باعث افزایش عملکرد بخش خنک سازی می‌شود. همچنین فن‌ها برای دوام بیشتر و ایجاد نویز کمتر به صورت اتوماتیک هنگامی که کارت گرافیک شما به دمای کمتر از ۵۵ درجه سانتیگراد برسد متوقف خواهند شد.

خنک سازی کارت گرافیک تنها به استفاده از فن‌ها با مهندسی بسیار خوب منتهی نمی‌شود؛ در حقیقت نقطه مهم‌تر در بحث خنک سازی یک کارت گرافیک «انتقال صحیح دما» به هیت سینک است تا پس از آن توسط فن‌ها دفع شود. شرکت ایسوس برای کارت های گرافیک مورد اشاره فناوری MAXCONTACT را به خدمت گرافته است که با یک پروسه تولید خاص، اتصال چیپ پردازشگرهای گرافیکی RTX جدید به هیت سینک (بخشی که وظیفه جذب دما را دارد) با دقت میکروسکوپی انجام می‌شود.


تا به اینجا به آشنایی با مادربرد و کارت گرافیک های ایسوس پرداختیم تا بیشتر بدانیم چرا ایسوس به عنوان انتخاب اول گیمرها شناخته شده است. حال در این بخش به سیستم های گیمینگ می پردازیم که مناسب برای تجربه بازی CyberPunk 2077 با بالاترین تنظیمات گرافیکی و وضوح Full HD و ۲K و ۴K است. در مشخصات هر سیستم پلتفرم‌های معرفی شده از سوی اینتل و AMD است و می‌بایست به انتخاب خود یک پردازنده و یک مادربرد هماهنگ با یکدیگر را انتخاب کنید. همچنین معیار ما برای انتخاب سیستم‌ها، دستیابی به حداقل ۶۰ فریم در اوج بار پردازشی با بالاترین تنظیمات گرافیکی ممکن است.

سیستم پیشنهادی اول برای وضوح ۱۰۸۰p و بالاترین تنظیمات گرافیکی

 

راهنمای خرید کامپیوتر برای بازی Cyberpunk 2077

 

 

سیستم پیشنهادی دوم با وضوح ۲K و بالاترین تنظیمات گرافیکی

 

راهنمای خرید کامپیوتر برای بازی Cyberpunk 2077

 

 

 

سیستم پیشنهادی سوم با وضوح ۴K و بالاترین تنظیمات گرافیکی

 

 

راهنمای خرید کامپیوتر برای بازی Cyberpunk 2077
همچنین به مناسبت شب یلدا قصد داریم تا برای خوانندگان محترم این مقاله، با همکاری دفتر ایسوس در ایران یک مسابقه را اجرا کنیم. در این مطلب به دسته بندی کارت گرافیک‌ها و مادربردهای گیمینگ ایسوس پرداختیم؛ برای شرکت در این مسابقه کافی است تا ابتدا صفحه اینستاگرام ایسوس ایران را از این لینک وارد شده و فالو کنید و سپس در بخش نظرات به دو سوال زیر پاسخ دهید. در پیج اینستاگرام ما در حال حاضر دو مسابقه دیگر با هدایایی نفیس برگزار شده است.

سوال اول :
دو مورد از ویژگی های کارت گرافیک‌های TUF و کارت گرافیک های سری ROG STRIX را بنویسید.

سوال دوم:
سه مورد از ویژگی‌های مادربردهای ایسوس را بنویسید.

به قید قرعه، پنج نفر از دوستانی که توضیح درستی را برای هر دو سوال بالا بنویسید، ۵ پک ROG به عنوان هدیه در نظر گرفته شده است.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

راهنمای خرید کامپیوتر برای بازی Cyberpunk 2077
راهنمای خرید کامپیوتر برای بازی Cyberpunk 2077
راهنمای خرید کامپیوتر برای بازی Cyberpunk 2077
راهنمای خرید کامپیوتر برای بازی Cyberpunk 2077
راهنمای خرید کامپیوتر برای بازی Cyberpunk 2077

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Drama گفت:

    اعتراض بسیاری از گیمرها در رابطه با پس دادن بازی های و پس گرفتن پول هایشان هستند این اعتراضات فعلا سی دی پراجکت واکنشی نشان نداده ویدیوی مقایسه جی تی ای وی در نسل هفت و مقایسه سایبر در نسل هشت و نسل نهم از داغون بودن فیزیک و وزن در بازی خبر میده آب و شنا کردن در بازی بسیار مصنوعی و بی روح است تخریب پذیری به شدت افتضاح در کنار مشکلات فنی و باگ ها
    آدم باید کور یا متعصب باشه این چیزارو نبینه این بازی خیلیارو نا امید کرد و هرچی فروخته هم از پیش فروشش بوده موج منفی شدیدی علیه بازی راه افتاده و الانم معلومه توی دل سازندهای پراجکت حسابی آشوبه سهامشون هم افت کرده و اعتبارشون هم حسابی از دست رفته مطلبی توی سایت خبری خارجی منتشر شده که بازی بعدی پراجکت اگر در کار باشه هیچ پیش فروشی نخواهد داشت تا بازی بیاد و مردم ببینند که بازی چطور هستش و باری دیگر گول نخورند و پولشون هدر نره و دیگه اعتمادی ندارند بعلاوه این ها بازی و وعدهای دروغین این شرکت مانند عملکرد بی نظیر بازی روی کنسول های نسل هشت(که پستش توی گیمفا هست)و نو آوری و انقلاب و جهش ها دروغین بوده دیالوگ ها و انتخاب ها در بازی و صحبت و مراحل قرار بود نو آوری هایی داشته باشند مثل(صحبت کردن بین کاراکتر ها و واکنش مردم) در صورتی که هوش مصنوعی و ان پی سی ها اوضاعشون خیلی داغونه
    #حقیقت#

    • pc گفت:

      ۸ ساعته یه ریز دارم بازی میکنم مطمعنن تا اینجا بهترین تجربه زندگیم بوده.همه چیز رو به کمال رسوندن.متاسفانه سونی فنها به جای بازی فقط تو سایت به هیت کردن میپردازن و خودشونو از این معجزه گیمینگ محروم میکنن. #تاسف

      • lastofus2 گفت:

        باشه آقای ایکس باکس فن راستگو

      • Ozhan گفت:

        این معجزه گیمینگ شمارو سونی فن ها فعلا نمیتونن تجربه کنن چون شاید رو pc قابل بازی باشه ولی رو کنسول ها فاجعست
        نشون به این نشون که نذاشت سی دی که منتقدا رو کنسول نقد کنن بازی رو!

      • A@Rad گفت:

        کجای این بازی معجزه است فقط یکییش رو بگو هوش مصنوعی ضعیف، فیزیک ضعیف، باگ های زیاد. روی کنسول های نسل ۸ که دیگه نگم برات شاید بشه از اشکالات فنیش که خیلی هم بزرگه چشم پوشی کرد ولی از هوش مصنوعی و فیزیک و جزییات ضعیف بازی نمیشه چشم پوشی میکرد مثلا یکی از جزییات خفنش رو برات بگم که گفتن این بازی خیلی جزییات داره وقتی داری تو شهر با تفنگ راه میری یا تفنگ رو سمت NPC ها نشون گرفتی هیچ عکس العملی نشون نمیدن این بود جزئیات بازی ؟؟

        • pc گفت:

          مطمعنم بازی نکردی حتی یک منتقد هم به هوش مصنویی بازی گیر نداده npc ها هم وقتی اسلحه طرفشون میگیری یا میشینن دست میگیرن رو سر یا فرار میکنن بعضیهاشونم اسلحه در میارن از خودتون حرف در نیارین رو کامپیوتر که عالیه وسط شهر فریم تا چهل میاد که با آپدیت حل میشه هوش مصنویی دشمنها و سیستم لوت هم عالیه .بازیش به حدی عالیه که امروز سر جمع ۱۲ ساعت پلی دادم وقتی من در حال پلی بودم شما داشتین فشار خودتونو با هیت کردن خالی میکردین شما پلیر نیستین

    • احتمالا سایبرپانک رو با angry lesbo اشتباه گرفتی :rotfl:

    • leftovers گفت:

      سهامش امروز ۱۱ درصد دیگم ریخت بعید نیست

    • MAX3D گفت:

      :yes: دقیقا همینه جدیدن هم نقد جدید اومد سایت دایلی استرومر که نمره ۲ رو داده که از ۱۰۰ باشه میشه نمره ی ۲۰
      متاسفانه بعضیا میخوان ماس مالی کنن و ماله کشی کنن همین انتقاد ها و ایراد گرفتن ها باعث پیشرفت میشه و درس گرفتن از اشتباهات و تجربه ها در یک کلام بهینه سازی بازی و عملکردش گند زد به تموم زحمات دیگه ای که تو بخش هایی مثل داستان و شخصیت هاس ضربه وارد کرد نیومدن نمرات حتی بعداز چندین روز از عرضه بازی عجیب ترین چیز در تاریخ بازیای ویدیویی هستش و انگار پراجکت میخواد کنترل دمیج کنه و کارایی یکنه چون همیشه نمرات اصلی بازیا چند روز قبل از عرضه هر بازی روی پلتفرم های مختلف منتشر میشن این یکی عجیبه دیگه!اگه متاش هفتاد شد تعجب نکنید غیراز بهینه سازی بازی همونجور که گفته شده فیزیک و وزن نداره و سوتی زیاد داره

    • sm1414 گفت:

      من اون مقایسه رو با جی تی ای دیدم و اگه کسی ندیده خلاصه مشکلات سایبر:
      شکستن شیشه غیر واقعیه و با شلیک یه گلوله کل شیشه میاد پایین
      وقتی به لاستیک ماشین شلیک میکنی لاستیک سوراخ میشه اما پنچر نمیشه
      اکثر میز ها و صندلی ها با شلیک تخریب خیلی کمی میکن حتی با شاتگان
      وقتی با سرعت زیاد از ماشین خارج شی شخصیت به راحتی پیاده میشه و میایسته(نقض قوانین فیزیک)
      وقتی از سکو ها و جاهای دیگه پایین می پرید بی وزنی بازی رو کاملا حس میکنید
      شنا کردن تو بازی یکم غیر واقعیه
      تخریب پذیری سطح ماشین ها با اسلحه به خوبی بازی های هم سبکش نیست
      و….
      تنها مشکل این بازی افت فریم و باگ های بیش ار حد نیست بلکه این بازی تو برخی مسائل پایه هم مشکل داره
      اصلا کل این ها به کنار هر سال این همه بازی بی کیفیت میاد ولی چرای اینکه خیلیا رو این بازی حساس و عصبانی شدن اینه که سازنده خیلی شیک اومده از یه سال قبل انتشار هی ملت رو هایپ کرده هی وعده داده هی خبرهای جذاب منتشر کرده و میشه گفت از اعتبار سازنده ویچر بودن استفاده کرده تا این هشت میلیون بنده خدایی که قبل از اینکه بدونن بازی چطوریه نفری ۶۰ دلار دادن که اونجا هم حتی پول کمی نیست.ولی بازی های دیگه اومدن خیلی رک و راست گفتن چجورین یا خوب یا بد.
      این بازی میتونه برا بعضی افراد لذت بخش باشه ولی شاهکار فکر نکنم باشه.
      کاش منتقدا این مراعات کردن مشکلات فنی بازی و نمره کم نکردن در اینباره رو در مورد بازی های دیگه هم رعایت کنن
      سایبرپانک:متا پی سی ۹۰ مشکل:افت فریم و باگ و فریز و …
      اساسین والهالا:متا پی سی ۸۳ مشکل:باگ
      تعداد باگ های این کجا و اون کجا
      متای این کجا و اون کجا

      • Old_Gamers گفت:

        واضحا سایتهایی که نمره ۱۰ دادن یا پول گرفتن و یا جرات نکردن . فقط سایت گیم اسپات رو نمیشه خرید چون اعتبارش از همه چی واسش مهمتره و مفت خودشو نمیفروشه .

      • Ozhan گفت:

        درسته سایبر اونی که تبلیغ کردن نبود ولی دیگه با اساسین مقایسش نکنید خدایی ظلمه بهش
        هرچی باشه میدونیم بازی مشکلاتش در اون حد نیست که متای ۸۰ بگیره

        • اوژان 😐
          برو اون کریتیک رو نگاه کن
          کلی نکته ی مثبت
          منفی باگ
          نمره ۸ 😐
          در حالی که سایبر کلی مشکل داره
          نمیگم نمرش نه نیست
          چرا نهه
          ولی اگه این نه باشه والهالا دیگه حداقل باید نه باشه
          نه هشت 😐

          • Ozhan گفت:

            ماموریت های تکراری داره بازم اساسین
            خدایی یه فکری باید به حال لول دیزاینراش بکنه یوبی سافت
            خب مپ رو خالی تر طراحی کن ولی با کیفیت تر

            • نداره عزیز
              خیلی باحال شده مدل جدید طراحی ماموریتش
              گنج ها به کنار که کلا بعضیاشون تو ساختموناس
              بعضیاش دست باس هاست
              بعضیاش رو قایم کردن
              ووووو
              میستری ها خیلی کوتاه و مفید و مختصره
              یعنی بعضیاش عالین
              تو بعضیا باید حیوونای لجندری رو بکشی که انصافا بهترین باس های بازین
              تو بعضیا کارت اینه که فقط دنبال کنی طرفو ولی انقدر باحال میشه قضیه که کفت میبره
              مثلا یه یارویی هست تو مپ تو یه جزیره تو نروژ
              دنبالش می‌کنی جزیره رو نشونت میده
              بعد میرسی به یه خرابه ای میبینی ای وای
              شاهشو بردن
              میری دنبالش میبینی شاهه یه عروسکه 😐
              حالا باز ادامه داره این قضیه
              بعضیاش هم به فرهنگ وایکینگ ها و والهالا ربط داره
              بعضیاش به لایلا و خرابی انیموس ربط داره
              ووووو
              تنوعش هم عالیه
              ارتیفکت ها رو هم جایی قایم کردن که عقل ادم بهش نمی‌رسه
              مثلا یه دیوار بود تو بازی
              باید دویست متر پلتفرمر رو رد میکردی
              یه جسم ترکیدنی برمیداشتی و برمیگشتی 😐
              مراحل اصلی هم تنوعشون خوبه و به واسطه ی داستان عالی جذاب تر هم میشن
              حیف که نبرد دریایی نداره
              رید زدن خیلی حال میده
              اینکه بری غارت کنی
              فعالیت های جانبی مخصوصا توهین کردن و نوشیدنی خوردن محشرن
              یعنی بهترینن
              بعد گوینت البته
              مپ هم کوچیکه ولی هر صد متر یه ماموریت هست یا ارتیفکت که باعث میشه توجهت به من کوچیک جلب نشه

      • lastofus2 گفت:

        دمت گرم. با مشت میزنی به صندلی هزار تیکه میشه :rotfl:

      • Dark_Mahdi گفت:

        ساییر الان شده ۸۷ روی پیسی!!

    • M_A.REZAIE گفت:

      این بازی بالاخره درست میشه و هممونم لذتشا میبریم.
      یسری این وسطم میشینن حق میگن بذارین حقشونا بگن‌.

    • Star1 گفت:

      بازی به سوددهی رسیده – دیگه مطرح کردن این حواشی نه تاثیری رو سی دی پراجکت داره نه گیمرا.
      میتونی لحظه به لحظه لیست پرفروش ترین بازی ها رو چک کنی – غیر ممکنه Cyberpun توش نباشه.

    • joel گفت:

      بازی ویچر ٣ هم موقع انتشار مثل سایبر اوضاش داغون بود و هیچ ربطی به قدرت کنسول نداشت

    • فرمایش شما کاملا صحیح هست
      بنده با این که رو PC بازی رو تست کردم و هزینه ای هم واسه خرید بازی نکردم { صرفا ۶۰ گیگ دانلود کردم }
      همین امروز بازی رو uninstall کردم
      ۲۰۸۰ – ۹۷۰۰k
      حتی رو ۱۴۴۰ p هم فریم ریت زیر ۵۰ هست
      DLSS تو این بازی بدترینی هست که تا الان دیدم (یه تصویر مصنوعی که انگار تو فتوشاپ بش شارپنس دادی )
      تا جایی که تو همون یه روز بازی بی خیال ری ترسینگ شدم
      NPC ها چیزی نزدیک به فاجعه هستند
      پر از باگ و تکسچر فریز ینگ هر ده دقیقه یه بار
      این وضعیت تجربه من از نسخه PC هست با یه سخت افزار قابل قبول
      وای به حال نسخه های کنسولی
      به نظرم به شدت قربانی جاه طلبی شدند و از اونجایی که تو آخرین روزهای نسل هشتم هستیم
      فشار برای انتشار بازی باعث شده یه بازی کاملا ناقص و پولیش نشده رو تحویل مشتری بدن
      چیزی که من دیدم
      حداقل بازی نیاز به یک سال دیگر توسعه داشته و متاسفانه با انتشار بازی به خصوص واسه کنسول های پایه
      ضربه بزرگی به اعتبار خودشون و البته اعتماد مخاطب زدند

    • واقعا درک نمیکنم بیشتر از ۳۵ ساعت پلی دادم و مشکلی ندیدم. کل بازی ۲ تا باگ دیدم.
      یا نن خیلی خوش شانس بودم یا شما ها دیگه دارین شورشو در میارین.
      فقط میخواین بازیو بکوبین.

      • فقط تو ده دقیقه اول بازی
        حداقل ۵ بار مشکلاتی مثل
        به هم ریختگی تکسچرها – فریز شدن درختهای پشت پنجره پیش میاد !!!
        بنده با ۳ تا تنظیم گرافیکی مختلف هم تست کردم
        اونوقت شما تو ۳۵ ساعت گیم پلی فقط ۲ تا باگ دیدی ؟؟؟ |!!!!
        احتمالا یا شما از نسخه ویژه ای استفاده میکنید که بقیه بش دسترسی ندارن
        یا مفهوم باگ برای شما با بقیه فرق داره
        بنده نسخه Codex با آپدیت ۳۵ گیگ روز اول رو تست کردم
        که کاملا با تجربه شما متفاوت بود

      • Metallove گفت:

        تنها جوری که میشه بعد از ۳۵ ساعت بازی کردن فقط ۲ تا باگ دید تموم کردن بازی روی یوتیوب هست کاملا جدی.

    • XWZ گفت:

      از تخریب سایبر تو این فضای محدود چی به شما هوادارای ps می رسه؟
      میدونم اکثرا سناتون پایینه بهتره بازیتون رو بکنید و انرژیتون رو خرج چیزای مهم دیگه تو زندگی کنید

    • INJUSTICE 3 گفت:

      😐 😐 😐 😐 😐 داداش میخوای بازی تجربه کنی نمیخوای که اتم بشکافی والا انقدر نوشتی نا امیدمون کرد انگار تو داری با بازی کردن دانشمند میشی بابا ول کن یک بازیه میزنن درستش میکنن مجبورن که درستش کنن شما الکی داری نگرانی میکنی مجبورن درستش کنن وگرنه اوضاعشون از این بدتر میشه!!!!! مطمعن باش درستش میکنن خیلی هم پر فروش میشه فقط به زمان نیاز داره.

  • Dr.Who گفت:

    دیدن این لینک هم خالی از لطف نیست هر چند بهتره وایسید تا بیلد ها رو اپدیت کنن این چند وقت به روزرسانی نشده…https://pcmasterrace.org/builds

  • Fight Club گفت:

    بازی رو … روی دو تا پلتفرم تجربه کردم رو اخرین اپدیتی که براش اومده…
    پلی استیشن معمولی… و pc داییم که تقریبا بالا رده حساب میشه…
    بازی رو اولین بار دو ساعت پلی دادم رو پلی استیشن….. ۳ بار کرش کرد …و با ارور معروف close application مواجه شدم !
    خارج از کرش کردن…. بازی اصلا نزدیک تریلر هایی که نشون دادن نیستش…از جزئیات بگیرین تا افت فریم های شدید!
    برای منی که هدفم بیشتر داستان … دیالوگ ها …. و گیم پلی در ارجحیت قرار داره تا جزئیات گرافیکی… واقعا ازار دهنده بود
    اما رو pc قضیه کاملا متفاوت بود …. توی ۵ ساعت خبری از کرش کردن نبود … جزئیات و تکسچرها و فریم ریت بازی اصلا قابل قیاس با نسخه کنسولی نبود!
    توجه کنید بازی رو با نسخه کنسولی مقایسه کردم… نه با تریلرهایی که دیدیم !
    جوری که بنده دیگه سراغ نسخه کنسولی این بازی نمیرم….
    به هر حال این موضوع حقیقته که بازی برای کسانی که پیش خرید کردن رو کنسول نسل هشتمی اونم با این وضعیت دلار کاملا نا امید کننده هست….
    قطعا این دوستان بازی رو با توجه به تریلرهایی که دیده بودن همینطور سابقه درخشان CD PROJEKT پیش خرید کردن
    و محصول نهایی چیزی نیست که انتظار داشتن..

  • Clara گفت:

    دوستان میدونن من هیتر نیستم و قطعا این بازی رو آینده تجربه میکنم و قطعا یکی از بهترینای مولتی پلتفرم نسل برام میشه اما سیدی پراجکت این چی بود که گفتی 😥
    https://gamefa.com/687989/cyberpunk-2077-on-base-ps4-and-xbox-one-is-surprisingly-good-for-such-a-huge-world-cdpr/
    چرا دروغ گفتی 😥
    چرا یه تاخیر نامعلوم تا ۲۰۲۱ نزدی تا خیالت راحت شه
    تو قطعا فروشت رو میکنی و تا همینجا هم بودجه ساخت رو در آوردی و بی نظیر میشه فروشت اما چرا اعتبار خودت رو خدشه دار کردی 😥 تو که میتونستی بی نقص بشی چرا کم نقص شدی…..

  • sm1414 گفت:

    راهنمای خوبی بود.تشکر از عوامل گیمفا
    دوستان یه سوال دارم.الان اینکه سهام سی دی پروجکت حدود سی درصد افت کرده رو باید باور کرد یا اینکه سی دی پروجکت گفته ضرر که نکردن هیچ سود دهی هم شروع شده از روز دوم.اگه کسی اطلاع درست داره بگه.

  • MobinHP گفت:

    سلام
    لطفا یه مطلب راجب تنظیمات گرافیکی بازی بزارید که هرکدوم روی کدوم حالت ها بهینه ترین جلوه و پرفورمنس رو دارن و هر کدوم از تنظیمات رو با تفاوت تصویری مقایسه کنین
    دمتون گرم

  • lastofus2 گفت:

    اول اینکه بازی سایبرپانک بهینه نیست به اینکه گرافیکش خبری نیست نمیگم بالا نیست گرافیک ردد و لست خیلی بالاتره
    دوم اینکه کارت گرافیک ها از برند ایسوس معمولا در ایران قیمتشون قدیم ۲۰۰ تا ۴۰۰ هزارتومان گرون تر بود الان که لابد بدتره پس این مارک گرافیک رو نخرید. ام اس ای یا گیگا قیمتشون بهتره و تو فریم هم نهایت ۳ تا ۶ فریم و در خنکی هم خب ایسوس بهتره ولی اون ها هم خوبن

  • میشه لطفا بگین با سیستمی که من میخوام ببندم چه وضوح و روی چه تنظیماتی میگیرم.
    RTX 3070
    Core i5 10th gen
    Ram 32
    ۵۱۲g ssd
    ۱tb hdd

    اگر ممکنه یه مادربرد مناسب هم با سیستم بالا معرفی کنین

  • Ghost rider گفت:

    ناموسا از این پستا نذارید دل‌ مارو خون کنید 🙁

  • لطفا راهنمای پول درآوردن جهت خرید این کامپیوترها هم بزاریدd

  • leftovers گفت:

    سهامش ۴۱ درصد ضرر کرد این دو روز فعلا نخرید صبر کنید…

  • All Alone گفت:

    خسته نباشید بابت مقاله مفیدتون
    لطفا از اینجور مقاله ها بیشتر بزارید اطلاعاتمون بره بالا :heart:
    پ.ن : تو قسمت پرفورمنس و سکوت ، سکوت رو نوشتید quite که میشه 《کاملا》درستش میشه quiet

  • king_6270 گفت:

    داداش،شما میگی به غیر مادربورد گراف و CPUبقیه چیزها هم اهمیت داره ولی فقط همین سه تا رو بررسی کردی بعدش اومدی سخت افزار معرفی کردی برای فورکا رم رو زدی ۳۲؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟یعنی رم هیچ تاثیری نداره این سخت افزار باید رم ۱۲۸ روش بذاری داداش من شما از بالاترین سطح i9 10th استفاده کردی گرافیک بالاترین اون وقت رم ۳۲والا خوبه فکر کنم یا شما خیلی رم رو جدی نمیگیرید یا من اشتباه درک کردم رم خیلی تاثیر داره

  • Good look گفت:

    اول در مورد pc،با حقوق ماهی۱۰میلیون به بالا حالا در چه جایگاه شغلی باشی بلاتر باشی بیشتر،اگر همرو جمع کنی ول خرجی و چالها رو پرنکنی توی ۸ ماه البته قیمت سیستم و مانیتور دستم نیست ولی مطمئن بالاست،سیستم عالی بدست میاری،ولی اینو باps5یک تلوزیون رده متوسط که۴kباشه.اگ تلوزیون بین ۱۵تا۲۰میلیون بگیریم وps5بین۲۳تا۲۵بگیریم ۵ماه میشه خرید.راه کوتاه گزینه کنسول که خودم از دنیایی pcکشیدم‌کنار،یکسره دنبال گرافیک‌ رم سپیو پاور فن که هزینه بر بود.ولی کنسول نیاز به ارتقاع نداره. خب این از خرید ابزار سرگرمی.حالا نکته دوم که سایبر باگ که از زمان تاخیرها بیشتر به چشم اومد که ریگی در کفششون هست که قبلا تمام خبرهارو از شروع اولین تاخیر دنبال کردم مدام تغییر بیان داشتن از فضا مورد نیاز بگیرتا کار رو گرافیک…که یک مورد کامنت گذاشتم گفتم گفتن زیر۶۰گیگ حالا میگن بالای ۱۰۰گیگ که دوستی در جواب کامنتم گفتن داداش کجای گفتن ۷۰گیگ فضا میخواد حالا بیاد بیبنه کوش اون۷۰گیگ۱۰۷گیگ روی ps4،در کل جنگی با سایبر پانک ندارم حرفم اینه چرا دروغ گفتن و ملتها رو مسخره خودشون کردن،باشه بازی بده بیرون بدون پول با مشکلات که ندیدم بازی بدون مشکل باشه بعد ابدیت بده پولی، تا اون قیمت بازی که مد نظر بدون مشکل دست کاربر برسه نه اینکه پول میگیرین با مشکلات دست کاربر بعد اگر ابدیت مجانی بدن پول دیگری نگیرن اون پول حلال کنن.بازی رو با روز عرضه میسنجن نه بعد عرضه با ابدیت

  • Ozhan گفت:

    (کارت گرافیک‌های ایسوس بدون هیچ گونه “”خطای انسانی”” و با بالاترین سطح کیفیت تولید می‌شوند)

    داغ دلم تازه شد

  • Old_Gamers گفت:

    این چی بود دیگه ؟ تبلیغ ایسوس ؟؟ یا یه پی سی فضایی .؟

  • Old Gamer گفت:

    شبیه no mans sky شده اینم میتونه با اپدیتهای اساسی خودش رو بکشه بالا.

  • میگم میشه سیستمون رو یکی دو روز قرض بدید
    فقط بشینم نگاش کنم 😐
    شاید بردارم و فرار کنم 😀
    🙁 🙁 :-(( 😥

  • ای بابا بازیش که چنگی به دل نمیزنه،معلومه می‌خوان دوباره پول شو مثل همون ۸ میلیون فروش به دست بیارن

  • Sir Artorias گفت:

    ها! پس تا دیروز کی بود از منتقدا اشکال میگرفت؛ شما که ماشالا خودتون منتقدی رو کجاشتین جیبتون مدرکشو :rotfl:

  • INJUSTICE 3 گفت:

    دوستان هر چند روی کنسولا تعطیله ولی خدایی روی کامپیوتر حال میده ها خدایی باحاله امیدوارم باگاشو برطرف کنن برای کنسولا که همه طرف راضی باشن. :inlove: :inlove:

  • Zulul گفت:

    متاسفانه این مقاله چند ایراد داشت :
    ۱- اولا که درسته که فعلا بیشتر محصولات ایسوس تو ایران موجوده ولی پست بیشتر جنبه تبلیغاتی برای ایسوس داشت ( قسمت اول مقاله) ولی شما برند های دیگه با قیمتی معقول تر میتونید بخرید.
    ۲- اما مشکل دوم به این قضیه مربوط میشه که شما وقتی سیستمی برای گیم میبندید ، هر چی رزولشن تصویر بالاتر میره ، پردازنده تاثیرش کمتر میشه به طوری که در وضوح ۴K عملا بین پردازنده ها تفاوت چشمگیری نیست ( نهایتا ۲-۳ fps) . بنابراین شما نیازی به پردازنده های گرون قیمت ۱۰۹۰۰K یا ۳۹۰۰X ( و در ادامه RYZEN 5000 اگه موجود شن ) ندارین.
    خلاصه کلام دوستان اگر وضوح تصویر بالا بازی میکنید ، سعی کنید روی گرافیک بیشتر سرمایه گذاری کنید.

  • Dr.pro گفت:

    سوال اول:

    کارت گرافیک سری TUF=

    ۱-سه فن به صورت همزمان دمای تولید شده توسط المان‌های مهم را رفع می‌کنند.
    ۲- + دو بلبرینگ در فن‌ها باعث رفع دمای هر چه بیشتر و افزایش دوام کارت گرافیک خواهد شد.
    ۳- +فن وسط با جهت چرخش برعکس دو فن کناریش  باعث افزایش عملکرد بخش خنک سازی می‌شود.
    ۳-فعالیت فن هابه صورت اتوماتیک هنگامی که کارت گرافیک به دمای کمتر از ۵۵ درجه سانتی گراد برسد متوقف خواهند شد.
    ۴-MAXCONTACT=اتصال چیپ پردازشگرهای گرافیکی جدیدRTX
    به هیت سینک با دقت میکروسکوبی انجام شود

    ROG STRIX کارت گرافیک سری:

    ۱- Ampere ساختار تراشه های
    سه فن Axial-tech که فشار هوای استاتیکی بالایی-۲
    را به سمت GPU هدایت می کند.

    ۳-FanConnect: PWMامکان نصب فن های اضافه را به سیستم و مدیریت آنها بر اساس میزان فشار کار
    بر پردازنده یا کارت گرافیک و دمای نقاط مختلف سیستم

    سوال دوم=

    ۱-برای تجربه دما و ولتاژهای غیر عادی کاملا مقاوم هستند.
    ۲-Fan Tuning: تست خودکار میزان چرخش تمامی فن های متصل، به‌ویژه خنک کننده پردازنده، بر اساس دما

    ۳-هوش مصنوعی Ai Overclocking= افزایش قدرت سیستم

    ۴-Safe-Slot: {(پوشش الومینیومی {(لحیم کاری دقیق
    Id instagram=rronaldo300

  • lmoeed گفت:

    TUF:فناوری MAXCONTACT/نورپردازی RGB با قابلیت شخصی سازی

    _______
    rog strix:فناوری Auto-Extreme و قطعات Super Alloy Power II/فناوری Auto-Extreme و قطعات Super Alloy Power II برای ارائه بهترین کیفیت /۱۹۳۶ مگاهرتز افزایش توان پردازنده برای عملکرد بهتر و تجربه ای بی نظیر
    _______
    asus motherboard :رم بهینه شده/رابط کاربری دوستانه/صدایی با کیفیت بالا

  • سوال اول:
    کارت گرافیک rog:
    از معماری جدیدAmpere در ساختش استفاده شده
    دارای سه فن Axial-Tech هست که قابلیت فشار هوای بالای استاتیکی را داراست و gpu رو به راحتی خنک میکند.
    دارای قابلیتی به نام FanConnect: PWM میباشد که امکان نصب فن های اضافه را به سیستم و مچ شدن با سایر اجزا و مدیریت آنها بر طبق میزان فشار کار پردازنده یا کارت گرافیک و دمای نقاط مختلف سیستم را فراهم میکند.

    کارت گرافیک TUF :
    قابلیت MaxContact که به معنی اتصال چیپ پردازشگرهای گرافیکی جدید rtx
    به هیت سینک با دقت میکروسکوبی است.
    فن وسط با جهت چرخش برعکس دو فن جانبی باعث افزایش کارایی بخش خنک سازی می‌شود. سه فن به صورت همزمان دمای تولید شده توسط بخش های مهم را رفع می‌کنند. اگر گرافیک روی حالت سایلنت مود باشد فعالیت فن هابه صورت اتوماتیک هنگامی که کارت گرافیک به دمای کمتر از ۵۵ درجه سانتی گراد برسد متوقف خواهند شد. بلبرینگ دوگانه فن‌ها باعث نویز و صدای کمتر، رفع دمای هر چه بیشتر و کم شدن استهلاک و افزایش دوام کارت گرافیک خواهد شد.

    سوال دوم:
    دارای قابلیت Fan Tuning که وظیفه آن سنجش خودکار میزان چرخش تمامی فن های متصل است برای بهینه سازی هرچه دقیق تر و بهتر دما.
    بسیار مناسب برای شرایط سنگین پردازشی و دمایی و اورکلاک.
    دارای ویژگی سخت افزاری Safe-Slot که به معنای پوشش الومینیومی به دور اسلات است همراه با لحیم کاری ظریف و دقیق.
    دارای قابلیت Ai Overclocking که نوعی هوش مصنوعی است جهت افزایش کارایی و سرعت سیستم.

  • Epsilon گفت:

    [جواب سوال اول: کارت TUF
    معماری قدرتمند Turnig همراه با عملکرد سریع در زمینه اجرای بازیهای رایانه ای و پردازش محتوای گرافیکی.
    استفاده از کدگذار اختصاصی با ۱۵درصد کارآیی بیشتر در مقایسه با نسل گذشته به منظور استریم آسان تصاویر و محتوای ویدئویی و سازگاری کامل با نرم افزار OBS.
    بکارگیری رابط نرم افزاری GeForce Experience با امکان ثبت و به اشتراک گذاری محتوای تصویری و بروزرسانی آسان و ارائه مجموعه ای از قابلیت های نرم افزاری.
    افزایش طول عمر و مقاومت فنهای خنک کننده در برابر نفوذ گرد و غبار با استفاده از گواهی IP5X.
    بکارگیری ساختار بلبرینگی دولایه در طراحی فنهای خنک کننده و افزایش ۲ برابری طول عمر در مقایسه با نمونه های رینگی (Sleeve Bearing).
    مونتاژ اتوماتیک تمامی اجزای کارت گرافیکی با استفاده از تکنولوژی انحصاری Auto-Extreme.
    کارت ROG STRIX:
    طراحی حرارتی نوآورانه و سازگاری کامل با معماریAmpere . سیستم خنک کننده کارت گرافیک ROG Strix از سه فن و همراهی فناوری Axial-tech تشکیل شده، سطح تماسی هیت سینک با فناوری MaxContact پرداخت شده، دو پروفایل Performance و Quiet را نیز در Dual Bios کارت‌های ROG Strix تعبیه کرده که سوئیچ بین آنها بدون نرم افزار اضافه امکان پذیر است.
    سوال دوم:
    پشتیبانی از تکنولوژی ATI CrossFireX، تکنولوژی PCI EXPRESS 2.0،پشتیبانی از DVI و RGB و Full HD 1080p Multimedia Home-Theater،پشتیبانی از نسل USB 3.0 و SATA III،تکنولوژی TurboV EVO،تکنولوژی ASUS Turbo Key ،AMD Cool ´n´ Quiet! Technology ،واحد کنترل قدرت و انرژی ASUS EPU

  • bigmy گفت:

    سوال یک:
    rog strix
    این کارت گرافیک بوسیله هیت سینک۲.۹ اسلاته دما را از تراشه ها به سرعت
    هدایت می کندGPUفشار هوای استاتیکس بالایی را به سمتAxial-tec با سه فن
    TUF
    قطعات ایت کارت گرافیک شامل چوک,ماسفت و خازن ها می شود که همگی دارای تاییدیه رده نظیامی است
    فن های این کارت گرافیک برای دوام بیشتر وقتی که دمای کارت گرافیک به کمتراز ۵۵درجه برسد به طور خودکار متوقف می شوند
    سوال دو:
    پتانسیلی بی نظیر برای اورکلاک دارد
    برای تجربه ی دما و ولتاژ های غیرعادی کاملا مقاوم است
    برای اینکه در لحظه مقدار صحیحی از توان و ولتاژ به المان‌های اصلی منتقل شود، یک چیپ اختصاصی را به کار گرفته است که با نام +DIGI شناخته شده است
    id=82mahdit

  • سوال اول :
    rog strix:
    معماری ampere
    در این معماری ۳ عدد فن axial tech که هوای استاتیکی را به سمت gpu هدایت کرده و ان را به خوبی خنک می کند
    FAN Connect II
    امکان نصب فن اضافه و منطبق شدن با سایر اجزا و مدیریت ان
    tuf :
    فناوری max contact : دقت اتصال کارت گرافیک با هیت سینک میکروسکوپی است
    معماری بلبرینگی دولایه که سبب افزایش کارایی و عمر می شود
    سوال دوم :
    مقاومت در برابر دما و ولتاژ غیر طبیعی
    هوش مصنوعی پیشرفته AI OVERCLOCKING که عملکرد کلی سیستم را بهبود می بخشد
    قابلیت fan turing که وظیفه ان بهینه سازی تمامی فن های سیستم جهت عملکرد بهتر است

  • alidisel گفت:

    کارت های گرافیک tufدارای تاییدیه رده نظامی هستند.
    تست ۱۴۴ ساعته
    افزایش عملکرد بخش خنک سازی با استفاده از فن دومی
    جواب دوم
    ساختار تراشه های جدید NVIDIA® Ampere و طراحی جدید و جذاب، با ظاهری فلزی و سه فن Axial-tech فشار هوای استاتیکی بالایی را به سمت GPU هدایت می کند
    بایوس دوگانه بوده

راهنمای خرید کامپیوتر برای بازی Cyberpunk 2077
راهنمای خرید کامپیوتر برای بازی Cyberpunk 2077