Dark Souls 2 برای پلتفرم های نسل بعدی عرضه نمی شود زیرا استقبال کم تری از آن خواهد شد
From Software به تازگی اعلام کرده است برای عرضه Dark Souls 2 در پلتفرم های نسل بعدی بحث های زیادی در این شرکت صورت گرفته شد ، اما در نهایت این استدیو به این نتیجه رسید که این عنوان با توجه به تقاضاهای بیشتری که از طرف مشتریان دارد فقط برای همین نسل پلتفرم ها عرضه شود. همچنین برای ساخت Dark Souls 2 موتور جدیدی طراحی شده که باعث می شود برخلاف قسمت گذشته دیگر خبری از افت فریم های وحشتناک در بازی نباشد !
Yui Tanimura تهیه کننده ی بازی در مصاحبه ی با سایت CVG اعلام کرده است که اگر این بازی برای نسل بعدی ساخته می شد در نهایت مدت زمان بسیاری طول می کشید که مردم موفق به تجربه ی بازی شوند زیرا کنسول های نسل بعدی به زمان مناسبی برای جا افتادن در بین مردم نیاز دارند.
وی در این مورد اعلام کرده است :
ما می خواستیم با این عنوان چیز جدیدی را برای طرفدارانمان در اسرع وقت ارایه دهیم. ما هنوز احساس می کنیم که پتانسیل و توانایی که می توانیم بیان کنیم کمی بیش از آن چیزی است که با Dark Souls ارایه دادیم و چنین چیزی حتی برای نسل فعلی کنسول ها نیز وجود دارد. ما امیدواریم که بر روی کنسول های نسل فعلی باقی بمانیم.
در حال حاضر هم هیچ قصدی برای عرضه Dark Souls در نسل بعدی وجود ندارد.
Tanimura همچنین به ای نکته اشاره کرده است که موتور جدیدی برای قسمت دوم این عنوان طراحی شده که مشکلاتی مربوط به نرخ فریم وحشتناک را که در قسمت گذشته وجود داشت و حتی در مواقعی بازی صحنه آهسته می شد را برطرف خواهد کرد و در کل این موتور به طور خاص برای برطرف کردن همین مشکل ساخته شده است.
انتظار می رود که Dark Souls 2 در اواخر ۲۰۱۳ و یا اوایل سال ۲۰۱۴ برای PC, PS3 و Xbox 360 عرضه شود.
۱۲ دقیقه گیم پلی بازی Dark Souls 2 به همراه تریلر تبلیغاتی بازی را نیز می توانید در اینجا مشاهده فرمایید.
پر بحثترینها
- کانیه وست، رپر آمریکایی اعتقاد دارد که The Last of Us: Part II بهترین بازی تاریخ است
- کامنتهای هفته ۲۸؛ هیتلر: The Last of Us Part 2 بهترین بازی تاریخ است
- سازندگان Astro Bot امید زیادی به Intergalactic دارند
- دل نوشتههای یک گیمر خسته؛ نگاهی به حواشی پیرامون The Witcher 4
- گزارش: کنسول جدید کشور روسیه توانایی رقابت با ایکس باکس و پلی استیشن را ندارد
- برخی توسعهدهندگان معتقدند که دنبال کردن گرافیک پیشرفته در بازیهای AAA دیگر امکانپذیر نیست
- توسعهدهنده Witcher 4 به استفاده از بات برای کنترل جنجال پیرامون شخصیت سیری متهم شد
- تعجب تهیهکننده Gears of War نسبت به رویکرد Assassin’s Creed حول روایت در ژاپن
- تحلیلگر: آینده درخشانی در انتظار Xbox خواهد بود
- گپفا ۲۷؛ پنج بازی برتر شما در سال ۲۰۲۴
نظرات
آخه چرا :reallypissed: :reallypissed: ؟؟پول! :-$ :-$ :-$ :-$
نسخه ی اولش رو هنوز دارم بازی می کنم …استاد شدم 😀 …کلی اسلحه با حال دارم همرو با یک ضربه می کشم 😐 …درود امیر محمد :دی :yes: 🙂
درسته داداش آرش بازیش سختیش خیلی لذت بخشه کلن قلقش رو دستت بیاد خیلی تجربش عالی میشه. یه جوری بازیش از لحاظ سختی ترسناک هم هست.
ازدها جلو روت خوابید یک قدم برمیداری یکدفعه بیدار میشه با یه ضربه از زندگی ساقطط مینه 😀
فقط خیالم راحت شد که این افت فریمشو میخوان برطرف کنن بدجور تو همین قسمت اولش گریبان آدمو میگیره.
درود 🙂 :yes: ….من که همشه فرار رو بر قرار ترجیح میدم :evilgrin: …مشکل افت فریم که نداشت فقط تو pc اینطوری بود کلا یک خروجی از روی ۳۶۰ بود …ولی موسیقی تو بعضی جا های بازیش و طراحی محیط تو اکثر جاها فوق العادست … :yes: :yes: …این نسخه هم حتما همینطوره … :lashes:
مرسی امیر محمد جان.تو شماره قبلیش وسطای بازیش یه سیاهچال رو پیدا کردم یه ماسک بودش اندازهی کل بازی بهم soul داد.راستی امیرمحمدخان که این وقت شب هم خبر میزاری.تو هم مثل من انگار عاشق شبا هستی
چه جالب کاشکی منم اون سیاه چاله را پیدا می کردم البته اگه طرف اون روح ها باشه من هیچ وقت نمتونستم درست و حسابی اون جا بگردم چون با یه ضربه آدمو میکشتن
آره شب ها حس گذاشتن خبر بیشتره 😀
البته خودم هم دارم یه کار دیگه ای انجام میدم گفتم در کنارش خبری هم بزارم.
میخواستم بگم دمت گرم که این وقت شبم خبر میزاری
ممنون از لطفت 🙂
فکر خوبیه :heh:
حرفش درسته 🙂