جمع‌بندی اخبار مراسم The Game Awards 2020
جمع‌بندی اخبار مراسم The Game Awards 2020
جمع‌بندی اخبار مراسم The Game Awards 2020
جمع‌بندی اخبار مراسم The Game Awards 2020

جمع‌بندی اخبار مراسم The Game Awards 2020

محسن رضوی فر
۱۶:۳۰ ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
جمع‌بندی اخبار مراسم The Game Awards 2020

بامداد امروز مراسم The Game Awards 2020 برگزار شد و بهترین بازی‌های سال در بخش‌های مختلف معرفی شدند. علاوه بر این، شاهد نمایش و معرفی عناوین جدیدی نیز بودیم. اگر به هر دلیلی نتوانستید این رویداد را تماشا کرده یا جزئیات آن را دنبال کنید، با ما همراه باشید تا اخبار منتشر شده در این رویداد را مرور کنیم.

معرفی بازی Perfect Dark، ساخته‌ی جدید استودیوی اینیشتیو

بازی perfect dark

در طول چند ماه گذشته، شایعات مختلفی در مورد پروژه‌های جدید استودیوی اینیشتیو (The Initiative) منتشر شده بود. سرانجام بامداد امروز این استودیو با نمایش تریلری هیجان‌انگیز از بازی Perfect Dark رونمایی کرد. به نظر می‌رسد با یک عنوانی در سبک اکشن مخفی‌کاری روبه‌رو هستیم. این بازی برای عرضه برروی کنسول‌های اکس‌باکس سری اکس، سری اس و پلتفرم رایانه‌های شخصی در نظر گرفته شده است. شما می‌توانید تریلر معرفی بازی را از طریق این نشانی مشاهده کنید.

معرفی بازی چندنفره‌ی Century: Age of Ashes

بازی century

در جریان این مراسم، استودیوی Playwing LTD از بازی جدید خود رونمایی کرد. بازی Century: Age of Ashes یک عنوان چندنفره‌ی رایگان برپایه‌ی اژدها سواری و مبارزات هوایی است. این بازی در فوریه ۲۰۲۱ برروی رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. شما می‌توانید تریلر معرفی بازی مذکور را از طریق این نشانی مشاهده کنید.

انتشار تریلری از گیم‌پلی بازی Back 4 Blood

جمع‌بندی اخبار مراسم The Game Awards 2020

استودیوی ترتل راک اینترتینمنت (Turtle Rock Entertainment) در جریان این مراسم تریلری از گیم‌پلی بازی Back 4 Blood منتشر کرد. این بازی حدود دو سال پیش معرفی شده بود. از لحاظ گیم‌پلی، این بازی شباهت زیادی به دیگر ساخته‌ی این استودیو یعنی بازی Left 4 Dead دارد. با این حال، تفاوت‌های نیز در بین این دو عنوان دیده می‌شود. این بازی شوتر چندنفره‌ی زامبی محور، در تاریخ ۱ تیرماه ۱۴۰۰ (۲۲ ژوئن ۲۰۲۱) برروی کنسول‌های نسل هشتم، نسل نهم و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. شما می‌توانید تریلر گیم‌پلی بازی مذکور را از طریق این لینک مشاهده کنید.

انتشار تریلری جدید از نسخه‌ی بعدی Dragon Age

dragon age 4

همان‌طور که پیش‌تر اشاره شده بود، استودیوی بایوور (Bioware) تریلری جدیدی از نسخه‌ی بعدی مجموعه‌ی Dragon Age را منتشر کرد. این تریلر به صورت سینماتیک است و در حال حاضر نمایشی از گیم‌پلی این عنوان ارائه نشده است. نکته‌ی جالب توجه این است که اشاره‌ای به شماره‌ی ۴ در لوگوی این بازی نشده است و به نظر می‌رسد با یک ریبوت مواجه باشیم. تریلر جدید این بازی را می‌توانید از طریق این نشانی مشاهده بفرمایید.

معرفی بازی Ark II

جمع‌بندی اخبار مراسم The Game Awards 2020

استودیوی وایلدکارد (Wildcard) در این مراسم با انتشار یک تریلری سینمایی از بازی Ark II رونمایی کرد. در این تریلر، وین دیزل (Vin Diesel)، بازیگر مشهور هالیوودی حضور داشت. هنوز تاریخ عرضه و پلتفرم‌های مقصد این بازی مشخص نشده است. تریلر معرفی این بازی را می‌توانید از طریق این نشانی مشاهده کنید.

انتشار تریلر گیم‌پلی بازی Crimson Desert

جمع‌بندی اخبار مراسم The Game Awards 2020

یکی از نمایش‌های جالب و نفس‌گیر مراسم TGA 2020، به بازی Crimson Desert اختصاص داشت. این بازی توسط شرکت کره‌ای پرل ابیس (Pearl Abbys)، سازنده‌ی عنوان Black Desert توسعه می‌یابد. این بازی عنوانی در سبک اکشن ماجراجویی MMO است که از یک بخش داستانی ویژه برخوردار خواهد بود. این بازی در زمستان ۲۰۲۱ برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل نهم عرضه خواهد شد. در پایان می‌توانید تریلر گیم‌پلی بازی مذکور را از طریق این نشانی مشاهده کنید.

معرفی بازی The Callisto Protocol

جمع‌بندی اخبار مراسم The Game Awards 2020

استودیوی استرایکینگ دیستنس (Striking Distance) که توسط خالق مجموعه‌ی Dead Space آقای گلن اسکوفیلد (Glen Schofield) اداره می‌شود، بازی جدید خود را تحت عنوان The Callisto Protocol معرفی کرد. این بازی در سبک وحشت و یقاست و وقایع آن برروی یکی از قمرهای سیاره‌ی مشتری یعنی قمر Callisto و در سال ۲۳۲۰ رخ می‌دهد. این بازی به گفته‌ی سازندگان، ترکیبی از اکشن، ترس و داستان‌سرایی درگیرکننده را ارائه خواهد داد. اثر مذکور در سال ۲۰۲۲ میلادی برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها منتشر خواهد شد. شما می‌توانید تریلر معرفی این بازی را از طریق این لینک مشاهده کنید.

رونمایی از بازی Open Roads

جمع‌بندی اخبار مراسم The Game Awards 2020

استودیوی فول‌برایت (Fullbright)، بازی جدید خود را تحت عنوان Open Roads در جریان رویداد TGA 2020 معرفی کرد. این بازی توسط شرکت آناپرنا اینترکتیو (Annapurna Interactive) و برروی کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. این بازی قرار است در سال ۲۰۲۱ برروی رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها عرضه شود. شما می‌توانید تریلر معرفی این بازی را از طریق این نشانی مشاهده کنید.

مشخص شدن تاریخ انتشار فصل سوم Fall Guys: Ultimate Knockout

جمع‌بندی اخبار مراسم The Game Awards 2020

شرکت دیوالور دیجیتال (Devolver Digital) تاریخ انتشار فصل سوم بازی Fall Guys: Ultimate Knockout را اعلام کرد. فصل جدید این بازی که میزبان هفت مرحله با تم زمستانی و ۳۰ آیتم مختلف است، در تاریخ ۲۵ آذر ۱۳۹۹ (۱۵ دسامبر ۲۰۲۰) آغاز خواهد شد.

اضافه شدن شخصیت مستر چیف به بازی Fortnite

جمع‌بندی اخبار مراسم The Game Awards 2020

پس از کریتوس، این بار نوبت به اضافه شدن شخصیت مستر چیف به بازی Fortnite رسید. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی این شخصیت را از طریق این نشانی مشاهده کنید.

معرفی بازی Evil West

جمع‌بندی اخبار مراسم The Game Awards 2020

شرکت فوکوس هوم اینتراکتیو (Focus Home Interactive) و استودیوی فلایینگ وایلد هاگ (Flying Wild Hog) از بازی جدید خود تحت عنوان Evil West رونمایی کردند. این بازی اکشن در سال ۲۰۲۱ برروی کنسول‌های نسل هشتم، نسل نهم و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. تریلر معرفی این بازی را می‌توانید از طریق این نشانی مشاهده کنید.

مشخص شدن بازه‌ی زمانی انتشار بازی Scarlet Nexus

جمع‌بندی اخبار مراسم The Game Awards 2020

شرکت بندای نامکو (Bandai Namco) بازه‌ی زمانی انتشار بازی Scarlet Nexus را اعلام کرد. این بازی اکشن در تابستان ۲۰۲۱ برروی کنسول‎های نسل هشتم، نسل نهم و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر و نمایش تریلر بازی می‌توانید به این نشانی مراجعه کنید.

انتشار تیزر بسته گسترش دهنده‌ی The Elder Scrolls Online: Gates of Oblivion

جمع‌بندی اخبار مراسم The Game Awards 2020

شرکت بتسدا (Bethesda) و استودیوی زنی‌مکس آنلاین (ZeniMax Online) با انتشار تیزری از بازی The Elder Scrolls Online: Gates of Oblivion رونمایی کردند. این بسته گسترش‌دهنده در سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد. شما می‌توانید تیزر مذکور را از طریق این نشانی مشاهده کنید.

مشخص شدن تاریخ انتشار بازی It Takes Two

جمع‌بندی اخبار مراسم The Game Awards 2020

استودیوی هیزلایت (Hazelight) در جریان مراسم TGA 2020 تاریخ انتشار بازی It Takes Two را اعلام کرد. داستان این بازی درباره‌ی زوجی با نام‌های کودی (Cody) و می (May) است که قصد دارند تا از یکدیگر جدا شوند. در جریان بازی، آن‌ها با تفاوت‌های هم آشنا می‌شوند و یاد می‌گیرند که چطور به یکدیگر اعتماد کنند. این بازی در تاریخ ۶ فروردین ۱۴۰۰ (۲۶ مارس ۲۰۲۱) برروی کنسول‎های نسل هشتم، نسل نهم و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. تریلر جدید این بازی را می‌توانید از طریق این لینک مشاهده بفرمایید.

تایید شدن نسخه‌های اکس‌باکس بازی Microsoft Flight Simulator

جمع‌بندی اخبار مراسم The Game Awards 2020

مایکروسافت با انتشار تریلری از نسخه‌های اکس‌باکس سری اکس و سری اس بازی Microsoft Flight Simulator رونمایی کرد. این بازی قرار است در تابستان ۲۰۲۱ برروی این کنسول‌ها عرضه شود. همچنین به نظر می‌رسد نسخه‌ی اکس‌باکس وان این بازی لغو شده است. شما می‌توانید تریلر جدید این بازی را از طریق این نشانی مشاهده کنید.

مشخص شدن تاریخ انتشار بازی Returnal

جمع‌بندی اخبار مراسم The Game Awards 2020

در جریان TGA 2020، استودیوی هاوس‌مارک (Housemarque) تریلر جدیدی از بازی Returnal را منتشر کرد. این بازی یک عنوان تیراندازی در سبک تیراندازی سوم شخص است که در تاریخ ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ (۱۹ مارس ۲۰۲۱) به صورت انحصاری برروی پلی‌استیشن ۵ منتشر خواهد شد. شما می‌توانید تریلر جدید منتشر شده از گیم‌پلی این بازی را از طریق این نشانی مشاهده کنید.

رونمایی از نسخه‌ی جدید Mass Effect

جمع‌بندی اخبار مراسم The Game Awards 2020

استودیوی بایوور چندی پیش اعلام کرد که نسخه‌ی جدید مجموعه‌ی Mass Effect در دست توسعه قرار دارد. در جریان TGA 2020، یک تریلر سینمایی از این بازی منتشر شد. هنوز عنوان و جزئیات بیشتری از این بازی مشخص نیست اما این طور به نظر می‌رسد که این نسخه در مراحل اولیه‌ی توسعه قرار دارد. شما می‌توانید تریلر معرفی این بازی را از طریق این لینک مشاهده کنید.

معرفی بازی Just Cause Mobile

جمع‌بندی اخبار مراسم The Game Awards 2020

بسیاری از بازی‌بازان سری بازی‌های اکشن جهان باز Just Cause آشنا هستند. شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) نسخه‌ی موبایل این مجموعه در جریان TGA 2020 معرفی کرد. Just Cause Mobile یک بازی رایگان است که در آن بازی‌بازان می‌توانند به صورت Co-op با یکدیگر همکاری کرده و یا با دیگر بازی‌کنان به صورت رقابتی مبارزه کنند. این بازی که قرار است برروی تلفن‌های هوشمند اندروید و IOS منتشر شود، شما را در نقش اعضای گروه Firebrand program قرار داده و از شما می‌خواهد تا در محیط‌های جهان باز با اعضای سازمان Darkwater corporation نبرد کنید. همچنین این بازی از یک بخش چندنفره ویژه نیز برخوردار است که در آن سه تیم ۱۰ نفره مقابل هم قرار می‌گیرند. این بازی در آینده‌ای نزدیک برروی گوشی‌های هوشمند دارای سیستم عامل اندروید و یا iOS عرضه خواهد شد. تریلر معرفی این بازی را می‌توانید از طریق این لینک مشاهده کنید.

انتشار تریلری جدید از بازی Monster Hunter Rise

جمع‌بندی اخبار مراسم The Game Awards 2020

شرکت کپکام در جریان TGA 2020، تریلر جدیدی از بازی Monster Hunter Rise را منتشر کرد. این بازی در تاریخ ۶ فروردین ۱۴۰۰ (۲۶ مارس ۲۰۲۱) برروی نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. تریلر جدید این بازی را می‌توانید از طریق این نشانی مشاهده کنید.

انتشار تریلری جدید از بازی Outriders

جمع‌بندی اخبار مراسم The Game Awards 2020

استودیوی پیپل کن فلای (People Can Fly) و شرکت اسکوئر انیکس تریلر جدیدی از بازی Outriders را منتشر کردند. این بازی یک عنوان تیراندازی سوم شخص است که در تاریخ  ۱۴ بهمن ماه سال ۱۳۹۹ (۲ فوریه سال ۲۰۲۱ میلادی) در دسترس دارندگان کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، اکس‌باکس وان، اکس‌باکس سری اکس، سری اس و پلتفرم رایانه‌های شخصی قرار خواهد گرفت. شما می‌توانید تریلر جدید این بازی را از طریق این لینک مشاهده کنید.

معرفی بازی‌های جدید سرویس گیم پس

جمع‌بندی اخبار مراسم The Game Awards 2020

شرکت مایکروسافت در جریان این رویداد از عناوین جدید سرویس اکس‌باکس گیم‌پس رونمایی کرد. بازی‌هایی نظیر The Elder Scrolls V: Skyrim، از تاریخ ۲۵ آذر ۱۳۹۹ (۱۵ دسامبر)، The Yakuza Remastered Collection در تاریخ ۹ بهمن ۱۳۹۹ (۲۸ ژانویه ۲۰۲۱)، Yakuza 6: The Song of Life در تاریخ ۵ فروردین ۱۴۰۰ (۲۵ مارچ ۲۰۲۱) و Among Us در تاریخی نامعلوم به کاتالوگ بازی‌های سرویس اکس‌باکس گیم‌پس اضافه خواهند شد.

معرفی بازی Evil Dead: The Game

جمع‌بندی اخبار مراسم The Game Awards 2020

در جریان رویداد TGA 2020، با نمایش تریلری از بازی اکشن و ترسناک Evil Dead: The Game رونمایی شد. این بازی در سال ۲۰۲۱ برروی کنسول‌های نسل هشتم، نسل نهم و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. تریلر معرفی بازی مذکور را می‌توانید از طریق این نشانی مشاهده کنید.

معرفی بازی Tchia 

جمع‌بندی اخبار مراسم The Game Awards 2020

در جریان این مراسم، استودیوی Awaceb از بازی جدیدی به نام Tchia رونمایی کرد. در این بازی قادر خواهید بود تا کنترل تمامی اشیا و حیوانات بازی را در دست بگیرید و با گیم‌پلی منحصر به فرد هر کدام از آن‌ها، به حل پازل‌ها یا جا به جایی در دنیای بازی بپردازید. این بازی برای عرضه برروی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی و گوگل استیدیا در نظر گرفته شده است. تریلر معرفی این بازی را می‌توانید از طریق این نشانی مشاهده کنید.

انتشار تریلری جدید از بازی NieR Replicant

جمع‌بندی اخبار مراسم The Game Awards 2020

شرکت اسکوئر انیکس در جریان این رویداد، تریلری از گیم‌پلی بازی NieR Replicant را منتشر کرد. این بازی ابتدا پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن۴ و اکس‌باکس وان در تاریخ ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ (۲۲ اوریل ۲۰۲۱) در آسیا و ژاپن عرضه خواهد شد. نسخه‌ی غربی آن (اروپا و آمریکای شمالی) نیز در تاریخ ۴ اردیبهشت (۲۳ آوریل) منتشر می‌شود. تریلر گیم‌پلی این بازی را می‌توانید از طریق این نشانی مشاهده کنید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

جمع‌بندی اخبار مراسم The Game Awards 2020
جمع‌بندی اخبار مراسم The Game Awards 2020
جمع‌بندی اخبار مراسم The Game Awards 2020
جمع‌بندی اخبار مراسم The Game Awards 2020
جمع‌بندی اخبار مراسم The Game Awards 2020

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

جمع‌بندی اخبار مراسم The Game Awards 2020