دشمنان مکعبی | نقدها و نمرات بازی Destropolis
دشمنان مکعبی | نقدها و نمرات بازی Destropolis
دشمنان مکعبی | نقدها و نمرات بازی Destropolis
دشمنان مکعبی | نقدها و نمرات بازی Destropolis

دشمنان مکعبی | نقدها و نمرات بازی Destropolis

محمد سعیدی
۱۱:۳۰ ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
destropolis

تنها چند روز از انتشار بازی Destropolis برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول نینتندو سوییچ می‌گذرد و تا این جا هم چند منتقد نظراتشان را پیرامون آن در دسترس قرار داده‌اند. در ادامه با ما همراه باشید تا مروری بر نقدها و نمرات این اثر داشته باشیم.

Destropolis را باید عنوانی در سبک‌های اکشن و تیراندازی به حساب آورد که در گذشته با انتشار چند ویدئو، عده‌ی زیادی را برای تجربه‌اش مشتاق کرد. گفتنی است که تیم سازنده برای توسعه‌ی این اثر از عناوینی همچون Crimsonland، Alien Shooter و Nuclear Throne الهام گرفته است. بنابراین در صورتی که از علاقه‌مندان به عناوین گفته شده هستید، این بازی را از دست ندهید.

داستان بازی در آینده‌ای نه چندان دور جریان دارد. شما باید سلاح‌های دلخواه خود را یافته و با گروه بزرگی از دشمنان مبارزه داشته باشید. دشمنان شما قرمز رنگ و مکعبی شکل هستند و شاید هر یک مهارت‌های خاصی برای رو کردن داشته باشند. شما با سلاح خود می‌توانید آن‌ها را به چند تکه تبدیل کنید. امکان استفاده از نارنجک و به وجود آوردن انفجارهای بزرگ نیز برای شما فراهم است.

علاوه‌بر بخش تک نفره، حالت‌های چند نفره‌ای نیز در این اثر دیده می‌شود که تجربه‌ی آن‌ها با دوستان و یا دیگر بازی‌بازان از سایر نقاط جهان امکان‌پذیر است. در یکی از بخش‌های این عنوان باید برای بقا مبارزه کرده و تا جایی که در توانتان هست، زنده بمانید. به طور کلی حالت‌های این بازی می‌تواند بازی‌بازان را برای چند ساعت سرگرم کند. جهان بازی Destropolis نیز به خوبی طراحی شده است و نشانه‌هایی از زمان آینده را در آن شاهد هستیم.

باس‌ها نیز نقش موثری در بالا بردن هیجان بازی Destropolis دارند. آن‌ها در جریان بازی مقابل شما ظاهر شده و غافلگیرتان خواهند کرد. سپس باید تمام توانتان را به کار بگیرید تا نبرد جانانه‌ای با آن‌ها داشته باشید. همچنین ۱۵ نوع سلاح متنوع برای انتخاب وجود دارند که نباید به سادگی از آن‌ها عبور کردو هر یک از این سلاح‌ها فواید مخصوص به خود را دارند. به جز این، مهارت‌ها هم می‌توانند در سرنوشت جنگ‌هایتان تعیین کننده باشند. بیش از ۴۰ فن گوناگون در این بازی به کار برده شده است تا آن‌ها را یکی پس از دیگری بیاموزید.

در هر کجای بازی Destropolis می‌توانید تصاویر هنری زیبایی را ببینید و لذت ببرید. همچنین موسیقی در این اثر اهمیت فراوانی دارد. در همین راستا، تیم سازنده آهنگ‌های ویژ‌ه‌ای را برای آن به کار برده است تا هیجان به خوبی به افراد منتقل شود.

گفتنی است که دو استودیوی ایگرک گیمز (Igrek Games) و گرویتی گیمز (Gravity Games) به ترتیب وظیفه‌ی ساخت و انتشار بازی Destropolis را به عهده داشته‌اند. ضمنا همان‌طور که گفته شد، بخش‌های آنلاینی هم در این اثر به چشم می‌خورند که برای تجربه‌ی هر یک حداقل به سه بازی‌باز نیاز خواهد بود. حال امروز نقدها و نمرات بازی فوق توسط برخی از منتقدان سرشناس در دسترس قرار گرفته است که در ادامه مروری بر آن‌ها خواهیم داشت.

GOD IS A GEEK 7.5/10

Destropolis یک بازی آرکید بامزه است که از گیم‌پلی و مبارزات آن لذت بردیم. بخش‌های زیادی در این عنوان به چشم می‌خورد که در آن می‌توانید پیشرفت کنید و رکورد بزنید. متاسفانه محتویات درون این حالت‌ها چندان زیاد نیست. حال امیدوار هستیم که تیم سازنده دست به کار شده و به‌روزرسانی‌هایی را برای آن در دسترس قرار دهد.

THEGAMER 7/10

Destropolis با وجود ساده بودن، عنوانی بسیار هیجان انگیز و اعتیاد آور است. پس تجربه‌ی آن را به تمام علاقه‌مندان به آثار اکشن و تیراندازی توصیه می‌کنیم. بهتر بود که این بازی برای گوشی‌های هوشمند در دسترس قرار گیرد، چرا که می‌توانست سازگاری بالایی در آن‌ها داشته باشد. به هر شکل این اثر برروی نینتندو سوییچ هم جذابیت‌های خود را دارد. گیم‌پلی Destropolis بسیار سریع است و فراموش نکنید که برای کسب پیروزی باید سرعت بالایی داشته باشید.

Hey Poor Player 6/10

Destropolis عنوان بدی نیست و تا حدودی از تجربه‌ی آن لذت بردیم. البته نباید انتظار زیادی از این بازی داشت و نمی‌تواند ساعت‌ها بازی‌بازان را سرگرم کند. ماموریت‌ها و اتفاقات بعد از گذشت مدتی تکراری می‌شوند و این موضوع شاید باعث اذیت شدن افراد شود. بخش آنلاین این عنوان هم تا کمی جالب است و تجربه‌ی آن با دوستان خالی از لطف نخواهد بود. بنابرایین پیش‌بینی ما این است که برخی از علاقه‌مندان به آثار اکشن و تیراندازی از Destropolis نیز استقبال خواهند کرد.

VIDEO CHUMS 6/10

حالت آنلاین و چند نفره‌ی بازی Destropolis تا حد زیادی آن را بهتر کرده است. در غیر این صورت، با اثر کسل کننده و بدی مواجه بودیم. البته مشکلات و باگ‌هایی هم در بازی به چشم می‌خورد که از جذابیت‌های آن می‌کاهد.

SCREEN RANT 5/10

بازی Destropolis تنها در مراحل اول جذاب است و بازی‌بازان را به خود جذب می‌کند. در ادامه همه چیز تکراری شده و افراد تصمیم می‌گیرند تا آن را ادامه ندهند. با این که تیم سازنده تلاش داشته تا از بازی‌های هم سبک خود الهام بگیرد، اما به هیچ وجه در این خصوص به موفقیت نرسیده است. حال اگر تیم سازنده بخواهد به‌روزرسانی‌هایی حاوی محتویاتی همچون سلاح‌ها، مهارت‌ها، دشمنان و ماموریت‌های بیشتر را در دسترس قرار دهد، آن گاه شاید Destropolis به عنوان بهتری تبدیل شود. همچنین هدایت شخصیت اصلی نیز ایراداتی دارد و باید دید که واکنش این تیم در این خصوص چه خواهد بود. فعلا پیشنهاد ما این است که سایر بازی‌های هم سبک برروی نینتندو سوییچ را تجربه کرده و لذت ببرید.

دشمنان مکعبی | نقدها و نمرات بازی Destropolis

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

دشمنان مکعبی | نقدها و نمرات بازی Destropolis
دشمنان مکعبی | نقدها و نمرات بازی Destropolis
دشمنان مکعبی | نقدها و نمرات بازی Destropolis
دشمنان مکعبی | نقدها و نمرات بازی Destropolis
دشمنان مکعبی | نقدها و نمرات بازی Destropolis

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

دشمنان مکعبی | نقدها و نمرات بازی Destropolis