هایلایت بررسی نکات Assassin's Creed Valhalla | گیمفا
هایلایت بررسی نکات Assassin's Creed Valhalla | گیمفا
هایلایت بررسی نکات Assassin's Creed Valhalla | گیمفا
هایلایت بررسی نکات Assassin's Creed Valhalla | گیمفا

هایلایت: عصر وایکینگ‌ها | بررسی نکات بازی Assassin’s Creed Valhalla

سعید حلاجیان
۲۰:۰۰ ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
assassins creed valhalla

در جدیدترین قسمت از فصل دوم آیتم ویدئویی «هایلایت»، به سراغ بازی Assassin’s Creed: Valhalla رفته‌ و نکاتی که پیش از خرید این بازی‌ باید بدانید را بررسی کرده‌ایم.

بررسی نکات بازی Assassin’s Creed: Valhalla

پس از یک سال غیبت، سری محبوب Assassins Creed برگشته و همان شکل و سبک چند بازی قبلی را ادامه می‌دهد. Assassin’s Creed: Valhalla با وعده‌ی ارائه‌ی جهانی باز و بزرگ که پاسخگوی سبک نقش‌آفرینی است، پا به میدان گذاشت. درست مانند هر بازی دیگر این سری، طرفداران برای تجربه‌ی نسخه‌ی جدید هم هیجان زده بودند. بعد از عقب رفتن در تاریخ با بازی‌های قبلی که از Origins شروع شد و سال بعد با Odyssey ادامه یافت، این بار مجددا در تاریخ به جلو می‌رویم. Assassin’s Creed: Valhalla در قرن نهم و دوره‌ی حمله‌ی وایکینگ‌ها به بریتانیا جریان دارد. وقایع بازی ۳۰۰ سال پیش از اولین بازی سری Assassins Creed اتفاق می‌افتند. بازی‌بازان در نقش Eivor، یک جنگجوی وایکینگ که قبیله‌ی خود را هدایت می‌کند قرار می‌گیرند. هدف آن‌ها پیدا کردن سرزمین‌های جدید برای سکونت است.

همچنین مانند اکثر بازی‌هایی که در به تازگی منتشر می‌شوند، Assassins Crees Valhalla نیز یک بازی میان‌ نسلی است‌. این بازی در حال حاضر برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس وان و ایکس باکس سری اس و ایکس در دسترس است. نسخه‌ی نسل نهمی بازی به صورت ۴K و ۶۰ فریم برروی پلی‌استیشن ۵ و سری ایکس اجرا می‌شود و از نظر تراکم، کیفیت سایه‌ها، کیفیت بافت‌ها، سرعت بارگذاری و موارد دیگر، به مراتب بهتر از نسل هشتم است.

حال در ادامه و در قسمت جدید هایلایت با ما همراه باشید تا به بررسی کامل‌تری از این بازی پرداخته و نکاتی را برای شما بازگو کنیم که باید پیش از خرید بازی Assassins Crees Valhalla بدانید.

دانلود با کیفیت FHD

دانلود با کیفیت HD

دانلود با کیفیت SD

برای بررسی اخبار و جزئیات بیشتر از بازی Assassin’s Creed: Valhalla می‌توانید به این نشانی مراجعه کنید.

Cyrus

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

هایلایت بررسی نکات Assassin's Creed Valhalla | گیمفا
هایلایت بررسی نکات Assassin's Creed Valhalla | گیمفا
هایلایت بررسی نکات Assassin's Creed Valhalla | گیمفا
هایلایت بررسی نکات Assassin's Creed Valhalla | گیمفا
هایلایت بررسی نکات Assassin's Creed Valhalla | گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • mj گفت:

    بنظرم بهترین نکته برای پیش خریدبازی اینه که صبر کنی خوووووب آپدیت بیاد براش تا مشکلاتش برطرف بشه

  • اقای حلاجیان یه خواهش داشتم
    میشه این هایلایت رو به صورت متنی هم کار کنید؟
    من خودم ترجیح میدم بخونم تا گوش کنم

  • XERXES گفت:

    از خوبای اساسینزه بنظرم، حداقل با نقدها و گیم پلی هایی که ازش دیدم
    خیلی ممنون از آقا سعید گل حلاجیان :heart: :rose: خیلی ممنون
    .
    .
    .
    .
    لامصب چرا این ربع ساعت نمیگذره نمرات سایبر بیاد :rotfl:

  • به به به آقا دست شما درد نکنه
    زحمت می کشید واقعاً مرسی :yes:
    والهالا، یه عنوان خوش ساخت از سری AC..
    دوستانی که بازی کردن به شدت لذت بردن..
    ایشالا اگه قسمت شد تجربش می کنم..به نوعی بشه واسطه آشتی من با سری AC بعد از حدود ۵ سال از نسخه سندیکا..
    متشکرم

  • MrHill93 گفت:

    نکاتی‌ ک باید قبل از خرید اساسین بدانید : ی نکته نخرید پر از باگه اعصابتون خورد میشه بزارید شیش هفت ماهه دیگه
    بازیای‌ یوبی باگ اینطوریه ک روز اول انتشار‌ نباید بازی کرد
    باید حداقل شیش هفت ماه بگذره کلی اپدیت بدن
    بازی خالی از باگ و مشکلات فنی بشه تا بشه تازه بازیشون کرد

  • نکات پیش خرید نمیخواد. خریدش واجبه!!

  • من امروز بازی والهارو ریختم یه چند ساعتی باهاش بازی کردم نظرم۳۶۰ درجه دربارش عوض شد این بازی شاهکاره شاهکاره میفهمید هیتر ها و نوابیون یوبی سافت هر کی که به این بازی بگه بازی متوسط یک نوبی که بی کله و بی محتوا حرف میزنه و کلان از بازی سر در نمی اره لیاقتش حداقل چندین نامزدی هست چون این بازی بهترین بازی وایکینگی قرنه حتی از فورهانر و دیگران یک سرو‌ گردن بهتره من قبل اینا نظرم چیز دیگه بود والهالا از اوریجینز و اودیسی و… بهتره من از سیزده سری اساسین با والهالا ۸ سری رو تجربه کردم والهالا بهترین سری اساسین کرید‌ در نسل۸ است مرسی از جناب آقابابایی و دوستان که باعث شدن من این شاهکارو بخرم حتما بهتون تجربه این بازیو پیشنهاد میکنم

  • sorena گفت:

    بهترین اساسین در نسل هشتم. و بعد از اساسین ۲ که بعید میدونم دیگه مثل اون ساخته بشه، باید بگم valhalla دومین تجربه ی فوق‌العاده ی من از این سری هست. هرچی بیشتر تو بازی پیشروی میکنم بیشتر از این بازی خوشم میاد. گول نقد هاش رو نخورید، نخریدن این بازی بخاطر نقد هاش بزرگ ترین ظلم گیمینگ به خودتون هست. من واقعا خوشحالم که مثل ده بیست سال گذشته رفتم مغازه و بدون توجه به چیزی بازی رو بعنوان بازی جدید برداشتم! واقعا که چه لطفی به خودم کردم!

    • Ali.Ezio گفت:

      به هیچ عنوان والهالا بعد از ۲ بهترین نسخه نیست هنوزم که هنوزه نسخه های خفنی مثل بلک فلگ و برادرهود و ۱ و ۳ و رولیشن هستن که خیلی بهتر از اینن ولی آره قبول دارم واقعا بهترین اساسین نسل هشت هست واقعا

      • sorena گفت:

        ببیند یوبیسافت همیشه با یک فرمول جدید اساسین رو نجات داده، بلک فلگ هم فرمول جدید یوبیسافت در اغاز نسل هشتم بود و حسابی هم جواب داد. برادرهود و رولیشن رو من جدا از اساسین دو نمیدونم درواقع اونا دی ال سی های نسخه ی اصلی بودن تا این که یک بازی جدا حساب بشن.( نسخه ی سوم رو هم ترجیح میدم راجبش حرفی نزنم چون نصفه رهاش کردم)ولی حتی اگه جدا هم در نظر بگیریم باید به این نکته توجه کنیم که چرا والهالا بهترین بعد از نسخه ی دوم هست. محتوای زیاد بازی و درست و بجا بودنشون و تنوع اونها هست که هیچ کدوم از نسخه ها در این سطح نبودن، من خودم وقتی بیست ساعت ابتدایی رو رفته بودم گمان میکردم محتوای بازی از اودیسه کم تره، البته هست اما نه درکیفیت! اودیسه محتوای بی کیفیت زیاد داشت. ماموریت های بازی بسیار با کیفیت بالا و تنوع زیاد نسبت به بقیه نسخه ها طراحی شدن و این واقعا جای آفرین داره، به نظرم یوبیسافت داره به مسیر درست برمیگرده. راجب اساسین ۲ میتونم صفحه ها بنویسم و بگم که چرا این بازی دیگه تکرار نمیشه! ولی اساسین همچنان جا برای پیش رفت داره و اگه یوبیسافت همین سیاست رو ادامه بده قطعا دوباره سر زبون ها میافته و برخی دیگه نمیتونم عمدا بازی هاش رو بد جلوه بدن.

        • Ali.Ezio گفت:

          من فکر نمیکنم اینطور که میگید باشه مراحل والهالا خوبن درسته ولی بعضیاش تکرارین هنوزم که هنوزه مخفی کاری پیشرفت نکرده فقط برداشتن همون چیز های قدیم رو به این نسخه برگردوندن مثل مخفی شدن لای جمعیت گرافیک بازی هم خوبه ولی ۶ ساله که تغییری نکرده و دیگه واقعا وقتشه که یه سر و سامونی بهش بدن تو نسخه های قبلی شما واقعا یه اساسین بودی و کل داستان به اساسین ها ربط داشت ولی تو این سه نسخه شما عملا بیشتر یکی از مدرمان کشوریت هستی که فقط تو دنیا میچرخی و ماموریت انجام میدی و یه سری آدم رو که بهشون میگن تمپلار رو میکشی آنتاگونیست هم که اصلا تعریف آنچنانی نداره و جالب نیست نسخه سوم هم به شخصه خیلی دوست داشتم و به نظر عالی بود و گیم پلی جذابی داشت برخلاف خیلی ها که میگن بازی بدی بود اتفاقا عالی بود هم آنتاگونیست خوبی داشت هم داستان هم شخصیت پردازی هم موسیقی تنها ایرادش شخصیت پردازی بد کانر بود نسخه برادرهود و رولیشن هم بازی های خوبی بودن و نسخه های جداگانه بودن نه DLC حتی خود یوبی سافت و منتقدا هم اون دو تارو نسخه اصلی میدونن نه فرعی یا اسپین آف چون دقیقا دنباله راه دزموند مایلز و اتزیو هستن هممون خوب میدونیم یوبی سافت نسل هفت یه چیز دیگه بود نمیدونم چرا فکر میکنید همه با یوبی سافت لج هستن ولی اینو بدونید یوبی سافت هم خودش تا حدی مقصر بازی خوب درست کنه کسی بهش ایرادی نمیگیره والهالا بازی خوبیه من خودم ازش لذت میبرم و به نظرم حقش نمره ۹ از ۱۰ نه ۹٫۷ که آقای آقا بابایی بهش دادن البته نظر ایشون محترمه منم مثل ایشون فن دو آتیشه اسسینز کرید و یوبی سافت هستم ولی واقعا ۹٫۷ با هیچ منطقی قابل قبول نیست

          • سه شخصیت پردازیش افتضاح بود
            مخصوصا کانر
            خیلی نچسب بود
            تو این نسخه ما نحوه ی تبدیل شدن یه فرد به یه اساسین رو میبینیم
            مثل بلک فلگ
            از یه وایکینگ تبدیل شد به یه اساسین
            بعد از اینکه ارمان هاشون رو دید
            به نظرم ایراداتتون اصلا منطقی نیست
            این یوبی که این بازی رو داده بهترین اپن وورلدش همین والهالاست

  • Ali.Ezio گفت:

    مرسی از ویدئو خوبی که گذاشتید

  • نقد ویدیویی آقای بابایی بهترین بررسی بازی چند سال اخیر بود. کامل و عالی…

  • Erfanhashemi گفت:

    سلام دوستان یه مشکلی دارم بازی والهالا مرحله جنگ با dag به نام brewing storm باگ داره نمیشه بازی کرد اپدیت ١.۴ بریزم حل میشه ؟

هایلایت بررسی نکات Assassin's Creed Valhalla | گیمفا