ظاهراً استفاده از شبیه ساز قدیمی دلیل تاریک بودن Fire Emblem: Shadow Dragon and the Blade of Light برروی نینتندو سوییچ است
بازی Fire Emblem: Shadow Dragon & The Blade of Light هماکنون برروی نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد و طرفداران Fire Emblem در خارج از ژاپن بالاخره میتوانند اولین نسخهی این سری محبوب را با بومی سازی و ترجمهی رسمی نینتندو تجربه کنند. اما کسانی که در این مدت به تجربهی بازی مشغول بودهاند، متوجه تاریک بودن آن در مقایسه با نسخهی اصلی شدهاند. حال ظاهراً دلیل این موضوع مشخص شده است.
یک توسعه دهندهی نرم افزار با نام LuigiBlood که اطلاعات زیادی در زمینهی شبیه سازها دارد، اخیراً در توییتر توضیح داده که چرا بازی Fire Emblem: Shadow Dragon & The Blade of Light برروی نینتندو سوییچ تاریکتر از نسخهی اصلی است. طبق گفتههای این شخص، ظاهراً این عنوان از همان شبیه سازی که برای اجرای بازیهای نینتندو ۶۴ و NES برروی وییو طراحی شده بود، استفاده میکند.
همانطور که میدانید، این اولین باری است که نسخهی اول مجموعهی Fire Emblem در غرب عرضه میشود. اما پیش از معرفی Fire Emblem: Shadow Dragon & The Blade of Light، نینتندو پیشتر این بازی را از طریق برنامهی شبیه ساز جدید NES و SNES در ژاپن برای نینتندو سوییچ عرضه کرده بود.
به گفتهی LuigiBlood، پایهی اصلی Fire Emblem: Shadow Dragon & The Blade of Light شبیه ساز عناوین NES و نینتندو ۶۴ کنسول وییو با نام VESSEL است. اینطور که به نظر میرسد، در کدهای بازی نیز به این شبیه ساز اشاره شده است. اگر ادعای این شخص صحت داشته باشد، احتمال این وجود دارد که مراحل ترجمه و بومی سازی بازی سالها پیش انجام شده باشند.
جالب است بدانید که عناوین NES و نینتندو ۶۴ نیز با روشنایی بسیار پایینی برروی کنسول وییو اجرا میشدند. LuigiBlood میگوید که نینتندو میتوانست به راحتی میزان روشنایی و رنگها را تغییر دهد، اما به هر دلیلی این کار را انجام نداده است. البته باید در نظر داشته باشید که توسعه دهندگان احتمالاً میتوانند این تغییرات را با انتشار یک بهروزرسان به بازی اضافه کنند.
شما میتوانید مقایسهی بین دو نسخهی بازی را در قسمت پایین مشاهده کنید. تصویر سمت راست نسخهی غربی بازی و تصویر سمت چپ نسخهی ژاپنی آن را نشان میدهد. کاملاً واضح است که شبیه ساز جدید عناوین NES و SNES که برای نینتندو سوییچ ساخته شده است، تصویر روشن و واضحتری را ارائه میدهد.
پر بحثترینها
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- چرا GTA IV بهترین ساخته راکستار است؟
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- گزارش: Intergalactic: The Heretic Prophet شامل عناصر وحشت خواهد بود
- استراتژی ریسکی Xbox که ۱۰ سال آینده آن را تعریف خواهد کرد
- Indiana Jones and the Great Circle بهترین بازی سال Gamescom از دید مخاطبین شد
- کارگردان Silent Hill 2 Remake از علاقه خود به ساخت یک بازی در ژانر وحشت با اقتباس از Lord of the Rings میگوید
- بنیانگذار ناتی داگ دلیل فروش استودیو به سونی را توضیح میدهد
- شایعه: Xbox در سال ۲۰۲۵ بازیهایی خواهد داشت که هنوز رونمایی نشدهاند
نظرات
جان؟ 😐
جالب بود خبر
ولی خب حداقل میتونید بازی کنید
اگه مثل ما بودید چیکار میکردید؟