بازی هفته ۴۰# | این آخر هفته چه بازی‌هایی را تجربه می‌کنید - گیمفا
بازی هفته ۴۰# | این آخر هفته چه بازی‌هایی را تجربه می‌کنید - گیمفا
بازی هفته ۴۰# | این آخر هفته چه بازی‌هایی را تجربه می‌کنید - گیمفا
بازی هفته ۴۰# | این آخر هفته چه بازی‌هایی را تجربه می‌کنید - گیمفا

بازی هفته ۴۰# | این آخر هفته چه بازی‌هایی را تجربه می‌کنید

سعید حلاجیان
۱۰:۳۷ ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
بازی هفته ۴۰# | این آخر هفته چه بازی‌هایی را تجربه می‌کنید - گیمفا

سلام و درودی دوباره خدمت تمام شما کاربران و همراهان همیشگی گیمفا. امیدوارم حالتان خوب باشد. هم اکنون فرصت بسیار خوبی است تا کارهای دیگر را کنار گذاشته، بازی‌های ناتمام خود را به اتمام برسانیم و یا حتی بازی جدیدی را شروع کنیم.

تابستان گذشته را شاید بتوان  یک دوران خوب و هیجان انگیز به شمار آورد. به خصوص برای کاربران پلتفرم رایانه‌های شخصی زیرا که بازی‌های خوبی برای این پلتفرم عرضه شده اند که از مهمترین آن‌ها می توان به Death Stranding و  Horizon Zero Dawn: Complete Edition اشاره کرد. نسبت به سال های گذشته که فصل تابستان خلوت تری را پشت سر می گذاشتیم و بازی‌های جدید زیادی به بازار عرضه نمی‌شدند، عرضه بازی‌هایی به مانند Last of Us 2، Ghost of Tsushima و سایر بازی های مولتی پلتفرم به مانند Avengers و حتی Mortal Shell باعث شد تا تابستان امسال همان طور که اشاره کردم هیجان انگیز تر و سرگرم کننده تر سپری شود.

هفته‌‌های گذشته، شاهد عرضه‌ی جدید ترین نسخه از سری Watch Dogs نیز بودیم. این بازی Watch Dogs: Legion نام دارد. این بازی با سایر نسخه‌های عرضه شده برای این سری متفاوت است و به نظر می‌رسد تجربه‌ای منحصر بفرد برای طرفداران این سری به شمار می‌آید. اگر از علاقه‌مندان به این سری باشید، پس بهتر است تجربه‌ی این عنوان را از دست ندهید. دیگر عنوان جدیدی که طی روزهای اخیر عرضه شده است، Ghostrunner نام دارد. این بازی یک عنوان اکشن اول شخص است که در زمان آینده و در یک دنیای سایبرپانکی جریان دارد.

در ادامه نیز دو بازی Dirt 5 و عنوان جدید استودیوی سوپرمسیو گیمز با نام The Dark Pictures Anthology: Little Hope که یک عنوان جذاب در سبک وحشت و بقا به شمار می‌روند عرضه شده‌اند. بازی Dirt 5 دستخوش تغییرات فراوانی شده و سازندگان ویژگی های جدید بسیاری را برای این نسخه در نظر گرفته‌اند. داستان بازی The Dark Pictures Anthology: Little Hope نیز ماجرای یک گروه پنج نفره را روایت می کند که در یک شهر متروکه گیر افتاده اند و راه بازگشتی ندارند و باید تنها با کمک یکدیگر بتوانند از این مخمصه نجات پیدا کنند اما اتفاقات شومی در انتظار آن‌هاست و اوضاع آن طور که باید و شاید خوب پیش نمی‌رود. در این بازی سرنوشت شخصیت های بازی کاملا به تصمیم بازی‌بازان بستگی دارد.

اگر در خرید هر یک از بازی‌های جدید و یا قدیمی حتی ذره ای مردد هستید می توانید هایلایت گیمفا ، نقد و بررسی و حتی نقد ویدئویی گیمفا  یا تحلیل فنی و سایر پرونده های دیگر را مشاهده کنید تا شما را هر چه بیشتر در خرید این بازی‌ها و تجربه‌ی آن راهنمایی کند. 

هم اکنون نیز وارد فصل پاییز شده‌ایم؛ فصلی که همیشه فصل پر بازی بوده است و امسال نیز از این قضیه مستثنی نیست. موضوعی که پاییز امسال را خاص‌تر و هیجان انگیز‌تر می‌کند نه طوفان انتشار بازی‌های جدید، بلکه هم‌زمانی آن با آغاز نسل نهم بازی‌های ویدئویی است. نسل نهم را هر دو شرکت سونی و مایکروسافت طوفانی آغاز کرده‌اند و این به نوعی به سود تمام بازی‌بازان است زیرا هرچه رقابت میان این دو شرکت بالاتر و نزدیک‌تر باشد، شاهد عرضه‌ی عناوین با کیفیت‌تری به بازار خواهیم بود. با آغاز نسل نهم شاهد عرضه‌ی عناوین جدید زیادی نظیر Marvels Spider-Man Miles Morales و Assassins Creed Valhalla برای کنسول های نسل هشتم و نهم بوده‌ایم. برخی عناوین دیگر نیز به مانند Demons Souls Remake تنها برای کنسول پلی‌استیشن ۵ در دسترس قرار گرفته‌اند. همچنین باید این نکته را در نظر بگیریم که بسیاری از عناوینی که در گذشته عرضه شده‌اند در نسل نهم برای هر دو کنسول اکس باکس سری اکس و پلی‌استیشن ۵ ارتقا یافته‌اند.

اگر این آخر هفته به دنبال تجربه‌ی بازی خاصی نیستید از شما دعوت می‌کنم تا سری به جدیدترین قسمت مجله‌ی ویدئویی گیمفان بزنید تا از رازها یا نکات موجود در بازی‌های ویدئویی، پرونده‌های ویژه‌ی گیمفا از قبیل بررسی سری Far Cry، بررسی سری Uncharted و Hellblade 2: Senua’s Saga یا مشاهده‌ی بخش ویدئوفان و گیم‌پلی بازی‌بازان لذت برده و نظرات خود را برای هرچه بهتر شدن این آیتم ویدئویی برای ما ارسال کنید. در نهایت اگر در خرید بازی‌های ویدئویی مردد هستید، مطمئنا آیتم هایلایت یا نقد و بررسی جذاب ویدئویی بازی‌ها و حتی تحلیل فنی می‌تواند در این امر به شما کمک شایانی کند.

قسمت دوم آیتم ویدئویی جدید ” بازی برتر” را هرگز از دست ندهید. در این قسمت به معرفی و بررسی بازی‌های برتر ماه مهر پرداخته‌ایم.

هدف از بخش «بازی هفته» این هست که با یکدیگر تعامل بیشتری داشته باشیم. مسلما اگر در طول هفته مشغول گرفتاری‌ها و کارهای روزمره‌ی خود باشید، سعی می‌کنید تا زمانی از روزهای پایانی هفته را به بازی کردن اختصاص بدید. این هفته نیز تنها بیننده‌ و خواننده‌ی نظرات گرم و داغ شما هستیم و علاقه‌مندیم تا بدانیم شما در این روزهای پاییزی کدام عنوان را تجربه می‌کنید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بازی هفته ۴۰# | این آخر هفته چه بازی‌هایی را تجربه می‌کنید - گیمفا
بازی هفته ۴۰# | این آخر هفته چه بازی‌هایی را تجربه می‌کنید - گیمفا
بازی هفته ۴۰# | این آخر هفته چه بازی‌هایی را تجربه می‌کنید - گیمفا
بازی هفته ۴۰# | این آخر هفته چه بازی‌هایی را تجربه می‌کنید - گیمفا
بازی هفته ۴۰# | این آخر هفته چه بازی‌هایی را تجربه می‌کنید - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • مهدیار گفت:

    من این هفته:
    Fallout Shelter
    و
    Destiny 2
    .
    رو بازی میکنم
    الان تو فال آوت لول ۴۰ هستم
    خیلی بازی جالبیه به نظرم
    .
    destiny رو هم بازی میکنم ولی کمتر چون زیاد بلد نیستم باید چی کار کنم
    گیم پلی و گان پلی خیلی خیلی خفنی داره واقعا
    یکی از بهترین بازی های تفنگی که تا الان بازی کردم هست
    .
    ولی نمیدونم چرا یه ذره برام گیج کنندست 🙂
    .
    ممنون که خوندین 🙂

  • من دارم killzone shadow fall رو بازی میکنم. با اینکه مال ۷ سال پیشه ولی گرافیکش از شوترای ۲۰۲۰ مثل کلد وار هم بهتره. تو سال ۲۰۱۳ واقعا همچین گرافیکی بعیده. مقایسش با cod ghosts که ۲۰۱۳ منتشر شد مثل یه شوخی میمونه!!

  • mm_44 گفت:

    Shadow of the colossus
    شاهکار به تمام معناست کاش بازی های تو این سبکی بیشتر ساخته میشد

  • من pop the sands of time رو دیروز تموم کردم
    به طرز عجیبی مکانیکای پلتفورمینگ بازی با انچارتد چهار میتونه رقابت کنه 😐
    و در بعضی مواقع مخصوصا تو معما ها ازش پیشی بگیره
    این هفته باز کمتر بازی جدید دارم
    هالو نایت رو میرم برای صددرصد کردن
    الان ۷۲ درصده
    اسکایریم رو هم ماموریت فرعی میرم و تو مپ میچرخم
    احتمالا هیدس رو هم دوباره نصب کنم و ادامش بدم
    دفعه ی قبل بازی زیاد داشتم مجبور شدم بعد نیم ساعت پاکش کنم

  • XERXES گفت:

    من بالاخره بعد از دوماه بازی نکردن، دیگه طاقت نیوردم و رفتم سراغ گیم
    چون بازی رو کنسولم نداشتم رفتم سراغ سیستم زغالیم ( زغال که چه عرض کنم کربن خالصه :rotfl: ) اول Witcher 2 Assassins of Kings رو نصب کردم با رزولوشن ۸۰۰*۶۰۰ و ۲۰ فریم! 😀 :rotfl:
    این بازی رو که بازی کردم، به شاهکار ساز بودن سی دی پراجکت ایمان اوردم، پایه ریزی شاهکار نسخه سوم رو از این نسخه دوم شروع کرده بودن و یک بازی بسیار عالی، با ایرادات جزئی ساختن که توی نسخه سوم، اونو به کمال رسوندن
    اگر یک درصد به شاهکارساز بودن سی دی پراجکت شک داشتم، با Witcher2 از بین رفت
    .
    بعدش شاهکار SplinterCell Chaos Theory رو بازی کردم….
    زبانم واقعا برای تعریف این بازی قاصره، باورم نمیشه که این بازی، نسل ششم منتشر شده، گرافیکش عالیه، گیم پلیش از اکثر بازیهای امروزی سرتره، هوش مصنوعیش واقعا برای اون موقع یه چیز غریبیه، واقعا چیه این بازی اصلا :rotfl: شاهکار شاهکار شاهکار
    این هفته خیلی خوب بود برای من، چندتا ترک هم از موسیقی های متن بازیها گوش کردم که حالم جا بیاد بیشتر ترک a phantom pain مال MGSVPP، ترک The Which has come before مال Witcher 2 و take control که هر وقت گوشش میدم، همون حس عجیب و بسیار خوب همون مرحله توی بازی control بهم دست میده
    .
    امیدوارم همه کاربرای گیمفا آخر هفته خوبی داشته باشن :heart: :rose:

  • GERALT گفت:

    درود بر همه گیمفایی ها و گیمرای عزیز بنده طی دو هفته اخیر watch dogs legion رو پلات کردم و در حال حاضر dirt5 رو هم بازی میکنم assassin valhalla رو دیشب نصب کردم و از فردا میخوام شروع کنم به صد در صد کردنش بازی های یوبیسافت هر نمره ای رو که بگیرن من عاشقشونم اصلا مثل اینکه این لعنتی برای من بازی میسازه و با هر اساسین قلب من به تپش در میاد و dirt هم بازی فوق العاده ایه عاشق بازی های کد مسترزم و در کل فک نکنم طی این ۲۵ سالی که گیمر بودم از ی بازی بدم اومده باشه نمیدونم چرا ولی هر سبک و هر بازی ای برام زیباست موفق باشید گیمرهای عزیزم

  • mohamad199 گفت:

    این هفته واچ داگز ۲ رو تموم کردم . بازی متوسطی بود . اسپایدرمن morales تموم کردم واقعا عالی بود . الانم گوست ریکون break point رو گرفتم . دوستات کسایی که این بازی رو رفتند بگن جیجوریه بازی . میشه بازی رو تک نفره هم رفت ؟ وضعیت سرورها چطوریه . این بازی میگن مثل دویژن فیلتر نمیخواد

  • GrandWarden گفت:

    فعلا که هیچی.ولی دو روز پیش دث استرندینگ رو تموم کردم و گفتم یک خلاصه از تجربیات خودم بگم واسه دوستانی که هنوز تجربه نکردن شاید بد نباشه.
    داستان بازی به شدت پیچیده و قدرتمنده ولی ایراد کوچیکی که میتونم از نحوه نگارش و روایت بگیرم اینه که تقریبا تا اواسط بازی داستان نقش کمرنگی داره و به شخصه از این قضیه ناامید شده بودم که چرا خبری نیست.ولی از نیمه دوم بازیه که داستان فوق العاده جذاب میشه و شاهد چندین توییست داستانی زیبا هم هستیم.پایان بندی بازی هم در یک کلام معرکه اس و یکی از زیباترین پایان بندی هایی که دیده ام و کاملا برازنده این بازیه و در راستای هر چیزی که بازی در طول ۴۰ ۵۰ ساعت روایت میکرده.
    شخصیت ها اکثریت قابل درکن و هنرنمایی بازیگران معروف کمک شایانی به هر چه بهتر شدن اون کرده و به جرئت میشه گفت یکی از بهترین بازی ها از حیث صدا بازیگری و خود بازیگریه.
    موسیقی متن بازی در یک کلام شاهکاره و صدا های محیطی به بهترین شکل ممکن و در بهترین زمان و مکان به کار گرفته شده اند.در زمان های خاص هم آهنگ هایی از low roar و دیگر خوانندگان پخش میشه که باعث میشه تجربه بازی از اونی که هست هم بهتر بشه.
    و‌ اما میرسیم به گیم پلی.چیزی که من تو این بازی بیشتر از همه عاشقشم.گیم پلی بازی در عین سادگی،پیچیدگی های خاص خودش رو داره و حسابی سرگرم کننده اس‌.به شخصه به قدری جذب بازی شده بودم که نمیتونستم دست بکشم از بازی.بازی همونطور که جلوتر میره،ابزار ها و مکانیک‌ های جدیدی رو در اختیار بازی باز میذاره.اما ماموریت های فرعی تنوع به شدت پایینی دارن به قدری که بعد از انجام دادن نصفی از اونها،دیگه انگیزه ای برای انجام مابقی نمیمونه.
    کلام آخر اینکه دوستان این بازی باید بهش فرصت داده بشه.اگر علاقمند به تجربه بازی ای هستید که به مانندش رو هیچوقت تجربه نکردید و به دنبال یک تجربه شدیدا منحصر به فرد و به یاد ماندنی هستید،شدیدا این بازی رو پیشنهاد میکنم.
    نمره من به این بازی: ۹/۱۰

  • Cxerbia گفت:

    من که این چند وقت هارد PS4 ام خراب شده بود هارد جدید به دستم رسید و مثل همیشه وارزون و آنچارتد آنلاین و جی تی ای آنلاین

  • Armin Ezati گفت:

    این هفته بازی fallout 3 رو شروع کردم بازی بسیار خوبیه و بعد از اتمام فال اوت هم میرم سراغ یک نسخه از سری battlefield البته دوستان یه سوال داشتم یک نسخه از سری بتلفیلد بگید که هم کرک شده باشه و هم شد باهاش انلاین پلی داد

    • مهدیار گفت:

      تا اونجایی که من میدونم نمیشه کرکی آنلاین بازی کرد
      اگر میخوای آنلاین بزنی
      .
      برو بگرد دنبال اکانت هک شده که بتل رو داشته باشه
      بعد اوریجین رو باید بگیرید اکانت رو وارد کنی و بازی کنی
      اگر نسخه های ۴ یا ۳ بشه ارزش بازی نداره چون صد در صد اونقدر بازیکناش کم هستن که خودت بدت میاد دیگه
      چند وقت پیش داشتم میدیدم بازیکن های نسخه ۱ که خیلی خفن بود واقعا کم شدن
      یه جورایی همه رفتن نسخه ۵ رو بازی میکنن
      .
      یه سوال
      به نظرت fall out 3 رو شروع کنم اول یا fall 4 رو؟
      به نظرت new vegas چطوره؟
      از این ۳ تا اول کدومش رو شروع کنم به نظرت؟

      • Armin Ezati گفت:

        فال اوت ۳ رو اول بازی کن چونکه اول بری فال اوت ۴ رو بازی کنی گرافیک شماره ی سه یا new vegas شاید برات زیاد جالب نباشه از نظر داستانی هم زیاد به هم ربط ندارن پس از نظر داستانی مهم نیست کدومو اول بازی کنی در کل پیشنهاد من فال اوت ۳ هستش

      • مازیار گفت:

        داداش در مورد سوالت بنظرم اول برو سراغnew vegas بعد برو سراغ نسخه۳ از نظر من و برخی از فن هایrpg نسخه سوم بهترینه حتی میشه با شاخ هایrpgاون موقع مقایسش کرد، کلا یک حال و هوای دیگه داره میتونی نقدوبررسی نسخه سوم رو تو همین سایت بخونی منتقد سابق گیمفا آقای عبداللهی پور به بهترین شکل ممکن نسخه۳رو نقد کرده،الان گیمفا به نسخه۳ نمره۹داده ولی نسخه چهارم۸/۶داده کلا سراغفال آوت ۴نرفتی مهم نیست اول اینکه باگ زیاد داره دوم اینکه اتمسفر خفن نسخه سوم رو نداره حالا تصمیم با خودته 😀
        خوشحال میشم بعداز تجربه فال آوت نظرت رو تو گیمفا بگی :heart:

        • مهدیار گفت:

          آرمین عزتی
          مازیار
          .
          واقعا ممنونم برای نظرت
          طبق نظر هردوتاون
          اول new رو بازی میکنم
          بعد ۳ رو بازی میکنم
          بعد ۴ رو 🙂
          .
          حتما زیر مطلب هایی مثل این مطلب در آینده نظرم رو میگم 🙂
          بازم ممنون 🙂
          :rose: :rose: :heart:

  • من بازی جادوییre4 رو بر بارnام میرم.کنارشghostrunner هم هست.

  • مازیار گفت:

    من این هفته
    Outlast1
    Bully. Scholarship Edition
    Assassins Creed II
    رو بازی می کردم

  • Assaassins creed black flag
    بازی از همه لحاظ عالیه ولی یه مشکلی داره همه نقشه نیست(اونایی که بازی کردن منظورمو می‌فهمن)

  • ERFAN103079 گفت:

    Injustice 2
    Titanfall 2
    Vanquish
    Bayonetta
    Dead island
    Red dead online

  • در حال تجربه دارک سولز ۲ هستم واقعا شاهکار های استاد میازاکی هیچ وقت ادمو خسته نمیکنه

  • من که فعلا پناه بردم به syndicate.بعدشم باید برم سراغ beyond good and evil.در آخر هم میریم سراغdeus ex.بعدشم اگه پی سی بکشه میریم که سایبر را داشته باشیم.

  • farshadx گفت:

    Death Stranding
    Horizon – Zero Down
    call of warzone
    Dota 2
    diablo 3 starter
    mafia remaster
    the witcher 3 برای بار پنجم
    خلاصه دور بودم از گیم دارم خودمو خالی میکنم
    Death Stranding
    موسیقی شاهکار
    گرافیک فنی شاهکار
    داستان هنوز تموم نکردم تازه دارم چاپتر ۳ تموم میکنم تا اینجا که هرچی شده زدن زیر گریه
    گیم پلی هم فعلآ نظر نمیدن تا تموم کنم
    Horizon – Zero Down
    نمیدونم چطور سونی فن ها این بازی رو با ویچر مقایسه میکردن توقع خیلی بیشتری داشتم ازش
    اما هنوز اوایل بازی هستم نظری ندارم فعلآ
    call of warzone
    Dota 2
    وقتی خسته میشم یک دست اینارم میزنم جون بگیرم 😀
    diablo 3 starter
    شاهکار واقعا بزرگترین پشیمونیم برای این نسل این بود که چرا زودتر این بازی رو تجربه نکردم خیلی خوب بود
    پول دستم بیاد نسخه کاملش رو میگیرم اگه تا اون موقعه diablo iv نیومده باشه
    mafia remaster
    فعلآ پاک کردم بازی رو جا نداشتم 😀
    خلاصه سرم شلوغ بد جور و بشددت منتظر سایبرپانک هستم

    • Ozhan گفت:

      هورایزن رو هرکی گفت شبیه ویچره یکی از طرف من بزن تو دهنش…بیشتر به چشم اکشن ادونچر نگاش کن
      دیابلو رو حتما کواپ بازیش کن…چطور پی سی گیمری که تموم بازیای بلیزاردو بازی نکردی داش؟ 😀
      دث رو نطری نمیدم درموردش
      دوتا۲ فیوریتیت چیه؟
      خلاصه که خوش برگشتی به جمع پی سی گیمرا 😀
      پیدا کردی یا خریدی؟

  • Red dead Redemption 2
    چپتر Guarma بودم بازی باگ زدموقع لودینگ ورود به بازی داخل بازی نمیره، هر چی کرک تو سایت دانلودها بود ریختم باز همون آش و همون کاسه، کسی به این مشکل نخورده رفع کرده باشه؟

  • mohamad199 گفت:

    این هفته گوست ریکوک بریک پوینت رو شروع کردم ولی حقیقتا تک نفره اصلا حال نمیده و خسته کنندس . نکته بعد دوستان این بازی همه میگن فیلتر نیست . اما به سرور برای بخش های انلاین اصلا وصل نمیشه . کسی چیزی میدونه ؟؟ بعد یه سوال دیگه دوستانی که بازی رو رفتند بخش داستانی چقدر طول میکشه وایا تمون میشه .؟ دوستانی که بازی کردند راهنمایی کنند . علاوه براین بازی مدرن وارفیر هم که مثل همیشه پلی میدم بی نظیره

بازی هفته ۴۰# | این آخر هفته چه بازی‌هایی را تجربه می‌کنید - گیمفا