خالق Mass Effect و تهیهکنندهی سری Dragon Age از بایوور جدا شدند
طبق اعلام بایوور (Bioware) و شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts)، آقای کیسی هادسون (Casey Hudson)، مدیر استودیو و یکی از خالقین مجموعهی Mass Effect به همراه مارک دارا (Mark Darrah)، تهیهکنندهی اجرایی سری Dragon Age، استودیوی بایوور را ترک میکنند.
کیسی هادسون از سال ۲۰۰۰ میلادی کار خود را در استودیوی بایوور آغاز کرد و فعالیت خود را برای خلق فرنچایز Mass Effect ادامه داد. وی پس از کارگردانی سه گانهی اصلی این مجموعه ، در سال ۲۰۱۴ استودیو را ترک کرد و در سال ۲۰۱۷ به عنوان مدیر کل به بایوور بازگشت. همچنین آقای مارک دارا نیز به مدت ۲۰ سال در بایوور کار کرد و نقش تهیهکنندگی مجموعهی Dragon Age را برعهده داشت.
خانم لورا میلی (Laura Miele)، مدیر ارشد استودیوهای الکترونیک آرتس، در بیانیهای اظهار داشت که به دنبال یک مدیر کل جدید برای استودیوی بایوور هستند. کیسی هادسون نیز در بیانیهای اظهار داشت که آقای گری مککی (Gary McKay) به عنوان مدیر موقت بر بایوور نظارت خواهد کرد. همچنین کریستین دیلی (Christian Dailey) نیز به جای مارک دارا وظیفهی تهیهکنندگی Dragon Age 4 و مدیریت شعبهی آستین بایوور را برعهده خواهد داشت.
با وجود جدایی هادسون و دارا، روند توسعهی پروژههای فعلی بایوور شامل Dragon Age 4، نسخهی جدید Mass Effect و بازسازی Anthem تحت عنوان Anthem 2.0 طبق برنامه پیش خواهد رفت. عنوان Mass Effect: Legendary Edition نیز که ریمستر سهگانهی این مجموعه به شمار میرود، طبق برنامه در بهار سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد.
تیم توسعهی Mass Effect توسط آقای مایک گمبل (Mike Gamble) که سابقهی بیش از یک دهه فعالیت را در بایوور دارد، رهبری خواهد شد. وی پیشتر سابقهی کار برروی نسخههای دوم و سوم Mass Effect و همچنین تهیهکنندگی Mass Effect: Andromeda و Anthem را داشته است.
پر بحثترینها
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- ۷ بازی مخفیکاری با پیشرفتهترین هوش مصنوعی دشمنان
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- Horizon Zero Dawn Remastered در زمان عرضه روی استیم تنها ۲.۵ هزار بازیکن فعال داشته است
- شرکت Sweet Baby نقشی در پروسه ساخت Dragon Age: The Veilguard نداشته است
- تهیهکننده Final Fantasy: اسکوئر انیکس میخواهد بازیهای آینده را همزمان روی Xbox منتشر کند
نظرات
بازسازی Anthem ؟
چند ماه پیش خبرش اومد که بازسازیش میکنن از لحاظ داستانی و بقیه ی چیزایی که بهش نقد منفی وارده
هیچی دیگه بگو روح بایو وار از تنش جدا شد :-(( بایو وار جزو محبوب ترین استودیو هام بود چون بهترین بازی های نقش افرینی رو میساخت واقعا برای EA متاسفم که کار این استودیو رو که فقط کارش تولید شاهکار بود به اینجا رسونده یکی از بدترین اتفاقات ویدیو گیم افول استودیو هایی نظیر بایو وار هست پس تکلیف دو سوپر ای پی تاریخ بازی های ویدیویی چی میشه الان ؟ ( دراگون ایج و مس افکت ) اصلا خبر خوبی نیست .
نوشته دیگه، تولید ۴ Dragon Age و ۴ Mass Effect ادامه پیدا خواهد کرد و افراد جدیدی جایگزین میشن.
فکر کنم این خبره قدیمیه
چند وقت پیش ای خبر شنیده بودم و گفته بودن افراد کلیدیش رفتن یه استدیو دیگه زدن فقط تعجب میکنم چرا پوشش ندادین
اینم سایت استدیو جدیدشون
https://www.archetype-entertainment.com/
خدا رحمت کنه بایوور را
خدا رحمت کند مس افکت را
خدا رحمت کند درگون ایج را
مطمئن باشید بعد اینکه DA بعدی اومد نوبت به مس افکت نمی رسه در بایوور و تخته می کنن بعد اینکه کسی هادسن رفت سال ۲۰۱۴ همین مایک گمبل شده تیم مس افکت اندرامدارو رهبری می کرد.
بایوویر خیلی وقته مرده…جسدش رو با تبلیغات و پول زنده نگه داشتن. کی فکرشو میکرد استودیویی که قبلا شاهکار میساخت، آشغالی مثل Anthem رو بده بیرون… متاسفانه بیشتر مشکلات Anthem تقصیر خود Bioware بود و EA زیاد دستی توی کار نبرده بود.
الانم که کیسی هادسون رفته دیگه ذره ای امید برای بازی های بعدیشون ندارم. :-/ :no:
ببخشید من از شما یه سوال درباره پرسونا ۴ دارم.چون واقعا این تیکش رفته تو مخم. خیلی وقته توش گیر کردم.اگه ممکنه بگین که ازتون بپرسم.
داداش نمیخواد اجازه بگیری
سوالتو بپرس هرکی بلد بود جواب میده
من عادت دارم از بچگی :rotfl: کلا سر به زیرم
کسی پرسونا ۴ را تموم کرده.من چند وقته توی اون تیکه void quest گیر کردم.اصلا میرسم به چپتر ده میگه کلید میخواد وارد شی منم کل اون pallet را زیر و رو کردم اصلا پیداش نمیکنم.مخصوصا چپتر سه که روش شک دارم.یه بار اینقدر گشتم بازی کرش کرد
چه به موقع پرسیدی. دوماه پیش توی ۸۶ ساعت تمومش کردم. شاهکار بود 😀 .
جاهایی که کلید میخواد، معمولا باید برگردی لول های قبلی رو چک کنی. منم اشتباهی فقط همون لول رو می گشتم ولی باید معمولا یکی یا دوتا لول برگردی
نوکرم دادا ممنونم جواب دادین.۸۶ساعت من فک کردم داستان بعد void quest تمومه :beatup:
منم فکر میکردم حدود ۴۰ ساعت تموم بشه : :rotfl: ولی نه. تازه true endingش ده ساعت بازی رو طولانی تر میکنه.
و یه باس مخفی نیوگیم پلاس هم داره 😀
پیشنهاد میکنم بعد تموم کردنش انیمه ش و اسپین آف هاش هم ببینی. 😛
حتما.بعد یه سوال دیگه.سایت dlfox بازی پرسونا ۵ را برای پیسی گذاشه با شبیه ساز.کسی تست کرده ببینه جواب میده؟
من امتحان کردم متاسفانه cpu جواب نداد. وگرنه برای سیستمای قوی خوب اجرا میشه. مشکل اینجاست نسخه ی اولیه ی بازیه و royal نیست. رویال حداقل ۳۰ ساعت محتوای بیشتر داره. پیشنهاد میکنم صبر کن. احتمالش زیاده بعد موفقیت ۴ روی استیم ۵ رو هم ریلیز کنن سال دیگه :yes:
الآن باز یه عده میگن این حاصل سیاست های سختگیرانه ی سونی در قبال کارمندانش هست!
ای که به اندازه ی سونی و کارمنداش و طرفداراش زیر گلوتون درآد… کم حرص بخورین از یکه تازی سلطان که سکته ناقص میزنین! 😎 😎 😎
چقدر کامنتت مرتبط بود با پست.
بهت تبریک میگم موفق شدی همه رو بخندونی 😐
بایوویر چه ربطی به سونی داره. مال ea هستش
کنایه بود دادا!!!
هر کی از طرفدارای غیر پلی استیشن باد م.ع.د.ه اش هم گیر بکنه میاد تو پستای پلی استیشن درافشانی میکنه!
اگه فقط یه پست از پلی استیشن تو گیمفا رو نشون من دادی که کسی درافشانی نکرده بود من بهت جایزه میدم.
خود تو اولین سونی فن هستی که تو پست های مایکرو ترول میکنی و تیکه میندازی .
#خودمان را هم ببینیم.
یه ماسک بزن برو بیرون اب و هواتو عوض کن زیادی قرنطینه بودی حالت خراب شده
الان چه ربطی داشت؟ فن بوی متعصب
بایوور خیلی وقته مُرده. آخرین شاهکارهایی که ساختن DA Origins و ME2 بود. خیلی دلم میخواست بدونم ادامه حقیقی DAO چه بازی ای میشد…
بنظر من که اینکوسیشن از اوریجین یکم بهتر بود.مس افکت ۳ هم که بنظر من سوپر شاهکار بود.حتی اندرومدا هم توی قلبم میمونه ولی من هنوز موندم انتم را چجوری دادن بیرون :beatup: :beatup:
مس افکت سه ارپیجی نبود
اکشن ادونچر بود 😐
ولی بازم شاهکاره
نه نه.بنظر من دقیقا بهترین مرز بین rpg و اکشن ادونچر بود.سیستم شوتینگش هم کامل ترین شوتینگی بود که توی آر پی جی میشه تصور کرد.
خیلی ازادی عملش نسبت به دو کم شده بود
بخش ارپیجی بازی هم کنرنگ شده بود نسبت به اکشن
قبول دارم ولی چسبید خصوصا آخرش
واقعا اخرین شاهکاراشونم همونا بودن.اینکوییزیشن یکی از ناامیدکننده ترین بازی هایی هست که انجام دادم.ینی پر فچ کوئست بی عمق با یه داستان مسخره.یعنی کل اوریجینز تلاش کردیم به جایگاهی که شخصیت اصلی تو اینکوئیزیشن همون اول بدون منطق دو دستی تقدیمش میکنن برسیم.
حرف دلمو زدی
اندرومدا هم داستانش کپی اینکویزیشن بود فقط بجای اینکویزیتور پس فایندر داشتیم
میخوان برن عضو اینیشیتیو مایکروسافت بشن 😀
هرکی از یه جایی میره بعدش میره تو این شرکت
یکی از سلاطین ارپیجی سازی به خاک رفت
خدا رحمتش کنه
فاتحه بخونید
یکی از سلاطین؟ ?:-) بایوور تا ۲۰۱۴ سلطان آر پی جی بود.حتی نظرم بهتر از بتسدا.
به نظر منم بهترین بود
ولی خب دوستان نظرشون رو بثزداست
به خاطر همین گفتم یکی از
با احترام با نظرت مخالفم
فال اوت الدر سکرولز با اینکه گرافیک داغون و مشکلات فنی زیادی داشتن باز نقش افرینی های خفنی بودن
ویتچر ۲ هم فکر کنم سال ۲۰۱۱ اومد تو بازی سر انتخابات مسیر داستان به کل تغییر پیدا میکنه
ویچر دو که کلا پاره میشی با یه حرکت و اسکیل گرفتن اشتباه 😐
چرا توی خبرای این چند روزه همه خالق های بازی دارن از استیدیوشون جدا میشن دیزگان سایلنت هیل حالا این 😐
ای کاش بایوور خودش رو جدا میکرد از ea