تاد هاوارد: بازی Fallout 76 به ما کمک کرد تا متوجه انتظارات هواداران از خودمان شویم - گیمفا
تاد هاوارد: بازی Fallout 76 به ما کمک کرد تا متوجه انتظارات هواداران از خودمان شویم - گیمفا
تاد هاوارد: بازی Fallout 76 به ما کمک کرد تا متوجه انتظارات هواداران از خودمان شویم - گیمفا
تاد هاوارد: بازی Fallout 76 به ما کمک کرد تا متوجه انتظارات هواداران از خودمان شویم - گیمفا

تاد هاوارد: بازی Fallout 76 به ما کمک کرد تا متوجه انتظارات هواداران از خودمان شویم

آرش بوالحسنی
۲۱:۰۰ ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
تاد هاوارد: بازی Fallout 76 به ما کمک کرد تا متوجه انتظارات هواداران از خودمان شویم - گیمفا

تاد هاوارد (Todd Howard)، رئیس استودیوی بتسدا (Bethesda) و کارگردان عناوین تحسین شده‌ای مانند Fallout 3 و The Elder Scrolls V: Skyrim، به تازگی در مصاحبه‌ای با گاردین اعلام کرده است که Fallout 76 به بتسدا یادآور شد که هواداران واقعا دنبال چه چیزی هستند و این که اکثر آن‌ها دنبال یک تجربه‌ی تک‌نفره‌ی خوب هستند.

می‌توان گفت که Fallout 76 عرضه‌ی پر سر و صدایی را تجربه کرد، اما این دفعه برخلاف دفعات قبلی که این کیفیت بازی‌های بتسدا بود که باعث سر و صدا و هیجان هواداران می‌شد، این بار فضاحتی که Fallout 76 به بار آورده بود باعث خشم همان هواداران شد. البته اگر صادق باشیم، بتسدا پشتیبانی پس از عرضه‌ی فوق‌العاده خوبی از بازی کرده است و با عرضه‌ی به‌روزرسان‌هایی مانند Wastelanders و Steel Dawn هم بازی را با محتوای سرگرم‌کننده پر کرده است و همین که بخش اعظمی از باگ‌های آن را رفع کرده است. اما هنوز هم جمع کثیری از هواداران از این بازی و جهتی که رفته است راضی نیستند و تاد هاوارد هم به خوبی از این مهم آگاه است.

هاوارد به تازگی مصاحبه‌ای با نشریه‌ی گاردین داشت و در مورد Fallout 76 هم صحبت کرد. او گفت که عرضه‌ی اولیه‌ی بازی بسیاری را ناامید کرد و همچنین بازخورد منفی نسبت به The Elder Scrolls Online و این بازی، باعث شده تا بتسدا بفهمد که هواداران آن‌ها به دنبال یک تجربه‌ی تک‌نفره‌ی خوب هستند:

ما فهمیدیم که اگر بازی چندنفره باشد، حتی اگر نام The Elder Scrolls و Fallout را یدک بکشد، باز هم بسیاری به دنبال تجربه‌ی یک بازی تک‌نفره‌ی خوب هستند. آن‌ها نمی‌خواهند که توسط یک تجربه‌ی چندنفره حواسشان پرت شود. بازی‌های مختلف تجربه‌ای چندنفره‌ی مختلفی دارند و همه‌ی آن‌ها به نوع خود جذاب هستند.

تاد هاوارد گفت که این استودیو در آینده نسبت به ایده‌ی ساخت بازی‌های چندنفره‌ی بیشتر ذهن بازی دارد، اما باز هم عناوین تک‌نفره‌ی خوش‌ساخت را در اولویت قرار خواهد داد. البته تا اواسط سال ۲۰۲۱، این استودیو دیگر کاملا به بخشی از مایکروسافت تبدیل خواهد شد و به همین سبب پیش‌بینی آینده‌ی آن دشوار است.

بازی Fallout 76 هم اکنون برروی پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تاد هاوارد: بازی Fallout 76 به ما کمک کرد تا متوجه انتظارات هواداران از خودمان شویم - گیمفا
تاد هاوارد: بازی Fallout 76 به ما کمک کرد تا متوجه انتظارات هواداران از خودمان شویم - گیمفا
تاد هاوارد: بازی Fallout 76 به ما کمک کرد تا متوجه انتظارات هواداران از خودمان شویم - گیمفا
تاد هاوارد: بازی Fallout 76 به ما کمک کرد تا متوجه انتظارات هواداران از خودمان شویم - گیمفا
تاد هاوارد: بازی Fallout 76 به ما کمک کرد تا متوجه انتظارات هواداران از خودمان شویم - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • تاد هاوارد نه
    تاد هاوارد افسانه ای

  • Mhdi442 گفت:

    پس یعنی الدر اسکورلز جدید و فال اوت روی بخش تک نفره درست و حسابی کار می کنن و مثل عناوین قبل شکست نمی خورند منظورم الدر اسکورلز آنلاین و فال اوت ۷۶ که به نفع همه است یعنی نه نیاز هست که سازنده بخش چند نفره رو بسازن و اینکه طرفدار ها بازی با کیفیت تری بسازن فقط این الدر رو انحصاری نکنین من دوست دارم این آی پی رو

    • MaxPayne1370 گفت:

      به خدا ما هم spider man و final fantasy رو دوست داشتیم 🙁
      (الان میگید در گذشته انحصاری ps بوده، الدر هم از نسخه ۳ به قبل هم انصحاری ویندوز و xbox بودند)

      • Ozhan گفت:

        بحث بیخودی رو شروع کردین
        از دوستان تقاضا دارم ریپلای نکنیدشون

      • majid گفت:

        داداش انحصاری نبوده اونا یه جوری بودن نمیشد برای کنسول بیاد مثل وارکرفت

        • Reza HR گفت:

          وقتی رو ایکس باکس اومده بوده میگی نمی‌شده رو کنسول ها بیاد؟چی میزنی؟

        • 343 HALO گفت:

          اون بازی ها (و خیلی از ip های دیگه) کاملا انحصاری ساخته شدند و توی کنفرانس های مایکرو بودند( مثل اولین نسخه های doom که وسط کنفرانس تبلیغ ویندوز می شد) و بعضی هاشون حتی برای xbox360 هم پرت شدند اما برای ps3 نه…
          یک مصاحبه ی طولانی هم تاد هاوارد در مورد رم فکر کنم کنسول ایکس باکس اورجینال داره که در واقع برای اونا افزایش پیدا کرد نسخه های یک و دو هم در انحصار ویندوز بودند
          در هر صورت در اصل ماجرا که تغییری ایجاد نمی کنه حتی نسخه ی ۴ انحصار زمانی بود تا اونجایی که یادم هست و ۵ هم محتوای انحصاری داشت و البته روی ps3 یک سوپر باگ بود…

          • بابا بیخیال این حرفا بشید pc مال مایکروسافت نیست کی میخواید اینو بفهمید یه دونه انحصاری زمانی که دیگه این حرفا رو نداره نصف ایپی های مولتی پلتفرم خفن الان مثل gta و رزیدنت اویل و متال گیر و هزاران ایپی مولتی پلتفرم دیگه چند نسخه اولشون انحصاری کامل پلی استیشن بودند الان این گیما باید انحصاری پلی استیشن بشند ؟

            • Bluebox گفت:

              چند تا سوال برام پیش اومد.
              کدوم نسخه gta انحصاری کامل پلی استیشن بود؟
              متال گیر بجز نسخه چهارمش کدوم انحصاری کامل بود؟
              رزیدنت ایول کدوم نسخه ش انحصاری کامل پلی استیشن بود؟

              همون شماره نسخه یا سال ساختش رو بگی ممنون میشم
              بعد اینکه اگر پیسی مال مایکروسافت نیست پس برای کیه؟ در صورتی میتونستی اینو بگی که این بازیا برای مک هم پورت بشن نه فقط ویندوز

              • شما سنت کمه یادت نمیاد یه زمان بیشتر بازیهای مولتی پلتفرم انحصاری پلی استیشن بودند خیلی هاشون حتی سال ها بعدم پورتی برای pc ندادند و خیلی از pc گیمرا اون بازیها رو با شبیه ساز روی pc بازی میکنند تعدادشون انقدر زیاده که بخوام بنویسم طومار میشه زمان ps1 و ps2 پلتفرم pc مال مایکروسافت نیست اینو روزی ده بار با خودت تکرار کن تا برات فکت بشه

                • Bluebox گفت:

                  خب پس انحصاری کامل نبودن.
                  والا شما جواب هیچ کدوم از سوالای من رو ندادی.
                  چون هیچ بازی انحصاری کاملی وجود نداشت.
                  پس خواهشا فکت نده.
                  از این بعد هم روزی ۱۰ بار تکرار میکنم پیسی مال مایکروسافت

                • Dexter 03@ زمان ps1 و مخصوصا ps2 سلطان بلامنازع گیمینگ پلی استیشن بود ps2 دقیقا ۴۷۳ بازی انحصاری داشت که ۹۵ درصدشون ساخت سونی نبود و ترد پارتی بودند اون زمان هیچکی برای pc بازی نمیداد pc یه پلتفرم شکست خورده بود pc مرده بود ابتدای نسل هفت بود که با اومدن استیم pc نجات پیدا کرد توی کنسولای خانگی هم نینتندو توی نسل شش شکست مفتضحانه و سنگینی از سونی خورد بوده و اونم بازی براش نمیومد ps2 یکه تازه صنعت گیم در نسل شش بود . رزیدنت اویل دو انحصاری کامل ps1 بود هیچ پورتی برای هیچ کنسول یا pc نیومد تا اینکه ریمیک شد . متال گیر نسخه یکش انحصاری کامل ps1 بود نسخه دو و سه ش انحصاری زمانی بود نسخه چهارش انحصاری کامل ps3 بود و یه نسخه انحصاری کامل psp داشت اون نسخه ش فوق العاده ست اقای بابایی هم نقدشو تازه رفته . سایلنت هیل یک انحصاری کامل ps1 بود و هیچ پورت دیگه ایی از این بازی نیومده . gta san andreas و gta vice city هر دوشون یکسال کامل در انحصار پلی استیشن بودند گاد هند انحصاری کامل ps2 بود و هیچ پورتی برای هیچ پلتفرم دیگه ای نیومده خودم همین اخیرا با شبیه ساز ps2 روی pc بازیش کردم . دو نسخه اول dmc انحصاری کامل ps2 بودند ده سال بعد یه کالکشن از سه نسخه اول این مجموعه برای کنسولای نسل هفت اومد . یاکوزا و فاینال فانتزی که تقریبا همه ی نسخه هاش انحصاری پلی استیشن بودند اخیرا چند نسخه ش برای بقیه پلتفرما اومده . Castlevania: Lament of Innocence انحصاری کامل ps2 بود . دو نسخهAce Combat 04: Distant Thunder Ace Combat Zero: The Belkan War انحصاری کامل ps2 بود دو نسخه
                  Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi Dragon Ball Z: Infinite World انحصاری کامل ps2 بود . دو نسخه Monster Hunter Monster Hunter 2 انحصاری کامل ps2 بود . دو نسخه Onimusha 2: Samurai’s Destiny Onimusha Blade Warriors
                  انحصاری کامل ps2 بود Resident Evil Dead Aim Resident Evil Outbreak Resident Evil Outbreak: File 2 انحصاری کامل ps2 بود دو نسخه Tekken 4 Tekken 5 انحصاری کامل ps2 بود سه نسخه WWE SmackDown! Here Comes the Pain WWE Shut Your Mouth! WWE Just Bring It! انحصاری کامل ps2 بود Metal Slug انحصاری پلی استیشن بود تکن سه انحصار ps1 بود Street Fighter Alpha Anthology انحصاری کامل ps2 بود dark cloud series
                  بازیهای vinnilaware انحصاری کامل پلی استیشن بود Soulcalibur III انحصاری کامل ps2 بود اینقدر زیاده که من بخوام ادامه بدم باید تا فردا تایپ کنم فقط باز تاکید میکنم فقط ps2 دقیقا ۴۷۳ بازی انحصاری کامل داشت که اکثرشون ترد پارتی بودند اون زمان تمام پلتفرما از پلی استیشن شکست خورده بودند و ناشرها هم اکثر فقط برای ps2 بازی میدادند ابتدای نسل هفت این سلطنت بلامنازع پلی استیشن تموم شد و استیم و ایکس باکس هم خودی نشون دادند

            • 343 HALO گفت:

              ما دو تا سیستم عامل ویندوز و لینوکس داریم که برعکس ایران که قانون کپی رایت نداریم برای نصب اینها روی pc باید هزینه اش پرداخت بشه(که تا ۲۰۰ دلار می تواند برسه!)
              حالا اینکه pc گیمینگ کاملا در دست ویندوز هست برمی گرده دقیقا به جنگ بین سال هال های ۱۹۹۰ تا معرفی xbox اورجینال بین ویندوز و لینکوس که به وجود امدن تعداد زیاد از ip های قدیمی مربوط به همان زمان هست
              در حال حاضر کسی که بخواد با pc اش گیم بزنه خب مشخصه باید چه سیستم عاملی رو نصب کنه وگرنه از برخی جهات دیگه لینوکس و MAC OS نسبت به ویندوز برتری دارند
              gta و رزیدنت اویل هم انحصاری PS هیچوقت نبودند و برای بقیه ی کنسول هایی که زمان عرضه شون بودند امدند اما متال گیر به نظر من متعلق به کنسول های PS هست و انحصاری شدنش مهم نیست
              بازی های FALLOUT و TES به شخصه فکر نمی کنم انحصاری بشه اما بازی های جدید بقیه ی استودیو ها واقعا اگه نخوان انحصاری بشوند به نظر من نشان از حماقت اسپنسر داره و باید توی تفکراتم نسبت بهش تجدید نظر کنم کما اینکه همین حالا هم واقعا نا امید کننده بوده چون چیزی که باید انجام می داده یعنی برتری پرفورمنس بازی ها روی سری ایکس برعکس بوده حالا هر دلیلی هم می خواد داشته باشه

              • اینکه ویندوز بخشی از pc گیمینگ هست درسته قطعات pc هم amd و انویدیا میسازن و ما بابت خرید این قطعات کلی پول به انویدیا و amd میدیم پس با این استدلال شما pc مال انویدیا هست یا pc مال amd هست یا چون از موس و کیبرد ریزر استفاده میکنیم پس pc مال ریزره یا اصلا چون قطعات پلی استیشن و ایکس باکسو amd ساخته پس کنسولا مال amd هست یا چون سونی تا الان از سرورهای آمازون برای کلود گیمینگش استفاده میکرده پس ps now مال آمازونه . pc گیمینگ مال کسی نیست یه پلتفرم عمومی و ازاده چند تا پلتفرم استیم و اپیک توش فعالیت دارند خود استور مایکروسافت و یوبی سافت و … هم توشون هستند مایکرو هم از بلوری سونی استفاده کرده اینا ربطی ندارند بخدا . در مورد انحصاری هم توی کامنت بالایی که به فرنام ریپلای کردم کامل توضیح دادم فقط مختصر بگم رزیدنت اویل دو انحصاری ps1 بود سایلنت هیل یک انحصاری ps1 بود دو نسخه از gta یک سال کامل انحصاری پلی استیشن بودند دو نسخه اول dmc انحصاری پلی استیشن بودند گاد هند انحصاری پلی استیشن بود متال گیر که خودت قبول کردی انحصاریه پس اونم که هیچی سری بازی های تیکن و مانستر هانتر و فاینال فانتزی و استریت فایتر و یاکوزا و کلی ایپی دیگه اکثر نسخه هاش انحصاری پلی استیشن بودند ps2 دقیقا ۴۷۳ انحصاری داشت که اکثرشون ترد پارتی بودند خودت میدونی اون زمان pc یه پلتفرم مرده بوده هیچکی بازی براش نمیداد ایکس باکس تازه اومده بود و کسی ادم حسابش نمیکرد نینتندو هم توی نسل شش شکست سنگینی از پلی استیشن خورده بود ps2 بدون اغراق تنها پلتفرم گیمینگ اون زمان بود اکثر ناشرا بازیشونو فقط برای ps2 میدادند و اکثر این بازیها حتی سال ها بعدم برای هیچ پلتفرم دیگه ایی نیومدن خیلی از این بازیها رو من همین الان دارم با شبیه ساز ps2 روی pc بازی میکنم خیلی از ایپی های خفن هستند که انحصاری پلی استیشن بودند اما ادامه های اون ایپی ها دیگه ساخته نشده و برای گیمرای الان ناشناخته ست در صورتی جز بهترین بازیهای زمان خودشون هستند

                • 343 HALO گفت:

                  من سرچ کردم رزیونت اویل ۲ اورجینال برای دستگاه های دریم کست_گیم کیوب_نینتندو ۶۴ _Game.com_و ویندوز و حتی دستگاه های ای بی ام بوده
                  gta ها هم همینجور

                • درسته رزیدنت اویل دو انحصاری کامل نبود انحصاری زمانی بود نمیدونم چه زمانی بعد از ps1 برای پلتفرمای دیگه اومد اون دو نسخه gta هم یک سال کامل در انحصار پلتفرم های پلی استیشن بودند یه نگاه به سال عرضه پلتفرما کنی متوجه میشی . بقیه بازیها هم که گفتم همشون درسته

      • الدر اسکرولز چه انحصاری بشه چه نشه تو در هر دو حالت به سود مایکروسافت هست
        اگه انحصاری بشه چه فروش ایکس باکس بیشتر میشه و سود زیادی از گیمپس و فروش کنسولا میکنن
        اگه انحصاری نشه پول فروش مولتیش میره تو جیب مایکروسافت که به احتمال زیاد از اسکایریم(۳۰ میلیون دیسک) بیشتر قراره بفروشه

    • می دونی… به نظرم بخش چند نفره المان های خاص خودش رو توی گیمپلی می خواد… و اون المان ها توی بازی تکنفره جواب گو نیستن و بلعکس….
      به نظرم منطقی تر اینه که اول بخش تکنفره رو توسعه بدن و بعد اگه خواستن بخش چند نفره رو “کاملا جدا”توسعه بدن.
      این طوری خیلی بهتره به و به هیچ کدوم از تجربه های چند نفره و تک نفره ضربه نمی خوره

    • Max.level گفت:

      اگه انحصاری نکنه الدرو یعنی عملا خرید زنیمکس رو بی معنا میکنه واقعا نمیفهمم اگر انحصاری نباشه پس به چه دردی میخوره

      • جواب خیلی واضحه … و همچنین کوتاه
        روز اول عرضه روی گیم پس :laugh:

        • Max.level گفت:

          خوب من یه جا دیگر ام گفتم مایکرو میتونست خیلی راحت با پرداخت هزینه ای بسیار کمتر بتسدا رو قانع کنه که عناوینش رو در روز عرضه بر روی گیمپس عرضه کنه دیگه چه نیازی بود که با همچین مبلغ هنگفتی بره کل زنمیکس رو بخره؟ اینجا یه تناقضی بوجود میاد که قابل فهم نیست

      • Mhdi442 گفت:

        ماینکرافت هم انحصاری نشد ولی کلی براشون سود داشت

        • Bluebox گفت:

          ماینکرفت رو داری با بتسدا مقایسه میکنی.
          درنظر بگیر ماینکرفت از قبل بود روی بقیه پلتفرم ها. ایکس باکس باید حذفش میکرد که واقعاً این کار دیگه ناجوانمردانه بود.

        • sm1414 گفت:

          جدی فکر می کنید شرکت هایی مثل سونی و مایکروسافت براشون خیلی مهمه که چند نفر که کنسول شرکتشون رو نخریدن از چند تا بازی محروم نشن؟اگه مهم بود که نه سونی بازی هایی که خودش ساخت رو انحصاری میکرد نه مایکروسافت میرفت بتسدا رو میخرید.مایکروسافت هفت و نیم دلار نداده که روز اول رو گیم پس بیاد چون اونقدر ارزش نداره این کار.اگه الدر و فاوت و.. انحصاری بشن فقط برا نینتندو و پی اس نمیان که فروششون تاثیر گذاره اونم با جذب بیشتر افراد به گیم پس و فروش بیشتر کنسول به خاطر این بازی ها حل میشه.
          سونی هم که حتی نمی خواد شرکتی سخت افزاری برا حل مشکلات پی اس بسازه چه برسه به بازی و این طور که نشون میده مشکلی هم به خاطر فروش معمولی بازی ها به خاطر انحصاری بودن نداره.
          انحصاری برا گیمر جماعت سود هیچ سودی نداره نداره.
          البته توقع نداشته باشید که مایکرو این بازی ها رو انحصاری نکنه وقتی میبینه رقیبش(سونی) داره بازی هایی که برا شرکت های جدا از سونی هستن رو هم انحصاری میکنه.

      • Mateus گفت:

        هدف از خرید زنی مکس ؛ گیم پسه ؛ نه انحصاری

        • Max.level گفت:

          قبول داداش ولی در جواب شما هم همون جوابی رو میتونم بدم که به دوستمون MmSd پاسخ دادم

        • Bluebox گفت:

          ببین حالا من وحی منزل نمیکنم نمیگم قطعا انحصاریه.
          ولی اگر هدف فقط گیم پس بود بنظر من این خرجی که مایکروسافت کرد تا بتسدا رو بخره ، بجاش قرارداد با یوبی سافت میبست تا عناوین یو پلی روی گیم پس بیاد خیلی گیم پس پر بار تر میشد.
          اتفاقا دلیل خرید بتسدا داشتن بازی های داستانی بیشتر برای پلتفرم خودش بود.
          در ضمن پلتفرم عناوین بتسدا رو نباید ایکس باکس در نظر گرفت بلکه اکوسیستم مایکروسافت هستش. یعنی پیسی ، ایکس باکس ، گیم پس و ایکس کلاود

          • Max.level گفت:

            منم دقیقا با شما هم نظرم واقعا نمیتونم فکر کنم ۷.۵ میلیارد دلار رو مایکرو خرج کنه نه کل زنمیکس رو بخره تا فقط بازیاش روز عرضه بیان رو گیمپس یعنی درواقع اصلا با عقل جور در نمیاد در جواب به شخص دیگه ای قبل از شما گفتم مایکرو میتونست با مبلغ کمتری عرضه عناوین بتسدا روز عرضه بر روی گیمپس رو بدست بیاره ولی وقتی کل یه ابر کمپانی مثل زنمیکس رو میخره تنها چیزی که ذهنمو مشغول میکنه اینه که حتما میخواد بازی های اونو انحصاری کنه وگرنه در غیر این صورتدلیلی برای این خرید وجود نداشت

  • Ozhan گفت:

    لعنتی پاشو برو سینگل پلیرهای شاهکارت رو بساز
    تورو چه به انلاین
    هرکه را بهر کاری ساختند

  • T800 گفت:

    هاوارد واقعا کارش درسته
    آنلاین هم اوه خواستن بازی بسازن بدن زنیمکس آنلاین خودشون رو تکنفره وقت بزارن
    با اومدن به مایکروسافت باز وضعشون بهتر میشه چون مایکروسافت استدیو های آنلاین سازه خوبی داره و لازم نیست بتسدا دست به بازی آنلاین بزنه

  • wildhunt گفت:

    عااالی شد
    شما که خدای ساخت تک نفره عالی هستین بیخیال بخش چندنفره بشین و روی همون بخش تک نفره بیشتر کار کنین
    البته ناگفته نماند که افزایش هزینه ساخت بازی ها همه استودیوهارو برای ساخت بخش چند نفره و درامد بالاش وسوسه میکنه ولی خب گرافیک بازی های الدر و فال اوت تاریخ مصرفشون گذشته

  • Max.level گفت:

    منم شخصا مطمئنم دیگه فاجعه ۷۶ تکرار نمیشه و به این ایمان دارم الدر بعدی همینطورم بازی های جدید بتسدا عناوین تکنفره خوش ساختی میشوند ولی فقط یه چیز این وسط بی پاسخ مونده که داره رو مخ همه ما راه میره اونم اینه که آیا بازیای بتسدا همشون انحصاری میشن یا نه اگرم فقط چندتاشون میشن کدوم هاشون میشن یا اصلا کلا همه بازی ها چند پلتفرمی باقی میمونن حتی آیپی های جدید بلاخره کدوم یکی قراره اتفاق بیفته 😐 تکلیفو معلوم کنن خیال ما هم راحت شه دیگه

  • Xbox+Bethesda گفت:

    اسپم
    کنترل تاییدشد از ۱۳ آذر میاد به گیم پس. 😎
    قیافه نوب شو با مشاهده این خبر دیدن داره.

  • reza_tport گفت:

    خواستن شیر دوشی کنن از انلاین دیدن نشد
    قبل فال اوت ۷۶ همه گیمرا انتقاد کردن و گفتن ما انلاین نمیخواهیم ولی همین تام اون موقع گفت ما باید تو زمینه انلاین تجربه کسب کنیم حالا که فروش به چخ رفت یاد خواسته ملت افتادن
    اگه طرفدار های فال اوت مثل طرفدار های فیفا و ساکر بودن بودن الان فال اوت بعدی هم انلاین میشد یا تا ۱۰ سال براش dlc میومد
    گیم فال اوت هیچ برتری نسبت به بازی های دیگه نداره که هیچ کلی نقطه ضعف داره من شخصا جوری فال اوت ۴ رو میرفتم که به باگ بر نخورم بازی کلی باگ شناخته شده داره که سازنده وقت درست کردنشم به خودش نمیده
    گرافیکشم که داغونه باید کلی مود نصب کنی قابل تحمل بشه
    تنها برتریش داستان جذاب و بازش و یه سری شخصی سازیهاش هستش که ما ۵۰۰ ساعت وقت گذاشتیم و همه چیزو تحمل کردیم
    یعنی سازنده واقعا نمیدونست ؟ داره مثل چی دروغ میگه !

  • کل فن بیس گیمرها:
    ما از سرویس محور و گلیچ و لوت باکس‌ها و گیمای ناقص متنفریم متنفریم
    تاد هاوارد چندسال بعداز شکست فالوت۷۶: ما تازه فهمیدیم هوادارا چی میخوان:/
    خب خوبه که فهمیدین امیدوارم دیگه همچین اشتباه‌هایی نکنین و کیفیت بازی‌هاتون مثل قدیم باشه

  • Bluebox گفت:

    خب خداروشکر تایید کرد که بازی داستانی هدفشونه.
    استارفیلد هم که قبلا تایید کرده بودن اصلا آنلاین نداره فقط تک نفره داستانیه.
    واقعا ارزش بازی های داستانی خیلی بالاست. مخصوصا اگر اپن ورلد یا سندباکس باشن. ولی خب بعضی خطی ها هم شاهکار هستن

    بنظرم اگر ایکس باکس هم بازی آنلاین صرفا برای گیم پس میخواد همون استودیو زنیمکس آنلاین خوبه. اتفاقا چند وقت پیش لیک شده بود زنیمکس آنلاین داره روی یه بازی آنلاین AAA کار میکنه.

تاد هاوارد: بازی Fallout 76 به ما کمک کرد تا متوجه انتظارات هواداران از خودمان شویم - گیمفا