شایعه: حالت بتل رویال در سال ۲۰۲۱ به بازی Halo Infinite اضافه خواهد شد
طبق اطلاعات جدید منتشر شده در توییتر GameLeaksRumors، به نظر میرسد در سال ۲۰۲۱ میلادی حالت بتل رویال به بازی Halo Infinite اضافه خواهد شد. برای جزئیات بیشتر با گیمفا همراه باشید.
از زمان اعلام تاخیر عنوان Halo Infinite، اطلاعات بسیار اندکی از این بازی منتشر شده است. حال طبق جزئیات ارائه شده در توییتر GameLeaksRumors این بازی دارای حالت بتل رویال نیز خواهد بود و در سال ۲۰۲۱ به آن اضافه خواهد شد. این منبع اشاره میکند که این بازی عملکردی مشابه Halo: The Master Chief Collection خواهد داشت و بازی به صورت چندین فصل منتشر خواهد شد.
همچنین بر اساس اطلاعات ارائه شده از سوی این منبع، به نظر میرسد انتظار دو عنوان فرعی از مجموعهی Halo در دستور کار قرار دارد. علاوه بر این، انتظار میرود موتور SlipSpace نیز بهروزرسانی شود. این شایعات ابتدا در ماه اکتبر منتشر شدند و اکنون اطلاعات جدید از آن از طریق Reddit منتشر شده است.
طبق این شایعات، به نظر میرسد استودیوی ۳۴۳ اینداستریز به دنبال اضافه کردن یک حالت بتل رویال به بازی Halo Infinite خواهد بود. احتمالاً این حالت در سال ۲۰۲۱ به بازی اضافه میشود. همانطور که اشاره کردیم، این منبع به دو عنوان فرعی از Halo اشاره کرده است. به نظر میرسد یکی از این دو بازی احتمالاً دنبالهی عنوان Halo Wars باشد. بازی دیگر ممکن به دنبالهی داستان Fireteam Osiris از Halo 5 مرتبط باشد.
منبع گفته شده میگوید هنوز پایان دقیقی برای بازی Halo Infinite مشخص نشده است و ظاهراً ۳۴۳ اینداستریز پایانهای مختلفی را آزمایش میکنند که بتواند تاثیر بزرگی بر آیندهی این فرنچایز داشته باشد. با توجه به تاخیر صورت گرفته، کار برروی محتوای جدید از سوی تیم توسعهدهنده منطقی خواهد بود.
هیچ یک از این اطلاعات ارائه شده معتبر و دقیق نیستند؛ بنابراین آنها در قالب شایعه قرار میگیرند. در هر صورت باید تا زمان انتشار اطلاعات و جزئیات رسمی در خصوص این بازی منتظر بمانیم.
بازی Halo Infinite در تاریخی نامشخص از سال ۲۰۲۱ میلادی برروی کنسولهای اکسباکس سری اکس، سری اکس، اکسباکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- گپفا ۲۴؛ امتیاز شما به نیمۀ اول نسل نهم پلی استیشن
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- پلی استیشن ۵ پرو با قیمت نجومی وارد ایران شد
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- تماشا کنید: گیمپلی چندین بازی روی پلی استیشن ۵ پرو
نظرات
دو تا اسپین آف :inlove:
از بابت بخش آنلاین که مطمئنم ۳۴۳i به بهترین نحو کارشو انجام میده. خودشو توی Halo 5 با اون بخش مولتی معرکه ثابت کرده. فقط از نظر داستان یکمی میترسم که پایان خوبی نداشته باشه. به امید موفقیت این بازی :yes:
بسیار عالی :yes: ایشالا همه تجربه کنن :yes:
بدون ترول میگم که امیدوارم گندکاریشون رو جمع کنن!
مبارک طرفداراش!
اینطوری میخواد جیب مخاطبارو خالی کنه مثلا اگه این بازی مثل فروتنایت بشه تا ۴سال پلیر داشته باشه میشه ۷۲۰ دلار یهنی برای بازی شصت دلاری ۷۲۰ دلار دادی و صاحبش نیستی در واقع بازی که میاد تو سرویس باید سرویس محور بشه مگه ماکرو احمقه بیاد بازی های سینگل پلیر که هزینشون بالای ۱۰۰ میلیون دلاره بیاره تو سرویسش که پلیر فقط ۲ هفته باهاش بازی کنه بزاره (شاید اولاش اینطور باشه ولی چند سال که گذشت نه)اینطوری همه بازی ها بی محتوا بدرد نخور آنلاین و بازی های داستانی عمیق با محتوا ساخته نمیشن یعنی نابودیه صنعت گیم…
الکی حرف نزن خب طرفی که بخواد بخش آنلاینش رو بازی کنه میره دیسکش رو میگیره .انقدر سخته فهم این مطلب برا شما سونی فنا؟
کاش یکم فکر میکردین الان بازی های داستانی اکس باکس نسل قبل ببن با الان مقایسه کن شاید اولاش بازی سینگل پلیر متوسط برای جذب مخاطب بده ولی قطعا بعدا که رشتش کامل شد نه
بازی که روز عرضه میاد رو سرویس باید سرویس محور باشه مثلا الان لست ۱۰۰میلیون دلار خرجش شده مگه سونی دیونست بازی که ۵ سال این همه پول زحمت پاش کشیده بیاره رو پی اس نو که تو فقط ۲ هفته بازی کنی ولی بازی مثل فورتنایت مخصوص سرویسه
اصلا خود ماکرو گفته بازی های ماکرو هم قراره سرویس محور بشه. قراره تا ۱۰ سال قراره هیلو رو پشتیبانی کنن یعنی بازی ۶۰ دلاری تو براش ۱۸۰۰ دلار دادی(فورزا فیبل هم گفتن اینطوریه ) سیستم سرویس ها اینطوریه مجبوره اینطوریه اصلا اگه جور دیگه باشه ضرر میکنن …
نیازی نیست اصلا برای حالت بتل رویال بخرتش فقط نیاز به یک live gold هست اگه تا اون موقع حذف نشه
دقیقا سرویسه دیگه سرویس. مطمینم هیچکدوم از ماربرای اکس باکس ده دلار واسه گلد نمیدن بجاش ۵دلار بهش اضاف میکنن گیم پس التیمیت میخرن کامنت بالا هم با گیم پس التیمیت حساب کردم که این رایگان بودن بخش بتل رویالو از بین میبره و فقط اسمش رایگانه وگرنه تو پلی استیشن بازی های رایگان نیازی به پلاس ندارن ولی اونجا چون بازی سرویس محور ساخته شده واسه بازی رایگانم باید هزینه سرویس بدی
امیر فقیه=امیر گیم شو استاد توی گیم پس ۴۰۰ تا بازیه :rotfl: بعدش ای که گیم پس ظرفیتی ۶ ماهه ۳۶۰ تومن باز بیا حرف مفت بزن ای کاش گزینه گزارش داشتی :rotfl:
۱_بخش انلاین باری رایگانه
۲_وقتی شما ۷۲۰دلار میدی فقط ابن بازی رو نمیگیره و تا اون موقع نزدیک ۵۰۰ بازی در اختیار داری اگرهم نمیخوای گیم پس بگیری میتونی ۶۰ دلار بدی بازی رو بخری
داداش برای بازی رایگان تو اکس باکس حتما باید پول بدی مثلا برای فورتنایت باید گلد بخری ولی تو پلی استیشن بازی رایگان نیازی به پلاس نداره بعدم هیچکی ده دلار نمیده واسه گلد همه ۱۵ دلار میدن واسه گیم پس آلتیمیت که گلدم روش باشه اگه دقت کنی بالارو گیم پس آلتیمیت حساب کردم وگرنه اگه هر کدومش جدا حساب میکردم (گلد و گیم پس )خیلی گرونتر میشد در مورد خرید بازیم میبینی که تعداد پلی گیرز یا گرندد تو گیم پس خیلی بیشتر نسخه ها فروخته شده اش هست آمارا نشون میده وقتی بازی رو گیم پس هست خرید بازی رو اکوسیستم بی معنی میشه ۷۰ درصد از کسایی که اکس باکسم خریدن باهاش گیم پسم خریدن که این بی معنی بودنو خرید بازیو تایید میکنه
بازم گیمپس بخره به نفعش میشه. چون هم گلدشو میگیره
با قیمت ارزون و هم گیمپسو همزمان داره و هر صورت بازم هم خود ایکس باکس برد کرده هم ایکس باکس.
در ضمن خود ایکس باکس تایید کرده بود بازی فری تو پلی خواهد بود و بازی های انحصاری های ایکس باکس نیاز به گلد ندارن و قراره حالا در آمد بازی رو از طریق خرید درون برنامه ای بزارن تو نسخه آنلاینش
شرمنده دو بار نوشتم ایکس باکس منظورم این بود که هم ایکس باکس برد میکنه هم بازیباز :-)) شرمنده 🙂
فیبل فورزا همه اینایی که گفتی قراره سرویس محور بشن کانت بالایی بخون
منطقت مثل اینه بگی چون شماره گاد آف وارو برداشتن قرار بود سرویس محور بشه 😐
البته همش کار همونه که می دونید از رو هوا دقیقا از روی هوا گفت اینا سرویس محورن و یه سری مثل شما باور کردن بدون هیچ سند و مدرکی (دیگه چیزی نداشت از فورزا بد بگه :laugh:)
بره بازیشو ۶۰ دلار بده بخره. کسی مجبور نیست گیمپس بگیره. گیمپس واسه بازی های افلاین خوبه و اگه کسی میخواد همه چیشو داشته باشه پول کامل بازی رو بده.مگه مایکروسافت تفنگ گزاشته رو سر کسی که بره گیمپس بخره ؟ مایکروسافت هدفش اینه که همرو جذب گیمپس کنه ولی خب گزینه ۶۰ دلار هم هست. بعدشم شما نمیبینی که ۱۰۰ تا بازی خفنه توشه و کسی که ۱۵ دلار میده نیده بازی های ea و انحصاری های آینده ایکس باکس و انحصاری های فعلی و بازی های مولتی پلتفرم دیگه و بتستا رو روش بازی میکنه که متاسفانه معلوم نیست این گیمشو چه چیزی بهتون گفته درمورد گیمپس که فکر کردین فقط واسه ی بازی دارین ماهی ۱۵ دلار میدین. متاسفانه این گیمشو انقدر بی اطلاع و بی سواد هست در رابطه با ایکس باکس که میاد گیمس رو با تخفیفات آخر سال بلک فرایدی پلی استیشن که ایکس باکس هم همینو میزاره تو آخر سال داره مقایسه میکنه و شما هم ازش تعریف میکن(یعنی شما ته فکر این بشر رو ببینین که میاد گیممس رو با بلک فرایدی مقایسه میکنه :rotfl: و جالبیش اینجاست که شما این شخص هم به عنوان منبع ازش استفاده میکنید و میشین تحلیل های آبکیشو نگاه میکنین)
پشمام ریخته حس میکنم شما کمنتای همو کپی پیتش میکنین وقتی کامنت بالایی رو میخونی چرا الکی ریپلای میکنی…
به همون دلیل که ی چیز رو شما میای ۶۰ بار میگی خب شما که میای میگی بازی سرویش محوره پس چرا میای تو هر پست ۶۰ یار اینو مینویسی؟ باشه فهمیدیم که اصرار داری بگی که سرویس محوره. دوما که چونکه ی چیزی خیلی ساده رو متوجه نمیشی که داریم میگیم کسی که همه چیشو با هم میخواد میره نسخه ۶۰ دلاریشو میخره ولی متاسفانه نمیخواین این حرفو قبول کنید و واسه همین مجبوریم ۶۰ بار واست توضیح بدیم. حالا هروقت بازی منتشر شد بگین این بازی سرویس محوره و فلان بیساره و قراره ی بازی آنلاین و بدون داستان عمق دار باشه
داش اون کامنت بالاییو بخون بعد ریپلای کن بازی ۶۰ دلار نمیارزه مثلا فورتنایت اگه ۶۰ دلار بود اصلا موفق نمیشد والان بازی که ۶۰ دلار نمیارزه سودش از بازی که ۶۰ دلار میارزه بیشتره(چون تعداد پلیر بازی به دلیل رایگان بودن زیاد شد با خرید درون برنامه ای سود زیادی کرد)دقیقا سیاست ماکروسافت هم همینه بازی میده که شما براش ۶۰ دلار ندی و بری تو سرویس بازیش کنی الان تعداد پلیر گرندد گیرز چند برابر نسخه های فروخته شده اش هست یعنی فروش از بین رفته فقط سرویس بازی که رو سرویس میاد باید سرویس محور باشه دقیقا مثل گرندد بقیه بازی های ماکرو
ممنون از اینکه نظرم رو پاک کردید :-/
دوست عزیز بخش آنلاین بازی کاملا رایگانه
و قراره روز اول عرضه با دوستانمون توی xbox live به صورت free تجربش کنیم :snicker: :chic:
دوست عزیز بازی رایگانی که مجبور باشی براش سرویس بدی رایگان محسوب میشه ولی تو پلی استیشن بازی رایگان نیازی به پلاس نداره….
یه سوال الان دردت اینه که فورتنایت پلاس روی پی اس نمیخواد 😐
نمی دونم سونی فنا یه منطق خاصی دارن برای گیمپس اونم اینه اگه گیمپس نخری نمی تونی با کنسولت بازی کنی(البته اینا تفکرات یه یوتیوبریم هست) خب اونم مثل تو عقل داره بجای دادن ۷۲۰ دلارمیره ۶۰ دلار میده بازیو می خره ۴ سال بازی می کنه ولی کسی که فقط برای یه هفته می خواد بخش داستانیو بره ۱۰ دلار میده و دیگه سمت بازی نمیره بزار گیمپسو اینطوری تعریف کنیم:گیمپس جایی که بهت بازیی کرایه میدن که به دست کسی غیر تو بازی نخواهد شد
امیدوارم جوابمو ببینی و امیدوارم یادت بمونه و باز دفعه بعدی نیای بگی این حرفارو. همچنین این امید هارو برای بقیه ی کسایی که اینطوری فکر میکنن هم دارم :))
۱-گیم پس یک آپشن هست. و تنها راه تجربه بازیا نیست. کسی نخواست میره بازیو میخره تا ماهانه پول نده
۲- اگر یه سرویس مثل گیم پس فقط به ۵۰ میلیون سابسکرایبر برسه یعنی ماهی ۵۰۰ میلیون دلار در میاره. به عبارتی سالی ۶ میلیارد دلار. اگر هزینه ساخت بازی AAA رو ۱۰۰ میلیون دلار در نظر بگیریم و زمان ساختشو ۳ سال به طور میانگین پس با تزریق سالی حدود ۳۰ میلیون دلار به هر استدیو میشه یه بازی ۱۰۰ میلیونی به قول شما ساخت. پس فقط اگر سالی ۱ میلیارد از اون ۶ میلیارد رو خرج ساخت بازی کنه یعنی داره رو حدود ۳۰ بازی AAA به طور همزمان سرمایه گذاری میکنه. پس خواهشا یکبارم که شده فکر کنید بعد بگید “خب مشخصه عرضه بازی با هزینه ی ۱۰۰ میلیونی روی یه سرویس ۱۰ دلاری سود نداره”
۳- الان کمتر از یه سال از عرضه ی دیزنی پلاس میگذره سابسکرایبراش از ۸۰ میلیون نفر رد شده. احتمالا فیلمای مارول بعد از مدتی روز اکران روی دیزنی پلاس با ماهی ۶ دلار هزینه بیان. خلاصه این مورد خیلی چیز عجیبی نیست. از نمونه های دیگه میشه به نمایش واندر وومن ۸۴ تو روز عرضه تو hbo max و نمایش justice league snyder cut با بودجه ی ۱۰۰ میلیون دلاری به صورت انحصاری تو hbo max اشاره کرد.
۴- چند تا از پرخرج ترین سریالای تاریخو نتفلیکس ساخته که سرویس محوره. قابل توجه شماهایی که میگید سود نداره کانتنت پرخرج روی سرویس بیاد
۵- مایکروسافت ممکنه یکی دو تا بازی سرویس محور داشته باشه. ولی واقعا به عنوان یه سازنده ی بازیای سرویس محوری شناخته نمیشه 😐 . نمیدونم از کجا در اومده این حرف بینتون.
۶٫ شقیقه رو به گوزن ربط ندیم. اینکه بازیای مایکرو نسل ۸ افت داشتن علتش گیم پس نیست. هیلو ۵ قبل گیم پس اومد پس طوطی وار نگیم بخاطر گیم پس به این روز افتاده. گیرز ۴ قبل گیم پس اومد. حتی مشکل بودجه هم نیست. پس نگیم خب معلومه چون بازیای مایکرو رو سرویس میاد نمیارزه خرج کنه رو بازیا (اگر لازمه شماره ۲ رو دوباره بخونید)
پ ن ۱-در صورت تمایلتون این متن یا بخشی شو تو هر کامنت سکشنی که لازم بود استفاده کنید.
پ ن ۲- اگر استقبال شه متن مشابهی برای پلی استیشن هم مینویسم تا شاید از شر کسایی که کات سین پلیر کات سین پلیر میگن راحت شیم :))
پ ن ۳- اگر موردی بنظرتون جا مونده یا جایی رو موافق نیستید لطفا این کامنتو ریپلای کنید و به اشتراک بذارید
رفیق دیلاشو بالا نوشتم خریدن بازی تو اکوسیستم ماکرو وجود نداره (کامنت بالایی) بعدم فیلم بازی رو نباید با هم قاطی کنی اکثر فیلکا یجورن یعنی وقتی که صرفشون میشه برای دید(منظورم فیلمه نه سریال)همین الانم میبینی بیشتر فیلما که آماده هستن اکران نمیشن تا بعد کرونا حتی تننت نولان اکران شد با وجود اینکه اکثر سینما ها بسته بود حاظر نشده فیلموشو بده به این سرویس محورا بعدم کلا بازی با فیلم فرق میکنه یه بازی ممکنه ۴سال سرگرمت کنه یه بازی ممکنه ۲هفته ولی اون تجربه ۲ هفته رو ممکنه تا آخرت عمرت هیچ وقت نگیری دقیقا فرق گا آف وار فورتنایت و بازیی که میاد تو سرویس باید سرویس محور باشه مثل فورتنایت
ایول دوتا اسپین آف داره .هیلو همیشه تو بخش داستانی(به جز هیلو ۵) و آنلاین عالی بوده .امیدوارم عالی بشه :inlove:
چرا همه چیز داره بتل رویال میشه؟
این حرکتا واسه ۲۰۱۵-۲۰۱۷ خوب بودن که مردم تشنه بتل رویال بودن نه ۲۰۲۱ که مردم از بتل رویال خسته شدن
اگه چیزای خوب داشته باشن بازم یچیزی ولی ۹۰%شون همون کپی بتل رویالای دیگه هستن با اسکین های متفاوت
ما به ۳۴۳i اعتماد کامل داریم
منتظر گرافیک واقعی halo six هم هستیم
#ترول نکنیم
چاره ای نداریم
داریم؟
باید حمایتشون کنیم شاید بتونن فرنچایز نیلو رو از بیشتر نکشن تو منجلاب
کل تاخیر برای Xbox Series S هست
به خودشون میگن چرا بخش Xbox همچین سخت افزاری رو تایید کرده
فرض کنید هنوز پایان ماجرا رو نمیدون بعد از چندین سال ساخت اونوقت فیل خالی بندی میکرد لانچ Xbox Series هست
:chic: halo i
ولی velocity architecture قدرت پنهان series S هست
به احتمال زیاد وقتی به قدرت دست پیدا خروجی نهایی
آنقدر با کیفیت هست که تا ۱۰ سال halo infinite جوابگو هست به گفته ی خودشون بخش Xbox :rotfl:
سلام آقای رضوی فر لطفا ویدئوهای صدابرداری بازی هم پوشش بدید
https://m.youtube.com/watch?v=-j4-DGPEFik
صدابرداری حرفه ای که نشون میده مایکروسافت هزینه بالایی روی این بازی کرده
۵۰۰ میلیون مستقیم به سطل زباله
بزارر بازی بیاد بعد چرت و پرت تحویل هم بدید 😐
به امید موفقیت دوتا کنسول :inlove:
“این منبع اشاره میکند که این بازی عملکردی مشابه Halo: The Master Chief Collection خواهد داشت و بازی به صورت چندین فصل منتشر خواهد شد”
این حرفی هست که یک سال هست داریم می گیم که بازی تمام بخش کمپینش تکمیل هست وقتی عرضه میشه و محتوایی که توی این ۱۰ سال می اید هر کدام یک داستان دیگه رو روایت می کنند و همه مثل Halo: The Master Chief Collection توی گیم پس می ایند
داداش اینا هرچی به نفعشون باشه رو میفهمن ولی چیزی که به نفعشون نباشه تو اصلا بشین یک روز کامل برا اینا طومار بنویس ولی بازم میزنن به جدول و هرچی بخوان برداشت میکنن.
ای کاش یکم اطلاع از بخش کمپین شم منتشر شه مردیم از انتظار 😐 😐 😐
به قول مایکل اسکات:
No, no God please no
NOOOOOOOOOOOOOOO
خدایی وقتی از این بازی خبر میبینم بروت میاد جلوی چشمم و خنده ام میگیره :rotfl: :rotfl: ببین مایکروسافت به چه روزی انداخته اینو
بتل رویال کالاف قابل درکه این که نیست
۱۰۰ تا اسپارتان بیوفتن به جون هم؟
با چه هدفی؟
امیدوارم بازی به اون جایگاهی که لایقش هست برسه :inlove: