اسکوئر انیکس از برنامهی دورکاری خود رونمایی کرد
شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) به تازگی از برنامهی دورکاری یا همان کار از خانهی خود پردهبرداری کرده است. با این برنامه، کارکنان این شرکت از اول دسامبر میتوانند بنا به ترجیح خود از اداره یا خانهی خود مشغول به کار شوند.
سال ۲۰۲۰ آن قدر سال بدی بوده است که به یک شوخی اینترنتی تبدیل شده است و با هر خبر بد جدیدی، آن را گردن سال ۲۰۲۰ میاندازیم. البته که دلیل اصلی این اتفاق، همین شیوع ویروس کرونا است که به بسیاری از شرکتها هم ضربه زده است و آثار منفی گوناگونی در صنعت بازیهای ویدیویی داشته است. طبعا استودیوهای بازیسازی هم مجبور هستند تا پروتکلهایی را برای کار از خانهی کارکنان در نظر بگیرند تا جلوی گسترش این ویروس گرفته شود. حال امروز اسکوئر انیکس از برنامهی دورکاری گستردهی خود رونمایی کرده است که ظاهرا دائمی خواهد بود و به اعضای استودیوهای این شرکت اجازهی انتخاب بین دو حالت کار از خانه یا کار در اداره را خواهد داد.
یاسوکه ماتسودا (Yasuke Matsuda)، رئیس شرکت اسکوئر انیکس، در بیانهای در مورد این برنامه صحبت کرده است. به عقیدهی ماتسودا، قابلیت کار از خانه باعث میشود تا توسعهدهندگان بتوانند برنامهی کاری متغیر و وفق پذیری داشته باشند و با راحتی بیشتری کار کنند و بتوانند به تعادلی بین کار و زندگی شخصی خود برسند:
این برنامه باعث میشود تا ما بتوانیم منابع انسانی متمایزی را استخدام کنیم. همچنین در صورت رخ دادن فاجعهای مشابه، قادر خواهیم بود تا به آسانی خودمان را با شرایط تطابق داده و به کار خود ادامه دهیم. انتظار میرود که ۸۰ درصد کارکنان، کار خود را از خانه ادامه دهند. البته برخی سمتها نیازمند حضور در اداره است.
این برنامه از اول دسامبر آغاز خواهد شد و اصلا بعید نیست که سایر شرکتها هم چنین سیاستی را پیش بگیرند. مایکروسافت هم در مصاحبهای با بلومبرگ گفته بود که چگونه کارمندان با استفادهی از راه دور ابزار، توانسته بودند از خانه توسعهی اکسباکس سری اکس و سری اس را ادامه دهند.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
نظرات
واقعا که اسکوئر انیکس کارش درسته فاینال فانتزی رو به خوبی ادامه میده و میسازه
تامب رایدر رو یه مدت زنده کرده بود و ترکوند و کلی خاطره سازی نیر و جاست کاز و لایف ایز استرنج پاراسایت ایو اسلیپینگ داگز
کاشکی سمت بازیای سرویس محور آشغالی مثل اونجرز نره خداروشکر بازی جوری شکست خورد که به فنا رفته
Drama
آره همون بهتر که شکست خورد اونجرز.یه سرطانیه مث فورت نایت که از نظر من با ویدئو گیم واقعی در تضاده..
امیدوارم بازیایی داستانی مث لست همیشه موفق باشن و به همه بازی سازا گوشزد بشه که هنر واقعی ویدئو گیم بازیای داستانی هستن نه بازیایی مث فورت نایت و اونجرز.
فورتنایت که خاله بازیه 😐
خودم همیشه یه همچین شغلی را میخواستم.هم از شر الودگی هوا و شلوغی وسایل نقلیه عمومی راحت میشی و هم باعث کاهش ترافیک و خلوتتر شدن نقلیه عمومی میشه و کلی ویزگی مثبت دیگه
ولی خودمونیم ها این چینی ها برعکس اجناس زپرتی و کپی شون.عجب ویروس گردن کلفتی ساختن.دی