فیل اسپنسر از تاخیر Halo Infinite می‌گوید - گیمفا
فیل اسپنسر از تاخیر Halo Infinite می‌گوید - گیمفا
فیل اسپنسر از تاخیر Halo Infinite می‌گوید - گیمفا
فیل اسپنسر از تاخیر Halo Infinite می‌گوید - گیمفا

فیل اسپنسر از تاخیر Halo Infinite می‌گوید

آرش بوالحسنی
۱۵:۳۰ ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
فیل اسپنسر از تاخیر Halo Infinite می‌گوید - گیمفا

فیل اسپنسر (Phil Spencer)، رئیس بخش بازی‌های مایکروسافت و رئیس اکس‌باکس، به تازگی اطلاعاتی را در مورد تاخیر Halo Infinite و تاثیرات آن بر عرضه‌ی اکس‌باکس سری اکس منتشر کرده است.

اپیزود جدید پادکست Decoder، فیل اسپنسر، رئیس اکس‌باکس، را به عنوان مهمان به برنامه دعوت کرده بود و شاهد صحبت‌های جالبی از سوی او بودیم. او خصوصا در مورد تاخیر ناامیدکننده‌ی Halo Infinite صحبت کرد. جدیدترین نسخه از فرنچایز Halo، قرار بود که عنوان بزرگ هنگام عرضه‌ی اکس‌باکس سری اکس باشد، اما ۳۴۳ مجبور شد تا عرضه‌ی بازی را تا سال ۲۰۲۱ به تاخیر بیاندازد تا از کیفیت نهایی آن مطمئن شود. این تاخیر به خاطر واکنش منفی هواداران نسبت به جلوه‌های بصری بازی بوده است و قرار است که شاهد گرافیک ارتقایافته‌ی این بازی در آینده باشیم.

به گفته‌ی اسپنسر، مایکروسافت از همان ابتدا Halo Infinite را برای عرضه‌ی کنسول‌های جدیدش برنامه‌ریزی کرده بود و کنار هم قرار گرفتن اکس‌باکس جدید و Halo جدید، لحظه‌ی فرهنگی بزرگی برای اکس‌باکس به شمار می‌رفتند. همانطور که می‌دانید اولین و آخرین باری که این اتفاق افتاد، اکس‌باکس اول و Halo: Combat Evolved در کنار هم عرضه ‌شدند. Halo: Combat Evolved با کسب نمره‌ی متای ۹۷ و فروش بسیار موفق، به یکی از ماندگاترین و تاثیرگذارترین بازی‌های تاریخ تبدیل شد.

اسپنسر اعلام کرد که از نظر تجاری، این تصمیم هیچ ضربه‌ای به آن‌ها وارد نکرده است. چرا که تک تک کنسول‌هایی که آن‌ها می‌سازند به فروش می‌رود و آن‌ها توان ساخت کنسول بیشتر برای فروش را ندارند. او همچنین گفت که مایکروسافت سرمایه‌گذاری زیادی برروی بازی‌های انحصاری در نسل جدید کرده است تا هواداران از خرید خود رضایت داشته باشند:

متاسفانه Halo به فرصت از دست رفته‌ای برای ما تبدیل شد. اما فکر می‌کنم که در نهایت بازی به اثر بهتری تبدیل شود. حس خوبی در این مورد دارم، تا کنون هیچوقت تا این حد به نقشه‌ی راهمان امیدوار نبوده‌ام. اما خب عالی می‌شد اگر یک Halo برای عرضه‌ی کنسول جدید داشتیم.

اگر چه هنوز تاریخ عرضه‌ی دقیقی برای این بازی وجود ندارد، اما ۳۴۳ قول داده است که ارتباط خود با هواداران را حفظ کند. متاسفانه لزوما این به معنای عرضه‌ی بازی در ماه‌های اول ۲۰۲۱ نخواهد بود و ممکن است که تا پاییز ۲۰۲۱ شاهد عرضه‌ی Halo Infinite نباشیم. شاید هم بازی در نوامبر سال ۲۰۲۱ عرضه شود تا با بیستمین سالگرد Halo همزمان باشد. Halo Infinte برروی پلتفرم‌های اکس‌باکس وان، اکس‌باکس سری اکس|اس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

فیل اسپنسر از تاخیر Halo Infinite می‌گوید - گیمفا
فیل اسپنسر از تاخیر Halo Infinite می‌گوید - گیمفا
فیل اسپنسر از تاخیر Halo Infinite می‌گوید - گیمفا
فیل اسپنسر از تاخیر Halo Infinite می‌گوید - گیمفا
فیل اسپنسر از تاخیر Halo Infinite می‌گوید - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • یه نینجا تئوریها بیاد یه چی بگه ترو خدا ….. :rotfl: :rotfl: :rotfl:

  • Mhdi442 گفت:

    Halo به فرصتی از دست رفته تبدیل شده 😕 😕 😕

  • A گفت:

    امیدوارم که هر تاریخی که عرضه می کنند یک شاهکار عرضه کنند.

  • nima- گفت:

    اسپنسر بقدری انرژی مثبتی داره که اگه بگب بهش تمام ثروتتو از دست دادی به روت می خنده می گه “من حس خوبی نسبت به این اتفاق دارم”

    • nima- گفت:

      فرنچایز هیلو یکی از بزرگترین و تاثیرگزار ترین فرنچایزهای ویدیو گیمه ولی الان فقط سایه ی شکوه قبلیشو داره،کاری به شماره های ۴و۵ ندارم چون اونا هم برا من لذت بخش بودن اما کاری که مایکروسافت با اینفینیت کرد قابل بخشش نیست
      کنفرانسی که می دونن قراره بیننده چندین هزارنفری داشته باشه و به نوعی نقطه عطفی برا فروش کنسول جدیده اینجور رفتار غیر قابل تحمله
      به شخصه کنفرانس برای من بیسار عالی می شد اگر از اخر به اول نشون می دادن
      بازی که بخوای روی کنسول وان پایه ۱۲۰ اجراشه معلوم باید قید خیلی افکت و چیزای گرافیکی دیگرو زد اما یعنی اینفینیت برای شما اونقدر ارزش نداشت که یک نسخه کاملا جداگانه برا سریز اکس بسازید؟
      یعنی نپرسیدی خب این اماده نیست ما داریم اور هایپش می کنیم؟
      گرینبرگ چپ و راست داشت تعریف می کرد اما بعد کنفرانس عذر خواهی،نمی تونستین یه جور دیگه حلش کنید؟اینا نقشست برا یه سوپراز بزرگ؟فک نکنم، اگرم باشه کار بسیار کثیفیه
      بهر حال ۳۴۳ دیگه نباید هیلو بسازهنه اینکه بد بازی می سازه بخاطر اینکه لحن گفته های دولوپراشم معلومه خسته شدن،مایکروسافت باید با یه ایپی جدید بهشون استراحتی بده که خودشونو نشون بدن حتی اگر این استدیو مخصوص هیلو سازی بنا شده باشه
      کاری که با این کنفرانس کردن توهین مستقیمی بود به کمیونیتی هیلو و طرفداران سرسختش نه برا گیمپلیش که جذاب بود اما برا اینکه بعد چندین سال با هایپ الکی انجین جدید و….طرفدارارو به وجد اورده بودن
      حیف کنفرانس به اون خوبی که بخاطر عملکرد ضعیف ۳۴۳ نسبت به انتظارات،در سایه ها موند و دیده نشد اونجوری که باید می شد
      امیدوارم اینده این فرنچایز به خوبی تموم شه و به نقطه اوج قبلیش برگرده.

      • Ninja Theory گفت:

        نمیدونم خبر خبیه یا بد
        ولی پروژه بعدی ۳۴۳i توی دنیای halo قرار داره
        شاید یک سبک دیگر هست مثل halo wars که استراتژی شد
        https://gamefa.com/645836/another-new-halo-project-in-the-works-at-343-industries-as-per-job-listing/
        شاید بخواهند یک چیز دیگر بسازند

      • calvin77 گفت:

        به نظر بنده فرنچایز هیلو یکی نه بلکه بزرگ ترین و بهترین فرنچایز تاریخ بود و در زمان عرضه اولین نسخش جهان صنعت گیم در فرست پرسن شوتر وارد مرحله ایی جدید از عظمت و پیشرفت شد و هیچ بازی به گرد پایش هم نمیرسید( با احترام تمام و کمال به نینتندو و ماریو دوست داشتنی) و با این که از وقتی دیگه حضرتو بانجی نمیسازه بازی پس رفت کرده ولی این یادت باشه شیر هر چقدر که زخمی و پیر باشه بازم شیره
        امیدوارم چه بازی موفق شد چه نشد این اخرین هیلو ۳۴۳i باشه و بعد از اون یا مایکرو بانجیو بخره ویا بدن دست id software بسازه تا شاهد یک ابر شاهکاری باشیم که تاریخ صنعت گیم انگشت به دهان بماند و به افتخارش سر به تعظیم فرود اورد :inlove: :inlove: :chic: :chic:
        Wake up John we need you :weep: 😥 :heart: :brokenheart: :deadrose:

  • بی‌صبرانه منتظر دیدن گرافیک ارتقا یافتش هستم اگه نیاز به تاخیر زیاد هست بازم تاخیر بزنین به قول استاد یوشیدا delayed game is better than bad game
    نمیدونم با چه منطقی اون نمایش قبلی رو نشون دادن، با اینکه گیمپلیش خیلی خوب به نظر میومد
    گرافیک و لود نشدن‌هاش ضدحال کامل بودن
    به مایکروسافت ایمان دارم که نمادشون رو خراب نکنن و به مراتب بهتر از هیلو ۴،۵ باشه
    دوستان لطفا رعایت کنین و زحمت نویسنده رو تلف نکنین با ترول و تیکه‌هاتون

  • Ahmad_bk گفت:

    در کل منکه از تریلر معرفی بازی خوشم اومد… یکم رو گرافیک کار بشه تمومه… عشقه

  • Anti Station گفت:

    تا ۳۴۳i پشت بازی باشه مطمئنم بازی در بدترین حالت از بهترین های بازار میشه خدا میدونه بهترین حالت قارره چه شاهکاری بشه
    Set a fire in your heart spartan, bare your fangs, Fight hards. Die will
    We need you John

    • Mhdi442 گفت:

      ۳۴۳ چه حرکت بزرگی زده که اینجوری تعریف می کنی اگه الان هیلو معروفه بخاطر بانجی بود

    • Bluebox گفت:

      ببین این استودیو نوسانیه.
      واقعا من نمیتونم بگم در نهایت بازی چطور میشه.
      برای من Halo4 یه بازی شاهکار و Halo5 یه بازی خوب ولی نه در حد و اندازه این فرنچایز بود.
      متای هیلو اینفینیت که قطعا بخاطر جو منفی پشتش کم میشه.
      باید خودت ببینی چقدر ازش لذت میبری.
      من امیدوارم برام در حد هیلو۴ باشه نه هیلو۵. اگر هم از هیلو۴ بهتر بشه که قطعا ۳۴۳ کارشو خوب بلده

  • Star1 گفت:

    ” اسپنسر اعلام کرد که از نظر تجاری، این تصمیم هیچ ضربه‌ای به آن‌ها وارد نکرده است. چرا که تک تک کنسول‌هایی که آن‌ها می‌سازند به فروش می‌رود و آن‌ها توان ساخت کنسول بیشتر برای فروش را ندارند”

    خیلی دوست دارم گرافیک جدید بازی رو ببینم، :inlove: مطمئنم مث Flight Simulator دهن هیترا رو میدوزه.

  • Jooon del گفت:

    کاربرای محترم سایت.
    خواهشمندم این ترول و فنبوی بازی رو کامل بگزاریم کنار.
    آقا من ازتون خواهش میکنم، تمنا میکنم، ترول کردنو بزارین کنار.
    هم طرف حسابم ایکس باکس فنایی هستن که پلی استیشنو ترول میکنن هم پای استیشن فنایی که ایکس باکسو ترول میکنن.
    جان من این مسخره بازی هارو بزارین کنار.
    جو سایت خیلی خراب شده توی هر پستی که میرم حدود ۵۰ درصد یا بیشترش ترول هستش.
    اما خوشبختانه افرادی مثل آقای کریمی که از خوبی ها و بدی های هر دوطرف میگن و بعضی از افراد دیگه در سایت هستند که بسیار کاربرای خوب و ماهری هستند و من خودم بسیار از این افراد متشکرم.
    من خودم بعضی از اوقات یک چیزی و نمیدونم و با توضیحات کامل این عزیزان تمامی سوالای توی ذهنم برطرف میشه.
    میخواستم بگم مثلا ایکس باکس فنا میرن گلی استیشنو ترول میکنن، آیا نظر طرفدارای گلی استیشن نسبت به خریدش تغییری میکنه؟
    یا مثلا پلی استیشن فنا میان ایکس باکس رو ترول میکنن آیا همچین اتفاقی میفته.؟؟ نه هیچ دلیل نداره که ما بخوایم نظری که خودمون دوست داریم و فکر می‌کنیم درست هستش رو هی بیاین تو مغز بقیه بچپونیم که آقا شما باید حتما به حرف من گوش بدی..
    یا هزار تا جنگو دعوا بخاطره اینکه کدوم یکی تکسچر بالاتری کدوم یکی فریم بالاتری و…… الان اگه بخاطر این چیزا نظر گیمرا عوض میشد نینتندو نباید اونقدر فروش می‌داشت چون از لحاط گرافیکی خیلی پایینه ولی همه ازش لذت می‌برند تازه بعصی از بهترین بازی‌ای دنیا هم روش هستش.
    ایکس باکس باید قبول کنه نسل ۸ رو از پلی استیشن ضعیف تر بوده و فعلا برتری نسبت به پلی استیشن هستش،ولی نباید پلی استیشن فنا بیان ایکس باکس فنا رو ترول کنن انصافا ماری دور از اخلاق هستش.
    باور کنید باور کنید اگه سعی کنیم دست از ترول کردن برداریم بخدا قسم هم خودتون سبک میشید هم باعث و بانی ناراحتی بعضی از افراد سایت نمیشید.
    من از تک تک گیمرای سایت چه کسایی که کنسول دارن یا ندارن یا میخوان بخرن کلا همه خواهش میکنم ترول کردنو بزاریم کنار همه باهم و سعی کنیم یک سایت بی نقص رو ارائه بدیم.
    به امیده بهبودی سایت. :heart: :rose: :rose:

  • یادش بخیر یه زمانی هیلو بازی ای بود که ایکس فنا باهاش صفارایی میکردند اینقدر با این بازی ما عشق کردیم حتی یادمه بین دعواهای دو کنسول وقتی سر انحصاری دعوا میشد یه هیلو کافی بود واسه همه اما الان یجوری شده که این بازی یکی از بازیهاییه که باهاش ایکس فنارو مسخره میکنن 😥 :-((

  • D_A_R_K_1One گفت:

    کاش یکی دیگه جای فیل اسپنسر بود خدایی داره بخش xbox به گند میکشه من خودم با اینکه طرفدار سونی و پلی استیشن هستم در کنارش xbox هم دوست دارم ولی این آدم به درد این کار نمیخوره اصلا این کاره نیست و فقط داره گند میزنه به خاطراتی ک با هیلو، گیرز و… داشتم

  • Mateus گفت:

    امیدوارم بازی خوبی بشه :yes:

  • Yato گفت:

    با اینکه کم کم دارم از این گیم ناامید میشم ولی امیدوارم بترکونه و بهترین هیلویی باشه که ۳۴۳i ساخته ( خیلی مونده به بانجی برسه ) چون به عنوان یک گیمر دوست دارم دوباره یه بازی عالی و در خور این سری باشه تا از تجربه این بازی به عنوان یک طرفدار این سری لذت ببرم ، حدس خودم متا بین ۸۲ تا ۹۰ هست

  • Xbox+Bethesda گفت:

    من به این بازی امید دارم و مطمئنم که بازی خوبی از آب در میاد و میتونه موفق بشه ،اگه بازی اواخر ۲۰۲۱ بیاد که خیلی عالی میشه. :inlove:

  • حقیقتا هیچوقت دیگه نباید انتظار یه هیلو دیگه با متای بالای ۹۵ رو داشته باشیم به نظرم دیگه غیر ممکنه البته یه حرفی هم هستش که این حرف منو تکذیب میکنه هیچ چیز غیر ممکن نیست ولی خداییش نباید انتظار داشته باشیم
    اما بهترین کار رو کردن تاخیرش زدن چون گرافیکش اصلا چنگی به دل نمیزد

  • BLOoDyARvIN گفت:

    چرا خبری از شرکت ninja theory نیست….. منتظریم ببینیم بازی جدیدشون چطوره قسمت اول با اینکه کوتاه بود ولی حال داد و داستان خوبی داشت

  • sorena گفت:

    با تصمیمات احمقانه هیلو رو از عرش به فرش رسوندن، حالا آقا تازه داره فکر میکنه که تأخیر خوب میشه برا بازی!! این تاخیر هیچ چیزی رو عوض نمی کنه آقای اسپنسر. نهایتا از یه محصول خیلی بد یه عنوان یکم کمتر بد! تحویل میدی،کاری که همیشه بعد از دست دادن بانجی کردی! خواهشا کسایی که نسل هفت بخاطر کپی خور بدن ایکس‌باکس این کنسول رو خریدن و تو اون نسل هم هیچ علاقه ی به هیلو نداشتن و تو نسل هشتم با بالا گرفتن بحث انحصاری ها به یادش افتادن و از بی کسی چسبیدن بهش نیان تز بدن. هیلو چهار رو که بازی می‌کردم کم مونده بود بالا بیارم، اصلا هیچیش هیلو نبود. برید هیلو ۳ بازی کنید یا هیلو دو، یا ریچ! هیلو ریچ رو بزارید رو درجه سختی لژندری و از رفتار هوش مصنوعی مو هاتون سیخ بشه!( چقدر حماسی بود!)اون وقت دیگه از این عفونت های اخیر به اسم هیلوی جدید حمایت نمی‌کنید. ماکروسافت اون موقع که باید خرج می‌کرد نکرد اگه بانجی رو خریده بود الان وضعیت این نبود.

  • امیدوارم بازی یک بازی خوب بشه
    بازی که حداقل نامزد گوتی بشه :-((
    گرافیک بازی ۱۰۰ در ۱۰۰ درست میشه ولی مشکل جای دیگس
    (الان نینجا بهم حمله میکنه)
    ولی بنظر من دیگه هیلو بسه
    باید ازش یک اسپین اف بسازن
    چیزی قوی با المان های شوتر و مهم ترین چیز سپر گیری خوب
    اصلا دیدیم مثل خدای جنگ سافت ریبوت کردن هیلو بعدی با دوربین سوم شخص و همین طور گیم پلی متفاوت بود

  • S..M گفت:

    مایکرو سلطان سبک شوتر و ریسینگ دووم هیلو ولفن اشتاین فوتزا هورایزن و موتور اسپورت به این نسخه امید چندانی ندارم اما نسخه های بعد چرا چون بتسدا هم به ۳۴۳i کمک میکنه
    یعنی میشه کراس اوور دووم و هیلو
    تازه سلطان RPG مایکرو با بتسدا
    الدر اسکرولز فالات فیبل
    خدای مایکرو همرو مدیون فیل اسپنسر هستش
    فقط بانجی رو بخره دیگه نیاز به استدیو نداره

  • Sami 227 گفت:

    تو رو خدا یه خبر درست ازش بدید کشتید مارو :reallypissed: :reallypissed:

  • sajadx01 گفت:

    ببخشید دوستان من تازه کالکشن Halo رو تموم کردم و به جز ۲ نسخه اول اونم فقط گرافیکش که تو ذوق میزد بقیه عالی بود هالو ۲ و ۴ که به خاطر گرافیک عالی و صحنه های اکشن سینمایی و داستان توپشون از بقیه بیشتر خوشم اومد و یه سوال هالو ۵ کی برای pc منتشر میشه اگر کسی میدونه ممنون میشم راهنماییم کنه :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:

فیل اسپنسر از تاخیر Halo Infinite می‌گوید - گیمفا
فیل اسپنسر از تاخیر Halo Infinite می‌گوید - گیمفا