طی هفتهی گذشته میزان فروش بازی اصلی XIII از نسخهی بازسازی آن بیشتر بوده است
هفتهی سختی برای طرفداران XIII شوتر اول شخص مورد علاقهی آنها که سال ۲۰۰۳ توسط یوبیسافت (Ubisoft) منتشر شده بود و همچنین استودیوی پلیمجیک (PlayMagic) نسخه بازسازی آن را توسعه داده است، سپری شد. در حالی که طرفداران منتظر بازسازی یک تیرانداز کلاسیک بودند، نتیجهی نهایی یک خرابکاری فنی ضعیف بود که با اشکالات بسیاری همراه بود. نیازی به ذکر این موضوع نیست که به یک بهروزسانی بزرگ برای برطرف کردن مشکلات عملکردی، مشکلات طراحی گرافیکی و رفتارهای عجیب هوش مصنوعی نیاز است. نسخهی بازسازی بازی XIII جز عناوینی نبود که مورد انتظار بسیاری از هوادارن باشد ، اگرچه حتی با وجود همه نکات منفی ناشی از تجربهی بازی، طرفداران راهی خلاقانه برای از بین بردن سرخوردگیهای خود پیدا کردند!
با انتشار بازسازی کامل XIII در هفتهی گذشته و بررسیهای انجام شده که مشکلات زیادی را به نمایش گذاشته است، بهنظر میرسد طرفداران توجه خود را به نسخهی اصلی منتشر شده در سال ۲۰۰۳ که توسط شرکت یوبیسافت توسعه و منتشر شده معطوف کردهاند. بسیاری از فروشگاهها مانند استیم (Steam) بازی اصلی را در لیست فروش داشتند. بهنظر میرسد با وجود این کاهش قیمتها و همچنین ناامیدی در مورد نسخهی بازسازی، مردم را مجبور کرده تا به جای آن به دنبال عنوان اصلی باشند. در واقع ، بهنظر می رسد که این امر مخصوصا در انگلستان صادق باشد، زیرا مدیر ریدپاپ (ReedPop)، کریستوفر درینگ (Christopher Dring) گزارش داد که بازی اصلی سال ۲۰۰۳ تعداد نسخههای بیشتری از نسخهی بازسازی از استودیوی پلیمجیک و ناشر میکرویدز (Microids) را در هفتهی گذشته به فروش رسانده است. واضح است که بهنظر میرسد این استقبال یا باعث ایجاد دلتنگی برای کسانی که نسخهی اصلی را بازی میکنند شده است یا شاید باعث شود مردم به اندازه کافی کنجکاو شوند تا عنوان اصلی را تجربه کنند.
این قطعاً یک وضعیت منحصر به فرد است، حتی در دورهای که شرکتها با نمونههای جدیدتر بازسازی مانند Final Fantasy 7 ، Demon’s Souls ، Resident Evil 2 به علاوه Prince of Persia Sands of Time نسخههای جدید و بیشتری را تولید میکنند. گرچه هر نسخهی بازسازی شده یک بازی موفقیت چشمگیری ندارد، اما بسیار کم اتفاق میافتد که بازیبازان عنوان اصلی را در زمان انتشار نسخهی بازسازی را با تعداد بسیار بالاتر خریداری کنند. استقبال ضعیف برای نسخهی بازسازی از بین نرفته است. خیلی زود پس از راه اندازی بازی، بیانیه ای رسمی منتشر شد که به تأیید مسائل و مشکلات بی شمار پرداخت. در ادامه این بیانیه از وضعیت بازی عذرخواهی شده و همه انتقادات و ناامیدی بازیبازان شنیده شده است. برنامه ریزی شده بود که در قالب یک بهروزرسانی مشکلات زیادی برطرف شود اما همه گیری فعلی و کار در شرایط خانگی باعث شده تیمها خیلی بیشتر از آنچه پیش بینی شده عقب مانده باشند. در پایان این بیانیه از طرفداران برای بازخورد تشکر میشود و همهی مسائل و نظرات به تیم توسعه منتقل میشود. نسخهی بازسازی XIII برای پلتفرم رایانههای شخصی و کنسولهای پلیاسیتشن ۴ و اکسباکس وان در دسترس است و نسخهی نینتندو سوئیچ برای عرضه در سال ۲۰۲۱ در نظر گرفته شده است.
پر بحثترینها
- اینترگلکتیک، کانکورد، ناتی داگ؛ در اتاق فکر سونی چه میگذرد؟
- گزارش: طراحی سختافزار پلی استیشن ۶ برخلاف نسل بعدی ایکس باکس، به پایان رسید
- حساب توییتر پلی استیشن باعث ترند شدن دوباره Bloodborne Remake شده است
- یوشیدا: Horizon Forbidden West در حد انتظارم نفروخت
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
- شایعه: اطلاعات فاش شده از GTA 6 توسط کاربری که ادعا میکند چندین ساعت از گیمپلی را دیده است
نظرات
فکر کنم به جای اینکه ریمیک کنن، دیمیکش کردن.
😐 😐
به مولا همه می دونستم این نسل گاد آف وار داریم 😀
اسم بازی جالبه
XIII نمیدونم معنی خاصی داره یا نه
این چه عکس پروفایلی
اسم رمز شخصیت اصلیه