تاریخ عرضهی نسخهی پلیاستیشن ویآر بازی Swords of Gargantua مشخص شد
استودیوی گامی (Gumi) امروز در تازهترین خبر خود اعلام کرد که بازی Swords of Gargantua در آیندهای نزدیک در دسترس قرار خواهد گرفت. همچنین جهت آشنایی بیشتر بازیبازان، تریلر تازهای از این اثر عرضه شده است که در ادامه قابل مشاهده خواهد بود.
Swords of Gargantua از سری عناوین اکشن است که در آن باید شخصیت و سلاحهای دلخواه خود را انتخاب کرده و با شمار زیادی از دشمنان مبارزات جانانهای داشته باشید. سلاحهای این عنوان شامل شمشیرهای متنوع هستند و بی شک نبرد با آنها هیجان فراوانی دارد. این بازی قرار است در تاریخ ۱۸ آذر ۱۳۹۹ (۸ دسامبر ۲۰۲۰ میلادی) برروی کنسول پلیاستیشن ویآر در دسترس قرار گیرد و قیمت آن نیز برابر با ۲۹٫۹۹ دلار خواهد بود. قابل ذکر است که دو استودیوی یومونکو (Yumuneco) و گامی به ترتیب در امر توسعه و نشر این عنوان نقش دارند. ضمنا نسخهی ذکر شده از زبانهای انگلیسی و ژاپنی پشتیبانی خواهد کرد.
بازی واقعیت مجازی Swords of Gargantua ابتدا در سال ۲۰۱۹ میلادی برروی پلتفرم رایانههای شخصی منتشر شد و استقبال افراد زیادی را به همراه داشت. همین امر موجب شد که تیم سازنده برای افزایش هواداران نقشههایی داشته باشد و علاوه بر عرضهی چند بهروزرسانی مفید، آن را برروی کنسول فوق هم در دسترس قرار دهد.
سرعت در بازی Swords of Gargantua اهمیت فراوانی دارد و در صورت رعایت این اصل، به سادگی پیروز بسیاری از مبارزات خواهید شد. شما قادر هستید تا پس از پایان هر مرحله، شمشیر خود را ارتقا داده و آن را بهتر از قبل کنید. بخش آنلاینی هم در این عنوان به چشم میخورد که تجربهی آن با دوستان و یا سایر بازیبازان از دیگر نقاط جهان امکانپذیر خواهد بود. طراحی خوب شخصیتها نیز یکی دیگر از ویژگیهای برجستهی Swords of Gargantua است که سازندگان تمرکز زیادی روی آن داشتهاند.
در ضمن نسخهی پلیاستیشن ویآر این اثر قرار است از یک حالت بیشتر یعنی Tesseract Abyss نسبت به قبل برخوردار باشد. در این بخش شما در فضا قرار میگیرید و باید تمام دشمنان خود را از بین ببرید تا جانتان را نجات دهید. همانطور که در بالا هم گفته شد، امروز ویدئویی از Swords of Gargantua منتشر شده است که در پایان میتوانید نسبت به تماشا و دریافت آن اقدام نمایید.
دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰P
دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P
دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P
پر بحثترینها
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
نظرات