تهیهکنندهی Medium از تغییرات نسل بعد میگوید
نسل نهم کنسولها تغییرات بصری و گرافیکی قابلتوجهی برای بازیبازان به ارمغان خواهند آورد؛ تغییراتی که مدیون سختافزار قدرتمند این کنسولها و تکنولوژیهای پیشرفته است. علاوه بر این، باید به CPU و GPU تاثیرگذاری کنسولهای نسل بعد و پشتیبانی پلیاستیشن ۵ و اکسباکس سری اکس/اس از فناوری رهگیری پرتو اشاره کرد. اخیرا نیز تهیهکنندهی Medium از تغییرات پیشرو سخن میگوید. همراه گیمفا باشید.
بر اساس صحبتهای ژاکک زیهبا (Jacek Zieba) از استودیوی بلوبر تیم (Bloober Team) و تهیهکنندهی بازی ترسناک Medium، پیشرفت سختافزاری نسل نهم بازیهای ویدیویی قرار نیست جهش بصری مشابه پیشرفتهای نسلهای گذشته به همراه داشته باشد و به جای آن، آزادی عمل بیشتری به اختیار توسعهدهندگان برای طراحی گیمپلی بازی میدهد:
بازیها بهصورت عمومی بهتر به نظر میرسند، اما این جهش شگفتانگیزی در کیفیت، مانند آنچه از پلیاستیشن ۲ به پلیاستیشن ۳ به پلیاستیشن ۴ و یا از اکسباکس به اکسباکس ۳۶۰ اکسباکس وان رخ داد، نخواهد بود. توانایی پردازش بهتر و سختافزار قطعا میتواند به شکوفایی ایدهها و مفامیم جدیدی کمک کند و [این تغییرات] شامل هوشمصنوعی بهتر، جزییات دقیقتر و یا پیشرفت سریعتر برای سازندگان خواهند بود. این کمک میکند تا فرصتی برای آزادی خلاقیت فراهم شود؛ مانند گیمپلی Dual-Reality بازی Medium.
بعد از تاخیر این بازی، تاریخ عرضهی آن به ۹ بهمن ۱۳۹۹ (۸ ژانویه ۲۰۲۰) تغییر پیدا کرد. برروی اکسباکس سری اکس/اس و رایانههای شخصی عرضه خواهد شد و سازندگان فعلا برنامهای برای عرضهی این بازی برروی پلیاستیشن ۵ ندارند.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
نظرات
کراس فایر ایکس :inlove:
د مدیوم :inlove:
واقعا انحصاری ایکس باکس که معرفی شدن معرکن…تازه انحصاری های استودیو های خود ماکرو مونده واقعا مرسی که هستی اسپنسر…هیلو فبیل فورزا ۸ ای پی جدید ابسدین و استودیو های دیگه نگفتم…واقعا از سال اخرا ۲۰۲۱ اینا اول ۲۰۲۲ انحصاری ماکرو شروع میشه..
انصافا اولش خییییییلی برای این بازی هایپ بودم ؛ ولی با تریلر ها و گیمپلی های جدیدش ؛ هایپم رفت 😥
.
ایشالا ؛ با گیم پلی های جدیدتر با عالی بشه تا همه حال کنن :heart: :rose:
مثل رزیدنت اویل های کلاسیک هست
هیلو کلاسیک مدیوم کلاسیک خیلیم عالی ( شوخی) :soldier: :rotfl:
:yes:
این بازی آخرش به خاطر مقایسه با سایلنت هیل و رزیدنت اویل زمین میخوره.
مقصر اول و آخرش هم شرکت سازنده و ماکروسافت هستند.
بازیی که تو سبک سفر به سیبری و until dawn هست رو دارند انتظارات رو ازش بالا میبرند.
کافیه به شرکت سازندش و بازیهای قبلیش نگاه کنید تا بدونید چی نهایت قراره از آب دربیاد.
این بازی فقط به خاطر اسم ماکروسافت اینقدر هایپ شده و الا درحد یه بازیAA خوب بیشتر نیست
و صد البته قابل اجرا بر روی نسل ۸ هم هست.
این رو که موافقم، اصلا نباید با سایلنت هیل و رزیدنت اویل مقایسه بشه
شاید فضاسازی و موسیقی نزدیکش بشه.
خودم هم هایپم بالا نیست ولی توقع متا ۸۲ ۸۳ دارم.
درباره عرضه روی کنسول های نسل هشت ممکن نیست، بازی به ssd نیاز داره
پس یه سازنده دیگه میگفت بالاترین جهش بین نسلی رو شاهد خواهیم بود که :wilt:
گرافیکش پایین خدایی امیدوارم رو خود بازی تاثیر نداره