برخی از صاحبان کنسول اکس‌باکس سری اکس از خاموش شدن‌های آن شکایت دارند - گیمفا
برخی از صاحبان کنسول اکس‌باکس سری اکس از خاموش شدن‌های آن شکایت دارند - گیمفا
برخی از صاحبان کنسول اکس‌باکس سری اکس از خاموش شدن‌های آن شکایت دارند - گیمفا
برخی از صاحبان کنسول اکس‌باکس سری اکس از خاموش شدن‌های آن شکایت دارند - گیمفا

برخی از صاحبان کنسول اکس‌باکس سری اکس از خاموش شدن‌های آن شکایت دارند

شایان کریم زاده
۰۸:۰۰ ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
برخی از صاحبان کنسول اکس‌باکس سری اکس از خاموش شدن‌های آن شکایت دارند - گیمفا

نسل جدید کنسول‌ها سرانجام عرضه شدند و جدیدترین کنسول‌های نسل بعدی هم اکنون به خانه‌ی بازیبازان وارد می‌شوند.کنسول‌های اکس‌باکس سری اکس و اس محصولات نسل نهمی شرکت مایکروسافت رکورد بالاترین آمار راه اندازی این شرکت را به ثبت رسانده‌اند ، اما گویا همه چیز به خوبی پیش نمی‌رود.

برخی از بازیبازان از مشکل خاموش شدن غیرمنتظره‌ی کنسول‌های اکس‌باکس سری اکس شکایت دارند. خاموش شدن در زمان‌های مختلف اتفاق می‌افتد، اما بیشتر اوقات وقتی بازیباز در حال بارگیری یک بازی است این اتفاق روی می‌دهد. به طور معمول، وقتی این کنسول شروع به بارگیری یک بازی می‌کند یا کمی پس از آن‌که بازی اجرا می‌شود این مشکل روی می‌دهد. از زمان ارائه‌ی این موضوع، مایکروسافت با هیچ گونه اصلاحیه‌ی در سطح جهانی فعلا پاسخ این مشکل را نداده است. به نظر می‌رسد چند ویژگی مشترک این تصادفات را بهم پیوند می‌دهد ، گرچه آن‌قدر نیست که به یک دلیل مشخص اشاره کند. به نظر می‌رسد بازی‌های خاصی هستند که باعث خراب شدن عملکرد کنسول می‌شوند. عناوینی مانند Assassin’s Creed Valhalla و آخرین شماره‌ی سری Call of Duty بیش از بقیه درگیر این ماجرا هستند که کل عملکرد سیستم را خراب می‌کنند. این به ویژه وقتی مشکل ساز است که این عناوین داغ‌ترین بازی‌های معرفی کنسول اکس‌باکس سری اکس به شمار می‌آیند. بازیبازان این کنسول را به این دلیل خریداری کرده‌اند تا در اسرع وقتبه  این عناوین با بالاترین کیفیت ممکن دست پیدا کنند . این می تواند به حجم بالای دیتای بازی‌ها مرتبط شود. به ویژه بازی Call of Duty Black Ops Coldwar که حجم دیتای بازی بسیار زیاد است به گونه ای نگران کننده چندین بار در مورد آن توضیح داده شده است. کنسول جدید مایکروسافت یعنی اکس‌باکس سری اکس در اجرای عناوین قدیمی مشکل کمی دارد و آن‌ها را خیلی سریع بارگذاری می‌کند. حداقل یک گزارش از اکس‌باکس سری اکس در حال بارگذاری The Witcher 3 منتشر شده که بسیار سریع عمل کرده و به راحتی از پس بازی بر آمده است. اگرچه راه حل‌هایی در بخش شکایت‌ها پیشنهاد شده، اما ریشه‌ی این مشکل هنوز ناشناخته مانده است.

کاملاً ممکن است که این مشکل از طرف کاربر باشد، خواه عمداً ایجاد شود یا نشود. یک پیشنهاد شامل پاک کردن گرد و غبار و کار نکردن کنسول روی فرش بود. شاید دود Vape که برخی از بازیبازان به اکس‌باکس سری اکس خود وارد کرده‌اند مقصر باشد، هرچند که این امر تاکنون بعید به نظر می‌رسد. متناوباً ، ممکن است برخی از این کنسول‌ها از طریق حمل و نقل آسیب دیده باشند. تا حد زیادی نگران کننده‌ترین گزینه این ایده است که مشکل اساسی در سخت افزار وجود ندارد. کنسول اکس‌باکس ۳۶۰  و حلقه‌ی قرمز مرگ آن خیلی دور از ذهن بازیبازان نیست که فراموش شود. امیدوارم مایکروسافت با عرضه‌ی کنسول‌های جدیدش دوباره با این مشکل مواجه نشود.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

برخی از صاحبان کنسول اکس‌باکس سری اکس از خاموش شدن‌های آن شکایت دارند - گیمفا
برخی از صاحبان کنسول اکس‌باکس سری اکس از خاموش شدن‌های آن شکایت دارند - گیمفا
برخی از صاحبان کنسول اکس‌باکس سری اکس از خاموش شدن‌های آن شکایت دارند - گیمفا
برخی از صاحبان کنسول اکس‌باکس سری اکس از خاموش شدن‌های آن شکایت دارند - گیمفا
برخی از صاحبان کنسول اکس‌باکس سری اکس از خاموش شدن‌های آن شکایت دارند - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • vas گفت:

    این حل میشه چون هر دو کنسول سری اکس و پلی استیشن این مشکل براشون گزارش شده

    • قطعا با رسیدگی مایکرو موضوع حل میشه
      اما بابت همین مسائل بهتر یک سال از عرضه کنسولا بگذره تا مشکلاتش برطرف بشه

    • Sina.ss گفت:

      امار خرابی قطعن تو هر دو تا کنسول تا یه درصدی طبیعیه و هم سونی و هم مایکروسافت بطور دقیق میزان خرابی رو رصد میکنن هر چقدرم که مراحل تست رو دقیق عمل کنن بازم محصولاتی که لانچ میلیونی دارن خرابی طبیعیه و گارانتی دلیلش همینه. دوستان و دیدم که مگفتن صبر کنید تا مشکل برطرف بشه در واقع مشکلی وجود نداره و ۹۰ درصد شاید خیلی بیشتر کنسول سالم تحویل میگیرن..دلیل گزارشات بالا حجم زیاد فروش تو زمان لانچ..مگر اینکه اتقاق بدی بیفته مثل زمان ۳۶۰ که خیلی خیلی بعیده.یا مثلن یه مدل گوشی سامسونگ که یادمه میترکید باطریش.

    • سری اول همه کنسولا مشکل زیاد دارن!
      فعلا نگیرین از من گفتن بود!
      چه پلی استیشن چه اکس باکس!

    • amazon گفت:

      درسته، طبیعیه ولی خاموش شدن یکدفعه یعنی احتمال وجود مشکل سخت افزاری خیلی بالاست و ممکنه به این راحتیا حل نشه. برای خارجیا که مشکلی نیست میبرن تعویض میکنن ولی برای ما یعنی دور ریختن ۵۰۰ دلار ناقابل. برای همینه که حداقل تا یه سال اول نباید کنسول خرید.

  • Xbox+Bethesda گفت:

    خیلی ممنونم که تمام اخبار بد اکس باکس رو پوشش میدهید ولی برای پلی استیشن رو نه.چرا مشکل پلی استیشن رو تو بخش دانلود از استور پوشش نمیدید که دانلود بعضی وقت ها نه تموم میشه نه شروع میشه و باید کنسول رو به تنظیمات کارخانه برگردوندتا درست بشه یا اینکه روشن نشدنش در صورتی که به برق و تلویزیون وصل هست یا پریدن صفحه تو بازی اساسین والهالا .اینارو هم پوشش بدین فقط اکس باکس مشکل لانچ نداره که.

    • Mateus گفت:

      اگه خیلی با این سایت مشکل داری میتونی بری سایت همسایه 😉
      اونجا متفق القول همگی اکس باکس فن هستن
      .
      .
      .
      از طرفی ما مثل شما سر این پست ها ترول نمیکنیم ؛ چون اول لانچه هردو کنسول ایراداتی دارن که با آپدیت حل میشه

      • X.gamer گفت:

        “اگه خیلی با این سایت مشکل داری میتونی بری سایت همسایه” همه رفتن ، فقط ماییم که وندیم.۹۹درصد کاربرای اینجا سونی فنن. و همینطوری تعریف از خود میکنن و شادن. کلا جای خنده ایه :rotfl: مخصوصا کامنتای بعضیا ، من بیشتر از همه به اونی خندیدم که یجوری ضعف ترافلاپس رو با ssd برطرف کرد که رونالد بماند،خوده سرنی هم کفش بریده بود :rotfl: :rotfl: خیلی گَنگ بود اون رفیقمون.علی پاورو میگم :rotfl: :rotfl:

        • Ninja Theory گفت:

          یاد بعد ۲۳ جولای افتادم
          چقدر تو پست های xbox اذیتمون کردند، خیلی ها رو هم فراری دادند 😥

        • سینا گفت:

          شما همونی بودی که میگفتی ادپتیو تریگر و هپتیک فیدبک رو ما تو نسل هشت داشتیم؟ 😀

          • X.gamer گفت:

            اشتباه نکن گفتم نصف این قابلیتارو توی نسل هشت داشتیم 😀 راست هم گفتم واقعا داشتیم :laugh: صدای سه بعدی رو هم داشتیم 😛 😛 ۴k هم داشتیم :inlove: میبینی ، این فناوریهای به ظاهر جدیدتون رو ما بهاش خاطره داریم 😎

          • Bluebox گفت:

            هپتیک فیدبک توی کنترلر سری یک الایت بود ولی چون کاربرد نداشت اون موقع حذف شد.
            ولی آداپتیو تریگر مشابهش توی ایکس باکس ایمپالس تریگر بود که اونم متاسفانه نسل قبل توی چند تا بازی کاربرد داشت یکیش بتلفید بود که سر هر سلاح ویژگی منحصربفرد توی کنترلر تجربه میشد.
            نسل بعد هم ایمپالس تریگر رو گفتن بهبود بخشیدن و توی همه بازی ها قراره ازش پشتیبانی بشه. روی کاور بازیا هم نوشته شده

        • Inspody گفت:

          ضعف ترافلاپس اگه به ترافلاپس باشه که گرافیک هیلو۱۲ ترافلاپسه گرافیک لست گاد آف وار آرچانتر یک ترافلاپسه

          • X.gamer گفت:

            یه نگا به فورتزا هورایزن ببنداز، یه نگا به راز بنداز 😀 بعدش یه نگا به ps5 بنداز که رچدو قرار بود ۱۴۴۰ اجرا کنه 😀 بعدش فهمیدیم که نه ، همونم نمیتونه و ۱۰۸۰ اجراش میکنه 😀 بعد یاد ۹۰ درصد بازیا بیوفت که ۱۰۸۰ اجرا میشن حتی اکثر کارتونیا :rotfl: اونوسط یه دی ال سی و یه که فورکی اجرا میشه. یه بازی هم هست که ری تریسینگ نداره و بزور ۳۰ فریم میده :rotfl:

            • amazon گفت:

              فورزا یه بازی ریسینگه که همش رفلکشنه، با اپن ورد زمین تا اسمون فرق داره با این اطلاعات کم بهونه ندین دست سونی فنا.

            • A@Rad گفت:

              ببین یکم اطلاعاتت رو بی زحمت ببر بالا رچت اند کلانک با رزولوشن ۴k و ۳۰ فریم و رزولوشن پایننتر با ۶۰ فریم میاد و این بازی هم درسته کارتونیه ولی گرافیکش بالاست نمیدونم چرا شما فکر میکنین اگه بازی گرافیکش کارتونی باشه یعنی دیگه باید اینو حتما ۴k و ۶۰ فریم بتونه بیاره واقعا نمیفهمم هدفت چیه از این کارا ولی فقط داری اسم ایکس باکس فنا رو خراب میکنی

      • Dr.Who گفت:

        یک به کسی ربطی نداره هر کی میتونه تا زمانی اخلاقو رعایت کنه توی هر سایتی دلش خواست فعالیت کنه….دو اونجا متفق القول همگی ایکس فن نیستن تنها چیزی که طرفدارش هستن جیب خودشونه که شمایی که میگی اگه ۱۰۰ دلار هم انحصاری بدن می ارزه به طور حتم درکی ازش نداری….سه اون ترول نکرد گفت چرا گوشش نمیدین که صد در صد خبرنگار های گیمفا دارن روش کار میکنن…..چهار شما قرار نبود اون ۹۰%بازی های ماکرو که برای بچه هاس و سرویس محور های انحصارییش رو لیست کنی برای من؟؟؟پس چی شد؟

        • Mateus گفت:

          فکر کنم شما از زمان بررسی کنسول نسل جدید اکس باکس با من مشکل داری ؛ اگه موردی هست در خدمتم :rose:
          .
          در ضمن من منظورم این بود که اکثر بازی های مایکروسافت ؛ کودکان و نوجوانان هم میتونن استفاده کنن ؛ مثل re core و battle toad و forza و sea of Thieves و …..
          .
          در ثانی ؛ من نگفتم که اون کاربر باید بره ؛ گفتم اگه اذیت میشه بره
          .
          در آخر من گفتم ؛ که ارزش انحصاری های سونی بالاست و با توجه به خرج و زحمتی که براش میکشن ؛ میتونن ۱۰۰ دلار بدن ؛ حالا که ندادن

          • Dr.Who گفت:

            خیر عزیزم شما مشکل داری کارت شده نشر حرف رایگان قبل از حرفات سرچ کن والا برای گوگل هم زیباتره که تو ازش استفاده میکنی اینقدر اشتباه میکنی که حتی حافظه ام یاری نمیده از تعددشون والا من اگه یه جا دو سه تا سوتی میدادم یه مدت سعی میکردم اول سرچ کنم بعد حرف بزنم….حرفت دو تا نشه گفتی ۹۰%بازی های ماکرو بچه گانن ولی از اینایی که لیست کردی یه بچه میتونه بازی کنه?….متن کامنتای خودتم نمیخونی نوشتی{اگه خیلی با این سایت مشکل داری میتونی بری سایت همسایه}حرفی از اذیت نزدی اگه کسی مشکل داره خیالت راحت حرفشو میزنه و انتقادشو میکنه شما حرفت دقیقا عین اون مجری منفوره ….ارزش انحصاری های سونی تگ قیمتشه که ۶۰ دلاره(بقیع بازی هان که اینقدر نمی ارزن) اگه خیلی ناراحتی اوکی از همین اول نسل میتونی با خرید یه ریمیک به قیمت گزاف نشون بدی از افزایش راضی هستی اوکی حرفی نیست ولی اگه لجندری ادیشن گیمت شد بالای ۱۳۰ دلار اونوقت چی؟ملت تو استیم اعتراض میکنن که چرا ۲۵% تخفیف نمیشع ۳۰% اونوقت این ور میگن میتونن ۱۰۰ دلار بدن زحمتشو کشیدن…..save them now

      • Xbox+Bethesda گفت:

        یه سوال از شما دارم لطفا منطقی جواب بده.چرا سایت اخبار خرابی های پلی استیشن ۵ رو پوشش نمیده و فقط برای اکس باکس رو پوشش میده؟

        • alipower_fan گفت:

          چون خواننده هاشو از دست میده و بازدید سایت پایین میاد و همین روند ادامه پیدا کنه تبلیغات کمتری تو سایت میشه و درامد پایین میاد

          • دوست گرامی لطفا در مورد موضوعی که اطلاعات کامل ازش نداری، اینقدر با صراحت صحبت نکن
            خبر مشکلات PS5 کار شده و به زودی منتشر میشه
            چقدر خوبه یاد بگیریم وقتی از چیزی اطلاع نداریم در موردشون صحبت نکنیم

            • ممنون که انتقاد پذیر هستید
              واقعا تیم گیمفا برخلاف خیلی از کاربرا جنبه ی انتقاد داره

            • amazon گفت:

              اقای رضوی فر توجه نکنین به این صحبت ها. متاسفانه یه سری از دوستان کم لطفی میکنن وگرنه حتی خود کاربرای مهد کودک زومجی هم قبول دارن گیمفا بیشترین پوشش خبری رو داره و از این نظر هیچ سایتی قابل رقابت باهاش نیست. اینا هم همه ترول هستن توجهی نکنین بهشون تو یه خبری هم منو نمیدونم با کی اشتباه گرفته بودن و میگفتن اونم و در پوشش ماکروسافت وارد شدم! اسم طرف رو یادم رفته متاسفانه میگفتن عکس نداشتم درحالی که من از روز اول همین اواتار گذاشتم رو پروفایلم کاش میشد هیستوری اکانت هارو دید تا ترول بودنشون ثابت میشد.

            • alipower_fan گفت:

              نویسنده گرامی گیمفا
              خبر خاموش شدن سری اکس فقط و فقط یک روزه اومده در سایتهای خارجی ولی خبر پی اس ۵ اصلا چیز یک روزه نیست بلکه بیشتر از یک هفتست
              من نظرم رو ازادانه و با احترام میگم شما هم میتونید بنده رو تصحیح کنید و خیلی خوب کنار هم باشیم 🙂

      • EmperorX گفت:

        یاد حرف اون مجری رسانه میلی افتادم که گفته بود هر کی از وضعیت ایران ناراحته بزاره بره..‌ پس مشخص شد که همون یک نفر نبوده و این تفکر مریضی هست که خیلیا میتونن داشته باشن.

        ایشون دوست داره تو این سایت باشه و فکر نمیکنم به کسی مربوط باشه و دوست داره این رو ببینه که اخبار تمام کنسول ها بدون هیچ طرفداری خاصی گذاشته بشه ، چه مشکلاتشون و چه قابلیت هاشون…. من هیچ ترولی تو حرفاش ندیدم ، من هم اخبار مشکلات پلی استیشن ۵ رو در ign دیدم و خیلیا گفتن با آپدیت مثلا اون مشکل حل میشه ، اکس‌ باکس هم به همین شکل این مشکلات جزئی تو روزهای اول لانچ طبیعیه و همشون حل میشه. ولی باز هم تاکید میکنم امیدوارم اگر قرار هست خبری از این‌ دست پوشش داده بشه یا نمرات بازی ها (مثالش نمرات بازی گادفال که من پستی در موردش ندیدم) ، جانب دارانه نباشه و کاملا بی طرفانه رفتار باشه.

      • r_dh گفت:

        یه جور میگی “اگه خیلی با این سایت مشکل داری میتونی بری سایت همسایه” انگار اینجا ارث رسیده بهت!
        من خودم سونی فنم اما این حرف دیگه اوج وقاحته

        • amazon گفت:

          قطعا اگر سونی فن بودین به این حرف نمیگفتین وقاحت چون اخبار مشکل صدای ps5 رو هم پوشش دادن و گفتن اینکه گیمفا فن سونیه حرف مفتی بیش نیست. قطعا شما یکی از کاربرای مهد کودک …. هستین چون این جمله که من خودم فن فلانم رو قبلا خیلی اونجا دیده بودم.

          • r_dh گفت:

            من تنها جایی که اکانت دارم همینجاس جناب. زیاد هم کامنت نمیذارم. خودمم تاحالا کلی به اکس باکس فنا گیر دادم سر حرفاشون.
            اصلا هم نمیگم که گیمفا سونی فن ه. من مشکلم با جمله ی “اگه با این سایت مشکل داری برو سایت همسایه” بود. هر کسی آزاده نظرشو بگه. هیشکی هم حق اینو نداره که به کسی بگه پاشو برو بیرون.
            در ضمن من به اندازه سنو سال شماها گیمرم. مهد کودک اقامتگاه دائم شماهاس 😉

      • وات؟؟؟
        یعنی سایت مال شماست که هرکی نظرش فرق کنه بره؟
        فکر میکردم فقط اون زنه اینجوریه نگو جامعه خرابه کلا

      • Iliya گفت:

        همه اکس فنن؟
        هه
        ٱدم جرات نداره سونی و ترول کنه چنان ترول نکنیم هایی میزنن زیر کامنتت اونجا هم هیچی از اینجا کم نداره ترول نداره
        ترول به ظاهر منطقی داره
        اولشون هم کاربر کرایسیس که مثلا منطقی بود بقیه رو هم اگه بخوای اسکرین هاشونو میزارم

    • دوست عزیز بهتره به این موضوع توجه داشته باشین که کنسول جدید مایکروسافت زودتر منتشر شد و اخبار و جزئیات به مراتب بیشتری ازش مخابره میشه. هدف فقط اطلاع رسانی از وضعیت فعلی کنسول هاست و اخبارقابل توجه از منابع معتبر مربوط به مشکلات کنسول پلی استیشن ۵ هم به مرور پخش میشه.نمیشه به هر پست توئیتری اعتماد کرد و منبع ما فقط وب سایت‌های معتبر و قابل اعتماد هستند. هر خبر و حرفی که از منابع نامعتبر منتشر میشه دلیل بر این نیست که قراره پوشش داده بشه. اینکه به مشکلات یک کنسول پرداخته بشه معیار این نیست که یک عده طرفدار کنسول خاصی هستند.

  • CARNAGE گفت:

    اگر این خبر درباره ps5 بود ۴۰۰ تا کامنت میگرفت و همش هم ترول و هیت :-)) ولی خوب ما مثل اونا نیستیم، این مشکلات موقع عرضه شاید خیلیم غیر طبیعی نباشه و اگر مشکل سخت افزاری نباشه سریعا رفع میشه

  • نباید چیز مهمی باشه.. کسی ایکس باکس خریده تو سایت؟ نظرتون چیه؟

  • NRG-souls گفت:

    خخخ بعید میدونم کنسول خاموش شه چرا؟
    چون قبل از عرضه هزاران ساعت تست شده
    در تمام زوایا ، و وقتی کنسول عرضه میشه که ضریب خطا۹۹ درصد کاهش پیدا کنه
    بقیه ش با اپدیت حل میشه
    هرچند با همین شایعه ها من که از خریدش فعلا منصرف شدم و میرم سراغ یار قدیمی همون sony playstation 5

    از برکات ج.ا اینه که از حالا قیمت یه کنسول ۵۰۰ هزار تومانی در بازار ۱۹ میلیون و هشتصد هزار تومان اب میخوره خخخخ
    بعد جالبیش اینجاست من حساب کردم یدونه بازی بخوام براش بگیرم باید دو ماه غذا نخورم البته آب میشه خورد

    جالب تر از اون اینه که چهار ماهه میخوام دیسک لست آف آس رو بخرم هرچی پول میزارم کنار تبدیل به عنبر نسارا میشه

  • Inspody گفت:

    دوستان میشه یکی بم بگه چرا کسی باید اکس باکس بخره وقتی نه قابلیت خاصی مثل هپتیک فیت بک آدابی تریگر صدای سه بعدی داره همه بازی هاشم میشه رو اندروید پیسی بازی کرد دنا از بازی های شیش ماه اولشم انحصاری پلی استیشنه دستشم همون دسته قبلیه همراه با باتری قلمی شاهکارای های پلی استیشنم که نمیشه روش بازی کرد در کلم بازی خاصی نداره مهمترین بازی لانچشم تتریس افکته(بازی پازلی :rotfl: )

  • alipower_fan گفت:

    جالبه
    خبر خاموش شدن ps5 که دو هفتست جریان داره پوشش داده نمیشه
    خبری که اصلا جهانی نیست و عده کمی با سری اکس دارن با سرعت نور پوشش داده میشه
    جالبه

    • همیشه همینه تازه مشکلات پلی استیشن به یکی دو مورد هم ختم نمیشه راحت بیشتر از ۱۰ تا مشکل مختلف داره. این همه آدم دارن میگن طرف وسط استریم دستگاهش خاموش میشه.
      اینا اصلا مهم نیست ولی برای ایکس باکس خیلی مهمه.
      پیشنهاد میکنم سایت همسایه رو چک کنین گفته منشا تمام مشکلات ssd های خراب پلی استیشن هستش. منبع هم داره
      توی توییتر هم یکی صبحتش رو با سونی گذاشته بود خود سونی گفت مشکل از اس اس دبی هستش

    • blackcity گفت:

      ۱۲هم کنسول ps5 عرضه شده امروز ۱۵ میلادی هست

      چطوریه که ۲ هفتست که خبرش اومده ؟!

      کنسول های بازی همیشه زمان عرضه هزار و یکی مشکل دارند
      درسته خیلی از دوستان مثل خودم توانایی خرید زمان لانچ کنسول رو ندارند ولی اونایی هم که دارند بهتره که حداقل ۶ ماه دست نگه دارند که باگهای کنسول برطرف بشه
      چون نمایندگی هم نداره اینجا اگر هم خراب بشه نمیتونید به کسی برای تعویض و یا تعمیر ارجاع بدین !!!

  • PCMR گفت:

    کنسول های اول نسل همیشه مشکلات خاص خودشون رو داشتن…
    یه باگ هم ps5داره که باعث میشه دانلود بارها تکرار بشه و تا کنسول ریست فکتوری نشه درست نمیشه
    کلا پیشنهاد میکنم اول نسل هیچوقت کنسول نخرید چون هم مشکلات فنی وجود داره و چندماه طول میکشه تا درست بشه و هم داخل ایران قیمت بالایی داره نسبت به بازار جهانی و شما مجبوری پول خیلی بیشتری بپردازی

  • جناب آقای شایان کریم زاده عزیز . بنده معمولاً پیامی در سایت گیمفا نمی گذارم اما متاسفانه عملکرد سایت در بعضی از خبرها آنقدر ضعیف هست که گویا نویسندگان محترم صرفاً برای ترجمه ی اخبار به Google Translate اکتفا کرده اند . خواهشمندم شرح خبر فوق مورد بازنشر قرار گرفته تا حداقل خواننده متوجه بخشی از مطالب عنوان شده گردد . پیروز و پایدار باشید .

    • Mateus گفت:

      بنده معمولاً پیامی در سایت گیمفا نمی گذارم ؛ جملاتت قدیمی شده داداش ؛ در ضمن اگه شما به زبان انگلیسی مسلط باشی و بری از منبع اصلی خبر رو بخونی متوجه میشی که ترجمه اینجا خیلی خیلی عالیه :yes:
      .
      جا داره یه خسته نباشید به تمام کادر گیمفا بگم :heart:

  • nazli pinar گفت:

    هرکی الان تو ایران کنسول بخره فقط برای پز دادنه و من واقعا برای اینایی که هی میگن به پسر عموم گفتم از دبی پیش خرید کنه و … متاسفم چون دارن فقط کمبود هاشون رو نشون میدن
    من که صبر میکنم ps5 اسلیم بیاد بعد بخرم چون ps5 بیش از حد بزرگه و ایکس باکس هم با اینکه فوق العاده هست اما من همیشه ps رو انتخاب میکنم ولی دوستانی هم که میخوان کنسول های نسل ۹ رو بخرن حداقل تا تابستان آینده صبر کنن که قیمت متعادل بشه و مشکلات روز عرضه هم بر طرف بشن

  • چرا انقدر قدر نشناس هستند؟
    اینها قابلیت full rdna 2هست که با خاموشیش باعث میشه استراحت کنید تا دوباره راه اندازی شه 😐 :heh:

  • 🤘Mohsenj74 گفت:

    ای بابا چی مسخره بازیه ، یکی از اینایی که سری اکس خریدن نیومدن تعریف کنن فقط ایرادای بیخودی و یا به دروغ علیه سری اکس میگن نمیدونم هدفشون چیه ?:-) اگه کنسول واقعا مشکل داره تا حالا همه صداشون در میومد ، حکایت بشنو ولی باور نکن هست
    .
    .
    حس خوبی نمیده به ادم این خبر ها :-/ حالا اومدیم گفتیم میخوایم سری اکس بگیریم ، فردا خبر میاد تو سری اکس ۵ کیلو خیار قایم کردن :laugh: والا شانس نداریم که

  • ALIREZA0111 گفت:

    به نظرتون یک ماه طول میکشه تا مشکلات دو کنسول رو رفع کنن ؟
    بعد اینکه قیمت متعادل شد بخریم بازم سریع اول هستن یا اطلاح شده هستن ؟ :mohawk: :mohawk:

    • Felipe گفت:

      یک ماه کمه به نظرم حداقل ۱ سال باید صبر کرد به این دلایل
      ۱- ایرادات خط تولید رفع شده باشه
      ۲- اپدیت های نرم افزاری لازم عرضه شده باشن
      ۳- رفع ایرادات احتمالی مادربورد (مثلا سری ۱۲۰۰ ps4 که خیلی بهتر از ۱۱۰۰ بودن)
      ۴- حباب قیمت بازار سیاه ترکیده باشه
      ۵- تعداد بازیهای نسل بعدی بیشتر شده باشه
      خرید کنسول در روزهای ابتدایی ریسک خیلی بزرگیه مخصوصا برا ما که چیزی به اسم گارانتی نداریم الان هم سری اکس هم پلی ۵ خرابی داشتن که فضای مجازی رو پر کرده که بعضا با اپدیت درست میشن ولی بعضا غیر قابل ترمیم هستن
      تازه حتی اگه کنسول هم سالم باشه چون سری اوله اواسط نسل کم کم ایراداتش نمایان میشه پس عجله نکنید و حداقل یک سال صبر کند

  • Dexter1535 گفت:

    صبر کنید سریع نرید کنسول بخرید بزارید مشکلاتشون رو بشه و برطرف بشه اونجا راحت میرن تعویض میکنن اینجا چیکار میخواین بکنید؟ چه سری اکس چه پی اس فایو مثل این که پی اس فایو هم تو دانلود بازیا برای بعضیا مشکل درست کرده و باید به حالت ریست فکتوری برگردونیش سری اکس هم همین مشکل خاموش شدن برا بعضیا البته خیلی کم بودن برا هر دو کنسول اما به هر حال هنوز خیلی چیزا دیگه باید مشخص بشه گر صبر کنی همچیز حل خواهد شد :yes: :-))

  • Ninja Theory گفت:

    غیر ممکنه مسئله حلقه قرمز مرگ تکرار بشه
    اینم احتمالا یا یک مشکل خیلی ریزه یا عمدا هست

  • خیلی جالبه توی توییتر از هر ۱۰ تا خبر ۷ تاش خرابی پلی استیشن ۵ هستش و ۳ تا خرابی ایکس باکس ولی اینجا فقط خرابی های ایکس باکس پوشش داده میشه.
    اینکه یه استریمر وسط استریم تو توییچ با اون هیجان داشت استریم میکرد یه دفعه پلی استیشن میگه خیلی داغ شده خاموش میکنه دستگاه رو بعد استریمر برای یه لحظه نابود میشه چون کنسول رو روی حالت عادی گذاشته بود و دور و برش کامل باز بود.
    اینکه توی توییتر برای نصف مردم مشکل Storage rebuild اومده و یه نفر صحبت خودش با ساپورت سونی رو گذاشته که خود سونی گفته مشکل از ssd هستش و فعلا غیر قابل حله.
    اینکه کنسول تو انواع بازی ها مثل دیمن سولز و اساسینز کرید والهالا گلیچ میشه یا صفحه بنفش میشه و نویز های کوچیک و بزرگ صفحه رو پر میکنه.
    اینکه یه استریمر وسط استریم اسپایدرمن مایلز مورالز یه دفعه صفحه ش سیاه شد و هنگ کرد بعد هم خاموش کرد و دوباره هر کاری کرد کنسول روشن نشد.
    یعنی شما توییتر بگردین از هر ۱۰ تاش قشنگ ۷ تاش مشکل ps5 هستش و فقط ۳ تاش ایکس باکس ولی بازم ایکس باکس رو فقط میذارین.
    https://uupload.ir/files/sy4w_20201115_091113.jpg
    این فقط چند تا مشکل کوچیکه که ذکر شده. بزرگتر ها هم بزودی

  • توصیه من به دوستان اینکه هر سخت افزار جدیدی وارد بازار میشه مخصوصا کنسول بازی تا یک سال نخرید یا حداقلش ۶ ماه تا ایرادات و معایب کنسول کمپانی سازنده رفع کنه مخصوصا با این وضع گرونی و نبود گارانتی و تعمیر کار ماهر که اگه کنسول خراب به دستتون برسه مجبورید باهاش سر کنید

  • Ahmad_bk گفت:

    این آقایون باید سپنج دود میکردن که نکردن چشم مردم تیزه آقا 😀 😀

  • nimabastami گفت:

    با کمال احترام
    (کنسول اکس‌باکس ۳۶۰ و حلقه‌ی قرمز مرگ آن خیلی دور از ذهن بازیبازان نیست که فراموش شود.) اما فکر نمیکنم دیگه همچین مشکلاتی به وجود بیاد برای کسایی که سری ایکس میخرن چون نه ایکس باکس، ایکس باکس نسل هفتم که بیاد همچین کنسولی بسازه و روند کنسول سازی خیلی حرفه ای تر و مدرنیته شده .
    بنظر بنده کنسول های لانچ همیشه مشکلات خودشون رو داشتن، مخصوصا این نسل که کمپانی ها با ویروس کرونا و کلی سفارش درگیر بودن …

  • X.gamer گفت:

    میگم اینهمه مشکلات نسخه اول ایکس باکسو گفتید، نمیخواید مشکلات ps5 رو برید؟تازه تعداد اوناهم بیشتره.از رابط کاربریش بگیر تا خاموش شدن بخاطر اورکلاک بیش از حدش و … البته من کی باشم نظر بدم ، سایت سونی فن و نویسنده هاشم سونی فن.

  • خیلی عجیبه
    Ps5 هم شبیه همین مشکل رو داره الان سونی با یه یوتیوبری که همین مشکل رو گزارش داده بود در حال تحقیق هستن
    یوتیوبر گفته بود تا الان متوجه شدن مشکل به SSD ها ربط داره

    • ببین دوست عزیز میدونی مشکل کجاست شما و خیلی از کاربرای دیگه سایت افراد منطقی هستین.
      ولی خیلی از کاربرای دیگه که هیچ حتی بعضی از نویسنده های سایت هم فن بوی هستن و فقط اخبار بد ایکس باکس رو پوشش میدن
      حدود ۴ ساله که توی گیمفا هستم و چند وقت پیش حدود یه ماه توی سایت نیومدم و اکانتم گم شد و اکانت جدید باز کردم. خودم پیسی گیمرم ولی بخاطر قیمت بالای قطعات نمیتونم پیسی رو ارتقا بدم برای همین نسل بعد میخوام کنسول بگیرم با توجه به اینکه پیسی گیمرم و طبق صحبت افراد بزرگی مثل جف کیلی ، گیب نوئل و تام وارن کنسولم رو انتخاب کردم چون همشون سری ایکس رو کنسول الترا خوندن.
      ولی حالا جدا از این ها میخوام بگم اصلا سایت مثل قدیم نیست و حس و حال گذشته رو نداره. تعداد کاربر های ترول از منطقی بیشتر شده و نویسنده ها توی مقاله و اخبار فن بازی در میارن و گاها اخبار رو ترجمه اشتباه میکنن برای جهت دار کردنش

  • سینا گفت:

    همینه دیگه…..وقتی ویپ میکشی از این مشکلاتم پیش میاد.

  • Afshin_Sony گفت:

    اینم از
    Most powerful ever

    بنازم به سونی و پلی ۵ :laugh:

  • مشکلات اولیه کنسول ها
    یچیز کاملا عادی
    امیدوارم همه کنسول مورد نظرشونو بگیرن و لذت ببرن
    و خواهش میکنم از دوستان که کنسول های جدید رو قیمت های عجیب غریب نخرید
    این یعنی حمایت از دلال

  • K_R12 گفت:

    تو چقدر ور میزنی بشر. بقیه بچه ها خوب شدن باز تو نخاله اضافه شدی به سایت. همینجوری ور ور ور. بابا بسه دیگه. باشه دیگه ایکس باکس داره میکنه تو پاچه مردم . آقایان سایت لطفا قابلیت بن شدن رو حتما بزارین چون واقعا خیلی دیگه دارن مضخرف میشن

  • nima- گفت:

    لطفا تایید کنید،دوستان ایکاش عجولانه برخورد نکنید این جور مشکلا مختص این نسل یا xbox px نیست میلیون ها کنسول به او پیچیدگی داره وارد بازار می شه اونم تو این شرایط،هر شکل نقص فنی ممکنه پیش بیاد اما نه برا همشون،کسی که حین لانچ می خره باید اینا رم بپذیره
    https://i.redd.it/kcm1dh2pcaz51.jpg
    همین مشکلا برا سویچ برا x one برا ps5 و ps4و….. حین لانچ بوده (حتی برا کارتای گرافیکم بوده)

  • Dr.Who گفت:

    شما حرف بعدیت هم درسته :yes:

  • خوبه اینو داره بعد خاموش شدن یباره کنسول وقتی روشن بشه بازی دوباره از همونجا شروع میشه درسته؟

  • kamran. best1 گفت:

    اسپم…سلام خدمت نویسندگان زحمتکش گیمفا لطفا ویدیو مقایسه گرافیکی بازیها رو روی پلی استیشن و ایکس باکس بزارید ..در نهایت تعجب دیدم با اینک خیلی اساسین روی ایکس باکس مانور میداد ولی تفاوت فاحشی توی نورپردازی و برخی جزییات او دو تا نسخه هست و پلی استیشن خیلی بهتر عمل کرده حتی توی بازی بستکبال

برخی از صاحبان کنسول اکس‌باکس سری اکس از خاموش شدن‌های آن شکایت دارند - گیمفا