سازندگان Apex Legends: ما با کرانچ مخالف هستیم
همانند دیگر عناوین سرویس محور، موفقیت و محبوبیت بازی Apex Legends نیز به انتشار مداوم محتویات و شخصیتهای قابل بازی جدید وابسته است. همانطور که میدانید، در مقایسه با عنوان به شدت محبوب Fortnite، ساختهی ریسپاون اینترتینمنت (Respawn Entertainment) در زمینهی عرضهی محتویات جدید کندتر بوده است. اخیراً کارگردان بازی به این موضوع پرداخته و دلیل سرعت پایین روند توسعهی محتویات جدید را توضیح داده است.
پس از رونمایی از بتل پس فصل هفتم Apex Legends، بازیبازان زیادی از روند پیشرفت کند و زمان گیر آن انتقاد کردند. در پاسخ به انتقادات بازیبازان، ریسپاون اعلام کرد که روند توسعهی محتویات جدید در آینده نیز نسبتاً کندتر خواهد بود. چراکه تنها راه دیگر برای ارائهی سریع محتویات کرانچ است؛ چیزی که توسعه دهندگان به شدت با آن مخالف هستند.
آقای چد گرینیر (Chad Grenier)، کارگردان بازی Apex Legends، در طی یک AMA در انجمن ردیت به این موضوع پرداخت و اعلام کرد که تیم Apex Legends به شدت با اعمال فشار برروی توسعه دهندگان مخالف بوده و به جای کرانچ، تعداد اعضای تیم خود را گسترش داده است:
ما با کرانچ مخالف هستیم. پس در مقایسه با حالتی احتمالی که در آن ۱۵ ساعت در روز کار میکنیم، احتمالاً با سرعت کمتری محتوا تولید خواهیم کرد. اما این چیزی نیست که ما مایل به انجام آن باشیم. از زمان عرضهی بازی، ما تقریباً تعداد تیم خود را دو برابر کردهایم تا بتوانیم پاسخگوی درخواست محتوای جدید باشیم. پس ما واقعاً داریم تلاش میکنیم تا محتویات باکیفیتی را با سرعت مناسب به شما ارائه دهیم.
البته ریسپاون در گذشته نیز مخالفت خود با کرانچ را اعلام کرده بود. پس خیلی خوب است که میبینیم مدیران و اعضای ارشد این استودیوی آمریکایی همچنان به اصول خود پایبند هستند و سعی دارند تا محیطی سالم را برای کار توسعه دهندگان فراهم کنند. اگر به خاطر داشته باشید، تاکنون چندین بار شاهد انتشار گزارشهایی از کرانچ طاقت فرسای توسعه دهندگان اپیک گیمز (Epic Games) برای ساخت محتوای جدید Fortnite بودهایم. پس کاملاً قابل درک است که چرا ریسپاون نمیخواهد به توسعه دهندگان خود فشار بیاورد.
بازی Apex Legend هماکنون برروی کنسولهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی در دسترس قرار دارد. این در حالی است که کنسولهای جدید مایکروسافت و سونی میتوانند این عنوان را با حداکثر رزلوشن ۱۴۴۰P اجرا کنند. همچنین باید یادآور شویم که نسخهی نینتندو سوییچ بازی نیز برای عرضه در سال آینده برنامه ریزی شده است.
پر بحثترینها
- بازی Ghost of Yotei رونمایی شد
- شایعه: مایکروسافت میخواهد فروش Xbox را در خاورمیانه متوقف کند [بهروزرسانی شد]
- ۱۰ بازی ویدیویی با پیچش داستانی غیرمنطقی
- بازیگر شخصیت اصلی Ghost of Yotei یک کنشگر رادیکال لیبرال است که پلیس آمریکا را نژادپرست خطاب میکند
- طرفداران ایکس باکس مخالف عرضه Halo برای پلی استیشن ۵ هستند
- چهارشنبه مراسم State of Play بعدی پلی استیشن برگزار خواهد شد
- کارمند: Sweet Baby قصد دارد صنعت بازی را به خاک سیاه بنشاند
- قیمت Horizon Zero Dawn پس از معرفی نسخه ریمستر به طور مخفیانه دو برابر شد
- بازیساز مشهور: هیچکس نمیخواهد با کاراکترهای زشت بازی کند
- گزارش: ایکس باکس در نسل بعد یک کنسول خانگی و یک کنسول دستی عرضه خواهد کرد
نظرات
مگه ea جز شیردوشی چیز دیگه ایی بلده؟!!!
.
متاسفانه تمام وابستگی من به این شرکت شیردوش مربوط میشه به فیفا ؛ و گرنه به هیچ عنوان اخبارشو دنبال نمیکردم :no:
تو ریسپاون چون یه ایرانی هست دیگه جرئت نداره پارو دمشون بزاره نه کرانچ دارن نه شیردوشی
:rotfl: :rotfl: :rotfl: :yes: :yes:
غیب گفتش
عه وحید کجا بودی؟ رفتی پرچمتون اومد پایین ببینیم میتونی باید به روزای اوج برگردونیش 😀
بتل رویال خودش کرانچ گیمره هی میپری پایین هی باید بگردی دنبال ایتم هی باید بمیری دوباره از اول.
.
واسه بازیهای بزرگ مثلا cyberpunk مخالف کرانچ هستم چون ممکنه باعث افت کیفیت بشه اما واسه بتل رویال ایرادی نداره
. ده بار ما گیمرا یه بارم سازنده ها
respawn فقط یک استدیویه نه یک شرکت بزرگ و تازه علاوه بر apex بازی های دیگه هم داره که میسازه پس قطعا تیم کوچکتری روی apex کار میکنند و اصن نمیشه با fortnite مقایسش کرد چون کل شرکت اپیک پشت فورتنایته و تمام فکر ذکر اپیک روی فورتنایته اصن نمیدونم ای پی دیگه ای هم میخوان بدن یا نه ولی درهرصورت بیشتر انرژیشونو روی فورتنایت گذاشتن و تیم بزرگتری رو هم دراختیار دارن پس منطقا محتوای بیشتر و سریعتری ارائه میدن پس بکل اشتباهه بگیم چرا apex در مقابل فورتنایت محتوای کمتری ارائه میده!
بنظرم apex در حد و اندازه خودش خیلی خوب داره میره جلو
متاسفانه یه مشکلی که هم تایتان فال ۲ داره و هم اپکس اینه که اگه تو ps4 بیشتر از ۶۰۰-۷۰۰ تا فرند داشته باشی گیم کرش میکنه و نمی تونی بازی کنی ولی تونستم با قطع کردن اینترنت تایتان فال ۲ رو تموم کنم اما اپکس رو نمیشه و هر چقدر تو ریپورت کرش کردن هردو گیم علتش رو نوشتم هیچ فیکسی ندیدم
نه میتونم مولتی تایتان رو بازی کنم و اپکس هم این مشکل رو از روز اول انتشار مثل تایتان فال ۲ داشته کلا قید جفتشو زدم
آخه چرا باید بیشتر ۶۰۰ تا فرند داشته باشی 😐