برخی دیگر از اعضای سابق ناتی داگ و بلیزارد به The Initiative ملحق شدند - گیمفا
برخی دیگر از اعضای سابق ناتی داگ و بلیزارد به The Initiative ملحق شدند - گیمفا
برخی دیگر از اعضای سابق ناتی داگ و بلیزارد به The Initiative ملحق شدند - گیمفا
برخی دیگر از اعضای سابق ناتی داگ و بلیزارد به The Initiative ملحق شدند - گیمفا
برخی دیگر از اعضای سابق ناتی داگ و بلیزارد به The Initiative ملحق شدند - گیمفا
برخی دیگر از اعضای سابق ناتی داگ و بلیزارد به The Initiative ملحق شدند - گیمفا

برخی دیگر از اعضای سابق ناتی داگ و بلیزارد به The Initiative ملحق شدند

truth seeker
۱۸:۰۰ ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
برخی دیگر از اعضای سابق ناتی داگ و بلیزارد به The Initiative ملحق شدند - گیمفا

استودیوی The Initiative تحت مدیریت شرکت مایکروسافت در سال‌های اخیر برروی استخدام نیروهای بیشتر و گسترش تیم خود تمرکز کرده است. در این سال‌های افراد مختلفی از استودیوهای بزرگ در سراسر دنیا از جمله ناتی داگ (Naughty Dog) به این استودیو ملحق شده‌اند. با این حال، به نظر می‌رسد این استودیو همچنان قصد دارد به اسخدام افراد بیشتر ادامه دهد.

براساس گزارش‌های منتشر شده اعضای سابق استودیوی ناتی داگ از جمله هاوار دگراماچی (Hawar Doghramachi)، مهندس ارشد گرافیک، لاورن منیوئل گارسیا کارو (Lauren Manuel Garcia Carro)، سارا سونسن (Sarah Swenson)، طراح محیط و همچنین لی دیویس (Lee Davis)، انیماتور ارشد گیم‌پلی، به استودیوی The Initiative ملحق شده‌اند.

البته استخدام‌های استودیوی The Initiative به اعضای سابق ناتی داگ ختم نمی‌شود. افراد دیگر از جمله طراح محیط و طراح مفهومی جهان بازی از استودیوی اینفینیتی وارد (Infinity War) یعنی جیمی مولینا (Jamie Molina) و جولیان مایرز (Jolyon Myers) و همچنین اعضای سابق بلیزارد (Blizzard) از جمله جوزف تان (Joseph Than) و استفان کلی‌برن (Stephen Clayburn) نیز به این استودیوی ملحق شده‌اند.

در گزارش منتشر شده، نام افراد دیگری همچون ویکتور چاوز (Victor Chavezz) از استودیوی بازی‌سازی آمازون، پاسکال سیونتی (Pasquale Scionti) از اعضای سابق اپیک گیمز، نیگل لوستر (Nigel Loster) از کوآلیشن (Coalition) و جیوانی مارتینز (Giovani Martinez) از استودیوی اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) نیز به چشم می‌خورد.

حال باید منتظر ماند و دید این استودیو با وجود چنین افراد با تجربه و با استعداد و به عنوان یکی از استودیوهای فرست پارتی شرکت مایکروسافت می‌تواند انتظارات بالای هواداران را برآورده کند یا خیر.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

برخی دیگر از اعضای سابق ناتی داگ و بلیزارد به The Initiative ملحق شدند - گیمفا
برخی دیگر از اعضای سابق ناتی داگ و بلیزارد به The Initiative ملحق شدند - گیمفا
برخی دیگر از اعضای سابق ناتی داگ و بلیزارد به The Initiative ملحق شدند - گیمفا
برخی دیگر از اعضای سابق ناتی داگ و بلیزارد به The Initiative ملحق شدند - گیمفا
برخی دیگر از اعضای سابق ناتی داگ و بلیزارد به The Initiative ملحق شدند - گیمفا
برخی دیگر از اعضای سابق ناتی داگ و بلیزارد به The Initiative ملحق شدند - گیمفا
برخی دیگر از اعضای سابق ناتی داگ و بلیزارد به The Initiative ملحق شدند - گیمفا
برخی دیگر از اعضای سابق ناتی داگ و بلیزارد به The Initiative ملحق شدند - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

    • دیگه اسمشو عوض کنید بزارید ((ناتی‌داگ شعبه دوم به جز دراکمن))
      مایکروسافت بیش هر زمان دیگه‌ای داره توو بخش سرگرمیش هزینه میکنه تا بتونه حرف اولو بزنه…
      این نسل امیدوارم رقابت مثل نسل ۷ باشه…هیجان‌انگیز و نفس گیر…
      امیدوارم همه‌ی شرکتا خفن ظاهر بشن

    • X.gamer گفت:

      اگه یکم کور نباشید میبینید که شاید ۱۰ درصد اعضا یا ۱۵ درصدشون از ناتی داگ اومدند که تازه این اشخاص قبلا توی ناتی نبودن.مثل مدیر ارشد گیمپلی فکر کنم بود که از راکستار رفته بود ناتی داگ و ازونجا اومده بود Initiative. بعدشم اینجا کرسی نوابغه و همه ارزوشونه که بیان ، چرا نیان؟ چون حقوق و زمان کافی بهشون داده میشه.مثل ناتی داگ نیستش که کلی اضافه کاری بکشن اما حقوق اضافی دریافت نکنند.مایکروسافت مکان خیلی خوبی رو براشون فراهم کرده و مطمئن باش همه سر و پا میشکونن تا بیان به این استودیو.البته این قضیه تا چند ساله دیگه معلوم میشه :inlove: 😎

      • GodHand گفت:

        آخه اصلا مسئله اینه که انیشیتیو توی ایالت کالیفرنیا و شهر سانتا مانیکا قرار داره که نایتی داگ، کریستال دانامیکز، اینفینیت وارد، ریسپان، بلوپوینت و خود سانتا مانیکا استودیوز و… کلی استودیو بازیسازی دیگه اونجا واقع شدن و یجورایی حکم شهر مونترال کانادا برای آمریکا رو داره که مرکز بازیسازی هستش، و همش هم آگهی های استخدامی میزارن و دنبال افراد با تجربه ویدیو گیم میگردن، اون اعضاییم که از نایتی داگ میان به قول شما اکثرا قبلا توی استودیوهایی مثل راک استار و کریستال داینامیکز و بتسدا، ۲k Czech(سازنده سری مافیا که خودم شخصا میدونم یکی از انیماتورای ارشدش از زمان لست ۱ به استخدام نایتی داگ اومده بود)، مسئله خیلی سادست واقعا طرف قراردادش با استودیو تموم میشه میره یه جای جدید برای فرصت های تازه تر و کسب تجربه جدید، اسلحه روی سرشون نزاشتن که حتما بیاین تورو خدا به انیشیتیو ملحق شین، اگه اون استودیو رو مناسب خودشون میدیدن خب میموندن همونجا.

      • Clara گفت:

        دوست عزیز اولا احترام خودتون رو نگه دارین من توهینی نکردم که هرچی دوست دارید بیان میکنید
        ثانیا برای این استدیو بهترین موفیقت ها رو آرزومندم کاری هم ندارم دلیلش چیه که گیر داده به این استدیو به این مقدسی ولی به هرحال چون اعضای اونه به موفقیت عناوین ش شکی ندارم ماکروسافت این نسل کلا عوض شده از استدیو و آدم و…. همه رو داره یکی پس از دیگری میخره و یعنی خیلی جدی تر از قبل ه
        درضمن بعد از چک کردن سهامتون تو شرکت خواهشا یه ایمیل بزنید حداقل تحریم سرور هاش رو از کشورمون برداره، یه نمایندگی رسمی بزنه، یه کد بازی حداقل براتون بفرسته چون اینجا بعضی ها دارن دست و پا میشکونن و میپرستن چندتا اسم و عنوان

        • Clara گفت:

          دوستان همه اکس باکس فن سونی فن عذر میخوام تند حرف زدم فقط بعضی وقت ها بهم برمیخوره که بعضی ها به گیمر های کشور خودشون توهین میکنن ولی شرکتی که ( چه سونی یه ماکرو چه نینتندو) که حتی گیمر های این کشور رو آدم هم حساب نمیکنن رو میپرستن و عین بت تقدیس میکنن

          • Mateus گفت:

            آخه اون ترول مولتی اکانت ؛ جز ترول کردن چیزی بلد نیست ؛
            موقعی که میگه ناتی داگ برای اضافه کاری حقوق نمیده 😐 چه انتظاری باید از سوادش داشت؟
            ایشون با یه اکانت دیگه ایی به نام bbb10 ؛ یه سوتی خفن داد ؛ الان دیگه از اون اکانت استفاده نمیکنه
            .
            .
            درکل ؛ این استودیو مبارک بروبچ معقول و ترول نکن اکس باکس ؛ ایشالا پرفکت دارک بسازه :heart:
            #ترول نکنیم

            • X.gamer گفت:

              اولا من مولتی نیستم.مثل خیلیا. دوما هم من هیچ حرفیمو الکی نمیزنم،واقعا اضافه کاریشونو ندادن یا اگرهم دادن،خیلی خیلی کم بوده و اصلا نمی ارزیده.”ایشون با یه اکانت دیگه ایی به نام bbb10 ؛ یه سوتی خفن داد ؛ الان دیگه از اون اکانت استفاده نمیکنه” کاشکی بجای تهمت زدن،کمی هم فکر میکردیم.من اصلا مولتی اکانت نیستم و اگر این اکانتم بن بشه یه اکانت دیگه میسازمو همونجام میگم که x.gamer بودم.نه مثل خیلیا

          • مهدیار گفت:

            یادت نره سونی کاملا زیر دست آمریکا هست
            آقای کریمی درسته میگین مدیرای سونی هنوز ژاپنی هستن ولیی.. وقتی مردم بازی هایی کاملا غربی میبینن از سونی دیگه نمیشه به شرکت سونی گفت ژاپنی ، به نظرم تنها بازی که فرهنگ ژاپن رو داشت گوست آف سوشیما بود.
            به نظرم ایران پتانسیل بازار کنسول و موبایل رو داره ، ولی به خاطر تحریم ها شرکت مایکروسافت و سونی نمیتونن تو ایران شعبه داشته باشن یا پخش رسمی انجام بدن.
            قبلا گفتم بازم میگم ” این ژاپن ، ژاپن قبل از جنگ جهانی دوم نیست ” اون ژاپن متاسفانه مرد و به نظرم هیچ وقت برنمیگرده 🙁
            نینتندو به نظرم تمام محصولاتش به جز چند مورد برای فرهنگ ژاپن ساخته شده و صد در صد کسایی که نینتندو دارن و بازی میکنن ۹۹ درصدشون به انیمه هم علاقه دارن
            ممنون که خوندین 🙂

            • Clara گفت:

              عزیز چند بار گفتم منظورم ماکروسافت نبود کلا هرچی ناشر ه سونی مگه کم دروغ گفته کم جیب ماها رو خورده ؛ ژاپنی ها اتفاقا سر جنگ یکی از پست ترین آدمایی بودن که هرچی ارزش اخلاقی و غیر اخلاقی زیر پا گذاشتن من نه فن ژاپن م نه فن سونی م نه هیچی من بازی های پلی استیشن رو دوس دارم نه برندش رو نه شرکت ش رو ولی به فرض هم دوس داشته باشم ؛ فن بودن یه شرکت حتی اگه حسابت هم نکنه ایرادی نداره به شرطی که توهین تو کارت به بقیه نباشه

              • مهدیار گفت:

                ” ( چه سونی یه ماکرو چه نینتندو) که حتی گیمر های این کشور رو آدم هم حساب نمیکنن رو میپرستن و عین بت تقدیس میکنن ”
                ببخشید ، من منظورم جمله آخرت بود :rotfl:
                فقط خواستم نظرم رو در مورد نظری که داری بگم بازم ببخشید 🙂

            • bbb10 گفت:

              اتفاقا برعکس این قضیه هست نینتندو چون خودش نمیتونست با یه سری محصولات ژاپنی رقابت کنه GAME AND WATCH رو بورد آمریکا بفروشه که شانسشم زد و تو هواپیما خریدار پیدا میکنه
              در اصل آمریکایی ها با نینتندو بزرگ میشن( GAME BOY و ADVANCE ) و نینتندو طرفداراش تو آمریکا بیشتر بوده تا زمانی که میرسه به سوپر فمیکام و با یه سری انحصاری های سخت افزاری مثله قرار دادن میکروفون تو دسته و اینجور چیزا میتونه یه سهمی از بازار ژاپن هم بگیره و همینطور که نمیدونید بازم بیشتر فناش آمریکایین یکم مطالعه هم خوب چیزیه همینطوری شکل ۲ تا کاور رو میبینی میگی فقط ژاپنی ها فنشن !!

              • مهدیار گفت:

                من مگه گفتم فقط ژاپنی ها طرفدار نینتندو هستن؟؟ 😐
                من گفتم عموم بازی هاش برای فرهنگ ژاپنی ها هست 😐
                بعد گفتم کسایی که بازی های نینتندو رو دوست دارن تو ۹۹ درصد موارد انیمه رو هم دوست دارن
                چرا حالا قضاوت میکنی 😐
                الان منم قضاوت کنم مثلا بگم چرا داری حرفم رو بد جلوه میدی یا بگم چیزی نمیدونی 😐
                واقعا که 😐

        • X.gamer گفت:

          توهین نبود،اگر کمی تحقیق میکردید من لازم نمیدونستم چیزی بگم.دوما که آیا حرف من ایرادی داشت ؟ منم سهامی ندارم فقط واقعیتارو گفتم،اگر اشتباه بوده بیاید به من بگید.سوما هم کجا رفتی؟بحث یچیز دیگه بود

        • تحریم از اونا نیست
          از داخل فندق میکنن

      • mamad1166 گفت:

        اتفاقا ناتی داگ هم کلی زمان میده اما اینقدر جزییات بازی ها زیاده که بازم زمان بیشتری میخواد ولی خوب یه نسل که نمیشه ساخت بازی رو کش بدن !! در ضمن زیاد به بحث فشار کاری غربی ها توجه نکن یه چند ماه از سال آخر ساخت بازی تازه مثل ما کار میکنن کلی هم پول میگیرن !!
        اونا اصولا شنبه و یکشنبه تعطیلن اگر در آخرین ماه های ساخت بازی بگن شنبه هم بیاد سر کار دادشون میره آسمون یا تایم کاریشون دقیقا ۸ ساعته بشه ۱۰ ساعت بازم دادشون میره آسمون

      • ManHunt گفت:

        یکی ندونه. فک میکنه شما چند سالی تو شرکت های مایکرو کار کردی از شرایطش خبر داری. همینقدر بدون. که تا شرکتی سخت گیری نکنه خروجی مناسبی هم ممکنه نداشته باشه. همه این سخت گیریا بخاطر کیفیت بهتر بازی هاشونه شتید شما درست بکی مایکرو استدیو هاشو ول کردنه به امان خدا و ففط پول تزریق میکنه که نتیجشم چیز دندون گیری نمیشه

      • Ozhan گفت:

        خودشون بهت گفتن که حقوق اضافه دریافت نمیکنن؟؟یا فقط خواستی یه چرتی گفته باشی؟
        اگ نمیدونستی که توصیه میکنم قانون کار امریکا رو بخونی
        ولی اگه خواستی یه چرتی بگی که هیچی دیگه..ترولی نمیشه کاریت کرد

    • Initiative داره ی استودیوی طلایی میشه! ی برگ برنده درست و حسابی واسه مایکروسافت!

  • Wild Rage گفت:

    لامذهبا دارن کله گنده ترینا رو از همه جا میگیرن میریزن داخل این استودیو.
    امیدوارم بازی این استودیو واقعا AAAA باشه.
    امیدم برای این استودیو خیلی خیلی بالاست چون واقعا افرادشون از با تجربه ترینای صنعتن
    واااای خدا اینا به کنار. دلم میخواد این هل بلید زود تر بیاد. کاش میشد برم مثل کاپتان امریکا یا مسترچیف تو خواب مصنوعی تا موقع عرضشون.
    اووفففف باید بعد عید بالای ۶۰ تومن بدم یه سیستمم ببندم با یه مانیتور گیمینگ. قشنگ قراره اتیش بزنم به مالم

  • Dr.Who گفت:

    پس فردا:محمود احمدی نژاد به تیم مدیریت مالی اینیشیتیو پیوست…….کم مونده منم ببرن

  • Ninja Theory گفت:

    چه نابغه هایی پا توی این استودیو میگذارند 😎
    این استودیو فقط مهندس ارشد و طراح ارشد و انیماتو ارشد استخدام میکنه
    استراتژیشون عالیه :shy: طبق چیزهایی که شنیدم، این استودیو تا چندین سال آینده قراره ۵ یا ۶ تیم چندین نفره از طراحین ارشد باشه و با استودیوهای دیگر همکاری کنه
    یعنی یک جورایی لید(رهبر)توی پروژه ها هستند
    به شدت منتظر رییوت Perfect dark با همکاری coalition هستیم

  • Xbox+Bethesda گفت:

    معلوم نی بازیش چی هس که از همه جا دارن افراد جمع میکنن .فقط امید وارم زودتر یه خبری از بازیش بیاد . :inlove: :inlove: :inlove:

  • Endgame گفت:

    بانو جوآنا دارک ما داریم میاییم :inlove:
    Unreal engine 5، سلاح‌ها، گجت‌ها و تجهیزات مختلف، سیستم دوربین مدار بسته و اشیای قابل انهدام و این تیم نابغه
    Game awards 2020 ما داریم میاییم

  • یا خدا همه دارن عضو این استودیو میشن خیلی براش هایپم

  • https://uupload.ir/files/zbf8_emtx5rixyam0aof.jpg
    #ترول نکنیم(بجز موبایل گیمرها) 😀 😀 😀

  • Bluebox گفت:

    اعضای اصلی The initiative معرفی شدند: (سابقه کاری آنها را نیز مشاهده میکنید)

    Giovanni Martinez, senior environment artist since September following 4.5 years as environment artist at Insomniac

    Hawar Doghramachi, senior graphics engineer since October, having most recently spent almost four years as a graphics programmer at Naughty Dog

    Jaime Molina, environment artist since August, following over two years in the same role at Infinity Ward

    Jolyon Myers, principal world builder since October, having previously spent over a decade at Infinity Ward as expert designer

    Joseph Than, a producer who has just joined following almost three years as a producer at Blizzard

    Lauren Manuel Garcia Carro, senior shader tech artist since October, having most recently spent three years as a character shading TD at Naughty Dog

    Lee Davis, lead gameplay animator since October following over a decade as an animator at Naughty Dog

    Maxwell Morrison, QA lead since August who is the owner of his own QA consulting firm and has held roles at Id Software, Riot and Gearbox

    Nigel Loster, gameplay designer since October who previously held the same role for five years at The Coalition

    Pasquale Scionti, senior environment/lighting artist since August who has freelanced for Epic Games and has extensive Unreal Engine experience

    Sarah Swenson, environment artist since October, having held the same role at Santa Monica Studio and before that at Naughty Dog

    Stephen Clayburn, principal lead online services engineer since September, having spent over three years in engineering roles at Blizzard

    Victor Chavez, senior animator, who most recently spent over four years as an animator at Amazon Game Studios

    بهترین هارو دور هم جمع کردن واقعا دلم میخواد بدونم چه بازی در دست ساخته

  • tvelm گفت:

    دیگه باید گفت استودیوی کهکشانی چی میخواد بسازه :rotfl:

  • alizalogy گفت:

    یه تیم پر ستاره شده، باید دید کارگردان می تونه از اینهمه ستاره یه بازیه ستاره در بیاره یا نه. تووی این سال ها با وجود پیشرفت ها و امکانات مختلف در بازی سازی و ساخته شدن انواع بازی ها، خیلی سخته مخاطب حرفه ای رو با نوآوری ها و ابداعات گیمی به ذوق و هیجان بیاری، و یه کارگردن خوب علاوه بر تسلط به روند ساخت بازی ها، باید دید هنری بالایی هم داشته باشه و انواع بازی ها رو شخصن تجربه کرده باشه و درس گرفته باشه ازشون. حالا یه تیم حرفه ای کاره ساخت ایده های کارگردان بازی رو سریعتر و راحت تر می کنه و همینطور می تونه گاهی پیشنهادات خوبی هم در روند ساخت به کارگردان بده. اما یه تیم خوب بدون کارگردان خوب نمی تونه بازیه خوبی بسازه.

  • mamad1166 گفت:

    اگر فرض کنیم بازی اولشون ۵ سال و بازی دومشون سه سال زمان نیاز داره بازی اول ۲۰۲۴ میاد و بازی دوم ۲۰۱۷ یعنی یکیش وسط نسل یکش یکی دو سال آخر نسل

  • شرمنده بابت اسپم
    نمرات دیمن سولز اومد ۹۳ :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

  • oculus rift گفت:

    دوست یک بازی اکشن ادونچر با یه داستان و گرافیک ناب بسازن به نظر استودیوی جاه طلبی میاد هر چی بازی داستان محور بیشتر بهتر

  • farshadx گفت:

    این همون استودیویی نیست که داره اولین بازی AAAA میسازه؟!
    اسم و استودیوهای اعضاش رو میخوندم یاد تیم منتخب جهان تو فوتبال ۹۸ افتادم که کد داشت باید کد میزدین تا تیم منتخب جهان میومد و انتخاب میکردین یادش بخیر 😀 دیگه بعد از اون فوتبال بازی نکردم

  • استودیوی خفنی شده فقط امیدوارم مایکرو جوگیر نشه و بلایی رو که سر استودیو هیلو آورده سر اینا نیاره( البته بعضی از فن نماهای تعصبی کوچولو موچولو بیشتر جوگیر میشن) خ D:

  • واقعا بازی ای که قراره زیر دست این همه ادم حرفه ای ساخته بشه قراره چی بشه
    انگار مایکروسافت نقشه های مخوفی در سر داره

  • his0160 گفت:

    آنچارتد بعدی در کار نخواهد بود با این اوضاع.سونی با این وضع بهتره آنچارتد بفروشه به ماکرو

برخی دیگر از اعضای سابق ناتی داگ و بلیزارد به The Initiative ملحق شدند - گیمفا