بازی Embracelet بهزودی برروی iOS منتشر خواهد شد
استودیوی سازندهی Embracelet که در گذشته این بازی را برروی برخی از پلتفرمها در دسترس قرار داده بود، امروز از انتشار آن برای سیستم عامل iOS خبر داد. ضمنا ویدئوی تازهای از این بازی عرضه شده است که در ادامه آن را با هم تماشا خواهیم کرد.
Embracelet از سری عناوین هیجان انگیز در سبکهای داستان محور و ماجراجویی بوده که شرکت مشینبوی (MachineBoy) وظیفهی ساخت و عرضهی آن را به عهده داشته است. بازیبازان این استودیو را با عناوین درخشانی نظیر Milkmaid of the Milky Way میشناسند و حال باید دید که اثر جدید آنها تا چه حد به موفقیت خواهد رسید. Embracelet قرار است اواخر امسال و در تاریخی نامشخص برروی سیستم عامل iOS نیز منتشر شود. این در حالی است که این بازی چند روز قبل به دست دارندگان پلتفرم رایانههای شخصی و کنسول نینتندو سوییچ رسیده بود و توانست متای ۸۴ را کسب کند که برای مطالعهی نقدها و نمرات آن میتوانید به این نشانی مراجعه کنید. بنابراین اگر شما هم از علاقهمندان به سبکهای گفته شده هستید، Embracelet را به هیچ وجه از دست ندهید.
با توجه به این که Embracelet کیفیت بالایی دارد، باید ابتدا از سازگاری آن برروی گوشی هوشمند خود مطمئن شوید و سپس آن را دریافت و تجربه نمایید. این بازی داستان یک پسر نوجوان را روایت میکند که قدرتی جادویی را از پدربزرگش به ارث میبرد. پدربزرگ او که در روستایی کوچک از کشور نروژ زندگی میکرده است، پس از مدتها جستجو و کنجکاوی به این قدرت میرسد و سرانجام نوهاش را جانشین خوبی برای دستیابی به آن میداند. بدیهی است که این قدرت برای این پسر دردسرهایی را هم به همراه دارد و عدهای در تلاش هستند تا او را به چنگ خود در آورند. صحنههای شیرین و تلخ فراوانی در جریان این اثر رخ میدهد و در کل میتوان داستان آن را گیرا و جذاب در نظر گرفت.
به گفتهی تیم سازنده، برای به اتمام رساندن بازی به چیزی حدود ۳ الی ۶ ساعت زمان نیاز دارید. در خصوص انتشار نسخهی اندروید این عنوان هم هنوز خبری در دست نیست و باید دید که چه اتفاقاتی در آینده رخ خواهد داد. در صورت دریافت اخبار بیشتر پیرامون Embracelet نظیر تاریخ دقیق عرضه، آنها را به اطلاع شما عزیزان خواهیم رساند. همانطور که گفته شد، امروز ویدئویی از این اثر در دسترس قرار گرفته است که در پایان میتوانید آن را تماشا و دریافت کنید.
پر بحثترینها
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
نظرات