Apex Legends ممکن است به یک فرنچایز میلیارد دلاری تبدیل شود
Apex Legends از زمان عرضه در سال ۲۰۱۹، توانسته به خوبی محبوبیت خود را حفظ کند و به یکی از بتل رویالهای اصلی دنیای بازی تبدیل شود. حال الکترونیک آرتس (Electronic Arts)، ناشر بازی، گفته است که این بازی احتمالا به یک فرنچایز میلیارد دلاری تبدیل خواهد شد.
عناوین کمی توانستهاند که بیش از یک میلیارد دلار برای ناشر خود کسب کنند و به گفتهی الکترونیک آرتس، Apex Legends ممکن است که به زودی به چنین دستاوردی برسد. Apex Legends از نظر محبوبیت رو به رشد خود، قابل مقایسه با برخی از فرنچایزهای مشهور دیگر الکترونیک آرتس مانند سری FIFA و The Simsاست که بسیار قدیمیتر از این بازی هستند.
همانطور که میدانید، این عناوین سرویسمحور است که بیشترین سود را برای الکترونیک آرتس دارد. در چارک دوم سال مالی ۲۰۲۱ الکترونیک آرتس، این شرکت توانسته که ۱٫۱۵ میلیارد دلار درآمد کسب کند که تنها ۲۸۲ میلیون دلار از آن مربوط به فروش بازی بوده است و در مقابل رقم شگفتانگیز ۸۶۹ میلیارد دلار از فروش درون برنامهای به دست آمده است.
از آن جایی که Apex Legends عملکرد بسیار خوبی را از این لحاظ داشته است، مدیر ارشد عملیات و مدیر ارشد مالی الکترونیک آرتس، بلیک یورگنسن (Blake Jorgensen)، اعلام کرده است که انتظار میرود در شش ماه آینده، Apex Legends به یک فرنچایز میلیارد دلاری تبدیل شود. رشد Apex Legends آن قدر خیرهکننده بوده است که کاملا موفق به جا گذاشتن Madden Ultimate Team شده است.
Apex Legends در فضای مجازی و سرویسهایی مانند توییچ هم محبوبیت بسیاری دارد و دائما میتوانید آن را در صدر بازیهای محبوب ببینید. حدودا یک میلیون نفر در توییچ، به صورت روزانه این بازی را تماشا میکنند. فصل هفتم این بازی هم به تازگی آغاز شده است تا برای چند ماه دیگر بازیبازان را سرگرم نگه دارد.
Apex Legends هم اکنون برروی پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان و رایانههای شخصی در دسترس است.
پر بحثترینها
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- چرا GTA IV بهترین ساخته راکستار است؟
- استراتژی ریسکی Xbox که ۱۰ سال آینده آن را تعریف خواهد کرد
- کارگردان Silent Hill 2 Remake از علاقه خود به ساخت یک بازی در ژانر وحشت با اقتباس از Lord of the Rings میگوید
- Indiana Jones and the Great Circle بهترین بازی سال Gamescom از دید مخاطبین شد
- شایعه: Xbox در سال ۲۰۲۵ بازیهایی خواهد داشت که هنوز رونمایی نشدهاند
- بنیانگذار ناتی داگ دلیل فروش استودیو به سونی را توضیح میدهد
- توسعه دهنده Stalker 2: فعلاً برنامهای برای پورت PS5 نداریم
نظرات
جالبه، بازیش دوست دارم ولی نتونسته منو از پای کالاف و رینبو و پابجی بلند کنه، تفریحیه
عزیز یه اشتباه تایپی میلیارد دلاری تو خبر هست نوشتی ۸۶۹ میلیارد دلار ولی درستش ۸۶۹ میلیون دلاره 😀
دوشیدن خوب جواب داده :no:
این بازی که سرگرم کنندگیش ساعت و روز و سال نمیشناسه دوشیدنه بازی ۱۰ ساعت گیمپلی ۷۰ دلار دوشیدن نیست.این مننطقها از کجا آب میخوره
در مقابل رقم شگفتانگیز ۸۶۹ میلیارد دلار از فروش درون برنامهای به دست آمده است. شیردوشی کامل از یه بازی سرویس محور
شیر دوشی تویی دستینی اداتو در میاره
عزیز میلون درسته
مایکروسافت رو هم رفته درامدش در کل سال اینقدر نمیشه
هرچند از ea بدم میاد ولی خدایشش اپکس حقشه
خیلی خوب بود با اومدن سیزن ۷ و ی مپ بزرگ که خیلی منو یاد interstellar میندازه بهترم شده
به شخصه از شوتینگ بازی خیلی لذت میبرم.
اسلحه ها و لجندهای بازی همشون ویژگی های خاص خودشون دارن و همگی تماما بالانس هستن. چندین بار شده که فکر میکردم ی اسلحه ضعیفه بعد یکی اومده با همون اسلحه از روم رد شده همینطور در مورد قدرت های لجدها که بعضا میبینم افرادی با همون لجندهایی که فکر میکنم ضعیفن چقدر کارای خلاقانه میکنن و به تنهایی کل تیمم رو صاف میکنن
با توجه به سودی که این بازی داره EA هم پول خوبی به جیب میزنه.
امیدوارم یک بازی با بخش داستانی خفن مثل تایتان فال ۲ ازش ساخته بشه نه اینکه الکترونیک ارتز مثل سری فیفا شیردوشی کنه
شیردوشی قبل ea سو تفاهم بود
اون از فیفا اینم از این مردم چرا اینقدر بازی اش رو می خرن
امیدوارم مس افکت ریمستر مثل پرنس خراب نکنن
از این جایی که این بازی مثل فیفا تکرار مکررات نیست این قدر راحت نمیشه اسمشو شیر دوشی گذاشت. توی سبک بتل رویال هم که بهترین هست و ایونت های به نسبت خوبی داره. خرید های درون برنامه ایش هم که بدون استثنا تزئینی هست.
کی فکرشو میکرد این همه پیشرفت کنه این بازی
اگه درست یادم باشه بازی یه جورایی امشب معرفی شد و فردا عرضه شد سال گذشته منظورمه