بازی Bloodborne در پلیاستیشن ۵ برروی نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا میشود
در طول چند وقت اخیر، اطلاعاتی از نحوهی اجرای بازیهای نسل هشتی برروی کنسولهای نسل نهمی منتشر شدهاند. اغلب این بازیها بدون ارتقا و بهبودهای گرافیکی و از طریق قابلیت Backward برای کنسولهای پلیاستیشن ۵ و اکسباکس سری اکس اجرا میشوند. در همین راستا، اخیراً جزئیاتی از نحوهی اجرای عنوان Bloodborne برروی پلیاستیشن ۵ منتشر شده است.
بر اساس گزارشهای Polygon و دیجیتال فاندری، بازی Bloodborne در پلیاستیشن ۵ برروی نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه ثابت اجرا خواهد شد و این موضوع کمی ناامیدکننده به نظر میرسد. با این حال دیگر اثر استودیوی فرام سافتور (FromSoftware)، یعنی بازی Sekiro: Shadows Die Twice با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا میشود که نسبت به عملکرد بازی برروی پلیاستیشن ۴ پرو پیشرفت چشمگیری داشته است.
اما علاوه بر این موارد، مقایسهای از مدت زمان بارگذاری بازی Destiny 2 انجام شده است. برای رسیدن به بخش انتخاب شخصیت، این بازی برروی پلیاستیشن ۴ در حدود سه دقیقه و در پلیاستیشن ۵ در ۵۰ ثانیه باگذاری میشود. همچنین رفتن از برج به منطقهی تاریک سیارهی اروپا در پلیاستیشن ۴ حدود ۱ دقیقه و ۵۶ ثانیه و در پلیاستیشن ۵ حدود ۴۶ ثانیه به طول میانجامد.
بر اساس برخی از شایعات منتشر شده، نسخهی ریمستر بازی Bloodborne برای کنسول پلیاستیشن ۵ در راه است و اگر این خبر درست باشد، احتمالاً شاهد ارتقاهای گرافیکی و نیز بهبود نرخ فریم و عملکرد آن خواهیم بود.
پر بحثترینها
- مایکروسافت به سازندگان خود هشدار میدهد که از طراحی شخصیتهای زن با اندام اغراق شده خودداری کنند
- تعداد بازیکنان همزمان Horizon Forbidden West در استیم از ۴۰ هزار نفر عبور کرد
- ویدیوی اختصاصی: گیمپلی و معرفی بازی Rise of the Ronin
- عملکرد خوب استودیوی Nixxes در پورت PC بازی Horizon Forbidden West
- احتمال عرضه Final Fantasy 16 برای پلتفرمهای دیگر وجود دارد
- فیل اسپنسر: اخراجها در اکتیویژن برای کسب سود ضروری بود
- گزارش: Xbox در مقطعی اکثر عناوین خود را برای PS5 منتشر خواهد کرد
- کدام نسخه از بازی GTA از همه محبوبتر است؟ + ویدیو
- احتمال پشتیبانی Xbox Series از فناوری FSR 3 Frame Generation در آینده
- گزارش: توسعهدهندگان ترد پارتی پتانسیلهای ایکس باکس را زیر سوال میبرند
نظرات