قدرتمند اما بدون هیچ غافلگیری | با نقد و بررسی‌های کنسول اکس‌باکس سری همراه باشید - گیمفا
قدرتمند اما بدون هیچ غافلگیری | با نقد و بررسی‌های کنسول اکس‌باکس سری همراه باشید - گیمفا
قدرتمند اما بدون هیچ غافلگیری | با نقد و بررسی‌های کنسول اکس‌باکس سری همراه باشید - گیمفا
قدرتمند اما بدون هیچ غافلگیری | با نقد و بررسی‌های کنسول اکس‌باکس سری همراه باشید - گیمفا

قدرتمند اما بدون هیچ غافلگیری | با نقد و بررسی‌های کنسول اکس‌باکس سری همراه باشید

محمد حسین کریمی
۲۰:۱۵ ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
قدرتمند اما بدون هیچ غافلگیری | با نقد و بررسی‌های کنسول اکس‌باکس سری همراه باشید - گیمفا

سرانجام دقایقی پیش نقد و بررسی‌های کنسول‌‌های نسل بعدی مایکروسافت یعنی اکس‌باکس سری اکس و سری اس از سوی وبسایت‌های معتبر در سرتاسر جهان منتشر شد و ما حالا می‌توانیم دقیق‌تر با این پلتفرم آشنا شویم.

در بسیاری از این بررسی‌ها به ویژگی‌های بسیار خوبی مانند اکس‌باکس گیم پس (Xbox Game Pass) و Backwards Compatibility اشاره شده است و به نظر می‌رسد اکس‌باکس به خوبی توانسته یک اکوسیستم یکپارچه با کنسول‌های نسل قبلی خود به وجود آورد اما در کنار این موارد عدم وجود نوآوری و کمبود در بازی‌های کاملاََ نسل بعدی از سوی استودیوهای مایکروسافت نیز اشاره شده است. در ادامه ما خلاصه‌‌‌ای از نتایج بررسی‌های وبسایت‌های مختلف را به شما ارائه می‌دهید:

IGN:

تیتر: برج قدرتمند مایکروسافت / نقد و بررسی اکس‌باکس سری اکس

ما تنها می‌توانیم فرض کنیم که اکس‌باکس سری اکس در نهایت بتواند با بازی‌های جدید و نسل بعدی خود ما را متعجب کند چرا که در حال حاضر چیزی برای قضاوت وجود ندارد. اما در این میان بدون توجه به این که چه بازی را برروی دستگاه اجرا کنید، بارگذاری‌ها به شدت کاهش یافته‌اند، نرخ فریم روان شده و رزولوشن بالاتر می‌رود. این دستگاه مینیمالیستی و بزرگ بسیار ساکت است که البته با قدرت بسیار زیاد و توانایی‌اش در مقایسه با پلی‌استیشن ۵ شامل ویژگی‌های بیشتری مانند Quick Resume و داشتن چند بازی به صورت همزمان می‌شود. در مقایسه‌ی مستقیم با مشخصات سخت‌افزاری پلی‌استیشن ۵، این کنسول با قیمتی یکسان قدرت بیشتر به شما ارائه می‌دهد. این بسیار جذاب خواهد بود که ببینیم سازندگان در سال‌های پیش رو چگونه از قدرت آن استفاده می‌کنند.

نمره‌ی اکس‌باکس سری اکس: ۸/۱۰

تیتر: ماشین گیم‌ پس / نقد و بررسی اکس‌باکس سری اس

به طور کلی اکس‌باکس سری اس با توجه به قیمت ۳۰۰ دلاری ارزش زیادی را به ارمغان می‌آورد. این کنسول به رزولوشن ۱۴۴۰p و فضای خالی درایو SSD کم محدود شده اما بسیار کوچک و کم صدا است در کنار این که می‌‎تواند زمان‌ باگذاری را از بین ببر و بازی‌ها را به صورت ۱۲۰ فریم در صورت وجود تلویزیون مناسب اجرا کند. من بیش از همه نسبت به آینده‌ی این کنسول نگران هستم. هر چه جلو می‌رویم بازی‌ها به قدرت بیشتری نیاز دارند بنابراین پیشنهاد نمی‌دهم برای پلتفرم اصلی خود یک سری اس تهیه کنید اما این بدین معنا نیست که سری اس جایگاه خاص خود را ندارد بلکه یک کنسول دوم بسیار خوب به حساب می‌آید. به طور مثال گزینه‌ی خوبی برای بچه‌ها است که قصد دارند برروی یک صفحه نمایش کوچک‌تر به بازی کردن بپردازند یا به طور مثال شاید یک پلی‌استیشن ۵ را خریداری کنید و قصد استفاده از گیم پس را داشته باشید و باز هم این کنسول جایگاه خوبی پیدا می‌کند. این یک قدم خوبی برای ورود به نسل جدید است که با بودجه‌ی شما می‌تواند سازگار باشد.

نمره‌ی اکس‌باکس سری اس: ۷٫۵/۱۰

 

Gamespot:

تیتر: بازی کردن آینده / نقد و بررسی اکس‌باکس سری اکس

به طور کلی اکس‌باکس سری اکس یک کنسول خارق‌العاده و سرراست به حساب می‌آید که پتانسیل زیادی برای آزاد شدن دارد. تمرکز کنسول ساختن بهترین نسخه‌ی یک سخت‌افزار است تا بهترین اکوسیستم اکس‌باکس را خلق کند اما با وجود این که هیچ ایده‌ی جدید هیجان‌انگیزی ندارد (البته بستگی دارد در مورد Quick Resume چگونه فکر کنید) اما به خوبی این چشم‌انداز را در روزهای اولیه ایجاد می‌کند.

تا زمانی که بازی‌‎های انحصاری کنسول عرضه شوند در مقابل شما مانعی برای دسترسی با محتویات قرار نمی‌گیرد.  صبر کردن تا زمانی که بازی‌های بیشتری عرضه شود و استفاده کردن از پتانسیل کامل آن یک حرکت عاقلانه و منصفانه از سوی مخاطب به نظر می‌رسد. باید این موضوع را در نظر بگیریم که خرید یک کنسول به نوعی سرمایه‌گذاری برای آینده‌ی گیمینگ شما به حساب می‌آید و تنها به دسترسی حال حاضر محدود نمی‌شود. ما تا به این لحظه شاهد ویژگی‌ها و قابلیت‌های جذاب سری اکس بودیم که تنها بخش کوچکی از پتانسیل آن را آشکار می‌کند.

سری اکس یک اکس‌باکس به شدت بهبود یافته به حساب می‌آید که پایه‌های مستحکمی را برای مایکروسافت به وجود می‌آورد. اگر سرمایه‌گذاری‌های اخیر و استودیوهای خریداری شده از سوی مایکروسافت را در نظر بگیرید مطمئناََ آینده‌ی این پلتفرم بسیار روشن خواهد بود.

بلومبرگ (Bloomberg):

تیتر: نسل بعد هنوز فرا نرسیده است / نقد و بررسی اکس‌باکس سری اکس

جیسون شریر:

خریدن یک کنسول بازی ویدیویی در زمان لانچ به احتمالات بستگی دارد. این موضوع مخصوصاََ برای اکوسیستم اکس‌باکس صحت دارد. در حال حاضر، تنها کسانی که واقعاََ می‌خواهند بازی‌ها را با بهترین کیفیت تجربه کنند و یا کسانی که در دهه‌ی اخیر کنسول نخریده‌اند مناسب به نظر می‌رسند، افرادی که بازی‌های زیادی را تجربه نکرده‌اند و حالا کاتالوگ بلند بالایی در پیش روی آن‌ها قرار دارد.

با کنسولی جذاب رو به رو هستیم و زمان بارگذاری کم اما هیچ بازی وجود ندارد که نتوان برروی پلتفرم‌های دیگر آن‌ها را تجربه کرد. اگر بسیاری از بازی‌های قبلی اکس‌باکس را تجربه نکرده‌اید یا قصد دارید Valhalla را با ۶۰ فریم بر ثانیه تجربه کنید گزینه‌ی مناسبی است اما در غیر این صورت دلیل زیادی برای خرید وجود ندارد.

قدرتمند اما بدون هیچ غافلگیری | با نقد و بررسی‌های کنسول اکس‌باکس سری همراه باشید - گیمفا

دیجیتال فاندری (Digital Foundry):

تیتر: یک کنسول بازی نسل بعدی, یک کنسول ادامه‌دار – یا هردو؟

در نهایت باید به شما بگویم که من باور دارم مایکروسافت توانسته یک سیستم نسل بعدی عالی را ارائه دهد اما متاسفانه با کنسولی رو به رو هستیم که نمی‌تواند در زمان عرضه به خوبی قدرت‌های خود را آشکار کند. بخشی از این موضوع به کمبود در عناوین فرست-پارتی بر می‌گردد که از برتری‌ها و سرعت جذب مخاطب به کنسول می‌کاهد و دلیل این است که مایکروسافت بیشتر برروی پیشرفت تدریجی چشم‌انداز خود را بنا کرده است و در مقابل پیشرفت ناگهانی نسل به نسل قرار می‌گیرد، در این میان سونی بیشتر برروی پیشرفت‌های انقلابی هدف‌گذاری کرده است. تمرکز بیش از حد سازنده‌های چند پلتفرمی نیز باعث می‌شود کنسول‌های سری اکس و اس نتوانند خود را ثابت کنند. من از این نظر عاشق کنسول هستم که در آینده امید زیادی دارم که قدرتش نمایان شود و ما شاهد ویژگی‌های مختلف قدرتی آن باشیم اما یک کنسول با بازی‌هایش شناخته می‌شود و از این نظر احساس می‌کنم که حتی این کنسول را نمی‌شناسم.

ویندوز سنترال (Windows Central):

تیتر: قدرتمند و عظیم اما …

نقاط قوت:

  • طراحی عالی و سخت‌افزار قوی
  • خنک و ساکت
  • بارگذاری سریع‌تر و قابلیت Quick Resume
  • اکس‌باکس گیم پس و سرمایه‌گذاری‌های مایکروسافت برای آینده

نکات منفی:

  • لاین‌آپ لانچ ضعیف غیر قابل انکار
  • قابلیت‌های Media Center ضعیف شده‌اند

اگر شما یک بازی‌باز هاردکور پلتفرم اکس‌باکس هستید، مطمئناََ  با نگاهی به همین نکات مثبت کنسول را خریداری خواهید کرد.اگر قصد دارید برای اولین بار وارد اکوسیستم شوید، اکس‌باکس سری اکس شما را نا امید نمی‌کند.

نمره: ۴٫۵/۵

Engadget:

اکس‌باکس سری اکس به طور تمام و کمال چیزی است که اکس‌باکس وان نبود. از همه نظر سریع است و به راحتی بازی به صورت ۴K را ارائه می‌دهد و از طرفی بارگذاری‌های طولانی مدت را کاهش می‌دهد. این پلتفرم به طور خالص این تمرکز را دارد که بهترین تجربه‌ی گیمینگ را فراهم کند به جای این که یک دستگاه نصف و نیمه‌ی سرگرمی بوده و تمرکز‌های عجیب و غریبی داشته باشد. تنها مشکل این است که بازی جذابی در زمان لانچ برای ارائه وجود ندارد که در نتیجه مایکروسافت را در مقابل پلی‌استیشن ۵ آسیب‌پذیر می‌کند. با این حال سری اکس بدون هیچ انحصاری بازی‌ها را در سطح یک رایانه‌ی شخصی مدرن اجرا می‌کند و این برای بسیاری از بازی‌بازان کافی است.

نمره: ۸۷/۱۰۰

ورج (The Verge):

تیتر: یک رایانه‌ی شخصی نسل بعدی

هدف مایکروسافت از ساخت کنسول نسل جدید خود این است که یک تجربه‌ی رایانه‌های شخصی را به یک کنسول وارد کند. شما می‌توانید این احساس را در زمان تجربه‌ی هر دو کنسول سری اکس و سری اس به طور مداوم خواهید داشت. اگر شما در حال حاضر از یک کارت گرافیک GTX 1060 به RTX 3080 منتقل شوید در زمینه‌های مختلفی مانند رابط کاربری (ویندوز ۱۰) تفاوت‌های عمده‌ای نخواهید یافت و تنها با بهبود سرعت و کیفیت برخی موارد رو به رو می‌شوید اما مهم‌تر از همه بازی‌های جدید بهتر اجرا خواهند شد.

این دقیقاََ همان حسی است که مایکروسافت با اکس‌باکس سری اکس به شما القاء می‌کند. نه تنها با انتقال از اکس‌باکس وان به اکس‌باکس سری اکس این حس را خواهید داشت که رایانه‌ی شخصی خود را به روز کرده‌اید بلکه دقیقاََ چنین چیزی به نظر می‌رسد چرا که شکل ظاهری نیز به مانند رایانه‌ی شخصی طراحی شده است. از طرفی همه‌ی لوازم جانبی شما نیز پشتیبانی می‌شود.

این یک رویکرد کاملاََ متفاوت نسبت به سونی و پلی‌استیشن ۵ به حساب می‌آید چرا که آن‌‌ها با رابط کاربری (UI) جدید ، بازی‌های نسل بعدی انحصاری و کنترلر کاملاََ جدید وارد رقابت می‌شوند. مایکروسافت برروی پایه‌های گیمینگ که واقعاََ اهمیت دارند تمرکز کرده است: نرخ فریم بالا، کم صدا و خنک بودن کنسول، بارگذاری سریع، پشتیبانی از لوازم جانبی و Backwards Compatibility. در چند هفته‌ای که من با این کنسول کار کردم باید بگویم که سری اکس به خوبی این پایه‌ها را ارائه می‌دهد.

اما بهترین بخش مربوط به سری اکس این است که در حقیقت با یک رایانه‌‌ی شخصی رو به رو نیستیم. من دیگر نمی‌بایست نگران درایور‌ها، لانچرها و یا به‌روزرسانی ویندوز باشم. شما اکس‌باکس را روشن می‌کنید و به بازی‌ کردن می‌پردازید. اگر سازنده‌ها در ادامه‌ی نسل گزینه‌های کیفیت اجرایی مختلفی را پیش روی من بگذارند مطمئناََ وسوسه خواهم شد که اکثر بازی‌ها را برروی این پلتفرم تجربه کنم چرا که از طرفی پشتیبانی از موس و کیبورد، cross-save و cross-play نیز به شدت ترغیب کننده هستند.

در این میان یک سوال بزرگ پیش می‌آید: ۲۳ استودیوی فرست‌-پارتی مایکروسافت در چه زمانی قدرت‌های این پلتفرم را نمایان خواهند کرد؟ قدرت سخت‌افزاری و تجربه‌ی کاربری بی‌نظیر تنها بخشی از معادله به حساب می‌آید. مایکروسافت به بازی‌هایی نیاز دارد که سری اکس را به پلتفرمی جدید تبدیل کند.

قدرتمند اما بدون هیچ غافلگیری | با نقد و بررسی‌های کنسول اکس‌باکس سری همراه باشید - گیمفا

گیم‌اینفورمر (GameInformer):

تیتر: نسل بعدی اکس‌باکس دو گزینه‌ی سرعت و روان بودن را ارائه می‌دهد که به جای نوآوری برروی تکرار موارد قبلی تمرکز دارد

اکس‌باکس سری اکس و اکس‌باکس سری اس شامل بهبودهای بی‌نظیری مانند Quick Resume و بارگذاری سریع‌تر نسبت به نسل‌ قبلی می‌شود اما زمانی که سیستم را روشن می‌کنید انتظار یک پیشرفت انقلابی یا متفاوت نسبت به قبل نداشته باشید. اگر تنها انتظار دارید که به بازی‌های قدیمی، حال حاضر و آینده‌ی اکس‌باکس دسترسی داشته باشید منتظر این کنسول باشید فراتر از این‌ها چیزی برای ارائه وجود ندارد.
نمره: +B
thurrott:
اکس‌باکس سری اکس سادگی کنسول‌های بازی‌ ویدیویی سنتی را با قدرت رایانه‌های شخصی گیمینگ ترکیب می‌کند و این را در حالتی به وجود می‌آورد که شاهد هیچ‌گونه داغ کردن و سر و صدای اضافه نیستیم. این به گونه‌ای یک معجزه به حساب می‌آید اما این سوال پیش می‌آید که آیا یک سری اکس خریداری کنم؟ این بستگی دارد. اگر از یک اکس‌باکس وان اکس استفاده می‌کنید پیشنهاد می‌دهم که صبر کنید نه تنها به این دلیل که در ادامه‌ی سال ۲۰۲۰ هیچ‌‌گونه محتوایی ارائه نخواهد شد. در حال حاضر نیز چند بازی بهبود یافته برای کنسول جدید در دسترس قرار دارد و من امیدوارم این مسئله بهتر شود اما به نظرم دارندگان اکس‌باکس وان اکس باید حداقل تا اوایل ۲۰۲۱ صبر کنند. از طرفی کسانی که از کنسول‌های قدیمی‌تر اکس‌باکس وان اس و اکس‌باکس وان استفاده می‌کنند باید به سرعت یکی از کنسول‌های جدید را خریداری کنند چرا که بهبودهای شدیدی در انتظارشان است.
TechRadar:
نکات مثبت:
  • زمان بارگذاری بسیار سریع
  • Dolby Vision and Atmos
  • گیم‌پلی با رزولوشن ۴K و نرخ فریم ۶۰ (پشتیبانی از ۴K و ۱۲۰HZ)
  • Backwards Compatibility برای جمع کثیری از بازی‌ها

نکات منفی:

  • لاین‌آپ بازی‌های لانچ
  • پیشرف‌های محدود در رابط کاربری (UI)
  • تلویزیون سازگار برای بهترین کیفیت بصری مورد نیاز است

اکس‌باکس سری اکس از قدرت بی‌نظیر خود برای کاهش زمان بارگذاری و کیفیت اجرایی کلی بازی استفاده می‌کند اما اگرچه ویژگی‌هایی مانند Quick Resume ،Backwards Compatiblity و اسمارت دلیوری (Smart Delivery) کمی به بهتر شدن کمک می‌کند اما به سختی می‌توان کاستی‌ها در مباحث کلیدی مانند رابط کاربری و بازی‌های لانچ را نادیده گرفت.

نمره: ۴/۵

Tech Advisor:
نکات مثبت:
  • کیفیت اجرایی ۴K و نرخ فریم ۶۰ در اکثر بازی‌ها به صورت ثابت
  • درایو SSD
  • زیبایی مینیمالیستی

نکات منفی:

  • اندازه‌ی بزرگ
  • گرانی کارت‌های حافظه‌ی گسترش دهنده
  • قابل شارژ نبودن کنترلر

اکس‌باکس سری اکس قدرتمندترین کنسول اکس‌باکس به حساب می‌آید اما در زمان لانچ شما نمی‌توانید هیچ اثری را تجربه کنید که قبلاََ نمی‌توانستید. این کنسول بیشتر از نظر کیفیت اجرایی به قول‌های خود پایبند است. رزولوشن ۴K و نرخ فریم ۶۰ قابل اطمینان بوده و درایو SSD تقریباََ زمان بارگذاری را ازبین می‌برد. این یک پیشنهاد خوب برای طرفداران نرخ فریم بهتر به حساب می‌اید اما افراد دیگر دلیلی برای این آپگرید نخواهند دید.

سی‌نت (CNET):

تیتر: کاملاََ به کمال رسیده اما بدون هیچ غافلگیری

اگر شما حس می‌کنید خرید سری اکس با ۵۰۰ دلار مناسب نیست، خرسندم که به شما بگویم تجربه‌ی بسیار خوبی با کنسول ارزان‌تر یعنی سری اس داشته‌ام. در کنار این که اندازه‌ی آن بسیار کوچک است، به نظر من طراحی زیباتری دارد و نسبت به قیمتش بسیاری از ویژگی‌ها را حفظ می‌‌کند.

مترو (Metro):

تیتر: کنسول جدیدی که هیچ چیز در آن تازه نیست

نقد و بررسی کنسول اکس‌باکس سری اکس در حال حاضر چیز زیادی را نمی‌تواند به شما بگوید. این قدرتمندترین کنسول ساخته شده است (به صورت تئوری بر اساس بازی‌ها به هیچ عنوان چنین چیزی را نمی‌توان ثابت کرد) و باید بگویم که برای دو هفته زیر تلویزیون ما این کنسول وجود داشت و ما نمی‌دانستیم که باید با آن چکار کنیم. این موضوع بسیار عجیب است چرا که عرضه‌ی یک نسل جدید از کنسول‌ها باید به شدت برای یک بازی‌باز هیجان‌انگیز باشد و این اتفاق در مورد سری اکس رخ نمی‌دهد. آیا سری اکس از نظر مکانیکی یک کنسول خوب است؟ در حال حاضر به اندازه‌ی پلی‌استیشن ۵ نوآورانه به نظر نمی‌رسد اما بله. آیا بازی جذابی برای تجربه برروی آن وجود دارد؟ بله اما نه چیز جدیدی. آیا ارزش پولی که می‌پردازید را دارد؟ بله، مخصوصاََ سری اس. اما بزرگ‌ترین سوال این است که آیا باید یکی از این کنسول‌ها را خریداری کنم یا خیر؟ این پاسخ بسیار سخت خواهد بود و به شرایط شخصی هر فرد بستگی دارد. چیزی که ما می‌توانیم بگوییم این است که اگر این تصمیم را به بعداََ موکول کنید چیز زیادی را از دست نداده‌اید.

کنسول اکس‌باکس سری اکس و سری اس در تاریخ ۲۰ آبان (۱۰ نوامبر) عرضه خواهند شد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

قدرتمند اما بدون هیچ غافلگیری | با نقد و بررسی‌های کنسول اکس‌باکس سری همراه باشید - گیمفا
قدرتمند اما بدون هیچ غافلگیری | با نقد و بررسی‌های کنسول اکس‌باکس سری همراه باشید - گیمفا
قدرتمند اما بدون هیچ غافلگیری | با نقد و بررسی‌های کنسول اکس‌باکس سری همراه باشید - گیمفا
قدرتمند اما بدون هیچ غافلگیری | با نقد و بررسی‌های کنسول اکس‌باکس سری همراه باشید - گیمفا
قدرتمند اما بدون هیچ غافلگیری | با نقد و بررسی‌های کنسول اکس‌باکس سری همراه باشید - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • افسانه، ماشین جنگی، کوسه دندان تیز
    بله، نیومده میترکونه
    مرسی اسپنسر کبیر
    Quick resuem و قدرت بالا و معماری بینظیر و ssd عالی و…..
    مرسی رونالد کبیر
    مشکل بازی های AAA های به زودی حل میشه
    البته که کلی بازی های AAA در راهه
    و اولین بازی AAAA تاریخ

  • Fire گفت:

    :yes: 😯 :inlove:
    تبریک به طرفداران XBOX
    This is the legendary

  • Mateus گفت:

    البته با قدرت بسیار زیاد و توانایی‌اش در مقایسه با پلی‌استیشن ۵ شامل ویژگی‌های بیشتری مانند Quick Resume و داشتن چند بازی به صورت همزمان می‌شود
    .
    آی جی ان از بعضی از دوستان گیمفا ؛ فن بوی تره ؛ میشه ویژگی های کمتر پلی استیشن رو بگی لطفا 😐
    .
    اکثر سایت ها گفتن اکس باکس نوآوری نداره
    .
    متن دیجیتال خیلی انقلابی و خفن بود!

  • Emmat گفت:

    استاد کریمی داشتم پست قبلی می خواندم دیدم گفتید دارید روش کار می کنید واقعا این جور چیزها رو دوستم ولی دوستان هر فنی متعصب کورکورانه تو خدا این پست رو به گند و جنگ ترولی وصل نکنید 🙂

    #منطقی‌-فکر-کنید

  • Little∞God گفت:

    مبارکتون باشه ایکس باکس فن های گل :rose:

    امیدوارم حتما تهیه اش کنید لذت ببرید !!!

    انشالله مایکرو این نسل پر قدرت تر از نسل ۷ شروع کنه و گیم هایی بیان که عشق کنیم

    خود منم سعی میکنم سر یک سال یا حتی کمتر این کنسول برای خودم تهیه کنم چون از دسته اش خوشم میاد مخصوصا طرح خود کنسول من خوشم اومده خیلی شیکه هر کی ی سلیقه داره میخوام برای اولین بار هر دو کنسول داشته باشم این نسل چدن لازمه این مایکرو منو یاد گذشته میندازه میخواد پر قدرت عمل کنه !!

    خیلی از بازی های نسل ۷ و ۸ رو میخوام تجربه کنم !!!

    چون سیستمم ضعیف بود نتونستم تجربش کنم !!!
    حسرت میکشم !!!

    در کل داداش های گلم امیدوارم این نسل براتون نسل عالی باشه :heart: :heart: :heart: :heart:

  • Endgame گفت:

    ترکوند Xbox
    بکوارد، گیمپس، قدرت، ssd و همه چی:yes:
    لاین آپ هم که عالیه
    Fable و Hellblade 2 و Forza motorsport و Halo infinite و Avowed
    که فقط به لانچ نمیرسند
    سال ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ سال بزرگی برای طرفداران xbox هست

  • bigbang0661 گفت:

    هدف از خرید یک کنسول بازی، لذت بردن از انحصاری های زیاده. وقتی در روز عرضه یه دونه انحصاری نداره و در آینده انحصاریهای AAA چهار تا هم نمیشه به درد هیچی نمیخوره.
    مبارکه طرفداراش باشه، این یخچال بی استفاده

  • SiRSiNa گفت:

    متاسفانه لانچ xbox به شدت ضعیفه ( از نظر بازیای جدید )
    امیدوارم مایکرو برنامه داشته باشه و کاری کنه سونی هم مثل نسل ۷ رگباری انحصاری خوب بده ، نسل خوبی رو آرزو میکنم :yes: :yes: ( البته اگه ما ایرونیا بتونیم بریم نسل ۹ با این قیمتای فضایی 😥 )

  • کنسول جدیدی که هیچ چیز در آن تازه نیست…سنگین بود
    برخلاف PS5 که از کنترلر تا SSD و سخت افزار گرفته،کاملا انقلابی و جدید هست

    • X.gamer گفت:

      آره باو، ۹۰درصد سخت افزار ضعیف تره میشه انقلابی 😀 یاد پراید افتادم که یجوری تو تلویزیون تبلیغ ماشین ملی میکنن آدم کف و خون قاطی میکنه

      • ۹۰ درصد رو از کجا آوردی؟
        ظاهرا دروغ گویی های اسپتسر به فن هاش هم سرایت کرده

        • X.gamer گفت:

          یلحظه: گرافیک ، رم ، سی پی یو ، حافظه ، دیگه چی ، بیس کنسول ( از لحاظ نرم افزاری) بواسطه rdna 2 full و … . یه اس اس دیه ps5 بالاتره ، نکنه ps5 90 درصد سخت افزارش قویتره؟

        • Wild Rage گفت:

          میشه بدونم چرا به اقای اسپنسر دروغ گو میگید؟
          چون یه عالمه از وعده هایی که داده رو عملی کرده
          زنیمکس مدیا رو خریده برای ایکس باکس و گفته باز هم قراره خرید هایی داشته باشه
          گیمپس رو از اونی که بود ارتقا داد و EA Play رو اورد و قراره بازم ارتقا بده.
          ایکس کلاود رو برای اندروید اورد و قراره برای تلوزیون های هوشمند هم بیاره که هر کس که پول کنسول نداره و یا نمیخواد بخره بتونه رو اونا با سرویس ابری کار کنه.
          تعداد استودیو ها رو هم از ۴ تا رسوند ۲۳ تا.
          و به امید خدا به زودی یه خرید جدید هم رونمایی میشه (چند تا استودیو یا یه شرکت)
          پس تا اونجایی که من میبینم به وعده هاش عمل کرده.
          اگه چیزی جا انداختم بگید

          • چقدر دستمال کش فیل اسپنسر زیاد شده
            https://uupload.ir/files/ba3x_ecfbqvxuwaaghjz.jpg
            این عکس بالای masterpiece به کنار
            https://uupload.ir/files/aoyy_ecd1zeawkaai997.jpg
            میاد میگه بازی های داستانی طرفدار نداره ولی میاد دونتناد رو میخره
            از یک طرف میگه حجم بازی ها رو سریز اس ۳۰ درصد کمتره ولی…
            https://www.kotaku.com.au/2020/07/xbox-series-x-exclusives-phil-spencer/
            از یک طرف میگه انحصاری دشمن صنعت گیم هست وای میاد بازی های بتسدا رو انحصاری میکنه
            از یک طرف میگه سریز اس حداقل ۱۰۸۰p بازی ها روش اجرا میشن از یک طرف یاکوزا…
            از یک طرف میگه ۲ سال از one پشتیبانی میشه از یک طرف…خودت میدونی
            بازم هست خواستی وایت میفرستم

            • Iliya گفت:

              تفکر یه آدم متغیره با توجه به وضعیت تغییر میکنه توی اون مدت بتل رویال ها از ماریو هم مروف تر شده بودن منطقیش این بود که اینو بگه
              گفته تا ۲ سال بازی هارو واسه وان میده بازی هایی که ۲۰۲۰ تا آخر ۲۰۲۲ میان
              نه بازی هایی که قراره اول ۲۰۲۲ یا اواسط ۲۰۲۲ بیان یا بازی هایی که نیاز به SSD و پردانده قوی دارن

            • Wild Rage گفت:

              عزیزم نگاه کردم و فهمیدم یه سری چیزا رو از خودت گفتی.
              دونت ناد رو نخریده و فقط بهشون سپرد که بازی بسازن.
              من خودم طرفدار استوری ام. ولی یه نگاه به همون فورتنایت بنداز یا ماینکرفت. واقعا فکر نمیکنی بازی های سینگل پلیر تاثیر کمتری رو کژوال پلیرا دارن؟؟
              درمورد اون عکس اول هم رفتم نگاه کردم.
              همونطور تمام اون حرفا درست بودن. ۲۰۱۸ یکی از بزرگترین نمایش های ایکس باکس بود. ۲۰۱۷ بیشتر از ۲۰۱۶ انحصاری داشت.۲۰۱۴ هم بعد مدت ها انحصاری های خیلی خوبی اورد و درست گفت. با توجه به کارایی که سال ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ کردن هم گفت که ۲۰۱۶ میتونه یکی از سال های خاص ما باشه که خب اونم درست در اومد. ۲۰۱۵ هم که الحق میدی خیلی خیلی انحصاری های گنده ای داشت مثل هیلو و تومب ریدر و فورزا موتور اسپورت ۶ و اوری و Rare Replay که بهت اجازه دسترسی به بازی های قدیمی استودیو ریر رو میده.
              والا من دیگه به بازی های مایکرو نمیگم انحصاری. هم رو موبایل میشه. هم رو پی سی. هم رو ایکس باکس. هم رو تلوزیون های هوشمند به زودی. حتی میگن ممکنه رو نینتندو هم بیاد.
              پشتیبانی از ایکس باکس وان هم احتمالا هست همونطور که پلی استیشن داره از ۴ میکنه ولی نه واسه همه ی بازیا.
              انحصاری دشمن صنعت گیمه. دقیقا اینو گفت. و خب همونطور که میبینی بازی ای انحصاری نیست.
              هم رو پی سی. هم رو موبایل با ایکس کلاود. هم رو ایکس باکس.
              درمورد اون ۳۰ درصد کمتر هم با توجه به قوانین سازنده ها وظیفه دارن حجم رو کم کنن. اسپنسر قرار نیست معجزه کنه و خودش با دستای خودش بیاد و حجم بازی رو کم کنه.
              عزیزم. سونی هم میگفت این نسل ۴k 60fps ولی حتی سر دیمن سولز موندن!!!! بازی ای که انحصاری خودشون هست و باید بهترین پرفومنس ممکن رو داشته باشه و قدرت پی اس ۵ رو به رخ بکشه!!! مایکرو هم همینطور!!!
              اینا تبلیغاته عزیز. شما که این همه سابقه بازی داری باید اینا رو بدونی.
              بازم میگم. اسپنسر بسیار زحمت کشیده برای ایکس باکس و باز هم میکشه

    • Wild Rage گفت:

      والا من به شخصه فک میکنم ارگونومی کنترلر ایکس باکس جوریه که تا دهه بعد هم لازم نیست تغییرش بده (لامصب باید بگیرید دستتون تا بفهمید) من جفت دسته ایکس باکس و پی اس ۴ رو روی کامپیوترم امتحان کردم ولی دسته ایکس باکس لامصب ارگونومی حرف نداره. سونی هم که این نسل از لحاظ ویژگی های کنترلرش طوفان کرده.
      SSD هم مال سونی خیلی قویه و اینطور که معلومه بدجور روش کار کردن. البته این طور که گفته میشه فناوری ولوسیتی قراره خیلی لودینگ های ایکس باکس رو بهبود ببخشه
      در کل این نسل با دست پر اومدن
      و در ضمن سخت افزار انقلابی رو فکر نمیکنی زیاده روی داری میکنی؟؟ منظورم اینه که جفتشون رفتن نسل جدید سی پی یو های AMD با فناوری RDNA 2 (البته میگن مال سونی مثل اینکه کاستومه و ممکنه کاملن ورژن ۲ نباشه) رو بستن. مال ایکس باکس فقط ۰/۳ گیگاهرتز بیشتره
      گرافیکشون هم که خب قبلا معلوم شده و خب هر دو خوب بوده ولی یکم اختلاف دارن
      رم هم که خب سونی ۱۶ گیگ هر دو دارن ولی مموری بندویچ های متفاوت. برای پی اس ۵ ۴۴۸ گیگابایت و برای مایکرو ۱۰ گیگش ۵۶۰ گیگابایت و ۶ گیگش ۳۳۶ گیگابایت هست
      و خب ماشالا ماشالا هر دو ترکوندن.
      برای کنسول خوبن این سخت افزار ها ولی در کل کلمه انقلابی فک نمیکنی زیاده رویه؟
      ما به ۳۰۹۰ نمیگیم انقلابی

      • شما که هیتری ولی فکر کردی چرا مارک سرنی گفت به کشور های مختلف سفر کرده و با بازیساز ها مصاحبه داشته،تا بر معیار نیاز و راحتی اونا سخت افزار PS5 رو توسعه بده؟
        جیسون شرایر که حرفاش درست از آب در میان با یکسری بازیساز مصاحبه داشته و اون بازیساز ها بهش گفتن،سخت افزار PS5 به قدری عالی کاستومایز شده،که حتی میتونه قدرت بیشتری نسب به SERIES X ارائه بده
        جدا از این همون جیسون شرایر گفته بزرگترین پیشرفت نسل بعد،همین دوالسنس هستش

        • Wild Rage گفت:

          خب اخه جالب اینجاس که دیجیتال فاندری (که خیلی ها معتبر ترین میدوننش) گفته قوی تره کنسول.
          من الان تو کامنت بالام نگفتم کنسول سری ایکس قویتره ولی شما بهتون برخورد (نمیدونم چرا)
          خب من هم گفتم دوال سنس طوفان کرده با ویژگی های جدیدش.
          و در ضمن چطور هیترم؟؟ شما بودی که تو پست قبلی اسپنسر گفتی بازی های RPG که کاراکترا توش حرف نمیزنن (مثل الدر اسکرولز یا دارک سولز یا بلادبورن یا پرسونا یا فال اوت و…) اشغالن و بدرد نمیخورن.
          شما کل ژانر RPG رو بردید زیر سوال!!! چطور من هیترم؟؟

          • Microsoft bills the Xbox Series X as the most powerful video game console ever, but that means absolutely nothing right now and probably won’t for a long time, if it ever does. Verdict: hold off
            ~Jason Schreier

            • Wild Rage گفت:

              و خب همونطور که دیدید گفتم دیجیتال فاندری هم گفته سری ایکس قوی تره و فناوری ولوسیتی پرفومنس کنسول رو از اینی که هست هم بهتر خواهد کرد.
              البته قضیه قوی تر بودن رو فقط دیجیتال فاندری نمیگه. ازادید که حرف هر کدوم رو که دوست دارید باور کنید. برای من فرقی نمیکنه.
              خب حالا جواب منو ندادید. من چطور هیترم؟؟ چطوریه که شما به کل اثار استاد میازاکی و تاد هاوارد و پرسونا و پیلارز اف ایترنیتی و دیوینیتی توهین کردید و گفتید بازی های اشغالین و گاد اف وار رو بردید بالای همشون؟؟
              همونطور که گفتم قبلا و خب همه میگن.
              الدر اسکرولز رو مقایسه با هیچ گیمی نکنید

              • فهمیدم یک انگلیسی خوندن هم بلد نیستی ولی ادعات زیاده
                موندم چجوری این اسکایریمی که ازش بالا میری رو بازی کردی
                بگذار واست ترجمه کنم:
                “مایکروسافت کنسول xbox series x را به عنوان قوی‌ترین کنسول دنیا معرفی می‌کند. ولی این حرف فعلا هیچ معنایی ندارد و تا مدت‌ها هم هیچ معنایی نخواهد داشت. اگر اصلا معنی ای داشته باشد
                نتیجه: پس فعلا صبر کنید.”
                پ.ن:اشاره به این که PS5 قویتر هست شاید روی کاغد نباشه ولی در عمل هستش

                • Wild Rage گفت:

                  خیلی خوشم میاد که بابت اینکه به حرف دیجیتال فاندری گوش دادم تا ایشون میگین انگلیسی بلد نیستم
                  عزیزم خوندم و خب این حرف ایشونه.
                  دیجیتال فاندری هم چیز دیگری گفته.
                  حتی اگه بر اساس قطعات هم نگاه کنی سری ایکس قوی تره.
                  خب من و خیلی های دیگه دیجیتال فاندری رو ترجیح میدیم باور داشته باشیم.
                  فعلا که مایکروسافت داره یه بازی با رزولیشن ۸k هم میده.
                  و اوری هم که داره با رزولیشن ۶k رندر میشه و با سوپرسمپلینگ میاد رو ۴k
                  من ترجیه میدم فعلا به حرف دیجیتال فاندری گوش کنم که واقعا بار ها ثابت کردن تو کارشون واردن.
                  باز هم جوابم رو ندادین. چطور هیترم؟؟ مگه شما نگفتید بازی که شخصیت اصلیش حرف نزنه بازی اشغالی هست؟؟؟
                  قشنگ با این حرفتون به سری سولز و بلادبورن و دیوینیتی و پیلارز اف ایترنیتی و فال اوت و الدر اسکرولز توهین کردین و گفتین اشغالن.
                  ممنون میشم اگه جوابم رو بدین

                • هیتر سونی هستی و دستمال و ماله کش مایکرو
                  راستی جوک جدید گفتی،کدوم بازی مایکرو قراره ۸k باشه؟
                  همین ori که داره ۶k رندر میشه خروجیش ۴k هست،بعد قراره بازی ۸k بیاد؟؟؟؟

                • Wild Rage گفت:

                  شرمنده نمیشه کامنت پایینت رو جواب داد.
                  بازی The Falconeer قراره در رزولیشن ۸k باشه.
                  بله اوری هم همونطوری که گفتم قراره تکسچراش ۶k باشن و با سوپرسمپلینگ ۴k دربیارنش
                  باز نگفتی چطور هیترم دوست عزیز.
                  من ازت یه سوال رو بار ها پرسیدم. ولی اخر جواب من رو ندادی.
                  راستش یکم ناراحت شدم و خب فک میکنم از من خوشت نمیاد

                • Wild rage
                  داداش ناراحت نشو این با همه دعوا داره

                • Wild Rage گفت:

                  Commander shepard جان ممنون.
                  اولش ترسیدم فک کردم من دارم بد حرف میزنم.

        • Reza HR گفت:

          سخت افزار PS5 به قدری عالی کاستومایز شده،که حتی میتونه قدرت بیشتری نسب به SERIES X ارائه بده
          Next level fanboy
          بی نظیرین شما ها

  • Cell گفت:

    کنسول Xbox Series S به گفته ی ماشین گیم پس تبدیل شده به کنسول بچه ها :yes: :chic:
    .
    True 4k Gaming :chic:

  • نقد polygon رو هم اضافه کنید
    قشنگ شیلنگ رو،روی کنسول گرفته:‌)))))

  • Yato گفت:

    چیزی که من از همه بیشتر دوست داشتم بین نقد ها از نسل بعد Xbox ویژگی ساکت و خنک بودن و دی پد جدید و کنترل خوش دست تر که کلی هم ازش تعریف شده است ، پیش به سوی یه رقابت سنگین :soldier:

  • evgeny grinko گفت:

    کنسول عالی هستش نه برای سال ۲۰۲۰ ضعیف نیستش لاین آپش فقط عالی هم نیست به نظر خوبه
    مطمئنم مایکروسافت از این همه استودیوی که دست پیدا کرده در آینده به موفقیت دست پیدا می‌کنه .کلا برای جفت کنسول ها ( سونی و مایکروسافت ) به نظرم زوده خریدنشون چون بازی ها اکثراً برای نسل قبل هم میان
    مطمئنم این کنسول میترکونه سال های بعدی رو
    دوستانی هم که قصد گرفتن سری s رو دارند نگران نباشند هدف این کنسول برای ۱۰۸۰ هست چیزی که مهمه اینه که نسل بعد رو پشتیبانی کنه فرقی هم نداره با چه رزولوشنی نباید با ۴k مقایسه کنید . مهمه اینه که هموطنمون یا دوستانمون بتونن بازم از نسل ۹ لذت ببرن

  • Bluebox گفت:

    معلومه کنسولش واقعا عالی و نسل بعدیه

    تمام مشکلش نداشتن لانچ AAA هستش.

    از همه دوستان خواهشمندم پست رو خراب نکنین با ترول و حرف ها بیخود.
    اگر نمیتونین تحمل کنین بهترین کار بستن صفحه است نه ترول کردن

  • چرا متن سایت معتبری مثل giant bomb که گفته حتی خسته کنندگی رو به ایکس باکس ترجیه میدم نیومده بعد سایتها گمنام تر اومده؟چون عملکرد ایکس باکس رو به شدت بد دونسته؟بعضی از یوتیوبر ها هم تجربه اس کردن گفت حتی با بازیهای بکوارد و مسل قبلی هم زباد داغ میکنه ببین تو بازیهای نسل نهمی چی میشه

    • Eternal Man گفت:

      جالبه با مدرک و سند و آزمایش مشکل حرارتی تکذیب میشه، ولی هیتر جماعت همیشه سر جاشون هستن

    • SiRSiNa گفت:

      حالا اصن اکس باکس بد ( که نیست)
      چی به شما میرسه دوست عزیز؟؟

    • Bluebox گفت:

      داداش دما به طور کامل تست شد باز تو میگی داغ میکنه.
      دماش حتی از وان هم کمتره

      در ضمن سواد داشته باش (مثل) درسته

      راستی اون نقدی که شما میگی پولیگان هستش

      • اولا اونا اشتباه تایپی هستن پسر جان و برای همه پیش میاد.مطمئن باش سن و سوادم خیلی بیشتر از تو هست.ثانیا حرف من نیست یوتیوبر ها اینو گفتن ویدیو ها و نقدشون موجوده.اون تست تو بازیهای بکوارد تست شده نه بازیهای نسل نهم که خیلی سنگین ترن و در ضمن اون دمای داخلی هست نه تهویه.دمای تهویه به شدت زیاده و خیلی اطراف رو گرم میکنه حتی.یه نفرم ایکس باکسش سوخته.مثل اینکه دوران ۳۶۰ و سه چراغه داره تکرار میشه
        https://uupload.ir/files/zehf_screenshot_20201105-212730_chrome.jpg

        • Xbox+Bethesda گفت:

          بزار بهت یه چیزی بگم این کاربر یک سری اطلاعات از کنسول و همینطور گیم پلی از بازی اساسینز کرید والهالا پخش کرده به خاطر همین مایکروسافت کنسولش رو بن کرده بنابر این هیچ سوختنی در کار نیست.
          #فکت الکی صادر نکنیم

        • Iliya گفت:

          این صفحه ای که گفته اومده یعنی از خار مادر کنسول بن شده اگه بسوزه حتی روشن هم نمیشه
          و درمورد ۳۶۰ چرا کنسول من سه چراغه نشده؟ مدل ۲۰۰۹ هم هست هنوزم کار میکنه اگه بخوای همین الان روشنش میکنم از بازی در حال اجرا هم عکس میفرستم
          وسیله میزارین رو کنسول معلوم داغ میکنه اون سوراخ های هوا الکی نیستن
          و هوای داغ باید خارج بشه خارج نشه یعنی پدر مادر کنسول رو باید به خاک بسپاری

        • Bluebox گفت:

          داداش اون موضوع حل شد. طرف گیم پلی اساسینز کرید والهالا رو روی سری ایکس پخش کرد که نباید میکرد با محدودیت امبارگو ، بعدش هم از طرف مایکروسافت کنسولش بن شد.
          شما خوب با این شایعه ها که رد میشن داستان سرایی میکنی. طرف سوزش پیدا کرد کنسولی که بهش دادن رو بن کردن.

  • alizalogy گفت:

    درواقع تنها نقطه ضعف لاین آپ ضعیفه. امیدوارم این نسل اکس باکس از تمام این قدرت استفاده کنه و انحصاری های در حد پلی استیشن بده. واقعن امیدوارم

  • Max payne123 گفت:

    مبارک همه ایشالا مردم خوبمون بتونن هر چی دوست دارن بگیرن در مورد نقدها وقتی میخوندم دیدم که مایکروسافت واقعا عالی کار کرده ولی واقعا برام جای تعجب داره فردی مثل فیل اسپنسر که خودش زمانی رئیس استودیوهای مایکروسافت بوده چرا برنامه ایی برای لانچ کنسول نداشته اینکه فقط به هیلو وابسته باشی به نظرم تنها اشتباه این مدیر دوست داشتنی بوده و همون طور که تو نقدها خوندیم با گذشت زمان بالاخره قدرت واقعی این کنسول نمایان خواهد شد

  • در حقیقت این کنسول دو مشکل داره از دید هر کس اندازه‌ی اهمیت این مشکلات فرق می کنه:
    ۱- عدم نوآوری ۲- لاین آپ لانچ
    فکر نمی کنم مایکروسافت انتظار داشت سونی نوآوری خاصی ارائه بده برای همین روی این بخش سرمایه گذاری نکرد و به نظرم سونی کار مهمی کرده تا این که مایکروسافت کم کاری کرده باشه.
    اگر بازی های انحصاری و عدم وجودشون فقط به لانچ محدود میشد چندان مشکل بزرگی نبود ولی بعید می دونم تا اواسط ۲۰۲۱ خبری از بازی های بزرگشون باشه و یک سری آثار مثل Fable یا avowed یا state of decay 3 یا elder scrolls یا starfield هیچکدوم فکر نمی کنم تا ۲۰۲۲ عرضه بشن و حتی بعضیاشون شاید برای فراتر از ۲۰۲۲ باشن. بنابراین این مشکل لانچ فراتر از دو سه ماه اول هستش. در بهترین حالت hellblade رو ببینیم در اواخر ۲۰۲۱ یا اوایل ۲۰۲۲٫ امیدوارم Halo Infinite هر چه سریع تر آماده بشه چون یه شایعه متذکر شده بود که محتویاتش کامل شده تقریباََ.
    نکات مثبت زیادی هم داره که مهم ترینشون کیفیت اجرایی بسیار خوب، backwards و game pass هستن. برای کسانی که وارد اکوسیستم اکس باکس نشدن تا به حال یا اکس باکس وان داشتن و کنسول میان نسلی نخریدن به نظرم حتی زمان لانچ هم گزینه ی خوبی بری خرید می تونه باشه.

  • kian1990 گفت:

    این QR چ سمیه که بخواد ویژگی حساب بشه

  • sorena گفت:

    خلاصه و لپ کلام اینکه با خرید ایکس باکس سری اکس شما احساس اینکه وارد یک نسل جدید شدین رو نخواهید داشت.( تا چند سال)نه لانچ بدرد بخوری داره نه امیدی به انحصاری به معنی واقعی کلمه اش وجود داره، نه نوآوری عینی وجود داره، هیچی، همون ایکس باکسه که بود، با قدرت بیشتر. این نسل مثل نسل ششم میشه، حتی خیلی شدید تر. چون پی اس فایو از هر نظر خودش رو نسل بعدی نشون داده، از ظاهر گرفته تا گیم پد انقلابی و بارگذاری فوق سریع ووو.

  • Xbox+Bethesda گفت:

    خب همونطور که معلوم بود تنها مشکل این کنسول انحصاری لانچ هست که اونم با گذر زمان حل میشه. امیدوارم هرکی هر کنسولی دوست داره بخره و نسل نه رو با تمام وجود ولذت تجربه کنه. :inlove: :inlove: :inlove:

  • Emmat گفت:

    آقا مشکل من اینه که ماکروسافت مسلسلی کنسول ساخته ولی چرا یه یه بازی نداده مثل این می مونه من مسلسل داشته باشم ولی تیر نداشته باشم آقایون تو خدا چه PS چه XBOX تو خدا اوایل کنسول نخرید XBOX فن بازی درست حسابی ندارند PS فن تو رو خدا نخرید چرا قیمتا بیاد پایین من خودم کسی رو خارج دارم ولی وقتی یه گیمر می گه کنسول نداره واقعا دل آدم می سوزه چرا چون کنسول و بازی مث غذا آمد من خودم بدون بازی واقعا حوصلم سر می ره اون روز رو نحس می بینم چه برسه به اون کسایی که بازی ندادن 😥

  • ...Eternal... گفت:

    مایکروفن های خوب و منطقی امیدوارم کنسول مورد علاقتون رو تهیه کنید و هر چی عشقتون کشید باهاش بازی کنید کیف کنید و خاطرات خوشی رو رقم بزنید امیدوارم نسل به مراتب بهتری رو نسبت به نسل ۸ شاهد باشیم چه انحصاری چه مولتی پلتفرم اواسط نسل هیجان به اوجش میرسه اون موقع دیدن داره :heart: :heart: :rose: :rose:

  • bigbang0661 گفت:

    خود فیل اسپنسر روش نمیشه درباره عناوین انحصاری یخچالش حرف بزنه چون میدونه حریف سونی نمیشه. سونی توی انحصاری قورتش میده، استخوناشو تف میکنه.
    بعد یخچال فن بوی های دهه ۷۰ و ۸۰ ایرانی، خودشون تیکه تیکه میکنن بگن انحصاری داریم. من برم با انحصاریهای ناب سامورایی عزیزم اخر هفته خوبی داشته باشم

    • Xbox+Bethesda گفت:

      خیلی بچه ای که به سلیقه دیگران احترام نمیزاریم .تو لانچ درسته انحصاری نداره تو این شکی نیس ولی از نیمه های ۲۰۲۱ به بعد صبر کن و ببین انحصاری هارو .اگه یک ذره گیمر با منطق بودی به طرفدارای یه کنسول نمیگفتی یخچال فن بوی .

      • ...Eternal... گفت:

        حالا جالبه همه یه جور از لانچ کنسول حرف میزنن انگار همه فقط منتظرن کنسول بیاد تا درجا بخرن و بازیای لانچ رو روز اول باهاش تجربه کنن بهتون قول میدم بیشتر از ۹۰ درصد اینایی که همش دارن برای لانچ سر و دست میشکونن تا دوسال آینده دست کم کنسول نسل جدید رو ندارن(منم احتمالا خیلی شانس بیارم زورمو بزنم بتونم تا یک سال دیگه کنسولو بگیرم، شاید) بعد همین دوستان که از لانچ کنسول میگن اصلا در نظر نمیگیرن ما که تو ایران زندگی میکینم با چه بدبختی ای داریم بازی هارو تجربه میکنیم از گرونی خود کنسول و محدودیت هایی که داریم به علاوه خرج بازی های کنسول و این همه گر.ونی برای هر ریز و جزء گیم باید جیب خالی خودمونو شخم بزنیم، حتی اونور آبیا هم همشون روز اول که کنسول رو نمیگیرن که حتی روز اول که هیچ بعضیاشون با اینکه به راحتی وسع شون میرسه برای تهیه کنسول و بازیاش بازم تا دوسال اول ممکنه اصلا سمتش نرن به هزار و یک دلیل از اونورم خریدن کنسول تو سال اول به طور عادی هم کار درستی نیست
        درسته که اکس باکس لانچ خیلی ضعیفی رو تجربه میکنه اما میتونه در طول نسل با یه لاین آپ خوب که با استودیو هاش جدیدش امکانش فراهم هست این نسل رو بسیار جذاب کنه برای طرفداراش

  • arm4nii گفت:

    Xbox series x
    برای من که نگاهش به ایندست و تلویزیون فورکی دارم و دلم میخواد مولتی ها رو هم با بالاترین کیفیت اجرا کنم مثل نسل قبل که وان ایکس داشتم یه انتخاب فوق العادست و در کنار گیم پس خیلی مقرون به صرفست‌.
    ایشالا پولمون برسه بعد چند وقت یه ps5 digital بگیرم و به اوج خوشبختی گیمری برسیم

  • z for zack گفت:

    فعلا که تعریف های خوبی از اکس باکس شده….
    من فقط میتونم بگم تنها یه چیز کم داره اونم یه انحصاری خفنه….
    Ps5 به نظر من همین الانش شمشیرشو از رو برای این نسل بسته…از انحصاری ها بگیر تا خدمات آنلاینش که ه نظرم اگه بدون تغییر هم باشه موفقه هرچند بعید میدونم
    این کنسول عین یه ماشین ۱۰ سیلندریه
    تنها چیزی که میخواد چندتا جاده(بازی) انحصاری درست درمون در حد آبروی ماکروسافته
    ببینیم و تعریف کنیم… الان دیگه هیچ بهونه ای هم برای نساختن وجود نداره… این همه استدیو رو نباید بیخود خرید باشه….
    به امید این که باز برگردیم به دوران خوب نسل هفت که آدم میموند کدوم یکی رو برای بازی بگیره… هنوز خاطره خوب Gears 3 و انچارتد ۳ یادمه… جفتشون رو هم نصف شب تموم کردم… آنقدر که خوش ساخت بودن…دوست دارم اینبار با Gears جدید و بازی جدید نانی داگ خاطره بسازم…
    من سونیی رو کنسول اصلی خودم انتخاب کردم اما از ماکروسافت هم خیلی خوشم میاد…

  • ragnaros گفت:

    حالا خوب باشه بد باشه ، چه فرقی به حال ما میکنه !؟

    ما که پولشو نداریم که بخریم :sarcasm:

  • ببینید دوستان لطفا فن بوی بازی رو بزارید کنار ما گیمرها باید باهم یکی باشیم مهم نیست کنسولت چیه مهم اینکه بانهایت ازش لذت ببری من خودم الان فن سونی هستم باید فن بوی بازی دربیارم معلومه که نه باید گیمرها فن بوی بازی وترول کردن رو کنار بزارن وباهم یکی باشن :rose: :rose: :rose: هم به سونی فنا تبریک میگم بابتps5هم به ایکس باکس فنا بابت ایکس باکس سری ایکس واس انشالله هرکی به کنسولی که دوست برسه ونهایت لذت رو باهاش ببره :heart: :heart: :heart: #ترول_نکنیم

  • Mehr گفت:

    به نظرم من در بلند مدت پیشرفت ماکروسافت خیلی خیلی زیاد می شود و این پتانسیل را دارد در ضمن نکات منفی که سایت مطرح نمودن در بلند مدت قابل حل است

  • Mehr گفت:

    توجه توجه ! بر اساس شایعات مورد اعتماد کنسول نسل نهمی ایکس باکس از استیم پشتیبانی خواهد کرد

  • xbox and halo گفت:

    یه تبریک میگم به عوامل سایت که این قدر اخبار ها رو به موقع و سر وقت پوشش میدن ، ❤❤❤
    و یه تبریک ویژه برای عوامل مایکروسافت و ایکس باکس ، از نظر من که خیلی سنگ تموم گذاشتند که کنسول خوبی ساختند ، واقعاً دستشون درد نکنه که به اشتباه های نسل قبل رو تکرار نکردند ، واقعاً ازشون مچکرم. ❤❤❤
    و یه تبریک به ایکس باکس فن های سایت ، انشالاه که کنسول مورد علاقه رو تهیه بکنیم و نهایت لذت بازی کردن کردم رو ازش ببریم.❤❤❤
    انشالاه که سونی فن ها هم کنسول مورد علاقه خودشون رو تهیه بکنند و نهایت لذت بازی کردن رو ازش ببرند.❤❤❤
    به موفقیت هر چه بیشتر سونی و مایکروسافت. (ولی بیشتر مایکروسافت ) چون از انحصاری گری سونی زیاد خوشم نمیاد.

  • Iliya گفت:

    اگر شما یک بازی‌باز هاردکور پلتفرم اکس‌باکس هستید، مطمئناََ با نگاهی به همین نکات مثبت کنسول را خریداری خواهید کرد.اگر قصد دارید برای اولین بار وارد اکوسیستم شوید، اکس‌باکس سری اکس شما را نا امید نمی‌کند.

    یادمه مهندسای ما گفته بودن ویندوز سنترال مال مایکروسافته
    ولی غیر اون معلومه با کله دلم میخواد بخرم چرا نخرم یکی دلیل بیاره منم جوابشو میدم

  • HalfLife گفت:

    ببخشید نوآوری ps5 چیه اونوقت؟ اها تریگرهای سفت شونده :rotfl:

قدرتمند اما بدون هیچ غافلگیری | با نقد و بررسی‌های کنسول اکس‌باکس سری همراه باشید - گیمفا