دیجیتال فاندری: بازی Gears 5 برروی اکسباکس سری اکس با رزولوشن ۴K پویا و نرخ فریم ۶۰ اجرا خواهد شد
امروز وبسایت دیجیتال فاندری یک بررسی موشکافانه از عملکرد بازی Gears 5 برروی کنسول نسل بعدی مایکروسافت یعنی اکسباکس سری اکس به انتشار رساند که میتواند اطلاعات زیادی را به شما بدهد.
شما میتوانید ویدیوی بررسی از سوی تیم دیجیتال فاندری را از اینجا مشاهده کنید. در حقیقت عنوان Gears 5 یک بازی نسل قبلی است که برروی اکسباکس وان نیز عملکرد خوبی را نشان داد. شاید اثری نسل قبلی به خوبی کنسول قدرتمند اکسباکس سری اکس را به چالش نکشد اما حداقل میتواند یک گزینهی مناسب برای بررسی باشد. نکتهی قابل توجه این است که بازی با رزولوشن ثابت ۴K (به صورت Native 4K) اجرا نشده و در حقیقت به صورت پویا میتواند آن را ارائه دهد. در ادامه جزئیات و به عبارتی هایلایت ویدیوی دیجیتال فاندری را مشاهده میکنید:
- رزولوشن ۴K پویا (Dynamic 4K) و نرخ فریم ۶۰ (به صورت میانگین رزولوشن ۱۷۲۸p را شاهد هستیم)
- بازتابها و سایههای بهبود یافته
- تکستچرها با رزولوشن بالا
- کاهش تاخیر در خروجی
- زمان بارگذاری تا ۸۰ درصد کاهش یافته است
- حالت ۱۲۰ فریم کیفیت بسیار خوبی دارد
بازی Gears 5 در زمان عرضهی کنسولهای نسل بعدی مایکروسافت در دسترس بازیبازان قرار خواهد گرفت.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
gears my love :heart:
تو هم فیک شدی؟
خودتم فیک شدی فک کنم
تا دلت بخواد سونی فن دیدم عاشق گیرز و هیلو باشن و تا دلت بخواد مایکروفن دیدم عاشق گاد و لست باشن، یعنی هر کی فن هر پلتفرمی باشه باید از بازی های پلتفرم مقابل بدون استثناء متنفر باشه؟؟ اینه منطق تو فالوت فن سابق؟؟ خوشم میاد خودتم خواسته یا ناخواسته با کامنتات تایید میکنی که هیتری
Mariolink
عالی :yes:
من خودم عاشق اوری۱ و ۲ و هیلو۲ و ریچ هستم
همچنین گیرز یک رو هم دوس دارم
درود بر شما دوستِ عزیز :rose: :rose: .
punisher ps5
نه مشتی فیک چیه :/
گیرز واقعا بازی خوبیه قلبا دوسش دارم ( دیگه وقتی یه چیزی خوبه الکی که نباید گفت بده چون تو تیم حریفه)
اما یه چیز تضمین شدس اونم اینه که همیشه با سونی ام ( چه پیروز باشه چه نباشه واسم مهم نیست) ( البته همیشه پیروزه :/ کلی گفتم)
تو کلا رو همه شک داری تهشم گندش در میاد یه تروله بی ارزشی
بین نسلی هم باشه گیرز واقعا از همون اول یکی از بالاترین گرافیکها رو داشت. و ۴کی نیتیو این بازی با ۶۰ فریم واقعا غیرممکنه ت نسل بعد.
گیرز از جمله بازیهایی بود که من پلی استیشن فن همیشه دوسش داشتم و هر طور شده ی اکس باکس گیر میاوردم و بازیش میکردم
اره خیلی حال میده با ارره برقی دهن اون جانور هارو سر.ویس کنی
بهترین گرافیک نسل تنها در بین انحصاری های ماکرو تمام
شبیه ساز پرواز مایکرو سافت و فورتزا هورایزون : ماروو دور ننداز ما اونقدر ها هم بدر نخور نیستیم
شبیه ساز برای کنسول نیومده هنوز
تو نگفتی کنسول گفتی مایکرو
عالى
مثل اینکه کنسول های میان نسلی رو خواهیم داشت چن سال دیگه من که هم از سونی هم از مایکرو نا امید شدم یعنی اینقد تبلیغات و مانور الکی روی ۸kو۴k حداقل انتظارم استاندارد ۴k نیتیو بود ولی هیچ و پوچ
ایکس باکس که میگفت ۱۲۰فریم
۱۲۰ فریم که میگفت واسه مولتی پلتفرم ولی خب میبینیم که داستانیشو داره داینامیک میده. واقعا نا امید شدم از کنسولای نسل بعد
به به چه شود.
گیرز ۵ واقعا فوق العاده بوده.
نسل بعد هم بزنیم بر بدن.
با اون گرافیک دیگه بهبودم پیدا کرده و میچسپه دوباره تجربش کنیم.
۱۲۰ فریم هم که عالیه اما نمایشگرمون نمیکشه و خوش بحال اونایی که تلویزیون ۱۲۰ فریم دارن.
.
دوستان این بازیهای نسل هشتم هیچ کدوم بر پایه ssd و معماری نسل نهم ساخته نشدن و برای همین ممکنه یکم با اون اعداد رقمهایی که توی ذهنمون واسه دهن پر کردن هست فاصله داره.
سریز اکس بارها توی اجرای بکوارد و بازیهای نسل قبل خودشو ثابت کرده و با حرفهای یه عده هیتر و معلوم الحال. توجه نکنین.
اینا پاش برسه از خدا هم ایراد میگیرن.
اسم سونی رو نیار چون سونی هیچوقت روی قدرت و ۴k و ترافلاپس و…تبلیغ نکرد
تبلیغ سونی روی دوالسنس و tempest 3d audio و SSD و انحصاری هاش بودش که به همشون عمل کرد
برخلاف مایکرو که تبلیغاتش روی ۸K GAMING و ۱۲۰FPS و ری تریسینگ و ۱۲>۱۰ بودش
یه نگاه به گوشه کارتن ps5 بندازی بد نیست
نوشته ۴k 120 و جفتش نوشته ۸k
لابد اینها طوطئه مایکروسافته
اون ۸K و ۱۲۰FPS نهایت توان خروجی کنسول هست و واسه فیلم دیدن حساب میشه و اتفاقا تو بعضی بازی ها مثل dirt5 و cold war خروجی ۱۲۰fps میده،بدون اینکه تبلیغش رو کرده باشه
ولی از کی تا حالا گوشه کارتن PS5 تبلیغ حساب میشه؟
اگر اون تبلیغ هست پس ۸K GAMING تریلر های SERIES X چی هست؟
والا ما تبلیغی ندیدم که ایکس باکس بگه ۸k گیمینگ. اولین باره از شما میشنوم نه مانووری رو همچین چیزی داده نه تا حالا ویدیو اختصاصی درسته کرده. فقط میگفت ۴کی که پلی استیشن هم میکرد که ولی خب ایکس باکس خیلی روش مانوور بیشتری میداد
۸K HDR رو گفته نه گیمینگ
ریپلایمو اشتباهی زدم
لینک تبلیغ ۸k گیمینگ رو بفرست ما هم فیض ببریم
راستی اگه فیلم ۱۲۰ فریمی سراغ داری امار بده چون تا جایی که میدونم همشون ۲۴ فریمی هستن
اسطوره
شما یه فیلمی رو با منبع به ما بگو که از ۸k پشتیبانی بکنه ؟ :-/ :-/
یه منبع هم برا ۸k گیمینگ اکس باکس بدی ممنونت میشم
آخه دوست عزیز من یکم یوادتو ببر بالا اون ۸k بخاطر بخش مولتی مدیا کنسولاس یعنی کنسول میتونه از طریق بلوری یا سرویسهای فیلم و سریال مثل نتفلیکس ۸k هم فیلم و سریالارو پخش کنه
اخه با یواد(سواد) همین حرفا رو هم مایکروسافت زد شد مانور گیمینگ
اما سونی بگه میشه بخش مالتی مدیا
شما که یوادشو داری (سوادشو)
یه لینک بده ما هم یوادمون(سوادمون) بره بالا
استاندارد فیلمها ۲۴ فریمه چجوری ps5 فیلم ۱۲۰ فریمی اجرا میکنه
یه لینک از مولتی مدیا ۸k میدی با هم فیض ببریم ؟
والا تا اونجا که سواد ما قد میده استاندارد فیلم ها ۲۴p هستش
حالا چطوری پی اس فایو ۸k , 120 فریم برای بلوری و نتفلیکس میاره رو نمیدونم :rotfl: :rotfl: :rotf
خداوکیلی بس کنید این حرف های رایگانو همش حق گویی :-/ :-/
من خودم کالیبرتر حرفه ایی تی وی هستم و بهت میگم حتی تلویزیونی مثل sony z8h از کد اکس ۸k برای دیدن یوتیوب و نتفلیکس رو داخل processor استفاده و پشتیبانی نمی کنه ودر کل کار تی وی های ۸k اپسکیل کردن ۴k به ۸k هستش و هیچ تی وی در حال حاضر به صورت native از ۸k رو پورت نمیکنه
انصافا قبل از حق گویی یکم اطلاعات رو بالا ببرید :yes: :yes:
داش تلوزیونم مشکلی واسش پیش افتاده یه تیکه رو ابی تر از بقیه جاها نشون میده البته یکم
مشکلش رو نمیدونی؟با کالبیره کردن حل نمیشه؟
فیلم هابیت (فکر کنم هر سه نسخه) رو خاطرم هست که گفتن ۴۸ فریم در ثانیه هست , و هر فریم هم حدود ۶۰ مگابایت حجم داره و بنابراین برای هر سینما یه هارد (بازم فکر کنم ۱ ترا) فرستادن که با فیلم هابیت پر شده بود!!!
البته نسخه بلوری رو نمیدونم چند فریم بود.
سونی بیچاره از اول گفته قدرت و عدد ترافلاپ هدف نبوده مهم خنک بودن سیستم طول عمر و نبود باتل نک و حسی جدید بازی کردن با دسته کاملا انقلابی بوده،این جعبه فنا و اسپنسر نمودن ملتو با این تبلیغات که الان دقیقا خورده به برجکشون اینک از بازیای نسل قبلشون اونم تنها بازی که همه تبلیغاتشونو روش گذاشتن چند ماهه اپتیمایز میکنن شده این.ترول نمیکنم فقط ازین به بعد چرندنگن کوچولوها
یه نگاه به گوشه کارتن ps5 بنداز ببین چی نوشته
نوشته ۴k 120 و جفتش نوشته ۸k
هم مایکروسافت هم سونی دروغ تبلیغاتی تحویل دادن که عادیه قبلا هم رخ داده
چه ربطی داره هر محصول الکترونیکی رو بخری حداکثر تواناییش رو روی جعبه نوشته.
ولی مایکروسافت توی توییتر یوتیوب اینستاگرام و…. خودش رو کشت اینقدر ۴K , 120fps کرد.
حتی پشت جعبه PS5 رو نگاه کنی خیلی شیک داره از قدرت SSD ، قابلیت های دوال سنس ، بازی های خیره کننده انحصاری و صدای سه بعدی حرف میزنه.
حالا برو پشت جعبه سری اکس رو هم نگاه کن
up tu 4k 120 gaming
up to 8k hdr
xbox velocity
۱tb ssd
vrs
blu-ray 4k
همینا رو نوشته شاید جعبه که شما دیدین مال یه چیز دیگه باشه
همین ۸K HDR رو هم ماکروسافت تو سایتش نوشته برو بخون. این اعداد رو همیشه بالاترین حدش رو مینویسن مثلا ممکنه اون ۴k 120 رو یه بازی دو بعدی باشه ولی تو بازی سه بعدی نباشه. ولی ماکروسافت خیلی بیشتر از سونی مانور داره میده رو فریم ریت و رزولوشن.
۸ک ۱۲۰ فریم نوشته.دروغ که ننوشته مثلا همین کال اف ملتی پلیرش ۱۲۰ اف پی. حرف من سمت اون بندگان خداییکه که دم به دقیقه پی اس ۵ رو مسخره کردن.اسپنسر سرهراستیج میاد از قدرت صحبت میکنه وگرنه خدایش همه بازیا باید داینامیک بشن محمد حسین ج توضیح کامل دادن.میگم بهتره دیگه توهین نکنید جواب توهین هم نشنوید شما پستای دیروز رو ببین آدم حالش بهم میخوره چیا گفتن
پورت hdmi 2.1 نهایتش ۸k 60 فریم میده فقط ۴k 120 فریم میده
قدرت سری اکس بیشتره شکی هم درش نیست و اسپنسر حق داره ازش دم بزنه همونطوری که سونی از ssd و دوال سنس تبلیغ میکنه
در نهایت هدف هر دو تبلیغ برا فروش بیشتره .
اختلاف قدرت هم با پورت کردن بازیهای نسل قبلی مشخص نمیشه باید چندتا بازی نسل بعدی بیان تا به صورت مستقیم با هم مقایسه بشن
( که باز هم در نهایت کیفیت بازیهای انحصاری با این ترافلاپسها مشخص نمیشه )
باید در نظر بگیری اینا بازیهای نسل قبل و میان نسلی هستن و هیچ کدوم از پایه برای کنسولهای نسل ۹ ساخته نشدن شاید بعد از گذشت ۱ ۲ سال بتونن بیشتر بازیهارو ۶۰ یا ۳۰ فریم ۴kنتیو بدن
اره اینم هست ولی گیرز۵ پچ بهینه سازی گرفت یعنی بازی رو کاملا پورت کردن واس rdna 2 و تا ۱۲۰ هم فریمش رفت
حاجی کنسول همینه
چقدم عالی جزو بهترین انحصاریا مایکرو بود حالا هم با ۴K اونم ۶۰ لذتش چند برابر خواهد شد
:rotfl: :rotfl:
بازی نسل ۸ رو هم نمیتونه ۴K اجرا کنه
نیازی نیست وقتی می تونه قدرت رو به بخش های دیگه اختصاص بده. با وجود این که نسخهی نسل بعدی بازی های قدیمی تمرکز اصلی استودیوها نیست باز کیفیت خوبی رو ارائه داده کوالیشن. داینامیک رزولوشن اصلا چیز بدی نیست و در حقیقت به معنای قدرت بیشتری در اختیار داشتن هستش. در میدان دید شما رزولوشن در حداکثر قرار داره وقتی نیازی به native بودن نیست چرا باید رزولوشن ۴K Native استفاده کنن؟ در ادامهی نسل بیشتر از همیشه از ۴K Dynamic بهره برده میشه و با تکنولوژی های جدید می تونن این روش رو بهبود بدن حتی همین حالا هم مخاطب تفاوت رزولوشن نیتیو و داینامیک رو به راحتی نمی تونه تشخیص بده. درسته این بازی مال نسل قبله ولی خب تیم توسعه مطمئناََ الان تمرکز اصلی برروی این بازی ندارن و برروی پروژه ی بعدی متمرکز شدن.
نویسنده آقای کریمی
هر چی نباشه با ۱۲ ترا و به قول معروف Direct X 12 Ultimate طرف هستیم چرا نباید ۴k Native باشه
تازه اونم عنوانی نسل ۸
تمام این بهانه ها فقط تبلیغات هست و کم کاری کوالیشن
.
سر اون پست Direct X 12 من دیر پست رو دیدم و شما هم توضیحات زیادی دادین خوب بود متاسفانه یا نمیخواستن متوجه بشن یا واقعا درک نمیکردن
سونی هیچ نیازی به Direct X نداره و چهار نسل هم استفاده نکرده
من فقط خروجی برام مهمه که با کیفیت باشه، وقتی این بازی یک بهبود به حساب میاد و پایهی نسل قبلی داره انتظار زیادی ندارم مخصوصاََ که native 4K صرف انرژی و امکانات بی فایده هستش. از طرفی بازی از قابلیت های Direct X بهره میبره اگر ویدیو رو مشاهده کنین برای بالا نگه داشتن avg resolution و نرخ فریم بالاتر از قابلیت ها بهره برده شده، در حقیقت کار تکنولوژی ها native 4K کردن نیست بلکه ارائهی تجربهای روان تره که خب استفاده شده. البته اینم بگم از Velocity استفاده نشده برای لودینگ که احتمالا بعدا استفاده بشه. به نظرم خیلی به رزولوشن و ترافلاپس و NATIVE بودن رزولوشن و … گیر ندیم بیشتر ریز بشیم روی جزئیات، انیمیشن ها و هوش مصنوعی های پیچیده تر و انتظاراتمون رو بر این اساس تنظیم کنیم که بخش عمده ای از این موارد به قدرت بر نمی گرده بلکه به مهارت تیم سازنده بر می گرده.
@ محمد حسین کریمی
Gears 5 رو تجربه کردم و تموم کردم عنوانی نیست که بخواد برای نسل بعد دوباره تجربه بشه و با وجود کارهایی که کوالیشن برای Gears 5 سری X کرد و بهبود انجام داد
Higher resolution textures
Improved anisotropic filtering
Higher-resolution volume fog
Higher quality depth of field
Extremely far draw distances with high level of object detail
Shadow resolution and shadow distance
High-quality screen-space reflections
Post processing improvements like bloom, lens flare, light shafts, ect
.
This allows extremely realistic shadowing as each pixel on screen traces back to the light source to eliminate any shadow biasing artifacts or fill in missing shadows.
Screen Space Global Illumination
Integrated from UE4 4.24 this feature allows us to achieve full realtime GI at 4K/60fps.
SSGI’s AO pass replaces the more traditional SSAO giving a much more naturalistic broad real-time AO.
Higher particle counts
Our particle counts are 50% higher than PC Ultra spec.
Real-Time Cinematics in 4K 60fps
Xbox One X cinematics were 4K 30fps
Investigating 120fps Multiplayer support
بازم به نظرم تجربه نسل نهمی نیست و فقط بهانه ای هست که بگه چقدر خروجی سری X قوی هست با این حال بازم یه عنوان نسل ۸ هست
شعار اسپنسر که همیشه میگه ۴k Native رو فراموش نکنیم
در کل دیجیتال فاندری خوب دست بخش Xbox رو رو کرد
فورکی نیتیو با فورکی داینامیک قابل تشخیصه اقای کریمی
ولی فورکی اپ اسکیل مثل dlss قابل تشخیص نیست
وگرنه جایی که رزولوشن افت میکنه میشه متوجه شد مخصوصا گوشه های صفحه که کمتر تو میدان دید ادمه
بازم ممنون که نذاشتین کسی اطلاعات غلط پخش کنه!
امزدوارم اونایی که تو پست های سونی میگن چرا به سونی فنا ریپلای نمیزنین و فقط اطلاعات غلط مایکروفنا رو هدف تصحیح قرار میدین؛ببینن این کامنتتون رو!
همه اینا درست ولی از مایکروسافت که روی full rdna2 ، Direct X 12 Ultimate ، velocity قدرت ۱۲ ترافلاپسی ، ۴K 120fps مانور میده انتظار میرفت بازی نسل ۸ رو حداقل ۴K native اجرا کنه. اینا نشون میده همه این فناوری ها و حرف هایی که زدن فقط در حد حرف باقی میمونه. در واقع همه این حرف ها روی کاغذ قشنگه ولی در عمل هیچی.
آقای کریمی فقط از سونی دفاع می کند
آقای کریمی فقط دمیج کنترل سونی را می کند
:-/
جملاتی که تو مهد کودک زومجی میشه دید :laugh:
Os Ali @
شما همان کاربر هستین که برای لانچ کنسولهای میان نسلی میگفتین کنسول میان نسلی نخرین اگه اشتباه نکرده باشم
بله اون زمان به شدت با سیاست کنسول میان نسلی مخالف بودم. اون زمان فکر میکردم با اومدن کنسول های میان نسلی دیگه بازی هارو روی کنسول های پایه بهینه سازی درست و حسابی نمیکنن. ولی خب سونی ثابت کرد که اشتباه میکردم.
#اشتباه_خوب
تا حدودی درست میگفتین
فرق آنچنانی بین هر دو کنسول نبود در کل هر چی بود گذشت
سلامت باشی و پایدار
بوش میاد کنسول های نسل بعد اونقدرها هم قوی نیستن ،قبلا درباره فور کی و صد فریم صحبت میکردن ،الان شده شصت فریم و پویا
کنسول Xbox Series X قوی هست ولی ولی استودیویی با استعدادی ندارن که از حداکثر قدرت X استفاده کنه و پلتفرم مرجع اونا Series S هست
انقدر نابغه ای که نمیدونی بازی مال نسل هشت بود و واسه ایکس باکس وان ساخته شده اونوقت چجوری سری اس میشه مرجع ؟ بازی که قبلا ساخته شده چجوری اخه مرجعش میشه سری اس. عقل خوب چیزیه که باهاش فکر کنی که متاسفانه آکبند نگش داشتین. فقط ی چیزی کردن تو مغزت (۱۰۰ درصد رفتی ویدیو های امیرگیم شو رو دیدی ) وگرنه اگه میدونستی ۴ کی چیه اون چند وقت پیش که خبر اومد که ui سری ایکس و اس ۱۰۸۰ نمیامدی بگی چون ui مرجع دست سری اس هست پس نمیتونه ۴k اجرا کنه :rotfl: . سوادشم نداری فقط اینجا هر ۱۰ روز میای ی تزی میدی و میری
باشه
حرف اسپنسر رو باور نکنید
تبلیغات یا دروغ های تبلیغاتی فیل اسپنسر تازه رنگ به خودش گرفته
.
حالت ۴k Native و ۱۲۰ فریم کجا رفتن
Direct X Ultimate کاری نکرده پس 😎
.
آخر سر ۱۲ ترا قدرت هنوز به ۴k Native دست پیدا نکرده استودیو کوالیشن با عنوانی نسل ۸ طرف هستیم
در مورد پست Direc X 12 Ultimate هم نظرم رو میگم چرا سونی از Direct X استفاده نمیکنه
.
شرمساری هست برای بخش Xbox :yes:
حرفی که بالا زدی با حرف پایینت تناقض داره 😥 اخر کدومش کنسول قوی هست یا ضعیفه؟
شک نکن هرچی باشه عملکرد بهتری نسبت به پلی استیشن خواهد داشت و این بازی نسل قبلیه و بزار بازی های نسل بعدی رو ببینیم روش بعدش بگیم که ضعیفه یا نه چون این بازی ممکنه درست اپتیمایز نشده باشه
کنسول روی کاغذ قویه ولی در عمل هیچی برای نمایش قدرتش نداره.
در ضمن این بازی انحصاری نسل ۸ هست. همین الان هم داره توسط استودیو فرست پارتی اپتیمایز میشه. اگه انحصاری ها نتونن از قدرت کنسول با نهایت اپتیمایز استفاده کنن وای به حال بازی های ترد پارتی.
داداش ps5 که اصن بی نقصه. جیم رایان خیلی وعده داده که عملی شده؟ درسته بله :-/ 😯
من که گفتم وقتی وان خریدم و دیدم باید dns بزنم و پول بدم بابت بازیای مجانی سرم کلاه رفته. خیر نبینن انقدر گفتن به صرفس به صرفس رفتم سمتش.
با DNS مشکل داری؟ یه سرور عوض کردن برای پینگ پایین چیه؟
پس vpn روی گوشیتو حذف کن
اشتراک امن تر از گلد میخوای؟
درسته متاسفانه ماکروسافت بی خود و بی جهت مانور الکی داد روی ۴k و اطلاعات درست نداد.
همین الان برین سایتش برای sx نوشته TRUE 4k gaming
زندان جان
اگه قد یک عدد نخد اطلاعات داشته باشی میدونی که رندر کردن۴k اونم رو ۱۲۰ فریم رو کارت گرافیک های مثل ۳۰۹۰ و ۳۰۸۰ برات رو ۱۲۰ فریم روی اولترا نمیکشه و نمیتونه اورلاک بکنه
بعد اونوقت توقع داری که سری اکس و پی اس فایو برات ۴k و ۱۲۰ فریم روی مدیوم برات بیارن ؟؟ :laugh: :laugh: :rotfl: :rotfl: ( کنسولا اصلا نمیتونن رو اولترا بیارن روی هر فریم ریتی که باشه)
پس اگه ۴k رو ps5 ران نشد ترول نکنید
والا ۴k که هیچی. اوری داره با رزولیشن ۶k و خروجی ۴k میاد. یعنی کیفیت تکسچرا ۶k هست ولی با super sampling به صورت ۴k خروجی میده!!!
دیگه چی داری بگی عزیز.
این بازی بر اساس معماری gcn طراحی و تولید شده یعنی همون نسل قبل اما از بسیاری تکنیک های گرافیکی بهبود یافته استفاده میکنه بازی نیست که بر پایه rdna 2 طراحی شده باشه . بازهیا دو سال دیگه اوج توان سیستم رو نشون میدن با اینحال برید ببینید با یه بهینه سازی چکار کرده و چقد عالی در اومده gears 5
پس این چیه حالت ۱۲۰ فریم کیفیت بسیار خوبی دارد
۱۲۰ فریم رو من شنیده بودم برای قسمت آنلاین هستش.
نه فقط آنلاین نیست کلا برای قسمت مولتی پلیر چه انلاین چه افلاین
البته در اصل برای نسخه ریمستر که لانچه نه برای این بازی که با بکوارد اجرا شده
:yes: .
حالا هی بیاید به ما بگید
۴k تقلبی ۴k تقلبی
شما که بازی این نسل رو هم نمیتونید ۴k واقعی بیارید :rotfl: :rotfl:
آقا به این دقت کردین این نسخه ریمستر شده نیست و نسخه بکوارده و اپتیمایز نشده.
خیلی ها فکر کنم سر همین دچار اشتباه شدن و ترول کردن.
وگرنه نسخه ریمستر خود کوالیشن گفت ۴k , 60fps با ری تریسینگ
کجای پست نوشته شده بکوارد؟بخون اول بعد بیا حرف بزن
این بازی پورت شده واس نسل نهم
ریمستر نشده!!!!پورت شده
شما مثل اینکه خبر نداری یه سر به سایت xbox news بزن.
بازی قراره زمان لانچ نسخه ریمسترش منتشر بشه به صورت آپدیت رایگان. ری تریسینگ و بهبود گرافیک و خیلی چیزای دیگه رو هم شامل میشه.
دوست من ریمستر یه چیز دیگس و معنی دیگه ای داره اشتباه برداشت کردی شما. قرار نیست برای این بازی ریمستری بدن وقتی رو نسل ۹ قابل اجرا هستش.
نه کوالیشن قراره نسخه ری تریسینگ دار و بهبود گرافیکی رو روز لانچ عرضه کنه.
“رزولوشن ۴K پویا (Dynamic 4K) و نرخ فریم ۶۰ ” قابل توجه ماکروفن نماهایی که میگفتن نیتیو با داینامیک خیلی فرق داره. زیر خبر اساسینز نگفتم ترول نکنین؟ نگفتم ابرومونو نبرین؟ حالا انحصاری نسل قبلی ماکروسافت نمیتونه نیتیو اجرا بشه و سونی فنا بیان ترول کنن خوبه؟
به به چه شود.
گیرز ۵ واقعا فوق العاده بوده.
نسل بعد هم بزنیم بر بدن.
با اون گرافیک دیگه بهبودم پیدا کرده و میچسپه دوباره تجربش کنیم.
۱۲۰ فریم هم که عالیه اما نمایشگرمون نمیکشه و خوش بحال اونایی که تلویزیون ۱۲۰ فریم دارن.
.
دوستان این بازیهای نسل هشتم هیچ کدوم بر پایه ssd و معماری نسل نهم ساخته نشدن و برای همین ممکنه یکم با اون اعداد رقمهایی که توی ذهنمون واسه دهن پر کردن هست فاصله داره.
سریز اکس بارها توی اجرای بکوارد و بازیهای نسل قبل خودشو ثابت کرده و با حرفهای یه عده هیتر و معلوم الحال. توجه نکنین.
اینا پاش برسه از خدا هم ایراد میگیرن.
پرفورمنسش که عالی هست حتی بیش تر از ۲۰۸۰ super!
ولی به شخصه خیلی با گیرز ۴ و ۵ ارتباط برقرار نکردم
کاش استودیو های شوتر ساز ایکس باکس برای نسل بعد تکنولوژی هاشونو تبادل کنن بازی های بهتری ببینیم…