تاد هاوارد احتمال ساخت عناوین چندنفرهی بیشتر مانند Fallout 76 را رد نمیکند
بدون شک بازی Fallout 76 یکی از ضعیفترین عناوین شرکت بتسدا (Bethesda) محسوب میشود. این بازی نقشآفرینی در اواخر سال ۲۰۱۸ منتشر شد و به علت مشکلات فنی و غیرفنی مختلف مورد انتقاد شدید بازیبازان و منتقدین قرار گرفت. با این حال بتسدا در طول این دو سال با عرضهی بهروزرسانیها و محتوای مختلف به خوبی از این بازی پشتیبانی و مشکلات آن را به تدریج برطرف کرده است. به لطف پشتیبانی خوب بتسدا، هنوز هم بازیبازان زیادی به تجربهی این بازی میپردازند. با توجه به این امر، بتسدا احتمال ساخت عناوین آنلاین و چندنفره در آینده را رد نمیکند.
آقای تاد هاوارد (Todd Howard)، رییس بتسدا گیم استودیوز (Bethesda Game Studios)، اخیراً مصاحبهای را با وبسایت GameIndustry انجام داده و در خصوص مسائل مختلفی صحبت کرده است. وی در بخشی از صحبتهای خود به بازی Fallout 76 اشاره کرد و توضیحاتی را در مورد آن ارائه داد.
وی در این باره گفت:
با وجود مشکلات مختلف و نقدهایی که به درستی به Fallout 76 وارد شد، در نهایت افراد بسیاری به تجربهی بازی پرداختند. این در مقیاس یک Fallout معمولی نبود، اما میلیونها نفر که به ما گفتند چیزی در اینجا وجود دارد، پس اجازه دهید آن را ادامه دهیم. من به تیمی که برروی این بازی کار کرده و هر ماهه آن را به اثر بهتری تبدیل کرده است، افتخار میکنم. من فکر نمی کنم بدون داشتن نظم و انضباط برای کار کردن، یک فرمول جادویی وجود داشته باشد. بدون وجود جامعهای که این بازی برای خود ساخته و واقعاً به ما اعتقاد داشته باشد، نمیدانم که آیا ما میتوانستیم به جایی که اکنون هستیم برسیم و یا خیر.
به گفتهی آقای هاوارد، تجربهی Fallout 76 برای بتسدا مثبت بوده است. اگرچه آنها هماکنون برروی توسعهی بازیهای Starfield و The Elder Scrolls 6 متمرکز هستند ، اما ممکن است در آینده تجربه های چندنفرهی مشابهی را توسعه دهند.
به طور کلی Fallout 76 یک تجربهی مثبت برای ما بوده است. این بازی باعث شد تا ما به توسعهدهندگان بهتری تبدیل شویم ، و ارتباط بیشتری با انجمن طرفداران Fallout داشته باشیم. بنابراین احتمال ساخت عنوان چندنفرهی مشابه در آینده را رد نمیکنم.
بازی Fallout 76 در حال حاضر برروی کنسولهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی در دسترس قرار دارد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
اگر فرعی باشه و به نسخه های اصلی ربط نداشته باشه چه بهتر گاهی اوقات واقعا نیازه چند نفره باز یکردن تا یکم تنوع داشته باشه
هاوارد جان توروخدا بیخیال شو
میدونم پوووول زیاد توو آنلاینه…اما بخدا اگه مثل قبل بازیای داستانمحور نااااااب بسازی هم اعتبارت بیش از اینی که هست میشه هم پیش گیمر جماعت عزیزتر میشی هم توو چیزی که تبحر داری خودتو بازم ثابت میکنی
حالا ما میگیم از جوونی توو سرت بوده که یه فالاوت آنلاین شبیه مضخرفی مثل ۷۶ توسعه بدی
اما الان که دیگه انجامش دادی…برو سراغ کاری که ۳۰ ساله تووش تخصص داری…بازیاتم چه انحصار مایکرو شد چه نشد اشکالی نداره…اگه اثروی پیاس۵ اومد که خوشحال پلی میدیم…اگه نیومدم روی پیسی…اما لطفا از فاز آنلاین بیا بیرون…اگه مایکرو اسرار کرد که این راهو بری…بگو تا خودم برم سراغش…
فک نمیکنم بگن اینکارو حتما انجام بدین میگن آزاد میزاریم تون ایده هاتونو گیاده کنید فک کنم همون استدیو زنیمکس آنلاین این بازی ها رو توسعه بده خودشون هم همون داستان محور ها و بسازن
اینکه بازی آنلاین باشه بد نیست ولی وقتی زیاد بشن خیلی مزخرفه
حالا هم که زیرمجموعه تیم بازی های سرویس محور شدن کلکسیون تکمیله :laugh: :laugh: :laugh:
نگفت قراره خودش بسازه
گفت استودیوهایی مثل zenimax online
خودش قراره گوتی سال های بعد elder scrolls 6 رو بسازه
شما منبعی برای گوتی شدن الدر داری؟
Skyrim
Oblivion
منبع من هیلو ۲ متای ۹۸ هیلو ۵متای ۸۴ هیلو اینفینیت سالی که نکوست از بهارش پیداست
سازنده هیلو عوض شده
ولی بتسدا همونه
و دو بازی گذشته گوتی شد
پس احتمال موفقیت این قسمت خیلی بالاست :cute: 😉
https://uupload.ir/files/yize_screenshot_20201103_163446_com.android.chrome.jpg
تو اول برو ببین متای هیلو ۲ چند بوده بعد بیا اینجا شاخ و شونه بکش متای هیلو ۲ ۹۵ بوده نه ۹۸، نسخه اولم ۹۷ بوده بعدشم اگر یه درصد بازی ای مثل هیلو همچین متا های درخشانی رو در گذشته داشته چطور تو و بقیه به خودتون اجازه میدید تو همه پستا به این فرنچایز عظیم توهین کنید، برو اول یکم مطالعاتت رو افزایش بده بعد که دانسته هات کامل شد بیا اینجا گوهرافشانی کن :yes: :yes:
سطح اطلاعات تو و اون punisher ps5(فالوت فن سابق) به حدی از گذشته صنعت بازی پایینه که برای ثابت کردن چیز آشکاری مثل گوتی شدن الدر اسکرولز دنبال منبع میگردی، حالا منبع میخوای من بهت میگم همون منبعی رو هم میگم که بازی های گوتی سونی رو هم لیست کرده اسم این منبع gotypicks هستش برو ببین بلکه بفهمی بتسدا چی بوده و اگر بخواد چی میتونه باشه اگرم وقت کردی متای اون بازیارم چک کن بعد بیا زیرپوستی بتسدا رو ترول کن
یه نصیحت برات دارم سعی کن منبع موثقت از صنعت بازی خبرنگار سایتای ایرانی و دروغ و شایعه پراکنی فن بوی ها نباشه 😉 😉
سرویس محور های ماکروسافت رو اگه زحمتی نیست یه نفر برای من لیست کنه من یه بیسوادم به من بگید کدوم بازی های ماکرو سرویس محوره بوده لطفا؟
سی آف تیوز که اونم سرویس محور نیست تمام آپدیت هاش رایگانه
سرویس محور به دستینی ۲ میگن که تا الان ۱۴۰ دلار dlc داده ممنونم ازت بانجی
اینا باو یه کلمه سرویس محور یاد گرفتن هر جا میخوان چرت و پرت تلاوت کنن همونو میکنن تو چشم بقیه وقتی منبع شون برای حرفایی که میزنن یکی از یوتیوبرای ایرانیه واقعا چه انتظاری میشه داشت ازینا؟؟
تقریبا همه!
نام ببر من خنگ هستم
Ninja theory داره داستانی میسازه
یکیش hellblade 2 و اون یکی project mara
Turn 10 و Playground که همیشه محتوای آفلاین بازی هاشون بی نظیره و توی این سال ها بازیشون سرویس محور نبوده، fable هم به احتمال ۹۰ درصده سینگل پلیره
Inxile و Double fine و Obsidian هم در حال ساخت بازی سینگل پلیر اند
Coalition هم گیرز ۵ مگه سرویس محور بود؟
Rare هم مگه سی آف تیوز سرویس محور بود؟
۳۴۳i هم بازیش نیومره که وضعیتش معلوم بشه
پس اطلاعات غلط نده
دلیل؟
خوشم میاد زور میزنی که ادای منطقیارو در بیاری ولی وقتی به پاش بیفته خودت از همه ترول تری اونم درحالی که اطلاعاتت ناقصه
نگاه ب انحصاری های XBOX بندازین می بینین بازیهای داستان محور خیلی کمی داره و این عالیه
.
سر پست های سونی ؛ داشتی خودتو خفه میکردی که مایکرو از سونی بازی های داستان محور بیشتری داره!
.
ولی ما مثل شما نیستیم که ترول کنیم ؛ با تمام احترام و علاقه میگم که موفق باشی مایکروسافت :rose:
من فکر میکنم انحصاری های داستانی xbox در آینده بیشتر هم میشه
و خب انحصاری های داستانی سونی هم که زیاده و خیلی هم خوب هستند
خیلی هم به حرف ترول ها گوش نده متئوس جان :rose:
بازی های بتل رویال دیگه اون تاثیر سابق رو نداره
و بازی های داستانی چندین دهه هست که پیشتاز در صنعت گیم
اسکریم شاتی که اینو حرفو گفتم بزار
من همیشه طرفداره گیمای آنلاینم و برای همین هوادار اکس باکس م
همه میدونن xbox انحصاری های داستان محور کمی داری و این عالیه
عالیه که مایکرو روی گیمای تمام آنلاین و چند نفره تمرکز داره
بنظر بتسدا هم قرار از این پس روی بازی چند نفره و بتل رویال کار کنه و این عالیه
گیمای آنلاین برای سازندهها درآمد بیشتری دارند و برای بازیکنان هیجان بیشتر
معامله برد برده
از کسی که تو نسل ۸با فورتنایت گیمر شده انتظاری دیگه هم نمیره که گیم های انلاین رو به داستانی ارجیعیت بده
داری برعکس میگی اتفاقا
تمام بتل رویال ها دارن از مد میوفتن
اون از پابجی که کلا بای بای کرد باهامون یا فورت نایت که فقط پشتیبانی خوبی داره ولی بازم ریزش طرفدار هاشو داره
هایپر اسکیپ هم نیومده….
فعلا فقط وارزون توی اوجه که اونم چند وقت دیگه به همین سرنوشت دچار میشه
فک نمیکنم این طور بشه
مثلا بگیم یه الدر اسکرولز بسازن دو سال حداقل زمان بخواد تمام کردنش خب اون گیمر میره بازی رو میخره و سودش بیشتره واسشون مخصوصا که دیگه همه. چی میره تو جیب مایکروسافت و درصد خاصی رو به کسی نمیده بجز استیم که ۳۰ درصد میگیره
به نظرم سه یا چهار تا باز ی استان محور بزرگ از ده یا بیست تا بازی آنلاین محور که توی زمان عرضه مثل ۷۶ باشن بهتره
الدر اسکرولز ۶ خودش اندازه اسکایرم باشه، برای گیمپس کافیه
۱۰۰۰ ساعت گیمپلی داره
گفتم که حتما یکی دوتا عنوان مث همین الدر ۶ رو مث قبل میسازن با محتوا مث سابق اما مثلا دیگه نمیتونن ولفنشتاین رو با همون ساعت سینگل پلیری و… بسازن مجبورن بازی رو طوری بسازن که زمان زیادی ببره که حالا یا کلا آنلاین محور میشن یا میشن مث اکتیویژن که بخش داستانی کوتاه اما آنلاین پر محتوا بدن
ببینید ارزش یه بازی AAA چند دلاره؟؟
همون ۷۰ دلار عه
حالا که تو داری اونو ۱۰ دلار میدی یا ۱- باید از کیفیت ش بزنی که اندازه همون ۱۰ دلار ارزش داشته باشه یا ۲- کاری کنی که تو ۷ ماه پولت برگرده
خواه ناخواه این اتفاق میفته و میگم الدر اسکرولز و فال و اوت و…. رو بزاریم کنار… اکثر بازی ها یکی از اون دو اتفاق بالا براشون میفته
مطمئن باش الدر ۶ خیلی بزرگتر از اسکایریم خواهد بود اگر طبق وعده هایی که دادن و چیزایی که ما از بازی انتظار داریم براورده بشه قشنگ میشه تو دنیاش یه چند سالی به طور تمام وقت زندگی کرد
تاد هاوارد یک ساعت راجع همه چی حرف زد. از ویژگی های جدید موتور گفت و دراخر گفت که استارفیلد ۱۰۰درصد سینگل پلیره. بعد از کل interview فقط این بخش رو گذاشتین؟ :/
صحبتهای تاد هاوارد رو در دو بخش پوشش دادیم که به زودی منتشر میشه
معمولا برای این جور خبرها نمیشه همهی موارد و صحبتها رو داخل یک خبر قرار داد
فیل اسپنسر دوران بازی های داستانی تمومه گوتی ۲۰۱۴دارگون ایج ۳ اولین تو دهنی گوتی ۲۰۱۵ ویچر ۳دومین تو دهنی پرافتاخر ترین بازی های تاریخ لست اف اس ۱و ویچر ۳سومین تو دهنی گوتی ۲۰۱۷ زلدا پنجمین تو دهنی گوتی ۲۰۱۸ گاد اف وار افسانه ای ششمین تو دهنی دث استریندینگ بیگ وینر ۲۰۱۹ هفتمین تو دهنی گوتی ۲۰۲۰ لست اف اس یا گوست اف سوشیما هشتمین تو دهنی فروش ۱۱۳میلیونی سونی نهمین تو دهنی بسته یا ادامه بدم
«فیل اسپنسر دوران بازی های داستانی تمومه» این حرف و ea گفته، تو دهنی به فنبوی های نادان
من پی سی بازم ولی کاملا سلیقم با تو یکیه فقط زلدا و لست و سوشیما رو بازی نکردم
بازی انلاین چیه ؟ بازی میخری ولی باز باید پول بدی وگرنه دشمنات که پول دادن قدرتشون ازت بیشتره و دیگه نمیشه عادلانه بازی کرد
میشه فکت صادر نکنی لطفا، اتفاقا تا دنیا، دنیا باشه بازی های داستان محور و یا تک نفره هستن و خواهند بود و اصلا اصالت و معنی صنعت بازی تو همینه که گفتم اکس باکس واقعا به بازی های داستان محور تکفنره بیشتری نیاز داره که از قراره معلوم تو این نسل این خلا رو با استودیو های جدید و مستعدی که در اختیار گرفته کاملا پر میکنه
منظورش به مزخرفی ۷۶ بود که کل سری رو به گند کشید یا منظورش انلاینش بود :reallyangry:
امیدوارم هرچی میسازن خوب بسازن و مثل Fallout 76 گند نباشه. ما از بازی های انلاین هم استقبال میکنیم :yes: