طراح مراحل Cyberpunk 2077 از محتوای حذف شدهی این بازی میگوید
کمتر از ۴ هفتهی دیگر تا انتشار یکی از مورد انتظارترین عناوین سال ۲۰۲۰، یعنی بازی Cyberpunk 2077 باقی مانده و تا به حال اطلاعات گستردهای از این اثر منتشر شده است. در سال ۲۰۱۸ و در جریان E3 2018، نمایشی از گیمپلی این بازی ارائه شد. از آن زمان تاکنون برخی از مکانیزمهای این بازی مانند راه رفتن برروی دیوار حذف شدهاند. اخیراً طراح ارشد مراحل بازی در خصوص محتوای حذف شدهی این عنوان توضیحاتی را ارائه داده است.
آقای مایلز توست (Miles Tost)، طراح ارشد مراحل Cyberpunk 2077، ابتدا در صحبتهای خود به حذف قابلیت استفاده از دو سلاح به صورت همزمان اشاره کرد. وی سپس توضیح داد که حذف برخی از موارد و محتویات یک بخش طبیعی در توسعهی بازیها محسوب میشود. وی در این رابطه گفت:
با بازی ما میتوانید به طور مشخص شاهد آن تغییرات و موارد حذف شده باشید، زیرا ما با خوشحالی تسلیم خواستههای طرفداران شدیم و آن دمو را در سال ۲۰۱۸ به شما نشان دادیم. در مورد آن فکر کنید. دو سال پس از آن نمایش، بازی عرضه میشود. البته ما چیزهایی را تغییر میدهیم و البته ایدههایی خواهیم داشت که روی کاغذ عالی به نظر میرسند اما در نهایت با سایر ویژگیهای موجود در بازی به خوبی جواب نمیدهند.
این طراح همچنین به بازی The Witcher 3: Wild Hunt نیز اشاره کرد که در آن محتوای مختلفی حذف شده بود.
در بازی Wild Hunt برخی از بخشها حذف شده بودند و در نهایت باعث شد تا به بازی بهتری تبدیل شود. حال آن را بهتر درک میکنم. میدانم که حذف بخشی از محتوا برای بسیاری از مخاطبان ناامیدکننده است و درک آن بدون در نظر گرفتن همهی بخشهای توسعه دشوار خواهد بود. اما در این مورد از شما میخواهم که به ما اعتماد کنید. تنها کافی است به داستن های بسیاری از بازی های دیگری که ممکن است لذت ببرید، نگاه کنید.
هنگامی که در طول روند توسعه برخی از محتوای دوستداشتنی و جالب از بازی حذف میشوند، شما همچنان از آن لذت میبرید. شاید دلیل آن به خاطر همین حذفیات باشد. در پایان همه چیز در مورد این است که بازی چقدر سرگرم کننده است و ما تمام تلاش خود را میکنیم تا مطمئن شویم که این بازی یک تجربهی کامل و شایسته برای مخاطبان باشد. گاهی برای این کار ، شما باید تصمیمات سختی را اتخاذ کنید و این بار شما شاهد آن خواهید بود.
آقای توست در پایان گفت:
هیچگونه نگرانی در خصوص میزان محتوای بازی نداشته باشید. ما در قضاوت در مورد مدت زمان گیمپلی در بازیهایمان بد عمل میکنیم (به یاد میآورم که تخمین زده بودیم که بازیکنان در بازی The Witcher 3 شاهد بیش از ۱۰۰ ساعت گیمپلی هستند)، بنابراین سعی میکنیم دیگر این کار را انجام ندهیم. من همان جملهای را که در گذشته میگفتم، اکنون تکرار میکنم: شما هنوز چیزی ندیدهاید.
در Cyberpunk 2077 سه مسیر زندگی (Life Path) وجود دارد که هر کدام تأثیر خاص خود را در داستان اصلی و تصمیمات دارند. ۷۵ داستان خیابانی وجود دارند که داستانهای منحصر به فرد خود را در قالب ماموریتهای کوچکتر میگویند. استودیوی سیدی پراجکت رد (CD Projekt RED) مدتی پیش اعلام کرد که این بازی همانند Wild Hunt از بستههای الحاقی رایگان برخوردار خواهد بود. این مورد شامل بستههای گسترشدهندهی پولی و یا بخشچندنفره که در آینده عرضه میشود، نیست.
بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ ۲۹ آبان ۱۳۹۹ (۱۹ نوامبر ۲۰۲۰) در دسترس دارندگان کنسولهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان، سرویس گوگل استیدیا و پلتفرم رایانههای شخصی قرار خواهد گرفت. نسخههای پلیاستیشن ۵، اکسباکس سری اکس و سری اس این بازی در سال ۲۰۲۱ عرضه خواهند شد.
پر بحثترینها
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- سونی از ۲۰۲۵ به بعد سالانه بازیهای انحصاری تکنفره بزرگی را برای PS5 عرضه خواهد کرد
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- ۱۴ دقیقه از گیمپلی Indiana Jones and the Great Circle را مشاهده کنید
- گزارش: ایکس باکس درحال آمادهسازی پیشنمایشهای South of Midnight است
- مدیرعامل Take-Two نگران عملکرد GTA 6 روی Xbox Series S نیست
- آپدیت بهینهسازی Baldur’s Gate 3 برای PS5 Pro منتشر شد
- مدیر عامل Take-Two: فرنچایزهای محبوب در نهایت محو خواهند شد؛ برای موفقیت به IPهای جدید نیاز داریم
نظرات
شما هنوز هیچ چیزی را ندیده اید …. ای وای من یعنی زدن این حرف خیلی عالیه معلوم نیست با چه سوپرایز هایی مواجه بشیم موقع بازی کردن سایبر 😎 …. اینکه محتوایی حذف بشه یا نشه اهمیتی نداره مهم اینه محصول نهایی با کیفیت باشه که در این زمینه من به سی دی پروجکت اعتماد کامل دارم
این بازی عالیه
ولی بنظرم باید تو ستینگ بازی یه گزینه بزارن با نام !!! Family is here
خودتون هم میدونین این گزینه قراره چکار بکنه 😀
یاد فارکرای سه بخیر
اون صحنه ی بعد باس
یهو داداشم درو وا کرد اومد تو
هیچی دیگه مجبور شدم الت اف چهار بگیرم
سر مس افکت دو هم اومد مجبور شدم ردش کنم
سر ac Odyssey اومد
یکی زدم تو گوشش انداختمش بیرون 😀
منتظر یه شاهکار
تاکید میکنم هنوز شما چیزی ندیده اید :inlove: :inlove: :inlove:
بازیه خوبیه امیدوارم هرچه زودتر بیاد. به نظر من این بیاد و هایپش تموم بشه آخرش راکستار هم جی تی ای بعدی رو معرفی میکنه. البته بعد از اینکه تو نسل بعد هم فروختش. راستی دوستان میخوام گیم پلی این بازیو موقع انتشار به صورت دوبله همزمان تو کانال یوتوبم قرار بدم. مثل مافیا ۱ ریمیک که قبلا قرار دادم. لطفا با ساب و لایک از کانالم حمایت کنید.
https://www.youtube.com/user/mrdot2010
من نمیفهمم کی از گیم پلی ویچر۳ ایراد گرفته؟ بده مگه که یه بازی بتونه چند وقت سرگرمت کنه بدون اینکه چیزیو تکرار کنی؟
شکی ندارن هر تصمیمی که CDPR گرفته باشه در هر صورت در انتها به نفع بازی خواهد بود شرکتی که تمام بازی رو با چنین جزییات و با این بودجه بالا و تایم طولانی به همراه وسواس بسیار زیاد ساخته شکی ندارم از هر کسی بهتر صلاح بازی رو میدونه
پ.ن: دوستان یه بار دیگه این گیم پلی سرعتی رو تو ذهنتون تصور کنین به نظرم برای یه بازی RPG به همراه همچین گیم پلیی دوربین اول شخص بهترین تصمیم بوده هر چی به انتشار بازی نزدیک تر میشیم و گیم پلی ها یه بازی رو میبینم بیشتر حسن این انتخاب CDPR رو درک میکنم
یه حسی بهم میگه خلا gta6 با این شاهکار پر میشه
خودشون اومدن میگن که بازی محتوای حذف شده داره اونوقت بعضی از سازنده ها هر سال بازی تکراری با قیمت شصت دلار میکنن تو پاچه ملت صداشون هم در نمیاد
حذفیاتشم شاهکاره
بازی خیلی خوبیه گرافیک بازی خیلی برتره میان بازی ها witcher 3 بازی خیلی خوبی بود هم از لحاظ داستان و گیم پلی و کیفیت خیلی خوبی هم داشت ولی این بازی دیگه از witcher هم امیدوارم بهتر باشه حالا کیانو ریوز هم تو بازیه دیگه چیزی از این بهتر نیست
خب گرفتن دو سلاح باهم چیزی نیستش با بازی همخونی نداشته باشه مثل قابلیت دویدن توی دیوار که گفتن با بعضی قسمت های بازی همخونی نداره اما من که بهشون شکی ندارم و مطمعن بهترین تصمیمات رو براش میگیرن