بازی Viking City Builder از قابلیت رهگیری پرتو و DLSS 2.0 پشتیبانی میکند
استودیوی روسلیگن (Roslagen) بهتازگی اعلام کرده است که بازی Viking City Builder از قابلیت رهگیری پرتو و DLSS 2.0 پشتیبانی خواهد کرد. برای جزئیات بیشتر با گیمفا همراه باشید.
بازی Viking City Builder عنوانی در سبک استراتژی همزمان است که ابتدا در ماه گذشته به صورت رسمی معرفی شد. همانطور که از نام این اثر مشخص است، وقایع این بازی در دوران وایکینگها جریان دارد. شما نقش گروهی از نیروهای وایکینگ را در دست خواهید داشت. این عنوان در حقیقت یک بازی کلاسیک در سبک شهرسازی است که المانهای عناوین استراتژی همزمان را نیز در خود دارد. شما باید برای افراد یک مکان جدیدی را ایجاد کرده و در آن به ساخت خانههای مختلف بپردازید. همچنین شما میتوانید افراد خود را برای کار و یا برای شکار به منظور دریافت غذا به بیابانها و محیطهای دیگر بفرستید.
قلعهها در بازی Viking City Builder نقش مهمی را ایفا میکنند. شما نیاز دارید تا در زمان حملهی اروپایی یک ارتش قوی و مستحکم داشته باشید. جنگجویان شما نیز نقش تعیین کنندهای خواهند داشت. شما میتوانید آنها برای دزدیدن غذاها و منابع مورد نیاز به جاهای مختلف بفرستید. به طور کلی در دهکدهها و روستاها، منابع با ارزشی وجود دارند. شما باید دهکدهی خود را مدیریت کرده و وظایف مشخصی را برای افراد خود تعیین کنید تا در نهایت بتوانید یک اقتصاد قوی ایجاد نمایید.
برای توسعهی بازی Viking City Builder از موتور Unreal Engine 4 استفاده شده است. در ادامه میتوانید ویدئوی مربوط به تفاوت گرافیکی این بازی در زمان فعال بودن و عدم فعال بودن قابلیت رهگیری پرتو را مشاهده کنید.
دریافت تریلر با کیفیت ۴۸۰P | دریافت تریلر با کیفیت ۷۲۰P | دریافت تریلر با کیفیت ۱۰۸۰P
بازی Viking City Builder در تاریخی نامشخص برای رایانههای شخصی عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- مایکروسافت به سازندگان خود هشدار میدهد که از طراحی شخصیتهای زن با اندام اغراق شده خودداری کنند
- تعداد بازیکنان همزمان Horizon Forbidden West در استیم از ۴۰ هزار نفر عبور کرد
- ۴ مورد از بیشترین عناوین پیشفروش شده در پلی استیشن، متعلق به ایکس باکس هستند
- ویدیوی اختصاصی: گیمپلی و معرفی بازی Rise of the Ronin
- عملکرد خوب استودیوی Nixxes در پورت PC بازی Horizon Forbidden West
- احتمال عرضه Final Fantasy 16 برای پلتفرمهای دیگر وجود دارد
- فیل اسپنسر: اخراجها در اکتیویژن برای کسب سود ضروری بود
- گزارش: Xbox در مقطعی اکثر عناوین خود را برای PS5 منتشر خواهد کرد
- گزارش: توسعهدهندگان ترد پارتی پتانسیلهای ایکس باکس را زیر سوال میبرند
- احتمال پشتیبانی Xbox Series از فناوری FSR 3 Frame Generation در آینده
نظرات
چقدر تاثیر داره تا حالا ندیدم یه قابلیت انقدر تاثیر گذار باشه
برو توی یوتیوب تاثیرش رو روی ماینکرفت ببین
از این رو به اون رو میشه بازی
خدایا یک کارت rtx بده بتونیم از این دی ال اس اس استفاده کنیم لامصب به قول خود رئیس انویدیا مهمترین تحول پیسی گیمینگ توی این ۱۰ سال بوده
مهم ترین تاثیرش رو ابه
گفتم چرا همه ی بازیا یه چاله ی اب گذاشتن
نگو به خاطر اینه
قدرت نمایی Nvidia !
DLSS بهترین چیزی بوده که توی این چند سال معرفی شده حتی گاهی اوقات از رزولوشن نیتیو هم بهتره کنسولای نسل بعد باید از یه همچین چیزی استفاده کنن وگرنه پیشرفت چندانی نمیبینیم
همه قدرت کنسول حروم رندر کردن ۴k میشه