استودیوی مالزی سونی برای ساخت بازی جدیدی از یک سری شناخته شده انیماتور استخدام میکند
به نظر میرسد سونی قصد دارد یکی از استودیوهای حمایتی خود را گسترش دهد.
گروه خلق جلوههای بصری و پلیاستیشن مالزی یک تیم با استعداد در خانوادهی پلیاستیشن هستند که محتویاتی پیرامون بازیهای ویدیویی در سطح جهانی توسعه میدهند و البته نقش کمکی به استودیوهای اصلی شرکت سونی دارد. استودیوی مالزی سونی یعنی SIE WWS تا به این لحظه در زمینهی خلق جلوههای بصری، انیمیشن و جلوهخهای سینماتیک به استودیوهایی نظیر ناتیداگ (Naughty Dog)، اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games)، سانتا مونیکا (Santa Monica)، گوریلا گیمز (Guerrilla Games)، ساکر پانچ (Sucker Punch)، سان دیگو (San Diego)، ژاپن استودیو (Japan Studio) و بسیاری از تیمهای فرست-پارتی سونی در توسعهی عناوین بزرگ یاری رسانده است. استودیوی SIE WWS شامل حرفهای های صنعت سینما، انیمیشن و بازیهای ویدیویی تشکیل شده، افرادی که قبلاََ در بهترین کمپانیها کار کردهاند.
حال این تیم کمتر شناخته شده از زیرمجموعهی سونی به دنبال استخدام انیماتورهای جدید با سابقهی خوب است. آنها در قسمت توضیحات متذکر شدند:
تیم انیمیشن ما در حال حاضر برروی یکی از فرنچایزهای مشهور و شناخته شدهی پلیاستیشن کار میکند. ما به دنبال انیماتورهای با استعدادی هستیم که بتواند به فصل جدیدی از روایت داستان به صورت سینماتیک زندگی بخشد.
در ذهن داشته باشید که این استودیو نقش حمایتی ایفا میکند و احتمالاََ در حال حاضر به توسعهی بخشهای سینماتیک یک بازی بزرگ از سوی استودیوهای اصلی سونی کمک میکند.
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- گپفا ۲۴؛ امتیاز شما به نیمۀ اول نسل نهم پلی استیشن
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- پلی استیشن ۵ پرو با قیمت نجومی وارد ایران شد
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- تماشا کنید: گیمپلی چندین بازی روی پلی استیشن ۵ پرو
نظرات
سینماتیک شناخته شده ?:-)
به نظرتون چی میتونه باشه؟
احتمالا ip جدید هست
گفتن فرنچایز مشهور و شناخته شدهی پلیاستیشن. (داخل متن خبر و تیتر هم ذکر شده)
استاد کریمی به نظر شما ؛ استودیو سن دیگو که چندین ساله که MLB و NBA ساخته ؛ مناسب ساخت آنچارتد۵ هست؟!!!! اگه خود ناتی داگ ادامش بده بهتر نیست؟!!
بارها گفتم ساندیگویی که بازی اکشن ادونچر میسازه ربطی به ساندیگویی که mlb میسازه نداره. کلا دو تیم مجزا هستن با نیروهای مجزا. اونی که اکشن ادونچر میسازه شامل بعضی از اعضای ناتی داگ میشه.همانطور که سازنده ی فیبل اون پلی گراوندی نیست که فورزا میسازه.
تورو خدا God of hand
تازه فهمیدم شما ازینایی هستی که فقط تیتر میخونی میای نظر میدی برای همینه کامنتات همش حرف مفته
سینماتیک و روایت فصل جدید و فرانچایز شناخته شده سونی….
کاملا حسو حالم با این تفاصیر میره سراغ آنچارتد۵
بهبه..
کدوم بازی؟ گاد او وار رگناروک اسپایدر من هورایزن…
اقای کریمی اینکه نام نمیبرن نشون دهنده اینه که بازی معرفی نشده؟
معلوم نیست احتمالاََ نقش کمکی برای اکثر بازی های فرست پارتی داشته باشن. احتمال داره منظورشون از این فرنچایز همون God of War باشه. (شاید هم Uncharted بعدی از سان دیگو استودیو)
اقای کریمی ببخشید چند وقت پیش که تاریخ راگناروک تو imdb لو رفت یجا خوندم اقای کوری بارلاگ گفتن اصلا اسم گاد بعدی راگناروک نیست 😐 😐 😐
بنظر شما منظورشون چی بوده ؟
شوخی بود! گفتن ragnawhaaat!! یعنی نمیشناسم چنین بازی رو. کلا ریپلای های بارلاگ رو جدی نگیرین.
:laugh: :laugh: :laugh: :rotfl:
شوخی های جالبی میکنن
:rotfl:
بلاخره یه خبر از این استودیو اومد :chic:
میگن رئیسش یوشیداست
این استودیو همیشه نقش حمایتی داره و بازی خاصی که متعلق به خودش باشه توسعه نمیده. رئیسشم ایشون هستن:
https://uupload.ir/files/fl1o_hasnulhadi_li.jpg
یوشیدا فقط برای افتتاح این استودیو به مالزی سفر کرده بود و تصویری منتشر شده بود.
احتمالاََ این استودیو برروی بخش تکنیکی tlou 2 هم کار کرده بود. البته بخش های سینماتیک.
به اندازه ای که از ناتی داگ؛ سانتامونیکا و راک استار رفتن به اینشیتیو، حداقل چندبرابرش کارمند و دولوپر از استدیوهاییکه نام بردم مخصوصا ناتی داگ دارن توی استدیو سن دیگو کار میکنن رو پروژه جدید که شایعه ها تا حضور حتی بروس استرلی هم پیش رفته به عنوان هد سن دیگو
ولی دوستان سونی فن هیچوقت پز این استدیو رو ندادن چون میدونن مهم نیست که چندتا کارمند اونجا باشن..مهم اینه که چه پروژه ای از اون استدیو به عمل میاد
ولی متاسفانه بعضی دوستان اکس باکس فن توی تمام لیستاشون اسم اینشیتیو رو هم میارن که باعث خجالته!!!
این استدیوهم کمتر نا اشناست برای دوستان چون یه جورایی بیشتر آت سورس کار میکنن ولی امیدوارم یه بازی مستقل هم بسازن اینا که تو مهمترین پروژه های پلی استیشن حضور داشتن!
چرا اسپم میدی تو این صفحه چه ربطی داشت.
اگر یادت باشه من خودم کسی بودم که بهت گفتم الکی نگران ناتی داگ نباش ، چون تو گفتی ممکنه اینا به ضرر ناتی داگ تموم بشه
نگفتم به ضرر ناتی تموم میشه
گفتم کار خوبی نیست کسی که داره یه جایی کار میکنه رو خرش رو بگیرن ببرن یه جای دیگه وسط کارش
واستون مثال هم زدم مثل اون بابای اورواچ لیگ که اپیک واس خودش کش رفت و گند خورد تو لیگ اورواچ وسط فصل
بعدشم من منظورم با فن بوی ها بود و ذکرشم کردم
شما مگه فن بویی دوست عزیز؟
خب اونا هم خرش رو نکشیدن که. شاید پیشنهاد خوبی دادن اونا قبول کردن. شاید بخاطر کرانچ ها رفتن.
ولی بهرحال شرایط بهتر رو انتخاب کردن
دوست عزیز تنها کسی که ابراز نگرانی میکرد خودت بودی و به قول خودت اکس باکس فنا نمی گفتن با رفتن اینا ناتی داگ نابود میشه و ازین حرفا ولی برای اومدن همچین افراد نابغه ای احساس خوشحالی میکردن، در اینجا هم که هیچکی اصلا اسمی از اینشیتیو نبرد که شما اسمشون و میارین و کاملا معلومه این مسئله بیشتر از همه ذهن خودتون و درگیر کرده واقعا من موندم چه کاریه که هربار یه خبری از یه شرکتی میاد به جای تعریف ازون شرکت اول میاین به شرکت رقیب تیکه میندازین بعد تعریف میکنین، منظورم تنها شما نیستی و با همه کساییم که اینکارو میکنن، ولی واقعا وقتشه دیگه ازین کارتون خجالت بکشید ترول های عزیز…
“””ما به دنبال انیماتورهای با استعدادی هستیم که بتواند به فصل جدیدی از روایت داستان به صورت سینماتیک زندگی بخشد”””
اینه توقع من از استدیوهای سونی :inlove:
معلومه سونی میخواد حسابی برای نسل بعد بترکونه با بازی هاش
همچنان در حسرت تکرار نسلی مانند نسل ۷ هستم اما فکر نکنم بشه..که همه کمپانی ها کارشون شده بود دادن بازیای فراوان و خلاقیت و شاهکار عجب دورانی بود حتی بازیه ایی که متای ۷۰ هم داشتن عالی حساب میشدن چون بلاخره یه خلاقیت و گیمپلی سرگرم کننده ای درونشون وجود داشت چقدر تنوع بازی زیاد بود کی باورش میشد این همه آیپی انحصاری سونی عرضه کرد تو نسل ۷ کی باورش میشد مایکرو چهارتا بازی درست و حسابی داشت که با بازیای سونی رقابت کنن کی باورش میشه که بازیای یوبیسافت از لحاظ کیفیت و محتوا رقابت میکردن با استدیوهای سونی کی باورش میشه ea اون زمان چه شاهکار هایی بیرون میداد اکتیویژن کالاف هایی با داستان شاهکار و طولانی..حیف که دیگه تکرار نمیشه..تنها کمپانی که این نسل حدش رو متعادل نگه داشته بود و حسابی سرگرم کردن گیمرهارو و بازی هاشون خوب بود(حالا به جز بازی های سونی) کپکام و یوبیسافت و فرامسافتور بودن که هم بازی زیاد دادن هم بازی خوب زیاد عرضه کردن باقی کمپانی ها افتادن به شیردوشی و یا عرضه یک بازی در نسل(راکستار) سی دی پراجکت هم باز خوبه ویچر داد الانم سایبر دوتا بازی بزرگ میشه
یادش بخیر
ولی داستان های کالاف هیچوقت بالای شیش ساعت نبود
کامنتت عالی بود
بهترین کامنتی بود که خوندم تو این چند وقت :rose:
ی استودیوی مالزیایی؟! :sarcasm:
چه ربطی داره؟
به احتمال بسیار زیاد رو انچارتد تمرکز دارن خیلی هم الان به کار پلی استیشن میاد ،،، یه انچارتد خفن دیگه با ps5 ، چه شود :inlove:
.
.
سونی بزرگترین ناشری هست که انقدر به بازی های داستان محور بها میده و این برای گیمر های قدیمی و قدیمی تر بسیار مهم و با ارزش هست و موفقیت پلی استیشن و عناوینش موفقیت ماست ، در ضمن یادمون نره به عقیده من نصف بیشتر گیمر های دنیا و ستون این صنعت گیمر های قدیمی و قدیمی تر و کلاسیک هستن ، یه خورده تعریف کنیم از قشر خودمون 😎 :cowboy:
این استودیو همیشه کمک میکرد به بقیه ولی حالا که خودش داره تیم رو کامل میکنه میخواد یه بازی بسازه.
میگه فرنچایز قدیمی و در حال جذب انیماتور هستن.
یه حسی داره بهم میگه نسخه جدید Sly Cooper رو قراره بسازن. حدود ۷ سال از آخرین قسمتش میگذره. بازیش هم قدیمی و پرطرفداره هم انیمیشنی. یه استودیو کوچیک هم میتونه بسازتش.
چه حالی میده بعدا اعلام بشه و همین باشه. از بین این همه بازی درست حدس زدم. من با sly 3 کلی خاطره دارم و اولین بازی بود که گیم رو باهاش شروع کردم, فقط ۴ سالم بود بازی میکردم
هیچکس نظری نداره راجب حرفم؟
من عاشق اسلای کوپرم ولی دوره اون بازیا به سر اومده
الان رچت رو ببین با اون دیزاینی که قراره تحویلمون بده با اون گرافیک ولی بزرگا به چشم بازی بچگانه میبیننش و سونی هم بیشتر از چندتا احتیاج نداره..با اینکه من عاشق اونجور بازیام مث کرش..اسپایرو..رچت و کلنک و ایپ اسکیپ و….
بعدشم اسلای کوپرو ساکرپانچ میساخت
اتفاقا من اسلای کوپر رو خیلی بیشتر از رچت قبول دارم، بنظرم پتانسیل بهتری داره و گیم پلیش تکراری نمیشه اصلا.
شاید هم دلیلش بخاطر خاطره ای هستش که ازش دارم.
میدونم قبلا دست ساکرپانچ بود ولی قسمت آخرشو یه استودیو کوچیک ساخت ، احتمال داره این استودیو ها که خیلی بزرگ نیست سر این بازی کار کنه.
بنظرم این که میگی دورانش تموم شد درست نیست. خیلی ها فکر میکردن دوره بازی کراش هم تموم شده. ولی روس این بازی ها ایده های زیادی رو میشه پیاده کرد
به به
شاهکار ها در راه اند
ای کاش twisted metal یا resistance باشه خیلی دلمون تنگ شده برای این دوتا مجموعه 😥
اینسامنیاک یه مدت خیلی توییت از رزیستنس میزد. نمیدونم چرا سونی قیدشو تو نسل ۸ زد. امیدوارم حالا که اینسامنیاک رو خریده حداقل با یه ریمستر شروع کنن و بعدشم برن برا نسخه ها بعدی.