شایعه: Starfield از یک سیستم انیمیشن بازنویسی شدهی جدید استفاده میکند
دو سال قبل و در جریان کنفرانس شرکت بتسدا در E3 2019، به صورت رسمی از عناوین نقشآفرینی The Elder Scrolls VI و Starfield رونمایی شد. از آن زمان تا به حال، اطلاعات بسیار کمی از این بازیها ارائه شدند و مدت زمان زیادی تا انتشار آنها باقی مانده است. در همین راستا، بهتازگی جزئیات جدیدی از بازی Starfield ارائه شده است که به مورد جالبی اختصاص دارد.
بهتازگی یک کاربر توییتر به نام JJ&MrOrange، اطلاعات جالبی را از صفحهی لینکدین (Linkedin) یکی از توسعهدهندگان عنوان Starfield بدست آورده است. این صفحه مربوط به آقای اریک براون (Eric Braun)، برنامهنویس ارشد این بازی است که اطلاعات جدیدی در آن قرار دارد. طبق توضیحات نوشته شده، این برنامهنویس ارشد وظیفهی بازنویسی سیستم انیمیشن بازی مذکور را برعهده خواهد داشت.
این موضوع با صحبتهای اخیر آقای تاد هاوارد (Todd Howard) که اشاره کرده بود بازیهای Starfield و The Elder Scrolls VI با یک موتور گرافیکی بهروز شده توسعه مییابند، مطابقت دارد. در طول یک ماه اخیر، برخی تصاویر از بیلدهای اولیهی این بازی منتشر شد. در حال حاضر پلتفرمهای مقصد و تاریخ انتشار این اثر مشخص نشده است. بر اساس برخی از شایعات و شواهد، این بازی ممکن است در انحصار کنسولهای اکسباکس و رایانههای شخصی قرار داشته باشد. انتظار در سال آیندهی میلادی اطلاعات بیشتری در خصوص این بازی منتشر شود.
پر بحثترینها
- نقد و بررسی بازی STALKER 2: Heart of Chornobyl
- واکنش ایلان ماسک به اظهارات نژادپرستانه کارگردان Avowed
- مدیرعامل ناتی داگ: بازی بعدی هیجانانگیزترین پروژهای است که روی آن کار کردهایم
- شایعه: پورت PS5 بازی Forza Horizon 5 آماده است اما تاریخ عرضه مشخصی ندارد
- شایعات مربوط به حضور God of War در TGA 2024 قوت گرفت [تکذیب شد]
- مشکلات متعدد بهینهسازی STALKER 2 روی ایکس باکس سری ایکس؛ رسیدن به نرخ فریم صفر در مکانهای شلوغ
- اطلاعات جدیدی از مذاکره میان سونی و شرکت مادر FromSoftware منتشر شد
- آیا بازیهای ویدیویی به ما آسیب میرسانند؟
- رسمی: فروش پلی استیشن ۲ از ۱۶۰ میلیون واحد عبور کرد
- آیا پیشنهاد سونی برای خرید Kadokawa، شرکت مادر FromSoftware، منطقی است؟
نظرات
:onthephone: :waving: :waving: :waving: :waving: :victory: :stop: :waving: :waving: :waving: :waving: :waving: :waving: :waving: :waving: :victory: :waving: :victory: :victory: :victory: بتسدا :alien: :alien:
واقعا نیازه که بعضی از شرکتها و استدیوها انجینهاشونو ارتقاع بدن و یا به کل عوض کنن…
یکیشون همین بتسدا هستش چون به شدت نیاز بود که به روز بشه…
وحشتناکترین موتورم به نظرم یوبیسافت داره که عین خیالش نیست…درسته که بعضی از استدیوهای داخلی انجین مخصوص به خودشونو دارن اما کیفیت یک چیزه و کمیت چیز دیگه…
کپکام توو این زمینه این نسل عالی بود..
دقیقا کپکام فوق العاده عمل کرد :yes: موتور بتسدا دیگه واقعا تاریخ گذشته شده بود و الان با پشتوانه مالی مایکرو قطعا میتونن با خیال راحت برنامه هاشونو پیش ببرن ،،،، در مورد استارفیلد و الدر اسکرول هم نظرم اینه که بزودی گیمر ها با دو شاهکار بزرگ روبه رو میشن
بتسدا انجین کم نداره….یکی از زیر مجموعه هاش که id teck رو داره….و به شدت انجین قدرتمندیه….میتونستن از اون استفاده کنن….انجین یوبی که که انویله مشکلی نداره فقط یوبی رسشو نمیکشه و بهینش نمیکنه وگرنه تو رینبو بهینه هست….
کپکام حرفی در موردش نیست هم re انجینش عالیه همmt که قدیمیه اونم عالیه….کلا موتورای ژاپنی غیر دراگون عالین….
اخه اگ بتونن با اید تک بسازنپس احمقن که با کریشن هنوز بازی بسازن؟؟؟
یه مزایایی داره براشون این انجین قدیمی که ول کنش نیستن
وگرنه فک کردی چرا خیلیا انجین های خودشونو ول میکنن و میرن از انریل۴ استفاده میکنن؟؟مگه دیوانن که ۵درصد بدن به اپیک؟
نه خب چون انریل مزایایی داره که بقیه انجین ها ندارن
مثل رندر گیری بدون اینکه از اول بخوای کاراشو بکنی
نه چون انجین کریشن واسه بازی rpg از پایه توسعه پیدا کرده ولی ایدی تک برای بازی های اول شخص….نیازه که روش کار کنن تا بتونن خروجی خوبی بگیرن ازش….مثل قضیه فراست بایته….برای اول شخص انجین عالیی هست….اما برای بقیه سبکا نه….مخصوصا ار پی جی….من ترجیح میدم ایدی تک رو بهینه کنن واسه ار پی جی چون بنیشو داره همونجور که ریج رو ساختن روش….
انریل چون کار باهاش راحته وگرنه تو همه چی قوی نیست….فقط چون راحته و میشه خروجی خوبی بگیری ازش ولی تو نهایتش انجین سنگینی میشه….بهترین خروجی که دیدم پاراگون بود و گرز۵ با فاینال ۷ که البت فاینال میگن یه سری مشکلات تو تسکچر داره….
بعضی چیزا نشدنیه وگرنه مایکرو و سونی که هزاران مهندس دارن (مخصوصا سونی که ایس ایم رو داره که فرتو فرت براش نرم افزار و موتور میسازه) نمیرفتن بازم با انریل کار کنن
چون هرچیزی رو واس کار مشخصی ساختن
دلیل اینکه بانو امی هنیگ وسط استاروارز ول کرد EA رو همین بود که میگفت EA مارو زور کرده که با فراست بایت بازی بسازیم ولی نمیشد خیلی کارارو باهاش انجام داد
مثلااااا نمیتونستن بازی جهان باز بسازن باهاش که مپ به صورت یکپارچه لود بشه و حتما باید تیکه تیکه میکردن
راستی حرف خودمو به خودم پس دادیا شیطون..من ازت جواب خواستم :دی
سونی ایس ایم داره؟هن؟….بازی انریل ساختن سخت نیست ولی وقتی بخوای یه بازی همه چی تمومبسازی کار خیلی بیشتری میبره تا اینکه انجین داخلی داشته باشی….مثل بتمن ارکامنایت که اومدن انریل ۳ رو انقدر کاستوم کردن تا بتونن یه خروجی به اون خوبی بگیرن وگرنه با انجین فابریک اصلا نمیتونستن….اون حجم از تخریب پذیری و فیزیک اصلا انریل نمیتونه یا حتی مورتال کامبت هم همینه اون پیچیدگی هایی که داره باعث شده تا کاستوم کنن انجین رو….در کل انریل برای یه لول خروجی مشخص خوبه بیشتر از اون توان نداره مثلا در حد کرای انجین یا فراست بایت….
فراست بایت البته الان تونستن باهاش تا حدی اپن ورد درست کنن…یه جورایی مپ بتل رویاله بتل ۵ واسش استارت خوبیه….لازم روش کار بشه ولی فقط خود دایس میتونه قشنگ انجامش بده….
آنریل اپن سورس هم هست یعنی میشه تا حدی تغیرش داد کاستومایزس کرد و بهش افزونه و ادآن اضافه کرد، یکی دیگه از خوبیاشم اینه که خیلی ها کارکردن باهاش رو بلدن توی جذب نیروی جدید به مشکل نمیخورن استودیوها
موتور بسزدا خیلی از یوبیسافت بدتره
خیلییی
یوبیسافت انجینش از نظر گرافیکی ضعیف نیست حتی همین الان توی جدیدترین تریلرای والهالا هم مشخصه کیفیت خروجیش که قابل قبوله انصافا، اما مسئله اینه به شدت غیر بهینه است انجین انویل نکست ۲ و خیلی روی بخش draw call ها ضعف داره و و قابلیت انطباق پذیری یا scale اش فاجعه است، روی یه pc خیلی قوی تر از مشخصات پیشنهادی بازی هم افت فریم داره و فرقی نمیکنه cpu سیستم چی باشه core i9 یا core i3 همیشه usage اش روی ۱۰۰% میمونه و خیلی تاثیر خاصی نداره تنظیمات گرافیکی رو بالا پایین کنی بازم فریم نمیده خصوصا توی جاهاش شلوغ، خلاصه باید خیلی به فکر بهینه سازیش باشن، بتسدا هم انجین id tech اش عالیه که متاسفانه به درد بازی rpg جهان باز نمیخوره تنها امید همینه که کریشن رو بازنویسی کنن، در مورد کپ کام هم انجینشون هم کیفیت خیل عالی ای داره هم بهینه است اما یه مشکل اساسی که داره اینه که سایه ها خیلی نویز دارن خصوصا توی صورت کاراکترها، انگار نمیشه گزینه film noise رو «کاملا» غیرفعال کرد
لعنتی تو فقط بیا :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
فکر کردن به الدر تو فضا هوش از سرم میپرونه
این بازی شاهکار میشه شاهکار
امیدوارم برای ps5 هم نیاد تو دهن اونایی که میگن xbox بازی سیستم سلر نداره بسته شه
به نظر من با همون ۱۵ تا استودیو هم محتوای فرست پارتی تضمین شده بود ولی مایکروسافت نیاز داشت به همچین بزرگی تا دهن منتقدین رو ببنده بعضیا مثل اینکه باید بدجوری ضایع بشن تا یاد بگیرن به همه پلتفرما احترام بذارن :yes:
Xbox has Games
Xbox has Power
Xbox has Cloud
Xbox has Community
Xbox has Price
Xbox has Gamepass
Xbox has it all
داستان بچه پولدار بی استعداد : اول از همه اینو بگم ایپی ها و استودیوهای زیر مجموعه زنیمکس از بهترین های صنعت گیم هستند و هر کسی بگه زنیمکس بدرد نمیخوره شک نکنید هیتره مایکرو هست اما حرف من چیز دیگه ایی هستش اخرین ایپی موفقی که خود مایکرو تونست خلق کنه و صنعت گیم رو یه قدم به جلو ببره کی بود ؟ به نظر شما اینکه بری استودیوهای مولتی پلتفرم ساز رو بخری و بازیهایی که قبل از اینم مولتی پلتفرم بودند انحصاری کنی ایا تقویت ایکس باکسه ؟ به نظر من با خرید زنیمکس توسط مایکرو ، ایکس باکس تقویت نشده بلکه پلی استیشن تضعیف شده در واقع گیمرهای ایکس باکس چیز جدیدی بدست نیاورند ولی گیمرهای پلی استیشن زنیمکس رو از دست دادند . گیمرهای ایکس باکس باید دعا کنند مایکرو همین کیفیت نسل هشتی بازیهای زنیمکس رو حفظ کنه همین که باعث افت بازیهای این کمپانی نشه باید کلاه اشونو بندازن هوا . اخه مایکرو سابقه خوبی توی این قضیه نداره از گند زدن به استودیو ریرر گرفته تا گند زدن به ایپی های هیلو و گرز از سوابق درخشان این شرکت پولداره . در اخر میخوام بگم ایکس باکس همون بچه پولدار بی استعداده (که هیچ درکی از هنر بازی ساختن نداره) که تنبل کلاسه و هیچ پیشرفتی توی زندگیش نداشته اما بابای پولدارش مایکرو میره براش کارخونه میخره و میگه بیا پسرم برو پسر نخبه همکلاسیت (که تمام موفقیت های زندگیش حاصل نبوغ و هوش خودش بوده) رقابت کن
سوزش و حسادت شما غیر قابل تصوره
و حقیقت هم تلخه خیلی تلخ
شما سونی فن ها هذیان های یه عده که به نفعتونه رو حقیقت حساب می کنید، که اینطور، پس مهارت سفسطه هم به ویژگی های این دسته از گیمرها اضافه شد
دقیقا داشت حقیقت رو میگفت
گرچه تلخه..ولی پیشنهاد میدم قبولش کنی
Eternal Man
لیست هایی که قبل بتستا می نوشتید به یبار دیگه بنویس…
من لیست نمی نوشتم، چون مایکرو فن نیستم، ولی میتونی از بقیه بگیری :yes:
یادمه فیبل توشون بود
https://bit.ly/3dECAvm
انقدر از سر سوزش نکوب
اون ۸ تای مستقل که خریده شدند برای خلق ip های تازه و گسترش انحصاری ها بوده
Zenimax هم سراغ ip های جدید میره
فکر نکن که همون ip های قدیمیه
یکیش starfield هست
مطمعن باش من بازیهای زنیمکس رو با کیفیت بیشتر از کنسول تو روی pc تجربه میکنم ولی واقعیت تلخه مایکرو جرعت خلق ایپی جدید نداره در واقع بهتره بگم بلد نیست ایپی جدید موفق خلق کنه ببخشید که starfield دو سال پیش قبل از خریده شدن کمپانیش توسط مایکرو معرفی شد اما خب شماها که صرفا تنها افتخارتون اینه به پول مایکرو بنازید معلومه این ایپی هم به نام مایکرو میزنید
خوبه چون pc هم جزء خانواده مایکروسافت هست و بازی های زنیمکس هم متعلق به مایکروسافت هست
مثل final fantasy
Spider man
Silent hill
Metal gear solid
درواقع مایکروسافت عضوی از خانواده pc هست
Pc یه پلتفرم ازاده و پایبند به کمپانی یا چیزی نیست
Pc گیمرا رو با خودتون قاطی نکنین
داداش مایکروسافت سیستم عامل میسازه کامپیوتر مخصوص که نمیسازه. پیسی اوپن سورسه. هر کی دلش بخاد میتونه توش فعالیت کنه. مث مایکرو، ولو، اپیک، اپل و….
کاملا درسته دوست عزیز ؛ اینا فکر میکنن که سونی فن ها فقط پلی استیشن میخرن ؛ من خودم وان اس دارم ؛ pc هم که تو خونه همه پیدا میشه ؛ ما چیزی رو از دست نمیدیم ؛ درکل عملکرد مایکرو در زمینه ip های قدیمی افتضاح بوده ؛ این ترول نیست ، از نمرات بازی ها و فروششون معلومه ؛ سونی هم در زمینه شوتر اول شخص انحصاری لنگ میزنه ؛( فن بوی نباشیم)
مایکرو با خرید زنی مکس خیلی پیشرفت میکنه ولی ایکاش عمو فیل تو کارشون دخالت نکنه و باعث نشه که زنی مکس صرفا بازی های سرویسی و آنلاین بسازه
پیسی شاید تو خونه ی همه پیدا شه
ولی باهاش نمیشه گیم زد که
عکس one sت رو بفرست
همینجا 🙂
با یه عالمه تحقیق و عشق و علاقه pc گیم میبندیم بعد میگی تو خونه پیدا میشه 😐 مگه میخوای سلطان جادها بازی کنی که با هر سیستمی میشه 😐
ori و cuphead هم کشکن
همین کامنت اثبات حرفای منه . کاپهد و اوری دو تا بازی مولتی پلتفرم خوش ساخت کوچک از استودیو های مستقله .
اینارو هم سکند پارتی ها ساختن هم مولتی پلتفرمن!
کاپهد که دیگه حتی رو پلی استیشن هم اومد و مایکرو فقط یه ناشر ساده بوده براشون…نه مشاوره میداده نه مثل پلی گراند که ترن۱۰ بالا سرش نظارت داشت کاری داشته بهشون!
لطیفه های جالبی بودند…
از کل سری TES فقط اسکایریم انحصاری نبود که اونم عملا روی PS3 یک باگ بزرگ بود
۲ نسخه ی اول انحصار ویندوز بودند و توی کنفرانس ها تبلیغ ویندوز میشد
نسخه ی سوم انحصار ویندوز و XBOX و نسخه ی چهارم انحصار زمانی زمانی ایکس باکس
دقیقا دووم هم همچین شرایطی داره نسخه های اول انحصار ویندوز و DOOM 2 انحصار XBOX 360
IP های قدیمی مثل Prey و Quake هم همچین شرایطی داشتند
نکته ی بعدی اینه که من نمی دونم pc شما چیه؟!چون سری ایکس طبق تحلیل دیجتال فاندری در بین ۲۰۸۰ و ۲۰۸۰ super قرار میگیره اما خب مطمئنا چون بازی براساس کنسول ساخته میشه روی کنسول بسیار بهینه تر هست مثل گیرز تاکتیکس که روی سری ایکس در حد ۲۰۸۰ ti پرفورمنس داره…
حالا به قابلیت اختصاصی طراحی ولوسیتی کار نداریم…
ما xbox گیمر ها هم خیلی چیز ها بدست اوردیم
همین starfield رو سونی بنده خدا می خواسته انحصاری کنه
الان هم بخش rpg و شوتر ایکس باکس با همکاری های استودیو هاشون قراره سطح تکنولوژی هاشون به شدت بالاتر بره و بازی های بسیار بهتری خلق بشوند
اولا هیچکی متن به این گندگی که از خط اول معلومه چیه رو نمیخونه، دوما: بسوز که خوب میسوزی 😀 :rotfl:
با نیمه اول حرفت موافقم ولی با نیمه دوم به شدت مخالفم.
مایکروسافت زنیمکس رو خرید که تو شرایطی که وصعیت مالی بدی دارن بهش پول کافی بده تا بتونه بازی که میخواد رو بسازه و از تمام قدرتش استفاده کنه.
قسمت آخر حرفت هم که کلا تروله. کی بهت گفت بازی گیرز ۵ ضعیفه ، اتفاقا از نظر من بعد از لست آف آس ۲ بهترین گرافیک رو بین همه بازی ها داره و از نظر داستانی هم عالی بود.
سونی هم اگر فاینال فانتزی رو انحصارب نمیکرد برای رویداد دومش عملا بجز یه لوگوی گاد آف وار هیچی نداشت. چون بقیه از قبل معرفی شده بود
ماکرو که خودش ای پی خلق نمیکنه ، ماکرو یه ناشر نه سازنده ( مثل سونی ) این استودیو ها هستند که باید خلق کنند و ماکرو باید بهشون اعتماد کنه و در خلق اثارشون کمکشون کنه ، ماکرو هوای کمپانی هایی را در تاریخ داشت که تو نسل ۶ و ۷ ای پی های خلق کردند که نه تنها شاهکار بودند بلکه صنعت گیم ۱۰۰ پله بردند جلو مثل Halo و Greas و Fable و ninja gaiden و Forza و حتی بتسدا ، ریر سقوط کرد چون ماکرو بهشون اعتماد نکرد و دائم تو کارشون دخالت کرد و کارکن هاش را فراری داد در حالی که نینتندو یه حساب بینهایت بهشون داد بود و گفت فقط بسازید ، ریر با مدریت جدید دوباره داره جون میگیره و اینکه میزارن هرچی دوست دارند خلق کنند و نمیگن ای پی های قدیمی و مشهورشون را بسازند یا بی خیال بازی شکست خوردشن بشن و بهشون پول نده که حالا بتوانند تبدیل به اثر خوبیش کنند نشون میده ماکرو می خواد بهشون ازادی بده نه تنها ریر بلکه تمامی استودیو هاش و امیدوارم تو این راه که سونی خیلی وقته حرکت میکنه گام برداره و به سیاست اشتباه گذشته بر نگرده و در ادامه باید به کوالیشن هم اجازه بدن ای پی خودش را داشته باشه چون پتانسیلش را کاملا تو Greas 5 نشون داد ( البته خودشون هم گفتن اگه کمپانی بخواد ما ممانعت نمیکنیم ، امیدوارم راست باشه )
دابل فاین و ابسیدین و به ویژه inxile و نینجا و compulsion به کمک کمپانی چون ماکرو نیاز داشتن چون با یک اشتباه ممکن بود از صفحه تاریخ گیم حذف شن و حالا هم ریسک پذیری بالاتری دارند و هم قدرت بیشتر البته اگه ماکرو تو کارشون دخالت نکنه که با توجه به مصاحبه هایی که با سازنده ها داشتند و نگاهی به اثاریشون میشه به خوبی این را فهمید که ماکرو علاقه به این کار نداره چه bleeding edge ( هیچی کی یه استودیو داستانی برای مولتی نمیخره ) و چه grounded ( یه بازی AA )
ما باقی استودیو همون هایی هستن که ماکرو خلق و بزرگشون کرده بود و دیر یا زود زیر پرچم ماکرو می رفتند
خوبه که قبول داری مایکرو نه تنها توی ده سال اخیر هیچ ایپی بزرگی خلق نکرده بلکه ایپی های خفنی مثل هیلو و گرز هم به لبه ی پرتگاه برده و تبدلیشون کرده به بازی های معمولی . واقعا منی که ۳۶۰ داشتم میدونم که ایپی های هیلو و گرز چه ایپی های خفن و تاثیرگذاری بودند و الان که حال و روزشون میبینم از مایکرو بدم میاد که این بلا رو سر ایپی های محبوب من اورده چیزی که من الان میبینم سیاست مایکرو خرید ایپی های موفق مولتی پلتفرم به همراه استودیو سازنده اشه اگه شما اینکارو هنر میدونید من دیگه حرفی ندارم
ایکس باکس دوران طلایی و درخشانش فقط زمان پیتر مور بود واقعا اون ایکس باکس رو من خیلی دوست داشتم تا زمانی که پیتر مور بود ایکس باکس داشت گلوی پلی استیشن رو فشار میداد و سونی رو تا مرز ورشکستی برد اما بعد از ترک این مدیر نابغه ایکس باکس تموم شد صرفا چون مایکرو پولداره ایکس باکسم به حیات خودش ادامه میده وگرنه سرنوشت سگا رو داشت از سال ۲۰۱۰ به بعد ایکس باکس مرد و افتش از این سال شروع شد و دیدیم که اخرای نسل هفت هم پلی استیشن نه تنها بهش رسید بلکه ازش جلو هم زد پیتر مور واقعا یه مدیر نابغه بود و دیدیم که حضورش تو لیورپول هم چطور این باشگاه رو (که سی سال توی حسرت قهرمانی لیگ برتر جزیره بود) متحول کرد و تبدلیش که به بهترین تیم باشگاهی جهان و اروپا
مگه گیرز و هیلو چشون شده چرت و پرت نگو :rotfl: 😎
اتفاقا آخرین ای پی که صنعت رو برد جلو microsoft flight simulator بود همین یه ماه پیش
دلیل خرید استدیوهای بیشمار پشتیبانی کردن از بازیاست. استدیو ک بهش پول بدی و برات بازی بسازه مثل پولی ک سونی ب فرام سافتور دارد و واسش بلاد بورنو ساخت دیگه نمیاد از بازی هم پشتیبانی کنه، در نتیجه برای اینکه استودیویی از بازی پشتیبانی کنه لازمش اینکه استودیو خریداری شده باشه.
ذات گیمپس و بازیهایی ک داخلش قرار میگیرن طوریه که بازی ب گونهای ساخته بشه که مخاطب داخل گیمپس بمونه، بازی مثل الدر اسکورولز ک سالها میتونه بازیکن رو داخل گیم پس نگه داره، حالا برای اینکه تعداد این بازیا بیشتر باشه باید استودیو مرکز بازی رو خرید تا پشتیبانیشونو از بازی ادامه باشه.
پس دلیل خرید اسودیو کمبود بازی نیست، پشتیبانی بعدی از بازیه. همه ما میدونیم ک مایروسافت ۷و نیم میلیارد داد در حالی ک با همین پول میتونست حدود ۷۵ تا بازی بزرگ از طریق امضای قرارداد با شرکتای دیگه بسازه چرا این کارو نکرد؟. ایا مدیرای مایکروسافت نمیدونن؟ نه خیلی خوب میدونن چی به چیه منتها اونا کاری رو کردن ک باید میکردن و مطمئن باشید بازهم خرید استودیو به همین دلیلی گفتم بازم خواهند داشت.
داداش کی گفته بلادبورن دیگه پشتیبانی نشد؟کلی پیشتیبانی و اپدیت گرفت و یکی از خفن ترین دی ال سی های نسلم گرفت!!
بجط فرام سافتور جاپن استدیوها شریک بود تو ساختش!
ان شاء الله انحصاری اکس باکس میشه و ما خواهیم دید که در کنار جعبه اکس باکس ی جایزه هم به مخاطبانش میدن.
وای چقدر منتظر این شاهکار هستم :inlove:
واقعا تصور تجربه این بازی روی سریس ایکس دیوونم میکنه
امیدوارم هر چه زودتر تاریخ انتشارش مشخص بشه :yes:
Goty 2021 #
با این حساب تضمین شدست که نسل بعد گوتی هر سال متعلق به xbox game studios هست حتی امسال هم دو نامزد حتمی داریم ori و doom eternal
نسل بعد گوتی هر سال متعلق به کیه 😐
یا حضرت اعتماد به نفس
میدونی وقتی مازراتی ندیدی میگی پراید بهترینه
Mr Green
تخیلات دوس دارم گلم :laugh: :laugh: :laugh:
حاجی مام منتظر این بازی هستیم ولی تو کامنتات اوج خندست
از من میشنوی اینجوری کامنت نده که باعث میشی یه عده گارد بگیرن
داداش ایشون فیکه
یه گیم پلی بدین ببینیم چیه اصلا.من قول دادم آخرین بازیم سایبر باشه شاید تغییرش دادم به این :rotfl:
فقط doom رو انحصاری کنه مابقی مهم نیس چون بهترین بازی بتسدا doom ئه
برگشتی که تو یه مدت نبودی راحت بودیم
?Miss me
:rotfl: :rotfl:
فقط فالاوت ۵ فوق العاده میشه
Fallout 5 :inlove: :inlove:
شک نکن انحصاری میشن عمو فیل هم تایید کرد مایکرو دیوانه نیست که بیاد این همه هزینه کنه بعد عناوین سیستم سلر رو واسه کنسول رقیب بده میخوای شاهکار تجربه کنی باید وارد اکو سیستم اکس باکس(کنسول-PC-CLOUD) بشی به همین سادگی حالا شاید عناوین کوچکتر مثلا در حد ماینکرفت و… بده اشکال نداره :yes:
شاهکار
حالت رو خریدارم که دووم رو شاهکار فرض کردی و ایکس باکس رو مهد شاهکارا
نهایت شاهکار ایکس باکس هیلو و تتریس هستش
این سلطان پلی استیشنه که مهد تمام شاهکار های صنعت گیمه
عمویی doom با متا ۹۰ اونقوت بهش چی میگن؟
البته به کسانی که به days gone میگن شاهکار توقع نباید داشت
خدایا تا قبل از خرید بتسدا یه نفر ازتون دستش به دووم نخورده بود
همون دیزگان شرف داره به تمام مایکروسافت که فقط بلده بره استودیو بخره و آیپی های اون استودیو رو خراب کنه
حکایت بچه ی پولدار بی استعداد
(دووم رو شاهکار فرض کردی)
بیا برو دوغتو بنوش باو
دووم شاهکار نیست؟
دووم شاهکار نیست؟! عجب… ولی من نمی دونم شما سونی فن های محترم این سلطان رو از کی یاد گرفتید؟ نینتندو که پدر گیمه نه خودش گنده… سونی رو داره نه فن هاش ادعای برتری دارن،
مایکرو هم که یه گوشه کار خودش رو میکنه، حالا سونی و بعضی از فن های محترمش از اون ور جو گیر و خود برتر پندار [اکثرا] چرا؟ چون کنسولشون بیشتر میفروشه 😐 ولی خب از قدیم گفتن م.ی.م.و.ن هر چی زشت تر اداش بیشتر
نه من گوشی سامسونگ داشتم ولی سامسونگ رو به خاطر پردازنده های مزخرفش میکوبم
چرا ماستا رو میریزی تو قیمه ها
کامنتی که من بهش ریپلی کردم این نبود ?:-)
ایشون همیشه بودن
شما و ارش لست اف اس تازه از غار در اومدید
دووم درسته ک زیر هیلو عه ولی ی بازی fps کلاسیک تمام عیاره خیلی خاصه
دیگه تو ام زیاده روی نکن دووم و هیلو تفاوت های ریشه ای زیادی باهم دارن دووم یه شوتر سرعتی و هیلو ریتم کند تری داره ولی هر دو در نوع خودشون بهترینن دووم هیچوقت زیر هیلو نبوده و نیست چون نباید اصلا باهم مقایسه بشن تنها شباهت این دوتا فقط تو زره شخصیت اصلی و دوربین اول شخصه دیگه از منظر بقیه موارد به کل باهم تفاوت دارن نمیدونم بر چه حساب این حرفو زدی، هر دو در نوع خودش شاهکارن دیگه ازین چرت و پرتا نگو 😐
واقعا از دیدن سوزش امثال تو کیف می کنم 😀 :rotfl:
خدایا شکرت بتسدا عاملی شد که این دوستان عزیز از غار دران و نفسی بکشن و رنگ آفتاب رو به چشم ببینن
آدمی مثه تو که دووم رو میکوبه یعنی نوب، تمام شد و رفت، حالا هی زور بزن و مهمل بباف
جمع کن باو اون موقع که دووم با نسخه اولش انقلاب کرد تو هنوز وجود نداشتی حالا میگی دووم شاهکار نیست پسر گل دووم ایترنال بهترین شوتره این نسله که بهترین گیم پلی و حرفه ای ترین بازی این سبکه به معنای واقعی کلمه یه شوتر هاردکوره بی نقصه برای همینم بهش میگیم شاهکار تازه این کلمه برای عظمت این بازی حق مطلب رو ادا نمیکنه بس که این بازی و فرنچایز عظیمن یاد بگیرید به بزرگای تاریخ گیم احترام بذارید وگرنه نه فقط اینجا بلکه هر کجای دیگه هم گه برید بهتون میگن نوب :laugh: :laugh:
#انحصاریمون 😎 :yes:
احتمال داره تا اواخر سال بعد منتشر بشه فقط امیدورام E3 سال بعد برگزار بشه هیچی به اندازه E3 نمیتونه منو هایپ کنه تصور کنید گیمپلی استارفیلد :inlove: معرفی فالوت ۵ :inlove: تریلر جدید الدر اسکرولز :inlove: و آی پی های جدید از بتسدا جدا از اینا گیمپلی هلبلید :inlove: فیبل :inlove: و معرفی عشق خودم Forza horizon 5 :inlove: انتظار سخته :pain: :heart:
Power Your Dreams
خوشم میاد که با همین بازی ها هم خوشحال میشید
سونی یک حرکتی بزن مایکروسافت برگ برنده هاش را رو کنه
خسته شدم از بی خبری
برگ برنده های مایکروسافت:
+خرید یک استودیو بزرگ
+معرفی starfield
+گیمپلی hellblade 2
+معرفی بازی کبیر elder scrolls 6
+بازی AAAA استودیو The initiative
+بازی استودیوهای coalition و id software و inxile و machingamsz
تمام اینها یک طرف رچت اند کلنک هم یه طرف 😉
:rotfl: :rotfl: :rotfl:
الدر اسکرولز که دو تا گوتی گرفته رو با بازی کارتونی مقایسه میکنی؟
:rotfl: :rotfl: :rotfl: =سوزش فراوان
بله منتها از طرف شما :yes:
دیگه لطفا حرف مفت نزن
این هیچ ترولی نکرد تو حرفاش. و تو این همه اتفاق بزرگ رو با یه بازی از اینسومنیاک گیمز مقایسه کردی 😐
اینا از شدت سوزشه :yes: :laugh:
بله بله صحیح است … 😀 :rotfl:
دوست عزیز ؛ کاری به ترول و بازی ها ندارم ولی AAAA کلا یه دورغ تبلیغاتیه
دروغ نیست ولی صرفا جنبه ی تبلیغاتی داره
من نمیدونم این بازی چی داره اینقدر بزرگ شده
به هیچ وجه بهش امید ندارم :-((
واقعا با وجود انحصاری های درجه یک سونی کی به این بازی توجه میکنه :rotfl: :rotfl: :rotfl:
فکر نکنم بازی جالبی بشه 😉
دوغتو بنوش تا خنک شی
منم به اسپایدرمن با گربه عنکبوتی کوچولو امیدی ندارم.
به نظرم باید درجه سنی اسپایدرمن رو مثبت ۷ سال بزنن، انقد که این بازی بچگونس.
Starfield : ما را دور ننداز ، این قدر به درد نخور نیستیم 😥
داداش بزار انحصاری بشه بعد بیا اینطوری نظر بده ( سوختن تا کجا ) ، حالم از اون ادمایی به هم میخوره که قبلش داشتن ازش تعریف میکردند یا بد میگفتن حالا که زیر پرچم Xbox اومده جز چرت پرت چیزی نمیگن ، افسوس
واو فکر نمیکردم یه نفر بخاطر یه آیپی جدید که هنوز هیچ چیزش معلوم نیست انقدر بسوزه
حداقل خودتو جمع کن یه ذره :-/
دوغتو بنوش
https://bit.ly/3dECAvm
جانم
خدا بزنه تو کمرم اگه ارش لست باشم
من خودم هم با آرش لست مشکل دارم
آقا ببخشید فک کردم به من ریپلی دادی 😐
پسر تو دیگه تهشی، قبل اینکه بهت بگن خودت و لو دادی، راجب گامنت قبلیتم نگران نباش خدا خودش به وقتش به کمر بعضیا هم میزنه 😀 :laugh:
انشالله هر کی که دروغ میگه
ولی طرفداریش میکنی….
عه انیمیشنای اسکایریم خوب بود که. زودبود بره سیستم جدید انیمیشن
انحصاری سلطان میشه :inlove: :inlove: :inlove:
فکرکردن به استار فیلد و الدر اسکرولز مغزم رو میترکونه :inlove: :inlove: :inlove:
امیدوارم به صلاح بازی باشه
خبر یکم ناقصه. میگن حدود ۶ ساله دارن روی این انجن کار میکنن. یعنی حتی قبل از فالوت ۴ که از سیستم قدیمی استفاده می کرد. به شدت هایپم میکنه. با اینکه انیمیشن های خشک havoc هیچوقت برام مهم نبودن ولی الان هایپم که چقدر میتونه خوش ساخت باشه این بازی
عزیز havoc یه فریم ورک فیزیکه و در حقیقت میان افزاره، به تیم سازنده ربط داره چقدر وقت بزاره و چطوری ازش استفاده کنه، آنچارتد و لست آف آس هم از havoc استفاده میکنن.
شایعه شده توی توییتر استیم قراره به ایکس باکس سری ایکس اضافه بشه
میگن گیب نوئل و فیل اسپنسر و جف کیلی یه جلسه با هم داشتن سر این قضیه.
جالب ترین چیز اینه توی آپدیت دیروز اپ ایکس باکس گزینه لینک کردن اکانت استیم روی اکانت ایکس باکس اضافه شده.
خواهشا خبر رو پوشش بدید
استیم قبلا هممیشد از اکانت پلی استیشن استفاده کرد واسه وارد شدن…الان که میخواد اپ رو بده رو ایکس باکس خوبه….
شاهد سوزش جمع کثیری از فن بوی ها و هیتر ها هستیم درست به مانند همیشه 😀 😀
الحق که واژه نوب برازنده این عزیزانه
فقط امیدوارم اون باگ ها و گلیچ های افتضاح همیشگی تو بازی های جهان باز بتسدا تا حدی برطرف بشن! لامذهب اسکاریم هنوزم هم که هنوزه باگ و گلیچ های وحشتناکی داره!.
یکی از محاسن انجین های بستدا این بوده که عموما روی سیستم های متوسط و حتی پایین هم راندمان مناسب و قابل قبولی داشتن، امیدوارم بهترم بشه تا یکی دوتا از بازی هاش رو که دوست دارم رو پی سی بازی کنم.