ماشین گیمز: به کمک مایکروسافت قادر به ساخت عناوین بهتر و بزرگ‌تر خواهیم بود - گیمفا
ماشین گیمز: به کمک مایکروسافت قادر به ساخت عناوین بهتر و بزرگ‌تر خواهیم بود - گیمفا
ماشین گیمز: به کمک مایکروسافت قادر به ساخت عناوین بهتر و بزرگ‌تر خواهیم بود - گیمفا
ماشین گیمز: به کمک مایکروسافت قادر به ساخت عناوین بهتر و بزرگ‌تر خواهیم بود - گیمفا

ماشین گیمز: به کمک مایکروسافت قادر به ساخت عناوین بهتر و بزرگ‌تر خواهیم بود

محسن رضوی فر
۱۸:۳۰ ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
ماشین گیمز: به کمک مایکروسافت قادر به ساخت عناوین بهتر و بزرگ‌تر خواهیم بود - گیمفا

استودیوی سوئدی ماشین گیمز (Machine Games) از جمله استودیوهایی محسوب می‌شود که به عنوان بخشی از شرکت بتسدا (Bethesda) اخیراً به زیرمجموعه‌ی مایکروسافت اضافه شده است. این استودیو سابقه‌ی کار برروی سری بازی‌های Wolfenstein را دارد و اخیراً برخی از توسعه‌دهندگان شاغل در آن به توضیح در مورد آینده‌ی این استودیو پرداخته‌اند.

آقای فردریک لیونگدال (Fredrik Ljungdahl) که به عنوان طراح ارشد بخش ‌گیم‌پلی در ماشین گیمز کار می‌کند، از اضافه شدن این استودیو به زیرمجموعه‌ی مایکروسافت هیجان‌زده است. وی در این خصوص گفت:

من فکر می‌کنم پیوستن ماشین گیمز به مایکروسافت به ما کمک خواهد کرد تا در آینده عناوین بهتر و بزرگ‌تری را بسازیم. آن‌ها تعداد زیادی از افراد آگاه، توسعه دهندگان عالی دارند و از بخش‌های فنی سخت‌افزار و نرم‌افزاری بسیار خوب برخوردار هستند.

همچنین برخی دیگر از توسعه‌دهندگان ماشین گیمز در مورد ویژگی‌های کنسول‌های نسل بعدی، از جمله SSD توضیحاتی را ارائه دادند.

آقای جیم کیلین (Jim Kjellin)، مدیر ارشد بخش فناوری ماشین گیمز، در این باره اظهار داشت:

یکی از موارد کلیدی در کنسول‌های نسل آینده، وجود فضای ذخیره‌سازی سریع است. شما همیشه قادر به خرید یک حافظ‌یه سریع و مناسب برای رایانه‌ی شخصی خود بوده‌اید، اما این مورد در کنسول‌های نسل بعدی به یک استاندارد تبدیل خواهد شد.

وجود SSD به ما این امکان را می‌دهد تا نحوه‌ی فکر کردن در مورد طراحی بازی را تغییر دهیم. اکنون به کمک این قابلیت دیگر شاهد صفحه‌های بارگذاری طولانی نخواهیم بود و بازی‌ها به لطف SSD در کنسول‌ها سرعت بارگذاری می‌شوند.

آقای جان جنینگز (John Jennings)، از تهیه‌کنندگان ارشد ماشین گیمز، در این خصوص گفت:

من با جیم موافق هستم. با استفاده از این SSDهای بسیار سریع دیگر نیازی نیست که روش های سرگرمی بازی‌‎باز را در حالی که منتظر بارگذاری یک بازی است، در نظر بگیریم. اکنون می‌توان دنیاهای بزرگ‌تری را مشاهده کرد و امکان تجربه‌های جدید و هیجان‌انگیز برای بازی‌بازان فراهم می‌شود. من واقعاً منتظر آن هستم.

آقای جنینگز در پایان صحبت‌های خود به بازی Wolfenstein: Youngblood اشاره کرد. این بازی بر خلاف عناوین پیشین سری Wolfenstein بازخوردهای خیلی خوبی را دریافت نکرد. شاید این امر به علت ساختار متفاوت بازی و وجود قابلیت Co-Op در این اثر بود. وی در این باره گفت:

اولین تجربه‌ی ما در بخش چندنفره در بازی Youngblood به ما کمک کرد که هم از لحاظ گیم‌پلی و هم از منظر فنی چیزهای زیادی را بیاموزیم. درک اینکه “انجام یادگیری فنی همزمان با انجام یادگیری گیم‌پلی” ممکن است بیش از حد چالش برانگیز باشد، یکی از بزرگترین عواملی محسوب می‌شود که لازم است برای بار دوم در توسعه‌ی بخش چندنفره تجربه کنیم.

آقای پیت هاینس (Pete Hines) پیش‌تر اعلام کرده بود که نسخه‌ی سوم بازی Wolfenstein در دست ساخت قرار دارد. تا هیچ‌گونه اطلاعاتی از این بازی منتشر نشده است، با این حال امکان دارد در سال آینده‌ی میلادی اولین جزئیات از این بازی ارائه شود.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

ماشین گیمز: به کمک مایکروسافت قادر به ساخت عناوین بهتر و بزرگ‌تر خواهیم بود - گیمفا
ماشین گیمز: به کمک مایکروسافت قادر به ساخت عناوین بهتر و بزرگ‌تر خواهیم بود - گیمفا
ماشین گیمز: به کمک مایکروسافت قادر به ساخت عناوین بهتر و بزرگ‌تر خواهیم بود - گیمفا
ماشین گیمز: به کمک مایکروسافت قادر به ساخت عناوین بهتر و بزرگ‌تر خواهیم بود - گیمفا
ماشین گیمز: به کمک مایکروسافت قادر به ساخت عناوین بهتر و بزرگ‌تر خواهیم بود - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

ماشین گیمز: به کمک مایکروسافت قادر به ساخت عناوین بهتر و بزرگ‌تر خواهیم بود - گیمفا
ماشین گیمز: به کمک مایکروسافت قادر به ساخت عناوین بهتر و بزرگ‌تر خواهیم بود - گیمفا