بهینه‌ساز غیر رسمی حالت ۶۰ فریم Bloodborne ممکن است ماه آینده منتشر شود - گیمفا
بهینه‌ساز غیر رسمی حالت ۶۰ فریم Bloodborne ممکن است ماه آینده منتشر شود - گیمفا
بهینه‌ساز غیر رسمی حالت ۶۰ فریم Bloodborne ممکن است ماه آینده منتشر شود - گیمفا
بهینه‌ساز غیر رسمی حالت ۶۰ فریم Bloodborne ممکن است ماه آینده منتشر شود - گیمفا
بهینه‌ساز غیر رسمی حالت ۶۰ فریم Bloodborne ممکن است ماه آینده منتشر شود - گیمفا
بهینه‌ساز غیر رسمی حالت ۶۰ فریم Bloodborne ممکن است ماه آینده منتشر شود - گیمفا

بهینه‌ساز غیر رسمی حالت ۶۰ فریم Bloodborne ممکن است ماه آینده منتشر شود

مرصاد قدیری
۱۷:۰۰ ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
بهینه‌ساز غیر رسمی حالت ۶۰ فریم Bloodborne ممکن است ماه آینده منتشر شود - گیمفا

کاربری به نام Lance McDonald که مدتی پیش موفق شد تا با دستکاری تنظیمات Bloodborne، بازی را با نرخ فریم ۶۰ برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو اجرا کند. حال این شخص اخیراً ویدئوی جدیدی را از عملکرد بازی منتشر کرده و اطلاعات بیشتری را به اشتراک گذاشته است.

این ویدئوی جدید از Bloodborne بخش‌های بیشتری از گیم‌پلی بازی را با نرخ فریم ۶۰ نشان می‌دهد. با این‌که Lance McDonald هنوز بهینه‌ساز غیر رسمی خود را به صورت عمومی منتشر نکرده، اما این شخص در ویدئوی جدید خود در مورد احتمال انتشار این بهینه‌ساز در ماه آینده صحبت کرده است. Lance McDonald توضیح داد که پس از عرضه‌ی رسمی پلی‌استیشن ۵ و مشخص شدن این‌که آیا Bloodborne برروی کنسول جدید با نرخ فریم ۶۰ اجرا می‌شود یا خیر، انتشار بهینه‌ساز خود را در نظر خواهد گرفت.

البته حتی در صورت عرضه‌ی بهینه‌ساز غیر رسمی Bloodborne توسط Lance McDonald، اکثر دارندگان پلی‌استیشن ۴ پرو قادر به استفاده از آن نخواهند بود؛ چراکه برای اعمال تغییرات برروی بازی، کنسول باید بتواند کد‌های غیر رسمی را اجرا کند. با این‌حال از آن‌جایی که انتشار کنسول پلی‌استیشن ۵ نزدیک است، احتمال دارد که بازی‌بازان پس از تهیه‌ی این کنسول، نرم افزار پلی‌استیشن ۴ خود را برای اجرای کد‌های غیر رسمی تغییر دهند.

Lance McDonald در صحبت‌های خود اعلام کرد که می‌خواهد به سونی اجازه بدهد تا این شرکت بازی را به طور رسمی برروی کنسول نسل بعد بهبود دهد:

انتشار بهینه‌ساز و استفاده: زمانی که پلی‌استیشن ۵ عرضه شد و سونی به طور شفاف اعلام کرد که آیا تجربه‌ی Bloodborne برروی آن کنسول بهبود پیدا می‌کند یا خیر، من این بهینه‌ساز را به صورت عمومی منتشر می‌کنم. به خاطر احترامی که برای پلی‌استیشن قائل هستم، می‌خواهم آن‌ها اولین شانس را برای ارائه‌ی Bloodborne با نرخ فریم ۶۰ به بازی‌بازان داشته باشند.

بازی Bloodborne هم‌اکنون برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ در دسترس قرار دارد.

دانلود با کیفیت ۴۸۰P | دانلود با کیفیت ۷۲۰P

نظر شما چیست؟ آیا سونی عملکرد بازی Bloodborne را برروی کنسول پلی‌استیشن ۵ بهبود خواهد داد؟

Mohsen bakhtiari

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بهینه‌ساز غیر رسمی حالت ۶۰ فریم Bloodborne ممکن است ماه آینده منتشر شود - گیمفا
بهینه‌ساز غیر رسمی حالت ۶۰ فریم Bloodborne ممکن است ماه آینده منتشر شود - گیمفا
بهینه‌ساز غیر رسمی حالت ۶۰ فریم Bloodborne ممکن است ماه آینده منتشر شود - گیمفا
بهینه‌ساز غیر رسمی حالت ۶۰ فریم Bloodborne ممکن است ماه آینده منتشر شود - گیمفا
بهینه‌ساز غیر رسمی حالت ۶۰ فریم Bloodborne ممکن است ماه آینده منتشر شود - گیمفا
بهینه‌ساز غیر رسمی حالت ۶۰ فریم Bloodborne ممکن است ماه آینده منتشر شود - گیمفا
بهینه‌ساز غیر رسمی حالت ۶۰ فریم Bloodborne ممکن است ماه آینده منتشر شود - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

    • اگه واقعی باشه که فوق العادس :inlove: :yes:

    • majid گفت:

      درکنار سکیرو سخت ترین سولز بورن

    • Mateus گفت:

      سلطاااااااااااااان بلادبورن ؛ سلطاااااااااان میازاکی

      Mohsen bakhtiari
    • بچه‌ها یه نظرسنجی دیگه
      به نظرتون بهترین اثر استاد میازاکی چیه؟
      با دلیل..
      فقط یکی
      به نظر خودم قطعا بلادبورن هستش و دلیلش برای من قطعا فضاسازی عجیب غریب شهری که فقط بهتر از اون میتونه شماره دومه همین اثر از میازاکی باشه و امیدوارم به عنوان ناظر توو بلادبورن۲ فعالیت نکنه و کارگردان اثر باشه…
      لوکیشن‌های‌ ویکتوریایی در کنار کثافت و جذام و سیاهی اوج نبوغ این شخصه به نظرم دشمنا و باس‌هایی فراموش نشدنی بازی با اینکه شاید از دارک‌سولز کمتر باشن اما برای من به یادماندنی‌تر هستش…(دارک سولز خداس…هر سه تا…مخصوصا دو)
      البته وقتی اثر مورد علاقه‌ی استاد بلادبورن هستش..آدم به انتخابش مطمئنتر میشه.

      Mohsen bakhtiari
      • من خودم نظرم روی دارک سولز ۳ به خاطر دی ال سی رینگد سیتی هست

        بعدش هم بلاد و سکیرو

      • رتبه بندی من برای بازیهای میازاکی:
        اول دارک سه
        دوم بلاد
        سوم هم دارک دو
        چهارم سکیرو
        اخری هم دارک یک

      • کلا جو بلادبورن خفن تر از بقیه سولز ها هستش
        ادم هر ۵ دقیقه یکبار بخاطر یه چیزی موهاش سیخ میشه :rotfl:

      • majid گفت:

        بدون تعصب به کنسول بلاد بورن چون سریع تر و سخت تر از دارک سولز هستش

        • Ilya گفت:

          علتش اینه که چیزی به اسم سپر نداری توی دارک سولز سپر هایی هستن که هرنوع حمله فیزیکی رو بلاک میکنن کامل ولی بلاد بورن فقط میتونی جاخالی بدی

          • خب تنها فرق دارک سولز با بلادبورن که نبود سپر نیست.
            تو بلادبورن هر لباسی هم که بپوشی، چابیکی کاراکتر فرقی نمیکنه و براحتی میتونی از حملات دشمن جاخالی بدی، ولی تو سری سولز سپرها و لباس‌های قویتر، سنگین تر میشن و حرکتت رو کند میکنن.
            تو سری سولز به تعداد ظرف های احیای سلامتی که تازه به سختی و به مرور یافت میشن، میتونی سلامتی خودتو احیا کنی که این حرکت کردن تو محیط رو بعد از تمام شدن ظرف های احیای سلامتی سخت میکنه. ولی تو بلادبورن با کشتن دشمنان بصورت تصادفی آیتم های احیای سلامتی ازشون بجا میمونه و اگه حرفه ای عمل کنی هیچوقت با کمبود آیتم احیای سلامتی مواجه نمیشی.
            تو بلادبورن انقدر بخش نقش آفرینی کار کمرنگ هست که تقریبا پیشروی در بازی فقط و فقط بستگی به مهارت شخصی خودت داره و ارتقاء اسلحه ها که خیلی ساده هست. ولی تو سری سولز بخاطر وجود انواع و اقسام جادوها و کلاس ها و آیتم و اسلحه های مختلف؛ موجودات بازی هم نقاط ضعف و قوت مختلفی دارن که خب پیدا کردن بهترین سلاح و جادو یا اصلا در دسترس داشتنش برای هر باس یا دشمن سخت واقعا چالش بزرگیه، با لوازم اشتباه بری پیش باس و دشمن خاص، مردی.

      • unravel گفت:

        بلادبورن گیم پلی سرعتی با اتمسفر فوق العاده خوفو تاریک.

      • Dr.Who گفت:

        دارک ۳ از همشون بهتره…نمیدونم شاید برای من اینجوریه چون اول دارک ها رو بازی کردم ولی بلادبورن چون سیستم وزن نداشت و شاخص های لولش کمتر بود کمی توی ذوقم زد اتفاقا باید برای یه شکارچی سیستم وزن رو خیلی خفن تر میزدن ولی خوب نزدن…..بیلد ارکین هم عملا از دست سوم یا چهارم به اوجش میرسید به طوری که اولاش هم افلاین هم انلاین ضعیف و از لول بالا توی انلاین وحشتناک قوی بود….بلادبورن فقط ایکاش دشمن های غیر بیست هم بیشتر داشت اینکه این هیولا ها پشت سر هم وسرعتی حمله میکنن خوبه ولی از اونور باید باس فایت هایی مثل گسکوین هم بیشتر میبود حالت انسانیش….فرقه ها نسبت به قبل کم بودن ولی داستان دشمنی بینشون باحال بود ولی ایکاش یه جوری میزدن که خط داستانی بیشتری رو شامل میشدن…سلاح ها واقعا حالت های خفنی داشتن و هرکس با توجه به سبکش میتونست انتخاب کنه سلاحو ولی اون انتخاب کلاس اول بازی عملا به غیر از ۳ کلاس فرق چندانی بینشون نبود یعنی میتونستی کلاس با بلاد بالا برداری و اصلا کلا از سلاح گرم استفاده نکنی!یه نکته ریز بگم من اینارو میگم نه که بگم بلاد بده نه بلاد شاخه شاخه بت بزرگه من کلا اهل پلات کردن نیستم به جز بازی هایی که واقعا باهاشون حال میکنم اینم یه نمونشونه!طولانی شد حوصله ام نمیشه بگم چرا دارک ۳ بهتره!اینا همش نظر شخصیه

        • Ozhan گفت:

          دمت گرم حرفاتو قبول دارم ولی اینو قبول ندارم که میگی دارک۳ بهترینه
          دارک۳ رو من ضعیفترین اثر میازاکی میدونم
          حتی از سکیروهم ضعیف تر
          دارک۳ مشکلاتی بدی داره که اونو از دارک سولز بودن درمیاره
          این حرف من نیست..حرف خیلی از میازاکی فن هاست که میگن بهترین دارک سولز شماره اولشِ و بدترین دارک سولز شماره سومش

          • Dr.Who گفت:

            ببین ایرداتی که بهش وارده یکی تعداد بون فایر هاست که قبول دارم!دیگری رو که دیدم بالا نوشتی سختی بذار از این دید نگاه کنیم من اول دمون بازی کردم بعد دارک ۱ بعد۲ بعد ۳ بعدش ۱ ریمسترد بعدش بلاد و هنوز موفق به بازی سکیرو نشدم خب؟برای من بلادبورن مثل آب خوردن بود خب یه چیز طبیعیه اگه بار چندمت باشه بازی کرده باشی صد رد صد برات اسونتر بوده ولی یه نکته ای که هست اگه دقت کنی یه سری باس ها برای یه نفر که کلاس شوالیه داره خیلی سخت بودن توی دارک۳ و یه سری باس ها خیلی اسون چرا؟یه چیزی که توی نقش افرینی هست اینه که اقا اگه من جادوگرم تو شوالیه باید بعضی دشمنها برامون فرق کنه!الان باس الدریچ با یهgnawتمام جادوش رو از دست میده وحتی با مشت هم میشه کشتش(کمی اغراق)یا باس دراگون ارامور واسه یه پایرومنسر و شوالیه خلی باس مشکلین ولی با جادوی کریستالی جادوگر نسبتا ساده میشه چون یه جورایی تنها حرکت دوربردش اون حمله با سپرس! یا یورم عملا با شمشیر استورم راحت میمیره ولی برای یه جاودگر عملا مثل یه کابوس میمونه و مثلال های دیگر !لپ کلام دارک های قبلی این ویژگی رو نداشتن یا کم داشتن که هر باسی برای یه بلیدی سختیش یه جورایی فرق کنه با توجه به حرکتاش ولی دارک ۳ اینو داره!من اینو یه پیشرفت میبینم ودر عین حال بعضی جاها یه ضعف!اگه از من بپرسین اول دارک ۳بعد۱ بعد۲٫٫٫٫٫٫مشکلی دیگه ای داره دارک ۳ آیا؟خوشحال میشم با شما هم صحبت شم :heart:

          • biosoroushock گفت:

            دوست عزیز دارک سولز دو از همه ضعیف تره نه سه! دارک سه هم lore خوبی داره هم لول دیزاین و باس فایت های فوقالعاده ای داره همچنین خیلی پر طرفدار تره نسبت به دارک دو اگر بین بازی های میازاکی داری مقایسه میکنید که شخصا سکیرو رو ضعیف ترین میدونم با وجود اینکه بیش از ده بار تمومش کردم …

            • Ozhan گفت:

              نه داداش دارک۲ با اینکه میازاکی نساختش بهتر از شماره سومش بود
              دارک۳ حتی هویت خودشو فراموش کرد و بازی اینوایرمنت دیزانش رو از بلادبورن قرض گرفت

              • Dr.Who گفت:

                اقا دیگه هر چی میم هست ویدیو یوتیوب هست میگه دارک ۲ جالب نبوده………من فقط تو سایت گیمفاست که میبینم بچه ها دارک ۲ رو اینقدر دوست دارن که میگن بهتر از دارک ۳ هستش هر چند نظر همه محترمه ولی واقعا هویتش رو از دست نداده….دیگه i am youاول انتشار بازی توی کل ردیت تا یه مدتتوی همه پیج ها بود

              • biosoroushock گفت:

                خداییش هویتش رو از داده خیلی زیاده رویه تا حالا نشنیده بودم کسی اینو بگه بلاد و دارک سه همزمان با هم ساخته شدن و به همین دلیل بعضی از asset هاشون به هم شباهت داره ولی محیط های دارک سه کاملا خاص خودشه و اگه از دید هنری بهش نگاه کنیم به نظرم از دارک یک هم بهتره بعد هویت دارک سولز در چی بوده که دارک سه رعایتش نکرده؟

                • Ozhan گفت:

                  بازی بسیار سرعتی تر شده و کامبت دیزاینش شبیه بلادبورن شده
                  جو گوتیک و حتی ناپیوسته که دقیقا کپی برابر اصله بلادبورنِ
                  من وقتی دارک۱ رو بازی میکردم و پشت بندش میرفتم ۳ رو پلی میکردم باورم نمیشد این دوتا ادامه هم باشن و فک میکردم دارک۳ مثل دیمون سولز یه جور ادامه معنوی چیزیه

          • اتفاقا بیشترشون از جمله خودم میگن اول دارک ۲ بعد دارک ۳ بعد ۱ ! . و به این معنی نیست که دارک ۱ بد باشه اما از بیشترشون بپرسی همینو میگن .

      • نظر من بلادبورن هست دقیقا بخاطر موسیقی و طراحی هنری جپن استودیو .

      • سکیرو
        بخاطر اینکه علاوه بر مهارت
        سرعت عملم میخواد
        یه لحظه
        همینو برعکس کن
        کمبتشم بیشتر از سولز دوست داشتم

      • S..M گفت:

        نمیدونم انتخاب سخته اما اگه یکی رو انتخاب کنم سکیرو چون سخت تر بود برای من

      • بدون شک Dark SOuls 1 بهترین بازی میازاکی و بهترین بازی که تجربه‌اش رو داخل صنعت گیم داشتم. قبلاََ خیلی در موردش توضیح دادم ولی شما فقط اگر Hub ها و فایرلینک شراین (یا هانترز دریم بلادبورن) تمامی بازی‌های میازاکی رو باهم مقایسه کنید متوجه میشین که ارتباط بین مناطق کینگدام لُردران و دنیای دارک سولز چقدر هوشمندانه‌تر از تمامی بازی های دیگر سولزبورن هستش. بدترین هاب و اتصال دنیاها بهم رو هم سولز ۳ داره که اصلا طرح ریزی نقشه و اتصال مناطق نبوغ بازی اول و دوم رو نداره. از نظر مقیاس بندی هم نسخه‌ی اول بهتر از تمامی بازی های دیگه‌ی میازاکی Grand بودن این دنیا رو به تصویر میکشه. پلتفرمر بسیار بهتری هم داشت نسبت به بازی های دیگه‌ی سولزبورن. البته اینا یک سری هنر خاص هستش که در نسخه اول دیده میشه دلیلی بر این نیست بازی های دیگه ضعف خاصی دارن. بلکه بعضیا داخل موارد دیگه بهبود یافتن ولی Dark Souls در زمان خودش خیلی نوآورانه و خاص‌ بود. بعد از دارک سولز ۱ بلادبورن بهترین بازی استاد هستش که داخل فضاسازی نبوغ داره.
        به نظر من بدترین بازی فرام سافتور Dark Souls 3 بود گرچه از نظر فضاسازی، طراحی هنری و باس فایت بعد از بلادبورن بهترین بود اما از نظر تعادل سلاح ها، کیفیت فنی و نبوغ های طراحی هاب و مناطق پشت تمامی نسخه های این سری حتی دومی قرار میگیره برای من. (گرچه باز هم زیر ۸٫۵ یا ۹ حقش نیست)

        • Dr.Who گفت:

          ۱۸۰ درجه مخالفم!دارک ۳ بهترینه!فضای سازی بلاد بهتر اوکی ولی طراحی باس فایت و دشمنا اصلا خیلیدارک بهتره!کیفیت فنی که کلا خراب بود قبول دارم!ولی تنوع سلاح کم!کم لطفی میکنید جناب کم لطفی میکنید!بازی چندین و چند نوع سلاح مختلف برای هر کلاس داره که بصضیاشو ادم حتی یادش هم نمیاد!خط مناطق توی یک بهتر بود ولی میشه بپرسم چرا میگید توی ۳ بد بود؟(شخصی)

        • Ozhan گفت:

          خوشحالم بامن هم نظرید اقای کریمی :yes:
          کم کم داشتم نگران میشدم که نکنه مشکل لز منه

        • Mateus گفت:

          جناب کریمی عزیز ؛ از سونی هیچ شایعات یا خبرهایی در دست ندارید که به خرید یا قرارداد با شرکت یا استودیو اشاره کنه؟ ؛ ممنون میشم جواب بدید استاد گرامی :heart:

        • biosoroushock گفت:

          جالبه که همچین نظری دارید اتفاقا به نظرم دارک سولز سه بعد از سولز یک بهترین ورلد دیزاین رو داره و تمام مناطقش به هم مرتبط هستند و شما میتونید تمام مناطق بازی رو از یکسری نقاط خاص ببینید بسیار منطقی تر و consistent تر هست جهانش مخصوصا در مقایسه با سولز دو

          • Dr.Who گفت:

            فقط dragon peakدسترسی بهش مسخرس و گرنه ارتباط مناطق از دید من عالیه!بهتر از دارک ۱ نه ولی همچین یه ریزه خیلی خیییییلی ریییییییییز باهاش اختلاف داره از نظر ارتباط مناطق که صد در صد به خاطر پل lakeو همین peakهستش

            • اتفاقا اصلا دارک سولز ۳ هاب درست و حسابی نداره نمونش اولین بان فایری که داخل فایرلینک شراین ازش تلپورت می کنید به High Wall of Lothric. فایر لینک شراین دقیقاََ هیچ ربطی به High Wall of Lothric نداره. و همین نقص باعث میشه کل هاب زیر سوال بره + بعضی جاهای دیگه تعداد بان فایر ها و خیلی از اتصالات این دنیا به خوبی بازی اول نیستن. بلاد بورن هم همینطور برای این نقص حالت نایتمر و chalice ها رو توجیه کردن. ولی وقتی من میگم دارک سولز ۳ بدترینه بدین معنا نیست که بازی خوبی نیست بلکه به نظرم نسبت به سایر نسخه‌ها (غیر از سکیرو) بدترینه و بازی های دیگه خلاقانه ترن مخصوصا اولی و دومی که اتصال محیط فوق العاده بهتره. اون Charmیی که بازی اول دوم و بلادبورن در زمینه‌ی Grand نشون دادن دنیای سولز دارن و از طرفی حس نقش آفرینی متمایل به کلاسیکی که دارن و حس پوچی که در این دنیا به بازی باز میدن به نظر من فراتر از بازی سومه و این تجربه ی شخصی من هستش. بازی سوم بیشتر حس حماسی داره تا پوچی به نظر من (البته اینا مقایسه اس با سایر نسخه ها) ولی بازی های اول و دوم به شدت حس پوچی بالاتری میدن که من بیشتر ترجیح میدم بازم.

              البته نکات مثبتش رو هم گفتم مثل طراحی باس فایت ها. به ترجیح بازی باز برمیگرده. در ضمن این که میگن دارک سولز ۲ بازی بدیه اصلا قبول ندارم درسته مشکلاتی داشته اما من شخصاََ بیشتر از نسخه‌ی سوم ازش لذت بردم.
              البته نبوغ میازاکی در اینه که هر کس درک خاص خودش رو داره. دیزاین بازی به شدت ثابت اما همه چیز متغیره واقعا بینظیره.

              • Dr.Who گفت:

                اولش رو مخالفم فایر لینک قرار بود خودش و انعکاسش در کنار میعادگاه(kiln)باید به لودریک وصل باشن خب من اگه لرد باشم صد در صد یه رگه از اتش رو همیشه نزدیک به خودم نگه میدارم من حدس میزدمdragon peakرو بگید دسترسی به اونجا عملا فوق العاده مسخرس همpeakهم لیک که باید اون طناب اون پل رو قطع کرد و رگنه خداییش دارک ۳ هابش خوبه…من نگفتم دارک۲ بد میگم از دارک ۳ و۲ پاینتتر..تعداد بون فایر رو قبول دارم ولی خداییش طراحی باس ها و شدمن های ۳ اصلا معرکس خداوکیلی!و اونجایی که گفتید دارک ۳ حماسی تره رو قبول دارم ولی من هنوز جوابم رو نگرفتم اخه دارک ۳ خیلی نقاط قوت بولد تری نسبت به دارک های قبلی داره!چرادارک ۳ از دید شما پاینتره ؟ترجیحات شخصیه یا یه مورد خیلی خاصه؟

                • بقیه موارد رو پایین توضیح دادم. این توجیهات برای هاب درست نیست. میازاکی یکی از نبوغ هاش هاب بازی بود و این چیزا فقط توجیهه محیط ها باید به فایرلینک شراین متصل باشن. در بلادبورن هم همین اتفاق رخ داد. من اینو یک step down برای سری می دونم که از نظر روایتی توجیه شده و نصف هنر از بین رفته. در ادامه توضیح دادم چرا سولز ۱ چند سطح بالاتره از دارک سولز ۳ ولی بازم میگم طراحی باس فایت بهتر به دلیل موقعیت زمانی هستش واز دارک ۱ به ۳ مطمئناََ باس ها بهتر میشن به واسطه ی تکنولوژی و الگوهای حمله بهبود پیدا می کنن مطمئناََ اضافه کردن باسی مثل nameless king توانایی اش نبوده در بازی اول ولی به جاش از نظر هنری سولز ۱ خیلی برتر هستش. که در پایین تر کامنت گذاشتم. قصد نداشتم خیلی موضوع رو باز کنم ولی گفتم در موردش صحبت کنم.
                  اینم بگم که از نظر lore و منطق بحث نکردم بله تلپورت منطق پشتشه ولی به صورت فیزیکی هیچ هاب درست حسابی عملا وجود نداره و در حقیقت اون خاص بودن اتصال دنیا ها به فایر لینک به صورت فیکی نیست.

              • biosoroushock گفت:

                ایراد اولتون خیلی به جا نیست اگه دقت کنید یه چیزی شبیه یک lord vessel کوچک و یک coiled sword در اون اتاقیه که بهش از فایرلینک تله پورت میشین دقیقا مثل همون هایی که وسط فایرلینک شراین هست که این دو به هم لینک میشن و بی دلیل این اتفاق نمی افته

                • گفتم که بحثم منطق و lore نیست بحثم اینه مثل نسخه ی اول و دوم شاهد یک محیط بهم پیوسته نیستیم بلکه با یک توجیه تلپورت میشیم به یک مطقه ی دیگه. و اون اتصال و معماری بینظیر که ناگهان میدیدم به یک محیط دیگه متصل شدیم و همه راه ها به هم متصلن و میرسن به فایرلینک شراین رو به رو نیستیم. بقیه توضیحات رو هم پایین اوردم.

                • biosoroushock گفت:

                  اگه منظورتون اون بوده که من واقعیتش این مورد رو فقط تغییر سبک ساده میبینم و به نظرم به خودی خودش ایرادی محسوب نمیشه

                • چه تغییر سبکی اون هنر و نبوغی که در طراحی سطوح سولز ۱ هست دیگه دیده نشد. مخصوصا اتصال مناطقی که داره. سولز ۳ چندین مرحله عقبگرد به حساب میاد.

            • Ozhan گفت:

              اتفاقا من عاشق اون مدل دسترسی هم که با ایتم های خاص و اون فیگوری که میگیری تورو میبره به یه دنیای دیگه

            • در ادامه …
              ورلد دیزاین رو بالا توضیح دادم ولی دارک سولز ۱ چندین سطح فراتر از بازی سوم و دوم هستش و از نظر معنایی واقعا عمیق ترین بازی میازاکی به حساب میاد. شما فقط بلک اسمیث ها رو داخل دارک سولز ۳ و ۱ باهم مقایسه کنید دارک سولز ۳ یک بلک اسمیث داره که بعد از مدتی کاملاََ حوصله سر بر میشه ولی بازی اول ۴ تا بلک اسمیث داره در نژادها با قابلیت های مختلف که در گیمپلی تاثیرگذارن. و هر کدوم شخصیت خاص خودشون و صداگذاری مخصوص خودشون رو دارن. از طرفی باز Covenentها رو با هم مقایسه کنید در نسخه‌ی اول با تمامی covenent ها تعامل دارید بعضیاشون شما رو به منطقه‌ی دیگه میبرن و به شدت تنوع و طراحی های بی نظیری دارن و در گیمپلی تاثیر بسیار بیشتری دارن مثل Chaos Servant یا Gravelord Servant که باید از طریق تابوت باهاش ارتباط برقرار کنین. اما تعامل با covenent های سولز ۳ به شدت ساده‌سازی شده و اون جذابیت قبل رو نداره.
              سلاح ها در نسخه ی اول تعادل خوبی میان المنتال ها مثل لاتنینگ دارن تا نسخه‌ی سوم که المنتال ها اکثرا خوب مقیاس بندی نشدن.
              حس اکتشاف و لول دیزاین اصلی ترین نقطه‌ی قوت بازی اول هستش که به نظر من بازی های دیگه به سختی میتونن بهش برسن در این زمینه شورت کات ها و مخصوصا اتصال مناطق خیلی خیلی خیلی در دارک سولز ۱ نوآوری بیشتری داره نسبت به نسخه دوم و مخصوصا سوم. یک مثال بالا زدم فایرلینک شراین عملا به مناطق زیادی متصل نیست و شما مستقیما تلپورت میشین به high wall of lothric و اتصال مناطق از اینجا شروع میشه. ازطرفی طراحی محیط به شکلیه به تمامی مناطق دسترسی دارید و شما باید راه خودتون رو پیدا کنید با آزمون و خطا و این دنیای این اثر رو برای یک تجربه‌ی اول فوق العاده خطرناک ترسیم می کنه ولی سولز ۳ شما رو اجباراََ به یک منطقه میبره و بازی به شدت خطی میشه.
              عملا سولز ۳ و بلادبورن بازی باز رو مجبور می کنن تا اواسط بازی به صورت خطی بازی کنن و از وسط بازی شما گزینه برای رفتن به مناطق دیگه دارین همین امروز امتحان کنید ببینید چقدر متفاوته مناطقی که می تونید انتخاب کنید ولی سولز ۱ کاملاََ هر واکترو می تونه متفاوت شروع بشه و این یعنی نبوغ. به همین دلیله که دارک سولز ۱ فرسنگ ها تکرارپذیرتر از بازی سوم دارک سولز هستش. داخل دارک سولز ۳ تا باس فایت abyss watcher باید به صورت خطی مناطق رو ادامه بدین!! و این یعنی چند قدم عقب گرد نسبت به بازی اول.

              فقط به اکتشاف عمودی بازی دقت کنید که چقدر مفهوم داره هر چه به اعماق دنیای بازی میری محیط هرج و مرج بیشتری داره و هر چی به سمت قصر anor londo میرین به عظمت و اپیک بودن دنیا پی میبرین. این مفاهیم در بازی های دیگه وجود داره ولی ضعیف تره. عدم وجود فست تراول تا اواسط بازی به شدت در طراحی محیط و حس اکتشاف و استرس کمک کرده.

              • Dr.Who گفت:

                اقا اندره توی دارک۳ که خیلی ادم باحالی بود ماجرای بعد از مرگش هم که انصافا بازی باز رو عملا زجرکش میکرد!قبول ندارم داستان کاوننت ها توی ۳ خیلی بهتر طراحی شده!به غیر از دو کاوننت مال برو بچه های لرد گوین همه کاوننت ها داستان باحالی دارن و دسترسی بهشون سخت تر شده!کاونانت ماوند میکرز یا واچ داگز اف فارون که دیگه ته ته باحالان !بخش انلاین و کاونانت ها توی دارک ۳ واقعا بهتره!اگه از من بپرسید تاثیر المنتال ها توی دارک ۳ بیشتره!شمشیر رو عنصری میکنه ولی دمیج فیزیکال رو کاهش میده این خودش بالانس تر از دارک ۱ بود که میومدی شمشیرو با اتیش میزدی عملا میشدی بزن بهادر!دارک ۳ تازه سلاح هایی که هم فیزیکال بالایی داشتن هم عنصری بودن رو قشنگ یه جوری گذاشته که هر کلاسی بهش دسترسی نداشه باشه!نحوه اتصال رو قبول ندارم شما همین که تو لدریک هستید یه ضربه به ملکه بزنید تا باس دنسر شورع شه بعد از پله برید بالا!و باید بگم راجب تکرار پذیری دقیقا باهاتون مخالفم تکرار پذیری دارک ۳ چندین برابر بالاتر از دارک ۱ هستش

                • این باحاله و اون باحال نیست جواب نشد، توضیح دادم که چرا کاوننت های بازی اول بهترن چون تعامل داری باهاشون و نقش اساسی تر بازی می کنن در بازی. باز توضیح دادم که دنیای سولز ۱ بالای ۵ گزینه برای اکتشاف در بازی براتون فراهم می کنه در سه ساعت اول و حتی لحظه ی ورو چندین گزینه دارین ولی سولز ۳ بخش عمده ی بازی رو یک یا دو گزینه برای انتخاب دارین و این یک step down هست. این که مخالفم یا نیستم باید دلیل پشتش باشه وقتی از اول گزینه های زیادی داشته باشی برای اکتشاف تکرارپذیری رو خودکار بالا میبره ولی وقتی سولز ۳ کلا ۱۰ ساعت خطی پیش میره این کجاش تکرارپذیری بالاتری نسبت به اولی داره؟ سولز ۱ صد ها برابر تکرارپذیریش بالاتره نسبت به بازی های دیگه ی میازاکی و دلیلش هم گفتم در کنار بیلد های مختلفی که هستش از همون اول بالای ۵ گزینه برای اکتشاف بهت میده این تعداد در بازی سوم یک چهارم هم نیست.
                  من اومدم تنوع و lore پشت بلک اسمیث ها رو توضیح دادم و گفتم که چقدر از این نظر بازی تنوع داره و هر کدوم خدمت خاص خودشون رو بر اساس شخصیتشون ارائه میدن شما میگی اندره ادم باحالی بود؟ بازم مهم لذتیه که هر کس برده از بازی ها ولی شاید دارک سولز ۲ بین اکثریت جزو خوب ها نباشه ولی مطمئناََ جمع کثیری از سولز پلیرهای هنر بازی اول رو برتر میدونن. ولی تا زمانی که از یک بازی لذت ببری اصلا مهم نیست کدوم برتره شما لذتتو ببر.

                • Dr.Who گفت:

                  اقا من میگم باحاله که نخوام داستان بعدشو اسپویل کنم.
                  .
                  .
                  .
                  .
                  .
                  این که اندره وقتی بمیره باید شمعی رو بخری و پای مجسمه یکی از دختران مانوس که خدای بخشش گناهانه ازش طلب کنی جدا فوق العاده نیست؟تازه تا زمانی که این کار رو انجام ندی اندره برات کار نمیکنه!!راحب کاوننت ها داستانی که پشت هر کاونانت دارک۳ هست خیلی پخته تره هم ایتم هایی که میدن هم فلسفه حضور و عقایدشون بهتر کار شده نسبت به دارک ۱….دارک ۱ کاوننت مجبورت میکرد بری اون کارو انجام بدی ولی منطق و داستان انچنانی پشت کاونانت و سختی جوین شده بهشون عملا با دارک ۳ قابل مقایسه نیست به غیر از اون مورد خاص…اقای کریمی یه نگاه به نحوه کاربرد جادو و Faithو پایرومنسی توی دارک ۱ میزنید و با دارک ۳ مقایسه میکنید متوجه میشید که دارک ۳ ارزش تکرارش بالاتره….دارک ۱ با کلاس سورسره تا وسط بازی عملا باید با سختی تمام بازی رو رد میکردی بعدش توی یه ساعت چنان ایتم ها و حلقه هایی رو میدا میکنی که عملا از این رو به اون رو میشه بازی واسه بیلدfaithکه عملا بدبختی و فلاکت کامله باید یه دست تموم کنی بعدش بری تازه ببینی میخوای به غیر از نیزه رعدی از چیزی استفاده کنی یا نه!ولی دارک ۳ عملا بالانس کرده کلاس هارو عملا چه جادوگر چه کشیش چه هرچی از همون اول مشخصه خط اپ شخصیتت جه طوریه ولی واقعا شما توی دارک۱ جادوگر انتخاب کن تا زمانی که بیگ هت لوگان تو قفسه و خطش تموم نشده فقط روی جادوی سول و کریستال کار کن و هیچ فیتی نرن ولی وقتی بری جلو با چهارتا لول فیت زدن و یه حلقه عملا به کشیش تبدیل میشی!!!دارک ۳ یکی واسه این قابلیت تفکیک پذیری بهتری که توی کلاسا داره قابلیت تکرار پذیریش از دید من بهتره یکی هم خط داستانی پشت هر npcتوی دارک ۱ npcپرت کم بود ولی داشتیم ولی توی دارک ۳ هرnpcخط داستانی فوق العاده ای داره و بعضیاش با یه انتخاب یا یه حرکت اشتباه یا زدن یه باس قبل از انجام دادن یک کار عملا خط داستانی رو سوییچ میکنه…راستش مثال واسه npcزیاده ولی الان یه کم خوابم میاد!!اگه غلط املائی داشت شرمنده با گوشی تایپ میکنم شب به خیر

              • biosoroushock گفت:

                این موردی که درباره سلاح میگید رو خیلی قبول ندارم با توجه به تعداد خیلی بیشتر سلاح ها در دارک سه نسبت به باقی بازی های سری کاملا طبیعیه که بعضی سلاح ها بالانس خوبی ندارند یا نا کارآمد هستند ولی انقدر آپشن برای سلاح وجود داره در سولز سه که این مورد خود به خود بی اهمیت میشه همچنین کاوننت ها درسته کم اهمیت تر شدن ولی از لحاظ لور مشکلی ندارند اما بعضی از مکانیزم ها که بی ارزش شده مثل poise و بعضی ساده سازی ها مثل سیستم آرمور و به درد نخور تر شدن شیلد و نرف کردن کلاس های سورسر و غیره همه به خاطر اکشن تر شدن و سریع تر شدن گیمپلی انجام شده که اگه فکرشو بکنید واقعا در نوع خودش ایراد محسوب نمیشه خیلی از این موارد که گفتید حتی لول دیزاین از اینجا میاد که دارک سولز یک رو پایه و اصل قرار میدیم و بقیه رو باهاش مقایسه میکنیم در حالی که سولز یک هم بازی بی نقصی نیست و اشکالات خودشو داره درسته که اینترکانکتد بودن جهانش خیلی خوب کار شده در اکثر مواقع و از لحاظ لور و حس و حالی که بهت میده عالی کار شده ولی به این معنی نیست که سولز سه هیچ کاری انجام نداده و حرفی برای گفتن نداره اگه بحث مقایسه باشه سولز سه یک سولز خطی تره نسبت به نسخه یک ولی حداقل هدفشو تا حدودی به خوبی انجام میده بر خلاف سولز دو که خودش نمیدونه با خودش چند چنده و از غیر منطقی بودن بعضی لوکیشن هاش گرفته تا سوییچ کردن بین خطی بودن بعضی مناطق و غیر خطی بودن بعضی دیگه و حتی طراحی هنری ضعیف بعضی محیط هاش واقعا این حسو به آدم میده که بعضی جا ها فقط در حال آزمایش کردن بودن و یا ایده هاشون ته کشیده بوده اینو در دیزاین باس های بازی هم میشه دید حتی لور دارک دو هم تغییرات زیادی داشته و اون چیزی که قرار بوده بشه نشده کافیه درباره کات کانتنت بازی تحقیق کنید.بحث اینه که شاید بشه گفت سولز یک در خیلی زمینه ها عالی بوده ولی سولز سه فقط فلسفه دیزاینش متفاوت بوده و برای من به همون اندازه جذاب بوده و در نوع خودش همون خطی بودن رو خوب انجامش داده و حداقل تکلیفش با خودش معلوم بوده هر چند بونفایر ها میتونست بهتر انجام بشه بعضی بونفایر ها placement خوبی ندارند در کل اینم اضافه کنم که برخی از این مواردی که داریم دربارش بحث میکنیم سلیقه ای و بر حسب تجربه شخصیمون هست و به قول خودتون یکی از جذابیت های سولز همین تفاوت های ریز و درشتیه که دارند که باعث میشه افراد مختلف نظر های خیلی متفاوتی نسبت به بازی های سری داشته باشند که میتونم بگم کمتر سه گانه ای به این حد نو آوری و تغییر در هر بازی سری انجام داده

                • نگفتم سولز ۳ کاری انجام نداده بلکه گفتم نبوغی که داخل نسخه ی اول هستش مخصوصا با امکانات آن زمان خیلی فراتر از نبوغی هستش که در سولز ۳ به کار رفته. توضیح دادم برای چی. در ضمن اینا نکات ریزی هستن وقتی میگم خیلی بهتره یعنی در سری سولز بهتره وگرنه سولز ۳ خودش از اکثر بازی های امروزی طراحی های بهتری داره ولی هیچی نسخه‌ی اول نمیشه حتی نسخه ی دوم رو بیشتر از بازی سوم قبول دارم. نسخه ی دوم نظر شخصیه بیشتر و بازی اول رو قویاََ اعتقاد به برتر بودنش دارم.

                • biosoroushock گفت:

                  من همین نظر شما رو درباره سولز دو دارم در هر صورت نظر شما هم محترمه . من با وجود اینکه از سولز دو زیاد ایراد میگیرم ولی همچنان یه بازی خوب میدونمش و تعداد دفعات زیاد تمومش کردم و ساعت ها گیمپلی ازش تماشا کردم ،در کل هم با شما درباره سولز یک موافقم و قطعا بازی نوآورانه تری هست نسبت به سولز دو و سه

          • Ozhan گفت:

            بحث سادگی بیش از حدشه که در شان یه بازی سولزبورن نیست
            همچنین فارم کردن هم راحته
            بهترین قسمتش اینوید کردن بود که راحت تر از بقیه شماره ها بود سرور هاش

    • بلادبورن و دارک سولز ۳ کجا این سکیرو مزخرف کجا

    • mo70 گفت:

      خیلییی دوست دارم بازیش کنم ،چون خیلییی تعریفش کردن
      رو پی اس۴ نتونستم ایشالله۵

  • از نظر من بهترین بازی نسل هشتم بحساب میاد
    نمی‌دونم اگه بلادبورن نبود نسل هشت چه شکلی میشد

  • سینا گفت:

    لعنت بهت میازاکی……لعنت…….این بازی منو نابود کرد…….چن بار خواب هانتر دریم رو دیدم………وقتی شب تو کوچه راه میرفتم یاد yarnam میافتم…….دی ال سی old hunter…..وای وای…….این بازی باید رو پیسی بیاد……گیمری که این بازی رو بازی نکنه گیمر نیست……

  • Lance McDonald خیلی یوتیوبر خوبی هستش
    برید به چنلش یک نگاه بندازید حدود ۲۰ تا ویدئو میبینید که داخلش محتوای حذف شده بازی رو استخراج کرده و نشون میده
    شاید باورتون نشه ولی محتوای حذف شده بلادبورن هم اندازه محتوای اصلی خود بازی هستش
    برای همین هم بعید نیست که میازاکی بیاد و تو نسخه PS5 از یکسری هاص استفاده کنه و به محتوای بازی اضافه کنه

  • r_dh گفت:

    عالی عالی. رو ps5 شصت فریم اجرا بشه عالی میشه.
    چقدر یارو با تفنگ عالی بازی میکرد. احساس گناه کردم که تو این بازی حتی یه بار از تفنگ استفاده نکردم و فکر میکردم چیز به درد نخوریه 😀 😀

  • تو عمرم از دو بازی هیچ وقت زده یا خسته نشدم یکی god of war یکی این عوضی ک روزی نمیشه بازیش نکنم بعد تجربه کل بازی های ناب نسل هشت تنها بازی ک عاشقشم اینه اتفاقا دیروز یه دور کامل بازی زدم تو رگ یاد تجربه اولم از بازی افتادم ک خیلی طول کشید تمومش کنم ولی حالا واقعا نمیدونم چند باره که تمومش میکنم خلاصه خیییییلی اعتیاد اوره این مواد تو صنعت گیم تجربش اجبار اجبار

  • یه سوال بیربط
    هیچ پیسی گیمری هست تونسته باشه دارک سولز یک رو رو پیسی تموم کنه؟

  • MS GAMER گفت:

    عجیب بازیی بود لامصب,بهترین فضا سازی رو تو نسل ۸ داشت

بهینه‌ساز غیر رسمی حالت ۶۰ فریم Bloodborne ممکن است ماه آینده منتشر شود - گیمفا