شرکت راکستار استودیوی سازنده‌ی Crackdown 2 را خریداری کرد - گیمفا
شرکت راکستار استودیوی سازنده‌ی Crackdown 2 را خریداری کرد - گیمفا
شرکت راکستار استودیوی سازنده‌ی Crackdown 2 را خریداری کرد - گیمفا
شرکت راکستار استودیوی سازنده‌ی Crackdown 2 را خریداری کرد - گیمفا

شرکت راکستار استودیوی سازنده‌ی Crackdown 2 را خریداری کرد

محمد حسین کریمی
۲۳:۰۰ ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
شرکت راکستار استودیوی سازنده‌ی Crackdown 2 را خریداری کرد - گیمفا

شرکت راکستار استودیوی روفیان گیمز (Ruffian Games)، سازنده‌ی عنوان Crackdown 2، را خریداری کرده است. این استودیوی از این پس با نام راکستار داندی (Rockstar Dundee) شناخته خواهد شد.

شرکت راکستار استودیوی جدیدی را به زیرمجموعه‌ی خود اضافه کرده است. آن‌ها حالا مالکت روفیال گیمز هستند که از این به بعد با نام راکستار داندی به کار خود ادامه خواهند داد. این استودیو از سال گذشته برروی عناوین مختلف راکستار کار می‌کند و حتی بسیاری از اعضای تیم توسعه‌ی سری بازی‌های Manhunt و Grand Theft Auto نیز در میان آن‌ها وجود دارد. همچنین آن‌ها از سال گذشته آگهی‌های شغلی متعددی را منتشر کرده‌اند و به دنبال استعدادهای جدیدی در صنعت بازی‌های ویدیویی هستند.

همچنین لازم به ذکر است که روفیان گیمز برروی بازی‌های محبوب قدیمی مانند The Master Chief Collection نیز کار کرده است و این احتمال وجود دارد که آن‌ها برروی بازسازی عناوین قدیمی راکستار مانند Red Dead Redemption یا Manhunt کار کنند و آن‌ها را به صورت بهبود یافته به نسل بعد بیاورند.

از طرفی مطمئناََ شرکت راکستار در آستانه‌ی ورود به مراحل اساسی ساخت پروژه‌ی نسل بعدی خود قرار دارد و مطمئناََ برای عرضه و پشتیبانی از GTA 5 برروی کنسول‌های نسل بعدی اکس‌باکس سری اکس و پلی‌استیشن ۵ به نیروی کمکی نیاز دارد.

 

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

شرکت راکستار استودیوی سازنده‌ی Crackdown 2 را خریداری کرد - گیمفا
شرکت راکستار استودیوی سازنده‌ی Crackdown 2 را خریداری کرد - گیمفا
شرکت راکستار استودیوی سازنده‌ی Crackdown 2 را خریداری کرد - گیمفا
شرکت راکستار استودیوی سازنده‌ی Crackdown 2 را خریداری کرد - گیمفا
شرکت راکستار استودیوی سازنده‌ی Crackdown 2 را خریداری کرد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • یاد زمانی بخیر که بازی ها نمی بایست اینقدر بزرگ باشن و راکستار حداقل هر دو سال یکبار یک بازی خطی فوق العاده منتشر می کرد. حالا کارش فقط شده میلکینگ. چرا باید همه ی بازی ها عظیم باشن با مقیاس های بالا. همین راکستار می تونست توی این مدت یه اثر خطی فوق العاده مثل مکس پین عرضه کنه ولی تمام تمرکزش رو گذاشته پشتیبانی از gta v و یک پروژه ی مشابه. من ترجیح میدم ایده های مختلف ببینم و بازی ها مقیاس پایین تر باشه تا این که ده سال صبر کنیم یه بازی عظیم بسازن. ممکنه داخل پروژه های کوچک روایت ها و گیمپلی های متنوع بسیار بیشتری ببینیم. راکستار واقعا اون راکستار قدیم نیست امیدوارم نسل بعد به خودشون بیان و فعال تر باشن.

    • راکستارو بخاطر بازیای بزرگش میشناسن. راکستار به کاری که میکنه ایمان داره و از کار خودش مطمئنه . خوشم میاد راکستار به حرف امثال فمنیستا و منتقدا گوش نمیده وگرنه راکستار امروز این راکستار نبود. میشد یه چیزی مثل یوبیسافت که امروز خیلی خار شده.

      • راکستار رو بخاطر نقد های سیاسی و طنز دارکش میشناسن نه فقط بزرگی بازی هاش. یه زمانی سالی یک بازی منتشر می کرد اما از وقتی که فهمید سود داخل بازی هایی مثل GTA V هستش دیگه کلا بازی های خطی رو فراموش کرد تا بتونه سود خودش رو به ماکسیموم برسونه و تمام تمرکزش رو گذاشت روی امثال RDR 2 و GTA V من نمی گم بازی های بزرگ نسازه اما به جای این که ۶ ۷ سال از اینا حمایت کنه و اون همه بودجه رو خرج یک اثر انلاین کنه در کنارش از این ثروت عظیمی که بدست آورده بازی های جدیدی از سری MIDNIGHT CLUB و Bully یا max payne هم عرضه کنه و حتی آی پی جدید توسعه بده نه این که یک نسل کامل بگذره و ما فقط یک پروژه از راکستار ببینیم. شرکتی که ۱۰ استودیو داره. درک می کنم که ساختن اثری مثل rdr 2 با اون همه جزئیات زمان بره ولی ترجیح میدم به جای این که اینقد به جزئیات و عظمت دنیای بازی توجه کنن بیان ایده های جدید و گیمپلی های تازه ارائه بدن در کنارش تا مردم تجربه های جدید داشته باشن. فقط اگر دست از میلکینگ بازی ها بردارن همه چیز درست میشه نه این که یک بازی نسل هفتمی رو همچنان برای نسل نهم هم منتشر کنی شرم آوره. سی دی پراجکت هم از نظر توسعه‌ی عناوین (نه میلکینگ خوشبختانه) داره همین مسیر رو داره طی می کنه اما فرقش اینه که سی دی پراجکت از همون اولم همینطور بوده. ولی راکستار پتانسیل بیشتری داره برای آثار خطی. تنها استودیوای که دیدم هر دو سال یک بار بازی جدید میده و همچنان در اوج باقی مونده فرام سافتور هستش که امیدوارم با اوپن ورلد شدن Elden Ring از این به سمتی نره که برای هر اثر جدید ۱۰ سال صبر کنیم. گیمپلی و روایت جدید و نوآورانه رو به گرافیک خیره کننده و جزئیات زیاد ترجیح میدم. چیزی که بازی های قدیمی داشتن.

      • gamegood گفت:

        راکستار نسل ۷ خیلی بهتر و بزرگتر بود gta هم نسل هفت تولید کرد که الان پرفروش ترین بازی دنیاست کسی هم نگفت با ساخت مکس پین ۳ یا سه تا ۴ تا gta در و بالی و میدنایت کلاپ و رد دد ردمپشن دیگه راکستار خار و خفیف شده یوبی سافت هم از زمانی که اسرار بر ساخت بازیهاس اوپن ورد و بزرگ کرد و بازیهای خطی رو رها کرد خار و خفیف شد.

      • S..M گفت:

        راکستار هم خار شد راکستار نسل ۶ تعداد بازی به اندازه بازی هایAAAنسل هشت یوبی سافت بود من هانت ۱و۲ بولی دونسخه جی تی ای مکس پین ۱و۲ وکیل بازی دیگه اون هر کدوم تو زمان خودش یه ردد بود ولی حالا کارش به جایی رسیده جی تی ای وی رو واسه نسل بعد پورت میکنه

      • 47 گفت:

        راک‌استار یک کمپانی هست که علاوه بر ساخت بازی هایی با داستان هرچند کلیشه‌ای ولی روایت فوق‌العاده قوی و عالی یک تجربه عالی برای کاربراش به وجود میاره و کار به گروه های مدنی خاصی که تِز های خودشونو سر هر چیزی دارند و اکثراً هم همیشه باعث نابود شدن یک بازی شدن، نداره و علاوه بر اون سعی میکنه تصویر واقعی از دنیای خلافکارا به ما نشون بده (برعکس بازی های دیگه که همشنو گوگولی مگولی های خوبی نشون میده) و سر همین قضیه اکثر اوقات بازی خشونت بالایی پیدا میکنه و به خاطر همین هم از طرف خیلی جاها نقد بهش هست ولی هیچ وقت توی اون تجربه لذت بخش کاربر نتونستن خَدشه وارد کنن.
        به نظر خودم فمینیست ها از راک‌استار خیلی باید متنفر باشن. میگم حالا به نظر شما فمینیست ها نظرشون راجع به راک‌استار چیه؟

    • 🤘Mohsenj74 گفت:

      مخصوصا از راک استار با این عظمت و ثروت واقعا انتظار بیشتری میره احتمالا سیاست های کلانش باعث شده به این سمت برن ، صبر کردن برا یه بازی اونم طولانی برا یه گیمر واقعا عذابه امیدوارم نسل بعد روند توسعه بازی ها سریعتر پیش بره ….

    • amin_lion گفت:

      ولی به نظر من بعیده راک استار سابق بشه. و احتمالا همین تغییر در سیاست دلیل جدایی مهره های اصلی از راک استار بوده.

    • king_6270 گفت:

      تا زمانی که ملت چسبیدن به این جی تی ا ۵ اونم ول کن ماجرا نیست چه خبره اخه یه بازی برای۳ نسل خب بازی ساز دیده یهبازی رو خیلی هوادار داره رو هر نسلی میزنش ملت مثل ندید پدید ها میرن میخرن میگه از همین یه بازی دارم سود ۲۰ بازی جدید رو درمیارم بیکارم برمبازی جدید بدم بیرون
      تا ملت همین رویه رو دارن طی میکنن وضعیت همینه مطمعنا اگر یه جی تی ا دیگه بسازه تا ۳ نسل بعد دوباره همون یه بازی رو میده

  • امیدوارم خوش بدرخشن :inlove: :yes: :yes:

  • yousofkh گفت:

    وای گلبم امیدوارم برن تو کار پورت بازی های راکستار برا این نسل و حتی ریمستر کردنشون. اگه قرار باشه بازم رو gta5 نسل بعد کار کنن که هیچی

  • تیک تو و اکتیویژن بیلیزارد دوتا غولن که هیچکس نمیتونه بخرشون

  • Neil_druckman گفت:

    😯 😯 😯 عجب خبر شوکه کننده ای
    .
    .
    .
    عکس پست رو دیدیم یاد بازیه بالی افتادم 😥 چقدر لذت بخش بود واای راکستار یه زمانی چیا میساخت 😥 هیچ وقت اون اندینگ خفنه بالی رو یادم نمیره.
    امیدوارم نسل بعد دوباره راکستار به رویه بازی ساختن برگرده نه شیردوشی از gta v که البته به لطف گیمرایه انگلیس …..ظاهرا نسل بعدم باز یه بازی با زور از راکستار ببینیم

  • Masterpiece گفت:

    چقدر دلم میخواد که یبار دیگه مکس پین خسته رو با گرافیک امروزی و روان بودن ۶۰ فریم ببینم

  • Devil گفت:

    این خودش داره شرکت میخره بعد یه عده انتظاردارن سونی راکستارو بخره 😐

    • Mateus گفت:

      دوست عزیز ، طرفدار های منطقی هیچوقت چنین حرفی نزدن ؛ ما هم میدونیم که کسی نمیتونه اکتیویژن یا تیک تو رو بخره ؛ تمام امید ما به سونی اینه که فرام سافتور رو از چنگ کادوکاوا دربیاره و کوجیما پروداکشنز رو هم همراه با فرام سافتور به جمع استودیوهاش اضافه کنه ، البته نمیخوام بگم که سونی بدبخت بیچارست چون فرام و کوجیما خودشون یه پا شرکتن!

    • G.LN گفت:

      داداش سونی که هیچی حتی مایکی هم نمیتونه بخره.
      دوستان فکر کردن چشم و هم چشمیه بین شرکتا هر کی یه چیزی خرید اونم بزرگترشو بخره :rotfl:
      در ضمن مایکروسافت رو با سونی مقایسه کردن اشتباهه
      خداییش چه فن متعصب سونی باشی چه نباشی، بایستی قبول کرد،مایکروسافت خیلی بزرگتره.
      حتی با این خریدهاش تو بخش گیمینگ، همه رو انگشت به دهان گذاشت.
      اما خودم به شخصه هیچ گیمی رو با لست و گاد و هورایزن و اسپایدی و غیره، عوض نمیکنم.

      • reza_tport گفت:

        اره به نظرم سونی بیشتر سودش رو کنسوله
        خیلی وقته تو لوازم الکتریکی روند نزولی داشته از یه طرف تلویزیون هاش که پنلشو ال جی میسازه (گرون تر از خود ال جی در میاد) از یه طرف گوشی هاش که با اینکه کیفیت عالی دارن اما مثل سامسونگ و اپل یا حتی ال جی نمیفروشه

      • Devil گفت:

        صنعت بازی سازی به معنای واقعی ری… هشت سال پیش چه گیمهای میومد تقریبا هر ماه یه گیم تاپ و جذاب منتشر میشد.یوبیسافت عالی بود راکستار عالی بود .کوجیما عالی بود.بتسدا عالی بود همه تو اوج کاری بودن.الان چی هیچی یه سری آی پی تکراری که چندا بازیو قاطی کردن یا با تغییر جزیی میدن تو بازار اونم با فاصله زیاد که آدم گیمپلی قبلی یادش بره که فکر کنن بازی جدیده ……..
        .آقای کریمی شما کی میخوابی ؟

      • MS GAMER گفت:

        حاجی اولا ماکرو بزرگه ولی بخش گیمینگش چقدر از شرکت رو تشکیل میده,در ضمن همون ماکرو حالاحالاها باید بازی بده و درآمد داشته باشه تا بتونه پول خرید بتسدا رو برگردونه .سونی هم نیازی به استدیو نداره ولی اگرم بخواد بخره کاملا حساب شده عمل میکنه و یه استدیو رو میخره که یا سریعا به سود دهی برسه یا قبل از خرید هم به سود دهی رسیده باشه

  • بدترین شرکت نسل هشت
    خودتون حساب کنید کلا یه بازی تو نسل هشت داد
    والا به خدا یعنی چی سه نسل جی تی ای؟؟؟؟
    من مکس پین می‌خوام
    بالی می‌خوام
    من هانت می‌خوام
    ایشالله یکی از پروژه هات چنان شکستی بخوره که مجبور شی به خودت بیای

  • Devil گفت:

    انیمه Zetsuen no Tempest کی دیده ؟ نمیتونم بهش فکر نکنم بین انیمه دیدن و گیم پلی دادن انتخاب سخت شده فعلا کفه ترازو روبه انیمه سنگینتره خیلی خوبن :rotfl: مخصوصا کازومارو با صدتا گیم عوض نمیکنم انقدر شخصیت جالبیه

شرکت راکستار استودیوی سازنده‌ی Crackdown 2 را خریداری کرد - گیمفا