بانجی: Beyond Light شباهت زیادی به Destiny 1 دارد
لوک اسمیت (Luke Smith)، کارگردان بازی Destiny 2، به تازگی صحبتهایی در مورد بسته الحاقی جدید این بازی که Beyond Light نام دارد کرده است. به نظر میرسد که تیم بانجی (Bungie) قصد دارد تا با این بسته الحاقی، حس و حال Destiny اول را بازگرداند.
شاید هستهی گیمپلی Destiny از سال ۲۰۱۴ یکسان مانده باشد، اما بانجی مدام در حال تغییر سیستمهای بازی بوده است تا آن را زنده نگه دارد و باید گفت که در این کار، اکثر مواقع موفق بوده است. اما با این وجود هنوز بسیاری از بازیبازان، دلتنگ آن حس و حال اولیهی Destiny هستند. ظاهرا بسته الحاقی ۵۰ دلاری Beyond Light که به زودی عرضه خواهد شد، قرار است پاسخ نیاز این هواداران را بدهد.
کارگردان بازی یعنی لوک اسمیت در مصاحبهای با مجلهی EDGE، از اهداف تیم توسعه برای Beyond Light گفته است. بانجی قصد دارد تا با افزودن قدرتهای Stasis، قابلیت شخصیسازی بیشتری را به بازیبازان بدهد. البته بانجی قصد ندارد که با این بسته الحاقی، هویت Destiny را تغییر دهد و لوک اسمیت هم معتقد است که بازیهای MOBA، مثال خوبی برای برنامههای این استودیو برای آیندهی Destiny هستند:
فکر کنم که میخواهیم کمی حس و حال Destiny 1 را بازگردانیم. البته با ارتقاهای Destiny 2 و سیستمی که هم اکنون از آن استفاده میکنیم. درست مثل بازیهای MOBA. قدرتهای Stasis به ما اجازه میدهند که تنوع جدیدی را در بازی به وجود بیاوریم که تا سالها میتواند ادامه داشته باشد.
اسمیت گفته است که کوین یینز (Kevin Yanes)، طراح ارشد بانجی، سیستم معرفی شده در Beyond Light را مدام تغییر خواهند داد تا آن را جذاب نگه دارند. Destiny 2: Beyond Light در تاریخ ۱۰ نوامبر (۲۰ آبان) برروی اکسباکس وان، اکسباکس سری اکس/اس، رایانههای شخصی، پلیاستیشن ۴ و استدیا و در تاریخ ۱۲ نوامبر (۲۲ آبان) هم برروی پلیاستیشن ۵ عرضه خواهد شد. همچنین این بسته از روز عرضه برروی سرویس Game Pass در دسترس خواهد بود.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
چه جالب بسته الحاقی رایگان توی گیم پس هست.
داداش کل صنعت گیم رو با خاک یکسان کردی. بنظرم شما دیکه نظر نده.
راک استار و EA رو قبول دارم. ولی کال آف دیوتی غیر از زمان کم قسمت داستانی مشکل دیگه ای نداره.
سی دی پراجکت هم که خیلی مشتری مداره گفت اکثر قسمتای سایبرپانک رایگانه حالا بخش هایی پرداخت درون برنامه ای داره. حتی نسخه نسل بعدش هم ۶۰ دلاره و قیمتو بالا نبرد.
Pes هم که دیگه خیلی داره خوب پیش میره. فیفا بازی سال قبلش رو داد ۶۰ دلار ، pes بازی سال قبلشو داد ۳۰ دلار.
پلاس سونی هم کار اصلیش بازی رایگان نیست که سیستم آنلاین هستش، برای آنلاین بازی کردن درواقع پول میدی. حالا ماهی دو تا بازی هم رایگان میده.
مایکروسافت هم دقیقا بجز ایکسباکس وان فت کدوم کنسولش بد بود تاحالا؟ اونم بخاطر دان متریک اح.مق بود. بعد اینکه هر سال کنسول میده رو درک نمیکنم. یعنی چی هرسال. وان فت که مال ۲۰۱۳ هستش. وان اس و وان اکس هم مال ۲۰۱۷ که مسان نسلی هستن. حالا هم نسل بعد داره میاد.
خرید کل بتسدا و این همه استودیو بازیسازی که از ۲۳ تا ۱۵ تاش فوق العاده هستن میشه وعده توخالی. اگر میبینی برای لانچ چیزی نداره دلیلش اینه که اسپنسر زمان کافی برای خرید و برنامه ریزی و اینا نداشت تاحالا. شما تا اواخر ۲۰۲۱ صبر کن بعد ببین وعده های اسپنسر چی هستن