سازندگان Crash Bandicoot 4 توضیحاتی را در مورد ساخت بازی ارائه دادند
بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time که چند روز پیش منتشر شد و تاکنون تعداد زیادی از طرفداران از این بازی لذت بردهاند. بیش از بیست سال طول کشید تا قسمت جدیدی از این مجموعه پس از ساخت عناوین اسپین آف و فرعی متعدد به طور رسمی منتشر شود. با این حال، یکی از مولفههای کلیدی که تعدادی از بازیبازان در مورد Crash Bandicoot 4 مورد توجه و قدردانی قرار دادند، طراحی نقشهی جهان بازی بود.
دو بازی اخیر در سه گانهی اصلی Crash Bandicoot که در اواخر دهه ۹۰ منتشر شد دارای طرحی پرپیچ و تابی بود، که به بازیبازان اجازه میداد به صورت ساده به سطوح دسترسی پیدا کنند. این قالب در سه گانهی N. Sane که چند سال پیش منتشر شد نیز وجود داشت. اگرچه، طرح نقشهی Crash Bandicoot 4 یادآور اولین بازی Crash Bandicoot است که در سال ۱۹۹۶ منتشر شد. اولین قسمت از Crash Bandicoot دارای نقشهی جهانی بود که Crash را از نظر جسمی از یک مکان به مکان دیگر منتقل میکرد. در حالی که Crash Bandicoot 4 از این ساختار نقشهی جهانی نیز برخوردار است، اما با توجه به اینکه در هر دو بازی Crash Bandicoot دوم و سوم و N. Sane Trilogy به شکل یکسانی در آمد، یک انتخاب هوشمندانه انجام شد. با این حال ، پل یان (Paul Yan)، یکی از سران استودیوی تویز فور باب (Toys for Bob)، استودیوی توسعه دهندهی بازی، دلیل خوبی برای احیای قالب نقشهی جهان بازی ارائه داد.
یان اظهار داشت که با توجه به اینکه این بازی دنبالهی مستقیمی از Crash Bandicoot 3 است، در ابتدا قرار بود این بازی دارای قالب Warp Room باشد. هرچند با گذشت زمان یان و سایر سازندگان میخواستند یک بازی Crash بسازند که هر دو حالت قابل دسترسی باشد و همچنین درجهی سختی Crash Bandicoot یکی از معروفترین المانهایی است که این سری با آن شناخته میشود. توسعه دهندگان دریافتند که همبستگی بین دشواری بازی و اعتماد به نفس در بازیبازان مطابق با ایدهی انتقال فیزیکی Crash از یک منطقه به منطقه دیگر است. کیفیت مهم دیگری که یان و سازندگان میخواستند با Crash Bandicoot 4 بر آن تأکید کنند، داستان بود. داشتن این قالب خطی برای انتقال بازیکن از یک سطح به منطقه دیگر، روایت مختصرتری را برای شما فراهم میکند. این نیز به نوبهی خود با تعداد شخصیتهای قابل پخش در بازی مطابقت دارد. شگفت آور است که چگونه چیزی به ظاهر بیخطر صفحهی نمایش نقشه میتواند کمک به ساختار کلی هر بازی خاص باشد. به خصوص با Crash Bandicoot 4، به بازیبازان بیشتری امکان میدهد بازی را جدا از طرفداران قدیمی این سری که به سختی بیرحمانه عناوین قبلی عادت کردهاند، تجربه کنند. خوشبختانه ، تویز فور باب یک حالت یکپارچهسازی برای بازگشت طرفداران سری در ذهن داشت که از همان ابتدا دشواری زیادی را ارائه میدهد. این بازی هماکنون برای کنسولهای پلیاستیشن ۴ و اکسباکس وان در دسترس میباشد.
پر بحثترینها
- مایکروسافت به سازندگان خود هشدار میدهد که از طراحی شخصیتهای زن با اندام اغراق شده خودداری کنند
- تعداد بازیکنان همزمان Horizon Forbidden West در استیم از ۴۰ هزار نفر عبور کرد
- ویدیوی اختصاصی: گیمپلی و معرفی بازی Rise of the Ronin
- عملکرد خوب استودیوی Nixxes در پورت PC بازی Horizon Forbidden West
- احتمال عرضه Final Fantasy 16 برای پلتفرمهای دیگر وجود دارد
- فیل اسپنسر: اخراجها در اکتیویژن برای کسب سود ضروری بود
- گزارش: Xbox در مقطعی اکثر عناوین خود را برای PS5 منتشر خواهد کرد
- کدام نسخه از بازی GTA از همه محبوبتر است؟ + ویدیو
- احتمال پشتیبانی Xbox Series از فناوری FSR 3 Frame Generation در آینده
- گزارش: توسعهدهندگان ترد پارتی پتانسیلهای ایکس باکس را زیر سوال میبرند
نظرات
مثل نسخه تریلوژی، این نسخه رو pc میاد؟