اکتیویژن بلیزارد یکی از دفاتر خود در فرانسه را تعطیل می‌کند - گیمفا
اکتیویژن بلیزارد یکی از دفاتر خود در فرانسه را تعطیل می‌کند - گیمفا
اکتیویژن بلیزارد یکی از دفاتر خود در فرانسه را تعطیل می‌کند - گیمفا
اکتیویژن بلیزارد یکی از دفاتر خود در فرانسه را تعطیل می‌کند - گیمفا

اکتیویژن بلیزارد یکی از دفاتر خود در فرانسه را تعطیل می‌کند

محسن رضوی فر
۱۱:۳۰ ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
اکتیویژن بلیزارد یکی از دفاتر خود در فرانسه را تعطیل می‌کند - گیمفا

طبق گزارش جدید منتشر شده، به نظر می‌رسد شرکت اکتیویژن بلیزارد (Activison Blizzard) به دنبال بستن یکی از دفاتر خود در شهر ورسای کشور فرانسه است. این دفتر از دهه‌ی ۹۰ میلادی در بخش‌های مختلف فعالیت می‌کرد.

شاید هیچ شرکت و ناشر بزرگ دیگری همانند اکتیویژن بلیزارد در طول ۱۸ ماه گذشته، بیشتر از این شرکت فراز و نشیب داشته باشد. این شرکت پس اخراج حدود ۸۰۰ نفر از کارکنان خود در اوایل سال ۲۰۱۹ میلادی، به‌تازگی یکی از شعبات خود را نیز تعطیل کرده است.

بر اساس گزارشی که توسط توسط بلومبرگ (Bloomberg) منشر شده، شرکت اکتیویژن بلیزارد در هفته‌ی جاری به کارمندان خود در شعبه‌ی ورسای فرانسه اعلام کرده است که این دفتر را تعطیل می‌کند. گفته می‌شود این دفتر از سال ۲۰۱۹ در مجموع ۴۰۰ کارمند داشته است. اکتیویژن بلیزارد از این شعبه برای بخش بازاریابی، بومی‌سازی و سایر کارهای مرتبط با حضور ناشر در اروپا استفاده می‌کرد.

دفتر ورسای از سال ۱۹۹۰ میلادی با شرکت بلیزارد در ارتباط بوده است. پیش از ادغام با اکتیویژن، شرکت بلیزارد متعلق به شرکت فرانسوی ویوندی (Vivendi) بود. این بخش مدتها قبل از ادغام ویوندی با اکتیویژن، تقریباً ده سال پیش زیر نظر ویوندی اداره می‌شد. در حالی که ظاهراً دفتر برای مدتی مانند گذشته کار نکرده است، اما بسته شدن آن از بسیاری جهات پایان دوره را برای این دفتر به همراه دارد.

از زمان نوشتن شدن این مطلب، هنوز مشخص نیست که چه تعداد  از کارمندان در نتیجه این اقدام بدون شغل باشند، اما گفته می‌شود که اطلاعات بیشتری در هفته‌ی  آینده منتشر خواهد شد. به نظر می‌رسد که اکتیویژن بلیزارد یک سال گذشته را صرف این کار کرده است تا اطمینان حاصل کند که برخی از کارمندان به بخش‌های دیگر این شرکت منتقل شوند.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اکتیویژن بلیزارد یکی از دفاتر خود در فرانسه را تعطیل می‌کند - گیمفا
اکتیویژن بلیزارد یکی از دفاتر خود در فرانسه را تعطیل می‌کند - گیمفا
اکتیویژن بلیزارد یکی از دفاتر خود در فرانسه را تعطیل می‌کند - گیمفا
اکتیویژن بلیزارد یکی از دفاتر خود در فرانسه را تعطیل می‌کند - گیمفا
اکتیویژن بلیزارد یکی از دفاتر خود در فرانسه را تعطیل می‌کند - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • RADIKAL گفت:

    لعنت به اکتیویژن. امیدوارم این کال آف آخرین کال آف باشه و اکتیویژن کلا تعطیل بشه و لکه ننگش از پیشونی کمپانی افسانه ای بلیزارد پاک بشه. من نمیدونم اکتیویژن و بازی نوبی کال آف چه نسبتی با کمپانی بلیزارد داره. همین واسم سوال شده. هربار میرم تو بتل دات نت میخوام World of Warcraft رو باز کنم و اسم کال آف رو کنار وو میبینم میخوام سرمو تو دیوار بکوبم. خون خونمو از عصبانیت میخوره. هیچ ربطی بهم ندارن این ۲تا اثر. حضرت وارکرفت کجا و کال آف نوبی تی کجا. احساسش مثل اینه که یه نفر که فقط الدر اسکرول بلید رو روی گوشی بازی میکنه و فقط فقط و فقط از کل فرنچایز الدر اسکرول همونو بازی کرده بیاد کنار دست یک اسکاریم پلیر خفن بشینه و در مورد فرنچایز الدر اسکرولم اظهار فضل هم بکنه. همینقدر تباه و عصبی کننده

    • Bluebox گفت:

      چی میگی واسه خودت.
      اونوقت ما که از کال آف دیوتی لذت میبریم چی.
      شما به فکر خودت باش نه به فکر اکتیویژن
      کال آف دیوتی مال نوب هاست :-/

      • RADIKAL گفت:

        معلومه که ماله نوباست. نهایت چالش بازیش چیه؟ استان کردن سر موقع؟ توی کست زدن یا سایلنس کردن یا دیزارم و بلایند سر موقع؟ شما بشین ۲تا آرنا از World of Warcraft ببین تا متوجه بشی منظورمو. پسر خاله ۹ ساله منم میشینه با کنسول کا آف دیوتی پلی میده. ولی میتونه بشیه وارکرفت هم پلی بده؟ به خاطر همین میگم کال آف دیوتی مال نوب هاست. چون مبتنی بر رفلکس و زمان بندی دقیق نیست. شما تو وارکرفت ۳ تا ۵ سال اول در حال یادگیری هستی. چون نه تنها کلاس خودت بلکه تمام کلاسای دیگه رو هم باید یادبگیری تا توی آرنا از پسشون بر بیای. ولی کال آف دیوتی چه مساله ای جز تیر زدن و کلیک کلیک داره واسه یاد گیری؟ از نظر من کال آف شاید بازی سرگرم کننده باشه ولی برای پلیر هاردکور چالش برانگیز نیست. شما هنوز تو یه رید هیروییک و مایتیک ۲۵ نفره نرفتی که با یه سوتی یه رید رو به وایپ بدی بفهمی چقدر دقت و سرعت عمل میطلبه این بازی.

        • مگه همه چی تو گیم چالشه؟
          مهم تر از چالش داستانه و مهم تر از اون سرگرم شدن
          من خودم فارکرای و دوم رو به کالاف ترجیح میدم ولی واقعا کالاف رو درجه ی اخر اونقدری که تو فکر میکنی اسون نیست

          • دقیقا درست میگی عزیز
            الان mw2 رو در حالت veteran میری وقتی میمیری اصلا نمیفهمی از کجا خوردی و با یک تیر یا نهایت دو تیر کشته میشی.

          • RADIKAL گفت:

            باااااور کن همه چیز تو گیم چالشه. اصلا فلسفه حضور گیم به چالش کشیدن گیمر بوده. گیمی که چالش نداشته باشه میشه مثل این بازی تعاملیا که بیشتر از گیم فیلم بهشون میخوره. بزرگترین توهین به جامعه گیم ورود فیلم تعاملی به دنیای گیم هستش. در ضمن یکی از دوستان فرمودن کال آف دیوتی رو وترن هارده. شوخی نکن برادر. چیش هارده. تهه تهه تهش بات هستن دیگه. اگر واقعا زدن بات برات مشکله قطعا شما رو در روی هوش قرار بگیری بازی رو از بیخ پاک میکنی. ما میرفتیم آرنا یه روز کامل رو دور باخت میوفتادیم چرا چون تیمای روبرومون رنک ۳ تا ۵ سرور بودن. کار به جای باریک میکشید ولی بازم میزدن. درسته اون زمان وقتی میدیدم یک اتک لازم داره تا بیوفته ولی میزنه از عصبانیت منفجر میشدم ولی الان فهمیدم تمام زیبایی وو همون لحظات و دقت گیم پلی و فیکسیش بوده. و شما که میگی داستان اهمیت داره. در جریانی که پشت وارکرفت بیشتر از ۱۲ جلد رمان و کلی شخصیت مهم و حیاتی و پرداخته شده هستش؟ خوبه که اعتراف هم کردن نویسنده رمان و تیم سازنده سریال گیم آو ترونز که منبع ایده وایت واکر ها و نایت کینگ دث نایت های وارکرفت و لیچ کینگ کبیر بوده. این بازی از لحاظ داستانی و شخصیت های پرداخت شده تو پر محتوا ترین حالت ممکن قرار گرفته. ببین من اصولا از تعصب بیذااااارم. اما زمانی که من با این بازی لعنتی آشنا شدم و تا امروز معتادش شدم فهمیدم غایت و نهایت دنیای گیم تو هر مساله ای تو این گیم خلاصه شده. گیم پلی ۱۰ از ۱۰ – داستان و شخصیت های کاااااامل پرداخته شده از کودکی تا بزرگی ۱۰ از ۱۰ – طراحی محیط و گرافیک ب این دلیل که مختص به خوده بازی هستش و یه جورایی امضای وارکرفت محسوب میشه ۱۰ از ۱۰ . تنها ایرادی که میشه به این بازی گرفت اینه از هر مخدری اعتیاد آور تره.

            • من خودم عاشق وارکرافت بودم
              هستم و خواهم بود
              ولی میگم بازیا ی دیگه هم هستند و فقط وارکرافت نیست
              ایمان هم راست میگه رو درجه ی اخر یه تیر بخوری مردی
              من اصلاً به خاطر اعتیاد اور بود wow ولش کردم
              ولی این که میگه کال اف نوب خیلی کار قشنگی نیست

            • Alsavegma گفت:

              برام جالبه هر کسی به هر بازی یا سبکی علاقه داره میگه این بازی از کالاف بهتره به این دلیل و اون دلیل که همین نشون میده چقدر کالاف بازی بزرگیه چند وقت پیشم یه بازیکن که مبلغ خیلی زیادی پول واقعی رو صرف بازی Star Citizen کرده بود تو حرف هاش گفته بود که چقدر بازی Star Citizen چیز خوبیه و از کالاف بهتره در حالی که اصلا سبکشون هیچ ربطی به هم نداشت یا خیلی کسای دیگه هم هر وقت بخوان بگن بازی مورد علاقشون خیلی خوبه میگن از کالاف خیلی بهتره اما دوست من یه موضوعی رو میخواستم بگم که این حرفایی که شما زدید که تیر زدن و کلیک کار راحتیه وهر نوبی میتونه اینکارو بکنه پس نه فقط کالاف بلکه کل بازی های شوتر اول شخص مثل بتل و هیلو و کانتر و رینبو و … رو بازیکن هاشون رو نوب میدونی یا اینکه میگی چون پسر ۹ ساله بازی میکنه برای نوب هاست پس الان فیفا و همه بازیهای ورزشی و خیلی بازی های دیگه هم برای نوب هاست چون اونا هم همینطورن اصلا با این حساب کل بازیکن هایی که توی لالیگا یا لیگای دیگه اروپا فوتبال بازی میکنن هم حرفه ای نیستن چون پسر بچه های زیر ۹ سال هم میتونن فوتبال بازی کنن ولی فقط این وسط وارکرافت بازی کردن نشونه حرفه ای بودنه ببخشید کامنتم طولانی شد

              • RADIKAL گفت:

                شاید باورت نشه ولی من بی تعارف شوتر باز رو یه نوب میبینم. چون تعریف فیسکر تو ذهن من دوتا بازا و وارکرفت بازای هاردکوری هستن که از الان تا قیامت هم یه شوتر باز از پس رفلکس و مغز استراتژی محورشون بر نمیاد. هرچند که اکثر دوتا بازا و وارکرفت بازای خبره و قدیمی که میشناسم از کانتر وارد دوتا و وارکرفت شدن. ولی کانتر بازی کردنشون ماله بچگیشون بوده و از روزی که وارد این سبک شدن دیگه یک لحظه هم حاضر نیستن شوتر پلی بدن. چون چالش واقعی رو کامل پیدا کردن تو سبک دوتا و وارکرفت.شوتر باز. حالا هر شوتری. شاید گیمر باشه. ولی فیسکر نیست

    • Alsavegma گفت:

      اولا که دو کمپانی با هم ادغام شدن و مدیر جدید این شرکت هم بعد از ادغام به سمت مدیرت رسیده و همین مدیر این تصمیم رو گرفته نه مدیر قدیمی اکتیویژن اما در مورد اینکه میگی کالاف بازی نوبی هست من الان سالهاست دارم مولتی بازی میکنم از بازی هایی مثل آنریل و کانتر و هیلو و کیلزون بگیر تا خیلی بازی های دیگه مثل همین کالاف همه رو هم دوست داشتم ولی با بازیکن هایی تو بازی کالاف رو به رو شدم که سطح بالاتر ازشون رو تو هیچ بازی دیگه ندیدم

اکتیویژن بلیزارد یکی از دفاتر خود در فرانسه را تعطیل می‌کند - گیمفا