معرفی بازی‌های آنلاین درآمد زا - گیمفا
معرفی بازی‌های آنلاین درآمد زا - گیمفا
معرفی بازی‌های آنلاین درآمد زا - گیمفا
معرفی بازی‌های آنلاین درآمد زا - گیمفا

معرفی بازی‌های آنلاین درآمد زا

پست گیمفا
۱۳:۵۱ ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
معرفی بازی‌های آنلاین درآمد زا - گیمفا

سال‌هاست که بازی‌های کامپیوتری و بازی‌های ویدیوئی به یکی از اصلی‌ترین تفریحات و سرگرمی‌های بشر تبدیل شده‌‌اند. اما طی سال‌های اخیر این تفریح راهی مناسب برای کسب درآمد نیز محسوب می‌شود و پول در آوردن از طریق بازی آنلاین رواج بسیاری پیدا کرده است. درواقع امروزه بازی در پلتفرم‌های مختلف تنها جنبه‌ی لذت و سرگرمی ندارد و برای بسیاری از گیمرها و بازیکنان حرفه‌ای نقش شغل و تخصص آن‌ها را بازی می‌کند. حتی بسیاری از علاقمندان به بازی‌های آنلاین که تنها برای وقت گذراندن و پر کردن اوقات فراغت، خود را با بازی کامپیوتری مشغول می‌کنند نیز امکان پول در آوردن از طریق بازی آنلاین وجود دارد. به این ترتیب که می‌توانند با بازی‌های ویدیوئی مورد علاقه خود کسب درآمد کنند. بنابراین نگرانی از هدررفت وقت و برخی هزینه‌های لازم برای بهره بردن از این بازی‌ها، کاهش یافته و بازی کامپیوتری تنها نوعی وقت گذرانی بی‌سود و فایده نخواهد بود.

راه‌های مختلفی برای  پول در آوردن از طریق بازی‌ها کامپیوتری وجود دارد اما یکی از ساده‌ترین و دردسترس‌ترین روش‌ها شرکت در مسابقات آنلاین بازی‌های کامیوتری با جایزه نقدی است. برای رسیدن به این هدف کافی است در مسابقه‌ای مربوط به بازی مورد علاقه‌ی خود شرکت کنید. برخی از این مسابقات توسط یوکاپ که سایتی معتبر و دارای مجوز در این زمینه است به صورت مجازی برگزار می‌شود. اکنون می‌خواهیم با بررسی راه‌های دیگر پول در آوردن از طریق بازی‌ آنلاین، به بررسی انواع بازی‌ آنلاین درآمدزا و مسابقات آن‌ها، روش‌های شرکت در آن‌ها و حقیقت درآمدزایی‌شان بپردازیم. با ما همراه باشید.

راه‌های کسب درآمد از بازی‌ کامپیوتری

در ابتدا باید گفت که اگر به دنبال پول در آوردن از طریق بازی‌ آفلاین هستید، این موضوع را فراموش کنید. تنها راه درآمدزایی از بازی‌های کامپیوتری استفاده از انواع آنلاین آن‌ها است. سپس باید گفت، کسب درآمد از بازی‌های کامپیوتری به هر روشی که باشد، نیاز به یک کنسول مناسب دارد. بنابراین در هر صورت شما یک هزینه‌ اولیه را لازم دارید. اما شرکت در مسابقات آنلاین از کم‌هزینه‌ترین آن‌ها است. روش‌های پول در آوردن از طریق بازی‌های کامپیوتری عبارتند از:

  • تبدیل شدن به گیم بلاگر یا گیمرحرفه‌ای که نیاز به صرف وقت بسیار و هزینه‌ی اولیه برای تامین کامپیوتر حرفه‌ای مجهز دارد.
  • تهیه راهنمای بازی و فروش آن که نیاز به تخصص در این زمینه دارد.
  • فروش اکانت بازی‌های مختلف که همچنان وقت نیاز به وقت بسیار زیاد دارد
  • فروش آیتم‌های مهم بازی‌های مختلف
  • فروش گیفت کارت استیم
  • تبلیغات در زمینه بازی و کنسول‌های بازی
  • کسب درآمد از راه همکاری در فروش
  • شرکت در مسابقات آنلاین بازی‌های کامپیوتری

توضیح کامل‌تر اینکه می‌توان از طریق استریم بازی در توییچ، میکسر یا یوتیوب درآمد کسب می‌کنند، فروش سکه‌ها یا اکانت بازی در سایت‌هایی نظیر سایت g2g و سایت PlayerAuctions، ساخت اشیاء و محیط‌های بازی مانند سایت روبلاکس، دریافت پول و دستمزد در ازای ارتقا اکانت بازی دیگران‌ را مانند بازی‌ Fortnite کسب درآمد کرد.

شرکت در تورنمنت‌های گیم نیز یکی دیگر از از روش‌های کسب درآمد از بازی کامپیوتری است اما تفاوت کسب درآمد از طریق شرکت در مسابقات بازی‌های کامپیوتری دارای جایزه نقدی، با دیگر روش‌های درآمدزایی با این این بازی‌ها، نیاز به صرف وقت کمتر، هزینه‌ اولیه پایین‌تر و کلیت ساده‌تر آن است. همچنین می‌توان در این مسابقات به صورت گروهی و همراه با دوستان شرکت کرد که لذت آن‌ها را چند برابر خواهد کرد. در واقع شرکت در این مسابقات مانند حضور در یک گیم‌نت آنلاین است، در همان حد لذت‌بخش و همان اندازه بی‌دردسر. بنابراین حتی دانش آموزان در حال تحصیل نیز می‌توانند در تعطیلات آخر هفته و در حین تفریح و لذت از بازی کامپیوتری خود، با شرکت در این مسابقات کسب درآمد داشته باشند. شرکت در این مسابقات به صورت فردی و گروهی امکان‌پذیر است اما، این مساله بستگی زیادی به نوع بازی آنلاین درآمدزای انتخابی شما دارد.

تورنمنت‌های جهانی و بازی‌های درآمد زا

برگزاری مسابقات و تورنومنت‌های بازی‌های کامپیوتری در تمام جهان رایج است و شرکت رد آن‌ها و کسب درآمد از این راه نیز یک امر عادی در این حوزه محسوب می‌شود. تا جایی که گیمرهای حرفه‌ای جهان، بابت حق پخش مسابقات و تبلیغات نیز درآمد دارند. معروف‌ترین مسابقات بازی‌های کامپیوتری در سطح جهان عبارتند از:

  • مسابقات The International
  • مسابقات FIFA eWorld Cup
  • مسابقات Fortnite World Cup
  • مسابقات Call of Duty World League
  • مسابقات League of Legends World Championship
  • مسابقات Evolution Championship Series
  • مسابقات Esports World Convention
  • مسابقات DreamHack
  • مسابقات Intel Extreme Masters
  • مسابقات Overwatch League

اما شرکت در مسابقات کوچک و در سطح جزئی‌تر می‌تواند تمرین خوبی برای حضور در مسابقات بزرگتر باشد. در ایران نیز سالانه مسابقات بازی‌های کامپیوتری برگزار می‌شود. بنابراین تمرین در مسابقات کوچک‌تر و پلتفرم‌های محدودتر بهترین فرصت برای پیشرفت در این گونه رقابت‌ها است. یوکاپ این فضا و پلتفرم را در اختیار علاقمندان قرار داده است تا در سطوح مختلف و به صورت گروهی یا فردی، در رقابت‌های دوره‌ای شرکت کرده و ضمن دریافت جوایز نقدی، تخصص و مهارت خود را در انواع مختلف بازی‌ درآمدزا بالا ببرند. بازی‌های پرطرفدارتر که یوکاپ مسابقات آن‌ها را برگزار می‌کند عبارتند از:

  • Csgo
  • rainbowsix siege
  • fifa20

به این ترتیب اگر شما در یک بازی مانند Rainbow six siege  ماهر هستید می‌توانید با دوستانتان یک تیم ۵ نفره تشکیل داده و درکنار لذتی که از بازی آنلاین و گروهی می‌برید برنده جوایز نقدی نیز بشوید. ناگفته نماند لازمه برد شما نیازمند تخصص و حرفه‌ای بودن گروه‌تان است. نکته دیگر اینکه در بازی‌های تیمی مانند CS:GO مهمترین عامل موفقیت همکاری است. در این دست بازی‌ها یک تیم بدون همکاری و به اصطلاح  بازی به صورت Solo هرگز نمی‌تواند برنده باشد. اگر علاقمند به بازی‌های فردی و در نتیجه شرکت در مسابقات مربوط به این گونه بازی‌ها هستید نیز فرصت برای شما فراهم است. گیمرها و علاقمندان به گیم می‌توانند در مسابقات تک به تک که در بازی‌هایی مانند Clash Royale و FIFA 20 جریان دارد شرکت کنند و برنده جوایز نقدی شوند.

چطور می‌توان دراین مسابقات برنده شد؟

در انتها می‌خواهیم چند راهکار موثر برای پیشرفت، عملکرد بهتر و پیروز یدر این رقابت‌ها به شما پیشنهاد دهیم.

  • اولین نکته که پیش‌‌تر نیز به آن اشاره شد همکاری در بازی‌های تیمی و خودداری از تک‌‌روی‌ و قهرمان بازی رایج در این گونه گیم‌ها است.
  • نکته دوم زیر ساخت اصلی این مسابقات یعنی اینترنت با سرعت و شرایط مناسب است. فراموش نکنید که در صورت بالا بودن پینگ شما و یا هم تیمی‌هایتان باخت شما محتمل است.
  • نکته سوم که به نوعی مهم‌ترین نکته است این است که شما قبل از مسابقات باید تمرین داشته باشید و همچنین آمادگی خود را بالا ببرید.

در نهایت اینکه شرکت در مسابقاتی که در آن‌ها تخصص بیشتری دارید را در اولیت قرار دهید.

برای مطالعه مقالات بیشتر پیرامون بازی های آنلاین درآمد زا و کسب درآمد از بازی های رایانه ای و یا شرکت در مسابقات بازی های رایانه ای به وبسایت یوکاپ (https://ucup.ir) مراجعه کنید.

 

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

معرفی بازی‌های آنلاین درآمد زا - گیمفا
معرفی بازی‌های آنلاین درآمد زا - گیمفا
معرفی بازی‌های آنلاین درآمد زا - گیمفا
معرفی بازی‌های آنلاین درآمد زا - گیمفا
معرفی بازی‌های آنلاین درآمد زا - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

معرفی بازی‌های آنلاین درآمد زا - گیمفا