کمتر از دو روز دیگر ویدئوهای دسترسی زودهنگام به پلی‌استیشن ۵ منتشر خواهد شد - گیمفا
کمتر از دو روز دیگر ویدئوهای دسترسی زودهنگام به پلی‌استیشن ۵ منتشر خواهد شد - گیمفا
کمتر از دو روز دیگر ویدئوهای دسترسی زودهنگام به پلی‌استیشن ۵ منتشر خواهد شد - گیمفا
کمتر از دو روز دیگر ویدئوهای دسترسی زودهنگام به پلی‌استیشن ۵ منتشر خواهد شد - گیمفا

کمتر از دو روز دیگر ویدئوهای دسترسی زودهنگام به پلی‌استیشن ۵ منتشر خواهد شد

محمد حسین کریمی
۱۹:۳۰ ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
کمتر از دو روز دیگر ویدئوهای دسترسی زودهنگام به پلی‌استیشن ۵ منتشر خواهد شد - گیمفا

سونی به زودی از طریق یوتیوبرهای مشهور نگاهی نزدیک‌تر به پلی‌استیشن ۵ را برای طرفداران به ارمغان می‌آورد تا اطلاعات بیشتری از سیستم عامل و قابلیت‌های جدید آن کسبت کنید.

مطمئناََ عرضه‌ی کنسول‌های نسل بعدی در ماه نوامبر یکی از بهترین اتفاقات صنعت بازی‌های ویدیویی خواهد بود و ما سرانجام در ماه آینده می‌توانیم به پلی‌استیشن ۵ دسترسی داشته باشیم. برخی از طرفداران در تاریخ ۲۲ آبان (۱۲ نوامبر) به پلی‌استیشن ۵ دست پیدا می‌کند در حالی که بعضی از آن‌ها باید تا ۲۹ آبان (۱۹ نوامبر) صبر کنند. قبل از این که کنسول عرضه شود باید این را بدانید که به زودی ویدئوهای دسترسی زودهنگام یوتیوبرهای مشهور منتشر خواهد شد.

در روز‌های یکشنبه و دوشنبه‌‌ی هفته‌ی آینده تعداد زیادی از یوتیوبرهای مشهور ژاپنی اولین دسترسی زودهنگام خود به پلی‌استیشن ۵ را به اشتراک خواهند گذاشت و ما شاید بتوانیم سرانجام قابلیت‌های جدید، نگاه از نزدیک به کنسول و سیستم عامل آن را مشاهده کنیم. قبل از این نیز وبسایت گماتسو (Gematsu) نیز اعلام کرده بود که در تاریخ ۱۳ مهر (۴ اکتبر) جزئیات زیادی از پلی‌استیشن ۵ توسط یوتیوبرهای ژاپنی منتشر می‌شود. این ویدئوها از تاریخ ۱۳ مهر ساعت ۱۲:۳۰ اجازه‌ی انتشار پیدا می‌کنند. هنوز مشخص نیست که سونی چه محتویاتی را برای این یوتیوبرها در دسترس قرار داده‌اند اما احتمال دارد دمویی از یک بازی نسل بعدی و یا ویدئوهایی از سیستم عامل منتشر شود. یوتیوبرهای زیر در حال حاضر به کنسول دسترسی دارند و در حال تست کردن قابلیت‌های آن هستند:

Lulu Suzuhara (Nijisanji)

• Natsuki Hanae

• Pocky

• SANNINSHOW

• SeikinTV

• Ushizawa

کمتر از دو روز دیگر ویدئوهای دسترسی زودهنگام به پلی‌استیشن ۵ منتشر خواهد شد - گیمفا

از طرفی بسیاری از طرفداران پلی‌استیشن هنوز نتوانسته‌اند کنسول نسل بعدی را پیش‌خرید کنند و آنقدر تعداد مشتریان زیاده بود که در برخی خرده فروشی‌ها در عرض ۳ دقیقه تمامی کنسول‌ها به فروش رفته‌اند. حتی در ماه سپتامبر نیز تعداد زیادی خرده‌فروشی پیش‌خرید را باز کردند اما باز هم ظرف کمتر از یک ساعت همگی کنسول‌ها به فروش رفتند. هنوز مشخص نیست که تا زمان عرضه لینک‌های پیش‌خرید بیشتری در دسترس قرار خواهد گرفت یا خیر، تا به این لحظه سونی هیچ تاییدیه رسمی منتشر نکرده است.

همچنین بسیاری از فروشگاه‌ها به افرادی که توانسته‌اند پلی‌استیشن ۵ را پیش‌خرید کنند هشدار داده است که به دلیل تقاضای بالا احتمال دارد کنسول در زمان اعلام شده به دستشان نرسد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

کمتر از دو روز دیگر ویدئوهای دسترسی زودهنگام به پلی‌استیشن ۵ منتشر خواهد شد - گیمفا
کمتر از دو روز دیگر ویدئوهای دسترسی زودهنگام به پلی‌استیشن ۵ منتشر خواهد شد - گیمفا
کمتر از دو روز دیگر ویدئوهای دسترسی زودهنگام به پلی‌استیشن ۵ منتشر خواهد شد - گیمفا
کمتر از دو روز دیگر ویدئوهای دسترسی زودهنگام به پلی‌استیشن ۵ منتشر خواهد شد - گیمفا
کمتر از دو روز دیگر ویدئوهای دسترسی زودهنگام به پلی‌استیشن ۵ منتشر خواهد شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • پادشاه در راهه
    من مردمم همتونو حریفه
    (سونی خطاب به بقیه شرکتا :snicker: )

    • 🤘Mohsenj74 گفت:

      حتی تو فیلم خوب بد زشت هم اینطوری رجز خونی نمیکردن برا هم :laugh:

    • Rog strix گفت:

      پادشاه ۱۰/۳ ترافلپسی :rotfl: عناوین و محتوای سونی واقعا خوبن ولی از نظر سخت افزار در این زمان فاجعه هستش و در نوع خودش شاهکاره(شاهکار از اون نظر که با محدودیت های سونی، مارک سرنی،ps5 رو به این قدرت رسونده)

      • گرافیک دیمن سولز رو دیدیم که pcهای ۱۲۰ترافلافلی از اجراش ناتوان هستند
        ترافلاپس اگر معیار بود الان بقیه کنسولا شاه بودن نه سونی :blush:

        • بله در اینجا شاهد هستیم که ترول های سونی فن تنها بلدند حرف رایگان بزنند
          الان کارت بیست هشتاد تی ای حدود بیست تا سی ترافلاپس قدرت داره سری ۳۰۰۰ که بماند
          تنها بازی ای که گرافیکش از بازیای پیسی بیشتره لسته
          در ضمن چیزی که برا شما جدیده برا ما خاطرست
          Ray teasing
          اقای کریمی میدونم شما اکثر کامنت ها رو تایید میکنید ولی لطفاً اینو حتما تایید کنید

          • sam snake 47 گفت:

            باشه شما برو چهار برابر بیشتر پلی استیشن هزینه کن اخرشم بهترین گرافیک رو لست و گاد و انچارتد و…. داشته باشن. این از گرافیک! از گیمپلی هم که دیگه بماند ولش کن… :rotfl:

          • AliH گفت:

            انصافا نامردیه که کارت گرافیکی که ۱۵۰۰ دلار می ارزه رو با کنسول ۴۰۰ یا ۵۰۰ دلاری مقایسه کنی!! کارت گرافیکی که با پی اش ۵ تقریبا برابره ۲۰۷۰ میشه که قیمتش ۶۰۰ دلاره اگر تو نسل جدید قیمت ها ارزون بشه میشه ۵۰۰ دلار! خودت حساب کن خود کارت گرافیک قیمتش با کنسول برابره سوای اس اس دی، سی پی یو و …. این مقایسه اصلا عادلانه نیست.

          • PYOU گفت:

            ببین باقی کامنتت رو کاری ندارم.
            فقط یه بار دیگه بگو: «الان کارت بیست هشتاد تی ای حدود بیست تا سی ترافلاپس قدرت داره سری ۳۰۰۰ که بماند»
            واقعاً این رو گفتی؟؟؟؟؟؟
            دیگه حرفی ندارم! بهترین کارت ۲۰۸۰ که ساخته ام‌اس‌آی بود، ۱۵ ترافلاپس قدرت داشت و تازه با توجه به چیزهایی که اصلاً خود انویدیا گفته فکر کن. تقریباً قدرت rtx3080 به نسبت rtx2080 سه برابر هست و پرفورمنس ۲ برابر.
            همین طور هم درباره‌ی rtx3070 و rtx2080ti.
            و همین‌طور هم پرفورمنس کنسول‌ها همیشه بالاتر از «ترافلاپس» بوده که با کامپیوتر میسنجی.

          • mrdtgamer6 گفت:

            اتفاقا حرف رایگانو شما میزنی که میگی ۲۰۸۰ تی آی بیست تا سی ترافلاپسه داداش سعی کن جای دیگه از این حرفا نزنی این کارت گرافیک حدودا ۱۳/۵ ترافلاپس قدرت داره لطفا الکی نظر نده

      • mrdtgamer6 گفت:

        آهان سخت افزار پلی استیشن با ۱۰/۳ ترافلاپس فاجعس بعد سری ایکس با تنها ۱/۷ ترافلاپس بیشتر شاهکار و عالیه ای خدا در ضمن ترافلاپس تنها معیار نیست و معماری و به روز بودن سخت افزارم مهمه که هر دو تا کنسول از آخرین معماری انویدیا استفاده می کنند و استفاده از سخت افزار هم که از همه چیز مهم تره

    • Eternal Man گفت:

      Jabe_is_the_best@
      سونی اگه مرد بود مثه کاری که مایکروسافت دو سه روز پیش کرد کنسول رو میداد به وبسایت های معتبری مثل the verge, venturebeat, گیم اسپات، آی جی اِن و غیره، نه چندتا استریمر گمنام ژاپنی – بعدش میتونی بگی دقیقا از چه لحاظی پادشاهه؟ تو سرویس که زیر اکس باکسه، تو سخت افزار که همینطور، تو بکوارد که همین طور، برتری قیمتی هم که نداره، پنج تا انحصاری خوب اونم نه سیستم سِلِر معرفی کرده که سه تاش واسه نسل قبل هم میاد هر کدوم هم ماشالا ۷۰ دلار – دقیقا پادشاه بودنش کجاست؟ اگه نسل هشت رو میگفتی یه چیزی ولی الان رو چه حسابی باید به رقیبش ترجیهش داد؟! رو حساب برند زدگی و قدرت هایپ یا رو حساب تعصب؟ مسخره کردید ملت رو این نسل

      • sam snake 47 گفت:

        برتری سخت افزاری داشته و داره: ps3 با قدرتش ۳۶۰ رو قورت میداد. اول نسل هشت هم که قدرت افسانه ای وان فت رو دیدیم که نمیتونست ۱۰۸۰ اجرا کنه و نرخ فریمش هم که دیگه افتضاح بود نسبت به رقیب. سرویس ارزون شما بازیای چیپی هم داره. انقد نگین گیمپس که هیچی نیس. به قول یارو که میگفت گیمپس کرایه کردن بازیه نه مالکیتش. برتری قیمتی هم داره. اون از اس که اصلا در حد دیجیتالی نیس و ادم عاقل صد دلار بیشتر میده کنسول نسل نهمی میخره نه کنسول فیک و اون از اکس که ادم میره ۵۰۰ دلار میده واسه کنسولی که بازیای بهتری داشته باشه ینی پلی استیشن. کلا اکس باکس اصلا از هیچ لحاظ خریدش منطقی نیست

        • Eternal Man گفت:

          sam snake 47@
          اینقدر دروغ به هم می بافی خسته نشی؟ اولا من دارم از این نسل حرف میزنم نه صد سال پیش، پی اس ۵ کوچک ترین برتری سخت افزاری در عمل نداره و به زودی دیجیتال فاندری اثباتش میکنه، دوما کسی حرف از گیم پس نزد ولی حالا که گفتی بهتره بگم گیم پس بهترین بازی ها رو تو خودش جا داده در به صرفه ترین نحو اما تعصب شماها نمیزاره حقیقت رو ببینید، اگه همین سرویس رو سونی داشت خدا رو بنده نبودید – دربارهٔ سری اس باید بهت بگم کسی که تی وی ۱۰۸۰p داشته باشه اتفاقا خریدش واسش میصرفه، سری اکس هم دیگه همه چی تمومه، خود کنسول با پی اس ۵ دیسک دار یه قیمته و قیمت گیم هاش هم ۷۰ دلار نیست – بعد این بازی‌های بهترش دقیقا کجان؟ رچت رو میگی یا مایلز مورالز که بیشتر یه دی ال سی هست تا بازی؟! تنها مورد خوب که اونم سیستم سِلر نیست دیمن سولز هست – اون بقیه هم که بین نسلی هستن، اینجا معلوم میشه کنسول واقعی به چی میگن و فیک به چی :no:

          • sam snake 47 گفت:

            حاجی حالت خوشه؟! الان تمام آی پی های نسل هشتم سونی واسه نسل نهم ادامه پیدا میکنن. مث مرد عنکبوتی و هورایزن که نسخه جدید اومد و گاد هم که معرفی شد. پس منتظر نسخه جدید گوست و لست هم باش. تازه سانتا مونیکا و ناتی داگ هرکدوم روی دوتا بازی کار میکنن. از طرفی بلاد بورن جدیدم که شایعاتش قویتره شده. خود سونی هم گفته کلی بازی جدید داریم که بعدا معرفی میکنیم؟! وقعا توقع داری سونی همه برگ برنده هاشو الان رو کنه؟!!!! هفت ساله یک نسل. مونده تا نشون بده چیا قایم کرده واسمون. نسل هشت مگه یادت نیس؟! یکی دو سال اول با ریمستر نگه داشت مشتریاشو و همه میگفتن سونی بازی نداره. از انچارتد به بعد شروع شد. بمب پشت بمب. همینجور از گرافیک و داستان و گیمپلی ترکوند. ینی واقعا چهار نسل حضور سونی واست تجربه نشده که چکاره س؟!!!!!
            .
            .
            .
            البته اینم بگم تا این جیم رایان باشه خیال من یکی که راحت نیس. خدا کنه گند نزنه به اعتبار پلی استیشن

  • خدایی چیزی از کنسولای نسل بعد ندیدیم.همش بخاطر نداشتن لانچ تایتله.من خیلی دوس دارم دوال سنسو لمس کنم.دوستان من میخام نظرمو بگم.فک کنم سخت افزار پی اس فای یه ایراداتی داره امیدوارم باعث عقب افتادگیش نشه نسبت به سری ایکس.

    • Sina_2081 گفت:

      دوست عزیز دیگه چه عنوانی برای لانچ میخوای؟
      Spiderman،
      Demons souls،
      Pathless،
      Distraction allstar،
      Sackboy،
      و به علاوه تمامی بازیهای مولتی پلتفرم
      دقیقا چطور به ضعف سخت افزار ps5 رسیدی؟ (حداقل ps5 تمام بازیهاش رو روی کنسول نشون داده اما هنوز گیمپلی بازی نسل نهمی از sx اصلا نداریم)

      • Bluebox گفت:

        تست کردنش دیگه. وقتی با بازیهای قدیمی که هنوز اپتیمایز نشدن خروجی خیلی خوبی داد و بازخورد همه مثبت بود. مطمئن باش توی عناوین اپتیمایز شده خروجیش چندین برابر بهتره

      • دیمون سولز ریمیکه
        اسپایدرمن بسته الحاقی هستکه یکم بهش مراحل اضاف کردن ببین چقد از تکراری بودنش گله کنن
        pathlessو غیره بازی های لانچ هستن و جالب به نظر میرسن.ایکس باکسم که فعلا هیچی نداره.
        شما بزا موقعی که دیمون سولز اومد چقد از سخت سخت فزار ایراد گرقته میشه.من نسبت به نسل قبل مقایسه نمیکنم نسبت سری ایکس مغایسه میکنم.

    • پلی استیشن ۵ تقریبا بهترین لانچ تاریخ کنسول ها رو داره مخصوصا از نظر انحصاری و تنوع سبکشون. فقط به نسل های قبل نگاه کنید متوجه میشین که لانچ ها چقدر ضعیف تر بودن. تازه خیلی هم طول کشید بازی های بیشتر عرضه بشن. این نسل بازی های تاپ بیشتری در انتظاره حوالی لانچ.
      اسپایدر من: مخاطب عام
      دیمنز سولز: قشر هاردکور
      destruction ال استار: مولتی بازانی که یک بازی فان ترجیح میدن.
      godfall: کو آپ پلیرایی که لوتر ترجیح میدن.
      پلی روم: مجانی / نصب پیش فرض / پلتفرمر فوق العاده و ثابت شده.
      کمبود انحصاری شوتر اول شخص حس میشه که cod جاشو پر می کنه.

      • Endgame گفت:

        انگار شما با لانچ xbox one آشنایی نداشتید
        Titanfall شوتر اول شخص
        Forza motorsport 5 شبیه ساز ریسینگ
        Killer instinct مبارزه ای
        Dead rising 3 وحشت بقا
        Ryse یک هک اند اسلش
        Project spark موتور بازیسازی
        به این میگن لانچ متفاوت
        توی همون سال، Forza horizon 2 و halo master chief collection هم اومد

        • majid گفت:

          میشه بگی با اون لانچ طوفانی اخر سر چی شد

        • Titan Fall بازی لانچ نیست چهار ماه بعد از عرضه اومده.
          project spark بازی لانچ نیست بعد از عرضه اومده.
          در حقیقت تنها عناوین بی نظیری که لانچ اکس باکس داشت Forza Motorsport 5 بود و بعدش هم بازی نسبتاََ خوبی مثل dead rising 3 رو داشت. بازی های دیگه هیچ کدام از فرنچایزهای قدرتمندی نبودن. ولی الان به غیر از آل استار همگی بازی های ریشه دار و خوب هستن. البته پلی استیشن ۴ هم دست کمی نداشت و Killzone به مانند قدیم نتونست عمل کنه. کاملاََ مشخصه که نسل جدید پلی استیشن داره بهترین لانچ رو تجربه می کنه تازه من sackboy رو فراموش کردم به لیست اضافه کنم. متاسفانه سری اکس هم داره یکی از بدتری لانچ ها رو تجربه می کنه که امیدوارم زود مشکلات تولید محتوا برطرف شه و هیلو هم با کیفیت خوب اماده باشه. (که با خرید بتسدا بر طرف میشه)

          • Endgame گفت:

            Titanfall و project spark لانچ ویندو بودند دقیقا مثل رتچت
            اگر گیمر قدیمی بودید سری killer instinct رو میشناختید
            Ryse هم یک سیستم سلر برای قددت گرافیکی کنسول بود که ترکوند
            Godfall ریشه داره؟
            فقط موند demon’s souls و spider man چیز دیگری نیست
            رتچت هم هست
            همین سه تا….:-|

            • من رچت رو وارد لیست کردم که شما اینا رو وارد لیست کردین؟ گیمر قدیمی هستم ولی بازی های اکس باکس رو تجربه نمی کنم مخصوصاََ فایتینگی که سه سال طول کشید محتویاتش کامل بشه. (۷۳)
              اگر رایز با متای ۶۰ توی لیست هستش باید از اونطرف Godfall هم قرار بگیره. حتی اگر من godfall هم حذف کنم بازم عناوین لانچ پلی‌استیشن ۵ قوی تر از اکس باکس وان هستش.
              پلی روم بازی مجانی از پیش نصب شده که پیشینه‌ای به قدرتمندی Astro Bot Rescue Mission داره رو حساب نمی کنید بعد صحبت از بازی های ضعیفی مثل project spark و ryse مطرح می کنید؟

          • Mateus گفت:

            جناب کریمی ؛ lucid games در ساخت بازی های ریسینگ فان ؛ تجربه بسیار خوبی داره ؛ شما رو به بازی switchblade ارجاع میدم ؛
            درسته که destruction all stars ریشه دار نیست ولی یه تجربه جدید و متنوع و منحصر به فرده که طرفدار های خاص خودشو داره

        • Mateus گفت:

          واقعا داری عناوین انحصاری مایکرو و سونی رو مقایسه میکنی؟ زشت نیست؟! سطح سونی میاد پایین ؛
          هرچقدر که شما از گیم پس یا قدرت بگی ؛ از بازی ها نمیتونی مایه بزاری!
          نمرات ryse یا deadrising یا killetinstict ؛ گویا تفاوت هاست!

      • جناب کریمی خیلی ببخشید بابت اسپم
        جناب کریمی عزیز اقای کوری بارلاگ عکس پروفایل twitterش رو به این عکس تغییر داده
        http://uupload.ir/files/h0kr_screenshot_(315).png
        نظرتون چیه ممکنه بازی بعدیشون یک بازی فضایی باشه ؟؟
        بازم عذرخواهم بابت اسپم

      • Uncle Phil گفت:

        “کمبود انحصاری شوتر اول شخص حس میشه که cod جاشو پر می کنه.”
        😐 😐 😐
        توی xbox هم جای اکشن ادونچر مثل uncharted حس میشه که جاشو tomb raider میگیره
        پ.ن: البته بازی initiative به زودی میاد و این سبک رو متحکل میکنه

        • اولا داریم در مورد زمان لانچ صحبت می کنیم. دوما واضحه که سری tomb raider در سطح آنچارتد قرار نداره مخصوصا بازی اخیرش که افتضاحی بیش نیست.
          سوما من منظورم نبود کم کاری سونی در رابطه با شوتر اول شخص قابل جبرانه بلکه گفتم برای مخاطب یک بازی شوتر اول شخص وجود داره وگرنه سونی بهتره به سمت این ژانر بره.

          • AL1K1NG گفت:

            این ک میگی نسخه اخیر تام رایدر افتضاحی بیش نیست
            ارجاعت میدم به سری مقالات بزرگرترین دروغ های صنعت گیم(یا یه همچین عنوانی) نوشته سعید بابایی از سایت گیمفا!!
            خواهشا سلیقت ک تام رایدر دوست نداری رو به عنوان فکت بیان نکن
            با تشکر

            • بنده با همه‌ی مقاله ی سعید خان آقا بابایی موافق نیستم و نظرم هم به عنوان فکت مطرح نکردم بلکه نظر شخصی بود. وقتی داری نظر مینویسی دیدگاه خودته نباید دقیقه ای یک بار اعلام کنی نظر شخصیه. اگر کسی مخالفتی داشته باشه با یک سری مدرک و فکت از گیمپلی و ساختار بازی دفاع می کنه منم جوابشو میدم.

          • Kena گفت:

            نسخه آخر tomb raider درسته در حد قبلی هاش شاهکار نبود ولی یک عنوان خوب بود متای ۸۲ رو هم داره روی xbox one

          • sam snake 47 گفت:

            سونی شوتر اول شخص و سوم شخص داره: کیلزون، رزیستنس، سوکوم. فقط باید اینا رو احیا کنه و درست و حسابی بسازه. درجه چند نباشه که ارزش خرید نداشته باشه. بترکونه مثل زمان ps3. البته سوکوم در حد اون دوتا نبود ولی خوب بود

            • Mr.tur گفت:

              با اینکه همیشه از سونی دفاع کردم اما حرکته سونی در این مورد مثل کسی که یه بار شکست می خوره و کلا قید اون کار رو میزنه :-/ :-/
              سکوم بازیه خوبی بود اولین نسخه هاش برای ps2 اومده بود امتیازات خوبی هم می گرفتن و بعدش برای ps3 هم دو تا نسخه زد که متاسفانه متاهاشون اطراف ۷۰ شد و عملکرد خوبی نداشتند که خلاصه سونی کلا قید این ای پی رو زد و ادامه نداد 😥
              یک مورد دیگه که معروف تر هم هست همین کیلزون بود که واقعا تو نسل هفت عالی درخشید و بعدا با اومدن کیلزون شدوفال برای ps4 و کسب متای ۷۳ کلا سونی قید این ای پی رو هم زده 😥
              ولی رزیستنس رو نمیدونم چرا ولش کرده هر سه تا خیلی خوب بودن هم در متا و هم در فروش.
              الان هم که اینسامنیاک فعلا مشغول مردعنکبوتیه فکر نکنم بره سراغش :pain:
              هرچند شوتر نداشتن بهتراز هیلو اینفینیته 😀
              تمام 😀

      • Bluebox گفت:

        جالبه هر دو تا سایت همسایه قبول دارن که هم لانچ تایتل پلی استیشن و هم لانچ تایتل ایکس‌باکس از همیشه ضعیف تره و چندین بار توی ویدیو ها روی این مسئله تاکید کردن. ولی شما دقیقا برعکس این موضوع رو میگید.
        خواهشا نطر منو تایید کنین و لطفا بیشتر توضیح بدین در مورد نظر خودتون.

        • علت بنده ساده اس مقایسه با لانچ سال های قبل. به نظرم متنوع تر هستش / سه عنوان ریشه دار وجود دارن / سری اکس که اصلا قابل رقابت نیست با پلی استیشن ۵ از نظر لانچ. اما نسبت به نسل خودش هم حساب کنیم بازی های بیشتر و بهتری به نظر میرسه داشته باشه. (کیفیت نهایی زمان لانچ مشخص میشه من فقط از نظر ریشه و سابقه‌ی استودیوهای پشت این آثار صحبت کردم) لانچ پلی‌استیشن ۴ یکی از بدترین لانچ های پلی استیشن بود. پلی ۳ و ۲ هم اصلا در سطح ۵ نیستن کافیه سرچ کنید ببینید تعداد و عناوین رو. در نهایت ارجاع ندین به وبسایت های دیگه یا وبسایت گیمفا یا هر جای دیگه ای اگر نظر میدین خودتون بررسی کنین و خط فکری خودتون رو داشته باشین، به طرز عجیبی تحت تاثیر هستن خیلیا. اصلا سایت های همسایه رو هم بخوایم بررسی کنیم که گفتن قبلا لانچ های بهتری داشتن و ضعیف تره این بار. اصلا نگاه کردن لانچ پلی استیشن ۴ چی بود؟؟؟؟ الان شما یه نگاه به لانچ نسل قبل و این نسل کنید ببینید کدوم پلی استیشن بهتر عمل کرده شما فقط مقاله می خونین؟ این چیزا مقاله نداره. انسان خودشم متوجه میشه.

          • AL1K1NG گفت:

            به نظرت اسپایدی ی دی ال سی نیس؟اگه میگی نیس فرقش با دی ال سی های ارکام نایت چیه؟
            یا ریمستر(ریمیک یعنی بازسازی ینی تغییر مکانیک ها و لول دیزاین نه افزایش گرافیک خالی) ی عنوان نسل ۷ی انحصاری خوبه؟؟
            بنظرم ک مغرضانه داری نظر میدی

            • خیر دی ال سی نیست. بازی ای در سطح lost legacy هستش و ۵۰ دلار قیمت داره. کدوم منبع درست حسابی میگه دی ال سیه؟ اصلا می دونین دی ال سی های بتمن چقد گیمپلی دارن؟ هر کدوم ۱۵ تا ۲۰ دقیقه. این صحبت های بی منطق از کجا شکل میگیره از توییت های یک سری ترولر؟ مطمئناََ milse morales گیمپلی ۴۰ ۵۰ ساعتی نداره اما دی ال سی هم نیست. (برای همینم قیمت بازی کامل نداره) اگر هم قبول ندارین حداقل صبر کنین زمان گیمپلی رو اعلام کنن. تیم سازنده رسماََ آعلام کرده این بازی یک خط داستانی کامل و مختص به خودش رو داره و دی ال سی نیستش یه scope در سطح لاست لگاسی بنابراین قبل کامنت دادن تحقیق کنید.

              • AL1K1NG گفت:

                دی ال سی های ویچر۳ هم سلام میرسونن 😀

                • دی ال سی های ویچر داخل دنیای بازی روایت میشن نه پیشرفت گرافیکی داره نه از نظر فنی تغییری کرده. اما مایلز مورالز یک بازی نسل بعدی هستش. اونا هم در اصل به عنوان expansion pack معرفی شدن و معنای دی ال سی رو ندارن. گفتم که بازی در سطح لاست لگاسی قرار داره و یک اثر standalone هستش سایت ها اعلام کردن تیم سازنده هم تایید کرده بنابراین لازم به تقلا نیست. همون حرفی که زدین در مورد دی ال سی های بتمن و مقایسه اش با این بازی کاملاََ موقعیت رو ترسیم می کنه دیگه لازم به جواب دادن فکر نمی کنم باشه از این به بعد.

            • Kena گفت:

              لاست لگاسی عالی بودش اینم حتما یچیزی در حد اونه شاید هم بهتر و طولانی تر اگر دی ال سی بود خودشون اعلام میکردن یک بازی جداگانه هستش برای همین کمی هم قیمت پایین تری داره امیدوارم طولانی پرمتحوا باشه چون ۵۰ دلار هم قیمتشه

        • Kena گفت:

          یعنی قبول نداری که حداقل سونی خیلی خیلی لانچ بهتری داره نسبت به مایکرو؟اینکه معلومه سونی بهتره تو لانچ و سر تر هستش

    • سینا گفت:

      تا وقتی مارک سرنی هست نگران نباش.

    • AliH گفت:

      ولی من یجور دیگه فکر می‌کنم…
      نمی‌خوام توهین کنم و تعصب هم ندارم ولی اگر که نگاه کنیم می‌بینیم سخت افزار سری اس ضعیف تره… ولی بازم بنظرم سری اس هم باعث عقب افتادگی نسل نمی‌شه ولی به نظرم این تفاوت باعث بهتر شدن انحصاری ها پلی ۵ می‌شه اون هم چون همه توان انحصاری ها روی یک سخت افزار می‌ره.

    • هر وقت یه بلبشویی راه میافته و ایکس باکس سر زبونا میافته؛ یهو یاد بازی های فرست پارتی نسل قبل پلی استیشن میافتم که چطور از یه کنسول ۱٫۸ ترافلاپسی با پردازنده و رم کمتر و هارد درایو همچین شاهکار هایی رو کشیدن بیرون و بعدش با خیالی راحت چشمامو میبنم و لبخند ملیحی به روی لبام میاد و از همیشه مطمئن تر میشم که در انتخابم برای نسل بعد هیچ اشتباهی قرار نیست انجام بدم ⁦U^ェ^U ⁩

  • ( از طرفی بسیاری از طرفداران پلی‌استیشن هنوز نتوانسته‌اند کنسول نسل بعدی را پیش‌خرید کنند و آنقدر تعداد مشتریان زیاده بود که در برخی خرده فروشی‌ها در عرض ۳ دقیقه تمامی کنسول‌ها به فروش رفته‌اند. حتی در ماه سپتامبر نیز تعداد زیادی خرده‌فروشی پیش‌خرید را باز کردند اما باز هم ظرف کمتر از یک ساعت همگی کنسول‌ها به فروش رفتند.)
    😎 😎 :inlove:
    .
    .
    بی صبرانه منتظرم ui کنسول رو ببینم

  • سینا گفت:

    به کیاداده؟کاشکی انگلیسی زبان باشن.ui کنسول و اندازه واقعی و صدای روشن شدن رو دوست دارمببینم

کمتر از دو روز دیگر ویدئوهای دسترسی زودهنگام به پلی‌استیشن ۵ منتشر خواهد شد - گیمفا