اسکوئر انیکس: کیفیت بصری بازی Final Fantasy 16 تغییرات بیشتری خواهد داشت
به تازگی شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) به بیان توضیحاتی در مورد کیفیت بصری بازی Final Fantasy 16 پرداخته است. چند هفتهی گذشته و به دنبال نمایش اولین تریلر رسمی از بازی Final Fantasy 16، بسیاری از بازیبازان به کیفیت بصری این عنوان انتقاداتی را وارد کردند و حال شرکت اسکوئر انیکس در پاسخ این افراد اظهار داشته است که قرار است پیشرفتها و تغییرات بسیاری در گرافیک هنری و کیفیت بصری این عنوان پدید آید.
آقای نائوکی یوشیدا (Naoki Yoshida) تهیه کنندهی بازی Final Fantasy 16 در جریان یک کنفرانس خبری در رویداد توکیو گیم شو ۲۰۲۰ (Tokyo Game Show 2020) اظهار داشت که کیفیت بصری این عنوان هنوز تغییرات زیادی به خود خواهد دید و جای پیشرفت بسیاری دارد. وی همچنین اظهار داشت که هدف از تریلر بازی در اصل نمایش محتویات و برخی از صحنههای آن بوده و با کیفیت نهایی محصول تفاوت فراوانی خواهد داشت.
همچنین کاربر Audrey در حساب کاربری توییتر خود بخشی از مصاحبهی یوشیدا را این گونه ترجمه کرده است:
آقای یوشیدا تهیهکنندهی بازی Final Fantasy 16 اظهار داشت که آنها برای ساخت تریلر بازی تحت فشارهایی قرار داشتهاند و به همین جهت زمان کافی برای پرداخت بهتر این تریلر را نداشتهاند. آنها تنها قصد داشتهاند چندین صحنه از درون بازی را به نمایش گذارند و به معرفی اجمالی آن بپردازند؛ به همین سبب کیفیت بصری بازی پایینتر از انتظارات ظاهر شده است. با این حال طبق گفتهی آقای یوشیدا قرار است در آینده یک تریلر با کیفیت و روانتر از بازی Final Fantasy 16 برای علاقهمندان به نمایش درآید.
عنوان Final Fantasy 16 قرار است در سال ۲۰۲۲ میلادی برروی کنسول پلیاستیشن ۵ عرضه گردد. طبق اعلام شرکت اسکوئر انیکس این بازی موقتا ردهی سنی بزرگسال را از سازمانهای ردهبندی بازیهای ویدئویی دریافت کرده است.
پر بحثترینها
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
ما همین جوریش هم دوستش داریم حالا خوش گرافیک تر بشه دیگه عاشق اون میشیم . تنها بازی که قطعا طلا خواهد بود و حتی تضمین شده تر از گاد اف وار و دیمون سولز و هیلو هستش . چون تقریبا هیچ عنوان هم سبکی نداره . البته شاید استرال چین مثل این باشه که البته اونم مال اسکوئر انیکس هستش
عزیز دل برادر!این رو با گاد اف وار مقایسه نکن
دقیقا به همین خاطره که خیلی از استودیوها دوست ندارن زود تریلر بازیشونو که در حال توسعه است نشون بدن، چون معمولا ظاهر و جزئیات مرحله آخر توسعه در کنار دیباگه، اشتباه مهلکی که مایکروسافت با هیلو اینفینیت مرتکب شد، احتمالا به خاطر ماجرای گیم پلی اسسین والهالا توی رویداد قبلیشون و انتقادایی که ازشون شد مقلا خواستن مشتری مداری کنن ولی خراب کردن(هر چند به جز آماده نبودن کلا یه جاهایی مشکل داشت که احتمالا توی نسخه نهایی شاهدش نیستیم)
:yes: :heart:
دوبرابر باید بکنند گرافیکشو پس اون همه قدرت کنسول های نسل بعد واسه چیه
:cyclops: یه سوال این شکلک چرا اینجوری شده:giggle:
شمام با من موافقین که گرافیک فاینال۷ ریمیک خیلی بالاتر بود؟
اره وقعا.ولی اینو میزون میکنن گرافیکشو.
منمیگمگرافیکش در حد فاینال ۱۵ بود حالا ریمیک ۷ بماند….
آقا مگه قرار نیست برا pc هم بیاد و تو نمایش رو pc اجرا شده بود چرا فقط میزنین ps 5 ? با این نوع پوشش خبری دارم شک میکنم که قراره بیاد
توی تریلر اولیه بازی اشتباه رخ داده بود اسکوئر انیکس تریلر رو چند ساعت بعد دوباره منتشر کرد و تنها به PS5 اشاره شده بود
بازی تا الان فقط برای PS5 تایید شده ولی احتمالا بعداً برای PC هم عرضه میشه
چقدر اشتباه کردن احتمالا بعد عرضه ps5 میگن اشتباه نبوده احتمالا حربه تبلیغاتیه چون رو این نمایشاها کار شده و از قبل بازبینی شدن پول دادن بگن انحصاریه بعدا بزنن زیرش
خیلی خوشحالم آقای یوشیدا و تیم توسعه ffxvi خیلی زود متوجه اشتباهاتشون شدن و به نقد طرفداراشون گوش دادن
به گفته کارگردان بازی کیفیت بازی به مراتب بهتر خواهد شد..
فاینال فانتزی از اون بازی هایی هست که با زندگی گیمر ها گره خورده و جزئی از زندگی ما شده
فینال فانتزی ۱۲ (PS2) رو خیلی باهاش حال میکردم. عجب گرافیکی داشت! حیف نتونستم تا آخرش برم. یه برج پیچ در پیچ بود که راه رو خیلی سخت میشد پیدا کرد. بعد به یه غول رسیدم انقدر سخت بود که بیخیال بازی شدم! نمیدونم اون موقع فکر کنم خیلی بازی داشتم یا شاید یادم رفت واسه همین ادامه ندادم. تو گیم نتمون یکی فینال فانتزی باز بود باهاش درمورد بازی حرف میزدم. یادش بخیر…
بقیه فینال فانتزی ها رو هم یا بازی نکردم یا همون اول بیخیالشون شدم.
ffxv و ریمیک ۷ رو بازی کن
مطمئنا طرف دارهای کوجیما باید با دنیای فاینال فانتزی ارتباط برقرار کنن