اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Wild Hunt | قسمت ششم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Wild Hunt | قسمت ششم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Wild Hunt | قسمت ششم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Wild Hunt | قسمت ششم - گیمفا

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Wild Hunt | قسمت ششم

سعید آقابابایی
۰۹:۰۰ ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Wild Hunt | قسمت ششم - گیمفا
خلق یک بازی ویدئویی به خودی خود کار بسیار سختی است چه برسد به اینکه آن بازی ویدئوی یک عنوان نقش آفرینی باشد. عناوین نقش آفرینی موفقی در بازار وجود دارند که بسیاری از آن‌ها در همین یک یا دو سال اخیر عرضه‌شده اند اما آیا هیچ کدام از آن‌ها توانسته اند موفقیت و محبوبیتی به مانند سری نقش آفرینی استودیوی سی دی پراجکت را کسب کنند؟ مطمئنا پاسخ به این سوال منفی است.

شاید بسیاری از ما به مانند امروز، استودیوی سی‌دی پراجکت را نمی شناختیم، اصلا نمی دانستیم بازی نقش آفرینی داستانی یعنی چه ! یعنی می دانستیم اما هیچ وقت فکر نمیکردیم یک بازی ویدئویی در سبک نقش آفرینی با یک شخصیت فوق العاده و یک داستانی که به طرز شگفت انگیزی روایت می‌شود بتواند ما را انقدر در آن سال‌ها مجذوب خود کند. شاید بسیاری از ما وقتی ویچر ۲ را بازی کردیم برق از سرمان پرید و اصلا انتظار چنین بازی خوبی و پرمحتوایی را با آن داستان جذاب نداشتیم. با وجود موفقیت دو نسخه اول اما استودیوی سی دی پراجکت یک هدف بزرگ داشت و آن هم چیزی نبود جز خلق بزرگ‌ترین نقش آفرینی تاریخ. برای رسیدن به این هدف از هیچ تلاشی دست برنداشت و سرانجام عنوانی را خلق کرد که نه تنها یکی از برترین عناوین تاریخ به شمار می‌آید بلکه می‌توان به جرات گفت نسخه سوم این فرنچایز سبک نقش آفرینی را متحول کرد. بعد از استقبال بسیار خوب از راهنماهای جامع بازی Bloodborne و Dark Souls III و Resident Evil 7 و Dark Souls Remastered و Resident Evil III Remake تصمیم گرفتیم که راهنمای جامع و اختصاصی بعدی را آغاز کنیم و بنا شد تا این راهنما از شاهکار  Wild Hunt و به قلم سردبیر محترم خبری، سعید حلاجیان عزیز باشد. برای اینکه بتوانید بازی  Wild Hunt را صد در صد کنید و از تمام ارزها و نکات مخفی آن با خبر شوید، و از همه مهم تر تصمیمات درستی در بازی بگیرید به یک راهنمای جامعه و کامل احتیاج دارید. بنابراین با توجه به درخواست بالای شما کاربران تصمیم گرفتیم تا راهنمای قدم به قدم این بازی را به سعید حلاجیان عزیز که راهنمای اویل ۳ را به بهترین شکل تمام کرده بود سپرده تا برای شما این راهنمای سخت و دشوار را نگارش کند و اگر با ما همراه باشید بهترین و کامل تجربه را از بازی با رهنمای کامل سعید حلاجیان عزیز خواهید داشت.
دنیای بازی  Wild Hunt بسیار وسیع است. در هر گوشه و کنار این دنیای که بروید به هر شهری از آن که سر بزنید داستان متفاوتی برای روایت کردن وجود دارد. اتمسفر فوق العاده‌ی بازی سبب می‌شود که شما بخواهید ساعت‌ها و ساعت‌ها در این مناطق به کاوش بپردازید، رمزها و رازهای آن را کشف کنید، ماموریت‌های جانبی را قبول کنید و جادوهای جدید یاد بگیرید و از همه مهم تر خط داستانی اصلی بازی را دنبال کنید. زیرا این بازی روایت داستانی جذاب و شخصیت‌های منحصر بفردی دارد که به خوبی به آن‌ها پرداخته شده است. گاهی اوقات ماموریت‌های فرعی بازی نیز داستانی را برای شما روایت می‌کنند و شما را با شخصیت‌هایی آشنا می‌‍کنند که حتی گاهی این ماموریت‌ها را از خط داستانی اصلی بازی نیز جذاب تر می‌کنند. خیلی سخت است که در دنیای بازی  Wild Hunt قدم بگذارید و غرق در زیبایی، وسعت و اتمسفر فوق العاده آن نشوید. همان طور که گفتیم بازی  Wild Hunt یک بازی نقش آفرینی عادی نیست و دنیای بازی نیز وسعت بسیار بالایی دارد که شاید بدون یک راهنمای خوب و جامع به راحتی در دنیای بازی گم شده و یا از پیچیدگی های برخی ماموریت ها و مراحل آن کلافه شوید. به علاوه در خلال داستان بازی گرالت مجبور است تصمیماتی بگیرد و این تصمیمات می‌توانند نه تنها در سرنوشت نهایی بازی بلکه در سرنوشت بسیاری از شخصیت‌های آن تاثیر گذار باشد. به علاوه برخی از شخصیت‌های مهم بازی را نمی‌توانید در مراحل اصلی آن پیدا کنید بلکه برای ملاقات و آشنایی با این شخصیت‌ها باید به سراغ ماموریت‌های فرعی خاصی بروید. همان طور که قبلا نیز خدمت شما عرض کرده ام این مطالب از آن جهت اختصاصی گیمفا هستند که مانند آن ها به زبان فارسی و به صورت یک راهنمای کامل نوشتاری وجود ندارد وگرنه قطعا بخش های زیادی از این مطالب با توجه به اطلاعات و نوشته های انگلیسی و راهنماهای این بازی نوشته و ترجمه شده اند، اما در ایران این راهنمای فارسی نوشتاری و قدم به قدم  Wild Hunt برای اولین بار تاکنون توسط گیمفا انجام شده است. قصد داریم تا این راهنما را به صورت یک هفته در میان برای شما قرار دهیم و انشالله به پایان برسانیم. در این راهنما از شروع بازی به صورت مرحله به مرحله تمامی بخش های بازی کاملا قدم به قدم شرح داده خواهند شد تا در نهایت کاملترین راهنمای نوشتاری جامع فارسی برای این بازی به دست آید و اختصاصا توسط گیمفا به شما تقدیم گردد. امیدوارم که این راهنمای قدم به قدم و جامع The  Wild Hunt که برای اولین بار توسط گیمفا به زبان فارسی تهیه می شود نیز به مانند راهنمای جامع Bloodborne و Dark Souls III و Resident Evil 7 و Dark Souls Remastered و Resident Evil III Remake مورد رضایت و توجه شما عزیزان قرار بگیرد و این مقالات راهنما بتوانند گاهی به کمک شما بیایند. پیشنهاد می کنم با ششمین قسمت از سری مقالات راهنمای قدم به قدم و جامع  Wild Hunt به قلم سردبیر محترم خبری، سعید حلاجیان عزیز همراه شوید.
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Wild Hunt | قسمت ششم - گیمفا

خانم ها و آقایان؛ این شما و این یکی از بهترین، ماندگارترین و محبوب ترین شخصیت های تاریخ عناوین نقش آفرینی یعنی Geralt of Rivia. قرار است همراه با این شخصیت یه سفر پر ماجرا و طولانی داشته باشیم پس خودتون رو برای یک ماجراجویی جذاب آماده کنید

در قسمت قبل تا اینجا پیش رفتیم که تمام مراحل داستانی مربوط به شخصیت Keira را به اتمام رساندیم. البته سرنوشت این شخصیت به تصمیم خود شما بستگی داشت و حتی می توانستید با او بمارزه کنید و او را ناود کنید اما بهترین تصمیم این بود که او را متقعد کنیم که اشتباه می کند و او را به فلان جا بفرستیم. در این قسمت قصد داریم ماموریت اصلی داستان بازی یعنی یافتن Ciri  را ادامه دهیم. برای اینکار باید در ادامه به شهر Novigrad سفر کنیم. کارمان از لحاظ بخش داستانی و ماموریت های فرعی مهم که با بخش داستانی بازی مرتبط هستند در شهر Velen به اتمام رسیده است. البته دقت داشته باشید قبلا هم گفتیم که در شهر Velen و در هر منطقه و دهکده ماموریت های فرعی زیادی وجود دارند که می توانید به انجام آن ها بپردازید ولی همان طور که گفتم به دلیل تعداد بالای ماموریت ها و فعالیت های جانبی در هر شهر ما قادر نیستیم در این راهنما به طور قدم به قدم تمام مراحل و ماموریت های فرعی را شرح دهیم و در قسم های قبل تنها به بررسی و راهنمای قدم به قدم ماموریت های فرعی مهم و مرتبط با بخش داستانی پرداختیم. اما این به خودتان بستگی دارد و پیشنهاد ما این است که حتما اگر وقت کافی در اختیار دارید عجله نکنید و در شهر Velen به کاوش بپردازید تا ماموریت ها و فعالیت های جانبی را به طور کامل انجام دهید. زیرا با انجام آن ها امتیاز تجربه دریافت می کنید که برای افزایش سطح و ارتقای مهارت های گرالت بسیار ضروری هستند. به علاوه ماموریت‌های Treasure Hunt را هرگز فراموش نکنید زیرا بسیار با اهمیت هستند. معمولا در طی این ماموریت‌ها دیاگرام هایی به دست می آورید که در واق نسخه یا یک بلوپرینت برای ساخت سلاح خاص و یا یک زره قدرتمند هستند. این دیاگرام ها حاوی فرمول ساخت سلاح یا زره هستند و شما باید در دنیا بازی به کاوش پرداخته و مواد اولیه مورد نیاز برای ساخت آن زره یا سلاح را پیدا کنید و سپس به سراغ آهنگر یا Armorer بروید تا برای شما سلاح یا زره مورد نظر را بسازند. این بسیار ضروری است زیرا در مراحل بعدی با دشمنانی روبرو می شوید که زره یا سلاح عادی شما نمی تواند در مبارزه با آن ها به شما کمک کنند و همچنین دشمنان پیش روی شما قرار خواهند گرفت که سطح بالایی دارند و برای مبارزه با آن ها باید مهارت های خود را حتما ارتقا داده باشید. در مجموع اینکه درت ما نمی توانیم قدم به قدم این موارد ررا در این راهنما شرح دهیم اما اگر واقعا به چنین بازی علاقه مند باشید باید برای ان وقت بگذراید.

 نقشه شهر Novigrad:

نقشه مکان های مهم

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Wild Hunt | قسمت ششم - گیمفا

نقشه ماموریت ها :

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Wild Hunt | قسمت ششم - گیمفا

رنگ قرمز: مکان‌هایی که با ماموریت ها داستانی بازی مرتبط هستند.

رنگ آبی: مکان هایی که با قراردادها (Witcher Contracts) مرتبط هستند.

رنگ سیاه: مکان هایی که با ماموریت های فرعی مرتبط هستند.

رنگ زرد: مکانی هایی که با گنج های مخفی مرتبط هستند.

برای اینکه بدانید در منطقه Novigrad چه نوع دشمنان با چه سطحی وجود دارند به نقشه زیر نگاهی بیاندازید:

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Wild Hunt | قسمت ششم - گیمفا

نکته: معمولا در مناطق قرمز دشمنان لول بالا و مرگ بار وجود دارند، بنابراین تصویر سر گرگ در مناطق قرمز در نقشه بالا مکان دقیق قوی‌ترین دشمنان را در آن مناطق نشان می دهد.

نکته: در قسمت‌های قبل به این نکته اشاره کردیم که ماموریت‌ها را متناسب با سطح شخصیت خود انجام دهید زیرا اگر شما سطح ۴ باشید و به سراغ ماموریت سطح ۱ بروید پاداش یا تجربه خاصی به شما تعلق نمی گیرد. اما اگر آن ماموریت هم سطح یا بالاتر از سطح شما باشد تجربه خوبی نصیبتان می شود. بنابراین ممکن است وقتی به شهر Novigrad می روید و نگاهی به ماموریت های فرعی بیاندازید مشاهده کنید که بازی به شما می‌گوید برای انجام این ماموریت ها به طور مثال به سطح ۵ یا بالاتر نیاز دارید اما ممکن است به هر دلیلی شما هنوز در سطح ۳ یا ۴ باقی مانده باشید. بنابراین اصلا از این موضوع هراسی نداشته باشید که ماموریت‌هیی که سطح مورد نیاز آن ها بالاتر از سطح شما هست را انتخاب کنید تنها زمانی باید از انجام ماموریت منصرف شوید که در مشخصات ماموریت، ماموریت به رنگ قرمز باشد و عکس جمجمه کنار آن باشد زیرا دشمنانی که در این ماموریت ها با ان ها مواحه می شوید بسیار مرگ بار و دارای سطح بسیار بالایی هستند. برای اینکه بدانید در منطقه Novigrad چه نوع دشمنان با چه سطحی وجود دارند به نقشه بالا نگاهی بیاندازید

ادامه ماموریت داستانی اصلی In Ciri’s Footsteps

ماموریت داستانی Pyres of Novigrad

بعد از اتمام ماموریت Nilfguardian Connection می توانید تمام ماموریت های دیگر را نادیده بگیرید و به شهر Novigrad آمده و ماموریت داستانی Pyres of Novigrad  را آغاز کنید. در واقع پس از ورد به این شهر بایدبه دنبال Triss Merigold بگردید زیرا او رابط شما در این شهر خواهد بود. هنگامی که به خانه وی مراجعه کنید ( نقش ۶ شماره ۱۶) مشاهده می کنید که او در خانه نیست و تنها چند دزد را در خانه وی مشاهده می کنید. مکالمه ای کوتاه با آن ها خواهید داشت. هرگز به آن ها نگویید که آن جا را ترک کنند زیرا در این صورت تنها یک مبارزه کوچک با آن ها خواهید داشت و آن ها فرارمی کنند بدون اینکه اطلاعاتی به شما بدهند اما اگر ان ها را مجبور کنید که حرف بزنند به شما می گویند که تریس فرار کرده و برای کمک به نزد رئیس beggar ها در Putrid Grove رفته است اما آن ها نمی دانند که Putrid Grove کجاست. پس از اینکه کارتان با دزدها تمام شد می توانید به داخل خانه بروید و به دنبال شواهد و یا مدارکی باید تا بفهمید تریس دقیقا کجاست. دقت داشته باشید اگر مدرک Rose of Remembrance  را پیدا کنید می توانید بعدا با تریس در مورد آن حرف بزنید. متاسفانه مدارک و شاهود کمکی به شما نمی کنند و شما باید از طریق دیگری به دنبال  تریس بگردید. دو راه پیش رو دارید یا به میدانی در مرکز شهر بریود و دزدها را تعقیب کنید و یا به دنبال رئیس beggar  ها بگردید و با او صحبت کنید. ما هر دو گزینه را بررسی می کنیم.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Wild Hunt | قسمت ششم - گیمفا

گزینه اول. یافتن beggar 

به این قسمت از نقشه ( نقشه ۶ شماره ۱۷) بروید و درست بالای سر خود فردی را مشاهده می کنید که برروی ستون های چوبی نشته است. اگر مستقیما از او در مورد Putrid Grove او حرفی نمیزند و چیزی گریتان نمی آید اما اگر کمی با او صحبت کنید او به شما اطلاعات لازم و همچنین پسورد ورود به آن جا را که Old sow’s farrowed piglets است را می دهد.پس از آن باید به منطقه مورد نظر یعنی Putrid Grove بروید و اگر پسورد را داشته باشید می توانید به راحتی وارد شوید و در غیر این صورت اگر اشتباه کنید مجبور هستید یا ۵۰ سکه بپردازید و یا اینکه از جادوی Axii استفاده کنید ( در این صورت امتیاز تجربه دریافت خواهید کرد)

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Wild Hunt | قسمت ششم - گیمفا

گزینه دوم : تعقیب دزدها

به میدان واقع د مرکز شهر بروید و دزدها را مشاهده می کنید. خیلی با احتیاط آن ها را تعقیب کنید به طور که متوجه شما نشوند. او را باید تا مخفیگاه تعقیب کنید و وقتی به آن جا رسدید چون پسورد ندارید پس باید از جادوی Axii  استفاده کنید و یا اینکه ۵۰ سکه بپردازید. اما دقت کنید اگر در هنگام تعقیب دزدها خیلی به ان ها نزدیک شوید آن ها متوجه می شوند که شما آن ها را تعقیب می کنید. در این ورت مکالمه ای بین شما و ان ها اغاز می شود اگر از آن ها بخواهید که شما ررا به پناهگاه هدایت کنند آن ها شما را در ادامه در یک تله گیر می اندازند و شما رد یان جا باید با ۴ نفر مبارزه کنید. در صورتی که مبارزه کردید و کارتان بادزدها تمام شد آن ها شما را به مقدصتان می رسانند و پسور که همان Old sow’s farrowed piglets  را نیز به شما می دهند. اگرچه می توانید برای ورود به grove  از پسورد  استفاده نکنید و به جای آن از جادوی Axii استفاده کنید و یا اینکه برای ورود ۵۰ سکه بپردازید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Wild Hunt | قسمت ششم - گیمفا

پس از اینکه به هر نحو وارد Grove شدید باید به دنبال King of Beggars  یعنی Francis Bedlam بگردید. وقتی او را پدا کنید برای نخستین بار Triss Merrigold را ملاقات می کنید که در حال مکالمه با Francis Bedlam است. در حین مکامله با تری، گرالت به تریس می گوید که او به دنبال Ciri می گردد. تریس نیز قبول می کند که گرالت برای یافتن Ciri کمک ند اما ابتدا گرالت باید به تریس کمک کند. پس از اتمام مکالمه تریس را همراهی کنید و به دنبال او بروید و خیلی زود شما به شخصی به نام Kluhg  می رسید. وقتی با او صحبت می کنید او به تریس می گوید که از تس Temple Guard ها بسته مورد نظر تریس را به درون آب انداخته و حال گرالت باید این سته را پیدا کنید. در ادامه به فاصلاب بروید جایی که باید تعدادی از Drowner ها را باید از پای در آورید. سپس ویچر سنس را فعال کنید و یک آجرا را پیدا می کنید که با استفاده از آن می توانید راه مخفی را باز کنید. در ادامه همراه با Triss مسیر را ادامه دهدی تا جایی که گرالت مجبور است برای افتن بسته به درون اب شیرجه بزند. تا جایی شنا کنید که آخرین پل قبل از لنگر گاه برسید و سپس با ویچر سنس می توانید بسته مورد نظر را پیدا کنید پس از یافتن آن به نزد Triss بازگردید. در ادامه Triss را همراهی کنید تا به مکانی برسید. در این مکان شما باید سه تله موش کار بگذارید. تله ها باید درست در جایی قرار داده شوند که سوراخ هایی برروی دیوار مشاهده می شود.در ادامه و پس از نمایش میان پرده و مکالمه ای کوتاه با Triss مشاهده می کنید که brandon همان فردی که قرار بود Triss با او معامله کند همراه Witch hunter ها وارد می شود در ادامه و پس از مکالمه ای کوتاه Brandon ان جا را ترک می کند اما به Witch hunter ها که همان Temple guard ها هستند می گوید که گرالت و تریس را بکشند. بنابراین شما باید به مبارزه با آن ها بپردازید و در طول مبارزه هم اصلا نگران تریس نباشید زیرا او خودش از پس خودش بر می آید. پس از اتمام مبارزه یک میان پرده نمایش داده می شود پس از آن خانه Triss را ترک کنید تا ماموریت Pyres of Novigrad  به اتمام برسد.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Wild Hunt | قسمت ششم - گیمفا

ماموریت داستانی Novigrad Dreaming

پس از اینکه ماموریت داستانی قبلی یعنی ماموریت Pyres of Novigrad را به اتمام رساندید می‌توانید ماموریت Novigrad Dreaming را آغاز کنید. برای انجام این ماموریت ابتدا با تریس صحبت کنید و سپس او به شما می گوید باید به خانه ای در شهر Novigraad ( نقشه ۶ شماره ۱۹) بروید و در آن جا با فردی با نام  Corinne Tilly ملاقات کنید و او ممکن است بتواند به شما در یافتن Ciri کمک کند. پس از آن به خانه مورد نظر بروید و مشاهده می کنیدکه فردی که صاحب خانه است بیرون خانه نشسته و وقتی با او صحبت کنید او به شما می گوید این خانه تسخیر شده است. شما باید به داخل خانه بروید و مشکل خانه را حل کنید. وقتی وارد خانه بشوید صدای خنده و قدم های پا به گوشتان می رسد از پله ها بالا بروید و به محض اینکه به طبقه بالا برسید یک Godling با نام Sara و همچنین Corinne Tilly را مشاهده می کنید که در خواب عمیقی فرو رفته است. در واقع جادویی باعث شده تا Corinne Tilly به خواب فرو برود و در حالت عادی نمی توان وی را بیدار کرد مگر اینکه این طلسم یا جادو را باطل کنید. بنابراین شما باید دو چیزی که باعث این طلسم شده است را پیدا کنید. به اتاق زیر شیروانی ( دری که درست در طرف مقابل تخت خواب قرار دارد) بروید و عروسکی که برروی نیمکت قرار دارد را و همچنین یک نقاشی که در داخل قفسه ( Locker ) قرار دارد را پیدا می کنید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Wild Hunt | قسمت ششم - گیمفا

بنابراین شما باید دو چیزی که باعث این طلسم شده است را پیدا کنید. به اتاق زیر شیروانی ( دری که درست در طرف مقابل تخت خواب قرار دارد) بروید و عروسکی که برروی نیمکت قرار دارد را و همچنین یک نقاشی که در داخل قفسه ( Locker ) قرار دارد را پیدا می کنید

آن ها را بررسی کنید و سپس به طبقه پایین بروید و به اتاقی که در سمت راست تخت قرار دارد وارد شوید. در این اتاق یک cradle وجود دارد که شما باید عروسک را برروی آن قرار دهید. پس از آن در بسته می شود و یک نقاشی دیگر را نیز برروی در مشاهده می کنید. پس از بررسی و مشاهده نقاشی بار دیگر به مسیر ادامه دهدی و در طبقه اول بعد از راه پله ها وارد اتاق دیگری شوید تا این دریچه مخفی را مشاهده کنید پس از باز کردن این دریچه با Godling ملاقات می کنید. او کسی است که این کار را با Corinne انجام داده و اجازه بیدار شدن را به او نمی دهد. البته او می گیود که قصدی از این کار نداشته و تنها برای تفریح چنین کاری را انجام داده است. در اینجا باید یک دیالوگ را در پاس به Godling انتخاب کنید انتخاب شما در دیالوگ اول اهمیتی ندارد اما در دیالوگ بعدی باید تصمیم درست را بگیرید که آیا با Godling معمله کنید و یا اینکه به او بگویید که هرچه سریع تر این مکان را ترک کنید

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Wild Hunt | قسمت ششم - گیمفا

Godling کسی است که این کار را با Corinne انجام داده و اجازه بیدار شدن را به او نمی دهد. البته او می گیود که قصدی از این کار نداشته و تنها برای تفریح چنین کاری را انجام داده است

انتخاب اول : در این جا ممکن است شما بخواهید تصمیم بگیرید که به Godling اجازه دهید تا در خانه بماند و با او معامله کنید. در این ورت Godling قبول می کند و طلسم را باطی می کند و سپس مشاهده می کنید که Corinne از خواب بیدار می شود و می توانید با او صحبت کنید. در این صورت البته ماموریت فرعی به نام Haunted House نیز به ماموریت ها شما اضافه می شود که باید آن را بعدا انجام دهید.

انتخاب دوم: برای خلاص شدن از دست Godling و اینکه کاری کنید او خانه را ترک کند به آیتمی با نام  burdock احتیاج دارید. می توانید این گیاه را از هر فروشنده گیاهان یا Herbalist تهیه کنید. پس از اینکه  burdock را تهیه کردید و یا اینکه آن را در میان تجهیزات خود در اختیار دارید،  burdock را روی اجاق گذاشته و سپس با Igni  آن را آتش بزنید. در این صورت مشاهده می کنید که Godling بالافاصله از خانه فرار می کند

در هر صورت هر انتخاب که داشته باشید در نهایت با Corinne صحبت خواهید کرد. در حین صحبت با او گرالت در مورد Ciri می پرسد و Corinne نیز قبول می کند که به او کمک کند اما ابتدا از گرالت می خواهد تا کمی به او زمان بدهد تا حالش بهتر شود و از گرات می خواهد که او را در  the Golden Sturgeon ملاقات کند. پس از اینکه از خانه خارج شوید در صورتی که تصمیم گرفته باشید تا Godling در خانه بماند می توانید به صاحب خانه بگویید که این خانه تخیر شده و یا حقیقت را در مورد Godling به او بگویید . در هر دو صورت صاحب خانه تصمیم می گیرد خانه خود را بفروشد.

پس از آن به the Golden Sturgeon بروید. اتاق Corinne در طبقه بالا قرار دارد. به اتقا وی بروید و با او ملاقات کنید. او ابتدا از گرالت سوالاتی در مورد Ciri می پرسد و سپس از گراتل می خواهد تا به او اجازه دهد تا گرالت را با جادویی بخواباند. گرالت قبول می کند و پس از اینکه به خواب رفت رویای را مشاهده می کند. پس از اینکه گرالت از خواب بیدار می شود و  در مورد رویای خود با Corinne صحبت می کند و در این صورت Corinne به او می گوید که گرالت چگونه و کجا می تواند Ciri را پیدا کند. در این لحظه ماموریت Novigrad Dreaming به پایان می رسد.

ماموریت داستانی  Broken Flowers

در جریان ماموریت قبل Corinne به گرالت می گوید که کلید حل این معما این است که ابتدا دوست قدیمی خود یعنی Dandelion را پیدا کرده و با او ملاقات کند. برای این کار Corinne به گرالت می گوید که باید به Rosemary and Thyme Inn برود. گرالت راه خود را در پیش می گیرد و هنگامی که به Rosemary and Thyme Inn برد یکی دیگر از دوستان قدیمی خود یعنی Zoltan را مشاهده می کنید که با عده ای در حال درگیری است  مدتی بعد تعداد بیشتری به Zoltan حمله می کنند و برای اینکه بتوانید با او صحبت کنید، ابتدا باید آن‌ها را از پای در آورید. پس از اینکه از شر آن ها خلاص شدید با Zoltan در مورد Dandelion صحبت کنید و او می گوید که از او اطلاعی ندارد. بنابراین شما باید در اینجا به دنبال مدارک یا شواهدی باشید که بتوانید ردی یا اثری از Dandelion و اینکه او کجار فته پیدا کنید. برای اینکار تنها لازم است دفتر برنامه های Dandelion را که برروی کابینت قرار داد پیدا کنید و آن را بررسی کنید. Zoltan نگاهی به دفتر Dandelion  می کند و می گوید وی قصد داشته تا تعداد خانم ملاقات کند. Zoltan لیست افرادی که Dandelion قصد داشته تا با آن ها دیداریداشته باشد را به گرالت می دهد که به ترتیب Rosa var Attre ،Molly ،Vespula ،Marabella و Elihal نام دارند و گرالت باید تک تک آن ها را پیدا کند و با آن ها صحبت کند. اینکه اول به سراغ کدام یک می روید مهم نیست و اصلا اهمیتی ندارد که به ترتیب آن ها را ملاقات کنید. قبل از اینکه این مکان را ترک کنید یک بار دیگر با Zoltan در مورد افراد لیست صحبت کنید و وقتی از او در مورد Rosa بپرسید می گوید او به دنبال یک مربی شمشیر زنی می گردد که این موضوع می تواند به شما کمک کند تا از سد نگهبانانیی که از Rosa مراقبت می کنند عبور کنید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Wild Hunt | قسمت ششم - گیمفا

Zoltan لیست افرادی که Dandelion قصد داشته تا با آن ها دیداریداشته باشد را به گرالت می دهد که به ترتیب Rosa var Attre ،Molly ،Vespula ،Marabella و Elihal نام دارند و گرالت باید تک تک آن ها را پیدا کند و با آن ها صحبت کند. اینکه اول به سراغ کدام یک می روید مهم نیست و اصلا اهمیتی ندارد که به ترتیب آن ها را ملاقات کنید. قبل از اینکه این مکان را ترک کنید یک بار دیگر با Zoltan در مورد افراد لیست صحبت کنید و وقتی از او در مورد Rosa بپرسید می گوید او به دنبال یک مربی شمشیر زنی می گردد که این موضوع می تواند به شما کمک کند تا از سد نگهبانانیی که از Rosa مراقبت می کنند عبور کنید.

ملاقات با Vespula

ابتدا به سراغ Vespula  می رویم و وقتی به مکانی که او زندگی می کند برسیم مشاهده می کنیم که چند دزد به او حمله کرده اند در این صورت باید تصمیم بگیرید که چگونه از شر دزدها خلاص شوید :

  • ۲۰۰ سکه پرداخت کنید که در این صورت امتیاز تجربه نیز به دست می آورید
  •  دزدها را متقاعد کنید که Vespula تحت حمایت King of Beggars قرار دارد
  •  با انتخاب یک از دو گزینه leave  و یا Vespula is under your protection با آن ها مبارزه کنید

در هر صورت وقتی کارتان با آن ها تمام شد با Vespula صحبت کنید و او به شما می گوید که Dandelion را زمانی با زنی دیگر به نام Kovir دیده است.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Wild Hunt | قسمت ششم - گیمفا

در هر صورت وقتی کارتان با آن ها تمام شد با Vespula صحبت کنید و او به شما می گوید که Dandelion را زمانی با زنی دیگر به نام Kovir دیده است.

ملاقات با Elihal

پس از ملاقات با Vespoli به سراغ Elihal بروید وقتی او را مشاهده کنید متوجه می شوید که او یک زن نیست بلکه او یک الف هست که گاهی اوقات به مانند زن ها لباس می پوشد. از صحبت با Elihal چیزی گریتان نمی آید و او تنها اشاره می کند که Dandelion ب دنبال یک شیمی دان به نام  Kalkstein می گشت.

ملاقات با Marabell

وقتی به سراغ Marabell بروید مشاهده می کنید که او در یک مدرسه در حال درس دادن به بچه هاست او از شما می خواهد که صبر کنید تا کلاس به اتمام برسد. شما می توانید صبر کنید و یا اینکه بگویید نمی توانید صبر کنید. در این صورت باید در کلاس درس شرکت کنید و به سوالات دانش آموزان نیز پاسخ دهید. در هر صورت پس از اینکه با Marabell صحبت کنید او به گرالت می گوید آخرین باری که Dandelion را ملاقات کرده است او به قارچ ها و به خصوص کپک بسیار علاقه داشت

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Wild Hunt | قسمت ششم - گیمفا

در هر صورت پس از اینکه با Marabell صحبت کنید او به گرالت می گوید آخرین باری که Dandelion را ملاقات کرده است او به قارچ ها و به خصوص کپک بسیار علاقه داشت

ملاقات با Molly

به La Valette Residence بروید تا با Molly ملاقات کنید. اگر فایل ذخیره Witcher 2  را بارگذاری کرده باشید و در این بازی پس Molly یعنی Aryan را کشته باشید یا زنده گذاشته باشید؛ این موضوع تاثیر مهمی در این ماموریت خواهد داشت. اگر Aryan زنده مانده باشد هم زمان با گرالت به La Valette Residence می رسد و شما به همراه او مادرش به Vegelbud Residence می روید و در آنجا گرالت باید در یک مسابقه اسب سواری شرکت کند. البته می توایند در این سمابقه شرکت نکنید اما اگر شرکت کرده و برنده شوید، یک Superior racing saddle به دست خواهید آورد. بعد از اتمام سمابقه و در نهایت پس از صحبت با Molly او به شما می گوید که آخرین بار Dandelion از او پول قرض گرفته تا یک قایق بخرد. همچنین او اشاره می کند یک زن نیز همراه Dandelion حضور داشت که وی او را خواهر خود معرفی کرد.

 

ملاقات با Rosa var Attre

به  Var Attre Villa بروید و هنگامی که قصد ورود به خانه را داشته باشید نگهبانان جلوی شما را می گیرند. اگر گرالت با Zoltan  در مورد Rosa صحبت کرده باشد می تواند نگهبانان را متقاعد کند که برای آموزش مبارزه با شمشیر به اینجا آمده است. در آن صورت نگهبانان گرالت را به داخل هدایت می کنند و در میان راه گرالت باید یک شمشیر چوبی را بردرد و سپس به اتاق Rosa برود. Rosa منتشر گرالت است و پس از ملاقات آن ها مبارزه و تمرین شمشیر زنی آغاز می شود. در اواط مبارزه گرالت به Rosa واقعیت را می گوید که هدفش از آمدن به اینجا صحبت در مورد Dandelion بوده است. و وقتی مبارزه به اتمام برسد خواهر دوقلوی Rosa نیز خود را نشان می دهد. آن ها پس از کمی صحبت در مورد Dandelion به گرالت می گویند که Dandelion همیشه  به زنی با نام Callonetta اشاره کرده و او را تحسین می کرد. در پایان Rosa که از مهارت بالای شمشیر زنی شما متحیر شده از گرالت می خواهد تا یک جلسه دیگر با او تمرین کند. شما می توانید قبول کنید یا پیشنهاد وی را رد کنید اما اگر قبول کنید ماموریت فرعی دیگری با نام Fencing Lessons به بازی اضافه می شود.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Wild Hunt | قسمت ششم - گیمفا

در پایان Rosa که از مهارت بالای شمشیر زنی شما متحیر شده از گرالت می خواهد تا یک جلسه دیگر با او تمرین کند. شما می توانید قبول کنید یا پیشنهاد وی را رد کنید اما اگر قبول کنید ماموریت فرعی دیگری با نام Fencing Lessons به بازی اضافه می شود.

ملاقات دوباره با Zoltan

حال که با همه افراد حاضر در لیست ملاقات کرده و صحبت کردید وقت آن است تا اطلاعات به دتس آمده را در کنار هم بگذارید. گرالت به سراغ Zoltan می رود تا جزئیات را با او نیز به اشتراک بگذارد و با او مشورت کند. در نهایت Zoltan به این نتیجه می رسد که گرالت باید با زنی به نام Priscilla که یک نوازنده و خواننده است و در Novigraad زندگی می کند ملاقات کرده و صحبت کند.

در هنگام غروب به  Kingfisher Inn بروید و پس از اینکه اجرای Priscilla به اتمام رسید با او صحبت کنید او به شما می گوید که Dandelion دقیقا قصد ه کاری داشته و چه هدفی دارد. پس از اینکه صحبتتان با او تمام شد این ماموریت به پایان می رسد.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Wild Hunt | قسمت ششم - گیمفا

در هنگام غروب به  Kingfisher Inn بروید و پس از اینکه اجرای Priscilla به اتمام رسید با او صحبت کنید او به شما می گوید که Dandelion دقیقا قصد ه کاری داشته و چه هدفی دارد. پس از اینکه صحبتتان با او تمام شد این ماموریت به پایان می رسد

در این قسمت از راهنما مسیر داستان بازی را ادامه دادیم؛ این موضوع در قسمت اینده هم ادامه پیدا می کند و ما ابتدا مسیر داستانی شهر novigrad را به طور کامل به اتمام می رسانیم و سپس به ادامه مسیر داستانی اصلی بازی می‌رویم و آن را ادامه خواهیم داد. به علاوه هنوز کارمان با شهر Novigrad تمام نشده است و قصد داریم تا در قسمت اینده به طور مفصل تری به برخی ماموریت های فرعی موجود در این شهر بپردازیم.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Wild Hunt | قسمت ششم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Wild Hunt | قسمت ششم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Wild Hunt | قسمت ششم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Wild Hunt | قسمت ششم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Wild Hunt | قسمت ششم - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Wild Hunt | قسمت ششم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Wild Hunt | قسمت ششم - گیمفا