TGS 2020 | اطلاعات جدیدی از Shin Megami Tensei 3: Nocturne HD Remaster منتشر شد
در جریان مراسم Tokyo Game Show و در جدیدترین مصاحبهی خود با وبسایت خبری IGN، کارگردان بازی Shin Megami Tensei 3: Nocturne HD Remaster اطلاعات جدیدی از بخشهای جدید بازی که از طریق یک بستهی الحاقی در اختیار کاربران قرار میگیرند را منتشر کرده است.
اوایل سال جاری میلادی شرکت اتلوس (Atlus) از نسخهی بازسازی شدهی بازی Shin Megami Tensei 3: Nocturne رونمایی کرد. نسخهی اصلی این بازی نقشآفرینی آخرالزمانی در سال ۲۰۰۴ در بازار غرب برای کنسول پلیاستیشن ۲ منتشر و با استقبال خوب هواداران روبهرو شد. نسخهی بازسازی شدهی این بازی با عنوان Shin Megami Tensei 3: Nocturne HD Remaster در سال ۲۰۲۱ در دسترس کاربران کنسولهای پلیاستیشن ۴ و نینتندو سوییچ قرار خواهد گرفت.
آقای یامای (Yamai)، کارگردان بازی، با اشاره به محبوبیت سری Persona در خارج از خاک کشور ژاپن و همچنین دشواری بالای بازیهای ساخته شده توسط این شرکت، در این مصاحبه بیان کرده است:
من باور دارم که شرکت اتلوس به عنوان یک مجموعه به عنوان صاحب یک سبک خاص شناخته میشود و هواداران طرفدار کل شرکت اتلوس هستند. تعداد طرفداران ما در سالهای اخیر به شدت افزایش یافته است.
به همین دلیل ما احساس کردیم که به یک حالت جدید نیاز داریم که کاربران مختلف بتوانند از تجربهی آن لذت ببرند. زمانی که ما نسخهی اصلی را توسعه میدادیم با دوران بسیار متفاوتی روبهرو بودیم و با توجه به محبوبیت بالای سبک مبارزات نوبتی، میزان سختی باید تا حدی بالا میبود تا بتواند جذابیت بازی را بیشتر کند.
حال با گذشت بیش از ۱۶ سال ما باید کاربران بیشتری را مد نظر داشته باشیم. افرادی وجود دارند که از مبارزات دشوار لذت میبرند و برخی کاربران نیز دوست دارند به سرعت از این بخش عبور کرده و داستان را دنبال کنند. علاوه بر این، با توجه به این که بازی پایانهای مختلفی دارد، افرادی وجود دارند که صرفا میخواهند پایانهای مختلف بازی را شخصا تجربه کنند. ما میخواستیم یک درجهی سختی آسانتر را ایجاد کنیم تا کاربران بتوانند بخش داستانی را در بازهی زمانی کوتاهتری به پایان برسانند.
در ادامهی این مصاحبه، آقای یامای به این موضوع نیز اشاره کردند که ایجاد تغییر در یک بازی قدیمی که هواداران بسیاری دارد، کاری به شدت دشوار است.
برخی بازیهای ویژگیهای ذاتی مختلفی دارند که آنها را جذاب و متفاوت میکند که به باور من این ویژگیهای نباید به هیچ وجه تغییر کنند.
البته کارگردان بازی با اشاره به این نکته که «جهان دائما در حال تغییر و پیشرفت است» بیان کردند که نباید به بازیهای ویدئویی به چشم یک شیء غیرقابل تغییر و بدون حرکت نگاه کرد. به گفتهی آقای یامای، شرکت اتلوس دائما در حال بررسی نظرات هواداران است تا بتواند محصولی مطابق با میل و خواستهی آنها را به بازار عرضه کند.
هر ساله، شرکت اتلوس یک نظرسنجی را در بین کاربران و هواداران برگزار میکند و ما تمامی بازخوردها و نظرات آنها را به دقت بررسی میکنیم. ما میخواستیم هستهی بازی به نسخهی اصلی وفادار بوده و گیمپلی تا حد ممکن تغییر نکند ولی در همین حال میخواستیم مطمئن شویم که این بازی بیش از حد قدیمی به نظر نرسد.
حالت جدید و اختیاری Merciful Mode تنها ویژگی جدید بازی Shin Megami Tensei 3: Nocturne HD Remaster نخواهد بود. در کنار بازنویسی بخشهای مختلف داستان مکالمات، تقریبا تمامی شخصیتهای حاضر در بازی به صورت کامل صداگذاری شدهاند. به گفتهی کارگردان بازی، پروژهی بازسازی این عنوان تقریبا از دو سال پیش آغاز شده و مراحل توسعه در حال حاضر به پایان رسیده است.
در انتهای این مصاحبه، آقای یامای بیان کردند که پیامهای زیادی را از سوی هواداران دریافت کردهاند و به خاطر این موضوع که نتوانستهاند به تمامی آنها پاسخ داده و یا تمامی خواستههای هواداران را عملی کنند، عذرخواهی کردند.
پر بحثترینها
- بازی Intergalactic ناتی داگ را زود قضاوت نکنید
- گزارش: بازی بعدی God of War با محوریت اساطیر مصر در دست ساخت قرار دارد [بهروزرسانی شد]
- کارگردان Ori: پلی استیشن بهزودی استراتژی چندپلتفرمی ایکس باکس را دنبال خواهد کرد
- تاریخ عرضه بازی South of Midnight مشخص شد + تریلر داستانی
- فیل اسپنسر: بازیهای بیشتری از Xbox برای پلتفرمهای دیگر عرضه خواهند شد
- فیل اسپنسر: Starfield انحصاری Xbox باقی نخواهد ماند
نظرات